08 Ιουνίου 2009

Τα ποσοστά του Ελληνικού Ανανεωτικού Ρεύματος.

Χωρίς καμία κινητοποίηση,χωρίς ενημέρωση,με μόνο το ενδιαφέρον και την αγάπη κάποιων Ελλήνων για την Πατρίδα,κατάφερε το Ε.Α.Ρ.,να πάρει το ποσοστό του 0,15% με 7.916 ψήφους!Η φαγωμάρα μεταξύ των..."εθνοσωτήρων",των "προέδρων" και των "ιδιοκτητών" της "απόλυτης αλήθειας",έδειξε ότι πρέπει να κοιμούνται ήσυχοι όλοι οι άλλοι...Η ελληνική κοινωνία παραμένει στα χέρια τους!
Θα ήταν έτσι όμως τα πράγματα αν,όλοι οι καρεκλοκένταυροι των ομάδων και των συλλόγων ένωναν τις δυνάμεις τους,στον κατά τα άλλα κοινό στόχο,που υποτίθεται ότι πρεσβεύουν;
Ωρα: 8/6 11:22 Ενσωμάτωση Εγγεγραμμένοι Ψήφισαν Εγκυρα Ακυρα Λευκά
20,530/20,532 9,994,849 5,260,444 5,126,662 72,782 61,000
99.99 %
52.63 % 97.46 % 1.38 % 1.16 %
Αποτελέσματα 2009Αποτελέσματα 2004
ΠεριφέρειαΘέση Ποσοστό Ψήφοι Διαφορά Ποσοστό Ψήφοι
Εβρου130.31 %2800.31 %

Ροδόπης140.41 %2200.41 %

Ξάνθης160.31 %1690.31 %

Δράμας130.29 %1690.29 %

Καβάλας150.24 %1850.24 %

Α' Θεσσαλονίκης180.12 %3140.12 %

Β' Θεσσαλονίκης170.22 %3590.22 %

Σερρών160.23 %2740.23 %

Χαλκιδικής150.22 %1340.22 %

Κιλκίς160.20 %1210.20 %

Πέλλας170.19 %1610.19 %

Ημαθίας150.22 %1680.22 %

Πιερίας150.19 %1410.19 %

Φλώρινας160.19 %620.19 %

Κοζάνης170.15 %1370.15 %

Καστοριάς180.13 %410.13 %

Γρεβενών160.18 %440.18 %

Ιωαννίνων160.22 %1940.22 %

Αρτας25




Θεσπρωτίας160.22 %620.22 %

Πρέβεζας26




Λάρισας170.14 %2030.14 %

Μαγνησίας170.16 %1530.16 %

Τρικάλων160.23 %1920.23 %

Καρδίτσας160.17 %1310.17 %

Κέρκυρας25
1


Λευκάδας25




Κεφαλληνίας160.25 %510.25 %

Ζακύνθου25




Αιτωλοακαρνανίας160.11 %1430.11 %

Αχαίας170.10 %1560.10 %

Ηλείας160.19 %1740.19 %

Φθιώτιδας170.14 %1320.14 %

Ευρυτανίας180.15 %220.15 %

Φωκίδας170.20 %510.20 %

Βοιωτίας170.17 %1040.17 %

Ευβοιας160.14 %1550.14 %

Α' Αθηνών220.09 %2190.09 %

Β' Αθηνών210.11 %8370.11 %

Α' Πειραιώς200.15 %1390.15 %

Β' Πειραιώς220.12 %1570.12 %

Αττικής190.13 %3010.13 %

Κορινθίας170.17 %1260.17 %

Αργολίδος160.15 %780.15 %

Αρκαδίας160.21 %1250.21 %

Μεσσηνίας160.15 %1420.15 %

Λακωνίας140.20 %1030.20 %

Λέσβου170.22 %1230.22 %

Χίου250.01 %40.01 %

Σάμου25




Κυκλάδων160.25 %1530.25 %

Δωδεκανήσου140.24 %2020.24 %

Χανίων170.12 %860.12 %

Ρεθύμνης170.13 %540.13 %

Ηρακλείου170.07 %1070.07 %

Λασιθίου160.14 %570.14 %

Εξωτερικού24



Δείτε τα συγκεντρωτικά:
ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ :: Κόμματα Περιφέρειες

