13 Απριλίου 2009

Σωκράτης:"Να περνάς τον χρόνο σου διαβάζοντας κείμενα σοφών ανδρών, ώστε να βρεις εύκολα αυτά για τα οποία οι άλλοι κόπιασαν".

------------------------------------------
ΣΩΚΡΑΤΗΣ

Από Βικιφθέγματα


Ο Σωκράτης (4 Ιουνίου 470 π.Χ - 399 π.Χ) ήταν Έλληνας Αθηναίος φιλόσοφος και μια από τις σημαντικότερες φυσιογνωμίες του Ελληνικού και παγκόσμιου πολιτισμού.


Ἓν οἶδα ὅτι ουδὲν οἶδα

Ἓν οἶδα ὅτι ουδὲν οἶδα (Ένα ξέρω, ότι δεν ξέρω τίποτα) (Πλάτωνας, Απολογία Σωκράτη)

  • ΤΑΣ ΜΕΝ ΠΟΛΕΙΣ ΑΝΑΘΗΜΑΣΙ ΤΑΣ ΔΕ ΨΥΧΑΣ ΜΑΘΗΜΑΣΙ ΔΕΙ ΚΟΣΜΕΙΝ (Τις μεν πόλεις πρέπει να στολίζουμε με αγάλματα, τις δε ψυχές με αρετές)

Απολογία

  • Οὐκ ἔστιν ἀνδρὶ ἀγαθῷ κακὸν οὐδὲν οὔτε ζῶντι οὔτε τελευτήσαντι. Απολογία Σωκράτους
    • Ο καλός άνθρωπος δεν παθαίνει τίποτα κακό, ούτε ζωντανός ούτε και νεκρός.

Χωρίς Πηγή

  • Γνώθι σαυτόν.
  • Εναν πετεινό στον απελευθερωτή Ασκληπιό.
  • Κανείς δεν βλέπει το κακό πάνω στον ίδιο του τον εαυτό, αν όμως κάποιος άλλος συμπεριφερθεί κακά, τότε θα το διακρίνει τούτο καθαρά.
  • Να περνάς τον χρόνο σου διαβάζοντας κείμενα σοφών ανδρών, ώστε να βρεις εύκολα αυτά για τα οποία οι άλλοι κόπιασαν.
  • Όποιος σκέφθηκε άσχημα για τα δικά του, ποτέ δεν θα σκεφθεί καλά και για τα ξένα πράγματα.
  • Στην αληθινή φίλια δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ του να δώσεις και να πάρεις.
  • Τα ελαττώματα αμβλύνουν το χαρακτήρα και διαφθείρουν σύγχρονα την κρίση των ανθρώπων.
  • Οκνηρός δε είναι μόνο εκείνος που δεν κάνει τίποτα, αλλά εκείνος που μπορεί να κάνει κάτι καλύτερα και δεν το κάνει.
  • Θα προτιμήσω να πεθάνω, παρά να ζω χωρίς ελευθερία.
http://el.wikiquote.org/wiki/%CE%A3%CF%89%CE%BA%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%B7%CF%82

Κομφούκιος:«Μόνο οι πιο σοφοί και οι πιο ηλίθιοι δεν αλλάζουν γνώμη».

-------------------------------------------------------------------
O Κομφούκιος 孔夫子, Κονγκ Φούτζι ή Κ'ουνγκ-φου-τζου, κυρ. "Διδάσκαλος Κονγκ", 28 Σεπτεμβρίου, 550 π.Χ. - 479 π.Χ.) υπήρξε διάσημος κινέζος διανοητής και κοινωνικός φιλόσοφος, οι διδασκαλίες και η φιλοσοφία του οποίου επηρέασαν βαθιά τη ζωή και τη σκέψη της Ανατολικής Ασίας.

Ανάλεκτα

Δείτε επίσης: Ανάλεκτα
  • Είπε ο Διδάσκαλος: «Στα δεκαπέντε μου κυριεύτηκα απ' την επιθυμία να μελετήσω, στα τριάντα στάθηκα στα πόδια μου, στα σαράντα δεν είχα πια αμφιβολίες, στα πενήντα γνώριζα την Ουράνια εντολή, στα εξήντα το αυτί μου είχε ασκηθεί να την ακούει, στα εβδομήντα μπορούσα να ακολουθώ ό,τι επιθυμούσε η καρδιά μου, χωρίς να παραβαίνω τους κανόνες». (Ανάλεκτα, 2.2)
  • «Μεταδίδω, δεν δημιουργώ». (Ανάλεκτα, 7.1)
  • «Ο άριστος πάνω απ' όλα θέτει τη δικαιοσύνη. Ο άριστος που είναι γενναίος και δεν είναι δίκαιος θα στασιάσει. Ο μικρός άνθρωπος που είναι γενναίος και δεν είναι δίκαιος, θα κλέψει». (Ανάλεκτα, 17.23)
  • Είπε ο Διδάσκαλος: «Θα 'θελα να πάψω να μιλώ!» Είπε ο Τσι Κογκ: «Διδάσκαλε, αν πάψεις να μιλάς, τι θα 'χουμε εμείς οι μαθητές να μεταδώσουμε;» Είπε ο Διδάσκαλος: «Μίλησε ποτέ ο Ουρανός; Κι όμως οι τέσσερις εποχές συνεχίζουν την πορεία τους, τα όντα δεν παύουν να γεννιούνται. Μίλησε ποτέ ο Ουρανός;» (Ανάλεκτα, 17.19)
  • Ο Τσι Τσαγκ ρώτησε τον Κομφούκιο για την τέλεια ανθρωπιά [ρεν]. Είπε ο Κομφούκιος: «Όποιος μπορεί να πραγματώνει οπουδήποτε τις Πέντε Αρετές, είναι τέλειος άνθρωπος». Παρακάλεσε να τις ακούσει. Είπε ο Κομφούκιος: «Σεβασμός, γενναιοδωρία, ειλικρίνεια, εξυπνάδα, ευσπλαχνία: Σεβαστικός; Δεν ταπεινώνεσαι. Γενναιόδωρος; Κερδίζεις το πλήθος. Ειλικρινής; Σ' εμπιστεύονται οι άνθρωποι. Έξυπνος; Επιτυγχάνεις πολλά. Ευσπλαχνικός; Αρκεί αυτό για να 'χεις στην υπηρεσία σου άλλους». (Ανάλεκτα, 17.6)
  • «Μόνο οι πιο σοφοί και οι πιο ηλίθιοι δεν αλλάζουν γνώμη». (Ανάλεκτα, 17.3)
  • «Ο άριστος είναι σταθερός γιατί έχει αρχές, όχι γιατί έχει πείσμα». (Ανάλεκτα, 15.37)
  • «Ό,τι αναζητεί ο άριστος στον εαυτό του, ο μικρός άνθρωπος το αναζητεί στους άλλους». (Ανάλεκτα, 15.21)

