20 Δεκεμβρίου 2010

ΑΝΑΓΟΡΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΒΥΘΟΥΛΚΑ ΣΕ ΕΠΙΤΙΜΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ.

Ο αναγορευθείς σε Επίτιμο Καθηγητή του Πανεπιστημίου 
Αιγαίου
 κ.Γεώργιος Βυθούλκας μας έστειλε την παρακάτω
επιστολή...Τον συγχαίρουμε και εμείς  
απόGeorge Vithoulkas

ΑΝΑΓΟΡΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΒΥΘΟΥΛΚΑ ΣΕ ΕΠΙΤΙΜΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΠΙΤΙΜΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ



Σε Επίτιμο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Αιγαίου αναγορεύθηκε ο Καθηγητής Ομοιοπαθητικής Γιώργος Βυθούλκας την Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010 στο Δημοτικό Θέατρο Μυτιλήνης.

Η αναγόρευση του κ. Βυθούλκα σε Επίτιμο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Αιγαίου αποφασίστηκε σε αναγνώριση της προσφοράς του στην Ομοιοπαθητική Ιατρική, αλλά και στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ολιστικά Εναλλακτικά Θεραπευτικά Συστήματα - Κλασσική Ομοιοπαθητική» που λειτουργεί στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, στη Σύρο, από το 2007.

Την εκδήλωση άνοιξε ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, Καθηγητής Πάρις Τσάρτας, ο οποίος αναφέρθηκε στην καθοριστική και καινοτομική συμβολή του Γιώργου Βυθούλκα στην ανάπτυξη και εδραίωση της ομοιοπαθητικής στον παγκόσμιο χάρτη.

Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο πρώην Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αιγαίου Καθηγητής Ανδρέας Τρούμπης, επί της πρυτανείας του οποίου πάρθηκε η απόφαση για την αναγόρευση του κ. Βυθούλκα.
«Η συγκεκριμένη εκδήλωση αποτελεί εις το διηνεκές ένα ιστορικό γεγονός στην αναπόδραστη τεκμηρίωση του ρόλου του ελληνικού πανεπιστημίου στην εξέλιξη των αναζητήσεων του ανθρώπου. Μόνο στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου θα μπορούσε να γίνει η αναγόρευση αυτή» τόνισε ο κ. Τρούμπης.
Στη συνέχεια υπογράμμισε την ανάγκη να υλοποιηθεί το πρόγραμμα ιατρικών σπουδών στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και συγκεκριμένα στην Κω.
« Θέλουμε ξεκάθαρα δομές παροχής υπηρεσιών υγείας στον χώρο του Αιγαίου, καλύτερης επιμόρφωσης, καλύτερης εκπαίδευσης, ταχύτερης εισαγωγής των νεοτέρων επιτευγμάτων αλλά και χώρο όπου όλο αυτό το οικοδόμημα των μη συμβατικών θεραπευτικών πρέπει να μελετηθεί και να αποδοθεί στην Ελληνική κοινωνία», είπε χαρακτηριστικά.
Και ο κ. Τρούμπης έκλεισε την ομιλία του λέγοντας: «Εύχομαι η κίνηση που αφορά τον κύριο Βυθούλκα να ταράξει τα νερά και κυρίως τα τιμήσει έναν άνθρωπο ο οποίος πραγματικά έφερε για μία ακόμα φορά το όνομα τούτης εδώ της χώρας στο διεθνές προσκήνιο για ουσιώδη ζητήματα.»

Επόμενος ομιλητής ήταν ο Πρόεδρος του τμήματος Καθ. Γιάννης Δαρζέντας ο οποίος μίλησε για τη ζωή και το έργο του Γιώργου Βυθούλκα, καθώς και για την προσφορά του στην Ομοιοπαθητική Ιατρική και τη συνεργασία του τελευταίου με το Πανεπιστημίου Αιγαίου από το 2004.

