29 Μαΐου 2009

Ε.Α.Ρ.Το ψηφοδέλτιο.Επειδή η αποχή συμφέρει μόνο τους μεγάλους.

Δ Ι Α Κ Η Ρ Υ Ξ Η

Η έλλειψη αρχών και προσανατολισμού στη διακυβέρνηση της σύγχρονης Ελλάδας και η απροκάλυπτη πλέον διαφθορά που επικρατεί σε όλες σχεδόν τις εκφάνσεις της δημόσιας ζωής, με ευθύνες και παραλείψεις όσων ετάχθησαν να αποφασίζουν και να μας αντιπροσωπεύουν, αποδεικνύουν την πλήρη χρεοκοπία του πολιτικού συστήματος της Προεδρευομένης Κοινοβουλευτικής (και κληρονομικής) Ολιγαρχίας, που μόνο κατ' ευφημισμό και κίβδηλα αυτοαποκαλείται «ΔΗΜΟ-κρατία»!

Ο Έλληνας πολίτης, παντελώς απροστάτευτος και μόνος, πασχίζει πλέον να επιβιώσει από τη λαίλαπα της ακρίβειας, των φοροεπιδρομών του κράτους (για αμφίβολης αξίας χρήσεις του υστερήματος του λαού), από την υποβάθμιση του περιβάλλοντος και των ανθρώπινων σχέσεων, χωρίς στοιχεία πολιτισμού και αισθητικής, ενώ τον κατακλύζει η «μπόχα» των αλλεπάλληλων σκανδάλων και χρηματισμών κάθε μορφής και η πλήρης απογοήτευση και απελπισία.

Αυτή η καθημερινότητα δεν μπορεί και δεν πρέπει να συνεχίσει πλέον να αντιμετωπίζεται με τον ίδιο αδιέξοδο τρόπο, αφού αποδεικνύεται ότι δυστυχώς δεν επιλύονται τα προβλήματα με το υφιστάμενο πολιτικό σύστημα !

Η Κοινωνία των συνειδητοποιημένων πολιτών πρέπει να πάρει πρωτοβουλίες Διαφωτισμού των υπόλοιπων «μακαρίων» συμπολιτών μας και να αναλάβει άμεσες δράσεις υποστήριξης εαυτών και αλλήλων! Οι Οργανώσεις της Κοινωνίας που παραμένουν καθαρές και οι ενεργοί πολίτες που αντιλαμβανόμαστε τα παίγνια εξουσίας και του σιωπηρού παραγκωνισμού μας από τη λήψη των αποφάσεων που μας αφορούν, όπως τα μεθοδεύουν οι κάθε απόχρωσης εξουσιαστές μας, καπηλευόμενοι την ιερή έννοια της αυθεντικής και φυσικά άμεσης Δημοκρατίας, ξεκινάμε τον δίκαιο αγώνα της χειραφέτησής μας από τους πολιτικούς που μας εξουσιάζουν, όντας ανδρείκελα του όλου πολιτικού συστήματος και της οικονομικής ολιγαρχίας (εντόπιας και διεθνούς) που μας τους επιβάλλει, δήθεν για να μας αντιπροσωπεύουν!

Ιδρύσαμε το «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ» (Ε.Κ.Α.Δ.), για την συγκρότηση μιας πλατιάς μαχητικής πολιτικής δράσης και έκφρασης όλων των συνειδητοποιημένων πολιτών, πέρα από κάθε λογής κοινωνικά παρωχημένους κομματικούς διαχωρισμούς και κάθε είδους παραταξιακούς δογματισμούς, φατριασμούς και κομματιάσματα της κοινωνίας των πολιτών. Εμπνεόμενοι από το μεγαλείο του αρχαιοελληνικού πολιτισμού, θα αγωνιστούμε για επαναφορά και δημιουργική ενσωμάτωση αυθεντικών δημοκρατικών θεσμών, όπως αυτοί είχαν πρακτική εφαρμογή στην αρχαία Ελλάδα, ενάντια στους ύπουλους μηχανισμούς που μας καταδυναστεύουν καθημερινά, με απώτερο στόχο την πλήρη εξάλειψη όλων των μορφών εξουσίας που αυθαίρετα μας επιβλήθηκαν και δεν μας αντιπροσωπεύουν πλέον!

Οι καιροί ωρίμασαν για:

* ανασυγκρότηση μιας υγιούς κοινωνίας στη βάση σύγχρονων Ελληνικών Κοινοτήτων Αλληλεγγύης (και ειδικών ενδιαφερόντων των συμπολιτών - μελών τους),

* κατ' έθιμο λειτουργία εναλλακτικών βιωματικών θεσμών Άμεσης Δημοκρατίας, όπως Νομαρχιακά Κοινοβούλια και Εναλλακτική Βουλή των Πολιτών («Σύγχρονες Εκκλησίες του Δήμου», με κυκλικότητα, ανακλητότητες, κληρώσεις),

* πρόκληση Δημοψηφισμάτων για όλα τα βασικά ζητήματα ζωής και Περιβάλλοντος που μας αφορούν και Νομοθετικές Πρωτοβουλίες Πολιτών με συλλογές υπογραφών.

Το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, καθώς και οι φορείς που το απαρτίζουν, συντονίζουν την δράση τους και με συγγενικά Αμεσο-Δημοκρατικά Ρεύματα και Κινήματα άλλων Ευρωπαϊκών χωρών, συμμετέχοντας στο Δίκτυο «ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΟΡΑΜΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ» (DIRECT DEMOCRACY EURO-VISION), για την κατάστρωση, επιτέλους, από τη βάση προς την κορυφή ("bottom up"), ενός Ευρωσυντάγματος των Πολιτών και λοιπούς θεσμούς Άμεσης Δημοκρατίας, όπως την Ευρωπαϊκή Συνέλευση Κοινωνικού Ελέγχου.

Αποφασίσαμε να συμμετάσχουμε στις Ευρωεκλογές της 7ης Ιουνίου 2009 με δικό μας συνδυασμό, χωρίς να φιλοδοξούμε να αναλάβουμε κι εμείς θώκους στη νομή εξουσίας.

Συμμετέχουμε σε αυτό το «πανηγύρι» απλά και μόνο για να καταστήσουμε τους Έλληνες πολίτες κοινωνούς των πολιτικών μας θέσεων και της κήρυξης του «ιερού πολέμου» για την επαναφορά της πατροπαράδοτης ανόθευτης και Άμεσης δημοκρατίας, και κυρίως για να ενώσουμε τη φωνή μας και με άλλα Αμεσο-Δημοκρατικά κινήματα της Ευρώπης.

Είθε τύχη αγαθή και οι δράσεις όλων μας να προσφέρουν στον τόπο και στην Οικουμένη ένα πρότυπο ορθολογιστικού, Δημοκρατικού και αειφόρου μοχλού για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας, της Ευτυχίας, της Δικαιοσύνης, της Αδελφοσύνης, της Ισοπολιτείας, της Ειρήνης και της ποιότητας της ζωής όλων των ανθρώπων, αλλά και την επικράτηση της οικολογικής λογικής στον πλανήτη, νυν και αεί!