Άλλες ρήσεις

  • ευτυχία βρίσκεται μέσα σε όλα τα πράγματα. Φτάνει να ξέρεις πώς να τη βγάλεις."
  • "Μπορείς να μάθεις την αξία ενός ανθρώπου παρατηρώντας τα ελαττώματά του."
  • "Απαίτησε πολλά από τον εαυτό σου και περίμενε λίγα από τους άλλους. Θα γλιτώσεις από πολλές σκοτούρες."
  • "Καθετί έχει την ομορφιά του, αλλά δεν τη βλέπει ο καθένας."
  • "Μάταια είναι η εκμάθηση χωρίς σκέψη, επικίνδυνη είναι η σκέψη χωρίς εκμάθηση."
  • "Διάλεξε μια δουλειά που σ' αρέσει και δε θα χρειαστεί να δουλέψεις ούτε μια μέρα στη ζωή σου."
  • "Κάποτε οι άνθρωποι σπούδαζαν για να τελειοποιούν τον εαυτό τους. Τώρα σπουδάζουν για να προξενούν τον θαυμασμό των άλλων."
  • "Η μεγαλύτερη μας δόξα δεν είναι ότι δεν πέφτουμε ποτέ, αλλά ότι ξανασηκωνόμαστε κάθε φορά που πέφτουμε."
  • "Όταν αποφεύγουν τις μακρινές σκέψεις, τότε δε μπορούν να αποφεύγουν τις κοντινές στενοχώριες."
  • "Η γνώση χωρίς την εμπειρία δεν είναι παρά ένα άχρηστο στολίδι."
  • "Τρεις είναι οι δρόμοι προς τη σύνεση: ο δρόμος σκέψης ο πιο ευγενικός, ο δρόμος μίμησης ο πιο εύκολος, ο δρόμος εμπειρίας ο πιο δύσκολος."
  • "Δεν είναι φοβερό αν σας προσέβαλλαν, κορόιδεψαν ή λήστεψαν. Φοβερό είναι αν εσείς δεν μπορείτε να τα ξεχάσετε."
  • "Ακόμη και η μικρή ανυπομονησία μπορεί να εμποδίζει στην πραγματοποίηση των μεγάλων στόχων."
  • "Μια έννοια που έχει τη δύναμη να ρυθμίζει όλη τη ζωή μας: Επιείκεια."
  • "Να παραπονιέσαι για το κακό είναι να το διπλασιάζεις, να γελάς για το κακό είναι να το εξοντώσεις."
  • "Εάν δε γνωρίζεις λέξεις, τότε με τι άλλο θα γνωρίζεις τον άνθρωπο."
  • "Ο άνδρας με αρετή είναι απαιτητικός με τον εαυτό του, ενώ ο μικρός άνθρωπος είναι απαιτητικός με τους άλλους."
  • "Το να υφίστασαι αδικία είναι σοβαρό. Σοβαρότερο, όμως, είναι να συνεχίζεις να το θυμάσαι."
  • "Αν συναντήσεις έναν άνθρωπο που αξίζει να του μιλήσεις και δεν του μιλήσεις χάνεις τον άνθρωπο.Αν συναντήσεις έναν άνθρωπο που δεν αξίζει να του μιλήσεις και του μιλήσεις χάνεις τα λόγια σου.Σοφός είναι εκείνος που δεν χάνει ούτε τον άνθρωπο ούτε τα λόγια του."
http://el.wikiquote.org/wiki/%CE%9A%CE%BF%CE%BC%CF%86%CE%BF%CF%8D%CE%BA%CE%B9%CE%BF%CF%82

