28 Απριλίου 2009

Καταβασίες της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού, Καταβασίες της Πεντηκοστής και τα άλογα του Φαραώ!

Μια από τις γνωστές πληγές των Αιγυπτίων πριν την έξοδο είναι ο θάνατος όλων των ζώων των Αἰγυπτίων
Μία μεγάλη επιδημία έπληξε όλα τα ζώα των Αιγυπτίων, ώστε «κάθε είδους ζώα των Αἰγυπτίων πέθαναν » (εδ.9:6 )

καὶ ἐποίησε Κύριος τὸ ρῆμα τοῦτο τῇ ἐπαύριον, καὶ ἐτελεύτησε πάντα τὰ κτήνη τῶν
Αἰγυπτίων

Πηγή:
http://www.myriobiblos.gr/bible/ot/chapter.asp?book=2&page=9

Αλλά μετά ακολουθεί το εξής παράδοξο:
ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ - ΕΞΟΔΟΣ / 14

Ο Φαραὼ με ἑξακόσια ἅρματα κυνηγάει τον Μωυσή και τους υπόλοιπυς!
6 ἔζευξεν
οὖν Φαραὼ τὰ ἅρματα αὐτοῦ καὶ πάντα τὸν λαὸν αὐτοῦ συναπήγαγε μεθ᾿ ἑαυτοῦ 7 καὶ
λαβὼν ἑξακόσια ἅρματα ἐκλεκτὰ καὶ πᾶσαν τὴν ἵππον τῶν Αἰγυπτίων καὶ τριστάτας
ἐπὶ πάντων.
Τι πρόβλημα έχουν...:στο http://analogion.net/forum/viewtopic.php?f=56&t=303&p=652#p651 :
Στις Καταβασίες της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού λέει ...την δεν επιστρεπτικώς Φαραώ τοις άρμασι κροτήσας ήνωσεν...
Στις Καταβασίες της Πεντηκοστής λέει:
Πόντω εκάλυψε Φαραώ συν άρμασιν ο συντρίβων...
Νομίζω πως είναι το ίδιο. Απλά, στον ειρμό της α' ωδής της Υψώσεως, το "τοις άρμασι", πηγαίνει νοηματικά με το "πεζεύσαντι" που αναφέρεται πιο πριν. Δηλαδή, οι μεν, (του Μωυσή), πεζοί, οι δε, (του Φαραώ), με τα άρματα. Ενώ στον ειρμό της α' ωδής της Πεντηκοστής, λέει πως "πλημμύρισε" τον Φαραώ μαζί με τα άρματα του "Πόντω εκάλυψε Φαραώ συν άρμασι..."
Πηγή Φαραώ τοις άρμασι ή Φαραώ συν άρμασι, http://analogion.net/forum/viewtopic.php?f=56&t=303&p=652#p651
Τι λέτε ρε παιδιά; Αφού είχαν πεθάνει τα άλογα (όλα τα ζώα των Αιγυπτίων) προηγουμένως, τώρα που βρέθηκαν άλογα για εξακόσια άρματα; Και κάθε άρμα έχει τουλάχιστον (και όχι μόνο) ένα άλογο...Αναστήθηκαν τα άλογα;

27 Απριλίου 2009

Καλώς τα, τα παιδιά!

Ετοιμάζεται η πρώτη πρεσβεία για εξωγήινους

Σύμφωνα με τις τοπικές αρχές του Καζακστάν, η κυβέρνηση αποφάσισε να συστήσει και να δημιουργήσει την πρώτη Πρεσβεία για εξωγήινους!

Ειδικότερα, και βάσει των αναφορών αυτών, η κυβέρνηση έχει ήδη δεσμεύσει ένα μεγάλο μέρος γης στην πόλη Αλμάτι για αυτό το -τουλάχιστον φιλόδοξο- έργο.

Η εν λόγω «πρεσβεία» θα
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε ολόκληρο το δημοσίευμα...



