11 Νοεμβρίου 2009

Τι μας είπε ο Αλμούνια;Δυστυχώς επτωχεύσατε!

Αυτό το κατασκευασμένο κρατίδιο το οποίο λυμαίνονται κατ' αρχήν οι κύριοι ιδιοκτήτες του,δηλαδή οι μελανιμονούντες ρασοφόροι,συνεπικουρούμενοι από όλα τα τρωκτικά(τους πιστούς υπηκόους τους),σε αγαστή συνεργασία με όλους τους ανθέλληνες,πνέει πλέον τα λοίσθια!Πριν ακόμα το ξεκίνημα του ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ των πάμπτωχων,παναγράμματων,πανάθλιων,απεγνωσμένων ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ,οι πραγματικοί εχθροί μας είχαν ήδη οργανώσει το σχέδιο της νέας υποδούλωσης!
Η ΙΣΤΟΡΙΑ παρακολουθεί από τότε την πορεία του πλουτισμού όλων αυτών των τρωκτικών εις βάρος ενός λαού,που αγκομαχώντας συνεχώς παράγει πλούτο τον οποίο κλέβουν και οδηγούν παντοιοτρόπως στις τσέπες τους!
Πως αλλιώς μπορεί να εξηγηθεί το γεγονός ότι,ενώ το κράτος δεν έχει δραχμή οι "λειτουργοί" και τα αφεντικά τους κολυμπούν στο χρυσάφι;
Μετρημένοι στα δάκτυλα,οι λίγοι που κατέχουν τον ιδρώτα του ελληνικού λαού.Γνωστή η συνταγή πλουτισμού τους.Αρκεί να είναι "κολλητοί" κάποιου..."ποιμένα"!Όπως τα τσοπανόσκυλα!
Κι έτσι για άλλη μια φορά,τη "νύφη" καλείται να πληρώσει ο μαλάκας ο "γαμπρός"(λαός),ενώ στην ουσία είναι ιδιοκτησία του...κουμπάρου(ΕΚΚΛΗΣΙΑ Α.Ε. και συναφή λαμόγια)!

Το ιστορικό του "δυστυχώς, επτωχεύσαμεν"

http://www1.rizospastis.gr/story.do?id=3682932&publDate=

Την περίοδο διακυβέρνησης της χώρας από τον Χαρ. Τρικούπη έγιναν οι πρώτες προσπάθειες "δημοσιονομικής εξυγίανσης". Ορος που περιλάμβανε μεταξύ άλλων και την "αναμόρφωση του δημοσιονομικού και διοικητικού οργανισμού της χώρας, την εκβιομηχάνιση και την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας". Μια αναμόρφωση κομμένη και ραμμένη στα μέτρα των ξένων, ώστε να λυμαίνονται την ελληνική οικονομία, τον ορυκτό της πλούτο και τον ιδρώτα των εργαζομένων. Παραλλαγή της δημοσιονομικής εξυγίανσης του Χαρίλαου Τρικούπη - αναπροσαρμοσμένη στις σημερινές συνθήκες - αποτελεί και η δημοσιονομική "εξυγίανση" που επιχειρεί η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, καθώς η εμπειρία δείχνει ότι ωθεί την ελληνική οικονομία με μαθηματική ακρίβεια σε νέα πτώχευση.

Μετά το θάνατο του Χ. Τρικούπη ακολούθησε ο καταστροφικός ελληνο-τουρκικός πόλεμος του 1897. Η κατάληξη αυτού του πολέμου ήταν η επιβολή του Διεθνούς Οικονομικού Ελέγχου (ΔΟΕ), από τους ξένους και ντόπιους πιστωτές της Ελλάδας, τους λεγόμενους "ομολογιούχους".

Το ιστορικό μέχρι το "δυστυχώς επτωχεύσαμεν" και την επιβολή του ΔΟΕ - όπως έχει καταχωρηθεί στην ιστορία - έχει ως εξής:

  • Το 1885,ο Δεληγιάννης διαδέχτηκε στην πρωθυπουργία τον Χαρ. Τρικούπη, που είχε κυβερνήσει τη χώρα από το 1882 μέχρι το 1885. Ο Δεληγιάννης, όμως, δεν κατάφερε ν' ανταποκριθεί στους όρους των δανείων που είχε συνάψει για λογαριασμό του ελληνικού δημοσίου ο Χαρ. Τρικούπης.
  • Ο Χαρ. Τρικούπης, που νίκησε στις εκλογές του Μάη του 1892, δεν κατάφερε κι αυτός να συνάψει νέο εξωτερικό δάνειο και παραιτήθηκε.Δημιουργήθηκε νέο κυβερνητικό σχήμα, με τους Ράλλη και Σωτηρόπουλο,οι οποίοι όμως σύντομα παραχώρησαν και πάλι τη θέση τους στον Χ. Τρικούπη.
  • Το 1893 ο Χαρ. Τρικούπης, εξαιτίας της άσχημης οικονομικής κατάστασης, αναγκάστηκε να πει στη Βουλή σαν πρωθυπουργός τη φράση "κύριοι, δυστυχώς, επτωχεύσαμεν",που έμεινε ιστορική.
  • Η πτώχευση της Ελλάδας σήμανε κλονισμό της δραχμής και ολοκληρωτικό μαρασμό της ελληνικής οικονομίας. Η κήρυξη της Ελλάδας σε πτώχευση έγινε με αφορμή τη βίαιη ανθελληνική εκστρατεία στο εξωτερικό, αλλά και για την επιβολή δυσβάσταχτων βαρών στις λαϊκές μάζες.(σ. σ Μήπως αυτά θυμίζουν κάτι; Μήπως παρόμοιες δηλώσεις για επίθεση από το Διευθυντήριο των Βρυξελλών, τους υπερατλαντικούς μας συμμάχους και άλλους κύκλους στο εξωτερικό δε γίνονται και σήμερα;).
  • Η ιστορία λέει επίσης ότι ο Χαρ. Τρικούπης έσπευσε στην Ευρώπη και και ζήτησε δάνεια για την οικονομική στήριξη της υπερχρεωμένης ελληνικής οικονομίας. Οι κυβερνήτες και οι τραπεζίτες της Ευρώπης, παίζοντας καλά το παιχνίδι στη σκακιέρα του εμπορικού και πολιτικού μοιράσματος του κόσμου, αρνήθηκαν τη χορήγηση νέου δανείου - και φυσικά τη στήριξη που αναζήτησε σ' αυτούς ο Τρικούπης. Ετσι, ο τελευταίος έχασε στις εκλογές του Απρίλη του 1895 - δηλαδή πριν περίπου 101 χρόνια - και αποσύρθηκε από την πολιτική και πέθανε ένα χρόνο αργότερα (το 1896) στη Ριβιέρα της Γαλλίας.
  • Στις εκλογές του 1895, τη μάχη κέρδισε ξανά ο Δεληγιάννης, ο οποίος - με τη βοήθεια των ξένων "συμμάχων μας" - σύρθηκε σε πόλεμο με τους Τούρκους τον Απρίλη του 1897, που κατέληξε σε πανωλεθρία για τους Ελληνες.
  • Πριν τα τέλη Απρίλη του 1897, ανέλαβε πρωθυπουργός ο Ράλλης, τον οποίο διαδέχτηκε στη συνέχεια ο Ζαϊμης. Η κατάσταση για την Ελλάδα γινόταν όλο και πιο συγκεχυμένη, εξαιτίας των αντικρουόμενων συμφερόντων των μεγάλων δυνάμεων και των πιέσεων που ασκούσαν οι "ομολογιούχοι".Τελικά, η Ελλάδα βγήκε από τον τυχοδιωκτικό αυτό πόλεμο νικημένη και ταπεινωμένη, καθώς της επιβλήθηκε πολεμική αποζημίωση και Διεθνής Οικονομικός Ελεγχος.

Βγήκε στο φως ο πρώτος μετροπόντικας στη Θεσσαλονίκη

Ολοκλήρωσε το σχεδόν επτάμηνο υπόγειο ταξίδι του κάτω από το κέντρο της Θεσσαλονίκης ο πρώτος μετροπόντικας, που βγήκε στο φως της ημέρας, στο εργοτάξιο του μετρό στη στάση Πανεπιστημίου.

Το 1.650 τόνων, μήκους 100 μέτρων μηχάνημα διάνοιξης της σήραγγας, που ξεκίνησε από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό τον περασμένο Απρίλιο «υποδέχτηκαν» το μεσημέρι της Τρίτης σε βάθος περίπου 30 μέτρων ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης, οι εκπρόσωποι της Αττικό Μετρό και των εταιρειών της αναδόχου κατασκευάστριας κοινοπραξίας, καθώς και αρκετοί εργάτες.

Ο μετροπόντικας γκρέμισε και το τελευταίο κομμάτι τοίχου που χώριζε τη σήραγγα από το εργοτάξιο και οι χειριστές του, Έλληνες και Ιταλοί, βγήκαν από το θάλαμο χειρισμού του μηχανήματος, κρατώντας ελληνικές και ιταλικές σημαίες για να γιορτάσουν τη συνάντηση με όσους περίμεναν από την άλλη πλευρά.

«Καθένας που είχε την ευκαιρία να ζήσει αυτή τη στιγμή, μόνο χαρά και συγκίνηση μπορεί να νιώθει», δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών, απευθύνοντας μήνυμα ενότητας προς όλους τους πολιτικούς και κοινωνικούς φορείς, ώστε να επιταχυνθούν οι ρυθμοί κατασκευής του μετρό.

Ευχαρίστησε ακόμη και την προηγούμενη ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ, τον Γ.Σουφλιά.

Πηγή...

Aυτοί είναι οι προγραμματισμένοι σταθμοί:

  • Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός
  • Δημοκρατίας
  • Βενιζέλου
  • Αγία Σοφία
  • Συντριβάνι
  • Πανεπιστήμιο
  • Παπάφη
  • Ευκλείδη
  • Φλέμιγκ
  • Αναλήψεως
  • Πατρικίου
  • Βούλγαρη
  • Νέα Ελβετία

Πάλι καλά που την στάση στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο δεν την ονόμασαν (όπως είχε ειπωθεί) στάση εβραϊκού νεκροταφείου...Στάση Πανεπιστημίου. Σκέτο, χωρίς Αριστοτέλειο, για να δούμε μήπως βάλουν το λογότυπο του Δημητράκη...


