22 Μαΐου 2010

Mάριος Bερέττας: Τα βρωμόλογα των αρχαίων Ελλήνων.

ΤΑ ΒΡΩΜΟΛΟΓΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Τα πολυάριθμα «βρωμόλογα» των αρχαίων Ελλήνων υποδεικνύουν ότι οι πρόγονοί μας χυδαιολογούσαν συχνότατα και αισχρότατα, ακριβώς όπως κι εμείς.
Και γιατί όχι; Στο κάτω κάτω δεν υπάρχουν κακά λόγια αλλά μονάχα κακοί άνθρωποι. Τα λεγόμενα βρωμόλογα είναι «κακά λόγια» για κάτι ανέραστους και σεμνότυφους ενώ για όλους τους άλλους τόσο στην αρχαιότητα όσο και σήμερα είναι αναπόσπαστο μέρος του καθημερινού λεξιλογίου πολύτιμο μέσο εκτόνωσης από το άγχος της βιοπάλης και εν τέλει ένα κομμάτι της ζωής…
Το μικρό αυτό λεξικό της αρχαίας βωμολοχίας δεν αποτελεί ένα αυστηρό φιλολογικό πόνημα αλλά το σημειωματάριο ενός… πολυετούς εφήβου, ο οποίος μάζεψε μερικές εκατοντάδες αρχαία «κακά λογάκια» και τα παρουσιάζει στους αναγνώστες του έτσι απλά, για να σπάσουν πλάκα ή ακόμη για να φέρουν σε δύσκολη θέση διάφορους φιλόλογους και… θεολόγους, ρωτώντας τους για παράδειγμα, τι πάει να πει «εσχάρα», «ληκώ» και «μίνθος»!..
Πάντως το παρόν ρυπαρογράφημα μπορεί να εξυπηρετήσει και… παιδαγωγικούς σκοπούς. Διότι η γνώση της αρχαίας χυδαιολογίας αποτελεί εν δυνάμει άλλον έναν τρόπο για να αγαπήσουμε και να μάθουμε τα αρχαία ελληνικά!…
O Mάριος Bερέττας γεννήθηκε στην Aθήνα. Σπούδασε σκηνοθεσία και έχει ανεβάσει πολυάριθμες θεατρικές παραστάσεις για παιδιά σε σχολειά και πνευματικά ιδρύματα διαφόρων δήμων της χώρας. Έχει ταξιδέψει πολύ και μιλά έξι γλώσσες. Kύρια ασχολία του είναι ο κόσμος του βιβλίου.
Έχει γράψει κάπου 40 δημοφιλή βιβλία και 5 θεατρικά έργα. Παράλληλα έχει μεταφράσει πάνω από 300 βιβλία από τα αγγλικά και τα γαλλικά κι έχει επιμεληθεί την έκδοση εκατοντάδων άλλων βιβλίων.
Μια μικρή γεύση από τα βρωμόλογα
Α
ΑΒΡΟΒΑΤΗΣ θηλυπρεπής άνδρας με γυναικείο βάδισμα, κουνιστός [αβροβάτης = αβρός(τρυφερός) + βαίνω (προχωρώ, εισέρχομαι)
ΑΒΡΟΒΟΣΤΡΥΧΟΣ θηλυπρεπής άνδρας με γυναικείες κοτσίδες [ αβροβόστρυχος = αβρός(τρυφερός) + βόστρυχος (κοτσίδα)]
ΑΜΒΩΝ μουνόχειλο [ άμβων = ανά + βαίνω]
ΑΝΑΣΕΙΣΙΦΑΛΛΟΣ φιλήδονη γυναίκα που πιάνει και κουνάει το φαλλό [ ανασεισίφαλλος = ανασείω + φαλλός]
ΑΠΟΨΥΓΜΑ σκατό [απόψυγμα = αποψύχω (βγάζω κάτι έξω και το αφήνω να κρυώσει]
ΑΡΟΤΟΣ γαμίσι [ άροτος = όργωμα]

Β
ΒΔΕΩ κλάνω [βδέω = βρωμάω]
ΒΛΗΧΩ μουνάκι [ βληχώ = βληχή (βέλασμα, αρνάκι μαλλιαρό)]
ΒΟΥΒΟΝΙΩ καυλώνω [ βουβονιώ = βόμβων (πρήξιμο, φούσκωμα)]