6 σχόλια:

  1. την καλησπερα μου αδελφια... προσωπικα το εμαθα κυριολεκτικα την υστατη στιγμη... δηλ ευρισκομενος στην καλπη.. και φυσικα ενω ετοιμαζομουν να ψηφησω καποιο απο τα πολυ μικρα κομματιδια.. και απλα θα επελεγα εντος της καλπης, την τελευταιa στιγμη το ψηφησα, αλλα δεν υπηρξε καμια πραγματικη ενημερωση απο κανεναν.. κριμα, και λογω φωρτου εργασιας δεν ειχα μπει στο μπλοκ σας, οπου το ειχατε βαλει εγκαιρα. ας σταματησουν επιτελους ολες αυτες οι υποτιθεται "ελληνοκεντρικες" οργανωσεις, να συκοφαντει η μια την αλλη, ελεος πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε Δικαιόπολι,είναι αδύνατον εκ των πραγμάτων,να είμαστε μόνο..."τόσοι"!Είναι σίγουρο ότι αν γινόταν ντόρος,φασαρία,ενημέρωση,πρες-κόνφερανς,αποστολή μηνυμάτων σε όλα τα μπλογκς,τηλ/κή επαφή με ανθρώπους σε όλη την Ελλάδα(το γεγονός ότι μόνο σε πέντε νομούς δεν πήρε ψήφο το Ε.Κ.Α.Δ.-Ε.Α.Ρ.,ενώ απορώ γιατί δεν εμφανίζεται ούτε ένας από το εξωτερικό,δείχνει ότι έχουν γνωριμίες παντού!).Τι συνέβη;
    Θέλω να υπολογίζω ότι δεν έπραξαν τίποτα λόγω απειρίας περί τα πολιτικά!Αλλά,αν είναι έτσι,γιατί δεν ρώτησαν κάποιον με εμπειρία;
    Οι παλιές "καραβάνες" της πολιτικής,που ασχολούνται χρόνια με το δόλο της ψηφοθηρίας,ξέρουν ότι οι εκλογές κερδίζονται πόρτα-πόρτα!Εντάξει,δεν είχαμε καμία απαίτηση,για πολύ μεγάλα πράγματα!
    Προσωπικά ξαφνιάστηκα από το αποτέλεσμα επειδή περίμενα πολύ μικρότερο ποσοστό!
    Τι πρέπει να γίνει;
    Λίγο-πολύ γνωρίζονται μεταξύ τους οι πολίτες που ψήφισαν σε κάθε νομό.Να μαζευτούν,να εγγραφούν και να απαιτήσουν να γίνει τάχιστα Συνέδριο για εκλογή Προέδρου και λοιπών οργάνων.Να πάρουν τα πράγματα στα χέρια τους.Υπάρχει η "μαγιά" για να προχωρήσει το πράγμα.Φτάνει πιά το κλείσιμο στα καβούκια.Φτάνει να θεωρούνται ελέω..."θεών" απεσταλμένοι κάποιοι!
    Εκτός και αν θέλουν να κρατούν τις "καρέκλες" για πάρτυ τους.Σε αυτή την περίπτωση,είναι καλλίτερα να μας αφήσουν ήσυχους και ακέφαλους.
    Έτσι κι αλλιώς 2000 χρόνια έρμαια είμαστε ως Έλληνες!Δεν θα βάλουμε το κεφάλι μας στη γκιλοτίνα για κανέναν καρεκλοκένταυρο,που στόχος του είναι το ίδιον όφελος!
    Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ.ΤΟ ΞΥΠΝΗΜΑ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ ΑΔΕΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ.ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΥΤΟΠΡΟΒΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΑΣΗΣ,ΘΑ ΚΑΤΑΚΕΡΑΥΝΩΝΕΤΑΙ.ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ως Έλληνας θέλω να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια στους Έλληνες του εξωτερικού που ΔΕΝ ψήφισαν το Ε.Κ.Α.Δ.-Ε.Α.Ρ.
    Επίσης να ευχαριστήσω τον "κανέναν" της Σάμου,της Πρέβεζας,της Άρτας.Ειδικά τον "οδυσσειακό κανέναν" της Ζακύνθου και της Λευκάδας,τα νησιά που κάποτε διαφέντευε ο ΟΔΥΣΣΕΥΣ.
    Ασπάζομαι ειλικρινά τον έναν και μοναδικό "ακρίτα" της Κέρκυρας,καθώς επίσης και τους τέσσερις άλλους "ακρίτες" της Χίου!
    Έρρωσθε Έλληνες...
    Σας στέλνει χαιρετίσματα από τον τάφο του ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μερικές πολύ πρόχειρες σκέψεις μου για το ποσοστό