Έδοξε να υπογραφεί, ως όρκος τιμής, για την εθελοντική και ανιδιοτελή μας διαθεσιμότητα, προς εφαρμογή των προαναφερόμενων αρχών και σκοπών, κατ' αρχήν από τους δύο συνιστάμενους φορείς:

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΟ ΡΕΥΜΑ (τηλ-Φαξ: 210 3301800 email: info@ear-hellas.gr)

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ - ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ (τηλ: 210 3648300, fax: 210 3610882, email: info@dimopolis.gr)

ekad@ear-hellas.gr

Καταβάστε το σε PDF

Ψηφοδέλτιο σε PDF

28 Μαΐου 2009

Η αποτυχία του Καποδίστρια στην κρατικοποίηση της ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ καλλιεργήσιμης γης!

ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.(1776-1831)

Διπλωμάτης της τσαρικής Ρωσίας και Κυβερνήτης της Ελλάδος(1827-1831).Γόνος ευγενούς Κερκυραϊκής οικογενείας,σπούδασε γιατρός στην Πάντοβα,χωρίς να ασκήση ποτέ το επάγγελμα.Ολιγαρχικός στις αντιλήψεις και εχθρός των λαϊκών κινημάτων,χτύπησε αλύπητα το 1804 τις εξεγέρσεις στην Κεφαλονιά,της οποίας είχε διοριστή ως εκπρόσωπος στη Γερουσία των Ιονίων.Όταν το 1807 ο Ναπολέων απέκτησε και πάλι τα Ιόνια νησιά,ο Καποδίστριας έφυγε για τη Ρωσία και μπήκε στο διπλωματικό κλάδο του τσαρισμού.Υπηρέτησε ως διπλωμάτης στη Βιέννη(1811),στη Βέρνη(1814).Μάλιστα,στα 1812-13 διευθύνει γραφείο πολιτικής κατασκοπείας εναντίον του Ναπολέοντος και λίγο αργότερα στέλνεται από τους Ρώσους στην Ελβετία για διπλωματική υπηρεσία.Το 1814 πηγαίνει στο συνέδριο της Βιέννης σαν τρίτο μέλος της Ρωσικής αντιπροσωπείας.Είναι η εποχή του διπλωματικού κολοφώνα του,όταν οι εσωτερικές αντιθέσεις μέσα στους κόλπους των φεουδαρχών ηγεμόνων τον διευκόλυναν να δρέψη διπλωματικές νίκες υπέρ της Ρωσίας επισύροντας την άγρια εχθρότητα του Μέττερνιχ,ο οποίος τον παρακολουθούσε με πράκτορές του.


Το 1827 η συνέλευση της Τροιζήνος τον εξέλεξε κυβερνήτη της Ελλάδος.Έφθασε στο Ναύπλιο στις 18 Ιανουαρίου 1828 και στις 21 αποβιβάστηκε στην Αίγινα.Η πολιτική του τον έφερε σε σφοδρή αντίθεση με το κατζαμπάσικο κατεστημένο,αλλά και με τις "προστάτιδες δυνάμεις",που τον θεωρούσαν όργανο των Ρώσων και ξεσήκωναν εναντίον του τον λαό,με συνταγματικά συνθήματα.Στις 27 Σεπτεμβρίου 1831,ημέρα Κυριακή,δολοφονήθηκε από τους Κωνσταντίνο και Γιωργάκη Μαυρομιχάλη.


Διαβάζουμε στο http://www.peri-grafis.com/ergo.php?id=1122

[Η οικογένειά του είναι μια παλαιότατη Βυζαντινή οικογένεια που έφυγε κάποτε από το Βυζάντιο κι εγκαταστάθηκε στο Αρχαίο Δάλμαιο, στις Δαλματικές ακτές κι αργότερα στο Capo d' Istria, απ' όπου πήρε και το όνομά της διότι παλαιότερα λεγότανε Vittori. O πατέρας του ονομαζότανε Αντόνιο Μαρία Βιτόρι Καποδίστρια κι η μητέρα του ήταν από την Κύπρο, ονομαζότανε Διαμαντίνα (Αδαμαντία) Γονέμη. Έτσι ο Καποδίστριας ήταν μίγμα Κέρκυρας και Κύπρου κι αυτό έδωσε σφραγίδα στην εν συνεχεία συμπεριφορά του. Η οικογένεια Καποδίστρια είναι γνωστή κι από άλλους προγόνους του που αναφέρονται σε γεγονότα πριν και μετά την άλωση της Κωνσταντινούπολης. Ο Νικόλαος Καποδίστριας, είχε διαθέσει τεράστια ποσά στη Κωνσταντινούπολη για ν' απελευθερωθούν πολλοί Κρήτες που είχαν αιχμαλωτισθεί από τους Τούρκους μετά την επανάσταση του 1669 κι είχαν οδηγηθεί στη Βασιλεύουσα. Ο Αλεβίζος Καποδίστριας που ξεσήκωσεν επανάσταση στη Βόρειο Ήπειρο επικεφαλής των κατοίκων της Χιμάρας με τη βοήθεια Ενετών, αλλά κι άλλοι επίσης αγωνιστές που προσέφεραν μεγάλες υπηρεσίες.

Ο πατέρας του Καποδίστρια σπούδασε στην Ιταλία στο Πατάβιον (σήμερα Πάντοβα) Νομικά. Όσα πανεπιστήμια ιδρύθηκαν στην Ρουμανία, Αυστρία κι Ιταλία την εποχή 1300-1500 κι ανέπτηξαν τις επιστήμες (Πανδιδακτήρια ονομάζονταν τότε κι αργότερα Πανεπιστήμια) ιδρύθηκαν όχι από Ρουμάνους, Αυστριακούς ή Ιταλούς, αλλά από Έλληνες, ιδίως από τη Μικρά Ασία. Αφού λοιπόν σπούδασε στην Ιταλία επέστρεψε στη Κέρκυρα κι άρχισε να ασχολείται μ' επαναστατικά κινήματα. Αυτός συνέταξε το 1800, μετά την υποτυπώδη απελευθέρωση της Κέρκυρας και τη θέση της υπό την υψηλή ηγεμονία του Σουλτάνου το πρώτο Σύνταγμα. Πήγε μάλιστα στην Κωνσταντινούπολη, το υπέβαλε στο σουλτάνο κι αυτός το αποδέχτηκε.

