13 Μαρτίου 2009

„Esclavage moderne“


Η δουλεία στον αρχαίο και σημερινό κόσμο
Η συνθήκη της Γενεύης όπως σήμερα παραβιάζεται, δεν υπήρχε στον αρχαίο κόσμο, αλλά υπήρχαν άλλοι όροι και κανόνες οι οποίοι σε γενικές γραμμές ήταν από όλους αποδεκτοί.
Αρχαία Ελλάδα:
Επιβάλλεται κατ αρχήν να ασχοληθούμε με το νομικό πλαίσιο της αρχαιότητος για να βγάλουμε στοιχειοθετημένα συμπεράσματα. Ας διαβάσουμε λοιπόν τι λέει ο Δημοσθένης στον νόμο που αφορά κυρίως δούλους:
„Ακούστε άνδρες Αθηναίοι, το νόμο της φιλανθρωπίας, που αξιώνει ούτε οι δούλοι να προσβάλλονται.“ (Κατά Μειδίου 48)
Στην Σπάρτη βάσει νομοθεσίας, επιτρεπόταν ακόμα και η απελευθέρωση(!) των ειλώτων ως ανταμοιβή πολεμικών υπηρεσιών. Αλλά τι ήταν οι είλωτες; Κατά μια εκδοχή η λέξη προέρχεται από το ρήμα αιρω(κυριεύω), αόριστος β´ ειλον. Όπως λοιπόν γράφει και ο Παυσανίας ( Λακωνικά, Γ 6) οι είλωτες όπως και οι δούλοι ήταν οι ηττηθέντες στον πόλεμο.
Και τώρα θα πουν σίγουρα οι περισπούδαστοι αρχαιοσυκοφάντες, κάνανε δούλους τούς αιχμαλώτους πολέμου! Καλά, σήμερα από ότι γνωρίζουμε τους αιχμαλώτους πολέμου τους στέλνουν θέτοντας εκτός ισχύος την συνθήκη της Γενεύης, σε νησάκι για ...τουρισμό, κάτω από απάνθρωπες συνθήκες κρατήσεως, βασανιστήρια, αφαιρώντας τους κάθε δικαίωμα υπεράσπισης, για να μην αναφέρουμε τις γενοκτονίες και τις μαζικές σφαγές αιχμαλώτων.
Αλλά πως ζούσαν οι δούλοι; Ένας πασίγνωστος δούλος είναι ο Εύμαιος, ο δούλος του πολυμήχανου Οδυσσέα για τον οποίο πληροφορούμεθα από την Ιλιάδα και την Οδύσσεια ότι έχει δικό του πέτρινο σπίτι, σφάζει όποτε θέλει ζώα από το κοπάδι του Οδυσσέα για να φάγει χωρίς να δώσει λογαριασμό σε κανένα, οπλοφορεί φέροντας ένα ξίφος και ένα μυτερό ακόντιο, και έχει και έναν δικό του δούλο. Καλά, γιατί τους έλεγαν δούλους; Απλά, γιατί δούλευαν και μάλιστα επί ανταμοιβή.
Σίγουρα, οι λασπολόγοι θα πουν τώρα ότι οι συνθήκες εργασίας υπήρξαν απάνθρωπες. Λοιπόν, το 309 π.Χ. διενεργείται επί Δημητρίου του Φαληρέως απογραφή πληθυσμού με τα εξής αποτελέσματα: Στην Αθήνα ελεύθεροι πολίτες 21.000, μέτοικοι 10.000 και δούλοι 400.000!(1)Μια δηλαδή συντριπτική υπεροχή των δούλων η οποία κάθε είδους αίτημα, επανάσταση θα στεφάνωνε με επιτυχία. Και ξέρετε πόσες έγιναν; ΟΥΤΕ ΜΙΑ.
Θεωρούσαν την άρνηση του άλλου ως απώλεια ταυτότητας:
-Πενθέας: „Ποιός είναι αυτός ο θεός; Πού τον γνώρισες; Τον είδες; Νύχτα, στο όνειρό σου;“
-Διόνυσος: „ - Όχι, όχι, τον είδα ξύπνιος, απαντά ο ιερέας. Ενώπιος ενωπίω“.
Απόσπασμα από την στιχομυθία Πενθέα/ Διονύσου.
Εδώ, ο Πενθέας, δεν αναγνωρίζει τον ξένο, ο οποίος όμως είναι ταυτόχρονα ο πρώτος ξάδελφος του, κατά κάποιο τρόπο είδωλο του και σωσίας του (ο Διόνυσος). Ο Πενθέας έχει δημιουργήσει ένα προσωπείο πάντα έτοιμος να προστάξει και να τιμωρήσει. Αν το βγάζαμε θα βρίσκαμε πίσω από την μάσκα τον Διόνυσο ...όλοι όσοι διακήρυσσαν την αναγκαιότητα να διαφυλαχτούν οι δικές τους παραδοσιακές αξίες έναντι της ετερότητας, η οποία τους αμφισβητεί, τους αναγκάζει να δουν τον εαυτό τους με διαφορετικά μάτια, όλοι οι πολίτες που είναι βέβαιοι για την ανωτερότητα τους, κατρακυλούν στην απόλυτη αλλοτρίωση, την φρίκη και την τερατωδία. Ο Πενθέας βρίσκει τρομερό θάνατο, διαμελίζεται ζωντανός σαν άγριο θηρίο από την βασιλομήτορα Αγαύη, την μητέρα του.. Φρίκη. Μία φρίκη που διαγράφεται στο πρόσωπο εκείνου που δεν μπόρεσε να κάνει τόπο στον άλλον: Η άρνηση του ξένου ως απώλεια ταυτότητας, ένα από τα άπειρα διδάγματα της Ελληνικής μυθολογίας.
Οι γυναίκες:
Και τώρα να και τα „βαριά όπλα“ των βαρυσήμαντων πτυχιούχων επιστημόνων ηθικής:
Οι γυναίκες! Είχαν γυναίκες δούλες! Είχαν Ιερόδουλες!
Βεβαίως! Το ξενόφερτο αυτό έθιμο εισέβαλε μόνο στην Κόρινθο όπου λειτουργούσε το μοναδικό ιεροδουλείον πανελλαδικώς και βρισκόταν στο Ναό της Πανδήμου Αφροδίτης με χίλιες ιερόδουλες. Οι πόρνες ήταν Ασιάτισσες, Σκύθισες, σπανίως δε Κορίνθιες και Μιλήσιες, ασκούσαν ιδιωτικώς το έργο τους, εγκατεστημένες σε οίκους ανοχής, υπό την επίβλεψη „πορνοβοσκών“, και υποχρεούμενες σε ιατρικό έλεγχο (κατά περίεργο τρόπο στον κλάδο αυτό μέχρι και σήμερα διαπρέπουν κυρίως αλλοδαπές).
Το έθιμο της ιεροδουλίας είναι από ότι ξέρουμε από διάφορες έγκυρες πηγές (Ηρόδοτος, Κλειώ), ασιατικό επινόημα του ιερατείου καθώς η ιερόδουλη προσέφερε το σώμα της επί αντικαταβολή και αυτό ήταν το εισόδημα των ιερών ναών! Ας μην βιαστούν οι „πανεπιστήμονες ηθικής“ να κατακρίνουν αυτές τις γυναίκες οι οποίες συνήθως ήταν ανήλικες και ορφανές όπως η γνωστή Μαριάμ και η μητέρα της Άννα, και οι δύο ορφανές, οι οποίες βρήκαν καταφύγιο στον Ναό...
Υπήρχε καταπίεση των γυναικών; Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στο πρώτο τακτικό σχολείο του κόσμου, στην σχολή του Πυθαγόρα, πασίγνωστη μαθήτρια υπήρξε η Θεανώ, την οποία αργότερα παντρεύτηκε ο μεγάλος αυτός δάσκαλος. Για την μεγάλη συκοφαντία των Ελληνίδων θα μπορέσετε σύντομα να διαβάσετε σε ειδικό άρθρο, με ενδελεχή τεκμηρίωση και στοιχειοθετημένη μελέτη.
Αρχαία Αίγυπτος:
Αλλά οι Αιγύπτιοι είχαν δούλους και μάλιστα κυρίως Εβραίους, και τους καταπίεζαν, σίγουρα θα ισχυρισθούν οι ειδήμονες αρχαιολασπολόγοι.
Ας το εξετάσουμε αντικειμενικά, μέσα από κείμενα τα οποία είναι υπεράνω κάθε αμφισβήτησης.
Ο πρώτος Εβραίος μετανάστης στην Αίγυπτο υπήρξε ο Αβραάμ, ο οποίος μετοίκησε διότι „έγινε πείνα εν τη γη Χαναάν“. Φεύγοντας όμως από την Αίγυπτο ο Αβραάμ „ήτο πλούσιος σφόδρα εις κτήνη (ζώα), εις αργύριον και χρυσίον“. Αγ. Γραφή, Γεν. ΙΓ 1,2.
Βέβαια, επικρατεί η άποψη ότι αργότερα οι Εβραίοι, δούλοι στην Αίγυπτο καταπιέζονταν, και για το λόγο αυτό ζήτησαν και την έξοδο τους. Ας το εξετάσουμε...
Το αίτημα που γίνεται στον Φαραώ, είναι καθαρά θρησκευτικό! Η αγία Γραφή, στο κεφ. Εξ. Ε 3 αναφέρει τα λόγια του Ααρών: „...άφες λοιπόν να υπάγουμε οδόν τριών ημερών εις την έρημον δια να προσφέρουμεν θυσίαν εις τον Κύριον τόν θεόν ημών...“. Ούτε λέξη για απελευθέρωση! Ολιγοήμερη διακοπή εργασιών για λατρευτικούς λόγους! Αλήθεια, τι θα έλεγε σήμερα ο πρόεδρος της Δημοκρατίας, ή ο Καγκελάριος εάν του ζητούσε ο πρόεδρος των συνδικάτων τρεις μέρες άδεια για τις λατρευτικές ανάγκες των αλλοδαπών;
Βέβαια, θα έπρεπε να είχαν και καλές απολαβές, διότι από ότι διαβάζουμε στην Αγ. Γραφή οι Εβραίοι κατοικούσαν „εις το καλύτερο της γής της Αιγύπτου, τη γη Γεσέν“: Εξ. Η 22 : „...τη γή Γεσέν εις την οποίαν κατοικεί ο λαός μου...“. Επίσης αναφέρεται ότι είναι ιδιοκτήτες κοπαδιών ζώων: „..εκ δε των ζώων των υιών Ισραήλ δεν πέθανε ουδέ έν.“ Εξ. Θ 6.Επιπλέον, όπως θα δούμε παρακάτω, έχουν δικά τους σπίτια και αποκαλούν τους Αιγυπτίους γείτονες και συγκατοίκους: „...πάσα γυνή θέλει ζητήσει παρά της γείτονος αυτής και παρά της συγκατοίκου αυτής σκεύη αργυρά και χρυσά“ Εξ. Γ 22&ΙΒ 35. Ξυπνώντας για λίγο τι πνεύμα του συγκρητισμού μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι μία χούφτα Έλληνες όταν επαναστάτησαν κατά των Οθωμανών, δεν τους πήραν „σκεύη αργυρά και χρυσά“ αλλά τα όπλα τους. Αλλά ας επιστρέψουμε στο θέμα μας.
Καλά, πόσο σκληρή σκλαβιά μπορεί να είναι όταν είναι κάποιος κτηνοτρόφος και ζει στο καλύτερο μέρος της Αιγύπτου;
Ρωμαϊκή αυτοκρατορία:
Ο θεσμός της δουλείας αλλάζει ριζικά επί ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, όπου ο δούλος θεωρείτο πράγμα (res), υπαγόμενος στο δίκαιο των πραγμάτων (Res Publica Romana). Ο κύριος του δούλου είχε απόλυτη εξουσία πάνω του, την ικανοποίηση ανώμαλων ορέξεων, μπορούσε να τον πουλήσει, να τον φονεύσει, να τον κάνει ότι θέλει. Νομοθεσία τελείως ξένη για τα Ελληνικά δεδομένα. Δεν πρέπει λοιπόν να προξενεί έκπληξη το γεγονός ότι οι περισσότερες επαναστάσεις δούλων έγιναν επί ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, και ότι ο διασημότερος επαναστάτης υπήρξε κάποιος Έλληνας από τη Θράκη. Και το όνομα αυτού Σπάρτακος....
Μοντέρνοι καιροί:
Η έννομη δουλεία, επίκτητη ή κληρονομική, συνεχίστηκε και στους νεώτερους χρόνους μέχρι την διακήρυξη των Δικαιωμάτων του ΟΗΕ το 1948 ( μόλις πριν 61 χρόνια!). Στις ΗΠΑ μόλις το 1964 νομοθετήθηκε η ισότιμη δικαστική αντιμετώπιση των Μαύρων, και το 1968 καταργήθηκε η διάκριση για την αγορά και ενοικίαση κατοικιών σε βάρος των Μαύρων.
Δουλεία, σκλαβιά είναι όταν εργάζεται κάποιος χαμηλόμισθα ( σίγουρα γνωρίζετε ότι με την καινούργια νομοθεσία στην Γερμανία επιτρέπεται να εργάζονται άνεργοι με ένα ευρώ ωρομίσθιο), η πίεση απώλειας της θέσεως εργασίας, η εξάρτηση από τον εργοδότη. Η μορφή αυτή ονομάζεται „esclavage moderne“ και δεν υπάρχει όπως θέλουν να μας πείσουν μόνο στην Μαυριτανία.
Η μορφή δουλείας έναντι γυναικών με καταναγκαστικό γάμο, βρίσκει ακόμη πρόσφορο έδαφος σε γειτονικές μας χώρες, οι οποίες βρίσκονται στα πρόθυρα της Ενωμένης Ευρώπης.
Υπάρχει λοιπόν μοντέρνα σκλαβιά ή να την λέμε „esclavage moderne“ για να μην μας καταλαβαίνουν;
Η διατύπωση με τον λόγο των ανθρωπίνων σκέψεων δεν πρέπει να τρομάζει, έστω και αν φαίνονται αντίθετες προς τα κρατούντα. Αν δεν έχουν τον σπόρο της αλήθειας θα χαθούν. Αν όμως φέρουν στη ρίζα τους της αλήθειας το σπέρμα, θα ριζώσουν και θα αναπτυχθούν, όσο πόλεμο και αν τους κάνουν.“
K.K. Θανασουλόπουλος Ομ. Καθηγητής Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ).
Αρθρογραφία:Ομήρου Ιλιάδα & Οδύσσεια, Ηρόδοτος „Κλειώ“, „Οι δούλοι στην αρχαία Ελλάδα όλη η αλήθεια για το μεγάλο ψέμα“ Ε. Μπεξής (Ιχώρ), „Η νομοθεσία υπέρ των δούλων στην αρχαιότητα“ , Γ. Καζάνας (Δαυλός), „ Το μεγάλο ψέμα“ Μ. Καλόπουλος, Αγία Γραφή.
(1)Οι εκάστοτε εξωπραγματικές εκδοχές που ακούγονται από πολλούς Νεοέλληνες έχουν εξήγηση: Μετά από περισσότερα από 2300 χρόνια πόσοι μπορεί να είναι οι απόγονοι 31.000 πολιτών, και πόσοι απόγονοι υπάρχουν από τους 400.000 δούλους;
Νίκος Σάμιος