Γ
ΓΛΩΤΤΟΔΕΨΕΩ κάνω μαλάξεις με τη γλώσσα, γλείφω αιδοία [γλωττοδεψέω = γλώττα + δεψέω (κάνω μαλάξεις)]
ΓΟΓΓΥΛΗ βυζί [γογγύλη = ολοστρόγγυλη]
ΓΥΝΑΙΚΟΠΙΠΗΣ μπανιστιρτζής [ γυναικοπίπης = γυναίκα + οπιπτεύω]

Δ
ΔΕΛΦΥΣ γυναικείο αιδοίο [ δελφύς = βολβός (αγριοκρεμμύδα)]
ΔΙΔΥΜΟΣ αρχίδι [ δίδυμος = δις + δύο]
ΔΡΟΜΑΣ πόρνη του δρόμου [δρομάς = δρόμος]

Ε
ΕΔΡΟΣΤΡΟΦΟΣ κίναιδος που κουνάει τον κώλο του [εδρόστροφος = έδρα + στρέφω]
ΕΣΧΑΡΑ γυναικείο αιδοίο [εσχάρα = από το ρήμα ίσχω (εμποδίζω)]
ΕΥΠΥΓΟΣ γυναίκα με ωραίο κώλο [εύπυγος = ευ + πυγή ]

Κ
ΚΑΣΣΩΡΙΣ πόρνη [κασσωρίς = από το κάσις (αδελφός, εταίρος)]
ΚΙΝΟΥΡΗΣ αυτός που περπατά επιδεικνύοντας την ψωλή του [κίνουρης = κινέω + ουρά]
ΚΥΝΤΕΡΟΣ αναίσχυντος, θρασύς [κύντερος = από το κύων
ΚΥΩΝ πέος [ κύων = από το ρήμα κύω (γεννώ)]

Μ
ΜΑΝΙΟΚΗΠΟΣ γυναίκα που θέλει διαρκώς να γαμιέται [ μανιόκηπος = μανία + κήπος (μουνί)]
ΜΥΖΟΥΡΙΣ γυναίκα που βυζαίνει το πέος, πιπατζού [μύζουρις = μυζάω + ουρά (πέος)]
ΜΥΡΡΙΝΟΝ η τριχωτή περιοχή του αιδοίου [μυρρίνον = από το μύρρα (μυρτιά)]

Π
ΠΕΡΙΒΑΣΩ η γυναίκα που καβαλάει ερωτικά άνδρες[περιβασώ = περί + βαίνω]
ΠΗΘΙΚΑΛΩΠΗΞ άνθρωπος πανούργος [πιθηκαλώπηξ = πίθηκος = αλώπηξ]
ΠΟΣΘΩΝ άνδρας με μεγάλο πέος [ πόσθων = από το πόσθη(πέος)]
ΠΥΓΙΣΤΗΣ κωλομπαράς [πυγιστής = από την πυγή]

Ρ
ΡΩΠΟΠΕΡΠΕΡΗΘΡΑΣ άνδρας που εκτομίζει ακατάπαυστα βλακείες [ρωποπερπερήθρας = ρώπος(φτηνόπραγμα) + πέρπερος (φλυαρία)].
Και άλλα πολλά θα βρείτε στο βιβλίο… [Books Info]
Πηγή
Διαβάστε επίσης
Η εξέλιξη της παραδοσιακής φορεσιάς στην Ελλάδα
Τα αρχαία μνημεία της Καρδίτσας
Το ψηφιδωτό της Πλωτινούπολης
Η αναγέννηση της Αρχαίας Ολυμπίας
Η Γιαννιώτικη Λαϊκή Τέχνη: Αργυροχοΐα
ΕΛΛΑΣ

Τρύφων Ολύμπιος: Προς τους αγαπητούς Έλληνες.

Προμήθεια

Τόπος και πνεύμα συσπειρώσεως Ελλήνων

από Τρύφωνα Ολύμπιο

Όταν ετίθετο το θεμέλιο των Προμηθείων ετέθη και μια ευχή, να γεννηθεί ένας χώρος φωνής και συσπειρώσεως Ελλήνων στην συνείδηση. Έλλην δε, είχε οριστεί ο αυτάρκης στην ψυχή και στο εγώ πολίτης ο οποίος ενστερνίζεται την πατρώα κοσμοαντίληψη και σύμφωνα με αυτήν διάγει ενάρετο βίο. Αυτό το αγαθό πνεύμα εμπότισε τα Προμήθεια να είναι μια ανιδιοτελής εκδήλωση και αποτέλεσε την δύναμη επιτυχίας.

