Η ΤΑΞΗ ΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΠΑΡΑ ΣΠΑΝΙΑ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ΄ ΚΙ ΑΥΤΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ. Αριστοτέλης
21 Οκτωβρίου 2009
Τον Απρίλιο "πετούν" οι Μακεδονικές Αερογραμμές.
Τα «φτερά» της αναμένεται να ανοίξει στις αρχές του Απρίλη η θυγατρική εταιρία της Olympic Air, Μακεδονικές Αερογραμμές, οι οποίες θα συνδέουν απευθείας τη συμπρωτεύουσα με χώρες του εξωτερικού.
Σε πρώτο στάδιο οι Μακεδονικές αερογραμμές θα συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με Μόσχα, Λονδίνο, Παρίσι, Άμστερνταμ και τη Γερμανία. Στην περίπτωση του Άμστερνταμ υπάρχει το ενδεχόμενο συνεργασίας με την αεροπορική εταιρία KLM ώστε να επεκταθεί και σε υπερατλαντικά ταξίδια.
Μάλιστα, οι διοικούντες την Olympic Air το πρωί της Τετάρτης (21/10) είχαν συνάντηση με εκπροσώπους από τον επιχειρηματικό και τουριστικό κλάδο της βόρειας Ελλάδας με σκοπό να εξυπηρετηθεί καλύτερα το επιβατικό κοινό στο μέλλον.
Αυτό που διευκρινίστηκε από τον γενικό εμπορικό διευθυντή της Olympic Air, Σταύρο Δαλιάκα, είναι πως ο αριθμός και η συχνότητα των πτήσεων θα εξαρτηθεί από την ανταπόκριση του κοινού στον έκαστο προορισμό. Αρχικά, για τη διεξαγωγή των δρομολογίων θα «επιστρατευτούν» τρία αεροσκάφη.
Παράλληλα, ανακοινώθηκε πως στις 25 Οκτωβρίου θα οριστικοποιηθεί το χειμερινό πρόγραμμα της εταιρίας, με περισσότερα δρομολόγια ανά προορισμό (παραδείγματος χάρη, οκτώ στη Θεσσαλονίκη).
Τέλος, η πληρότητα των πτήσεων της αεροπορική εταιρίας αγγίζει το 60% και στόχος είναι η αύξηση του ποσοστού ενώ μέχρι στιγμής δεν προβλέπεται να ενταχθούν νέοι προορισμοί στο πρόγραμμα των πτήσεων της Olympic Air.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ.Δελτίο πληροφόρησης.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ
prom.pyrforos@gmail.com
http://pyrrphoros.wordpress.com/
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 6944 104580, 6932 302778
Θεσσαλονίκη 21/10/09
- Δελτίο πληροφόρησης -
Δραστηριότητες του Πολιτιστικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης
ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ
Στις 11 Οκτωβρίου, στα πλαίσια του 7ου Πελλάνιου Μαραθωνίου,
πραγματοποιήθηκε από τον “Προμηθέα Πυρφόρο” στην Πέλλα παρουσία των δημοτικών αρχών
τελετή προς τιμή του Μεγάλου Αλεξάνδρου,
και των πεσόντων στη μάχη της Πύδνας.
Περισσότερα για την τελετή μπορείτε να δείτε εδώ:
Αλεξάνδρου του Φιλίππου, Ίθη δη! (Τελετή στην Πέλλα με το πατρώο τυπικό)
Στα πλαίσια της διάχυσης των αρχαίων ελληνικών ιδεωδών και των προγονικών αθλητικών αξιών σε κάθε γωνιά της ελληνικής επικράτειας, ο Σύλλογος “Προμηθεύς Πυρφόρος” συμμετείχε ενεργά με τις δυνάμεις του και τα μέλη του στη διοργάνωση
του 7ου Πελλάνιου Μαραθωνίου 2009
Περισσότερα μπορείτε να δείτε στους παρακάτω συνδέσμους με πλούσιο φωτογραφικό υλικό:
7ος Πελλάνιος Μαραθώνιος 09 – Αφετηρίες και Εκκίνηση (φωτογραφ. υλικό)
7ος Πελλάνιος Μαραθώνιος 09 – Τερματισμοί και Απονομές
Αποτελέσματα του 7ου Πελλάνιου Μαραθωνίου 2009
Ο Πολιτιστικός Σύλλογος “Προμηθεύς Πυρφόρος” συνεχίζει σταθερά την πορεία του, σε συνεργασία με τους άλλους ελληνοπρεπείς φορείς, στην ανάδειξη και προβολή της ελληνικής κοσμοθεάσεως.