Ζωγράφισαν την Παναγία με κομπινεζόν και κέρατα !!! Και μια απάντηση στο παραλήρημα!!!!

Ένα "χριστιανικό" παραλήρημα......
......
--------------------------------------------------
Πέμπτη, 12 Μάρτιος 2009
Ζωγράφισαν την Παναγία με κομπινεζόν και κέρατα !!!
http://taxalia.blogspot.com/2009/03/blog-post_9545.html
---
Έθιμο κατήντησε για κάποιους βλαμμένους, η προσβολή του θρησκευτικού αισθήματος των ορθόδοξων κάθε χρόνο πριν το Πάσχα.

ΣΩΣΤΟΤΑΤΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ..ΘΡΗΣΚΟΛΗΠΤΗ, ΟΠΩΣ ΘΑ ΒΟΛΕΥΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ HELLAS-ORTHODOXY



Τελικα,ορισμενοι μαλλον εχουν αναλαβει "εργολαβια" την διαπομπευση οτιδηποτε χριστιανικου στη χωρα μας: δεν εξηγειται αλλιως πως, μετα το θορυβο για το επαισχυντο "αρμα Εφραιμ" του γνωστου θλιβερου καρναβαλιου, ηρθε στο προσκηνιο αλλη μια περιπτωση υβρεως, που εχει το θρασος να πλασαρεται και ως...τεχνη!!! Η Παναγια μας λοιπον, αυτο το Υψιστο Προσωπο στη θρησκεια μας, επεσε θυμα των αρρωστημενων φαντασιωσεων και κατευθυνομενων προσβολων, που την παρουσιαζουν σε πινακα ζωγραφικης ΜΕ ΚΟΜΠΙΝΕΖΟΝ ΚΑΙ ΚΕΡΑΤΑ!!!
...
συνέχεια:
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=10844&catid=89#10844
---------------------------------------------------------------

Και μια απάντηση!!!!
---------------------------------------

"ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ" ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - Μια απάντηση


------
21
"ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ"
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ


Αὐτάρκης ἔση, ἄν μάθῃς τί τό καλόν κἀγαθόν ἐστι.
Θα γίνεις αυτάρκης, αν κατανοήσεις ποιο είναι το καλό και το αγαθό.