Άνθιμος:"...ο κόσμος,ο κόσμος!...εμείς είμαστε ο κόσμος!"...


Πηγή...

10 Νοεμβρίου 2009

Αυτοκτόνησε ο τερματοφύλακας της Εθνικής Γερμανίας Ρόμπερτ Ένκε

Τέλος στη ζωή του, πέφτοντας στις γραμμές του τρένου, έβαλε ο ο τερματοφύλακας του Ανόβερο και της εθνικής Γερμανίας,
Ρ
όμπερτ Ένκε.

Το τελευταίο δίμηνο, ο 32χρονος τερματοφύλακας υπέφερε από μολυσματική ασθένεια και είχε χάσει την μονάκριβη κόρη του λόγω καρδιακού προβλήματος πριν από 2 χρόνια, ενώ μόλις την περασμένη Κυριακή επέστρεψε στη βασική ενδεκάδα του Ανόβερο, στην αναμέτρηση με το Αμβούργο.

«Είναι τραγωδία», δήλωσε ο πρόεδρος της ομάδας, Μάρτιν Κιντ, ενώ οι Γερμανοί ποδοσφαιρόφιλοι θρηνούν.
Ο Ένκε θεωρείται από τους πλέον ταλαντούχους Γερμανούς τερματοφύλακες.
Η καριέρα του ξεκίνησε το 1996 από την μικρή Καρλ Τσάις Ιένα και την Γκλάντμπαχ, ενώ την τριετία 1999 - 2002 βρέθηκε στην Μπενφίκα και ακολούθως στην Μπαρτσελόνα. Το καλοκαίρι του 2004 επέστρεψε στο Ανόβερο, όπου μέτρησε 164 συμμετοχές και είχε 8 διεθνείς συμμετοχές με την εθνική Γερμανίας.

Ο Ένκε υπήρξε όχι μόνο απλά από τους πλέον ταλαντούχους Γερμανούς τερματοφύλακες, αλλά και εξαιρετικός άνθρωπος, πολυδιαβασμένος, λάτρης του θεάτρου, έπαιρνε πρωτοβουλίες για φιλανθρωπικές εκδηλώσεις στις οποίες συμμετείχε ενεργά ο ίδιος, γενικά ξεχώριζε από τους άλλους ποδοσφαιριστές.

Η Γερμανία θρηνεί σήμερα ένα μεγάλο τερματοφύλακα και ταυτόχρονα έναν σπουδαίο άνθρωπο.

Πηγές :http://www.hellenicbusiness.gr/index.php/permalink/19433.html,

Νίκος Σάμιος

Θαυματοποιοί & θαυματομανίες

Φίλε Καλόπουλε, ας μη ξεχνιώμαστε:


Εσείς σε ποια Παναγία πιστεύετε;