Ο Ιωάννης γεννήθηκε στη Κέρκυρα στις 10 Φλεβάρη 1776 κι είχε τον τίτλο του Κόμη. Ήτανε δευτερότοκος γιος αλλά το 6ο παιδί των γονιών του. Υπήρχε ο μεγαλύτερος, ο Βιάρος κι ο μικρότερος, ο Αυγουστίνος. Σπούδασε τα πρώτα γράμματα στο μοναστήρι της Αγίας Ιουστίνης στο προάστειο της Γαρίτσας -σχολείο των αριστοκρατών της εποχής-, από το 1781, όπου έμαθε πολύ καλά Λατινικά, Ιταλικά και Γαλλικά. Το 1788 αναπτύσσεται πολύ έντονα το θρησκευτικό του συναίσθημα και συχνάζει στη Μονή Πλατυτέρας, όπου ο μοναχός Συμεών τόνε κατηχεί με πάθος στην ορθόδοξη πίστη. Το 1792 σώζεται από θαύμα, σε ατύχημα με άλογο που το αποδίδει στη Παναγιά τη Πλατυτέρα κι η πίστη του στον Θεό δυναμώνει. 2 χρόνια μετά πηγαίνει στη Βενετία και την επόμενη χρονιά πηγαίνει στη Πάντοβα κι εγγράφεται στο εκεί πανεπιστήμιο, όπου σπούδασε Ιατρική. Αποφοιτά το 1797 στις 10 Ιουνίου κι επιστρέφει αμέσως στη Κέρκυρα όπου εξασκούσε την ιατρική αφιλοκερδώς γιατί ήταν πολύ πλούσιος. Είχε κτήματα στη Κέρκυρα αλλά κι αλλού, τόσο μέσα, όσο και έξω από τα Βαλκάνια. Από τα τέλη του 1798 αφοσιώθηκε ολοκληρωτικά στη πολιτική, ειδικότερα μετά τον πόλεμο των Ρωσωτούρκων εναντίον των Γάλλων. Τότε η οικογένεια Καποδίστρια καταφεύγει στη Κερκυραϊκήν ύπαιθρο και πολεμά με το μέρος των πρώτων. Την επόμενη χρονιά η γαλλική φρουρά παραδίδει την πόλη στους Ρωσώτουρκους και για ένα διάστημα, ο ίδιος διατέλεσε αρχίατρος του τουρκικού στρατιωτικού νοσοκομείου, που ιδρύθηκε τότε στην Κέρκυρα.]


Διαβάζουμε όμως στο http://www.geocities.com/nikosas2002/Kapodistrias2.htm

[Γεννήθηκε στην Κέρκυρα το 1776 και ήταν το δευτερότοκο παιδί του Κόμη Αντώνιου-Μαρία Καποδίστρια. Μητέρα του ήταν Η Αδαμαντία, το γένος Γενόμη από ην Ήπειρο. Η οικογένεια Καποδίστρια καταγόταν από την Δαλματική πόλη Καπό ντ’Ίστρια και το αρχικό ης όνομα ήταν Βιτόρι. Πριν αιώνες είχε εγκατασταθεί στην Κέρκυρα, ασπάστηκε την Ορθοδοξία και άλλαξε το όνομα Βιτόρι, με το όνομα της πόλεως από την οποία προερχόταν. Με το όνομα «Καποδίστρια» γράφτηκε στην «Χρυσή Βίβλο» των Ευπατρίδων.]


Από τα πρώτα ζητήματα που τον απασχόλησαν,όταν ανέλαβε την εξουσία ήταν και το ζήτημα της δημοσία τάξεως.Χιλιάδες αγωνιστών,ιδιαίτερα αυτοί που κατάγονταν από περιοχές μη απελευθερωμένες,γύριζαν στο Μοριά άνεργοι και για να ζήσουν κατέφευγαν σε ληστρικές πράξεις.Τους ανθρώπους αυτούς χτύπησε κάπως αψυχολόγητα,εγκαινιάζοντας το βάρβαρο διωγμό των αγωνιστών,που εντάθηκε,αργότερα,επί της βαυαροκρατίας και έγινε αφορμή να εξαπλωθή στην Ελλάδα η ληστοκρατία,η μεγαλύτερη τροχοπέδη της αγροτικής ανάπτυξης που κρ΄ταησε σχεδόν έναν αιώνα.Ο διωγμός αυτός των αγωνιστών κατευθυνόταν ως ένα βαθμό από τους κοτζαμπάσηδες που ήθελαν να τους αχρηστέψουν σαν δύναμη.Έφτασαν μάλιστα να ζητούν το λόγο από τον Κολοκοτρώνη γιατί σκότωσε τον περιβόητο προδότη Νενέκο!

1821.Ο ήρωας της Ηλείας Βιλαέτης και ο προδότης Νενέκος!

Παράλληλα ο Καποδίστριας πήρε τα πρώτα σοβαρά μέτρα για την παιδεία,βάζοντας σε λειτουργία 121 σχολεία,στη διάρκεια της τριετούς διακυβερνήσεώς του,με 9296 μαθητές.
Επίσης ίδρυσε γεωργικές σχολές,το πρότυπο αγρόκτημα της Τίρυνθας,σχολή Ευελπίδων στο Ναύπλιο,οργάνωσε τη δημόσια υγεία και τα πρώτα νοσοκομεία,την πρώτη ταχυδρομική υπηρεσία κλπ. Με τα μέτρα αυτά θεμελίωσε τη στοιχειώδη έννοια του κράτους και κατάργησε τα καπετανάτα των κοτζαμπάσηδων,που με την υποκίνηση της Αγγλίας αποτελούσαν δολιοφθορά στο έργο του και έφτασαν ως τη δολοφονία του το Σεπτέμβριο του 1831.
Στο κεφαλαιώδες πρόβλημα της διανομής της εθνικής γης ο Καποδίστριας δεν μπόρεσε να επιτύχη.Η γη,συγκεντρωμένη στα χέρια των τζακιών και των μοναστηριών,δεν ήταν δυνατόν να αποσπαστή υπέρ των αγροτών παρά με μέτρα ριζοσπαστικά.Τα εθνικοποιημένα τουρκικά κτήματα ήταν επίσης δεσμευμένα στους δανειστές της χώρας.Η διανομή τους ήταν αδύνατη μέσα σ' εκείνο το χάος.Σύμφωνα με τους πίνακες του Καποδίστρια η ελευθερωμένη καλλιεργήσιμη γη ήταν 17.270 στρέμματα στη Δ.Ελλάδα,1.141.690 στρέμματα στην Α.Ελλάδα και εύβοια και 3.000.000 στο Μοριά(Πελοπόννησος)Τα μοναστήρια κατείχαν το 1/4 του ελληνικού καλλιεργήσιμου εδάφους.Η αποτυχία του στο πρόβλημα της διανομής της εθνικής γης κατά κάποιο τρόπο σφραγίζει την αποτυχία της γενικής πολιτικής του,παρά τις αγωνιώδεις προσπάθειες να προσεγγίση σε μια δυνατή λύση.
Πηγή:(Τα φοβερά ντοκουμέντα-Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ-Το τίμημα της ανεξαρτησίας,εκδόσεις ΦΥΤΡΑΚΗ)