Μένανδρος (342-291)



Πολιτισμός είναι το σύνολο των πνευματικών και υλικών επιτευγμάτων του ανθρώπου, ο βαθμός της πνευματικής και υλικής ανάπτυξης μιας κοινωνίας. Είναι η προσπάθεια του ανθρώπου να υψωθεί σε ελεύθερο νοητικά ον, να αναπτύξει και να καλλιεργήσει την προσωπικότητά του και τις πνευματικές του ιδιότητες, αβίαστα, αρμονικά, ελεύθερα, σε συνδυασμό με το περιβάλλον στο οποίο ζει.

Ο όρος Ελληνοχριστιανικός Πολιτισμός δεν βρίσκεται πουθενά, σε κανένα σύγγραμμα, σε καμία εγκυκλοπαίδεια ανά τον κόσμο. Είναι ένα δημιούργημα της εκκλησίας-η λέξη δημιουργήθηκε το 1864- στην προσπάθειά της να γαντζωθεί από τον Ορθόδοξο Ελληνισμό μας και να καλύψει την γύμνια της εβραϊκής θρησκείας. Είναι ένα δημαγωγικό, ψευδεπίγραφο σύνθημα των δημαγωγών.

Δεν μπορούν να δημιουργήσουν μία νέα έννοια δύο τόσο αντίθετες και αλληλοσυγκρουόμενες λέξεις. Εάν ο όρος σημαίνει ένωση της εθνικής μας παράδοσης με τον διεθνισμό του εβραιοχριστιανισμού, τότε θα έπρεπε να υπάρχει Ρωσοχριστιανικός, Αγγλοχριστιανικός, Γερμανοχριστιανικός, Ιταλοχριστιανικός κλπ, πολιτισμός. Και με την ίδια λογική θα έπρεπε να υπάρχει Αιγυπτιοϊσλαμικός, Περσοϊσλαμικός, κλπ, πολιτισμός.

Ελλάδα σημαίνει Φως, Ελευθερία, Δημοκρατία, Νους, Έρευνα. Χριστιανισμός σημαίνει ακριβώς τα αντίθετα αυτών, Σκοτάδι, Υποδούλωση, Φασισμός, Άγνοια, Πίστη στο άγνωστο.

Ελλάδα και Χριστιανισμός. Πώς μπορούν αυτά τα δύο να συμβαδίσουν; Πώς μπορεί η δημιουργική σκέψη των Ελλήνων να τοποθετηθεί δίπλα στην αρτηριοσκλήρυνση και στο "πίστευε και μη ερεύνα"; Πώς μπορεί η έρευνα να σταθεί δίπλα στον φανατισμό;

Ελληνοχριστιανός είναι αυτός, υποτίθεται, που συνδυάζει στοιχεία από την ελληνική και χριστιανική παράδοση. Παράδοση δε είναι τα στοιχεία του παρελθόντος ενός πολιτισμού. Για ποιόν, λοιπόν, πολιτισμό και ποια παράδοση μας μιλάει ο Χριστιανισμός;
.....
συνέχεια:
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=10858&catid=89#10858

------------------------------------------------------------

Ο τουρισμός στον αρχαίο κόσμο


Souvenirs, souvenirs, Greek arts

„Ο ναός της εφεσίου Αρτέμιδος, το αγαλματίδιο του Διός και του Απόλλωνος, τρις μινιατούρες στην τιμή μίας!Αγοράστε αναμνηστικά κυρίες και κύριοι να θυμάστε την διαμονή σας στην Έφεσο.“ Αυτά φώναζε ο Αρτεμήσιος, έμπορος που ζούσε από τον τουρισμό και κοιτούσε καχύποπτα κάποιον τέως Εβραίο κατόπιν Ρωμαίο και νυν πάλι (διεθνή τώρα)Εβραίο Σαούλ /Παύλο ο οποίος εκμεταλλευόμενος την πολυκοσμία και την έλευση πολλών Εβραίων έκανε προσηλυτισμό. „Θα μας χαλάσει την δουλειά και τι θα πω στην γυναίκα, πως θα μεγαλώσω τα παιδιά μου, και πώς θα ξεπληρώσω τον Δημήτριο(1) τον κατασκευαστή(2) έτσι και μειωθεί ο τζίρος“ σκέφτηκε. Δεν μπορούσε να φανταστεί ότι αυτός ο άνθρωπος θα γινόταν αργότερα ο ιδρυτής μιας καινούργιας θρησκείας και ενός κράτους (Βατικανό) με μια από τις πλουσιότερες τράπεζες του κόσμου. Βέβαια οι ανησυχίες του Αρτεμήσιου ήταν αδικαιολόγητες καθώς η θρησκεία μεν άλλαξε αλλά ο εκκλησιαστικός τουρισμός συνεχίζει και οι έμποροι εξακολουθούν στα εκκλησιαστικά πανηγύρια να ξεπουλούν...
Μια και βρισκόμαστε λοιπόν στην Έφεσο όπου υπήρχε ένα από τα επτά θαύματα της αρχαιότητας, ο ναός της Αρτέμιδος, ας θυμηθούμε ποιος τα καθιέρωσε σαν θαύματα. Ο Αντίπατρος από την Σιδώνα ξεκίνησε πριν 2000 χρόνια και κατέγραψε τα πιο θαυμαστά έργα που έγιναν ποτέ από ανθρώπων χέρια, χαρίζοντας τους έτσι την αθανασία. Ταξίδεψε λοιπόν χιλιάδες χιλιόμετρα και μάλιστα σε μια εποχή με πολύ περιορισμένα μέσα μεταφοράς, και με άπειρους κινδύνους .“Όποιος συνάντησε τόση ομορφιά στην ζωή του, μόνο μετά τον θάνατο θα λυτρωθεί“ είπε ο Αντίπατρος.
Φυσικά δεν υπήρξε ο Αντίπατρος ο πρώτος τουρίστας. Πολλά χρόνια πριν οι αρχαίοι παρ´ όλες τις ταλαιπωρίες της τότε εποχής πήγαιναν στην Ολυμπία (μέχρι και 40000 θεατές!), στους Δελφούς, στα Ίσθμια, στην Νεμέα για να παρακολουθήσουν μουσικούς και αθλητικούς αγώνες. Και επίσης στην Σαμοθράκη, στην Ελευσίνα και σε πολλές άλλες πόλεις για να παρευρεθούν στα μικρά και μεγάλα Μυστήρια. Κατά κάποιο τρόπο αθλητικός και θρησκευτικός τουρισμός, όμως υπήρχε και ιατρικός τουρισμός (Επίδαυρος / Ασκληπιείο), όπως και επιμορφωτικός τουρισμός στα παράλια της Μ. Ασίας, στην Μίλητο, Σμύρνη και σε πολλές άλλες πόλεις της Ιωνίας, της περιοχής που άφθονα παρήγαγε φιλοσοφία και επιστήμες και αξιόλογες προσωπικότητες μέχρι ακόμα λίγο πριν την κάθοδο της στον Άδη το 1922...
Αλλά ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας: Τότε όπως και σήμερα, μόνο όποιοι είχαν χρήματα ταξίδευαν. Σχεδόν 90% του πληθυσμού ήταν φτωχοί. Σήμερα, σχεδόν 90% του πληθυσμού είναι χρεωμένοι.
Οι μεγάλοι σοφοί, ο Σόλων, ο Πλάτων, ο Πυθαγόρας και πολλοί άλλοι ταξίδευαν στην Αίγυπτο, στην Περσία και σε άλλες χώρες. Θα ήταν σίγουρα παράληψη να μην αναφέρουμε και τον Παυσανία ο οποίος έγραψε το „Ελλάδος περιήγησις“. Εδώ φαίνεται επίσης ότι οι Έλληνες προτιμούσαν την λέξη περιήγησης από την λέξη τουρισμός, αν και η λέξη τουρισμός (πριν το τέλος του 18ου αιώνα η λέξη αυτή ήταν ανύπαρκτη) όπως γράφουν τα λεξικά προέρχεται από το Λατινικό tornus, και καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι τελικά προέρχεται η λέξη από το Ελληνικό τόρνος. Υπάρχει επίσης και το ρήμα τορνόω / τορνω μετ.: διαγράφω κύκλο (λεξικό Δ.Δημητράκου). Οι ξυλουργοί, οι οικοδόμοι και οι γλύπτες χρησιμοποιούσαν το εργαλείο τόρνος, τόρνευαν.
Κατά την Ρωμαϊκή αυτοκρατορία αρκετοί ακολούθησαν το παράδειγμα του Κικέρωνος ο οποίος για να τελειοποιήσει την τέχνη της ρητορικής του είχε πάει στην Graeculi (Ελλαδίτσα) όπως έλεγαν την Ελλάδα μετά το ένδοξο παρελθόν της οι Ρωμαίοι. Ακόμα από την ύστερη αρχαιότητα την προγονική δόξα των Ελλήνων την είχαν σε μεγάλη εκτίμηση όλοι οι λαοί. Είναι δηλαδή κάτι σαν το κρασί: όσο περνάει ο χρόνος τόσο πιο πολύ το εκτιμάμε. Ας προσέξουμε λοιπόν εμείς οι Νεοέλληνες να μην μείνουμε μόνο η ετικέτα του μπουκαλιού που έχει μέσα αυτό το υπέροχο κρασί...
(1)Για την εξέγερση των κατασκευαστών κατά του Παύλου στο θέατρο η οποία ευτυχώς υπήρξε ειρηνική και χωρίς θύματα βλ. Βίβλος Πράξεις των Αποστόλων.
(2)Μερικά από τα αναμνηστικά: Αγαλματίδια, απομιμήσεις ναών, ποτήρια με την αρχιτεκτονική των ναών για σχέδιο, παπύρους από την Αλεξάνδρεια, μέχρι και παιδικά παιχνίδια Σίγουρα θα θυμάστε ότι ο Φοίβος και η Αθηνά, τα μασκότ της Ολυμπιάδος 2004, ήταν από τα πρώτα παιδικά παιχνίδια που βρέθηκαν (Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στις ξένες γλώσσες ονομάζονται παιχνίδια «Olympische Spiele, Olympic games»).
N.Σάμιος