Την εκδήλωση έκλεισε ο Γιώργος Βυθούλκας ο οποίος, με την τήβεννο του Επίτιμου Καθηγητή του Πανεπιστημίου Αιγαίου, μίλησε για τους «ανοιχτούς ορίζοντες» και την «ερευνητική διάθεση» του Πανεπιστημίου.
«Είναι δικαίωμα του κάθε ασθενούς να επιλέγει τη θεραπευτική μέθοδο που θέλει. Αυτό είναι αυτονόητο για τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, για το Συμβούλιο της Ευρώπης, για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Κοινοβούλιο, δε θεωρείται όμως αυτονόητο στη χώρα μας», σημείωσε ο κ. Βυθούλκας. «Η σωστή ομοιοπαθητική εκπαίδευση είναι άμεσα συνυφασμένη με το επίπεδο ποιότητας της ζωής του ασθενούς. Αν θεσμοθετηθεί προπτυχιακό τμήμα Ομοιοπαθητικής, θα μπορούμε να μιλάμε για ασφάλεια και συνέπεια στο δικαίωμα του ασθενούς να επιλέγει την θεραπευτική που επιθυμεί. Αισιοδοξώ, γιατί το Πανεπιστήμιο Αιγαίου πρωτοπορεί και ξέρει να κρατά ψηλά τη σημαία της καινοτομίας.»

Μπορείτε να δείτε την ομιλία του Ανδρέα Τρούμπη

και την ομιλία του Γιώργου Βυθούλκα

Ελλάδα 2011: Χρεωκοπία οικονομική ή αξιακή;

Λάβαμε και δημοσιεύουμε άρθρο του Ιατρού Μανόλη Καλαμπόκα.
Η σημερινή κοινωνικοπολιτική κατάσταση περιγράφεται ανάγλυφα από μια φράση  του Χατζηδάκη που πολλοί Έλληνες και  ξένοι ηγέτες έχουν επαναλάβει κατά κόρον : «η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα» .
Τα θαύματα όμως, δεν ήταν ποτέ μόνο οικονομικά: από τη σύσταση του Ελληνικού κράτους, από τον Καποδίστρια μέχρι και σήμερα,  η χώρα μας έχει ζήσει σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία πέντε φορές τον εφιάλτη της Χρεωκοπίας.
Η πρώτη πτώχευση έγινε μόλις μετά τη σύσταση του Ελληνικού κράτους και επί Κυβερνήσεως του Ιωάννη Καποδίστρια. Τα δάνεια δεν τα είχε ζητήσει εκείνος, όμως βάραιναν το Ελληνικό κράτος αφού είχαν ζητηθεί από τους Έλληνες στην Επανάσταση.
Η δεύτερη πτώχευση έγινε επί Όθωνα ,ο οποίος ήταν Βαυαρός και οι Μεγάλες Δυνάμεις τον έστειλαν «τοποτηρητή» των συμφερόντων τους στην Ελλάδα. Ενώ ο Όθωνας είχε υποβάλει για δέκα χρόνια λιτότητα με ένα μνημόνιο – που τόσο μοιάζει με το σημερινό!- το οποίο είχε συντάξει με τις Μεγάλες Δυνάμεις, μειώνοντας μισθούς και δαπάνες σημαντικές για τον Ελληνικό πληθυσμό, δεν κατάφερε να αποφύγει την πτώχευση.
Η τρίτη πτώχευση συνέβη επί Κυβερνήσεως του Χαρίλαου Τρικούπη. Αυτός αν και περιέκοψε δαπάνες, προχώρησε σε εξορθολογισμό των μισθών αλλά τελικά δεν τα κατάφερε, με αποτέλεσμα το 1893 να δηλώσει στη βουλή το ιστορικό εκείνο «Κύριοι δυστυχώς επτωχεύσαμεν».
Η τέταρτη πτώχευση σημειώθηκε επί Ελευθερίου Βενιζέλου. Ο Βενιζέλος  κήρυξε πτώχευση, έκανε στάση πληρωμών εξωτερικού χρέους και επέβαλλε εξευτελιστικά μεροκάματα. Το αποτέλεσμα ήταν να βγουν κερδισμένοι οι μεγάλοτσιφλικάδες γαιοκτήμονες αφού εξαγόραζαν την περιουσία  των μικρότερων σε εξευτελιστικές τιμές: έτσι έγινε η αρχή για να οδηγηθούμε στη δικτατορία Μεταξά.
Η πέμπτη πτώχευση συνέβη επί Ιωάννη Μεταξά: ο Μεταξάς, αν και κατέφυγε στην Κοινωνία των Εθνών, ζητώντας να μην πτωχεύσει η Ελλάδα γιατί «αυτό θα διέλυε το λαό του», δε μπόρεσε να αποφύγει τη χρεωκοπία.
Το χειρότερο λοιπόν για τη χώρα δεν είναι τα οικονομικά δεδομένα :σήμερα, όπως και σε κάθε μια από τις παραπάνω περιπτώσεις , η Ελλάδα,πριν  πτωχεύσει οικονομικά , πτώχευε ηθικά.
Υπεύθυνοι γι’ αυτό ,οι  πολιτικοί άρχοντες του τόπου: οι ίδιοι που πάντα δανειζόντουσαν υπέρμετρα από το εξωτερικό ,από τις  ίδιες πάντα «Μεγάλες Δυνάμεις» (που λόγω του ότι η χώρα μας έχει θέση κλειδί για τα γεωστρατηγικά τους συμφέροντα, προσπαθούν να μας έχουν πάντα υπόχρεους) .
Αν όμως στο παρελθόν, υπήρχε το δεδομένο ότι η πολιτική ηγεσία ήταν σχεδόν πάντα διορισμένη από ξένα κέντρα εξουσίας, δεν θα έπρεπε σήμερα η χώρα μας να είναι έρμαιο στις διαθέσεις του οποιουδήποτε μηχανισμού, όπως το ΔΝΤ. Η γενική αίσθηση του Έλληνα πολίτη είναι ότι οι πελατειακές σχέσεις, η αδιαφάνεια, η διαφθορά, η ασυνέχεια του Ελληνικού κράτους είναι οι αιτίες που μας οδήγησαν εκτός όλων των άλλων εδώ.
Ο Έλληνας σήμερα έχει την πεποίθηση ότι οι  πολιτικοί , πολλές φορές και αποδεδειγμένα, χρηματοδοτούνται από ξένα οικονομικά συμφέροντα τα οποία ξεπληρώνουν, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο  μόλις εκλέγονται, ενώ παράλληλα κατασκευάζουν κομματική  «πελατεία» διορίζοντας κόσμο στο Δημόσιο. Και είναι οι ίδιοι πολιτικοί  από τους οποίους ζητείται σήμερα να  ορθώσουν το ανάστημα τους σε διεθνές επίπεδο , όχι εκλιπαρώντας βοήθεια από τους ξένους , αλλά με κίνητρο το γνήσιο  εθνικό συμφέρον .
Μόνο αν βρεθεί κάποιος, με συναφείς ηθικές αξίες, που θα έχει ΟΡΑΜΑ και τη δύναμη να εμπνεύσει το λαό, που θα ασκεί πολιτική για την Χώρα και όχι για τον εαυτό του,  τότε η Ελλάδα θα κερδίσει την χαμένη της αξιοπρέπεια. Τότε η Ελλάδα δεν θα πετύχει ένα ακόμα διαδοχικό θαύμα αλλά ένα διαχρονικό,  το οποίο θα της επιτρέψει να έχει τη θέση που της αρμόζει και της αξίζει  στη διεθνή πραγματικότητα, χωρίς τη βοήθεια άσπονδων εχθρών και φίλων .