Ο Bουκεφάλας του Μ.Αλέξανδρου


Η παλαιότερη φιλολογική μαρτυρία για τον Βουκεφάλα διασώζεται από τον Πλούταρχο (Βίος Αλεξάνδρου, 6) Σύμφωνα με τον Πλούταρχο, ο Φιλόνικος ο Θεσσαλός, ένας έμπορος αλόγων, πρότεινε στον Φίλιππο της Μακεδονίας, να αγοράσει τον Βουκεφάλα για δεκατρία τάλαντα.* Η ετυμηγορία των παρευρισκόμενων Μακεδόνων ήταν ότι πρόκειται για ένα άγριο και ατίθασσο άλογο, το οποίο κανείς δεν θα μπορούσε να δαμάσει. Ήταν θεσσαλικός ίππος και ένας Θεσσαλός έμπορος, ο Φιλόνικος, τον είχε οδηγήσει στη Μακεδονία για να τον πουλήσει στη βασιλική Αυλή. Ο Φίλιππος απέρριψε την αγορά του, επειδή ήταν δύστροπος ίππος και δεν ανεχόταν ούτε καν τη φωνή των ακολούθων του. Ο Αλέξανδρος αγνόησε τις συμβουλές των παρισταμένων και επέμενε ότι επρόκειτο για εξαιρετικό ίππο και ότι μπορούσε να τον δαμάσει. Αφού δήλωσε ότι σε περίπτωση αποτυχίας του δεχόταν να καταβάλει ο ίδιος το αντίτιμο του Βουκεφάλα ως τιμωρία για την αλαζονεία του προς τους ειδικούς, ο Φίλιππος παζάρεψε την τιμή, που τελικά έκλεισε στα 13 αργυρά τάλαντα.Ο Φίλιππος ήταν έτοιμος να απορρίψει την προσφορά αν δεν παρέμβαινε ο γιός του Αλέξανδρος. Ο νεαρός τότε Αλέξανδρος παρατηρώντας τη συμπεριφορά του αλόγου, διαπίστωσε ότι φοβόταν τη σκιά του. Έτσι, πλησιάζοντάς το, άρπαξε τα χαλινάρια του και το έστρεψε προς τον ήλιο. Αφού το άλογο δεν έβλεπε την σκιά του, ηρέμησε και έτσι κατάφερε ο Αλέξανδρος να το ιππεύσει. Το σύνδρομο της σκιοφοβίας πέρασε απαρατήρητο απο τους αξιωματούχους του Φιλίππου, που επιχείρησαν να τον ιππεύσουν πρώτοι με απειρίαν και μαλακίαν, όχι όμως απο το δεκαπεντάχρονο Αλέξανδρο που φαίνεται είχε διδαχθεί πολύ καλά τα Περί Ιππικής (του Ξενοφώντα) ίσως απ' το δάσκαλο Αριστοτέλη.Οι παρευρισκόμενοι ζητωκραύγασαν τον νεαρό Αλέξανδρο και ο πατέρας του Φίλιππος, λένε από τη μεγάλη χαρά του, τον ασπάστηκε και του είπε: «Γιέ μου, ψάξε για βασίλειο αντάξιό σου. Η Μακεδονία είναι μικρό βασίλειο για να σε χωρέσει». Ο Αλέξανδρος ονόμασε το άλογο του Βουκεφάλα, πολύ πιθανόν απο το εύρος του μετώπου του. Ο Βουκεφάλας θα γινόταν το άλογο που τον συντρόφευε για τα επόμενα περίπου 20 χρόνια.Για τον Βουκεφάλα και τη μετέπειτα σχέση του με τον Αλέξανδρο, διαφωτιστικά είναι τα λιγοστά που αναφέρει ο Αρριανός (Αλεξάνδρου Ανάβασις, V. 19) με αφορμή τη μάχη στον Υδάσπη ποταμό, στα 327 π.Χ.: «Μετά τη νίκη του εναντίον των Ινδών, ο Αλέξανδρος ίδρυσε δύο πόλεις. Τη μια, στη θέση της μάχης, την ονόμασε Νίκαια, σε ανάμνηση της νίκης του. Την άλλη, στο σημείο που επρόκειτο να διασχίσει τον Υδάσπη, Βουκεφάλεια, στη μνήμη του αλόγου του, που πέθανε εκεί, όχι επειδή πληγώθηκε στη μάχη, αλλά από την κούραση και τα χρόνια. Ο Βουκεφάλας ήταν κιόλας τριάντα χρόνων και εξαντλημένος. Είχε μοιραστεί με τον Αλέξανδρο πολλές δυσκολίες και είχε αντιμετωπίσει μαζί του πολλούς κινδύνους για πολλά χρόνια. Κανένας δεν είχε καταφέρει όλα αυτά τα χρόνια να τον ιππεύσει, εκτός από τον ίδιο τον Αλέξανδρο. Μεγαλύτερος από το φυσιολογικό και γεμάτος σφρίγος, είχε χαραγμένη επάνω του, σημάδι να τον διακρίνει, μια κεφαλή βοδιού, και μερικοί πιστεύουν πως γι' αυτό τον ονόμασαν Βουκεφάλα. Αλλοι όμως λένε πως ήταν μαύρος και είχε στο μέτωπό του ένα σημάδι που έμοιαζε πολύ με κεφάλι βοδιού. Στη χώρα των Οξιανών, το άλογο εξαφανίστηκε και ο Αλέξανδρος απείλησε πως θα σκοτώσει όλους τους κατοίκους της αν δεν του φέρουν πίσω το άλογό του, με αποτέλεσμα να του επιστραφεί αμέσως. Τόσο μεγάλη ήταν η αγάπη που είχε ο Αλέξανδρος στο άλογό του και τόσο μεγάλος ο φόβος που ενέπνεε στους βαρβάρους». Σύμφωνα με τους Ιουστίνο και Διόδωρο, ο Βουκεφάλας σκοτώθηκε στη μάχη του Υδάσπη (326), ενώ κατ΄ άλλους μη κατονομαζόμενους αρχαίους συγγραφείς πληγώθηκε στη μάχη, και υπέκυψε αργότερα. Κατά τον Ονησίκριτο πέθανε από τον καύσωνα και τα γηρατειά σε ηλικία 30 ετών, ενώ οι ίπποι ζουν 20 χρόνια, και αναπόφευκτα θυμόμαστε το άλλο μύθευμα του ιδίου με τις Αμαζόνες. Αν το 326 ο Βουκεφάλας ήταν πράγματι 30 ετών, τότε στη μάχη του Γρανικού (334) θα ήταν 22 ετών, δηλαδή θα είχε ξεπεράσει κατά δύο έτη το προσδόκιμο ζωής των ίππων, ενώ ο Αλέξανδρος θα τον είχε αποκτήσει όταν είχε ηλικία πάνω απ’ το μισό του προσδόκιμου. Συνεπώς δεν είναι λογικό ούτε ο Φίλιππος Β΄ να ακριβοπλήρωσε έναν μεγάλης ηλικίας ίππο ως τον πολεμικό ίππο του τότε διαδόχου του, όπως δεν είναι λογικό ο Αλέξανδρος ως βασιλιάς της Μακεδονίας να ίππευε ένα γερασμένο άλογο. Εν πάσει περιπτώσει στη δυτική όχθη του Υδάσπη και στο σημείο, όπου πέρασε τον ποταμό, ο Αλέξανδρος φέρεται να θεμελίωσε μία πόλη και την ονόμασε Βουκεφάλα εις μνήμην του ίππου του.
*Γύρω στα μέσα του 4ου αι. πΧΕ, ένας έξυπνος Θεσσαλός ιπποτρόφος με το συμβολικό όνομα Φιλόνεικος έκανε ίσως την πιό πετυχημένη διαφήμιση και μάρκετινγκ στα ελληνικά δεδομένα ιπποπαραγωγής. Το κάλλιστο προϊόν αυτού του αρχαίου 'τσαμπάζη' δεν ήταν άλλο απο ένα επιβήτορα, το Βουκεφάλα, που κάλπασε με τον αργότερα κύρη του Αλέξανδρο απ' την Πέλλα στο Δούναβι, τη Θήβα, το Νείλο, τη Σίουα, τον Καύκασο και τον Ινδό νικητήρια επι δεκαπέντε χρόνια... Το 341 πΧΕ, ο πενταετής επιβήτορας 'ήχθη εις ώνιον' απ' το Φιλόνεικο στο Φίλιππο για δεκατρία τάλαντα (Πλούταρχος Αλέξανδρος, 6.2: ΦΙΛΟΝΕΙΚΟΥ ΤΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΥ ΤΟΝ ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΝ ΑΓΟΝΤΟΣ ΩΝΙΟΝ ΤΩΙ ΦΙΛΙΠΠΩΙ ΤΡΙΣΚΑΙΔΕΚΑ ΤΑΛΑΝΤΩΝ). Η τιμή ήταν εξοργιστική, αφού ισοδυναμεί με κάπου μισό εκατομμύριο τωρινά ευρώ. Τέτοιο ποσό όμως ήταν ασήμαντα για το Φίλιππο (πράγμα που γνώριζε ο Θεσσαλός), αφού μόνο απ' τα χρυσωρυχεία του Παγγαίου το ετήσιο εισόδημα του βασιλιά ήταν πάνω απο χίλια τάλαντα. Με λίγα λόγια ο πολεμιστήριος ίππος θα του στοίχιζε κάπου τέσσερα 'μεροκάματα'. 'Οποιο προϊόν ιπποπαραγωγής, όταν προωθείται σωστά, πληρώνεται πολύ καλά και έχω την εντύπωση πως ο Φιλόνεικος έκανε σωστή δουλειά. Ακόμα και σήμερα δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος προώθησης/πώλησης αλόγου απο κείνο της απαίτησης τεράστιου ποσού για το προϊόν--φοράδας ή βαρβάτου. Όσο για το Φίλιππο, η βιογραφία του τρις Ολυμπιονίκη στα Ιππικά δε θάταν πλήρης χωρίς αναφορά στο σπάνιο προτέρημα του να διαλέγει καλά άλογα, αγωνιστικά ή πολεμικά.Μόνο το ότι επτά άλογα που έστειλε στην Ολυμπία κέρδισαν σε κάθε αγώνισμα, τα λέει όλα. Δεν υπάρχει παράδειγμα στην παγκόσμια ιστορία όπου κάποιος ιπποτροφών διάλεξε ή εξέθρεψε επτά άλογα Ολυμπιονίκες. Είναι βέβαιο πως αν ο Αλέξανδρος οδηγούσε τον Βουκεφάλα στην Ολυμπία, η ιππική εκτιμητική του Φιλίππου θα πετύχαινε το απόλυτο, δηλαδή οκτώ άλογα, τέσσερις κότινοι. Αρκεί το ότι ο Θεσσαλός επιβήτωρ που ονομάσθηκε 'μεγέθει μέγας και τωιθυμώ γενναίος' (μεγαλόσωμος με γενναία ψυχή) απο τον Αρριανό [Αλεξάνδρου Ανάβασις 5.19.4] είχε διασχίσει τρείς ηπείρους, ποτάμια, βουνά και ερήμους πριν πεθάνει στα βαθειά γεράματα .
Έκανε δηλαδή, περίπου 40.000 χιλιόμετρα χωρίς να αρρωστήσει ποτέ. Το αυτοκίνητο σας κάνει 40.000 χιλιόμετρα χωρίς να „αρρωστήσει“;
N.Σάμιος
Πηγές:
http://www.kathimerini.gr/4Dcgi/4dcgi/_w_articles_kathglobal_3_08/02/2004_1281577http://www.youtube.com/watch?v=Xi1atBDqFEEhttp://www.alexanderofmacedon.info/greek/GLOSSARY2gr.htmhttp://www.horse.gr/pgeDynamic.asp?SelectMenu=General&ArticleID=613&CategoryID=51