12 Μαρτίου 2009

Ξεκινούν ανασκαφές για τον Ιππόδρομο της Ολυμπίας!!!

-----------------------------------------------------------------------------------
http://pyrisporos.blogspot.com/2009/03/blog-post_12.html

Αναζήτηση τού Ιπποδρόμου και τής Αγοράς τής Αρχαίας Ολυμπίας

Έρευνα με στόχο να εντοπίσουν τον χαμένο Ιππόδρομο της αρχαίας Ολυμπίας, ξεκινούν τους επόμενους μήνες οι αρχαιολόγοι του Γερμανικού Αρχαιολογικού Ινστιτούτου.

Σύμφωνα με το Βήμα, «οδηγός» τους σε αυτή την εντυπωσιακή και δύσκολη αναζήτηση θα είναι ο Παυσανίας, σύμφωνα με περιγραφή του οποίου ο Ιππόδρομος βρισκόταν νοτίως του Σταδίου.

Οι επιστήμονες θα χρησιμοποιήσουν τη μέθοδο της γεωηλεκτρικής τομογραφίας αλλά και δοκιμαστικές αρχαιολογικές τομές για την αναζήτηση και της Αγοράς της Ολυμπίας, η οποία επίσης μνημονεύεται από τον Παυσανία.

Μεταξύ των ευρημάτων μάλιστα δεν αποκλείεται να υπάρξουν και κατάλοιπα του οικισμού της Ύστερης Εποχής του Χαλκού, που προϋπήρχε στην περιοχή.

O Ιππόδρομος δεν έχει εντοπισθεί ως σήμερα, ενώ κάποιοι πιστεύουν ότι οι εγκαταστάσεις του παρασύρθηκαν κατά την περίοδο του Μεσαίωνα από τον ποταμό Αλφειό. Η άλλη άποψη είναι ότι τελικά το μνημείο μπορεί να διασώθηκε αλλά βρίσκεται θαμμένο κάτω από τόνους ποταμίσιας άμμου.

Η έρευνα θα συνεχιστεί στη μη ανεσκαμμένη ως σήμερα περιοχή που βρίσκεται νοτίως του Λεωνιδαίου και δυτικά της Νότιας Στοάς, καθώς εκεί μαρτυρείται από τον Παυσανία η ύπαρξη του βωμού του Διός Αγοραίου και της Αρτέμιδος Αγοραίας.

Είναι πολύ πιθανόν να βρίσκεται εκεί η Αγορά της αρχαίας Ολυμπίας. Τρίτος στόχος της έρευνας είναι ο εντοπισμός των ορίων του αρχαίου ιερού, τα οποία πιθανολογείται ότι εκτείνονταν προς Βορρά, πέρα από το αρχαίο Γυμνάσιο, κατά μήκος του Κλαδέου.

Στον Ιππόδρομο γίνονταν τα ιππικά αγωνίσματα και οι αρματοδρομίες των Ολυμπιακών Αγώνων. Σύμφωνα με τον Παυσανία, ο Ιππόδρομος ήταν ένας μεγάλος επιμήκης, πλατύς και επίπεδος χώρος, μήκους περίπου 780 μ. και πλάτους 320 μ.

Ο αγωνιστικός χώρος του ήταν στενόμακρος, χωρισμένος κατά το μήκος του σε δύο διαδρόμους από ένα λίθινο ή ξύλινο χώρισμα που ονομαζόταν έμβολο. Τα άλογα ή τα άρματα έτρεχαν στον έναν διάδρομο και μόλις έφθαναν στο τέλος του παρέκαμπταν το άκρο του εμβόλου και έστριβαν στον άλλον. Η αφετηρία βρισκόταν στα δυτικά του Ιπποδρόμου.

ΠΗΓΗ: in.gr
------------------------------------------------

Και τα ορθόδοξα πατριαρχεία εξέδιδαν συγχωροχάρτια!!!!

Ελεείστε τυφλοί τους ανοικτομάτες!!!!
Τουτέστιν,ο...αρχιτέκτων του Σύμπαντος,μέσω των αντιπροσώπων του,ζητά τα λεφτά που του χρωστάτε!!!!!!Τι νομίζατε,ότι σας...δημιούργησε τζάμπα;;;
ΚΟΡΟΪΔΑ!!!!!
Επί τη παλάμη και ούτω...συγχωρέσομεν!!!!
------------------------------------------------------------------------------
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=10828&catid=23#10828
Τα ορθόδοξα πατριαρχεία εξέδιδαν συγχωροχάρτια.

Η άνθιση του θεσμού αυτού ξεκίνησε στη Δύση την εποχή της πρώτης σταυροφορίας, όταν η καθολική Εκκλησία του πάπα Ουρβανού του Β' πάσχιζε να συγκεντρώσει όσο το δυνατόν περισσότερο χρυσό για να ολοκληρώσει την κατασκευή του υπερπολυτελούς ναού του Αγίου Πέτρου στη Ρώμη (την ίδια εποχή που ο κόσμος πέθαινε από την πείνα κατά χιλιάδες, σε σημείο που σε ορισμένα χωριά... έτρωγαν παιδιά σύμφωνα με τον Ουμπέρτο Έκο)!! Τα ποσά που συγκεντρώθηκαν ήταν τεράστια κι έτσι σταδιακά η καθολική Εκκλησία έφτιαξε ένα ολόκληρο φιλοσοφικο-θεολογικό υπόβαθρο για δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα... Έτσι, «ανακάλυψαν» τη θεωρία του καθαρτηρίου και της περίσσειας καλών πράξεων! Σύμφωνα με την τελευταία, οι Άγιοι της Εκκλησίας έχουν κάνει στη ζωή τους πολύ περισσότερες καλές πράξεις από όσες χρειαζόταν για τη σωτηρία τους. Αυτό το «πλεόνασμα» μπορεί η Εκκλησία να το διαχειρίζεται και να το «μοιράσει» στους φιλόχριστους πιστούς, με ένα σημαντικό αντίτιμο φυσικά, ανάλογα με την οικονομική κατάσταση του καθενός. Επίσης υπάρχει και το καθαρτήριο, ένα μεταβατικό τμήμα της κόλασης, στο οποίο πηγαίνουν οι ψυχές των... ελαφρώς αμαρτωλών και από όπου μπορούν να μετατεθούν στον παράδεισο αν μεσολαβήσει το ιερατείο με τις προσευχές του.