Μανόλης Καλαμπόκας
                                                                                                                             Ιατρός
                                                                                                    manoliskalampokas@gmail.com

19 Δεκεμβρίου 2010

Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα....

Κοίτα ποιος μιλάει!


Είναι απίστευτοι!

Διαβάστε

μέσα από το ενημερωτικό φυλλάδιο της Ιεράς Συνόδου "Προς το Λαό" όπ

ου τα Μέλη της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, που του ηγέτες της χώρας καταγγέλλουν και επισημαίνουν , ότι αυτοί είναι οι υπεύθυνοι διότι υποθήκευσαν το μέλλον της χώρας στους κυρίαρχους δανειστές μας, αλλά και ότι προστάτευσαν τα συμφέροντα του λαού, εδώ

Την στιγμή που η εκκλησιαστική περιουσία ξεπερνάει το χρέος της Ελλάδος και ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ "ΙΕΡΕΩΝ" ΔΙΝΟΥΜΕ 232.200.000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ!

Υποσημείωση: ίσως η Εκκλησία να μην αντιμάχεται την Πολιτεία, αλλά δεν στηρίζει ούτε την Πολιτεία ούτε το Έθνος σε αυτή την δύσκολη οικονομική κρίση με έργα, αλλά απλά δημαγωγεί μόνο με λόγια παχιά και άκαρπα.

Μήπως είναι σωστό αυτό που είχε γράψει ο Σοφοκλής (Αντιγόνη);

Των φαντασμένων τα παχιά λόγια

με μεγάλες συμφορές πληρώνονται...

Στην πατρίδα σουρουπώνει σιγά-σιγά...

Η κρύα νύχτα πλησιάζει. 
Εκείνη που θα κρατήσει μερικές μέρες, μπορεί κάποιες βδομάδες. 
Τότε που ο δικός μας Νόμος δεν θα βρει στο ραντεβού του ούτε τη μάνα του τη Δικαιοσύνη. 
Αγήτευτη η Επιείκεια.