-->
1. Παναγία των Βλαχερνών 2. Παναγία η Βλαχαρνέα 3. Παναγία της Κάσσου
4. Παναγία Ακρωτιριανή 5.Παναγία των Σταυροφόρων 6.Παναγία η Ποταμίτισσα (Κάσος)
7. Παναγία Εκατονταπυλιανή (Πάρος)
8. Παναγία Ρόδον το Αμάραντο 
9. Παναγία η Σουμελά (Πόντου)
10. Παναγία η Κοσμοσωτήρα (Φερών Έβρου)
11. Παναγία Σιάτιπας (Μακεδονίας)
12. Παναγία η Διασώζουσα (Πάτμος) 
13. Παναγία η Παντάνασσα 
14. Παναγία η Γρηγορούσα
15. Θεομήτωρ 
16. Παναγία Γοργοεπήκοος 
17. Παναγία η Οδηγήτρια
18. Η Αγία Σιών (Παναγία της Αγιάσου)
19. Παναγία η Γλυκοφιλούσα
20. Παναγία η Πελαγιανή
21. Παναγία η Αγιοσορίτισσα 
22. Παναγία η Νικοποιός 
23. Παναγία η Μυροβλύτισσα
24. Παναγία η Μελαχρινή 
25. Παναγία η Κανάλα 
26. Παναγία η Τουρλιανή (Μήλος)
27. Παναγία Φανερωμένη (Σαλαμίνα) 
28. Παναγία Φανερωμένη (Λευκάδα) 
29. Παναγία Παντοβλεπούσα (Θάσος)
30. Παναγία Χοτάσια 
31. Παναγία του Παπαμελέτιου (Σκόπελος) 
32. Παναγία Μελικαρού (Σκύρος)
33. Παναγία Φοδελιώτισσα (Φόδελα-Ηραλείου Κρήτης) 
34. Παναγία Καβουριανή ( Λέρος)
35. Παναγία Κυράς (Λέρος) 
36. Παναγία Κερά 
37. Παναγία Βρεσθενίτισσα
38. Παναγία Κεριώτισσα (Ζάκυνθος) 
39. Παναγία Πελαγονήτισσα
40. Παναγία η Γαλατούσα (Ρόδος) (Αφιερωμένη στις γυναίκες που δεν κατεβάζουν γάλα για τα μωρά τους)
41. Παναγία η Βλεφαριώτισσα (Αστυπάλαια) 
42. Παναγία η Συντριανή (Τζια)
43. Παναγία Πλημμυριανή (Ρόδος) 
44. Παναγία η Καλοπέτρα (Ρόδος)
45. Παναγία η Σκιαδενή (Ρόδος) (εικόνα του Ευαγγελιστή Λούκά) 
46. Παναγία η Προυσιώτισσα (Ευρυτανία)
47. Παναγία η Λουβιαρίτισσα (Ρόδος) (επειδή στα κελιά της έμεναν οι λουβιάρηδες (λεπροί) του νησιού)
48. Τιμιωτέρα των Χερουβείμ 
49. Πλατυτέρα των Ουρανών 
50. Παναγία της Τήνου 
51. Αγία Σκέπη
52. Αγία Ζώνη 
53. Παναγία Ιεροσολυμίτισσα (Ιερουσαλήμ) 
54. Παναγία Εσφαγμένη
55. Παναγία Χρυσολεόντισσσα (Αίγινα) 
56. Παναγία η Ξενιά 
57. Παναγία Παραμυθία (Άγιο Όρος)
58. Φοβέρα Προστασία ( Άγιο Όρος) 
59. Παναγία η Λιμνιά (Σκιάθος) 
60. Παναγία η Κεχριά (Σκιάθος)
61. Παναγία Εικοσιφοίνισσα (Πάγγαιο Όρος) 
62. Η Αμόλυντος (Σίφνος)
63. Παναγία η Τρειχερούσα (Άγιο Όρος) 
64. Παναγία η Σκαφιδιά ( Ηλεία)
65. Παναγία Πορταϊτισσα (Άγιο Όρος) 
66. Παναγία η Μυρτιδιώτισσα
67. Η Πάντων Χαρά 68. Παναγία η Κρεμαστή (Ρόδος) 
69. Παναγία Χρυσοπηγή
70. Παναγία η Ανέμη (Σαμοθράκη) (λέγεται έτσι επειδή φυσάει δυνατός άνεμος σε εκείνο το σημείο)
71. Παναγία η Κουφή (Σαμοθράκη) (επειδή είναι ιατρός και προστάτης των κουφών)
72. Παναγία η Λεχούσα (Σέρρες)(επειδή προστατεύει τις λεχώνες)
73. Παναγία η Λιθινιώτισσα (Λιθίνες Σιτείας) 
74. Παναγία η Γιάτρισσα (Μάνη)
75. Παναγία Δεκαπεντούσα (Σίφνος) ( επειδή γιορτάζει τον δεκαπενταύγουστο)
76. Παναγία Θαλασσινή (Άνδρος) 
77. Παναγία Νερατζιώτισσα 
78. Παναγία του Χάρου (Λειψοί)
79. Παναγία Σπηλιανή (Νίσυρος) 
80. Παναγία η Μεγαλόχαρη 
81. Παναγία η Γουρλομάτα (Λέρος)
82. Παναγία η Βρυσιανή (Κάρπαθος) 
83. Παναγία η Λαρνιώτισσα (Κάρπαθος)
84. Παναγία του Γραβά στη Χώρα (Πάτμος) 
85. Παναγία του Απόλου στον Κάμπο (Πάτμος)
86. Παναγία στο Λιβάδι (Πάτμος) 
87. Παναγία η Κουμάνα (Πάτμος) 
88. Παναγία Γερανού (Πάτμος)