Πηγή:

http://pentaedron-kafes.blogspot.com/2009/04/blog-post_6108.html

Η Ελλάδα, οι Εβραίοι τα ισπανικά και οι γενοκτονίες

Απο την Ασία στην Ελλάδα και στην Ισπανία
Σύμφωνα με παράδοση ζωντανή ως τώρα, η φυλή Βενιαμίν λόγω μιας γυναίκας, ήρθε σε σύγκρουση με τις άλλες του Ισραήλ. Η διένεξη υπήρξε οξύτατη, με αποτέλεσμα πολλοί από τη φυλή του Βενιαμίν να φύγουν σε άλλη χώρα. Κατά την παράδοση πάντα, η χώρα αυτή ήταν, κατά βάση, η Ελλάδα, η Πελοπόννησος ειδικά, όπου η παρουσία των Εβραίων από τα αρχαία χρόνια, μνημονεύεται από ιστορικούς, λόγιους ραβίνους αλλά και από ταφικές εβραϊκές επιγραφές. Η ύπαρξή τους εκεί χρονολογείται από την εποχή του Σέλευκου Νικάρονου της Συρίας, το 300 π. Χ. Η πρώτη μνεία εβραϊκού στοιχείου στην Ελλάδα χρονολογείται το 300-250 π.Χ σε επιγραφή του Ωρωπού, η οποία αναφέρεται σε έναν Εβραίο δούλο ονόματι Μόσχον Μοσχίωνος, αν και μέρος των φυγάδων πήγε ακόμη δυτικότερα, στην Ισπανία.
Παραμονή στην Ισπανία
Οπως και να είναι, οι Εβραίοι της Ισπανίας φαίνεται πως βρίσκονται εκεί τουλάχιστον από τα τέλη της αρχαιότητας. Η από τους Αραβες κατάκτηση της Ισπανίας πάντως είναι σαφές πως δραστικώς επηρέασε την όλη κατάστασή τους. Πράγματι, ολοκληρώθηκε τότε η στροφή τους από κοινωνία με χαρακτηριστικά αγροτικά σε κοινωνία των πόλεων· και αυτό με τη σειρά του είχε συνέπεια άλλο γεγονός σπουδαίο, το «μπόλιασμα» δηλαδή της εβραϊκής θρησκείας με τη σκέψη των αρχαίων Ελλήνων. Με άλλα λόγια, οι Εβραίοι της Ισπανίας προσπάθησαν ό,τι και οι χριστιανοί αλλά και οι μουσουλμάνοι, τη σύζευξη δηλαδή της πίστης με τη φιλοσοφία.
Πολλά έχουν γραφεί για το θέμα αυτό, αλλά παρά τις σχετικές δημοσιεύσεις δεν έχει γίνει ακόμη ευρέως αντιληπτό εκείνο που παρουσιάζει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον οι ψυχολογικοί παράγοντες που ώθησαν τους μεγάλους εβραίους στοχαστές στη μελέτη των αρχαίων Ελλήνων. Οπωσδήποτε, η συμβολή των στοχαστών αυτών στην ανθρώπινη διανόηση γενικώς υπήρξε σπουδαία και γόνιμη, αλλά κατά πόσον το συγκεκριμένο «πάντρεμα» της πίστης με τη φιλοσοφία υπήρξε σταθερό και ευτυχές αποτελεί ερώτημα η συστηματική προσέγγιση του οποίου, δυστυχώς, δεν έχει καν αρχίσει. Και βέβαια στο επίκεντρο των σχετικών ιδεολογικών ζυμώσεων βρέθηκε η μικρή Χερόνα, που από τον Μεσαίωνα δεν έχει πάψει να θεωρείται ιερή πόλη ολόκληρου του εβραϊκού κόσμου.
Απο την Ισπανία στην Ελλάδα