Χωρίς παραγραφές κι αποδείξεις, δίχως δικονομίες και.... καταστατικά. 
Μόνο τα μάτια της συνείδησης θα τρεμοπαίζουν στο αχνό συννεφιασμένο φεγγαρόφωτο, κι η Θέμιδα θα λούζεται με την Αστραία μακριά.

Κανένα καταφύγιο για όποιους αδίκησαν, δεν θα φαίνονται τα χρώματα των ιδεολόγων που μας λήστεψαν.

Θα στραφταλίζουν μόνον οι χρυσές μασέλες τους, κι οι γερασμένες τους πλισέ κοιλιές μπρος από τα «γιατί» των κοπτήρων μας, τα λευκότατα μάρμαρα της δημόσιας ηθικής αναστηλώνονται αρχαιοπρεπώς.
Κείνο το βράδυ οι παπάδες που ξόκειλαν και πόρνεψαν θα συρθούν στο κουρείο. Όσοι κατσαπλιάδες κούρσεψαν το βιος των παιδιών μας θα νιώσουν ασήκωτα τα τσουβάλια με τις λίρες στην τρεχάλα τους. 
Οι δάσκαλοι που αστόχησαν να φυσήσουν τη γνώση, θα χαθούν στου ανέμου την αμορφωσιά.
Το πρησμένο κηφηναριό στο να μετρά αργίες κι επιδόματα, βλέπει το τέλος τ΄ ουρανού, μελίσσι δεν τους γνωρίζει πλια.

Πολιτικοί που ψεμμάτισαν θα σμίξουν αλαφιασμένοι με τη Σειρήνα να τους δείξει το μονοπάτι για τη συκιά με το έτοιμο θηλιασμένο σκοινί. 
Οι δικαστές που ψευδόρκησαν θα στέκουν κατουρημένοι για το έλεος που δεν είχαν στέρξει στους ταπεινούς.

Δεν αργεί να σηκωθεί ο πεινασμένος. 
Λιανίζει το βρόγχο του φόβου που του έδεσαν στο λαρύγγι. 
Θα είναι οι νύχτες των Αγίων Ναμάτων, δίχως να σταλάξει ούτε μια δίκαιη σταγόνα αίμα. 
Μόνο φυγόκεντρος κι η λέμφος απ΄ τα καρκινώματα διαχωρισμένη. 
Μόνο καταρρακτώδεις ροές αγανάκτησης κι η δειλή σαπίλα του κορμιού τους που θα σπαρθεί χιλιόσταλτη στα πέρατα

Η σκοτεινή βάπτιση θα μας βρει γαλήνιους στο ξημέρωμα της Ηούς, κουρασμένοι στο μπλε γιορτάσι τ΄ ουρανού, το σεφερικό μεσογειακό μας ακρωτήρι να αναφυσάται από πνοές ειρήνης, ανάσα αθανασίας.
Το μαβί αγιάζι του δειλινού, ψυχρό, περονιάζει για τα καλά.

Σκοτείνιασε ήδη.
 Κλείσ’ το παράθυρο γυναίκα, το νου σου στα παιδιά.

Ε.Μ.Π.Ρ.Ο.Σ. 

ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΓΗΣ,ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΛΑΣ!ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ!

Ή μήπως θέλετε να αλλαξοπιστήσουν κι αυτοί;Αντιστέκονται τόσους αιώνες με όλες τις δυνάμεις που έχουν!Αντέχετε στη σκέψη,αυτές οι Ελληνίδες να φορούν μπούργκα;Ή θα χαιρόσασταν αν γίνονταν...χριστιανές;Κοιτάξτε αυτά τα μάτια...και κοιταχτείτε μετά στον καθρέπτη...!


Alarming Increase in Female Conversions to Islam among the Indigenous Kalasha Community

Shonja ek ganta shumber Dula baya telephone una ek shum khabar praw, se amau ki Kra’ka’ grom ani Mer Khana chul’as  Kiren ek patu’a suda’s som dosh tro’mish Musulman hul’a.
A Kalasha girl named Kiren  from Kraka village in Mumuret (Bumborate Valley) converted to Islam. The rate of conversion among Kalasha females to Islam is subsequently increasing.This is mounting the despair among the small population of 4000 Kalasha people who are struggling to maintain a unique cultural existence.In past three months three Kalasha girls have departed from the ancient culture to marry individuals outside of Kalasha culture and religion.Kalasha Women folks are the main players in the orchestra of ancient indigenous culture maintainability as they wear the colorful Kalasha dress code,actively partake in transitional cultural activities,ceremonies, and transcend the indigenous stories in kalashamodr language to the their children.