89. Η Παντάνασσα (Αρκίους) 
90. Παναγία της Αποκουής (Σύμη) 
91. Η Θεοτόκισσα (Τήλος)
92. Παναγία η Πολίτισσα 
93. Παναγία η Αιματούσα (Κύπρος) 
94. Παναγία η Χαριτωμένη (Κάλυμνος)
95. Παναγία των Αργινωντών (Κάλυμνος) 
96. Παναγία Ζωοδόχος Πηγή 
 97. Άξιον Εστί
98. Των αγγέλων η Κυρία 
99. Πάντων Προστασία 
100. Η Αγία Ζώνη 
101. Η Αγία Σκέπη
102. Παναγία των Τσουκχουών (Κάλυμνος) 
103. Παναγία η Κυρά-Ψηλή (Κάλυμνος)
104. Παναγία των Παθών ( Χίος) 
105. Παναγία η Γκουμπελίδικη (Καστοριά) 
106. Παναγία Ελεούσα (Αγρίνιο)
107. Παναγία Χρυσαλινιώτισσα (Κύπρος) 
108. Παναγία του Χάρακα (Κρήτη) 
109. Παναγία η Ναυπακτιώτισσα
110. Παναγία η Βρεφοκρατούσα (Σινά) 
111. Παναγία η Αγγελόκτιστη (Κίττι)
112. Παναγία η Κυρά-Χωστή (Κάλυμνος) 
113. Παναγία η Μυρτιώτισσα (Κάλυμνος)
114. Παναγία η Γαλατιανή (Κάλυμνος) 
115. Παναγία της Τελένδου (Κάλυμνος)
116. Παναγία της Ψερίμου (Κάλυμνος)
117. Παναγία των Βουθυνών (Κάλυμνος) 
118. Παναγία του Πάθους
119. Παναγία Αχιβάδενα 
120. Παναγία η Χοζοβιώτισσα ή Κυνηγημένη (Αμοργός)
121. Παναγία η Πλατανιώτισσα (Αιγίου) 
122. Παναγία η Ελευθερώτρια (Σαλαμίνα)
123. Παναγία η Μαλεβή 
124. Παναγία η Νιαμονίτισα 
125. Παναγία της Σκρίπους
126. Παναγία Κασσιωπία (Κέρκυρα) 
127. Παναγία η Τρυπητή (Αίγιο)
128. Παναγία Χρυσοσπηλιώτισσα (Αθήνα) 
129. Παναγία Χρυσοκαστριώτισσα (Πλάκα)
130. Παναγία Τριτιανή (Σαντορίνη) (επειδή γιορτάζει την Τρίτη ημέρα του Πάσχα)
131. Παναγία Εικοσπενταρούσα ( Σαμοθράκη)( γιορτάζει την Μεσοπεντηκοστή) 
132. Παναγία η Αγιοσορίτισσα
133. Παναγία η Σουμελά 
134. Παναγία η Απείρανδρη 
135. Παναγία η Αθηνιώτισσα
136. Παναγία η Φιδούσα (Κεφαλονιά) 
137. Παναγία η Ταρτάνα ( Καρπενήσι) 
138. Παναγία η Αντιφωνήτρια
139. Παναγία η Σαραντασκαλιώτισσα (Μαραθόκαμπου) 
140. Παναγία του Κήπου (Μήλος)
141. Παναγία η Λεσινιώτισσα 
142. Παναγία στην Μάκρη (Αλεξανδρούπολη) 
143. Παναγία των Αχαρνών
144. Παναγία των Χαλκέων (Θεσσαλονίκη) 
145. Παναγία η Γερόντισσα 
146. Παναγία η Μυρτιδιώτισσα
147. Παναγία η Υπάρχουσα (Ιεροσόλυμα) 
148. Νέα Παναγιά (Θεσσαλονίκη) 
149. Παναγία η Μεσίτρια
150. Παναγία η Πρωτόθρονη 
151. Παναγία η Παντοβασίλισσα 
152. Παναγία η Δεομένη
153. Παναγία η Άμμωμος 
154. Παναγία η Πανάμωμος 
155. Παναγία η Άχραντος
156. Παναγία η Υπέρμαχος 
157. Παναγία η Κορυφινή 
158. Παναγία η Μπαλουκλιώτισσα
159. Παναγία του Κύκκου 
160. Παναγία του Γενάτου (Κύπρος) 
161. Παναγία Χελιδονού
162. Παναγία Μαυρομωλίτισσα (Φανάρι) 
163. Παναγία Λαγουδιανή (Θεσσαλονίκη)
164. Παναγία Κρηνά 
165. Παναγία Σπηλιανή (Νίσυρος) 
166. Παναγία Συνεμπάστρα (Κεφαλονιά)
167. Παναγία Μυρσινιώτισσα (Λέσβος) 
168. Παναγία Δομανδρίου (Λέσβος)
169. Παναγία Αγίας Σιών (Λέσβος) 
170. Παναγία Γλυκοφιλούσα (Λέσβος) 
171. Παναγία η Γοργόνα (Λέσβος)
172. Παναγία Τρουλωτή (Λέσβος) 
173. Παναγία Γαλαξά ή Θαλασσοκρατούσα
174. Παναγία Αρχαγγελιώτισσα (Ξάνθη) 
175. Παναγία η Καλυβιανή (Ηράκλειο)
176. Παναγία Παλαιοκαστρίτης (Κέρκυρας) 
177. Παναγία η Πανάχραντος (Άνδρος)
178. Παναγία Μεγαλομάτα 
179. Παναγία η Θρηνούσα 
180. Παναγία η Σωτήρα 
181. Παναγία η Βοήθεια
182. Παναγία η Μαυριώτισσα 