12 Απριλίου 2009

Περί φθορίου στο νερό και στις οδοντόπαστες!

Φθόριο: δηλητήριο στην οδοντόπαστα & το νερό -μέρος 2ο.

Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Απριλίου 11, 2009

Σε συνέχεια της έρευνας μας για το φθόριο, διαβάστε το αναλυτικό αφιέρωμα της Βίκυς Χρυσού που βάζουμε και μόνιμο σύνδεσμο στην αντίστοιχη θέση.

“Πες ένα ψέμα αρκετά δυνατά και για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα και ο κόσμος θα το πιστέψει.

Αδόλφος Χίτλερ

“Η Φθορίωση είναι η μεγαλύτερη υπόθεση επιστημονικής απάτης του αιώνα”.
- Robert Carlton, Ph.D, πρώην επιστήμονας EPA, 1992


Η συνωμοσία του Φθορίου

(μετάφραση-προσθήκη φωτο Βίκυ Χρυσού)

Η ιστορία της αναγκαστικής χορήγησης φθορίου στον άνθρωπο μέσω της φθορίωσης του πόσιμου νερού είναι στολισμένη με εκατοντάδες ψέματα, απληστία και εξαπάτηση. Οι κυβερνήσεις που προσθέτουν φθόριο στο πόσιμο νερό επιμένουν ότι είναι ασφαλής, ωφέλιμη και αναγκαία διαδικασία, όμως, τα επιστημονικά στοιχεία δείχνουν ότι δεν είναι ασφαλής η κατανάλωση φθορίου και πως στις περιοχές όπου φθοριώνονται τα αποθέματα πόσιμου ύδατος σημειώνονται υψηλότερα ποσοστά καρκίνου, φθορίωσης δοντιών, οστεοπόρωσης και άλλων προβλημάτων υγείας.

Λόγω της πίεσης που ασκεί η βιομηχανία αλουμινίου, οι φαρμακευτικές εταιρείες και οι κατασκευαστές όπλων, εξακολουθεί να προστίθεται φθόριο στο πόσιμο νερού ολόκληρης της Βόρειας Αμερικής. Οι πρόσφατες νομικές ενέργειες κατά των εταιρειών ύδρευσης που φθοριώνουν το πόσιμο νερό, έχει δημιουργήσει ένα τέτοιο προηγούμενο, που θα καθιστούσε αδύνατη την υποβολή νέων μηνύσεων ενάντια σε προμηθευτές φθοριομένου νερού.

Υπάρχει μια αυξανόμενη αντίσταση ενάντια στην προσθήκη τοξικού φθορίου στην παροχή νερού, αλλά δυστυχώς, επειδή το φθόριο έχει γίνει “η ψυχή της σύγχρονης βιομηχανικής οικονομίας” (Bryson 2004), “παίζονται” τεράστια χρηματικά ποσά αυτών που εγκρίνουν τη φθορίωση του νερού. Έτσι τα ψέματα για τα οφέλη της φθορίωσης του νερού θα συνεχίσουν να τροφοδοτούν τη δημόσια ενημέρωση, όχι για να προωθήσουν τα οφέλη για την υγεία σε ένα μεγάλο αριθμό ατόμων, αλλά το κέρδος του στρατιωτικό-βιομηχανικού συμπλέγματος.

συνέχεια:
http://olympia.gr/2009/04/11/fluoride-2/

----------------------------------------------

Ποιός "Έλληνας" Χριστός,μη τρελαθούμε!