Αφήνουμε ασχολίαστα προς το παρόν τα περί καταγωγής,αλλαγής θρησκεύματος κλπ. και πάμε κατευθείαν στο ιδιοκτησιακό καθεστώς της καλλιεργήσιμης γης της Ελλάδας.
Προσθέτοντας τα στρέμματα της καλλιεργήσιμης γης του τότε ελευθερωμένου ελληνικού εδάφους,έχουμε ένα σύνολο 4.158.960 στρεμμάτων γης που αν από τότε ήταν στα χέρια των ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ,η ζωή και η μοίρα τους θα ήταν πολύ διαφορετική από ό,τι είναι ακόμα και σήμερα!
Παρατηρούμε ότι το 1/4 της καλλιεργήσιμης γης στο μικρό τότε ελευθερωμένο ελληνικό έδαφος,ανήκε στα...ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ!Δηλαδή μια έκταση τεράστια της τάξης των 1.039.740 στρεμμάτων!Έχουμε αναφερθεί σε παλαιότερες αναρτήσεις σχετικά με το πως εκλάπησαν τα χωράφια από τους Έλληνες και δόθηκαν βορά στα ρασοφόρα όρνεα.
Το μεγάλο ερώτημα είναι,γιατί ενώ κόπτονται οι τα φαιά φέροντες ότι αγαπούν την Ελλάδα και τους Έλληνες και ότι συνεισέφεραν στον απελευθερωτικό αγώνα της ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ του 1821,δεν έχουν αποδώσει ακόμα μέχρι σήμερα τουλάχιστον την καλλιεργήσιμη γη του ελευθερωμένου ελληνικού εδάφους προς διανομή στους ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΡΟΤΕΣ;
Ποίαν χρείαν έχει ο κάθε θεός,της όποιας καλλιεργήσιμης γης;Μήπως για να οργώνει και φυτεύει ο ίδιος ραπανάκια;Ή μήπως,όντως,θέλει δούλους(σκλάβους) τους Έλληνες(ο Εβραίος θεός των Ελλήνων);

Ο Dawkins για πίστη, επιστήμη, σεβασμό και κριτική

Χριστιανικό Βυζάντιο και Ελληνισμός

27 Μαΐου 2009

Δύο Έλληνες στον τελικό του "Βρετανία έχεις ταλέντο"

Το ελληνικό δίδυμο πατέρα-γιού με το όνομα Stavros Flatley έχει κερδίσει τις εντυπώσεις του βρετανικού κοινού, αφού πέρασε στον τελικό του ριάλιτι «Βρετανία έχεις ταλέντο», χορεύοντας τον «Ζορμπά».
Ο Ελληνοκύπριος, Δημήτριος Δημητρίου, μαζί με τον γιο του ήρθαν πρώτοι στον τρίτο ημιτελικό, νικώντας ισχυρά φαβορί και παίρνοντας το εισιτήριο για τον τελικό του show.
Στον τελικό πέρασε και ο δωδεκάχρονος Shaheen Jafargholi, ο οποίος ξέσπασε σε δάκρυα όταν η κριτική επιτροπή του ανακοίνωσε πως πέρασε στην τελευταία φάση του Britain’s Got Talent (Βρετανία έχεις Ταλέντο).
Ο "σκληρός" της κριτικής επιτροπής, Simon Cowell, είπε στους Stavros Flatley: «Είναι σκουπίδι αλλά λαμπερό. Είναι απίστευτα μεταδοτικό. Ο τελικός θα ήταν σε χειρότερη μοίρα χωρίς εσάς». Από την πλευρά της η Amanda Holden δήλωσε ενθουσιαμένη: «Το λατρεύω. Το σόου σας τα έχει όλα».
Μέχρι την τελική βραδιά, υπάρχουν άλλοι δύο ημιτελικοί ώστε να επιλεχτούν τα τελευταία τέσσερα άτομα που θα μπουν στην δεκάδα του Σαββάτου 30/5. Οι υπόλοιποι έξι συμμετοχές που θα εμφανιστούν στο τελικό και θα διεκδικήσουν το ποσό των 100,000 λιρών όπως και μια εμφάνιση στο γκαλά Royal Variety Performance όπου παραβρίσκονται «γαλαζοαίματοι», είναι οι: Flawless, Stavros Flatley και Diversity (χορευτικά γκρουπ) και Shaun Smith, Susan Boyle και Shaheen Jafargholi (τραγουδιστές).


Πηγή http://www.cosmo.gr/Media/England/240354.html

Κάθε πέτρα κι Έλληνας!Οι Έλληνες της Αρμενίας.














Η Ποντιακή Διάλεκτος στην Αρμενία

Συντάχθηκε απο τον/την Katherine Hodgson

Τρίτη, 19 Μάιος 2009 14:06

Σε αυτή την εργασία εξετάζονται τα ποντιακά ιδιώματα που μιλιούνται στα χωριά Ματάν (Madan) και Ανκαβάν (Hankavan) της σημερινής Δημοκρατίας της Αρμενίας. Τα χωριά χωρίζονται από αρκετά μεγάλη απόσταση αλλά γίνονταν γάμοι και άλλες επαφές μεταξύ των κατοίκων τους. Τα φωνητικά συστήματα των δύο ιδιωμάτων είναι ίδια και στο μορφολογικό επίπεδο οι διαφορές είναι λίγες (βλ. παρακάτω). Και τα δυο χωριά είχαν μέχρι πρόσφατα σχεδόν αποκλειστικά ελληνικό πληθυσμό, με πολύ μικρό αριθμό Αρμενίων και τουρκόφωνων κατοίκων, οι οποίοι μιλούσαν και αυτοί την ελληνική διάλεκτο. Οι κάτοικοι του Ματάν είχαν κατά κανόνα περισσότερες επαφές με ξενόγλωσσους πληθυσμούς από αυτούς του Ανκαβάν εφόσον το χωριό βρίσκεται κοντά στην κωμόπολη Αλαβερτί όπου υπήρχε μεγάλο εργοστάσιο στο οποίο εργάζονταν οι περισσότεροι άντρες του χωριού μαζί με Αρμένιους, τουρκόφωνους και ρωσόφωνους.
Το Ανκαβάν είναι πιο απομονωμένο και οι περισσότεροι κάτοικοι, ειδικά οι γυναίκες, εργάζονταν στο κρατικό αγρόκτημα που υπήρχε εκεί τα χρόνια της Σοβιετικής Ένωσης. Πολλοί άντρες και από τα δυο χωριά ήταν οικοδόμοι και ταξίδευαν για αρκετά μεγάλα διαστήματα σε άλλες περιοχές της Σοβιετικής Ένωσης εκτελώντας δημόσια έργα. Κάποιοι από τους νεότερους και μεσήλικες ομιλητές που συμμετείχαν στην έρευνα, άντρες και γυναίκες, είχαν σπουδάσει σε πανε
πιστήμια της Ρωσίας και της Ουκρανίας. Ωστόσο όλες αυτές οι μετακινήσεις ήταν προσωρινές και τα συγκεκριμένα άτομα διατηρούσαν επαφές με το χωριό τους, όπου στη συνέχεια επέστρεφαν.