183. Παναγία η Μαχαιρωμένη 
184. Παναγία η Θεοσκέπαστη
185. Παναγία η Βατοπεδινή 
186. Παναγία η Ξενοπούλα 
187. Παναγία η Αμπελακιώτισσα
188. Παναγία η Βέλλα 
189. Παναγία η Ελεούσα 
190. Παναγία Παρηγορίτισσα 
191. Παναγία η Ουρανοφόρα
192. Παναγία η Καταφυγή 
193. Παναγία η Δαμάστα 
194. Παναγία Δαμασιά 
195. Παναγία η Λαγκοβάρδα
196. Παναγία η Παλατιανή 
197. Παναγία η Ορθοκώστα 
198. Παναγία η Ολυμπίώτισσα
199. Παναγία η Λυκοδήμου 
200. Παναγία η Καλιγού 
201. Παναγία Περγιλού 
202. Παναγία η Στεφανά
203. Παναγία η Αρακά 
204. Παναγία η Φλεβαριανή 
205. Παναγία η Μεσοσπορίτισσα
206. Παναγία η Πολυσπορίτισσα 
207. Παναγία η Αρχισπορίτισσα 
208. Παναγία η Ξεσπορίτισσα
209. Παναγία η Ακαθή ( Ακαθίστου Ύμνου) 
210. Παναγία η Πονολύτρια 
211. Παναγία η Παρηγορίτισσα
212. Παναγία η Αμαστή (ιαματική) 
213. Παναγία η Αρμενοκρατούσα (προστατεύει τις λεχώνες από το «αρμένισμα», τον επιλόχειο πυρετό)
214. Παναγία η Ξεσκλαβώστρα 
215. Παναγία η Καψοδεματούσα ή Τζιλά (τιμωρεί όσους εργάζονται την ημέρα των εορτών της) !
216. Παναγία η Μαντηλούσα 
217. Παναγία η Γουρλομάτα 
218. Παναγία η Ηλιόκαλη
219. Παναγία η Χρυσογαλατούσα 
220. Παναγία η Χρυσολεούσα 
221. Παναγία η Χρυσοπαντάνασσα
222. Παναγία η Αγιογαλούσα 
223. Παναγία η Ευθριανή 
224. Παναγία η Κυκκώτισσα
225. Παναγία η Θαλασσομαχούσα 
226. Παναγία η Βρυούλων 
227. Παναγία η Κισσιώτισσα
228. Παναγία η Κυπαρισσιώτισσα 
229. Παναγία η Γενεσιουργός 
230. Παναγία η Κατοπολιανή ( Αμοργός)
231. Παναγία η Πανάχραντος 
232. Παναγία η Χώρα του Αχωρήτου 
233. Παναγία η Άσπιλη
234. Παναγία Ζερβάτι (Βορ. Ήπειρος)
235. Παναγία Μπόρια (Κορυτσά)
236. Παναγία Γεωργάνικη (των Μαυρομιχαλέων) 
237. Παναγία η Τσιπιώτισσα 
238. Η Μεγάλη Παναγία ( Πάτμος)
239. Παναγία του Σταυρού (Πάτμος) 
240. Παναγία η Κακαβιώτισσα (Λίμνος) 
241. Παναγία η Έλωνα ( Κουνουρία)
242. Παναγία η Μακρυνή (Μαραθόκαμπος) 
243. Παναγία η Κακοπερατού (Μαραθόκαμπος)
244. Μεγάλη Παναγία Σαμαρίνας (Γρεβαννά) 
245. Παναγία η Χυσοπολίτισσα (Νάξος)
246. Παναγία η Διώτισσα (Κεφαλονιά)
247. Παναγία η Σκοπιώτισσα ( Ζάκυνθος) ( Βρίσκεται στο χωριό Morsbach στην Ρωμαιοκαθολική εκκλησία της St. Gertud της Γερμανίας κατόπιν θαύματος) !!!!
248. Παναγία η Χαρδακιώτισσα (Κυθραία) 
249. Παναγία η Χρυσαφίτισσα (Μονεμβασιά) 
250. Παναγία η Αμίαντος
251. Παναγία των Καστριανών (Κως) 
252. Παναγία Μπαφέρου (Στεμνίτσα) 
253. Παναγία Δομιαμίτισσα (Καρπενήσι)
254. Παναγία η Κόχη (Σίφνος) 
255. Παναγία της Άμμου ( Σίφνος) 
256. Παναγία η Μοναχή (Σίφνος)
257. Παναγία του Μπαλή (Σίφνος) 
258. Παναγία η Δροσιανή (Νάξος) 
259. Παναγία η Καρδιανή (Σύρος)
260. Παναγία η Αρκουδιώτισσα (επειδή μαρμάρωσε μια αρκούδα που πήγαινε να πιει το νερό των μοναχών) !!!!
261. Παναγία η Τσαμπίκα (Ρόδος) 
262. Παναγία η Καμαριώτισσα (Σαμοθράκη)
263. Παναγία Μακρυμάλλη (Ψαχνά Ευβοίας) 
264. Παναγία η Χρυσομαλλούσα (Λέσβος)
265. Παναγία Αιμιαλών (Δημητσάνα) 
266. Παναγία Αμαρτωλών Σωτηρία (Αγία Λαύρα Καλαβρύτων)
267. Παναγία Δουπιανή (Μετέωρα) 
268. Παναγία Δοχειάρισσα (Άθως)
269. Παναγία Διμιοβίτισσα (Μεσσηνία) 
270. Παναγία Δυοχούσαινα (Ψαρά).