    Μην απορείς για το μικρό ποσοστό γιατί:
    1. Όπως επισημαίνεις δεν έγινε «ντόρος». Όμως εάν γινόταν ντόρος, πόσους παραπάνω ψήφους θα είχε το Ε.Κ.Α.Δ.-Ε.Α.Ρ.; Διπλάσιους; Πενταπλάσιους;
    2. Μην ξεχνάς πως υπήρχαν οι Έμπουσες του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., της Μαριωρής Γιαννάκου και των MΑRFIN Πράσινων Οικολόγων. Οι συμμετοχή τους στις ευρωεκλογές του 2009 δημιούργησε αντανακλαστικά στους Έλληνες που ίσως τους οδήγησαν στην υποστήριξη του ΛΑ.Ο.Σ., του ΠΑ.Μ.ΜΕ. ή άλλων κομμάτων. Ανάλογα αντανακλαστικά με οδήγησαν να υποστηρίξω το κόμμα ΛΑ.Ο.Σ. στο παρελθόν.
    3. Δεν γνωρίζω τι συμβαίνει μέσα στο Ε.Α.Ρ. τα τελευταία χρόνια όμως φαντάζομαι πως γίνεται ότι και σε οποιοδήποτε άλλο κόμμα, δηλ. χαμός. Απ’ αυτά που διαβάζω (γιατί δεν συμμετέχω σε οργανώσεις) σε διαδικτυακούς τόπους κάτι ανάλογο μάλλον συμβαίνει τελευταία μεταξύ οργανώσεων, συλλόγων και αστικών εταιρειών.
    4. Είναι λίγο άκομψο να υποστηρίζεις το (άμεσο)δημοκρατικό πολίτευμα και να ζητάς την ψήφο των πολιτών για να γίνεις βουλευτής και να αποφασίζεις εσύ για αυτούς (κοινοβουλευτισμός). Βέβαια αυτό ισχύει κυρίως για της εθνικές εκλογές και όχι για τις ευρωεκλογές όπου εκλέγεις «πρεσβευτές» για το ευρωκοινοβούλιο. Όμως κάποιοι ίσως αποφάσισαν να μην συμμετάσχουν στις εκλογές βάσει του σκεπτικού της πρώτης πρότασης του (4). Νομίζω πως η ψήφος υπέρ του Ε.Κ.Α.Δ.-Ε.Α.Ρ. ήταν συμβολική.
    5. Δεν είναι όλοι οι Έλληνες υποστηρικτές της δημοκρατίας ή του κοινοβουλευτισμού: Πρώτα έρχεται ο Ελληνισμός και μετά το (κατάλληλο) όχημα για αυτόν. Αυτό το όχημα είναι κατ’ άλλους η δημοκρατία, η ολιγαρχία (βουλευτιλίκι ή άλλη μορφή), η μοναρχία κ.λπ. Κάπως έτσι σκέπτομαι και εγώ. Απλά τυχαίνει να έχω την άποψη πως αυτή τη στιγμή η πραγματική δημοκρατία είναι το καταλληλότερο πολίτευμα για τους πολίτες του ελληνικού κράτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε Χρήστο,έρρωσο.
    Συμφωνώ μαζί σου.Στο (1) απλά όσο περισσότεροι θα προκαλούσαν ίσως μια ζύμωση στην κοινωνία.Ίσως έτσι να γινόταν πιο γνωστό το κίνημα.
    Στο (2) όντως ο Έλληνας μέσα στην παραζάλη από τις πολλές σφαλιάρες,τα προβλήματα και τη φτώχεια δεν έχει που να στηριχτεί.Κι εδώ το ΕΑΡ φάνηκε πολύ λίγο!