Κατά καιρούς όμως ξεφεύγαμε από αυτό τον ορισμό και παρουσιάζαμε ένα ανεπαρκές “Εγώ”, που διογκωνόταν υπέρ το μέτρον. Η ψυχική έλλειψη έφερε πολλούς να εισάγουν στον εαυτό τους τον φθόνο με την έκφραση “γιατί αυτός ή αυτοί να οργανώνουν τα Προμήθεια και όχι εγώ ή εμείς”. Το επόμενο βήμα ήταν να κατηγορούν εκείνους που εργάζοντο για την τέλεση των Προμηθείων.

Πρέπει να κατανοήσουμε ότι καίριο και πρώτιστο μέλημα θα πρέπει να είναι η τέλεση των Προμηθείων και όχι ποιός ή ποιοί προΐστανται. Ο σύλλογος Προμηθεύς Πυρφόρος επωμίζεται σήμερα το μεγάλο φορτίο της οργανώσεως. Οι σχετικά λίγοι αυτοί άνθρωποι διαθέτουν ψυχικό εύρος, θυσιάζουν χρόνο και ανιδιοτελώς και με ζήλο σηκώνουν το οργανωτικό βάρος, που είναι όντως ένας άθλος. Τι παραπάνω θα πρέπει να ζητούμε; Δεν μας φτάνει που αυτοί οι άνθρωποι αγωνίζονται και αγωνιούν για την εκδήλωση; Ίσως να κάνουν μερικά λάθη, ίσως να μην μπορούν να κατανοήσουν πλήρως το αρχικό πνεύμα σε ορισμένα σημεία, ίσως…. Αλλά έχουν την καλή διάθεση να ακούσουν και να βελτιωθούν. Επίσης δεν έχουν αποκλείσει κανέναν από συμμετοχή.

Το άγημα ΑΡΕΣ ΑΝΑΞ αποτελείται από γεναίους ανθρώπους που πράγματι θέλουν την αναζήτηση της ελληνικής ψυχής. Η συμμετοχή τους στα Προμήθεια, όπως και πολλών άλλων συλλόγων, κοσμεί όντως την εκδήλωση.

Ανέγνωσα την επιστολή του εκλεκτού Σιδηρόπουλου, προέδρου του συλλόγου ΑΡΕΣ ΑΝΑΞ (που συμμετέχει στις εκδηλώσεις), η οποία δεν θα έπρεπε να κυκλοφορεί στο διαδίκτυο. Το πνεύμα της επιστολής πλήττει πρωτίστως τον θεσμό και δευτερευόντως τα άτομα. Υποθέτω ότι ούτε ο Σιδηρόπουλος ούτε άλλος εκ της οικεγενείας μας θα ήθελε να βλάψει τον θεσμό.

Παροτρύνω λοιπόν όλους να αφήσουν τις μικροπρέπειες και να εργαστούν για το καλό του θεσμού. Από όσα έχω καταλάβει, οι οργανωτές δεν είναι υπερόπτες, δεν είναι ιδιοτελείς, δεν είναι αλαζόνες, αλλά πράττουν με ζήλο το έργο που έχουν επωμισθεί. Οφείλουμε μάλλον να τους ευχαριστούμε για την ευγενή προπάσθεια, να συμμετέχουμε με αγαθή διάθεση και ψυχική ευφορία στα Προμήθεια ως καλοκάγαθοι Έλληνες, να ευχόμαστε το καλύτερον, να σκεπτόμαστε πώς θα ανυψώσουμε εαυτούς και πώς θα ελευθερώσουμε την πατρίδα μας από την εθνική, πνευματική και οικονομική δουλεία.

Ζευς σωτήρ και νίκη

Τρύφων Ολύμπιος

Πηγή...

Κυκλοφόρησε το νέο φύλλο της ΕΛΛΗΝΩΝ ΛΟΓΟΣ.