ΚΑΛΑΣΑ

ΕΟΡΤΕΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΗΛΙΟΣΤΑΣΙΟΥ ΣΤΙΣ ΚΟΙΛΑΔΕΣ ΤΩΝ ΚΑΛΑΣ.


Gona Chawmos -Kalasha Winter Solstice Begins

Gona Chawmos Yat Shuruk hawaw. Saw Mocbhian Kay Kalashon Ghenaw Tazaghi Aman zhe Afiat…
Kalasha Winter solstice begins from 8th with Zarazari (bon fire) till 21st Dec.
To  Kalasha chawmos is regarded as big historical memory of them as People and Society.
Chawmos is coming together and celebration of all the elements of Nature, Community, Mountain Spirits, Deities, Ancestors, Thanksgiving, Initiation rites, Chanting ancient myths, and end with carnival for the start of New Year.
Kalasha gather at mountain altars, Clan temples to give offerings and share feasts, to pray, meditate and for Peace, Health and Social Well being.


DatePrograme’s / schedule
9-12-2010C’atak Sarazari
10-12-2010Gona sarazari
11-12-2010Gosh Saras
12-12-2010Gosh Saras
13-12-2010Chuhi nari
14-12-2010Khutamru
15-12-2010Mahdahik
16-12-2010Sawelik harik
17-12-2010Rest day / Peran Negek
18-12-2010Istongas rat/
19-12-2010Bud sambiyak
20-12-2010Gona tranda
21-12-2-10
22-12-2010Lawak Behek














ΚΑΛΑΣΑ


Η πολεμική θηριωδία του καθεστώτος εναντίον των κατοίκων της Κερατέας.

 

Το «πνεύμα των Χριστουγέννων» των κυβερνητικών ανδρεικέλων είναι ο ανοικτός πόλεμος κατά του ελληνικού λαού.

Το «πνεύμα των Χριστουγέννων» των γενιτσάρων του καθεστώτος είναι το μίσος και το αίμα!!! 


Στη Κερατέα η πολεμική θηριωδία της κυβέρνησης σπέρνει τη βία, την τρομοκρατία, τους άγριους ξυλοδαρμούς (ανδρών και γυναικών), τις συλλήψεις, το σπάσιμο των κεφαλιών, σε ένα αιματοβαμμένο πεδίο μάχης.

Οι πεινασμένοι μετανάστες και οι πεινασμένοι (πλέον) Ελληνες...