Αγία Γραφή,Παλαιά Διαθήκη, Ζαχαρίας, κεφάλαιο 9,...13 Διότι ενέτεινα τον Ιούδαν δι' εμαυτόν ως τόξον· ισχυρώς ενέτεινα τον Εφραΐμ και εξήγειρα τα τέκνα σου, Σιών, κατά των τέκνων σου, Ελλάς· και σε έκαμον ως ρομφαίαν μαχητού.
Τελικά, είστε Έλληνες;
-->

Σχετικό θέμα: Η Παναγιά Σουμελά και ο ιερός βράχος της Ακροπόλεως


ΟΧΙ ΣΤΗ ΜΑΥΡΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΤΑ ΤΕΙΧΗ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΝΑΖΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ!!!

1. - Το Τείχος του Αίσχους της ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ είναι ΕΔΩ >>> Στη ψευτοπράσινη Γραμμή της Λευκωσίας και της Κύπρου!!!!! και στις οικογένειες των χιλιάδων αγνοούμενων, που έσφαξαν οι Τούρκοι!!!

2. - Το Τείχος του Αίσχους της ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ είναι ΕΔΩ >>>>> Στα ντουβάρια που χτίζουν αδιάκοπα τα Ισραηλινά ναζιστικά στρατεύματα κατοχής, με την βοήθεια των Αμερικάνων. Είναι εδώ, στις καθημερινές σφαγές των αραβοπαίδων, από Εβραίους δολοφόνους.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΒΡΑΙΟΣΥΝΑΞΗ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ
ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΕΙΧΟΣ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙ
ΑΣ

Πηγή...

09 Νοεμβρίου 2009

Έγραψε για τον Θανάση Λερούνη και η Huffingtonpost.com.


By Iason Athanasiadis

ISTANBUL, Turkey -- The intensifying conflict in Afghanistan and Pakistan has claimed considerable collateral damage, including the kidnapping of Greek teacher and aid worker Thanassis Lerounis.

Lerounis was the only Westerner living in a series of lush interconnected valleys inhabited by a lost pre-Islamic tribe on Pakistan's mountainous frontier.

The Greek national thought the valley's isolation and his 15-year presence there ensured him safety, but he was kidnapped by a Taliban group in a violent dawn raid in September on the valleys of the Kalasha, the last remaining pagans of Central and Southeast Asia.

On Sept. 8, Taliban gunmen swarmed into the sparsely defended compound where Lerounis lived among 3,000 non-Muslim tribesmen called the Kalasha. They hauled him off, forcing a local shepherd to carry him on his back. Before leaving, they reportedly shot to death one of the two guards the Pakistani government assigned Lerounis and heavily wounded a servant and another guard.

Lerounis is now held captive in an unknown location in southeastern Afghanistan's Nuristan Province. As ransom, his captors are demanding the release from a Pakistani jail of several comrades, 2 million dollars and/or his conversion to Islam.

Lerounis, a schoolteacher from Athens, stumbled across the Kalasha tribes while mountain climbing in Pakistan in the mid-1980s. Fascinated by the myth that the fair-skinned Kalash are the genetic descendants of Macedonian settlers who arrived with the ranks of Alexander the Great's armies, Lerounis raised funds in Greece to build a school. Since then he lived in the Kalash valleys for up to six months every year and continued to raise funds for infrastructure projects.

For centuries the Kalash have lived in Chitral, an independent kingdom that upon the creation of Pakistan became its northwestern corner. Even then, Chitral remained an isolated mountain redoubt, closer to Afghanistan than the country of which it is a part. Visitors still ask passengers arriving on the shaky twin-engined airplanes that fly in from nearby Peshawar: "What is the news from Pakistan?"

http://www.huffingtonpost.com/2009/11/03/thanassis-lerounis-greek_n_343879.html

Σχόλιο Αλφειού:
Απόκτησε πιο μεγάλη δημοσιότητα το θέμα της απαγωγής του Θανάση.Μπράβο στην Ελληνίδα Huffington.Υπ'όψιν ότι η ηλεκτρονική εφημερίδα της είναι στις πρώτες θέσεις στις ΗΠΑ!
Αλλά,ήταν τόσο δύσκολο για τον κ.Ιάσωνα Αθανασιάδη(που φέρει και ένα από τα πιο παλαιά ελληνικά ονόματα),να γράψει ότι οι Καλάσα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "ειδωλολάτρες",αλλά κρατούν ακόμα,έστω και παραλλαγμένες,τις παλαιές ελληνικές παραδόσεις;
Πόσο μάλλον,που γράφοντας ότι οι Καλάσα(οι καφίρ-"άπιστοι" για τους Μουσουλμάνους),αντιστέκονται ακόμα στη δια πυρός και σιδήρου επιβολή της μιάς εκ των τριών μονοθεϊστικών θρησκειών του ίδιου κατασκευαστή,κρατώντας την αρχαία ελληνική τυπολατρεία(ήθη και έθιμα),θα δημιουργούσε πιο μεγάλη δυναμική μεταξύ των Φιλελλήνων!