Μετά τις αρχαιρεσίες που πραγματοποιήθηκαν στις 21/9/09 (βλ. εδώ: Το νέο Δ.Σ. του ‘Προμηθέως Πυρφόρου’), τα μέλη του Συλλόγου προχωρούν με νέα διάθεση και δυναμισμό, συμβάλλοντας στην ευόδωση των ευγενών στόχων που το ελληνοπρεπές κίνημα έχει θέσει.
Σημείωση:
Πολλοί φίλοι μας έχουν πληροφορήσει ότι δέχονται υστερόβουλες επιστολές δια του ηλεκτρον. ταχυδρομείου, με αρνητικές και δυσφημιστικές αναφορές για το σύλλογό μας και για μέλη του συλλόγου μας, από ένα ή δύο πρώην μέλη που έχουν τεθεί οικειοθελώς και με δική τους πρωτοβουλία και απόφαση εκτός του δυναμικού του συλλόγου μας. Πρόκειται δηλ. για δημόσια παρέμβαση στα εσωτερικά του συλλόγου μας από ανθρώπους που με δική τους επιλογή αποφάσισαν τη διαγραφή τους.
Είναι γεγονός ότι κάθε σημαντική και αξιόλογη δράση για την προώθηση ευγενών σκοπών, προκαλεί συνήθως και την ανάλογη αντί-δραση. Δηλώνουμε ότι τίποτα απ’ όσα αναφέρονται στα δημοσιεύματα αυτά δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια, κάτι άλλωστε που μπορεί ν’ αποδειχθεί ανά πάσα στιγμή σε σύνολα όπως ο “Προμηθεύς Πυρφόρος” που λειτουργούν με απόλυτα διαφανείς διαδικασίες, όπου το δικαίωμα λόγου του καθενός είναι δεδομένο και η πρόσβαση του καθενός ενδιαφερόμενου στην πληροφόρηση και στα όργανα είναι άμεση.
Δεν πρόκειται να μπούμε σε δημόσια διαδικασία αντιπαράθεσης και ανταπαντήσεων διότι φρονούμε ότι μόνον κακό κάνουν στο κίνημά μας παρόμοιες συμπεριφορές. Το ελληνοπρεπές κίνημα, αρκετά ώριμο πλέον στη συντριπτική πλειονότητα των ανθρώπων και των φορέων που μετέχουν σ' αυτό, απορρίπτει τις τακτικές της συκοφαντικής μιζέριας και της πρόκλησης τεχνητής διχόνοιας. Δεν μπορούμε ωστόσο να κάνουμε τίποτα στη συνεχιζόμενη διασπορά παρόμοιων δημοσιευμάτων εφόσον οι διακινητές τους, αντί της προσφοράς στον ελληνοπρεπή χώρο, επιλέγουν να αναλώνονται στην ενασχόληση της σπίλωσης υπολήψεων για λόγους προσωπικούς.
Εμείς θα συνεχίσουμε το έργο μας σε συνεργασία και σύμπραξη με όλους τους υπόλοιπους φορείς. Όποιος, αντί να συμβάλλει στην ενότητα των δυνάμεών μας και στην ανάδειξη του ελληνισμού, αναλώνεται στο να διασύρει τους φορείς και τους ανθρώπους που προσφέρουν χρόνο, κόπο και χρήμα για τα ιδεώδη που πρεσβεύει ο χώρος μας, ας χρεωθεί και το κόστος αυτών των απρεπών συμπεριφορών.
Γραμματεία του Πολιτιστικού Συλλόγου 'Προμηθεύς Πυρφόρος'
Τμήμα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας
Αντιβαρύτητα: Eλληνική εφεύρεση με εφαρμογή στο Διάστημα
Το πάθος για την τεχνολογία και οι ατέλειωτες ώρες εντατικής παρατήρησης και δουλειάς ενός μηχανουργού - εφευρέτη παντρεύτηκαν με την επιστημονική έρευνα ενός καθηγητή του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και γέννησαν μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ανακάλυψη, «καθ' όλα ελληνική». Εναν μηχανισμό αντιβαρύτητας και μία νέα κινηματική θεωρία της Φυσικής. Το πόσο ιδιοφυής, σημαντική και αξιοποιήσιμη είναι ή μπορεί να αποδειχθεί μια τέτοια ανακάλυψη θα το δείξει ο χρόνος. Ο μηχανουργός Θεόδωρος Τσιριγγάκης από την Κέρκυρα, ο οποίος έχει βραβευθεί στο παρελθόν (1982) για την εφεύρεση του «διαφορικού χωρίς γρανάζια», μία ελληνική πατέντα που έλαβε ανώτατες διακρίσεις, κέρδισε το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας. Ο καθηγητής της Σχολής Μηχανολόγων-Μηχανικών του ΕΜΠ Χριστόφορος Προβατίδης έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη δουλειά του κ. Τσιριγγάκη και έπειτα από 26 χρόνια έρευνας, συνεχούς κατασκευής δοκιμίων και στενής συνεργασίας κατέληξαν στη δημιουργία του μηχανισμού αντιβαρύτητας.