Πέραν, των συγκεκριμένων τεραστίων οικονομικών προβλημάτων, που σε κάθε περίπτωση, καλείται να αντιμετωπίσει η Ελληνική Κοινωνία, έχετε αναλογισθεί τι πρόκειται να γίνει με τα ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ των, από κάθε γωνιά του πλανήτη, συρρευσάντων στην χώρα μας πεινασμένων ανθρώπων με το όνειρο μιας καλύτερης ζωής; Έχετε αναλογισθεί ότι οι άνθρωποι αυτοί, οι πεινώντες και διψώντες του κόσμου τούτου, δεν υπάρχει περίπτωσις να βρίσκουν, πλέον, εργασία, σε οποιοδήποτε τομέα; Η Οικοδομή βούλιαξε, τα εργοστάσια – όσα έχουν δηλαδή απομείνει – αγκομαχούν, η Βιοτεχνία ρήμαξε και οι περιπτώσεις απασχολήσεώς τους σε αγροτικές εργασίες ελαχιστοποιούνται.
Θα σας πω εγώ τι θα συμβεί: Μη έχοντας οι άνθρωποι αυτοί εργασία – εδώ οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν θα βρίσκουν – θα αντιμετωπίσουν οξύτατο πρόβλημα επιβίωσης. Θα πεινάσουν κυριολεκτικώς. Ηδη το πρόβλημα έχει εμφανιστεί έντονο καθώς σε όλους τους δρόμους της Αθήνας και όλων των πόλεων και των χωριών της χώρας, η επαιτεία δίνει και παίρνει. Αλλά ποιον να πρωτοβοηθήσουν οι δύστυχοι Ελληνες; Αφού πλείστοι όσοι εξ ημών και υμών αντιμετωπίζουν οξύτατο το δικό τους πρόβλημα επιβίωσης.
Θεωρώ απολύτως βέβαιον ότι αυτοί οι αναρίθμητοι πειναλέοι συνάνθρωποι μας μη έχοντας άλλη λύση, θα αρχίσουν να κλέβουν όποιον βρουν μπροστά τους, όποιο σπίτι ή μαγαζί συναντήσουν στο δρόμο τους. Όσοι δηλαδή εξ αυτών δεν έχουν ήδη αρχίσει να πράττουν τούτο.
Η πείνα, αγαπητοί μου, είναι άσχημος σύμβουλος και εν τοιαύτη περιπτώσει το φαινόμενο θα λάβει τεράστιες διαστάσεις, αφού πολλοί λίγοι εξ αυτών θα αποφασίσουν να επιστρέψουν στην χώρα προέλευσής τους – αυτό θα ήταν μια ιδανική λύσις για εμάς.
Και μην πιστέψετε, ούτε προς στιγμήν, ότι η Αστυνομία θα κατορθώσει να αντιμετωπίσει την εξωφρενική κατάσταση που θα αντιμετωπίζει μέσα στους επόμενους μήνες. Μιλάμε για «στρατιές» πεινασμένων ανθρώπων.
Το πρόβλημα θα είναι τεράστιο. Και αν σκεφθεί κανείς τι αντιμετωπίζουν, επί καθημερινής βάσεως, οι αστυνομικοί μας πιστεύω ότι μπροστά στο κύμα διαρρήξεων, κλοπών και ληστειών που ΣΥΝΤΟΜΟΤΑΤΑ θα εμφανιστεί, θα σηκώσουν τα χέρια ψηλά.
Επειδή κάποιοι μπορεί να με χαρακτηρίσουν εθνικιστή (εγώ είμαι περήφανος που είμαι) και τα τοιαύτα, αποφεύγω να προτείνω την λύση που εγώ θα πρότεινα.
Αφήνω και μεταφέρω το πρόβλημα στον Υπουργό «Προστασίας του Πολίτη» και τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου. Αν και εκ των προτέρων γνωρίζω ότι θα δειλιάσουν και δεν θα μου απαντήσουν. Όπως ούτε στο εγγύς και απώτερο παρελθόν, όταν έθεσα παρόμοιο θέμα ΟΥΔΕΙΣ απήντησε.

Σωτήρης Ζαφειρακόπουλος


18 Δεκεμβρίου 2010

Για να μάθεις...΅τι εστί βερύκοκο΅!

Η πιο δυνατή αντικαρκινική ουσία της γης: Β17 η οποία βρίσκεται στα...

Πριν λίγους μήνες άκουσα από πολύ δικό μου άνθρωπο για τη θεραπεία του καρκίνου με κουκούτσια από βερίκοκα, τα οποία στο εξωτερικό τουλάχιστον πωλούνται και σε ειδική συσκευασία. Τη μέθοδο αυτή ανακάλυψε αναζητώντας εναλλακτική θεραπευτική μέθοδο, μελετώντας ένα σχετικό βιβλίο-οδηγό. Σήμερα μου εστάλη ένα κείμενο, το οποίο διαφωτίζει ακόμη περισσότερο το θέμα αυτό.

Για πολλούς ίσως μοιάζει "τρελό" ή απίθανο, καθώς πέρα από τις κλασσικές (έως και αυτοκτονικές) μεθόδους "αποκατάστασης" του καρκίνου, (ακτινοβολίες, χημειοθεραπείες ή εγχειρήσεις) δεν τους είναι γνωστή η απέραντη σοφία της φύσης... τόσο του σώματος μας, όσο και της Φύσης που μας περιβάλει. Και πως να τους είναι γνωστό όταν ζούμε την εποχή της επίσημης παραπληροφόρησης και της κερδοσκοπίας των φαρμακευτικών καρτέλ... Ας μην ξεχνάμε πως κατά τον Δρ. Χάμερ ο καρκίνος δεν είναι καν ασθένεια, αλλά ένας βιολογικός μηχανισμός επιβίωσης του σώματος σε ισχυρά ψυχο-λογικά "σοκ"... {δείτε σχετικά κείμενα στην ετικέτα Δρ Χάμερ}

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ "ΕΘΝΙΚΟΙ"...

2. ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ: ΕΛΛΗΝΕΣ

"Ελληνική θρησκεία του ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ" ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΕΣ, ΕΘΝΙΚΟΙ ή ΑΡΧΑΙΟΘΡΗΣΚΟΙ.

http://ermionh.blogspot.com/2010/08/blog-post_24.html


2. ΑΣ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΝΗΜΕΙΟ «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ» ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ
«Ακολουθώ άλλην ερμηνείαν του 12θέου.