    Στο (3) είναι ακριβώς έτσι.Θα περίμενε κανείς από ανθρώπους που μιλάνε για Ελληνικά Ιδεώδη να τα κάνουν πράξη πρώτα από όλους οι ίδιοι!
    Στο (4) αποφασίζεις ή να συμμετέχεις έστω με τους δικούς τους όρους κι αν ποτέ μπορείς το αλλάζεις ή κάθεσαι στην άκρη.Είναι ένα δίλημμα...
    Τέλος στο (5) δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι παλαιοί Έλληνες έκαναν πράγματα όταν είχαν βασιλεία,με άμεση εκλογή από το λαό(αν και τις περισσότερες φορές ο στρατός ήταν αυτός που τους εξέλεγε).Πάντως η συμμετοχή στα κοινά ήταν υποχρεωτική,περιοδική και με αυστηρές ποινές σε περίπτωση ατασθαλιών.
    Αν όπως λες λειτουργούσε μια πραγματική δημοκρατία σήμερα,δίνοντας την εξουσία στους πολίτες να αποφασίζουν άμεσα(και υπάρχουν οι τρόποι σήμερα),της αυτόματης τιμωρίας(καθαίρεση) των εκλεγμένων σε όλες τις βαθμίδες, έστω και με αποχρώσες ενδείξεις,τότε ναι,αυτή η Δημοκρατία θα ήταν έστω ένα καλό λειτουργικό σύστημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε Χρήστο,έρρωσο.
    Συμφωνώ μαζί σου.Στο (1) απλά όσο περισσότεροι θα προκαλούσαν ίσως μια ζύμωση στην κοινωνία.Ίσως έτσι να γινόταν πιο γνωστό το κίνημα.
    Στο (2) όντως ο Έλληνας μέσα στην παραζάλη από τις πολλές σφαλιάρες,τα προβλήματα και τη φτώχεια δεν έχει που να στηριχτεί.Κι εδώ το ΕΑΡ φάνηκε πολύ λίγο!
    Στο (3) είναι ακριβώς έτσι.Θα περίμενε κανείς από ανθρώπους που μιλάνε για Ελληνικά Ιδεώδη να τα κάνουν πράξη πρώτα από όλους οι ίδιοι!
    Στο (4) αποφασίζεις ή να συμμετέχεις έστω με τους δικούς τους όρους κι αν ποτέ μπορείς το αλλάζεις ή κάθεσαι στην άκρη.Είναι ένα δίλημμα...
    Τέλος στο (5) δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι παλαιοί Έλληνες έκαναν πράγματα όταν είχαν βασιλεία,με άμεση εκλογή από το λαό(αν και τις περισσότερες φορές ο στρατός ήταν αυτός που τους εξέλεγε).Πάντως η συμμετοχή στα κοινά ήταν υποχρεωτική,περιοδική και με αυστηρές ποινές σε περίπτωση ατασθαλιών.
    Αν όπως λες λειτουργούσε μια πραγματική δημοκρατία σήμερα,δίνοντας την εξουσία στους πολίτες να αποφασίζουν άμεσα(και υπάρχουν οι τρόποι σήμερα),της αυτόματης τιμωρίας(καθαίρεση) των εκλεγμένων σε όλες τις βαθμίδες, έστω και με αποχρώσες ενδείξεις,τότε ναι,αυτή η Δημοκρατία θα ήταν έστω ένα καλό λειτουργικό σύστημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή