24 Ιουλίου 2009

Η μέθη των χλιδάτων νεόπλουτων κληρικών!Ομολογίες...χριστιανικές!

Μητροπολιτικά αυτοκίνητα

ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟ ΜΕ ΤΗΝ PORCHE!!!!!


ROMANITY ROMANISM ROMIOSINI


ΠΗΓΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

Από μερικούς δημοσιογράφους σχολιάζονται τα αυτοκίνητα των Ιερών Μητροπόλεων ή των Μητροπολιτών και κυρίως σχολιάζονται εκείνα που θεωρούνται ότι ξεφεύγουν από το κανονικό σχήμα και μέγεθος.

Βεβαίως, μπορεί κανείς να διακρίνη μερικά τέτοια αυτοκίνητα που είναι υπερβολικά και πολλές φορές δείχνουν την νεοπλουτίστικη νοοτροπία των κατόχων τους. Και στο σημείο αυτό ενθυμούμαι τον λόγο του Αριστοτέλη στο περί "Ρητορικής" σύγγραμμά του που θεωρούσε "απαιδευσίαν πλούτου το είναι νεόπλουτον", γιατί ένας τέτοιος νεόπλουτος άνθρωπος έχει ήθος "ευδαίμονος ανοήτου". Και, δυστυχώς αυτή η νοοτροπία διακρίνει μερικούς Κληρικούς, όλων των βαθμών, που συνήθως προέρχονται κοινωνικά από τις αγροτικές και μικροαστικές τάξεις και αυτομάτως βρίσκονται μπροστά σε μια άλλη κοινωνική κατηγορία που τους μεθάει.

περισσότερα...

Μέσα σε αυτή την πρώτη παράγραφο εμπεριέχεται όλη η αλήθεια,την οποία εξ ανάγκης ομολογούν θέλοντας να δικαιολογήσουν..."μερικούς Κληρικούς,όλων των βαθμών,..."!!!
Ώστε οι ρασοφόροι είναι μια άλλη κοινωνική κατηγορία και όταν κάποιος προέρχεται από τις...κατώτερες ελέω χριστού τάξεις των αγροτών! και των μικροαστών!...μεθάει κολυμπώντας στη χλιδή του χρυσού!
Διαψεύδει ο "επίσκοπος" τα λεγόμενα του "αρχηγού του",που αναρωτήθηκε...
"ποιά περιουσία;"!!!!!
Δε φτάνει αυτό,αλλά έχει και το θράσος ο..."επίσκοπος" να ενθυμείται τον ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ!
Γιατί...παράκουσε την εντολή του Ι.Χρυσοστόμου,ο οποίος προτείνει την αποχή από την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ;

[Ο ΦΙΛΟΒΑΡΒΑΡΙΚΟΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ Ι. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ: «Όσο πιο βάρβαρο ένα έθνος φαίνεται και της ελληνικής απέχει παιδείας, τόσο λαμπρότερα φαίνονται τα ημέτερα...]
Και πως αυτός γνωρίζει τον ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ,παρακούοντας τη διαταγή του Ρωμαίου Αυτοκράτορα...Γιουδπράβδα(Ιουστινιανού);
[Θα παρεμποδίσουμε δε κάθε μάθημα (κλείσιμο σχολών!), που διδάσκεται από όσους πάσχουν από την νό­σο και την μανία (μάθησης!) των ανόσιων Ελλήνων, ώστε προσποιούμενοι ότι διδάσκουν, να μη μπορούν πια να διαφθείρουν της ψυχές των μαθητών τους με δήθεν αλήθειες.]
Τώρα παρατηρείστε το εικονίδιο που έχει στη σελίδα της η μητρόπολη Ναυπάκτου...
Βλέπετε το σύμβολο της Νέας Ρώμης(Κωνσταντινούπολης) στην αριστερή πλευρά και δεξιά το σύμβολο της Ρώμης!Κανένα...ΕΛΛΗΝΙΚΟ σύμβολο!Ακόμα και εκεί τονίζουν το γιατί επιμένουν..."Ρωμαϊκά"!!!!!Γιαυτό με λύσσα επιμένουν να αποκαλούνται...Ρωμηοί!
Και έτσι μόνοι τους παραδέχονται ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!

Υπουργικό «ψαλίδι» στις σκηνές της ιερατικής οργής


Το ΥΠΠΟ αφαιρεί τα σημεία της ενημερωτικής ταινίας για το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης που προκάλεσαν την μήνιν των ιεραρχών



Προς ικανοποίηση των θιγομένων ιεραρχών από το ιστορικό γεγονός της καταστροφής τμημάτων του γλυπτού διακόσμου του Παρθενώνα από χριστιανούς κατά τους πρώτους αιώνες εγκαθίδρυσης της νέας θρησκείας, όπως αποκάλυψε χθες «Το Βήμα», βαίνει το υπουργείο Πολιτισμού, αποφασίζοντας να αφαιρέσει τις επίμαχες σκηνές από την ενημερωτική ταινία που προβάλλεται στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Η διάρκειά τους είναι ελάχιστη αλλά έτσι οι επισκέπτες του μουσείου δεν θα βλέπουν πλέον ρασοφόρους άνδρες να κατακερματίζουν μάρμαρα του ναού. Η «τάξη» επανέρχεται αλλά η αλήθεια δοκιμάζεται. Και ένα νέο ζήτημα δημιουργείται, καθώς η αφαίρεση των συγκεκριμένων εικόνων μπορεί να κατευνάζει τα πνεύματα κάποιων, από την άλλη όμως εμφανίζονται τόσο το υπουργείο όσο και το μουσείο να παραδέχονται ένα λάθος το οποίο στην πραγματικότητα ουδέποτε έγινε! Διότι ουδείς είχε σκοπό να προκαλέσει ουδένα, δεδομένου ότι το γεγονός αυτό, το οποίο συνέβη πριν από 13 αιώνες, με τον Μεσαίωνα σε πλήρη εξέλιξη δηλαδή, λογικά δεν θα μπορούσε να συνιστά πρόκληση.

Στην αφαίρεση του τμήματος της ταινίας συμφωνούν τόσο ο υπουργός Πολιτισμού κ. Αντώνης Σαμαράς όσο και ο πρόεδρος του μουσείου καθηγητής κ. Δημήτρης Παντερμαλής με το σκεπτικό ότι το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης θα πρέπει να λειτουργεί ενοποιητικά χωρίς να υπάρχουν παρερμηνείες. Γεγονός είναι όμως ότι από τους χιλιάδες επισκέπτες του μουσείου, που έχουν δει το φιλμάκι των 13 λεπτών το οποίο προβάλλεται διαρκώς, ουδείς εξέφρασε ως σήμερα κάποια διαμαρτυρία ή έστω παρατήρηση για τις συγκεκριμένες εικόνες. Και αυτό μπορεί να σημαίνει δύο πράγματα όσον αφορά τους Ελληνες: Είτε ότι γνωρίζουν καλά πλέον την Ιστορία τους είτε ότι οι συγκεκριμένες σκηνές περνούν απαρατήρητες. Το δεύτερο είναι το πιθανότερο, οπότε η απορία πώς προκλήθηκε το θρησκευτικό αίσθημα παραμένει.

Όσον αφορά, τέλος, το καθαρά ιστορικό μέρος οι αρχαιολόγοι και οι ιστορικοί μελετητές γνωρίζουν καλά το περιστατικό της καταστροφής των μετοπών του Παρθενώνα κατά την εποχή που είχε μετατραπεί σε χριστιανική εκκλησία αφιερωμένη στην Παναγία Αθηνιώτισσα. Ο λόγος ήταν ότι οι μορφές των Κενταύρων, κυρίως, που εικονίζονται ανάγλυφα σε αυτές δεν ταίριαζαν με έναν χριστιανικό ναό. Από την καταστροφή γλίτωσε μόνο η μία από τις τέσσερις πλευρές του ναού, καθώς σε αυτή μια μορφή θύμιζε σε κάποιους την Παναγία.



ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ

Ο Ελληνισμός ξαναΒεβηλώνεται δια χειρός του Σαμαρά

Οι μνήμες για τον Σφαγιασμό και τις Καταστροφές του Ελληνισμού βεβηλώνονται για άλλη μια φορά. Τώρα δια χειρός του Υπουργού Πολιτισμού κ. Σαμαρά.

Δεν ξέρω αν ο Γαβράς ξανασταυρώνεται (Βήμα 24/7/09), ξέρω ότι από χθες βεβηλώνεται για άλλη μια φορά η μνήμη των εκατομμυρίων Ελλήνων που δολοφονήθηκαν από τους ρασοφόρους Χριστιανούς και Ξανακουκουλώνεται η εγκληματική και γραμμένη με το αίμα των Ελλήνων Ιστορία του Χριστιανισμού.

Επί αιώνες τα στίφη των ρασοφόρων κατέστρεφαν με ιερή μανία ό,τι ωραιότερο έχει δημιουργήσει ο ανθρώπινος Πολιτισμός. Πλείστα ακέφαλα αγάλματα, ανάγλυφα κ.λ.π. θα βλέπουμε σε κάθε επίσκεψη μας σε οποιοδήποτε Μουσείο της χώρας μας, ιδιαίτερα δε στο νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Όσων αγαλμάτων έχουν σωθεί τα κεφάλια, παρατηρούμε, ότι έχουν σπασμένες με καλέμι τις μύτες, βγαλμένα τα μάτια κι είναι οπωσδήποτε χωρίς γεννητικά όργανα.

Οι μαυροφορεμένοι εγκληματίες κατέστρεψαν στο διάβα τους χιλιάδες Ιερά, Βωμούς, Ναούς, Ασκληπιεία και θέατρα και τα οποία γεγονότα δεν μπορεί κανείς Υπουργός Πολιτισμού να τα σβήσει.


Ένα από τα πολλά Ελληνικά γλυπτά του Νέου Μουσείου
της Ακρόπολης, που έχει γνωρίσει τη χριστιανική αγάπη...


Ενώ αυτό, που ενδεχομένως θα περίμενε κάποιος από τους ιεράρχες θα ήταν μια έστω συγνώμη για τις διαχρονικές καταστροφές, που επέφερε ο Χριστιανισμός στον Ελληνικό Πολιτισμό, δεν είναι το θράσος τους -που επιχειρούν να βγουν κι από πάνω τώρα- όμως, αυτό, που πρωτίστως εντυπωσιάζει.

Το πλέον εντυπωσιακό της υπόθεσης είναι ο ραγιαδισμός του αρμόδιου υπουργού -κατ’ ευφημισμό- Πολιτισμού, κ. Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος, ενώ «κόπτεται» για την επιστροφή των μαρμάρων από την Αγγλία και προβαίνει σε «εθνικώς υπερήφανες» σχετικές δηλώσεις σε Ελληνικά και ξένα Μ.Μ.Ε., τώρα, που βρέθηκε -για το ίδιο θέμα- απέναντί του η Εκκλησία, άφησε κατά μέρος την υπερηφάνεια και άμεσα «συνεμορφώθην προς τας υποδείξεις»...

Ντροπή σε όσους κλείνουν τα μάτια τους και τα αυτιά τους στις κραυγές του παρελθόντος. Ο τωρινός Υπουργός Πολιτισμού θα είναι άλλος ένας στους τόσους που θα χαρακτηρισθεί προδότης και εγκληματίας.
Ντροπή και σε όλους τους πολιτικούς της σημερινής Ελλάδος για άλλη μια φορά.


ΠΗΓΗ:
ΤΟ ΒΗΜΑ

Ο Γαβράς ξανασταυρώνεται

Η Ιερά Σύνοδος επικοινώνησε με τον υπουργό Πολιτισμού με το εξής πολιτισμένο αίτημα: Να κάνει ντα τον Κώστα Γαβρά. Ο αθεόφοβος σκηνοθέτης, σε ταινιάκι 13 λεπτών για την Ακρόπολη, παρουσιάζει ρασοφόρους να φέρονται ως βάνδαλοι στα μάρμαρα των αρχαίων προγόνων. Η σκηνή τοποθετείται στον 8ο αιώνα μ.Χ. και θεωρείται επιστημονικά τεκμηριωμένη. Πρόκειται για ανελέητο, πλην όμως σύντομο σφυροκόπημα. Διαρκεί λίγο παραπάνω από ένα λεπτό και συνοδεύεται από ηχητικές εξηγήσεις: «Οι νέες αντιλήψεις για την τέχνη που επικράτησαν κατά την παλαιοχριστιανική εποχή, οδήγησαν στην καταστροφή πολλών έργων τέχνης σε ολόκληρο τον ελληνικό κόσμο». Δεν ξέρουμε τι θα προτιμούσαν οι άγιοι πατέρες. Απαλοιφή της σκηνής και να μείνει μια χρονολογική τρύπα στο ντοκυμαντέρ ή μήπως να παρουσιαστούν ορθόδοξοι μοναχοί να παίρνουν μέρος σε πομπή των Παναθηναίων; Ο κ. Αντ. Σαμαράς επέλεξε μια μεσοβέζικη λύση. Είπε ότι θα «εξετάσει το ζήτημα» και με μια σιβυλλική δήλωση άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο «επανόρθωσης». Για να γίνει όμως επανόρθωση, δηλαδή να περικοπούν τα πλάνα, οι παραγωγοί της ενημερωτικής ταινίας θα πρέπει να παραδεχτούν ότι είναι άσχετοι και ότι φόρεσαν στις φιγούρες σκουρόχρωμα μακριά ρούχα, γιατί τότε δεν υπήρχαν μπεζ λινά. Επίσης, θα πρέπει να αποκαλύψουν ότι δεν ανέτρεξαν σε ιστορικές πηγές, αλλά σε σελίδες fiction, όπως το βλάσφημο μυθιστόρημα «μ.Χ.» του Βασίλη Αλεξάκη. Μια άλλη προοπτική «επανόρθωσης» είναι να αποσυρθεί εντελώς το έργο από το Μουσείο, να μην προσφέρεται στους επισκέπτες ως υλικό πληροφόρησης. Και, γιατί όχι, να αντικατασταθεί από βίντεο αρτ με βίους αγίων.