Θεωρείτε τον αντισημιτισμόν αδίκημα; Καλώς. Τον ανθελληνισμόν τον θεωρείτε αδίκημα;

 
γράφει ο Κώστας Πλεύρης
Όπως είναι γνωστόν η πλήρης ποινική Ολομέλεια του Αρείου Πάγου με την υπ' αριθμ. 3/2010 απόφασίν της απέρριψε την αίτησιν αναιρέσεως υπέρ του νόμου, δια της οποίας ο Εισαγγελεύς του Αρείου Πάγου προσέβαλε την υπ' αριθμ. 913/2009 απόφασιν του Πενταμελούς Εφετείου Αθηνών, που με απήλλαξε της κατηγορίας, ότι παραβαίνω τον νόμον 927/1979 που τιμωρεί τους διεγείροντας φυλετικά μίση, διακρίσεις κ.τ.λ. κατά ομάδος ατόμων εκ μόνου του λόγου της εθνικής, φυλετικής καταγωγής των ή της θρησκείας των.
Η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου συγκεκριμένως επεκύρωσε την υπέρ εμού αθωωτικήν απόφασιν του Πενταμελούς Εφερείου Αθηνών, η οποία είχε δεχθή, ότι όσα γράφω στο... βιβλίον μου «ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ-όλη η αλήθεια» δεν στρέφονται κατά των εβραίων γενικώς και εκ μόνου του λόγου, ότι είναι εβραίοι, αλλά κατά των εβραιοσιωνιστών τους οποίους κατήγγειλα δια τας πράξεις των, που λεπτομερώς περιγράφω βάσει στοιχείων. Έτσι έκλεισε αμετακλήτως η δικαστική διαμάχη μου με το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιον και τους εκπροσώπους του, οι οποίοι αρκετά με απησχόλησαν. Δεν επιθυμώ να θριαμβολογήσω, διότι δεν είναι του χαρακτήρος μου. Απλώς θα επισημάνω μερικά σημεία και θα κάνω στο τέλος μία δήλωσι. Πρώτον. Θαυμάζω την Ελληνικήν Δικαιοσύνην, διότι δεν επηρεάσθη από τας πιέσεις, τας οποίας εδέχθη και απένειμε το δίκαιον κατά συνείδησιν. Προσθέτω ακόμη, ότι ωρισμένοι εβραιοσιωνιστικοί παράγοντες δεν ετόλμησαν να πίεσουν ευθέως δικαστάς, αλλά το επεδίωξαν, δια του πολιτικού ριψάσπιδος Κωνσταντίνου Καραμανλή, προς τον οποίον ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Εβραϊκού Συμβουλίου Καντόρ έστειλε επιστολήν εναντίον μου και ο πρώην πρωθυπουργός εσιώπησε εις σχετικήν επιστολήν και εξώδικόν μου και δεν είχε το θάρρος να με πληροφορήση τι απήντησε στον εβραίον. Δεύτερον. Με την ιστορικήν απόφασίν της η Δικαιοσύνη της Πατρίδος μας προστατεύει την ελευθερίαν της εκφράσεως και την επιστημονικήν έρευναν. Αι αξίαι αυταί προκειμένου περί εβραίων δεν προστατεύονται στην Γερμανίαν, Αυστρίαν, Γαλλίαν και αλλού, όπου με ειδικούς νόμους, που επεβλήθησαν στους ευρωπαϊκούς λαούς, από τον εβραιοσιωνισμό θεωρείται ποινικόν αδίκημα (!) η έρευνα δια το ολοκαύτωμα κ.τ.λ. Επομένως ουσιαστικώς δεν ενίκησα εγώ, αλλ' ενίκησε η ελευθερία του λόγου, η ελευθερία της επιστημονικής ερεύνης εις βάρος του σκοταδισμού, που δεν επιτρέπει έρευνα των εβραϊκών ισχυρισμών, τους οποίους επιδιώκουν να υποχρεούμεθα να τους δεχώμεθα, ως θείαν αποκάλυψιν, της οποίας ποινικώς απαγορεύεται η αμφισβήτησις και η έρευνά της. Ήδη η απόφασις του Αρείου Πάγου δημοσιεύεται ως είδησις εις ολόκληρον της Ευρώπην και τας ΗΠΑ. Και είναι ιστορική, διότι δια πρώτην φοράν στην μεταπολεμικήν Ευρώπην ηττήθη δικαστικώς ο εβραιοσιωνισμός. Τρίτον. Την καταδίκην μου εζήτησαν με ανακοινώσεις των το Ευρωπαϊκό Εβραϊκό Συμβούλιο! το State Department!! ο ΟΗΕ!!! Σκεφθήτε, ότι το υπουργείον Εξωτερικών του Ισραήλ δεν εζήτησε την καταδίκην μου, αλλά την εζήτησε το υπουργείον Εξωτερικών των ΗΠΑ, που επετέθη εναντίον της εφημερίδος μας, του «Ελευθέρου Κόσμου». Τέτοια διεθνή διαφήμισιν φυσικά δεν την εφαντάζετο ο κ. Ζαφειρόπουλος. Όλοι οι ανωτέρω υπερασπισταί του εβραιοσιωνισμού δεν αντέκρουσαν με στοιχεία κι' επιχειρήματα το βιβλίον μου, αλλ' απήτησαν την απηγόρευσίν του. Να μη κυκλοφορή. Αυτό ήθελαν. Δεν το επέτυχαν. Το διατί το ήθελαν, όσοι εδιάβασαν το βιβλίον μου το γνωρίζουν. Τέταρτον. Περιμένω να ιδώ τι θα γράψουν οι κύριοι Ρ. Σωμερίτης, Π. Μανδραβέλλης, Τ. Καμπύλης, αι κυρίαι Μ.