Ποιός Έλληνας μη τρελαθούμε;

(...ενώ το ιουδαϊκόν θρήσκευμα δια πολλούς λόγους απεκρούετο υπό των άλλων εθνών.Το ιουδαϊκόν έθνος ήτο τοσούτον προσηλωμένον εις τα ήθη και εις τους τύπους του ιδιάζοντος αυτού βίου,ώστε απέφευγε πάσαν προς τους ξένους οικειότητα ως μιασματικήν'οι δε ξένοι ανταπέδιδον εις τους Ιουδαίους τα ίσα,μισούντες αυτούς και απεχθανόμενοι' εντεύθεν σφόδρα ευάριθμοι υπήρξαν οι δια της περιτομής γενόμενοι πλήρεις και ακριβείς προσήλυτοι.Αν λοιπόν υπερίσχυεν η κατά πρώτον τεθείσα αρχή,ότι δια να γίνη τις χριστιανός έπρεπε να είναι ή να γίνη Ιουδαίος,ο χριστιανισμός ήθελεν απαντήσει περί την διάδοσιν αυτού ανυπέρβλητα προσκόμματα.Και απόδειξις τούτου πρόχειρος,ότι η ιουδαϊκή θρησκεία,προ αιώνων υπάρχουσα και ομολογουμένως ανωτέρα ούσα παντός άλλου προ του χριστιανικού δόγματος,ουδέποτε όμως προσωκειώθη την συνείδησιν της άλλης ανθρωπότητος.Ναι μεν η Παλαιά Διαθήκη παρέμεινεν η βάσις του νέου θρησκεύματος,η δε γνώσις αυτής απέβη απαραίτητος προς την των νέων Γραφών κατάληψιν' αλλ'η μελέτη αύτη απηλλάγη ήδη της εκπληρώσεως των εξωτερικών εκείνων διατυπώσεων και υποχρεώσεων,ένεκα των οποίων το μωσαϊκόν δόγμα περιεστάλη αείποτε εντός των στενών ορίων της ιουδαϊκής φυλής.)
Παπαρρηγόπουλος,ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ,βιβλίον όγδοον,σελ.115.
---------
Θα δέχονταν οι εβραίοι Έλληνα αρχηγό;
Αφού για να γίνει κάποιος χριστιανός,έπρεπε πρώτα να γίνει Ιουδαίος;
Νομίζετε ότι τους έπιασε κάποιος κορόϊδο;
Είναι δυνατόν να μην ήξεραν από που κρατάει η σκούφια του Τζεσούα,όταν τον έχρισαν;
Τη στιγμή μάλιστα που είχαν αρχίσει την εφαρμογή του πιο τέλεια οργανωμένου επί αιώνες σχεδίου κατάληψης όλης της Γης;
----------------
Αν λοιπόν υπερίσχυεν η κατά πρώτον τεθείσα αρχή,ότι δια να γίνη τις χριστιανός έπρεπε να είναι ή να γίνη Ιουδαίος,ο χριστιανισμός ήθελεν απαντήσει περί την διάδοσιν αυτού ανυπέρβλητα προσκόμματα.
----------------

Να γιατί έγινε χαμός τα πρώτα χρόνια!

(Εις όλας τας πόλεις ταύτας επορεύετο τη ημέρα των Σαββάτων εις τας συναγωγάς των Ιουδαίων,αναγγέλλων αυτοίς τα πάθη και την ανάστασιν του Χριστού.Και πολλοί μεν πειθόμενοι εδέχοντο το άγιον βάπτισμα,εξαιρέτως δε Έλληνες ουκ ολίγοι,μάλιστα γυναίκες εκ των επιφανεστάτων,αλλ' οι πολλοί Ιουδαίοι,σαλεύοντες τους όχλους,κατήγγειλαν αυτόν εις τους άρχοντας ως πράττοντα απέναντι των δογμάτων του Καίσαρος και βασιλέα έτερον είναι λέγοντα,Ιησούν.Ιδίως εις Φιλίππους ο Παύλος εδάρη δημοσία,αδίκαστος,και τοι Ρωμαίος πολίτης υπάρχων..)
Παπαρρηγόπουλος,ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ,βιβλίον όγδοον,σελ.116.

Μιλάμε για πολύ ξύλο ο Σαύλος!

Εκπομπή Χαρδαβέλα...Ποιός "Έλληνας" Χριστός;

[...Καθ'ά δε προ μικρού είπομεν,ουδείς επί τούτω ενήργησε μετά πλείονος συνέσεως,δραστηριότητος και εθελοθυσίας ή ο όντως θεόπνευστος Παύλος.Κατ' αρχάς οι απόστολοι δεν εκήρυττον τον Χριστόν,τον υιόν του Θεού,ειμή εις μόνους τους Ιουδαίους' οι δε μη Ιουδαίοι,ίνα γίνωσι δεκτοί εις τους κόλπους της εκκλησίας,ώφειλον προηγουμένως να πρεσβεύσωσι το μωσαϊκόν θρήσκευμα.Το πνεύμα του νέου κηρύγματος ήτο εν τοις σπαργάνοις αυτού τοσούτον αποκλειστικόν,ώστε ότε ο των αποστόλων πρώτος εισήλθεν εις την οικίαν του εν Καισαρεία αλλοφύλου χριστιανού Κορνηλίου και συνέφαγε μετ' αυτού,παρά τα εν τω Δευτερονομίω και εν τω Λεϋιτικώ διατεταγμένα,οι Ιουδαίοι Χριστιανοί ήλεγξαν τον Πέτρον δια τούτο,αξιούντες "ότι προς άνδρας ακροβυστίαν έχοντας εισήλθε και συνέφαγεν αυτοίς."Ο δε μόλις ηδυνήθη ν' απολογηθή λέγων,ότι έπραξε τούτο υπείκων εις φωνήν εξ ουρανού επανειλημμένως ειπούσαν προς αυτόν "Ά ο Θεός εκαθάρισε σύ μοί κοίνου."Ούτω λοιπόν δέσμιον εντός του μωσαϊκού νόμου ήθελον να εγκλείσωσιν οι Ιουδαίοι τον χριστιανισμόν...]
(Παπαρρηγόπουλος,ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ,βιβλίον όγδοον,σελ.114)
-------------
Την πατήσατε!
Βγάλτε τώρα και τον Παπαρρηγόπουλο ψεύτη!
Εδώ παραλίγο να λυντσάρουν τον αρχιαπόστολο τον Πέτρο γιατί έκανε την αντιεβραϊκή κίνηση να φάει μαζί με άνδρα που είχε το "πετσάκι"!
Τι λέτε τώρα;
Μήπως είναι ώρα να πάτε να κόψετε και εσείς την ακροβυστία σας σαν καλοί χριστιανοί;
Ή την έχετε κόψει,άρα είστε προσήλυτοι στο ιουδαϊκό θρήσκευμα;
Καλό κρέμασμα!