Όλοι οι ομιλητές που συμμετείχαν στην έρευνα έχουν τελειώσει ρωσόφωνο δημοτικό σχολείο, είναι εγγράμματοι και έχουν άριστη γνώση της ρωσικής γλώσσας, καθώς και της αρμενικής. Οι μεγαλύτεροι στην ηλικία ξέρουν και την τοπική τουρκική διάλεκτο. Και τα δυο χωριά μέχρι πρόσφατα διέθεταν δημοτικά σχολεία (6 τάξεις), στα οποία τις πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα (μέχρι το 1938) διδασκόταν η ελληνική γλώσσα (κοινή δημοτική). Δυο από τους μεγαλύτερους σε ηλικία ομιλητές (γεννημένοι τη δεκαετία του 20) είχαν κάποιες γνώσεις της ΚΝΕ από το σχολείο. Υπήρχε και κάποια γραπτή παράδοση στο ιδίωμα, τουλάχιστον στο Ανκαβάν, όπου οι κάτοικοι μετέφραζαν τουρκικά θεατρικά έργα στην ποντιακή. Πιθανόν να χρησιμοποιούσαν το κυριλλικό αλφάβητο. Οι περισσότεροι από τους ομιλητές, εκτός από τους πιο μεγάλους που πρόλαβαν το ελληνικό σχολείο, δεν είχαν καθόλου γνώσεις της γραπτής ελληνικής όταν ήρθαν στην Ελλάδα.


Ενώ οι ελληνικές κοινότητες των δυο χωριών προτιμούσαν την ενδογαμία (αυτός ήταν ένας λόγος επαφών μεταξύ των ελληνικών χωριών), γίνονταν και μεικτοί γάμοι με άτομα άλλων εθνικοτήτων, ειδικά στο Ματάν. Τρεις από τους ομιλητές από το Ματάν είχαν μητέρες Γεωργιανές, αλλά δεν μιλούσαν γεωργιανά στο σπίτι και δεν έχουν καλή γνώση αυτής της γλώσσας. Μια ομιλήτρια από το Ματάν έχει μητέρα Αρμένισσα και μεγάλωσε μιλώντας την ελληνική διάλεκτο με τον πατέρα και τη γιαγιά και αρμένικα με τη μητέρα. Ένας από τους ομιλητές από το Ανκαβάν είχε πατέρα Αρμένιο αλλά μεγάλωσε με την οικογένεια της μητέρας του, που ήταν Ελληνίδα. Ωστόσο οι γλώσσες που άσκησαν τη μεγαλύτερη επίδραση στα ιδιώματα των χωριών, τουλάχιστον στο λεξιλογικό επίπεδο, είναι η τουρκική και η ρωσική. Η τουρκική επίδραση ενδέχεται να χωρίζεται σε δυο φάσεις, μια παλιότερη από τα τουρκικά ιδιώματα του Πόντου, και μια πιο πρόσφατη από τις διαλέκτους που μιλιούνται στην Αρμενία (αζερική). Η ρωσική επίδραση στα ιδιώματα που μιλιούνταν στον Πόντο ήταν πολύ μικρή. Στα ιδιώματα που εξετάζονται εδώ ενδέχεται να είναι σχετικά πρόσφατο φαινόμενο που ξεκίνησε με τη μετανάστευση από τον Πόντο στις χώρες του Καύκασου. Πρόκειται κυρίως για δανεισμό λεξιλογικών στοιχείων που αφορούν έννοιες και αντικείμενα του σύγχρονου πολιτισμού. Στα επίπεδα της φωνολογίας, της μορφολογίας και της σύνταξης, η ρωσική επίδραση φαίνεται ουσιαστικά ανύπαρκτη.
Περισσότερα...





Η ΤΑΙΝΙΑ AGORA ΚΑΙ Η ΥΠΑΤΙΑ
To trailer της νέας ταινίας AGORA που προβλήθηκε στις Κάννες:

Την Αλεξανδρινή φιλόσοφο της σχολής του Πλωτίνου (μαθηματικές και εμπειρικές σπουδές) Υπατία έκαναν γνωστή η Ρέητσελ Γουάιζ και ο Αλεχάνδρο Αμεναμπάρ στο κινηματογραφόφιλο κοινό την Κυριακή στο φεστιβάλ των Καννών.
Την Ελληνίδα λόγια (αστρονόμο/ μαθηματικό), που έζησε τον 4ο αιώνα μ.Χ και της οποίας ο θάνατος στα χέρια ενός χριστιανικού όχλου (διαμελίστηκε με όστρακα και στη συνέχεια κάηκε ζωντανή) θεωρείται από κάποιους πως σηματοδότησε το οριστικό τέλος της ελληνιστικής περιόδου (και του τρόπου σκέψης που αυτή πρέσβευε), ενσαρκώνει η βρετανίδα ηθοποιός Ρέητσελ Γουάιζ ( «Ο επίμονος κηπουρός», «The Fountain» ) στην ταινία «Αγορά» (Agora).
Ενώ η πτώση της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας βρίσκεται προ των πυλών, στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου η Υπατία προσπαθεί να διατηρήσει την επιστημονική γνώση της αρχαιότητας απέναντι στους όχλους των χριστιανών ζηλωτών - οι οποίοι, βλέποντας τους αριθμούς τους να αυξάνονται και το χριστιανισμό να κερδίζει συνέχεια έδαφος στην αυτοκρατορία, στρέφονται εναντίον των ειδωλολατρών και των Εβραίων. Ένα από τα θύματά τους είναι και η Αλεξανδρινή φιλόσοφος, η οποία χαρακτηρίζεται ως μάγισσα από τους ηγέτες των χριστιανών και οδηγείται σε ένα βίαιο θάνατο.
Κατά τη Γουάιζ, η ιστορία της Υπατίας είναι επίκαιρη ακόμα και σήμερα: «ουσιαστικά τίποτα δεν έχει αλλάξει από τότε. Έχουμε τεχνολογική και ιατρική πρόοδο, αλλά όσον αφορά τα φονικά στο όνομα ενός θεού, ο φονταμενταλισμός εξακολουθεί να βασιλεύει…ενώ δεν είναι λίγες οι κοινωνίες όπου οι γυναίκες θεωρούνται ακόμα πολίτες δεύτερης κατηγορίας και τους αρνείται το δικαίωμα στη μόρφωση».
Ο Αμεναμπάρ (που έχει επίσης σκηνοθετήσει το διάσημο θρίλερ «Οι Άλλοι», όπου πρωταγωνιστούσε η Νικόλ Κίντμαν) ανέφερε πως η ιδέα για την «Αγορά» του ήρθε αμέσως μετά την περάτωση του δράματος «Η Θάλασσα μέσα μου» (Mar adentro), το 2004, το οποίο και είχε τιμηθεί με βραβείο Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας. Κατά τα λεγόμενα του Χιλιανού σκηνοθέτη, ήθελε κάποιον αστρονόμο, αλλά όχι μια διάσημη φιγούρα όπως για παράδειγμα ο Γαλιλαίος - οπότε και οι έρευνές του τον οδήγησαν στην Υπατία.
«Διαπιστώσαμε πως εκείνη η περίοδος της αρχαιότητας είχε πολλά κοινά με το σήμερα. Τότε τα πράγματα έγιναν πολύ ενδιαφέροντα, καθώς καταλάβαμε πως είχαμε τη δυνατότητα να γυρίσουμε μια ταινία για το παρελθόν, ενώ στην πραγματικότητα γυρίζαμε μια ταινία για το παρόν» δήλωσε σχετικά.
Μιλώντας για το ιδιότυπο ερωτικό τρίγωνο που εμφανίζεται στην ταινία (ανάμεσα στην Υπατία, έναν αφοσιωμένο σκλάβο και έναν από τους μαθητές της- το οποίο δεν ευδοκιμεί, καθώς η φιλόσοφος αφιερώνεται στην επιστήμη), η Γουάιζ ανέφερε πως βρήκε έμπνευση στην ίδια την οικογένειά της, μέσω της 85χρονης θείας της- ερευνήτριας πάνω στον καρκίνο.
«Όταν τη ρώτησα γιατί δεν παντρεύτηκε ή δεν έκανε παιδιά, μου απάντησε πως 'ποτέ δεν πίστεψα πως θα υπήρχε άνδρας που θα μου επέτρεπε να εργαστώ όσο σκληρά επιθυμούσα... με το πέρασμα των χρόνων συνειδητοποίησα πως αγαπούσα τη δουλειά μου πιο πολύ από το καθετί, και δεν ήθελα κανέναν να μπει ανάμεσα σε εμένα και αυτήν».
Κατά τον Αμεναμπάρ, αν η Υπατία είναι ουσιαστικά μια ενσάρκωση της σύγχρονης γυναίκας, η ρωμαϊκή αυτοκρατορία εκείνης της περιόδου αποτελεί την ενσάρκωση μιας υπερδύναμης σε κομβικό σημείο: «πιστεύω πως αυτή τη στιγμή οι ΗΠΑ βρίσκονται στην ίδια θέση με τη ρωμαϊκή αυτοκρατορία, καθώς τώρα, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, βρισκόμαστε εν μέσω μιας κρίσης, κοινωνικής και οικονομικής. Είναι ώρα για αλλαγή... ξέρουμε πως κινούμαστε προς κάποια διαφορετική κατεύθυνση, αλλά δεν ξέρουμε προς τα πού μας οδηγεί αυτή. Και καθώς είμαι αισιόδοξος εκ φύσεως, θέλω να πιστεύω πως δεν θα μπούμε πάλι σε μία περίοδο αντίστοιχη του Μεσαίωνα».
Η ΥΠΑΤΙΑ
Η Υπατία γεννήθηκε στην Αλεξάνδρεια το 370 μ.χ και πέθανε στην ίδια πόλη το 415. Ηταν η πρώτη γυναίκα που είχε μιά ουσιαστική συμβολή στην ανάπτυξη των μαθηματικών. Η Υπατία ήταν κόρη του μαθηματικού και φιλοσόφου Θέωνα της Αλεξάνδρειας και είναι αρκετά σίγουρο ότι μελέτησε τα μαθηματικά κάτω από τη καθοδήγηση και την εκπαίδευση του πατέρα της. Η Υπατία είχε διδάξει τις φιλοσοφικές επιστήμες και τα μαθηματικά σε πολλούς νέους που ήθελαν να μορφωθούν και να γίνουν επιστήμονες της εποχής, δίδασκε σε ανθρώπους κάθε θρησκείας και μετά τον πατέρα της ανέλαβε μια Έδρα Φιλοσοφίας στην πόλη. Είχε πολύ μεγάλη απήχηση στο κοινό της εποχής και κάθε βράδυ στο σπίτι της μαζεύονταν από πολλά μέρη του κόσμου απλά για να την ακούσουν και να μαθητεύσουν πλάι της. Ήταν από τα μεγαλύτερα μυαλά της εποχής… Δυστυχώς όμως ήταν και άτυχη!
Ένα βράδυ λοιπόν, λίγο έξω από το σπίτι της έκανε τον συνηθισμένο του περίπατο ο Κύριλλος ο τότε Επίσκοπος της Αλεξάνδρειας. Άκουσε λοιπόν φασαρίες και φωνές να έρχονται από ένα σπίτι εκεί κοντά έτσι πήγε προς τα εκεί γεμάτος περιέργεια. Στο δρόμο βρήκε κάποιον που έφευγε και τον ρώτησε απορημένος, τι γινόταν. Του είπαν ότι εδώ είναι το σπίτι της μεγάλης φιλοσόφου και μαθηματικού Υπατίας που είναι γνωστή σε όλο τον κόσμο! Αυτό ήταν, η ΖΗΛΕΙΑ και ο ΦΘΟΝΟΣ τον είχαν αγκαλιάσει… Σκέφτηκε αμέσως ότι κάτι έπρεπε να κάνει, έπρεπε ο κόσμος να σταματήσει να ασχολείται μαζί της, έτσι λοιπόν προσπάθησε να τη λειδωρίσει. Αλλά και πάλι δεν κατάφερε τίποτα. Ήταν η εποχή που ο Κύριλλος είχε ξεκινήσει μαζική θρησκευτική κάθαρση εκδιώχνοντας τους Κόπτες τους Εβραίους και κάθε άλλη αίρεση ή θρησκεία της εποχής. Στη συνέχεια κυνήγησε μέχρι θανάτου τους νεοπλατωνιστές φιλοσόφους. Πρώτο του θύμα, ήταν η Υπατία που την κατηγόρησαν για τι άλλο, μα φυσικά για μαύρη μαγεία…Έτσι λοιπόν η Υπατία δολοφονήθηκε άγρια από τους μοναχούς Nitrian ένα φανατικό τμήμα των Χριστιανών που ήταν υποστηρικτές τσιράκια του Κύριλλου.
Περισσότερα για τον μαρτυρικό θάνατο αυτής της καταπληκτικής γυναίκας μας λέει ο χριστιανός ιστορικός του 5ου αιώνα, Σωκράτης ο Σχολαστικός:
“Όλοι οι άνθρωποι την σεβόταν και την θαύμαζαν για την απλή ταπεινοφροσύνη του μυαλού της. Ωστόσο, πολλοί με πείσμα την ζήλευαν και επειδή συχνά συναντούσε και είχε μεγάλη οικειότητα με τον Ορέστη, ο λαός την κατηγόρησε ότι αυτή ήταν η αιτία που ο Επίσκοπος και ο Ορέστης δεν γινόταν φίλοι. Με λίγα λόγια, ορισμένοι πεισματάρηδες και απερίσκεπτοι κοκορόμυαλοι με υποκινητή και αρχηγό τους τον Πέτρο, έναν οπαδό αυτής της Εκκλησίας, παρακολουθούσαν αυτή τη γυναίκα να επιστρέφει σπίτι της γυρνώντας από κάπου. Την κατέβασαν με τη βία από την άμαξά της, την μετέφεραν στην Εκκλησία που ονομαζόταν Caesarium, την γύμνωσαν εντελώς, της έσκισαν το δέρμα και έκοψαν τις σάρκες του σώματός της με κοφτερά κοχύλια μέχρι που ξεψύχησε, διαμέλισαν το σώμα της, έφεραν τα μέλη της σε ένα μέρος που ονομαζόταν Κίναρον και τα έκαψαν.”
Σύμφωνα με τις μαρτυρίες του Φιλοστόργιου, την ίδια την φιλόσοφο την έσυραν δια μέσου των οδών, αφού αφήρεσαν τα ενδύματά της, και στη συνέχεια την κατέκοψαν με όστρακα, την διαμέλισαν και μετέφεραν τα μέλη της σε μια τοποθεσία, τον Κυναρίωνα, όπου τα παρέδωσαν στο πυρ.

