18 Ιανουαρίου 2011

Μέγας Αθανάσιος, ο εγκληματίας "Άγιος" της 18ης Ιανουαρίου

ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ
Τους γονείς του Μ. Αθανασίου ακριβώς δεν τους γνωρίζουμε. Δεν έχουμε πληροφορίες για αυτούς. Μα φαίνεται ότι ήσαν ευσεβείς άνθρωποι, γιατί την ευσέβεια διδάξανε στο παιδί τους.
Αγνώστου προελεύσεως..."έλλην" μας προέκυψε κατά τα γραφόμενα της ιεράς μονής...παντοκράτορος...!

«Ουκούν ει μήτε άνθρωπος απλώς μήτε μάγος μήτε δαίμων τις εστίν ο Σωτήρ, αλλά και την παρά ποιηταίς υπόνοιαν και δαιμόνων φαντασίαν και Ελλήνων σοφίαν τη εαυτού θειότητι κατήργησε και επεσκίασε.» (Άγιος Αθανάσιος, «Κατά Ελλήνων», κεφ.48, παρ. 9).
 

Ο ΖΕΥΣ άστραψε και βρόντηξε πάνω από τον Αλφειό!UFO πάνω από την Ολυμπία με την είσοδο του 2011!

Η πρώτη μαρτυρία Α.Τ.Ι.Α. στους Ελληνικούς αιθέρες για το 2011 έρχεται από έναν κάτοικο ενός κοντινού χωριού στο Πύργο Ηλείας. Αρχές Ιανουαρίου, ο μάρτυρας κατέγραψε με το κινητό του τηλέφωνο το άγνωστο αντικείμενο και δήλωσε: ‘’ Ξαφνικά όλα τα φώτα και οι ηλεκτρικές συσκευές στο σπίτι άρχισαν να τρεμοπαίζουν, μέχρι που έπεσε το ρεύμα. Αμέσως βγήκα έξω και είδα ένα φωτεινό αντικείμενο να κινείται στον ουρανό, πολύ κοντά μου. Τότε πήρα το τηλέφωνό μου και άρχισα να το καταγράφω. Ήταν στρογγυλό λαμπρό λευκό και αθόρυβο. Η κίνησή του ήταν τόσο γρήγορη που στην αρχή δεν ήξερα τι κατέγραφα. Μένω κοντά στην Αρχαία Ολυμπία και έχω καταγράψει αρκετές φορές τέτοια αντικείμενα.’’
Ο μάρτυρας ισχυρίζεται ότι από το Νοέμβριο του 2010 βλέπει και καταγράφει σε φωτογραφίες ή video παρόμοια άγνωστα ιπτάμενα αντικείμενα στην ευρύτερη περιοχή.

ΠΗΓΗ

Πηγή 1

Η Τυνησία και η ιατρικοπραξικοπηματική Δημοκρατία του Μπεν Αλί

Όταν «ο μεγάλος αδελφός» δεν μπορεί να έχει φανερά τον έλεγχο, τότε τον έλεγχο τον παίρνει στα χέρια του ο «θείος»» Μπέν... Ποίος λοιπόν είναι ο «μπάρμπας»;
Είναι ένα από τα παλαιότερα μέλη της σοσιαλιστικής διεθνούς, ο δικτάτορας της Τυνησίας Μπεν Αλί ο οποίος δεν εκλέχθει δημοκρατικά από τον λαό, αλλά διορίστηκε Πρωθυπουργός από τον Χαμπίμπ Μπουργκίμπα την 1η Οκτωβρίου του 1987 και ορισμένοι δεν δίστασαν να το χαρακτηρίσουν «ιατρικό πραξικόπημα» μέχρι που ανατράπηκε πρόσφατα από την εξέγερση του λαού της Τυνησίας.

Το πάρκο στην Ακαδημία Πλάτωνος:Ώς πότε (παλικάρια;) θα ζούμε στα στενά;

Το πάρκο στην Ακαδημία Πλάτωνος

Σε οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα, ο εν λόγω χώρος θα ήταν αξιοποιημένος και πασίγνωστος. Δεν πρόκειται, βέβαια, για ένα τελείως εγκαταλελειμμένο πάρκο: υπάρχουν φυτά, δένδρα διαδοχικής άνθησης, παιδική χαρά, εκκλησία*, φώτα, μονοπάτια και το βράδυ φυλάσσεται.
Οι κάτοικοι της περιοχής ομολογούν ότι παλιότερα διέμεναν ανενόχλητοι τσιγγάνοι μες στο πάρκο γκετοποιώντας την περιοχή. Από αυτή την άποψη, οι συνθήκες βελτιώθηκαν. Ωστόσο τα περισσότερα «φορητά» αρχαιολογικά ευρήματα έχουν κλειστεί σε αποθήκες όπου κανείς δεν έχει πρόσβαση.