Τούρκικη υπηκοότητα για ιεράρχες του Πατριαρχείου


Γράφει ο/η Εθνικός Κήρυκας - Θεόδωρος Καλμούκος
Όσοι από τους Μητροπολίτες του Οικουμενικού Πατριαρχείου, οι οποίοι υπηρετούν εκτός Τουρκίας, θα μπορούν να αποκτήσουν και την Τουρκική υπηκοότητα...
... Την εξέλιξη αυτή ανέφερε ο ίδιος ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος...
διαβάστε περισσότερα...

Η Παναγιά Σουμελά και ο ιερός βράχος της Ακροπόλεως


Το 386 οι Aθηναίοι μοναχοί Bαρνάβας και Σωφρόνιος πήγαν στις απάτητες βουνοκορφές του Πόντου, με σκοπό να ιδρύσουν μοναχικό κατάλυμα. Eκεί, σε σπήλαιο της απόκρημνης κατωφέρειας του όρους, σε υψόμετρο 1063 μέτρα, είχε μεταφερθεί η εικόνα της Παναγίας της Aθηνιώτισσας*. Oι μοναχοί Bαρνάβας και Σωφρόνιος έκτισαν με τη συμπαράσταση της γειτονικής μονής Bαζελώνα κελί και στη συνέχεια εκκλησία μέσα στη σπηλιά, στην οποία είχε μεταφερθεί η εικόνα της Παναγίας της Aθηνιώτισσας . Καθώς ανάβλυζε νερό είπαν ότι το σοβαρό πρόβλημα της ύδρευσης του μοναστηριού λύθηκε, κατά θαυματουργό τρόπο.

Θαύμα θες, πάρε ένα...

Με ένα όνειρο τρελό...

Στο τέλος του 4ου αιώνα (380-386 μ.Χ.), η Παναγία η Αθηνιώτισσα εμφανίστηκε ως όραμα στους μοναχούς Σωφρόνιο και Βαρνάβα, στη Αθήνα και τους κάλεσε στην εκκλησία.

Εκεί είδαν την εικόνα να σηκώνεται από το προσκυνητάρι, να βγαίνει από το παράθυρο και να πετάει προς τα ουράνια. Συγχρόνως, άκουσαν την Θεοτόκο να λέει: "Πηγαίνω στην Ανατολή. Προπορεύομαι στο όρος Μελά. Ακολουθήστε με...".

Οι μοναχοί την ακολούθησαν και στο όρος Μελά, στον Πόντο, όπου στάθηκε, κτίστηκε μεγάλος Ναός και Μονή. Έτσι η εικόνα πήρε την ονομασία Σουμελά από τη φράση "στου Μελά".

*Η Παναγιά η Αθηνιώτισσα

Με την επικράτηση του χριστιανισμού, τα περισσότερα μνημεία της Αθήνας μετατράπηκαν σε χριστιανικές εκκλησίες. Ο Παρθενώνας αφιερώθηκε στην Παρθένο Μαρία, που στη συνέχεια ονομάσθηκε Παναγιά η Αθηνιώτισσα, ενώ στα τέλη του 11ου αιώνα αποτέλεσε τη μητρόπολη της Αθήνας**.

Τι βρήκαν να αντιγράψουν:

Η Αθηνά και ο Ποσειδώνας διεκδικούσαν την ίδια πόλη. Ανέβηκαν λοιπόν στον ιερό βράχο της Ακρόπολης και ενώπιον των Αθηναίων αποφάσισαν ότι όποιος προσέφερε το ωραιότερο δώρο θα την αποκτούσε.

Ο Ποσειδώνας χτύπησε σε μια πλευρά του λόφου με την τρίαινά του και αμέσως ανάβλυσε ένα πηγάδι. Ο λαός θαύμασε, αλλά το νερό δεν τους φάνηκε τόσο χρήσιμο όσο η ελιά. Το δώρο της Αθηνάς ήταν ένα δέντρο ελιάς, ήταν καλύτερο, μιας και παρείχε στην πόλη τροφή, λάδι και ξυλεία, επίσης η ελιά αποτελούσε πάντα το σύμβολο της ειρήνης και της ευφορίας. Έτσι, κέρδισε τη μονομαχία η Αθηνά και ονόμασε την πόλη της Αθήνα.

Τον Ποσειδώνα τον αντέγραψαν, αλλά εάν στον Πόντο φύτρωσαν και

ελιά είναι άγνωστο...

Η διαφορά είναι ότι ο λαός των Αθηνών δεν είδε όραμα, όλοι είδαν και άκουσαν...(όχι μόνο οι ιερείς).

Το σίγουρο είναι ότι ο ιερός βράχος της Ακροπόλεως ούτε μιλάει ούτε σωπαίνει, απλά σημαίνει.

Πηγές:

**Υπουργείο Πολιτισμού | Ακρόπολη Αθηνών

http://www.hri.org/news/greek/apegr/2008/08-08-15_1.apegr.html

Βικιπαίδεια

Υ.Γ : Οι ένθερμοι πιστοί της Παναγίας που βρίσκονται σε δίλημμα μεταξύ Παναγιάς Αθηνιώτισσας και Παναγιάς Σουμελά αύριο θα έχουν την ευκαιρία να διαβάσουν στο μπλοκ μας εναλλακτικές λύσεις...