Πυργιώτη Α. Φραγκούλη και τόσοι άλλοι αυτόκλητοι δημοσιογραφίσκοι που έσπευσαν να με καταδικάσουν με άρθρα των. Τώρα που η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου με εδικαίωσε, μήπως η Αρεοπαγίται είναι αντισημίται, ναζί κ.τ.λ.; Έχω τηλεφωνήσει στους προαναφερθέντας, που είτε δεν εμφανίζονται στο τηλέφωνον, είτε αποφεύγουν να σχολιάσουν. Να μονολογούν όμως ήξεραν. Με την ευκαιρίαν αυτήν τους προτείνω: ΕΝΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟΝ. Εμπρός κύριοι δημοκράται προσέλθετε εις έναν δημόσιον διάλογον. Πράγματι είναι παράδοξον ένας φασίστας (!) να σας προκαλή εις διάλογον και σεις οι δημοκράται (!) να τον αρνήσθε. Ωστόσον πιστεύω, ότι έχουν το θάρρος και την εντιμότητα να δεχθούν τον διάλογον που προτείνω. Να μην αντιτείνουν το σύνηθες, ότι δεν συνομιλούν με φασίστας (!) διότι τότε πώς αρθρογραφούν εναντίον μου; Αφού αρθρογραφούν εναντίον μου πρέπει να ακούσουν και τας απόψεις μου, εκτός αν επιθυμούν δημοκρατικώτατα να μονολογούν. Κυρίως όμως προτείνω στο «Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο» έναν ΔΗΜΟΣΙΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟΝ (δαπάναις μου, λαμβανομένης υπ' όψιν κάποιας ιδιαιτερότητος). Εμπρός κύριοι εσείς που ήλθατε στο δικαστήριο μάρτυρες εναντίον μου, εμπρός ελάτε πρόσωπον με πρόσωπον να συζητήσωμεν δια να αποδειχθή ποίος έχει δίκαιον και ποίος έχει άδικον. Σας πληροφορώ, ότι τρεις τηλεοράσεις ευχαρίστως δέχονται να μας φιλοξενήσουν. Αν έχετε δίκαιον σας δίδεται η μοναδική ευκαιρία να συντρίψετε έναν, που αποκαλείτε αντισημίτην. Θα παρουσιάσετε τας απόψεις σας και θα με διαλύσετε. Θα με εξευτελίσετε εις ολόκληρον την Ελλάδα τηλεοπτικώς μάλιστα. Λοιπόν μη διστάσετε. Δεχθήτε τον δημόσιον διάλογον. Εκτός αν έχετε άδικον, οπότε αντιλαμβάνομαι διατί ενδεχομένως δεν θα δεχθήτε μίαν τηλεοπτικήν αναμέτρησιν. Με μηνύσεις, εγκλήσεις, αναφοράς, μαρτυρικάς καταθέσεις, ανακοινώσεις, διαβήματα, επιστολάς εις εφημερίδας κ.τ.λ. κ.τ.λ. ήτοι δια παντός μέσου με επολεμήσατε. Ολοκληρώσατε λοιπόν με τον διάλογον, όπου μόνον δια του διαλόγου θα αποδειχθή ποίος ψεύδεται και ποίος είναι ειλικρινής. Ποίος συκοφαντεί και ποίος αποκαλύπτει. Ποίος διεγείρει μίση και ποίος όχι. Πέμπτον. Το «Κεντρικό Ισραηλιτικόν Συμβούλιον» μετά την δημοσίευσιν της αποφάσεως του Αρείου Πάγου δι' ανακοινώσεώς του εξέφρασεν την λύπην του. Ένα Νομικόν Πρόσωπον Δημοσίου Δικαίου εκφράζει την λύπην του, δι' απόφασιν του Ανωτάτου Δικαστηρίου της Πατρίδος μας! Αφού λοιπόν αμφισβητούν οι εβραίοι του Κ.Ι.Σ. τον Άρειον Πάγον και στενοχωρούνται τους προτείνω το εξής: ενεργήσατε τα δέοντα, ώστε να μου χορηγηθή VISA να μεταβώ στο Ισραήλ και να δικασθώ εκεί από εβραϊκό δικαστήριο. Τί άλλο παραπάνω θέλετε να κάνω, δια να σας αποδείξω, ότι δεν φοβούμαι στην υποστήριξι των απόψεών μου; Τέλος όσον αφορά στον αντισημιτισμόν που μου «καταλογίζετε» σας ερωτώ: Θεωρείτε τον αντισημιτισμόν αδίκημα; Καλώς. Τον ανθελληνισμόν τον θεωρείτε αδίκημα;