Ήταν πολλά τα λεφτά οπότε οι ορθόδοξοι πατριάρχες το σκέφτηκαν πατριωτικά το πράμα και είπαν «καλύτερος είναι ο δικέρατος πάπας από εμάς;». Έτσι, σύντομα κυκλοφόρησαν αντίστοιχα έντυπα στην ορθόδοξη Ανατολή, συχνά με πρωτοτυπίες έναντι των δυτικών. Για παράδειγμα, τα συγχωροχάρτια αγοράζονταν τόσο από συγκεκριμένα πρόσωπα όσο και από ομάδες, χωρίς να εξετάζεται καν αν είχαν επισκεφτεί τα συγκεκριμένα άτομα ή ομάδες κάποιο πατριαρχείο. Επίσης, υπήρχαν και συγχωροχάρτια για τους νεκρούς! Σε ότι αμάρτημα και αν είχε υποπέσει ο μακαρίτης συγχωρούνταν, αρκεί η συγγενείς του να πλήρωναν αδρά... Ακόμα κι αν θεωρητικά οι ορθόδοξοι αποδοκίμαζαν τη θεωρία του καθαρτηρίου, στην πράξη εφάρμοζαν κάτι σχεδόν ταυτόσημο, πουλώντας συγχώρεση και μεταθανάτια ευδαιμονία στους νεκρούς (ή τουλάχιστον έτσι υπόσχονταν). Μάλιστα, τα πατριαρχεία Κωνσταντινουπόλεως και Ιεροσολύμων ανταγωνίζονταν τόσο έντονα στην έκδοση των χαρτιών αυτών, που στο τέλος συμφώνησαν να «μοιράσουν» την πελατεία, με το πρώτο να έχει την αποκλειστικότητα για τους νεκρούς, ενώ το δεύτερο να ειδικεύεται στους ζωντανούς.
Τα αμαρτήματα που συγχωρούσαν δεν αναγραφόταν στα έντυπα, αλλά κάλυπταν όπως είδαμε αμαρτίες νεκρών και αμαρτίες ζωντανών, αμαρτίες εξομολογημένες και αμαρτίες ανομολόγητες, μέχρι και αμαρτίες που επρόκειτο να διαπραχθούν στο μέλλον! Ότι πλήρωνες έπαιρνες δηλαδή, χαρτιά για όλα τα γούστα και για όλες τις τσέπες... Μπορούμε να πούμε λοιπόν οτι ήταν συγχωροχάρτια «γενικής χρήσης». Το οτι διασώθηκαν μέχρι σήμερα το οφείλουμε στον ιστορικό Φίλιππο Ηλιού, που δημοσίευσε τη μελέτη του στο περιοδικό «Τα ιστορικά», τα έτη 1983 και 1985. Μάλιστα, η φωτογραφία του πιο πρόσφατου συχωροχαρτιού που παρουσίασε χρονολογούταν στο πολύ πρόσφατο 1957



Μια ευτράπελη ιστορία που αξίζει να διηγηθώ είναι αυτή του Ανανία, ηγουμένου της μονής του Σινά τον 17ο αιώνα. Βρισκόμενος σε συνεχή οικονομικό ανταγωνισμό με τα Ιεροσόλυμα, για το ποιος θα προσελκύσει περισσότερους θρησκευτικούς τουρίστες, αποφάσισε να εκδώσει δικά του συγχωροχάρτια! Έτσι, εκτός από τις διάφορες εξωτικές ατραξιόν (κόκαλα, τρίχες, ρούχα και λοιπά τιμαλφή αγίων) που διέθετε το μοναστήρι του, μοίραζε κι αυτός τη συγχώρεση σε μορφή συμβολαίου και μάλιστα σε ανταγωνιστικότερες τιμές σε σύγκριση με το πατριαρχείο Ιεροσολύμων. Η σφοδρή αντίδραση δεν άργησε να έρθει ομόφωνα από τους τέσσερις «επίσημους» αντιπροσώπους του Θεού, δηλαδή τους πατριάρχες, που θεωρούσαν αναφαίρετο δικαίωμά τους να εκδίδουν αυτοί σε αποκλειστικότητα τα χρυσοφόρα έγγραφα. Το 1689 καταδίκασαν τη στάση του και ο πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως έγραψε γι' αυτόν σε σχετική εγκύκλιο: «... ετόλμησε διαμερίζειν και συγχωροχάρτια στάμπινα ο ηγούμενος, όπερ μόνον τοις Πατριάρχαις εφειμένον εστί». Κοινώς, άνοιξε δικό του μαγαζί χωρίς να πάρει την άδεια των «νονών» που έλεγχαν την περιοχή, κάτι που δεν μπορούσαν να αφήσουν να περάσει έτσι σε καμία περίπτωση...



http://falsefaith.blogspot.com/2009/03/made-in-east.html
----------------------------------------------------------------------

11 Μαρτίου 2009

Ποιοί είναι πίσω από όλους αυτούς που διεκδικούν κομμάτια της Ελλάδος!

Αυτά δεν είναι τωρινά!!!Πίσω από κάθε επίθεση εναντίον των Ελλήνων,σε όλη την Μεσόγειο από την εποχή του...Αβραάμ,βρίσκεται το ίδιο ιερατείο!!!Με κάθε μέσο,με κάθε τρόπο!!!
Χρησιμοποιώντας ως υποχείρια,όλους τους τυχοδιώκτες βαρβάρους!!!Η πλειοψηφία των οποίων προέρχεται,ως δια ΜΑΓΕΙΑΣ,από τα βάθη της Ασίας!!!
Πέρσες,Σλαύους,Αλβανούς,Μογγολότουρκους,Ίβηρες,Βούλγαρους,κλπ.
Και η ίδια η κάστα του ιερατείου,βεβαίως,από τα βάθη της Ασίας προήλθε!!!Το γράφουν οι ίδιοι,στη...Βίβλο τους!!!!Ορίστε:


[Βίβλος,Γένεσις,κεφ.10
...
30
και εγενετο η κατοικησις αυτων απο μασση εως ελθειν εις σωφηρα ορος ανατολων
...
κεφ.11
2 και εγενετο εν τω κινησαι αυτους απο ανατολων ευρον πεδιον εν γη σεννααρ και κατωκησαν εκει Γεν 10:10
...]

--------------------------------------------------------------------
http://kostasxan.blogspot.com/2009/03/blog-post_5430.html

Οι εδαφικές διεκδικήσεις κατά της Ελλάδας

Όλοι τρέχουν να πάρουν...

Πολύς λόγος γίνεται τώρα τελευταία για το Μακεδονικό ζήτημα. Ακούμε συνεχώς για τις διεκδικήσεις των Σκοπιανών εις βάρος της Ελλάδας. Δυστυχώς όμως αυτό είναι ένα μέρος της αλήθειας. Οι καιροσκόποι και ταυτόχρονα αφελείς Σκοπιανοί είναι θύματα, όπως και οι Έλληνες, των ίδιων αφανών κέντρων που κινούν τα νήματα απο το παρασκήνιο.
Οι Σκοπιανοί προφανώς δεν γνωρίζουν ότι οι Εβραίοι ανέκαθεν επεδίωκαν ένα «ανεξάρτητο» κράτος στον χώρο της Μακεδονίας με πρωτεύουσα τη Θεσσαλονίκη. Παραθέτω μια απο τις πολλές αναφορές Εβραίων συγγραφέων για τη Θεσσαλονίκη αλλά και τη Μακεδονία απο το βιβλίο «Οι Εβραίοι της Θεσσαλονίκης» της Ρένας Μόλχο: «Οι Εβραίοι σοσιαλιστές υιοθέτησαν την άποψη του Αβραάμ Μπεναρόγια που υποστήριζε τη δημιουργία μιας σοσιαλιστικής ομοσπονδίας στην οποία η κάθε εθνότητα θα μπορούσε να διατηρεί την ιδιαίτερη πολιτιστική ταυτότητα με απόλυτη ελευθερία και παράλληλανα συνεργάζεται με τις άλλες για την επίτευξη ενός κοινού στόχου,του σοσιαλισμού».