Η αξία ενός τέτοιου μηχανισμού, σύμφωνα με τους κ. Τσιριγγάκη και Προβατίδη, που επισημαίνουν ότι είναι κτήμα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και επομένως του ελληνικού Δημοσίου, έγκειται στο γεγονός ότι υπόσχεται έναν νέο πρωτοποριακό τρόπο λειτουργίας των προωθητικών συστημάτων (μέσα μεταφοράς, μεταφορικά και ανυψωτικά συστήματα) με εφαρμογές στη διαστημική τεχνολογία, την αεροναυπηγική αλλά και άλλους τομείς.
Οι έως σήμερα επιστημονικά γνωστοί τρόποι μετάδοσης κίνησης για τη λειτουργία συστημάτων προώθησης είναι η τριβή μεταξύ τροχών και επιφάνειας κίνησης, η προώθηση αέρα ή νερού σε αντίθετη κατεύθυνση απ' αυτή της κίνησης (πλοία, αεροπλάνα) και η εκδίωξη του καυσίμου (π.χ. πύραυλοι). Με αυτές τις μεθόδους, όμως προκαλείται δύναμη αντίδρασης, η οποία καταναλώνει σημαντικό έργο, ενώ με τον μηχανισμό αντιβαρύτητας μειώνεται η αντίδραση, άρα και οι απώλειες προς το περιβάλλον.
Οι δύο εκτιμούν ότι πρόκειται για μία σημαντική ανακάλυψη, για την οποία μάλιστα δέχθηκαν συγχαρητήρια επιστολή του πρύτανη του ΕΜΠ κ. Ν. Μουντζούρη. Ο μηχανουργός Θεόδωρος Τσιριγγάκης, ο οποίος αφιερώνει όλο του το έργο στη γυναίκα του Κατερίνα, που απεβίωσε πριν από μερικούς μήνες, εξηγεί στην «Κ» ότι πρώτη του έμπνευση ήταν ο μηχανισμός των Αντικυθήρων (σχετικά παρακάτω στήλες).
Το 1967 ο κ. Τσιριγγάκης άρχισε να μελετά τον μηχανισμό των Αντικυθήρων και 13 χρόνια μετά έφτιαξε το διαφορικό χωρίς γρανάζια. Κατά τη διάρκεια κατασκευής του παρατήρησε ορισμένα παράξενα φαινόμενα ταλάντωσης. Αυτή η παρατήρηση ήταν η αφετηρία για τη σημερινη εφεύρεση, η πατέντα της οποίας έχει υποβληθεί στην Ελλάδα και τις ΗΠΑ. Στόχος του εφευρέτη ήταν το έντεχνο «σπάσιμο» του κύκλου, στο οποίο τον βοήθησε ο γιος του, Βασίλης Τσιριγγάκης, μηχανικός υπολογιστών και συστημάτων.
Αρχή λειτουργίας
Πιο συγκεκριμένα, η αρχή λειτουργίας του καινοτόμου μηχανισμού συνίσταται σε δύο κινητήρες, οι οποίοι παράγουν δύο περιστροφές. Η πρώτη περιστροφή δημιουργεί μια τροχιά που μοιάζει με το σύμβολο του απείρου και πάνω της κινούνται απρόσκοπτα μία, δύο ή και περισσότερες μάζες. Η δεύτερη περιστροφή είναι καθοριστική για να επιτευχθεί η πρόωση. «Οταν οι στροφές των κινητήρων συνδυαστούν κατάλληλα, τότε συντονίζεται με τέτοιον τρόπο η φυγόκεντρος δύναμη, ώστε το αντικείμενο επί του οποίου προσαρτάται ο μηχανισμός μπορεί και προωθείται αντιβαρυτικά», εξηγεί στην «Κ» ο κ. Χριστόφορος Προβατίδης, καθηγητής του ΕΜΠ.