Ποιός "Έλληνας" Χριστός;Είναι δυνατόν οι εβραίοι να είχαν για αρχηγό τους Έλληνα;

Αναδημοσίευση.

--------------------------------------------
Οι ηγεμόνες της ΙΟΥΔΑΙΑΣ,δια να πολεμήσωσι τον ελληνισμόν,ηναγκάσθησαν να δανεισθώσιν αυτού τούτου του ελληνισμού τα όπλα.......!!!!!!!

Συνεχίζουμε με "θησαυρούς" από την "ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ",βιβλίον όγδοον,του Κ.Παπαρρηγόπουλου.


"Ο αναγνώστης ενθυμείται (σ.VII/235 και επ.)
την πάλην ήν διεξήγαγον οι Σελευκίδαι επί τω σκοπώ του εξελληνισμού της Παλαιστίνης.Η χώρα αύτη ανέκτησε μεν επί τέλους την ανεξαρτησίαν δια την προϊούσαν ασθένειαν των κατά την Συρίαν Ελλήνων βασιλέων,αλλ'όμως,καθά προεξεθέσαμεν,οι ηγεμόνες της Ιουδαίας,δια να πολεμήσωσι τον ελληνισμόν,ηναγκάσθησαν να δανεισθώσιν αυτού τούτου του ελληνισμού τα όπλα,ώστε κατά μικρόν άπας ο δημόσιος και ιδιωτικός αυτών βίος επί το ελληνικώτερον είχεν αναπλασθή."

Τι μας λέει,εδώ,ο Παπαρρηγόπουλος (σφοδρότατος χριστιανός).Ότι ενώ οι Σελευκίδες πάλευαν να εξελληνίσουν την Παλαιστίνη,επί τέλους! η χώρα αυτή απέκτησε την ανεξαρτησία της από την "προϊούσαν ασθένειαν"των της Συρίας Ελλήνων βασιλέων!
Όμως,για να μπορέσουν να πολεμήσουν τον ελληνισμόν οι ηγεμόνες της ΙΟΥΔΑΙΑΣ,τι έκαναν;ΑΝΑΓΚΑΣΘΗΚΑΝ ΝΑ ΔΑΝΕΙΣΘΟΥΝ "ΑΥΤΟΥ ΤΟΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΤΑ ΟΠΛΑ"!Έτσι σε λίγο διάστημα,υποχρέωσαν όλους τους Ιουδαίους να εξελληνισθούν!Ποιά όμως ήταν τα όπλα του ελληνισμού;
Η ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ!Αυτό λέει παρακάτω,και εξηγεί ότι δεν θα υπήρχε περίπτωση ούτε μία στο εκατομμύριο να μπορέσουν αλλιώς οι...ΙΟΥΔΑΙΟΙ να πολεμήσουν τον ελληνισμό!ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΟΠΛΑ!
Απολαύστε τη συνέχεια!

"Και έπειτα
το άμεσον της κηρύξεως,της ερμηνείας και της διαδόσεως του χριστιανισμού όργανον υπήρξεν η γλώσσα η ελληνική.Ουδ' ήτο δυνατόν άλλως γενέσθαι.Καθ' όλην την ανατολήν,επικρατούσα γλώσσα ήτο η ελληνική.Απ' άκρων έως άκρων του ρωμαικού κράτους το εμπόριον ελληνιστί διεξήγετο.Μέχρι της καταστροφής της ιεράς αυτών πόλεως,οι Ιουδαίοι δια της ελληνικής γλώσσης διενήργουν τας συναλλαγάς.Αυτή η Παλαιστίνη είχε κατά μέγα μέρος εξελληνισθή.Τα πάντα λοιπόν είχον παρασκευασθή ίνα δια της ελληνικής γλώσσης λαλήση το πνεύμα το άγιον.Οι πρώτοι επτά της εκκλησίας διάκονοι,Φίλιππος,Πρόχορος,Νικάνωρ,Τίμων,Παρμενάς,Νικόλαος,και επί πάσιν ο Στέφανος,ο πρώτος της εκκλησίας μάρτυς,υπήρξαν ελληνισταί,ό εστιν εξελληνισμένοι Ιουδαίοι.Ο απόστολος Παύλος,όστις,διατελέσας κατ' αρχάς φοβερός της νέας θρησκείας διώκτης,ηγωνίσθη έπειτα ως ουδείς άλλος υπέρ αυτής λόγω και έργω,εγεννήθη εις Ταρσόν Κιλικίας,εις πόλιν δηλαδή της οποίας αι ελληνικαί σχολαί εφημίζοντο ως ονομαστότεραι των εν Αθήναις και εν Αλεξανδρεία σχολών.Εις Ταρσόν λοιπόν ανετράφη ελληνικώς.Ναι μεν έπειτα συνεπλήρωσε την εκπαίδευσιν αυτού εις Ιερουσαλήμ' αλλά και εις τας ραββινικάς της πόλεως ταύτης σχολάς ήκμαζεν η ελληνική επιστήμη,ως βεβαιούσι ρητώς ιουδαικαί παραδόσεις.Εντεύθεν ο απόστολος Παύλος,και τοι ήτο εβραικής καταγωγής,συνωκειώθη επί τοσούτον μετά της ελληνικής φιλοσοφίας και ποιήσεως,ώστε αι παρατηρηθείσαι εν τη Καινή Διαθήκη ρήσεις του Κλεάνθους και του Μενάνδρου εις αυτόν αποδίδονται.
......"
συνέχεια:
Οι ηγεμόνες της ΙΟΥΔΑΙΑΣ,δια να πολεμήσωσι τον ελληνισμόν,ηναγκάσθησαν να δανεισθώσιν αυτού τούτου του ελληνισμού τα όπλα.......!!!!!!!

Ποιος Χριστός? Η όνος και ο πώλος υιός!Των...Βαίων σήμερα!!!!