Πρώτον η ελληνική θρησκεία δεν ήταν πολυθεϊα ή ειδωλολατρεία. Η θρησκεία είναι Μονοθείκή διότι υπεράνω όλων είναι ο Ζευς Πατήρ (κατά το Dyaus Pitar των Ινδών). Ο Πλάτων λέγει «η του παντός ψυχή» και «η του Διός φύσις». Οι άλλοι 12 είναι αντικειμενική έκφρασις της ζωικής εν γένει ψυχοσυνθέσεως (της του Διός «φύσεως») ή του Αριστοτελικού «δυνάμει» το οποίον είναι αναγκαία προϋπόθεσις του «ενεργεία». (Ο Απόλλων συμβολίζει το πνεύμα, η Αθηνά την σοφίαν, ο Άρης το πολεμικόν, ό Ερμής το εμπορικόν, η Αφροδίτη το ερωτικόν κ.ο.κ.) . Όλοι υπάγονται στον Δία δηλαδή στο ΕΝ, και, κατά την ανθρώπινη αντίληψη, είναι μέσον (το «διάμεσον») συμμετοχής στα ανθρώπινα και παρεμβάσεως στο Υπερτατον ΟΝ (όπως οι Άγιοι κατά την Χριστιανική θρησκεία - ο αρχαίος σε περίπτωση κινδύνου επεκαλείτο την Αθηνά όπως ο νέος επικαλείται την Παναγία.ή τον Άγιο Νικόλαο). Όλο το 12θεο συνοψίζεται στο ΕΝ όπως εξελίσσεται η αρχική ιδέα του Παρμενίδη και Πλάτωνος με τον Πλωτίνο ο οποίος λέγει «έφεσις προς το ΕΝ, θεώ!
ομοιωθήναι» (και τούτο βρίσκεται σε απόλυτη σύμπνοια με την Ινδική θρησκεία του Brahman -Nirvana αλλά και την Δυτική φιλοσοφία,όπως π.χ. στον Descartes ο οποίος αναγνωρίζει ότι η idee claire et distincte είναι ατελής- imparfaite, αλλά γίνεται τέλεια όταν θεωρείται ότι μετέχει στην universality des etres -Med. IV, στην παγκοσμιότητα των όντων).
Από το άλλο μέρος η αρχαία θρησκεία δεν αρνείται την ανθρώπινη φύση (γι' αυτό και στον Όλυμπο ισχύουν τα ανθρώπινα πάθη), δεν αρνείται τον «άνθρωπο ως έχει» εκ φύσεως (της «του Διός φύσεως») υπό τον όρον της υπακοής στην φρόνηση και την σοφία η οποία εξασφαλίζει την ισορρόπηση στον κοινωνικό κύκλο. Δεν αρνείται την θηλυκότητα, τον έρωτα, τον οργασμόν (ως αμαρτήματα όπως οι σύγχρονες θρησκείες του Χ-μού, ισλαμισμού κλπ) - εάν στον κοινωνικό κύκλο επιβάλει την παρθενία της γυναίκας προ του γάμου αυτό οφείλετο στην προστασία της κοινωνίας δεδομένου ότι τότε τα μέσα προλήψεως εγκυμοσύνης ήταν άγνωστα ή ανεπιτυχή. Επίσης η αρχαία θρησκεία αναγνωρίζει το κάλλος και την φυσικότητα και αποβάλει κάθε ιδέα ασκητισμού και αρνήσεως της ζωής σε αυτόν τον κόσμο, όπως έφθασαν μερικοί (στον διαχρονικό Μεσαίωνα) να εκφυλίσουν τον Χριστιανισμό.»

«Dr N***********-Κ********** (Δρ Φιλοσοφίας Πανεπ. Γ*******) Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα ανωτέρω και το όνομα μου ελεύθερα».


ΑΣ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΥΤΗ – ΜΝΗΜΕΙΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ

1. «Πρώτον η ελληνική θρησκεία δεν ήταν πολυθεΐα ή ειδωλολατρεία».
Ο Χριστιανός πάνω απ’ όλα θα αρνηθεί το 12θεο γιατί γι’ αυτόν είναι κόκκινο πανί. Ο συγγραφέας του κειμένου αυτού, αρνούμενος την ύβρι πως οι πρόγονοί μας ήταν ειδωλολάτρες το κάνει για να μειώσει τις αντιδράσεις μας, για να μας πάρει με το μέρος του.