Όπως σήμερα οι Σκοπιανοί αμφισβητούν την ελληνικότητα της Μακεδονίας έτσι και πριν ένα αιώνα αλλά και πιο πρόσφατα οι Εβραίοι αμφισβητούσαν τους «κατακτητές» όπως ονομάζουν τους Έλληνες, που «απελευθέρωσαν» την Θεσσαλονίκη. Οι χαρακτηρισμοί που χρησιμοποιούν οι Σκοπιανοί σήμερα είναι οι ίδιοι με αυτούς που οι Εβραίοι χρησιμοποίησαν όταν οι Έλληνες απελευθέρωσαν την Θεσσαλονίκη. Οι Εβραίοι τότε προσπάθησαν μέσω του Διεθνούς Εβραιοσιωνισμού να επηρεάσουν τις Μεγάλες Δυνάμεις. Οι Σκοπιανοί σήμερα το κάνουν με τα λεφτά του εβραϊκής καταγωγής Τζώρτζ Σόρος.
Η Ελλάδα έχει το προνόμιο να είναι η μοναδική χώρα της υφηλίου -εμείς δε γνωρίζουμε άλλη-, που όλοι οι γείτονές της διεκδικούν εδάφη της.
Οι Αλβανοί διεκδικούν την Τσαμουριά, μέχρι τον Αμβρακικό Κόλπο (ψιλοπράγματα δηλαδή). Και είναι μαχητικοί αφού έχουν την στήριξη των Αμερικανο-Εβραίων (όλοι ξέρουν αυτήν την αλήθεια, φοβούνται όμως να το πούν και ρίχνουν την ευθύνη στους κακόμοιρους Αμερικάνους, που στέλνουν τα παιδιά τους να πεθάνουν για να πραγματοποιηθούν τα σχέδια των Σιωνιστών. Είναι πράγματι πολύ λυπηρό και ταυτόχρονα επικίνδυνο για την ανθρωπότητα).
Οι Σκοπιανοί διεκδικούν μέχρι τον Όλυμπο και έχουν και αυτοί την στήριξη των Αμερικανο-Εβραίων.
Οι Βούλγαροι διεκδικούν τη Θράκη και είναι πρόσφατη η σχετική διαμαρτυρία τους για τα φυλλάδια τουρισμού που περιείχαν τον Ορφέα που είναι Βούλγαρος κατά τη γνώμη τους (περίοδος Αβραμόπουλου).
Οι Τούρκοι διεκδικούν Θράκη, Αιγαίο, Δωδεκάνησα. Έχουν την στήριξη των «Αμερικάνων» και οι χάρτες του ΝΑΤΟ μοιάζουν όλο και πιο πολύ με τους Τουρκικούς.
Συνάντησα πριν λίγες μέρες ένα φίλο απο την Κέρκυρα και μου έλεγε ότι κέντρα που σχετίζονται με μυστικές εταιρείες στο νησί διαδίδουν φήμες ότι θα ήταν καλύτερα να ήταν αυτόνομη η Κέρκυρα. Ταυτόχρονα η Κέρκυρα εμφανίζεται σε αμερικάνικες ιστοσελίδες σαν αυτόνομη. Μερικές φορές εμφανίζεται και σε αλβανικούς χάρτες σαν Αλβανικό έδαφος. Και επιπλέον μεγάλο μέρος του νησιού έχει εξαγοραστεί από μεγιστάνες που συνήθως «δηλώνουν» Άγγλοι ή Γερμανοί, αλλά οι ντόπιοι ξέρουν ότι όλοι είναι πλούσιοι κάτοικοι της Αγγλίας και των υπολοίπων Ευρωπαϊκών χωρών και είναι Εβραϊκής καταγωγής, με αλλαγμένα ονόματα όμως.
Η Κρήτη εμφανίζεται και αυτή αυτόνομη σε αμερικανικές ιστοσελίδες. Γίνονται τεράστιες εξαγορές εδαφών απο τα ίδια κέντρα. Θυμηθείτε τη τελευταία αγορά από «Τραπεζίτες του Λονδίνου», τεράστια έκταση πουλήθηκε απο τη Μονή Τοπλού στο Βάϊ στην βορειο-ανατολική Κρήτη και μετά από λίγες μέρες μεγάλες εφημερίδες των Αθηνών (Ελευθεροτυπία, Βήμα κ.α) μας πληροφόρησαν ότι η εταιρεία αυτή μετονομάστηκε σε «Ελληνική Επενδυτική».
Αρχικά εμφανιζόταν σαν εταιρεία των Τραπεζιτών Λαζάρντ. Προφανώς για να μην ανησυχούν οι Κρητικοί, έτσι και αλλιώς η Κυβέρνηση μέσα στον ύπνο το βαθύ δεν ανησυχεί. Είναι όλα μπίζνες. Ταυτόχρονα, εφημερίδα της Κρήτης έγραψε για πολλές εκατοντάδες ή χιλιάδες ξένους που εγκαθίστανται στο νησί και που αλλάζουν τα ονόματά τους σε ελληνικά. Γιατί; Σίγουρα έχουν κάποιο σχέδιο στο μυαλό τους. Αμφιβάλλει κανείς ότι δεν αλλάζουν τα ονόματα γιατί τα βαρέθηκαν; Ποιός Έλληνας όταν πάει σε άλλη χώρα αλλάζει το επώνυμό του; Είναι εύκολο να αλλάξεις το επώνυμό σου σε άλλες χώρες, χωρίς να περάσεις από χιλιάδες ανακρίσεις; Γιατί ξέρουν ότι όποιος αλλάζει το όνομά του θέλει να κρύψει κάτι. Ποιά υπηρεσία τους το επιτρέπει; Μήπως πρέπει να επέμβει ένας εισαγγελέας του νησιού να ρωτήσει αυτές τις αρμόδιες υπηρεσίες και να τους τραβήξει τα «αυτιά»;
Η Γαύδος διεκδικείται και απο την Τουρκία και απο την… Λιβύη. Εμφανίστηκε στο διαδίκτυο χάρτης με τη Γαύδο να ανήκει στα χωρικά ύδατα της Λιβύης! Απίστευτο αν είναι αληθινό!
Ας προσέξουμε μερικά σημαντικά σημεία:
Είναι βέβαιο ότι δεν είναι τυχαίο που όλοι αυτοί διεκδικούν τμήματα της χώρας μας! Κινούνται απο μόνοι τους; Σίγουρα οι ταυτόχρονες διεκδικήσεις υποδεικνύουν την ύπαρξη κέντρου και αυτό είναι βέβαια οι γνωστοί Παγκόσμιοι Τραπεζίτες.
Σε όλες αυτές τις χώρες δραστηριοποιείται το εβραϊκό ίδρυμα Σόρος. Αυτοί ενθαρρύνουν τους Σκοπιανούς, τους Αλβανούς και όλους τους άλλους (νηστικούς) διεκδικητές. Χρηματοδοτούν αυτές τις χώρες και τις αναγκάζουν να υπακούουν στις απαιτήσεις τους.
Στην Ελλάδα το ίδρυμα Σόρος προωθεί την αλλαγή σχολικών βιβλίων. Να θυμήσουμε ακόμα ότι το Ίδρυμα Σόρος είναι «εκτελεστικό όργανο» των Ρόθτσιλντ. Η ειδικότητα των Ρόθτσιλντ είναι η δανειοδότηση χωρών -αυτοί μας δανειοδότησαν «γενναιόδωρα» το 1821 και τα ξεχρεώσαμε πρόσφατα, αφού το πληρώσαμε το αρχικό δάνειο δεκάδες φορές πάνω από την αρχική του αξία. Τώρα ο κύριος Ρόθτσιλντ έχει επαφές με Αλβανία και ο Φάτος Νάνο τον επισκεπτόταν τακτικά στο εξοχικό του στη Κέρκυρα. Δεν ήταν δυνατόν η Αλβανία να μην χρωστάει τίποτα! Τώρα ο κύριος Ρόθτσιλντ ταξιδεύει τακτικά στο φίλο του τον Καντάφι, έτσι λέει, μετά την ταπείνωση των Λίβυων και τον εξαναγκασμό τους σε αποζημίωση για το δυστήχημα του Λόκερμπι, σε λίγο το εξωτερικό χρέος της Λιβύης θα εκτοξευθεί στα «ουράνια».
Πρέπει να αντιληφθεί ο ελληνικός Λαός ότι αυτά τα πράγματα οι πολιτικάντηδες τα ξέρουν αλλά τα αποκρύπτουν (επιμελώς) και πρέπει οι πολίτες να δραστηριοποιηθούν. Ας προσέχουν ιδιαίτερα οι Κρητικοί.
Από Αντιπληροφόρηση



Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου »
--------------------------------------------------

Ανακαλύφθηκε το τέμενος του Αίαντα στη Σαλαμίνα;

Έχουμε γράψει ότι η Χθόνα,θέλουν δεν θέλουν,συν τω χρόνω,αποκαλύπτει τα αποδεικτικά εκείνα στοιχεία της ΙΣΤΟΡΙΑΣ των ΕΛΛΗΝΩΝ!!!!!
------------------------------------------------------------------
http://pyrisporos.blogspot.com/2009/03/blog-post_11.html

Στα ίχνη του τεμένους του ομηρικού Αίαντα

Στα ίχνη του τεμένους του Αίαντα- του ομηρικού ήρωα και βασιλιά της Σαλαμίνας- φαίνεται πως βρίσκεται η αρχαιολογική σκαπάνη, όπως αποκαλύπτει ένας τύμβος- αίνιγμα που βρέθηκε στην καρδιά του νεκροταφείου της μυκηναϊκής ακρόπολης του νησιού. Πρόκειται για έναν υπαίθριο χώρο λατρείας που «μπορεί προκαταρκτικώς και με κάθε επιφύλαξη να ταυτιστεί με το “τέμενος Αίαντος”», αποκάλυψε χθες ο υπεύθυνος της ανασκαφής, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Γιάννος Λώλος, σε χθεσινή διάλεξή του στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης.
Ο τύμβος αποτελεί αίνιγμα καθώς διαπιστώθηκε πως είναι κενοτάφιο (δεν έκρυβε δηλαδή στα σπλάγχνα του τάφους) παρά τον μνημειακό χαρακτήρα του. «Παρά το γεγονός της πλήρους απουσίας τάφων στο εσωτερικό του, ο τύμβος αυτός καθαυτός παρουσιάζει μείζον, εάν όχι μοναδικό, ενδιαφέρον», επισημαίνει ο κ. Λώλος.