1 Και ότε επλησίασαν εις Ιεροσόλυμα και ήλθον εις Βηθφαγή προς το όρος των ελαιών, τότε ο Ιησούς απέστειλε δύο μαθητάς, Μκ 11:1, Λκ 19:29
2 λέγων προς αυτούς· Υπάγετε εις την κώμην την απέναντι υμών, και ευθύς θέλετε ευρεί όνον δεδεμένην και πωλάριον μετ' αυτής· λύσατε και φέρετέ μοι.
3 Και εάν τις σας είπη τι, θέλετε ειπεί ότι ο Κύριος έχει χρείαν αυτών· και ευθύς θέλει αποστείλει αυτά.
4 Τούτο δε όλον έγεινε διά να πληρωθή το ρηθέν διά του προφήτου, λέγοντος·
5 Είπατε προς την θυγατέρα Σιών, Ιδού, ο βασιλεύς σου έρχεται προς σε πραΰς και καθήμενος επί όνου και πώλου υιού υποζυγίου. Ησ 62:11, Ζαχ 9:9, Ιω 12:15
6 Πορευθέντες δε οι μαθηταί και ποιήσαντες καθώς προσέταξεν αυτούς ο Ιησούς,
7 έφεραν την όνον και το πωλάριον, και έβαλον επάνω αυτών τα ιμάτια αυτών και επεκάθισαν αυτόν επάνω αυτών. Β' Βασ 9:13, Ιω 12:14
8 Ο δε περισσότερος όχλος έστρωσαν τα ιμάτια εαυτών εις την οδόν, άλλοι δε έκοπτον κλάδους από των δένδρων και έστρωνον εις την οδόν.
9 Οι δε όχλοι οι προπορευόμενοι και οι ακολουθούντες έκραζον, λέγοντες· Ωσαννά τω υιώ Δαβίδ· ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου· Ωσαννά εν τοις υψίστοις. Ψλ 118:25

ΜΑΤΘΑΙΟΣ,κεφ.21
---------
-------
5
Είπατε προς την θυγατέρα Σιών, Ιδού, ο βασιλεύς σου έρχεται προς σε πραΰς και καθήμενος επί όνου και πώλου υιού υποζυγίου. Ησ 62:11, Ζαχ 9:9, Ιω 12:15

Εδώ λοιπόν έχουμε την συγγραφή του σεναρίου ή αλλιώς την προσχεδίαση,περίπου 600 με 700 χρόνια πριν,από το ιερατείο!
Το πότε θα γινόταν πράξη,το άφηναν στην κρίση της κατάλληλης εποχής από τους επόμενους!

4 Τούτο δε όλον έγεινε διά να πληρωθή το ρηθέν διά του προφήτου, λέγοντος·

Υπάρχει πιο μεγάλη απόδειξη από το παραπάνω;

2 λέγων προς αυτούς· Υπάγετε εις την κώμην την απέναντι υμών, και ευθύς θέλετε ευρεί όνον δεδεμένην και πωλάριον μετ' αυτής· λύσατε και φέρετέ μοι.
3 Και εάν τις σας είπη τι, θέλετε ειπεί ότι ο Κύριος έχει χρείαν αυτών· και ευθύς θέλει αποστείλει αυτά.

Εδώ έχουμε την εφαρμογή πλέον του σχεδίου!
Έχει βρεθεί από πριν κάποιος ιδιοκτήτης της γαϊδούρας και μάλιστα γεννημένης,και περιμένει το σύνθημα.Ρωτώντας το παρασύνθημα,θα σιγουρευτεί ποιοί είναι και θα τους δώσει την όνον(γαϊδούρα)με τον πώλον(πουλάρι)της!

7 έφεραν την όνον και το πωλάριον, και έβαλον επάνω αυτών τα ιμάτια αυτών και επεκάθισαν αυτόν επάνω αυτών. Β' Βασ 9:13, Ιω 12:14

Και λίγο σασπένς!
Καλά πως γίνεται να κάθεται πάνω ΚΑΙ στα δύο ζώα

Υ.Γ.
9 Οι δε όχλοι οι προπορευόμενοι και οι ακολουθούντες έκραζον, λέγοντες· Ωσαννά τω υιώ Δαβίδ· ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου·
Ωσαννά εν τοις υψίστοις. Ψλ 118:25

Και μετά από μια εμδομάδα οι ίδιοι θα φωνάζουν "σταύρωσον"-"σταύρωσον αυτόν",φυσικά για να πληρωθούν οι γραφές
--------
Ποιος Χριστός? Η όνος και ο πώλος υιός!

---------------------------------------------------------

Ποιος Χριστός? Γιαυτόν που έκαναν αιματηρή θυσία στην περιτομή του;

----------------------------------------------------------------
21 Και ότε επληρώθησαν αι οκτώ ημέραι διά να περιτέμωσι το παιδίον, εκλήθη το όνομα αυτού Ιησούς, το ονομασθέν υπό του αγγέλου πριν συλληφθή εν τη κοιλία. Γεν 17:12, Λευ 12:3, Ιω 7:22, Μτ 1:21, Λκ 1:31
22 Και ότε επληρώθησαν αι ημέραι του καθαρισμού αυτής κατά τον νόμον του Μωϋσέως, ανεβίβασαν αυτόν εις Ιεροσόλυμα διά να παραστήσωσιν εις τον Κύριον, Λευ 12:6
23 καθώς είναι γεγραμμένον εν τω νόμω του Κυρίου, ότι παν αρσενικόν διανοίγον μήτραν θέλει κληθή άγιον εις τον Κύριον, Εξ 13:2, Αρ 3:13, Αρ 8:16
24 και διά να προσφέρωσι θυσίαν κατά το ειρημένον εν τω νόμω του Κυρίου, ζεύγος τρυγόνων ή δύο νεοσσούς περιστερών. Λευ 12:8
ΛΟΥΚΑΣ,κεφ.2.

ΘΥΣΙΑ!Με τρυγόνια!Ή με νεοσσούς περιστερών!
Αιματηρή θυσία για τον...Υιό του Γιαχβέ;Καλά πως το δέχτηκε αυτό το...θείον βρέφος;
Α,ναι,δεν είχε γίνει ακόμα χριστιανός!!!
..............................................

«δυο τρυγόνας ή δύο νεοσσούς περιστεριών... Και (ο ιερέας) θέλει κόψει δια των ονύχων αυτού (!) την κεφαλήν αυτής, (της τρυ-γόνας!!!) από του αυχένος αυτής πλην δεν θέλει διαχωρίσει αυτήν (θα κρέμεται δηλαδή το κεφαλάκι του πουλιού, αλλιώς δεν επέρχεται άφεσις!!!) και από του αίματος θέλει ραντίσει τον τοίχο του θυσια-στηρίου ο ιερεύς και θέλει συγχωρηθή εις αυτόν»! Καταλαβαίνετε τι "νύχι" διατηρούσαν οι ιερείς.