2. «Η θρησκεία είναι Μονοθεϊκή διότι υπεράνω όλων είναι ο Ζευς Πατήρ».
Εδώ αποφεύγει τον όρο Μονοθεϊστική για να μην αποκαλύψει την Χριστιανική του ταυτότητά.

3. «κατά το Dyaus Pitar των Ινδών», και τα η «Ινδική θρησκεία του Brahman –Nirvana»

Βρίσκονται εναρμονισμένα στο συγκριτιστικό πνεύμα της διεθνιστικής σκέψης.

4. «Όλοι υπάγονται στον Δία δηλαδή στο ΕΝ, και, κατά την ανθρώπινη αντίληψη, είναι μέσον (το «διάμεσον») συμμετοχής στα ανθρώπινα και παρεμβάσεως στο Υπερτατον ΟΝ»
Καθαρή Καμπαλιστική σκέψη των Σεφιρόθ, όπου ο Δίας ταυτίζεται με το Kether το ανώτατο στέμα, την αρχική θέληση. Το Έν είναι το En Soph (προφανώς Ελληνικός όρος) των Σεφιρόθ και δεν πρέπει να το συγχέουμε με το ΕΝ των προσωκρατικών – φυσικών φιλοσόφων.

5. «όπως οι Άγιοι κατά την Χριστιανική θρησκεία - ο αρχαίος σε περίπτωση κινδύνου επεκαλείτο την Αθηνά όπως ο νέος επικαλείται την Παναγία.ή τον Άγιο Νικόλαο».
Εδώ στο μέσον του κειμένου εμφανίζεται με ύπουλο τρόπο ο Χριστιανικός συγκρητισμός.

6. «Όλο το 12θεο συνοψίζεται στο ΕΝ»
Ισχυρισμός πλήρως αυθαίρετος, Μονοθεϊστικός και Καμπαλιστικός. Ο Παρμενίδης και ο Πλάτωνας μπαίνουν εδώ για να θολώσουν τα νερά και να εισαγάγουν την ξένη θρησκεία ως Ελληνική.

7. « Στη Δυτική φιλοσοφία, όπως π.χ. στον Descartes ο οποίος αναγνωρίζει ότι η idee claire et distincte είναι ατελής- imparfaite, αλλά γίνεται τέλεια όταν θεωρείται ότι μετέχει στην universality des etres -Med. IV, στην παγκοσμιότητα των όντων).»
Εδώ ο συγγραφέας προσπαθεί να μας εντυπωσιάσει με τις γνώσεις του, να μας ψαρώσει για να παραδοθούμε αμαχητί στην Καμπαλιστική του ανάλυση.

8. «Από το άλλο μέρος η αρχαία θρησκεία δεν αρνείται την ανθρώπινη φύση (γι' αυτό και στον Όλυμπο ισχύουν τα ανθρώπινα πάθη)».

Και βέβαια στον Όλυμπο δεν ισχύουν τα ανθρώπινα πάθη αλλά εδώ εμμέσως καθυβρίζει τους θεούς παρουσιάζοντας την άποψή του ως θετική προς αυτούς. Και συνεχίζει στο ίδιο πνεύμα την παράγραφο αυτή.

9. «όπως έφθασαν μερικοί (στον διαχρονικό Μεσαίωνα) να εκφυλίσουν τον Χριστιανισμό».
Εδώ πέφτει η μάσκα. Στην τελευταία του πρόταση. Προπαγανδιστική μαγεία. Το παράπονο του είναι ο εκφυλισμός του Χριστιανισμού.

10. «Dr N***********-Κ********** (Δρ Φιλοσοφίας Πανεπ. Γ*******) Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα ανωτέρω και το όνομα μου ελεύθερα».

Ο τίτλος έχει και αυτός στόχο να μας ψαρώσει. Όσο για την χρήση του κειμένου του μας λέει: «Προωθήστε αφελείς την προπαγάνδα μου».

11. Αφήσαμε τελευταίο το απόλυτο επιχείρημα. Το e- mail «n******.k*****@sunrise.ch» του σεβάσμιου αυτού κυρίου αποδεικνύει ότι λειτουργεί σε στρατευμένη υπηρεσία στην εν λόγω «Εκκλησία»: sunrise.church

Μπορείται και μόνοι σας να διαπιστώσετε τις διεθνιστικές επιδιώξεις τους και μόνοι σας:

http://www.sunrisechurch.org/

http://ermionh.blogspot.com/2010/12/blog-post_18.html