Ο Ορέστης που ήταν ο Ρωμαίος Κυβερνήτης της περιοχής ανέφερε αμέσως τον φόνο της Υπατίας και ξεκίνησε έρευνες οι οποίες κάθε φορά, μυστηριωδώς σταματούσαν λόγω έλλειψης στοιχείων. Αργότερα ο Ορέστης παραιτήθηκε και έφυγε από την Αλεξάνδρεια Τελικά ο Κύριλλος υσχηρίστηκε ότι η Υπατία ήταν ζωντανή και ζούσε μάλιστα στην Αθήνα…
Τα περισσότερα από τα γραπτά της Υπατίας ξεκίνησαν σαν σημειώσεις για τους μαθητές της. Κανένα δεν έχει διασωθεί ολοκληρωμένο, αν και είναι πιθανό τμήματα του έργου της να έχουν ενσωματωθεί στις εκτενείς πραγματείες του Θέωνα. Μερικές πληροφορίες για τα επιτεύγματά της προέρχονται από δασωμένα γράμματα του μαθητή και φίλου της Συνέσιου του Κυρηναίου, που αργότερα έγινε ο πλούσιος και ισχυρός Επίσκοπος της Πτολεμαϊδας. Κάποτε ο Συνέσιος, Επίσκοπος και γνωστός για τη μόρφωσή του, της έγραψε ζητώντας τη βοήθειά της στην κατασκευή ενός αστρολάβου και ενός υδροσκοπίου, αναγνωρίζοντας τη μοναδική υπεροχή του νου της.
Το σημαντικότερο έργο της Υπατίας ήταν στην άλγεβρα. Έγραψε σχόλια στην Αριθμητική του Διόφαντου σε 13 βιβλία. Ο Διόφαντος έζησε και εργάσθηκε στην Αλεξάνδρεια τον τρίτο αιώνα και έχει ονομασθεί ‘πατέρας της άλγεβρας’. Ανέπτυξε τις απροσδιόριστες (ή Διοφαντικές) εξισώσεις, δηλαδή εξισώσεις με πολλαπλές λύσεις. (Ένα συνηθισμένο παράδειγμα προβλημάτων αυτού του τύπου είναι το πώς μπορούμε να μετατρέψουμε ένα κατοστάρικο σε νομίσματα χρησιμοποιώντας διαφορετικά νομίσματα, 50άρικα, 20άρικα κλπ.). Εργάσθηκε επίσης με δευτεροβάθμιες εξισώσεις. Τα σχόλια της Υπατίας περιελάμβαναν εναλλακτικές λύσεις και πολλά νέα προβλήματα που προέκυπταν σαν συνέπεια στα χειρόγραφα του Διόφαντου.
Το αποτέλεσμα όλης αυτής της θηριωδίας που διαβάσατε παραπάνω είναι ότι, το 1998 ονομάστηκε Έτος Κυρίλλου Αλεξάνδρειας και φυσικά η Ορθόδοξη Χριστιανική Εκκλησία ονόμασε αυτό το ΛΑΜΟΓΙΟ, ΑΓΙΟ!
Περισσότερα μπορείτε να βρείτε στην Ελληνική Μαθηματική Πύλη, Telemath
Πηγές:
http://www.kathimerini.gr/ με πληροφορίες από AP, http://masterchrisblog.wordpress.com/, http://whitewomenfront.blogspot.com/2007_07_01_archive.html,

25 Μαΐου 2009

Ελλάδα: Νεκρός ο 37χρονος δύτης του National Geographic

Την τελευταία του πνοή άφησε στο Ναυτικό Νοσοκομείο, όπου είχε μεταφερθεί αργά το μεσημέρι με συμπτώματα της «νόσου των δυτών» μέλος του καταδυτικού συνεργείου του National Geographic που ερευνά το ναυάγιο του «Βρετανικού» στο Αιγαίο.
Ο 37χρονος Βρετανός, Τσάρλς Σπένσερ είχε μεταφερθεί το μεσημέρι της Κυριακής αναίσθητος στο Ναυτικό Νοσοκομείο. Ήταν μέλος του καταδυτικού συνεργείου του National Geographic, που πραγματοποιεί καταδύσεις στο στενό της Κέας, βιντεοσκοπώντας το ναυάγιο του ατμόπλοιου «Βρετανικός» που βυθίστηκε στις 21.11.1916 κατά τη διάρκεια του Α' Παγκοσμίου Πολέμου, στο Αιγαίο.
Σύμφωνα με το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, ο 37χρονος, που επέβαινε μαζί με άλλους συναδέλφους του στο με σημαία Παναμά ερευνητικό σκάφος C.D.T FOR CAULT, παρουσίασε μετά την κατάδυση της Κυριακής, συμπτώματα της νόσου των δυτών.
Ο πλοίαρχος του ερευνητικού σκάφους, το οποίο από 19 Μαΐου μέχρι και 31 Μαΐου 2009 είχε άδεια για βιντεοσκοπήσεις στο ναυάγιο, ειδοποίησε ΥΕΝ. Τον Σπένσερ παρέλαβε ελικόπτερο σούπερ πούμα.
24/05/2009
Πηγή:http://www.cosmo.gr/News/Hellas/240066.html


Ένα καρτούν για τη Γάζα.Από έναν Εβραίο!

"Κλειστή Ζώνη": Το καρτούν που εξοργίζει το Ισραήλ

'

Ένα φιλμ κινουμένων σχεδίων μικρού μήκους που δημοσιεύτηκε μέσω 'Ιντερνετ και φέρει τη σφραγίδα του βραβευμένου Εβραίου σκηνοθέτη Γιόνι Γκούντμαν (Βαλς με τον Μπασίρ), προκάλεσε αντιδράσεις στο Ισραήλ. Ο λόγος είναι ότι το 90 δευτερολέπτων φιλμάκι ευελπιστεί να περιγράψει την περιορισμένη ζωή των κατοίκων της Γάζας.

Το φιλμ, που ονομάζεται «Κλειστή Ζώνη» περιγράφει την προσπάθεια ενός παιδιού που ζει στη Λωρίδα της Γάζας, να κυνηγήσει ένα πουλί η οποία είναι μάταιη καθώς ο δρόμος κλείνει συνεχώς μπροστά του.