Έκπληξη όμως αποτελεί όχι μόνο η έλλειψη περιεχομένου του τύμβου, αλλά και δύο μεγάλα ορύγματα που είχαν ανοιχτεί από την αρχαιότητα στην κορυφή του. «Η παντελής απουσία περιεχομένων, και στις δύο περιπτώσεις, καθιστά την ερμηνεία τους δύσκολη», επισήμανε ο κ. Λώλος. «Πρόκειται για ορύγματα προς παραπλάνηση τυμβωρύχων, ημιτελείς τάφους, συλημένα κενοτάφια ή βόθρους εναγισμών και προσφορών;», είναι το ερώτημα που θέτει.

Η απάντηση για την ταυτότητα του τύμβου δεν μπορεί να δοθεί προτού ολοκληρωθούν οι έρευνες, αλλά οι αρχαιολόγοι πιστεύουν πως κλειδιά για τη λύση θα αποτελέσουν τόσο το γειτονικό ελληνιστικό τέμενος όσο και μια λιθόστρωτη εξέδρα που εκτιμάται πως «θα είχε κάποια ειδική λειτουργία, σχετιζόμενη ίσως με την πραγματοποίηση, από τους κατοίκους της ακρόπολης, λατρευτικών επισκέψεων και νεκρικών τελετών, επάνω και γύρω από τον τύμβο- Σήμα και πιθανόν, όπως εμφανίζεται τώρα, κενοτάφιο».

ΠΗΓΗ: ΤΑ ΝΕΑ

Η πτώση της Ρώμης



Η πτώση της Ρώμης Η Ρώμη έπεσε χωρίς να πέσει. Εάλω η aetrna Urbs χωρίς να αλωθεί. Διαλύθηκε μες στο νερό η δύναμη, που πλάκωνε με τη σκιά της τους λαούς της οικουμένης, όπως βαριά ασπίδα πλακώνει λευκό αδύναμο ποντικάκι.Ποιος σήκωσε βλέμμα και ατένισε ετούτο το γίγαντα που επέβαλλε το ρυθμό του στον κόσμο, και που λογάριαζε όλους τους αντίπαλους και τους εχθρούς όσο λογαριάζει ο βοριάς το φυσερό του γύφτου;Η pax romana για αιώνες είχε περάσει να σημαίνει στους λαούς και στα έθνη ό,τι σημαίνουν οι γύροι των άστρων που δεν φτάνει τίποτα να ταράξει την τάξη τους.Και όμως η Ρώμη έπεσε. Στο όνομα της αφανίστηκε η πολιτική εξουσία που κανένας δεν μπορούσε να ονειρευτεί ότι θα 'φτανε να δημιουργήσει ο άνθρωπος. Ποιος της εστάθηκε και ποιος την ενίκησε;Η απόκριση είναι τόσο απλή που θα μας κάνει άστομους. Τη Ρώμη την εσύντριψε το μεγάλο Τίποτε. Η περίπτωση της ορθώνει στα μάτια μας την οντολογική δύναμη του Μηδενός. Το Μηδέν είναι ο αόρατος πορθητής και ο κριτής των όντων, που ο άνθρωπος φέρνεται από τη φύση του να μην τον προσέχει και να τον υποτιμά σταθερά. Παρόλο που η αριθμητική μας μαθαίνει πως κάθε μέγεθος που θα πολλαπλασιασθεί με το μηδέν μηδενίζεται Πιστεύω πως είναι σωστό να ξαναπεί κανείς μαζί με το Νίτσε πως τη Ρώμη την εγκρέμισαν τέσσερες εβραίοι. Εκείνοι οι τέσσερες που στο όνομα τους περνούν μέχρι σήμερα και κυρώνουνται όλες οι ηθικές αξίες του ανθρώπου στα πλάτη και στα μήκη του μισού τουλάχιστο πλανήτη μας.Τούτοι οι τέσσερες, που μας πάνε στον ώμο, είναι ένας έμορφος νέος ονειροπόλος και ποιητικός. Ένας αλιέας αγαθός τραχύς και ψαρογένης που έχτισε την πέτρα του στη Ρώμη. Κι ένας ψαθολόγος με γνώσεις επάνω στην ψυχολογία των μαζών με βλέμμα διαπεραστικό με οργανωτική ικανότητα και μια πραότητα πολύ απειλητική. Και είναι τέταρτη η Μαρία, η αναλφάβητη χωρική που όσο έζησε έμεινε κόρη. Ο Μιχαήλ Άγγελος στην Πιετά την παράστησε νεότερη στην ηλικία από το γιο της.- Η φθορά του χρόνου δεν άγγιξε την ηλικία της, γιατί δεν εμφιλοχώρησε η ελάχιστη λάγνα επιθυμία στη διάνοια και τη σάρκα της.Έτσι εξήγησε ο μονήρης καλλιτέχνης το παράδοξο στο γλυπτό του.Αυτοί οι τέσσερες άοπλοι νικήσανε σαράντα κατάφρακτες λεγεώνες. Και το πιο δεινό έφτασαν να στρέφουν οπίσω τις ροές των ποταμών.Η μέθοδος που δουλέψανε ήταν ένα στρατήγημα που ο Νίτσε το ονόμασε πνευματική εκδίκηση : Die geistige Rache: Η μέθοδος αυτή έγινε πράξη σαν μεταξίωση όλων των αξιών.
"Πολυχρόνιο - Στοά και Ρώμη" (β' μέρος)Επιλεγμένα αποσπάσματα.
http://www.liantinis.gr/content.php?id=46 , http://www.epanellinismos.com/index.phpoption=com_fireboard&func=view&id=10816&catid=99#10816

Τι κρύβεται πίσω από την δολοφονία του Φίλιππου Β’ της Μακεδονίας;