--------
Γνωρίζει κανείς έναν Έλληνα που του έκαναν ΠΕΡΙΤΟΜΗ;
Για να τελειώνουμε με τα περί..."Έλληνα" Τζεσούα.
'Οσα και να λένε τώρα που άρχισε η έρευνα των γραφών,στην ταραχή τους για την αποκάλυψη του μεγαλύτερου δολώματος που έχει ριχτεί στο ανθρώπινο γένος,τους κάνουν απλά πιο γελοίους!
Αν ήταν Έλληνας θα μιλούσε για τη...Διαθήκη του Μωϋσή;
Αν ήταν Έλληνας θα πολεμούσε τους Ρωμαίους ως υπόδουλος;
Αν ήταν Έλληνας θα γιόρταζε το...Πεσάχ;
Αν ήταν Έλληνας θα γιόρταζε τη Χανουκά;
Αν ήταν Έλληνας θα τον άφηναν να μιλήσει στις συναγωγές των εβραίων;
Έχουν χάσει τα αυγά και τα πασχάλια!
--------
Δείτε κι άλλα:
Ποιος Χριστός? Γιαυτόν που έκαναν αιματηρή θυσία στην περιτομή του;

Πάνω από 20 εθελοντές για σταύρωση στις Φιλιππίνες



Περισσότεροι από είκοσι είναι οι εθελοντές, οι οποίοι θα αναπαραστήσουν το Θείο Δράμα αυτή τη Μεγάλη Παρασκευή στις Φιλιππίνες, σύμφωνα με το ΑΠΕ.Σύμφωνα με το ΑΠΕ, δεκάδες χιλιάδες πιστοί αλλά και τουρίστες έχουν ήδη κατακλύσει την πόλη Σαν Φερνάντο στην επαρχία Παμπάνια, 75 χιλιόμετρα βόρεια της πρωτεύουσας Μανίλα για να παρακολουθήσουν την κορύφωση των πασχαλιάτικων εορτασμών στην χώρα, όπου οι καθολικοί αποτελούν το 85% του πληθυσμού. Οι σταυρώσεις λαμβάνουν χώρα σε τρία χωριά κοντά στο Σαν Φερμάντο. Το κύριο γεγονός συμβαίνει στο χωριό Σαν Πέδρο Κουτούδ, όπου περίπου δώδεκα άνδρες έχουν ήδη υπογράψει την αίτηση για τη σταύρωση. Άλλοι οκτώ υπέγραψαν την ανάλογη δήλωση στο χωριό Σάντα Λουτσία και τέσσερις στο τρίτο χωριό, το Σαν Χουάν. Δεκάδες άνδρες με κουκούλα στο κεφάλι και ξυπόλυτοι περπατούν στους δρόμους σε πολλές περιοχές της χώρας, χτυπώντας τις πλάτες τους με βέργες από μπαμπού στις οποίες έχουν προσαρτηθεί σχοινιά ή με μαστίγια πάνω στα οποία υπάρχουν σπασμένα γυαλιά ως ένδειξη μετάνοιας για τις αμαρτίες τους ενώ συγχρόνως προσεύχονται στο Θεό. Ένας από αυτούς που θα σταυρωθούν στο Σαν Χουάν, ο 38χρονος οικοδόμος ΡολάντοΜπαουτίστα, πατέρας πέντε παιδιών, σταυρώθηκε πρώτη φορά το 2004 αλλά σταμάτησε δύο χρόνια αργότερα όταν μετανάστευσε για δουλειά στη Σαουδική Αραβία. Επέστρεψε στην γενέτειρα του τον επόμενο χρόνο, αφού έχασε τη δουλειά του στο εξωτερικό και εφέτος θα επαναλάβει τη σταύρωση. «Το κάνω για την οικογένεια μου, ώστε να μην αρρωστήσει κανένας και να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες, οι καιροί είναι δύσκολοι με την κρίση και ελπίζω ότι με αυτή τη θυσία, η κρίση θα τελειώσει», είπε ο Μπαουτίστα, ο οποίος παραδέχτηκε ότι τον ταράζει η ιδέα ότι θα του καρφώσουν καρφιά στα χέρια και πάλι. «Αλλά γνωρίζω ότι από την στιγμή που το αποδέχομαι ως θυσία, ο πόνος θα περάσει, δεν θα υπάρξει πόνος ξανά», προσέθεσε. Οι «Χριστοί» των Φιλιππίνων θα κουβαλήσουν πρώτα ένα ξύλινο σταυρό σε μία πορεία προς έναν δύσβατο λόφο, όπου λαμβάνουν χώρα οι σταυρώσεις. Στο σταυρό θα τους καρφώσουν στις παλάμες και στα πόδια καρφιά μήκους 13 έως 15 εκατοστών βουτηγμένα σε αλκοόλ και στη συνέχεια οι σταυροί θα σηκωθούν σε κάθετη θέση για τουλάχιστον πέντε λεπτά κάτω από καυτό ήλιο. Η ρωμαιοκαθολική εκκλησία επισήμως εμφανίζεται δυσαρεστημένη αλλά κάνει ελάχιστη προσπάθεια να αποθαρρύνει τις αιματηρές πλην εξαιρετικά δημοφιλείς τελετές. Οι ξένοι συμμετείχαν στις σταυρώσεις αλλά απαγορεύτηκαν μετά το 1997 όταν οι τοπικοί αξιωματούχοι έμαθαν ότι ένας Ιάπωνας που είχε σταυρωθεί τον προηγούμενο χρόνο ήταν στην πραγματικότητα ένας ηθοποιός η σταύρωση του οποίου καταγράφηκε σε κρυφή κάμερα για μία σκηνή σε μία ιαπωνική βιντεοταινία πορνογραφικού περιεχομένου. Ο εορτασμός του Πάσχα αποτελεί μείζον θρησκευτικό γεγονός στις Φιλιππίνες, όπου το μεγαλύτερο μέρος της Μεγάλης Εβδομάδας είναι αργίες έτσι ώστε να μπορέσουν οι κάτοικοι της χώρας να επισκεφθούν τα χωριά τους ενώ δημόσιες υπηρεσίες, και εμπορικά καταστήματα είναι κλειστά. http://www.cosmo.gr/OddlyEnough/Asia/236113.html
Ξέρετε πόσοι πεθαίνουν;