Το τέλος του Μεσαίωνα πάντως επέφερε τραγικές, ως γνωστόν, εξελίξεις για τους Εβραίους της Ισπανίας. Το 1492, πράγματι, διώχτηκαν από τη χώρα· και το γεγονός αυτό έχει σημασία για μας τους Ελληνες, διότι σημαντικός αριθμός τους ήρθε και εγκαταστάθηκε εδώ, στη Θεσσαλονίκη ιδίως, μα και αλλού. Η πλειονότητα των Ελλήνων Εβραίων είναι Σεφαραδίτες, των οποίων οι πρόγονοι είχαν εκδιωχθεί από την Ισπανία το 1492. Οι περισσότεροι εγκαταστάθηκαν στη Θεσσαλονίκη. Η παραδοσιακή γλώσσα των Ελλήνων Σεφαραδιτών ήταν η Ισπανοεβραϊκή ή Λαντίνο και η κοινότητά τους αποτελούσε, μέχρι το Ολοκαύτωμα*, «μοναδικό μείγμα οθωμανικής, βαλκανικής και ισπανικής επιρροής».
Ετσι εξηγείται και το γεγονός ότι στην Ελλάδα παραδοσιακή γλώσσα της πλειονότητας των Εβραίων ήταν τα ισπανικά.
Γιατί όμως έφυγαν από την Ισπανία; Ο διωγμός τους υπήρξε αυθόρμητη βασιλική πρωτοβουλία ή μήπως ήταν καρπός τάσεων που από καιρό αναπτύσσονταν σε λαϊκά ιδίως στρώματα; Και το σπουδαιότερο: Τι έγιναν όσοι κατόρθωσαν να μην φύγουν και παρέμειναν στην Ισπανία; Σε ποιο βαθμό και πώς επιβίωσαν;
Αλλά βέβαια όσον αφορά τα ερωτήματα αυτά η έρευνα δεν έχει πει ακόμη την τελευταία της λέξη.
Δυστυχώς, η ιστορία αποτελεί πεδίο λιγότερο γνωστό από όσο γενικώς πιστεύεται και συνεπώς κάθε καλόπιστη συμβολή στη γνώση δεν μπορεί παρά να είναι ευπρόσδεκτη.
...και οι γενοκτονίες
*Στις 21 Νοεμβρίου 2003 η ελληνική Κυβέρνηση, διά του Υφυπουργού Εσωτερικών, ανακήρυξε την 27η Ιανουαρίου «Ημέρα μνήμης των Ελλήνων Εβραίων μαρτύρων και ηρώων του Ολοκαυτώματος» στη χώρα και εξέφρασε την αφοσίωσή της στη συνεργασία όλων των πολιτών, ανεξαρτήτως καταγωγής.
Σε διεθνές επίπεδο μέχρι σήμερα την γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου έχει αναγνωρίσει η Ελλάδα, η Βουλή των Αντιπροσώπων της Κυπριακής Δημοκρατίας, ψηφίσματα υιοθέτησης της ημέρας μνήμης έχουν εκδώσει οι πολιτείες της Νέας Υόρκης και της Νέας Υερσέης των ΗΠΑ, ενώ την υπόθεση έχει απασχολήσει το Οικονομικό και Κοινωνικό Συμβούλιο του ΟΗΕ , και τον Οργανισμό για την Ασφάλεια και την Συνεργασία στην Ευρώπη.
Αλλά υπάρχει και το άλλο περίεργο φαινόμενο: οι σύγχρονοι "αναμορφωτές" της Ελληνικής παιδείας υποβιβάζουν την γενοκτονία των Αρμενίων σε "συνηθισμένο γεγονός πολεμικής βαρβαρότητας", ενω αντιθέτως ως γενοκτονία αποδέχονται αυτήν που κατά τα λεγόμενά τους " διέπραξε ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης εναντίον των Τούρκων της Πελοποννήσου"...
Πηγές:
Δ. ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ, απόσπασμα από το άρθρο „Οι Εβραίοι της Ισπανίας και η ιερή Χερόνα“ Κυριακή 18 Ιουλίου 1999, http://el.wikipedia.org/wiki, http://www.eurolink.tv/articleViewer.aspx?art=af777e91-f220-4120-a5bc-5ceaa3d3