Τι κρύβεται πίσω από την δολοφονία του Φίλιππου Β’ της Μακεδονίας;
---
Από τα αρχαία χρόνια, η δολοφονία ήταν ένα από τα πιο αποτελεσματικά θρησκευτικά, πολιτικά και στρατιωτικά μέσα. Σε εποχές που τα έθνη συσπειρώνονταν γύρω από τον ηγέτη τους και οι τύχες τους ήταν αλληλένδετες, η εξουδετέρωση ενός βασιλιά ή ενός στρατάρχη ήταν αρκετή για να κριθεί το αποτέλεσμα μιας αντιπαλότητας
Eρμηνεύοντας τα κίνητρα της δολοφονίας, ο λέκτορας του τμήματος κλασικών σπουδών του πανεπιστημίου του Σουόνσι Oυαλλίας, Daniel Ogden, στέκεται στην αντιπαράθεση μεταξύ των δύο συζύγων του μακεδόνα βασιλιά, της Φιλίννας και της Oλυμπιάδας, και διερωτάται αν η διαμάχη ανάμεσά τους ήταν ένας πόλεμος μαγισσών στην αυλή του Φιλίππου του B΄. Αλλά μήπως υπάρχει και μια τρίτη "μάγισσα";
Το 338 π.Χ., μετά την ιδιαίτερης σκληρότητας μάχη της Χαιρώνειας, κατάφερε ο Φίλιππος να ενώσει τους Έλληνες. πράγμα που στρέφει τις υποψίες για την δολοφονία του στους Πέρσες!
Πλούταρχος
Βίοι Παράλληλοι: Αλέξανδρος
10 ]Ἐπεὶ δὲ Πιξώδαρος (είναι αδελφός της Αρτεμισίας Β' μιας φίλης των Περσών!) ὁ Καρίας σατράπης, ὑποδυόμενος δι’ οἰκειότητος εἰς τὴν Φιλίππου συμμαχίαν, ἐβούλετο τὴν πρεσβυτάτην τῶν θυγατέρων Ἀῤῥιδαίῳ τῷ Φιλίππου γυναῖκα δοῦναι καὶ περὶ τούτων Ἀριστόκριτον εἰς Μακεδονίαν ἀπέστειλεν, αὖθις ἐγίνοντο λόγοι καὶ διαβολαὶ παρὰ τῶν φίλων καὶ τῆς μητρὸς πρὸς Ἀλέξανδρον, ὡς Ἀῤῥιδαῖον ἐπὶ τῇ βασιλείᾳ Φιλίππου γάμοις λαμπροῖς καὶ πράγμασι μεγάλοις εἰσοικειοῦντος. ὑφ’ ὧν διαταραχθεὶς πέμπει Θεσσαλὸν εἰς Καρίαν τὸν τῶν τραγῳδιῶν ὑποκριτήν, Πιξωδάρῳ διαλεξόμενον ὡς χρὴ τὸν νόθον ἐάσαντα καὶ οὐ φρενήρη μεθαρμόσασθαι τὸ κῆδος εἰς Ἀλέξανδρον. καὶ Πιξωδάρῳ μὲν οὐ παρὰ μικρὸν ἤρεσκε ταῦτα τῶν προτέρων μᾶλλον• ὁ δὲ Φίλιππος αἰσθόμενος† ὄντα τὸν Ἀλέξανδρον εἰς τὸ δωμάτιον, παραλαβὼν τῶν φίλων αὐτοῦ καὶ συνήθων ἕνα Φιλώταν τὸν Παρμενίωνος, ἐπετίμησεν ἰσχυρῶς καὶ πικρῶς ἐλοιδόρησεν ὡς ἀγεννῆ καὶ τῶν ὑπαρχόντων περὶ αὐτὸν ἀγαθῶν ἀνάξιον, εἰ Καρὸς ἀνθρώπου καὶ βαρβάρῳ βασιλεῖ δουλεύοντος ἀγαπᾷ γαμβρὸς γενέσθαι. τὸν δὲ Θεσσαλὸν ἔγραψε Κορινθίοις ὅπως ἀναπέμψωσιν ἐν πέδαις δεδεμένον, τῶν δ’ ἄλλων ἑταίρων Ἅρπαλον καὶ Νέαρχον, ἔτι δ’ Ἐρίγυιον καὶ Πτολεμαῖον ἐκ Μακεδονίας μετέστησεν, οὓς ὕστερον Ἀλέξανδρος καταγαγὼν ἐν ταῖς μεγίσταις ἔσχε τιμαῖς.
Ἐπεὶ δὲ Παυσανίας Ἀττάλου γνώμῃ καὶ Κλεοπάτρας ὑβρισθεὶς καὶ μὴ τυχὼν δίκης ἀνεῖλε Φίλιππον, τὸ μὲν πλεῖστον εἰς Ὀλυμπιάδα τῆς αἰτίας περιῆλθεν, ὡς θυμουμένῳ τῷ νεανίσκῳ προσεγκελευσαμένην καὶ παροξύνασαν, ἔθιγε δέ τις καὶ Ἀλεξάνδρου διαβολή. λέγεται γὰρ ἐντυχόντος αὐτῷ τοῦ Παυσανίου μετὰ τὴν ὕβριν ἐκείνην καὶ ἀποδυρομένου προενέγκασθαι τὸ τῆς Μηδείας ἰαμβεῖον?
τὸν δόντα καὶ γήμαντα καὶ γαμουμένην.
οὐ μὴν ἀλλὰ καὶ τοὺς συναιτίους τῆς ἐπιβουλῆς ἀναζητήσας ἐκόλασε, καὶ τὴν Κλεοπάτραν ἀποδημοῦντος αὐτοῦ τῆς Ὀλυμπιάδος ὠμῶς μεταχειρισαμένης ἠγανάκτησε.

Ο Οροντοβάτης: παντρεύεται τελικά την Άδα, την κόρη που ο Πιξώδαρος, ο υποτελής στους Πέρσες βασιλιάς της Καρίας, είχε προτείνει (336) αρχικά στο Φίλιππο ως νύφη, και τότε εγκαθίσταται περσική φρουρά στην Αλικαρνασσό το 334 π. Χ. !
Η «νύφη» δεν μπήκε στα ανάκτορα, και έτσι η δολοφονία του Φίλιππου Β’ της Μακεδονίας έγινε κατά τη διάρκεια των εορτασμών του γάμου της κόρης του Κλεοπάτρας με το Βασιλιά των Μολοσσών της Ηπείρου στο θέατρο των Αιγών. Σε μια επίδειξη αμεσότητας προς του διπλωμάτες που ήτανε παρόντες κατέφθασε στο θέατρο χωρίς προσωπική φρουρά δίνοντας την ευκαιρία στον Παυσανία, ένας από τους σωματοφύλακες του, να τον σκοτώσει.O Άτταλος κατέστη ο ηθικός υπεύθυνος της δολοφονίας του Βασιλέως Φιλίππου, όπου βρίσκουμε τον Άτταλο να ευθύνεται για την σεξουαλική κακοποίηση του Παυσανία από την Ορεστίδα.
Ο Αταλος διορίστηκε το 336 π.Χ. από τον Φίλιππο ως διοικητής μαζί με τον Παρμενίωνα στην εμπροσθοφυλακή του Μακεδονικού στρατού που στάλθηκε στην Ασία. Εν τω μεταξύ πίσω στην Μακεδονία, ο Παυσανίας από την Ορεστίδα δολοφόνησε τον Φίλιππο για να τον εκδικηθεί (τουλάχιστον φαινομενικά) που δεν τιμώρησε τον Άτταλο. Αλλά, ας προσέξουμε: δεν δολοφονεί (προηγουμένος) τον Ατταλο, αλλά τον Φίλιππο!!! Γιατί; Ο Ατταλος ήταν (συνωμοτούσε τότε στην Ασία(Περσία), και ενδεχομένως να έχει διατάξει τον Παυσανία να φονεύσει τον Φίλιππο.Ο Άτταλος στη φάση αυτή των εξελίξεων συνέλαβε το σχέδιο να υφαρπάξει την διαδοχή από τον Αλέξανδρο ως πατέρας της "υπό κηδεμονία" Κλεοπάτρας.. Ο διάδοχος όμως Αλέξανδρος λαμβάνοντας έγκαιρα μηνύματα περί της διαβολής του Αττάλου τον καταδίκασε ως ένοχο "εσχάτης προδοσίας" και έστειλε αμέσως τον Καρδιανό Εκαταίο στην Ασία, ηγούμενος στρατιωτικού αποσπάσματος, με τη ρητή διαταγή αφού ενωθεί με το στρατό του Παρμενίωνα (έστω και αν ήταν αυτός πεθερός του Αττάλου) να κομίσει τον προδότη ζωντανό ή νεκρό στη Μακεδονία. Η διαταγή του Αλέξανδρου εκτελέστηκε και ο Άτταλος συνελήφθη και θανατώθηκε.

Νίκος Σάμιος
------------------

Με αφορμή την εκπομπή του Χαρδαβέλλα,τώρα!!

Βοσκόπουλος,Βαλιανάτος!!!!!!!!!!!!

Πως να μη χαίρονται!!

Αν είχαμε όμως Έλληνες πολιτικούς,θα έβαζαν μπροστά τον ίδιο τον Αλέξανδρο να μιλήσει!!!!

Ο ίδιος ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ,έλεγε ότι είναι απόγονο...

Ο Αρριανός για τον Αλέξανδρο,τον απόγονο του Νεοπτ...

ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ:"Εγώ,τώρα που έγινα βασιλιάς των ...

----------------------------------

26 Νοε 2008

http://northmacedonians.blogspot.com/2008/11/y.html

Yπάρχουν Έλληνες, αλλά όχι μειονότητα (!!!) λέει το ΥΠΕΞ


Για πρώτη φορά το ΥΠΕΞ παραδέχεται την ύπαρξη Ελλήνων στην ΠΓΔΜ. Η zougla.gr αποκαλύπτει τη γραπτή απάντηση της υπουργού Εξωτερικών, Ντόρας Μπακογιάννη, σε σχετική ερώτηση του βουλευτή του ΛΑ.Ο.Σ, Κωνσταντίνου Αϊβαλιώτη, στην οποία αναφέρει πως ναι μεν υπάρχουν Έλληνες στη γειτονική χώρα, αλλά λόγω του μικρού αριθμού, δεν μπορεί να γίνεται λόγος για «ελληνική εθνική μειονότητα».