Κατά τη διάρκεια λειτουργίας του μηχανισμού παρατηρήθηκε απώλεια βάρους σε ηλεκτρονική πλάστιγγα ακριβείας, δηλαδή οι κινούμενες μάζες ήταν σημαντικά ελαφρύτερες.
Οπως λέει ο κ. Προβατίδης αυτός ο προωθητικός μηχανισμός αξιοποιεί παρατηρήσεις αντιβαρυτικών φαινομένων της Φύσης (όπως ο τρόπος κίνησης των φτερών του πτηνού κολιμπρί) δεν «παραβιάζει» κανένα νόμο της φυσικής ούτε αξίωμα της Θερμοδυναμικής και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως προωθητικός μηχανισμός ιπτάμενων αντικειμένων και οχημάτων, τα οποία στο μακρινό μέλλον θα κινούνται αυτόνομα χωρίς συγκρούσεις, όπως για παράδειγμα κινείται η σκόνη μέσα σε μια ηλιακή ακτίνα.
Πιο αναλυτικά, μία αρχική εφαρμογή θα μπορούσε να αφορά την άνετη και πλήρως αυτόνομη μετάβαση προς το Διάστημα. «Αν μία αποστολή στο Διάστημα εμφανίσει πρόβλημα θα μπορεί ανά πάσα ώρα να ανακληθεί και να επιστρέψει στη γη», υποστηρίζει ο εφευρέτης κ. Θ. Τσιριγγάκης.
Εκτός από τη διαστημική τεχνολογία, ο μηχανισμός αντιβαρύτητας θα μπορούσε να αξιοποιηθεί στα ελικόπτερα αλλά και στα αεροπλάνα. Ειδικότερα, με την προσθήκη ενός αντιβαρυτικού μηχανισμού, το ελικόπτερο θα μπορούσε να αναπτύσσει μεγαλύτερες ταχύτητες, να καταναλώνει λιγότερη ενέργεια και να μην είναι ευάλωτο στις κακές καιρικές συνθήκες.
Οσο για τα αεροπλάνα, η χρησιμότητα ενός τέτοιου μηχανισμού αφορά κυρίως την ασφάλεια των πτήσεων.
Παρέμβαση πρύτανη ΕΜΠ για την έρευνα
Ο πρύτανης του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, κ. Κωνσταντίνος Ι. Μουτζούρης, ενημερώθηκε για την έρευνα στον μηχανισμό αντιβαρύτητας, και δήλωσε στην «Κ» ότι «το κορυφαίο τεχνολογικό ίδρυμα της χώρας, το 170 ετών Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο με το υψηλού επιπέδου ανθρώπινο δυναμικό, τις τελευταίες τύπου υλικοτεχνικές υποδομές, βρίσκεται στο μέτωπο των επιστημονικών εξελίξεων σε πολλά θέματα. Η Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών με τα στελέχη της, καθηγητές, φοιτητές και εργαζόμενους, είναι μία από τις πιο υποδειγματικές σχολές μας.
Νιώθουμε υπερήφανοι που ο καθηγητής κ. Προβατίδης και οι συνεργάτες του είναι μέλη του Ιδρύματός μας. Καλούμε την πολιτεία, η οποία μέχρι σήμερα έχει δείξει ελάχιστο ενδιαφέρον για την επιστημονική έρευνα στη χώρας μας, να μεταβάλει στάση και να αγκαλιάσει την έρευνα, η οποία είναι η μόνη οδός προς μια κοινωνία γνώσεως και προόδου».
Tο πρώτο πείραμα
Το 1982 ο ταλαντούχος Ελληνας μηχανουργός δημιούργησε μία τεχνολογική καινοτομία, ένα διαφορικό χωρίς γρανάζια, μία πατέντα που σάρωσε τα βραβεία του διαγωνισμού «ΕΥΡΗΚΑ» του Βελγίου και του χάρισε εκτός από φήμη πολλές προσκλήσεις και συμμετοχές σε διεθνείς εκθέσεις και διαγωνισμούς.
Το πρωτότυπο διαφορικό, στο οποίο η κίνηση μεταδίδεται μέσω μικρών σφαιρών, οι οποίες κινούνται σε καμπύλες και μιμούνται την κίνηση των πλανητών, είχε δοκιμαστεί επιτυχώς σε αυτοκίνητο της εταιρείας ΠΥΡΚΑΛ επί 15.000 χλμ. σε όλες τις συνθήκες δρόμου με αρκετά αξιόλογες επιδόσεις. Από την ερευνητική εργασία και τα αποτελέσματα των δοκιμών που ακολούθησαν η ΠΥΡΚΑΛ κατέληξε στο συμπέρασμα ότι «πρόκειται για καινοτομία στον τρόπο μετάδοσης της κίνησης, η οποία έχει δύο σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι των γνωστών διαφορικών μηχανισμών που χρησιμοποιούνται.