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ της θυσίας της Ιφιγένειας

(Αχιλλέας , Κλυταιμνήστρα, Ιφιγένεια και Αγαμέμνονας , Jacques-Louis David 1819)
"Οι τραγωδίες που γράφω, είναι ψίχουλα από το μεγάλο τραπέζι του Ομήρου" Αισχύλος
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ της θυσίας της Ιφιγένειας:
Οι Θεοί δεν άφηναν να φυσήσει ο άνεμος , παρά μόνο κατόπιν θυσίας της κόρης του
Αγαμέμνονα, Ιφιγένεια, οπότε ετοιμάζεται η τελετή με όλα τα επακόλουθα.
Ο Όμηρος είναι απόλυτα σαφής, έχει καταγράψει τα χρονικά με απόλυτη σαφήνεια, χωρίς σκηνοθετικές φαντασιώσεις σύγχρονου κινηματογράφου, και διαχρονικά επιβεβαιώνεται.
Τι έγινε λοιπόν με την Ιφιγένεια; Το περιστατικό είναι ανύπαρκτο στα Ομηρικά Έπη. Αργότερα το εμπνεύστηκαν (καλλιτεχνική φαντασία) άλλοι συγγραφείς για τα έργα τους με την ελευθερία της καλλιτεχνικής αιδούς.
Όσο για την Ιφιγένεια, δεν ήταν εκεί, ήταν στο παλάτι της. (Ιλιάδα Ι' Ραψωδία).
Αλλά για να εξευμενιστούν οι Θεοί έπρεπε να φυσήξει άνεμος....
Ιλλιάδα Β' Ραψωδία:
Τι είχε γίνει...στην συνέλευση του στρατού (στην Τροία) προτείνει ο Αγαμέμνων (για να δοκιμάσει το ηθικό τους) να γυρίσουν στην πατρίδα εφόσον 9 χρόνια πολέμου δεν είχαν αποτέλεσμα.
Οι Αχαιοί ορμούν με χαρές στα πλοία οπότε επεμβαίνει ο Οδυσσέας με βία και πειθώ και αποκαθιστά το ηθικό του στρατού και όλοι ετοιμάζονται για την μεγάλη μάχη.
Αυτό είναι όλο. Που είναι η άπνοια, που είναι η Ιφιγένεια, η οποία όντως είναι μια θυσία που ούτως ή άλλως ποτέ δεν έγινε και δεν αναγράφτηκε στα Ομηρικά Έπη. Από κατοπινούς σίγουρα ναι, από αυτούς που τράφηκαν με ψίχουλα από το μεγάλο τραπέζι του Ομήρου.
Τώρα γιατί είναι άλλα συγγράμματα θεόπνευστα και όχι τα Ομηρικά Έπη στα οποία σημειωτέον ο ποιητής επικαλεί την Μούσα (προστάτιδα επιστημών και τεχνών) για να τα γράψει -εδραιώνοντας έτσι το θεόπνευστον της υποθέσεως-, είναι αντικείμενο μιας άλλης, μεγαλύτερης συζήτησης.

25 Απριλίου 2009

Ο Χριστός ΔΕΙΧΝΕΙ στον Θωμά ότι ΔΕΝ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ!

Κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο:
26 Και μεθ' ημέρας οκτώ πάλιν ήσαν έσω οι μαθηταί αυτού και Θωμάς μετ' αυτών.
Έρχεται ο Ιησούς, ενώ αι θύραι ήσαν κεκλεισμέναι, και εστάθη εις το μέσον και
είπεν• Ειρήνη υμίν. 27 Έπειτα λέγει προς τον Θωμάν• Φέρε τον δάκτυλόν σου εδώ
και ίδε τας χείρας μου, και φέρε την χείρα σου και βάλε εις την πλευράν μου
, και
μη γίνου άπιστος αλλά πιστός

Μετά από οκτώ ημέρες τα τραύματα του Χριστού δεν είχαν γιατρευτεί πλήρως, αν και μετά την ανάσταση θα έπρεπε κατά την χριστιανική έννοια το σώμα του να είναι τέλειο αλλιώς τι νόημα έχει η ανάσταση εάν εξακολουθεί ο αναστημένος, και στην συγκεκριμένη περίπτωση ο ίδιος ο Θεός, να έχει τραύματα; Επομένως ο Θωμάς κατάλαβε ότι το κόλπο ήταν καλά στημένο και δεν έφερε αντιρρήσεις.
Εκτός εάν τον θεωρείται βλάκα...
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΘΩΜΑ !Kαι ευχαριστούμε για την εξαιρετική πληροφορία και απόδειξη.

Οι προδομένοι Έλληνες...


ΟΤΑΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ ΙΣΩΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ

Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Απριλίου 24, 2009

Οι Τούρκοι βάζουν ένα στόχο και τον ακολουθούν πιστά.
Το Αγαθονήσι θέλουν; To χτυπάνε καθημερινά και με όλα τα μέσα.
Όταν λέμε ότι οι λαθρομετανάστες είναι ο δούρειος ίππος της Τουρκιάς δεν το λέμε γιατί έτσι μας αρέσει να φανταζόμαστε. Το λέμε γιατί έτσι είναι. Κι όποιος δεν καταλαβαίνει δε ξέρει που πατά και που πηγαίνει.
Το Αγαθονήσι λοιπόν είναι στόχος της Τουρκίας. Μικρό, κατοικημένο νησί απέναντι από τα παράλια της Μικράς Ασίας γίνεται καθημερινά στόχος της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας αλλά και στόχος λαθρομεταναστών που στέλνονται από τα απέναντι παράλια.
Ποιά είναι η αντίδραση του ξεφτυλισμένου γραικυλικού κράτους;
Aφήνει τους Ακρίτες μόνους, χωρίς να τους παρέσχουν καν ταχυδρομείο, ζητώντας τους να πληρώσουν οι ίδιοι λιμενικό φυλάκιο, χωρίς καμιά ουσιαστική αντίδραση και δε μιλάμε βεβαίως για τις γελοίες δηλώσεις εκπροσώπων του Υπουργείου Εξωφρενικών γιατί από λόγια δε χαμπαριάζουν οι Τούρκοι. Τους εξωθεί λοιπόν με την αδιαφορία του στο να εγκαταλείψουν το ακριτικό νησί των 150 κατοίκων και των 9 μαθητών. Μόνο η τελευταία φουρνιά λαθρομεταναστών ήταν μεγαλύτερη από τον πληθυσμό του νησιού. Και οι καραβιές φτάνουν καθημερινά με τους κατοίκους να νιώθουν ξένοι στη πατρίδα τους και την ανημποριά τους να αντιδράσουν να είναι εξοργιστική.

''H πρώτη κατάληψη Ελληνικού εδάφους είναι ήδη γεγονός'' είναι ο τίτλος που επέλεξε το ventetta.blogspot που είδαμε τα βίντεο με τον Κοινοτάρχη του Αγαθονησίου να κάνει απελπισμένα έκκληση για βοήθεια. Και δεν έχει άδικο. Το πλέον αηδιαστικό είναι ότι η κατάληψη αυτή γίνεται αναίμακτα καθότι οι γείτονες ακολουθούν πιστά το δόγμα Οζάλ.
«Δεν χρειάζεται να κάνουμε πόλεμο με τους Έλληνες, αρκεί να τους στείλουμε μερικά εκατομμύρια από ’δω μεριά και να τελειώνουμε μ’ αυτούς»!

Δείτε τα βίντεο και μην μένετε αδρανείς. Συζητήστε το θέμα στις παρέες σας, στους φίλους και συγγενείς. ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ. Στείλτε το με e-mail.

ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ ΕΣΕΙΣ. ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

http://olympia.gr/
---

Ο Καράπαπας!


Έτσι λέγαμε το χώρο του καφενείου που έψηναν τους καφέδες!
Πολύ γέλιο...
Από το www.epikairo.gr

-----

Όσα φέρνει ο …κλώνος!
25-Απρ-2009 Απο MOJO-49

m-4922

Η Ιστορία των Θρησκειών σε video!

Αλβανία:Καταδίκη του Δημάρχου Χιμάρας επειδή εφάρμοσε τα προβλεπόμενα από τις διεθνείς συνθήκες!

Καταδίκη του προέδρου του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού από το Αλβανικό Κατεστημένο

Η Νεολαία Βορειοηπειρωτών (Νε.Β) δέχεται με αγανάκτηση και αποτροπιασμό την απόφαση της δίκης παρωδίας του αλβανικού πρωτοδικείου Αυλώνας με την οποία ο Δήμαρχος Χιμάρας και πρόεδρος της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, καταδικάζεται σε ποινή φυλάκισης, καταβολή χρηματικού προστίμου, καθώς και άμεση απώλεια των πολιτικών του δικαιωμάτων επειδή τόλμησε να εφαρμόσει τα όσα προβλέπονται από τις διεθνείς συνθήκες που έχει υπογράψει η Αλβανία για τα δικαιώματα της Ελληνικής Μειονότητας.