Δεν είναι η πρώτη φορά που κάποιος υπουργός Πολιτισμού δέχεται πιέσεις για να παρέμβει.
Ο πολιτικός κόσμος, μαζί και ο υπουργός Πολιτισμού, οφείλουν να στηρίξουν τον Γαβρά. Υπάρχει μια θεμελιώδης διαφορά μεταξύ του ιστορικού ντοκυμαντέρ και των άλλων έργων τέχνης. Το πρώτο κρίνεται για την αλήθεια, ενώ η τέχνη έχει κάθε δικαίωμα παραποίησης και ψεύδους. Δεν είναι ζήτημα πίστης, ηθικής, βλασφήμιας, αλλά βρισκόμαστε μπροστά σε κίνδυνο παραχάραξης της Ιστορίας. Οι πηγές, αλλά και οι αρχαιολογικές έρευνες, είναι σαφείς: καταγράφεται στα βυζαντινά χρόνια καταστρεπτική μανία των χριστιανών στα απομεινάρια του Δωδεκάθεου. Το ταινιάκι του Γαβρά δεν κάνει καμία φοβερή αποκάλυψη, πλην όμως η Ιερά Σύνοδος θα απαντήσει οργανωμένα. Αποφάσισε «να απευθυνθεί στην Ακαδημία Αθηνών και να γνωρίσει την πρόθεσή της να χρηματοδοτήσει την έρευνα και συγγραφή μελέτης περί της συμβολής της Εκκλησίας στη διάσωση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού». Θα βρεθούν μελετητές να στηρίξουν τη θέση, εδώ βρέθηκαν άλλοι που παρουσιάζουν τον Μεγαλέξανδρο ως Σκοπιανό.

Λίγοι θα υποστηρίξουν θεσμικά τον Γαβρά και ελάχιστοι θα το κάνουν δημόσια. Στις εκκλησιαστικές αντιπαραθέσεις οι πολιτικοί κάνουν τουμπεκί. Νιώθουν εξαιρετικά άβολα στην ιδέα της διαμάχης με το παπαδαριό. Το ερώτημα είναι αν η σιωπή και η υποταγή στα εκκλησιαστικά προστάγματα συνάδουν προς το κοινό αίσθημα. Δεν τεκμαίρεται από πουθενά ότι ο σκοταδισμός έχει πέραση. Τουναντίον, κάποια γεγονότα δίνουν αντίθετη αίσθηση: στην έκθεση Οutlook περισσότεροι από 20.000 επισκέπτες είδαν τον βλάσφημο πίνακα αδιαμαρτύρητα, μέχρι που έγινε πολιτικό ζήτημα. Οι φωνές του κ. Μ. Εβερτ και του Προκαθήμενου της Ελλαδικής Εκκλησίας ήταν πιο δυνατές από τις φωνές χιλιάδων φιλότεχνων. Η φασαρία των ολίγων φανατικών προσκρούει σε εκκωφαντική σιωπή.


Σεμνά και ταπεινά και με πρωινό ένδυμα στην γιορτή της δημοκρατίας!

Αν ήξεραν...

ΠΛΑΠΟΥΤΑΣ:"...μάνα και πατέρα δε γνώρισα.Ραγιάς ήμουν και βγήκα κλέφτης."

Νικηταράς.Ήρωας και ζητιάνος!

Κι αν κανείς ρωτήσει σήμερα τις...κυρίες των κυρίων,ίσως απαντήσουν..."μόδιστροι ήταν;"!


Επιτέλους τέλος...

Ο Σεμνός και ταπεινός πρόεδρος δημοκρατίας μετά τον Στεφανόπουλο που πέρασε απο την μεταπολίτευση βάζει τελος στην γκλαμουράτη πολιτικοκοινωνικοεκδοτικοδημοσιογραφική εμποροπανήγυρη που επαναλαμβάνεται εδω και τριαντατέσσερα χρόνια...στο προεδρικό Μέγαρο!
Μόνο η Σάσα Μπάστα ή Τζούλια Αλεξανδράτου δεν πρόλαβαν να τιμήσουν την δημοκρατία!
Λοιπόν ο Παπούλιας θα δεχθεί στις 11 το πρωί μόνο τους πολιτικούς (κυβέρνηση, βουλευτές ) την στρατιωτική και θεσμική εκπροσώπιση της χώρας για την επέτειο της αποκατάσταση της δημοκρατίας...
Ουτε χαβιάρια ούτε μουσικές ούτε παράτες ...Και κλάμα οι κυρίες των πολιτικών...
Περισσότερες φωτό στο Παπατζήδες

Πηγή...