Πρώτον, μεταδίδει την κίνηση με πλήρη κύλιση με αποτέλεσμα μεγάλη διάρκεια ζωής και υψηλό συντελεστή απόδοσης.
Δεύτερον, εξασφαλίζει μεγαλύτερη πρόσφυση τροχών στο δρόμο, κάτι που συνεπάγεται σημαντικά μεγαλύτερη ασφάλεια κατά την οδήγηση, καθώς το όχημα δεν ακινητοποιείται σε δυσμενείς συνθήκες δρόμου και εμφανίζει μεγαλύτερη ευστάθεια στις στροφές». Αρκετές χώρες ενδιαφέρθηκαν να αγοράσουν την πατέντα (ΗΠΑ, Κίνα κ.ά.), όμως ο κ. Τσιριγγάκης αρνήθηκε να την πουλήσει, καθώς επιθυμούσε να παραμείνει και να αξιοποιηθεί η εφεύρεση στην Ελλάδα, ελπίζοντας ότι θα έβρισκε υποστήριξη από τις αρμόδιες ελληνικές αρχές. Τα πρώτα τέσσερα χρόνια, το διαφορικό χωρίς γρανάζια το στήριξε η ΠΥΡΚΑΛ, αργότερα όμως η βοήθεια αποσύρθηκε και τη νομική και οικονομική υποστήριξη της πατέντας ανέλαβε για 20 χρόνια ο δικηγόρος του κ. Τσιριγγάκη, κ. Γ. Μπουρνούς. Τελικά, παρήλθε ο χρόνος προστασίας της πατέντας και σύμφωνα με πληροφορίες το διαφορικό χωρίς γρανάζια βρήκε εφαρμογή στο εξωτερικό.
Καθημερινή
Είδαμε σήμερα στην εκπομπή της Τσαπανίδου τη μηχανή αντιβαρύτητας!
Εν μέσω άλλων τα οποία είπε ο κ.Τσιριγγάκης,δήλωσε ότι κάποια στιγμή που ασχολούνταν στον τόρνο,του..."ήρθε" όλο το εικονόγραμμα της αντιβαρυτικής μηχανής!
Άγιος Ερίφιος!Ή "άγιος σκύλος"...ή..."άγιος Χριστόφορος"...βοήθειά σας!
Αναρτήθηκε από Βρομιστεράκι
Ναι, το ξέρω, όλοι τον έχετε δει τον άγιο Χριστόφορο με κεφάλι σκύλου... Αυτουνού μωρέ που ήταν τόσο όμορφος που τον κυνηγούσαν οι γυναίκες όλες και παρακάλεσε τον ύψιστο να τον ασκημήνει για να σταματήσει αυτό το κακό και να μην μπαίνει σε πειρασμούς...; Εισακούστηκε η προσευχή από τα υψηλά κλιμάκια και μετετράπη σε σκύλο.
Αν δεν την έχετε δει σε αυτήν εδώ τη τοιχογραφια...
τότε σίγουρα σε μία από τις παρακάτω...
Αλλά εδώ σας θέλω τώρα...
Το ζεύγος μαμά/μπαμπάς που ήταν Πήλιο την περασμένη εβδομάδα γυρίσανε και όλο χαρά μου ανακοινώσανε πως μου έχουν υλικό για ανάρτηση. Τι; Τον γνωστό άγιο αλλά όοοοοχι με κεφάλι σκύλου. Με κεφάλι αρνιού! Γιατι; Γιατί ο άγιος ήταν τόσο καλός όσο το αρνάκι της σούβλας και είναι συμβολισμός για να δείξει πόσο πράος και αγαθός ήταν. Το δόρυ γιατί το κρατάει πάλι δεν ξέρω... Μάλλον για να δειξει τις φιλειρηνικές προθέσεις του...
Οι Μηλιές Πηλίου λοιπόν έχουν άλλη εκδοχή και τον φωνάζουν όχι άγιο Χριστόφορο αλλά άγιο Αρνί!
Πάρτε και τη πινακίδα να ξέρετε που είναι να τονεπισκεφτείτε αν περάσετε από Πήλιο...
υπό Jace Everett - Bad Things