Δείτε επίσης: ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΛΑΤΩΝΟΣ…Τ΄ ΑΡΧΑΙΑ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ

*Συνέδριο στη Φιλοσοφική Σχολή 1997 Μπεξής Vs Μεταλληνός




 

Το πάρκο στην Ακαδημία Πλάτωνος

Της Τζούλιας Γκανάσου

Πόσοι από εμάς γνωρίζουν το τεράστιο πάρκο που υπάρχει στην Ακαδημία Πλάτωνος; Και πόσοι το επισκέπτονται;
Με έκταση 150 στρεμμάτων, ανάμεσα στη λεωφόρο Αθηνών και στη Λένορμαν, στην άκρη του Κολωνού, σε απόσταση δεκάλεπτου βαδίσματος από το Γκάζι και τον Κεραμεικό, το πάρκο της Ακαδημείας του Πλάτωνα, στο άλλοτε «κάλλιστον προάστιο», είναι ένας ανεκμετάλλευτος τόπος αναψυχής, καθώς και ένας σημαντικός αρχαιολογικός χώρος που αγνοούν οι περισσότεροι. Σε οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα, ο εν λόγω χώρος θα ήταν αξιοποιημένος και πασίγνωστος. Δεν πρόκειται, βέβαια, για ένα τελείως εγκαταλελειμμένο πάρκο: υπάρχουν φυτά, δένδρα διαδοχικής άνθησης, παιδική χαρά, εκκλησία, φώτα, μονοπάτια και το βράδυ φυλάσσεται. Εκτός όμως από τα υποτυπώδη που προσφέρει η πρόσβαση από την οδό Μοναστηρίου, το πάρκο δεν έχει τίποτα που να τονίζει τη διαφορετικότητα και την αξία του, ενώ παρουσιάζει μια σειρά από προβλήματα, χαρακτηριστικά της... ελληνικής νοοτροπίας: ακλάδευτα φυτά κρύβουν τα αρχαία, τρύπες στο συρματόπλεγμα επιτρέπουν σε τροχοφόρα να μπαίνουν στον χώρο, ενώ, εκτός από την πρόσοψη που είναι σχετικά προσεγμένη, το υπόλοιπο πάρκο παρουσιάζει σημάδια εγκατάλειψης.
Οι κάτοικοι της περιοχής ομολογούν ότι παλιότερα διέμεναν ανενόχλητοι τσιγγάνοι μες στο πάρκο γκετοποιώντας την περιοχή. Από αυτή την άποψη, οι συνθήκες βελτιώθηκαν. Ωστόσο τα περισσότερα «φορητά» αρχαιολογικά ευρήματα έχουν κλειστεί σε αποθήκες όπου κανείς δεν έχει πρόσβαση. Επιπλέον δεν υπάρχει ούτε μια ταμπέλα που να υποδεικνύει τα μονοπάτια που οδηγούν στους αρχαιολογικούς χώρους ούτε κάποια οργανωμένη παρουσίαση: τόσο το Γυμνάσιο (1 π.Χ. - 1 μ.Χ.) όσο και το Περιστύλιο κτήριο (4ος αιώνας π.Χ.) και η Πρωτοελλαδική Αψιδωτή Οικία «περνάνε» αδιάφορα στον ανυποψίαστο διαβάτη, ενώ η σκουριασμένη περίφραξη επ' ουδενί αναδεικνύει τα αρχαία. Καθώς μάλιστα η οδός Κρατύλου κρατάει αποκομμένο ένα τμήμα του πάρκου, πολλοί επισκέπτες δεν γνωρίζουν καν ότι εκεί βρίσκεται η Ιερά Οικία Γεωμετρικών Χρόνων, ένας από τους πιο σημαντικούς τόπους αρχαιολογικού ενδιαφέροντος. Επιπρόσθετα, τα διάσπαρτα αρχαία μες στο πάρκο αποτελούν, κατά καιρούς, σημεία διοχέτευσης πάσης φύσεως γενετήσιων αναγκών (όπως κοκορεύονται συχνά οι μαθητές των γύρω σχολείων).
Το Μουσείο της «Πόλης των Αθηνών» χωροθετήθηκε στο βόρειο τμήμα του πάρκου που σχηματίζουν οι οδοί Φάωνος, Βασιλικών, Μοναστηρίου και Κρατύλου και δεν έγινε ποτέ. Ο χώρος της Ακαδημείας και η ευρύτερη περιοχή της Ακαδημίας Πλάτωνα εντάσσονται στο πρόγραμμα της Ενοποίησης των Αρχαιολογικών Χώρων που δεν έγινε ποτέ. Το πάρκο 150 στρεμμάτων -τόπος ίδρυσης του πρώτου Πανεπιστημίου, κοιτίδα πολιτισμού και όαση πρασίνου- βρίσκεται στην αφάνεια, αντί να είναι πόλος έλξης των κατοίκων της Αθήνας και όχι μόνο.
Ώς πότε θα σωπαίνουμε; Ώς πότε θα υποβαθμίζουμε ιστορικές περιοχές, εν μέσω πράσινης ανάπτυξης, αν και δηλώνουμε φανατικοί «αρχαιοφύλακες»; Ώς πότε (παλικάρια;) θα ζούμε στα στενά;