Η Νεολαία Βορειοηπειρωτών, ευθυγραμμιζόμενη πλήρως με την επίσημη σχετική θέση της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, θεωρεί την εν λόγω απόφαση της αλβανικής κατ’ επίφαση δικαιοσύνης, ως πράξη ατιμωτική εναντίον του συνόλου της Ελληνικής Εθνικής Μειονότητας και του κάθε μέλους της ξεχωριστά και εκφράζει την αμέριστη συμπαράστασή της στο Δήμαρχο Χιμάρας και Πρόεδρο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, Βασίλη Μπολάνο.

Ως εκ τούτου η Νεολαία Βορειοηπειρωτών καλεί

• τον πολιτικό κόσμο του Εθνικού Κέντρου να καταδικάσει απερίφραστα την πρόκληση αυτή των αλβανικών αρχών η οποία επαναφέρει στο προσκήνιο τις σκοτεινές πρακτικές του παρελθόντος που ακολουθήθηκαν εναντίον του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού, δυναμιτίζοντας τις σχέσεις μεταξύ των δυο κρατών αλλά και δηλητηριάζοντας παράλληλα και τις σχέσεις μεταξύ των δυο λαών.

• την επικεφαλής της ελληνικής διπλωματίας, Υπουργό Εξωτερικών, κα. Ντόρα Μπακογιάννη, να προβεί στις ανάλογες ενέργειες ως προεδρεύουσα του ΟΑΣΕ, κάνοντας τις απαραίτητες συστάσεις στην Αλβανία, η οποία με δικαστικές αλχημείες επιδιώκει ότι δεν κατάφερε με τη βία και τη νοθεία, που κατεγράφη αναλυτικά και από τους διεθνείς παρατηρητές του οργανισμού, στις δημοτικές εκλογές του 2003 και του 2007 στη Χιμάρα, όπου και εκλέγεται δήμαρχος ο Βασίλης Μπολάνος.

• το επιτελείο του Έλληνα Πρωθυπουργού, κ. Κωνσταντίνου Καραμανλή, να ακυρώσει την προγραμματισμένη επίσκεψή του στα Τίρανα για τις 26-7 Απριλίου 2009, μέχρις ότου υπάρξει η ανάκληση αυτής της ατιμωτικής απόφασης η οποία βάλλει ευθέως όχι μόνο εναντίων της Ελληνικής Εθνικής Μειονότητας αλλά και του Οικουμενικού Ελληνισμού γενικότερα.

Η Νεολαία Βορειοηπειρωτών αναγγέλλει επίσης, ως ελάχιστη ένδειξη ότι αντιλαμβάνεται το χρέος της νέας γενιάς απέναντι στην πατρίδα, μαζική συγκέντρωση διαμαρτυρίας μπροστά από την Αλβανική Πρεσβεία, για την Δευτέρα 27 Απριλίου 2009, ώρα 19 και καλεί όλους τους βορειοηπειρώτες να παραβρεθούν προκειμένου να δοθεί ηχηρό και σαφές μήνυμα στο αλβανικό κατεστημένο.

Ήμασταν και θα συνεχίσουμε να είμαστε κυρίαρχοι στις πατρογονικές μας εστίες, έτσι όπως πράττουμε εδώ και 3000 χρόνια τώρα.

Όσον αφορά τις περίφημες πινακίδες… να είναι σίγουρο το αλβανικό κράτος, η αλβανική ‘δικαιοσύνη’ καθώς και ο κάθε ενδιαφερόμενος, πως ξεκινώντας από σήμερα, δεν πρόκειται να ξαναϊδωθεί σχετική ταμπέλα σε όλο τον ζωτικό χώρο του Ελληνισμού της Αλβανίας, η οποία δεν θα αναγράφεται και στην ελληνική.

____________________________________________________________________

Η παρούσα ανακοίνωση κοινοποιήθηκε στους ακόλουθους:

• Γραφείο πρωθυπουργού, Κωνσταντίνου Καραμανλή

• Ντόρα Μπακογιάννη, Υπουργός Εξωτερικών

• Κωνσταντίνος Κοκόσης, Έλληνας Πρέσβης στα Τίρανα

• Βασίλης Μπολάνος, Πρόεδρος ΟΜΟΝΟΙΑΣ

• Βαγγέλης Ντούλες, Πρόεδρος ΚΕΑΔ

• Κωνσταντίνα Μπεζιάνη, Υπεύθυνη Γραφείου Μειονοτήτων της Αλβανικής Κυβέρνησης


Πηγή:
Greekalert