Ο σκηνοθέτης δήλωσε ότι σκοπός του φιλμ ήταν να αλλάξει τις παγιωμένες πεποιθήσεις περί καλού και κακού που κυριαρχούν στην πατρίδα του. «Οι άνθρωποι δεν θέλουν να ακούν ότι οι Παλαιστίνιοι είναι πραγματικοί άνθρωποι. Προτιμούν να τους θεωρούν κάτι κακό. Ότι όλοι είναι όπως τα μέλη της Χαμάς. Είναι εύκολο να λες "ας τους τιμωρήσουμε, ας τους σκοτώσουμε όλους" και πιο δύσκολο να τους αντιμετωπίσεις σαν καθημερινούς ανθρώπους που θέλουν να ζήσουν ειρηνικά» δήλωσε ο Γκούντμαν στην Jerusalem Post.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το φιλμ προωθεί τους σκοπούς της ισραηλινής οργάνωσης Gisha που στα εβραϊκά σημαίνει «Πρόσβαση». Η οργάνωση με ανακοίνωσή της υποστηρίζει ότι η ταινία, έχει ως στόχο να κινήσει την συμπάθεια των Ισραηλινών για «τα ανθρώπινα πλάσματα, τα οποία δεν μπορούν καν να προσπαθήσουν να πραγματώσουν τις επιδιώξεις και τα όνειρά τους, λόγω της απαγόρευσης να μετακινηθούν». Ο Σαρί Μπασί, διευθυντής της οργάνωσης αναφέρει στην εφημερίδα ότι ο αποκλεισμός της Λωρίδας της Γάζας, αποτελεί παραβίαση του δικαιώματος της ελεύθερης μετακίνησης και ότι αυτή η παραβίαση με τη σειρά της εμποδίζει τους ανθρώπους να εξασκήσουν μία σειρά άλλων βασικών δικαιωμάτων (παιδεία, τροφή, ιατρική περίθαλψη, ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας, ελευθερία της έκφρασης κ.α.) «Είναι παράνομος, βάσει του διεθνούς δικαίου» δηλώνει.

Η ταινία έρχεται να δώσει φωνή στους σκοπούς της οργάνωσης Gisha, η οποία έρχεται να ενωθεί με τις φωνές πολλών άλλων διεθνών οργανώσεων, οι οποίες αντιτίθενται στον αποκλεισμό που υφίστανται 1,5 εκατ. άνθρωποι από τον Ιούλιο του 2007.

Ο Γκούντμαν ξεκίνησε την δημιουργία του φιλμ πριν την ισραηλινή επέμβαση στη Λωρίδα της Γάζας κατά την οποία 1.300 Παλαιστίνιοι - 400 παιδιά μεταξύ αυτών - έχασαν τη ζωή τους, όμως μετά την επέμβαση η σύντομη ταινία αποκτά άλλο βάρος, καθώς τα πνεύματα είναι ιδιαίτερα οξυμμένα.

Ο ισραηλινός καθηγητής Επικοινωνίας και ΜΜΕ Μπεν Ελιέζερ για παράδειγμα χαρακτήρισε το φιλμάκι «αηδιαστικό».

«Πρόκειται για ένα άσχημο, αηδιαστικό έργο.. Σίγουρα θα χρησιμοποιηθεί σαν όπλο κατά του Ισραήλ. (...) Πρέπει να δείχνουμε ανάλογη ευαισθησία και για τα παιδιά που ζουν στο νότιο Ισραήλ και τα οποία βομβαρδίζονται από τη Χαμάς κάθε μέρα. Θεωρώ ότι (ο Γκούντμαν) πρέπει να βραβευθεί από τον Αχμαντινετζάντ για το έργο του» δήλωσε στην Jerusalem Post.

Πηγή: Cosmo.gr

Πηγή δική μας:
http://www.schizas.com/site3/

Είναι καιρός ή όχι ακόμα;

Αναζητάται επαναστατικός Έλλην

Όταν η κοινωνία μας αποσυντίθεται και οδεύει σε αυτοδιάλυση, όταν η ύπαρξη των ανθρώπων ευτελίζεται, όταν ο διεφθαρμένος θεωρείται ήρωας, όταν το έγκλημα γίνεται καθημερινότητα και ο εγκληματίας δεν τιμωρείται, όταν ο πολίτης είναι ή αδιάφορος, ή ωθείται να μισεί την κοινωνία του, όταν οι ταγοί είναι κίβδηλοι και απατεώνες,

τότε, μήπως είναι καιρός

για επανάσταση;

Όταν ο δημόσιος πλούτος υφαρπάζεται ξεδιάντροπα και ουδείς τιμωρείται, όταν η αρετή έχει γίνει βαρβαρότης, όταν η εκβαρβαρισμένη πολιτεία λεηλατεί ηθικά, κοινωνικά και οικονομικά τον Έλληνα, όταν η τεχνολογική εξάρτηση από άλλους φέρνει την μελλοντική μας δουλεία,

τότε, μήπως δίδεται

το ηθικό δικαίωμα της επαναστάσεως;

Όταν ακρωτηριάζεται η δημιουργικότητα των νέων, όταν η αεργία και ανεργία έχουν καταστεί ηθικές αρχές, όταν η πολιτεία αποκόπτει τον δρόμο της προόδου, όταν οι νέοι κοροϊδεύονται και αγνοούνται, όταν η Ελλάδα, που κάποτε γέννησε την επιστήμη, σήμερα γελιοποιεί τον επιστήμονα και αποβάλλει τον ειδικευμένο νέο, όταν οι νέοι περιθωριοποιούνται και χάνουν την αξιοπρέπεια τους και τον προσανατολισμό τους, όταν οι πνευματικοί ταγοί είναι καιροσκόποι,

τότε, μήπως καθίσταται

ιερό καθήκον η επανάσταση;

Όταν το Kοινοβούλιο γίνεται άντρο κλοπής, υποκρισίας και λεηλασίας, πηγή αμαρτίας και αρχή καταδυναστεύσεως και απαξιώσεως των πολιτών, όταν οι κυβερνήσεις έχουν καταστεί νόμιμες συμμορίες διαφθοράς και ιδιοτέλειας, όταν το πολιτειακό σύστημα είναι ανίκανο, όταν η δημοκρατία μετατρέπεται σε θεατροκρατία, όταν η εξουσία καθίσταται μια τετραετής δικτατορία της πλειοψηφίας και των πολιτικών, όταν ο πολίτης γίνεται άβουλος θεατής ανομιών,

τότε, μήπως επιβάλλεται

η εθνάρεστη και θεάρεστη υποχρέωση της επαναστάσεως;

Η Ελλάς χρειάζεται μια βαθειά και ειρηνική κοινωνική και συνειδησιακή επανάσταση! Συνεπώς, αναζητάται ο επαναστατικός Έλλην, ο δημιουργός.

Τρύφων Ολύμπιος

Πηγή:
ΔΙΚΑΙΟΠΟΛΙΣ