elkosmos.gr

Πηγή...

Ο Χρυσόστομος Β΄...της Κύπρου:"...Και πήγε να το ανασκαλίσει, να το πάρει στον Πρόεδρο, να πουλήσει μούρη για να κόψουν το επιμίσθιο στους παπάδες..."!

Φρασεολογία πεζοδρομίου ή μάλλον των μαφιόζων της νύκτας,των σκυλάδων,χρησιμοποίησε ο...αντιπρόσωπος του "θεού της αγάπης"...!Εμ,βέβαια,ο λύκος την τρίχα αλλάζει,τη γνώμη ποτέ!Όταν απειλούνται τα "καλά και συμφέροντα ταις...τσέπες υμών",τότε βγάζουν τα δόντια τους στην επιφάνεια!
Έτσι δείχνουν τι και ποιοί πραγματικά είναι...!

ΚΥΠΡΟΣ:Οργή εισαγγελέα για την επίθεση Αρχιεπισκόπου στη γεν. ελέγκτρια ..η Εκκλησία πρέπει να πληρώσει τα 169 εκατ. ευρώ τα οποία οφείλει. Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ Α.Ε.

Ευθεία επίθεση στο πρόσωπο της γενικής ελέγκτριας εξαπέλυσε χθες ο Αρχιεπίσκοπος, προκαλώντας την οργή του γενικού εισαγγελέα. Πηγή του κακού, άρθρο του Συντάγματος, το οποίο ωστόσο μπορεί να τροποποιηθεί
Για αποπροσανατολισμό εκ μέρους του Αρχιεπισκόπου από την ουσία του όλου ζητήματος, ήτοι την επιμονή της Εκκλησίας να μην πληρώσει τις οφειλές της στην Πολιτεία, έκανε χθες λόγο ο γενικός εισαγγελέας, ο οποίος ένιωσε την ανάγκη να ...συγκαλέσει δημοσιογραφική διάσκεψη για να προστατέψει το θεσμό του γενικού ελεγκτή, αλλά πολύ περισσότερο την ίδια τη Χρυστάλλα Γιωρκάτζη. Η οποία, όπως δήλωσε ο κ. Κληρίδης, πλήγηκε από τις «απαξιωτικές και βάναυσες» δηλώσεις του Προκαθήμενου της Εκκλησίας.
Ο Χρυσόστομος Β΄ μετά τις προχθεσινές, ενώπιον των βουλευτών, απαξιωτικές δηλώσεις του για το Δικαστικό Σώμα - είχε δηλώσει ότι ακόμη και αν το κράτος οδηγήσει την Εκκλησία στο δικαστήριο και αυτό αποφανθεί ότι η Εκκλησία πρέπει να πληρώσει τα 169 εκατ. ευρώ τα οποία οφείλει, δεν θα το πράξει- χθες απαξίωσε και τον κατοχυρωμένο από το Σύνταγμα ανεξάρτητο θεσμό του γενικού ελεγκτή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ:http://www.hellenicvoiceny.com

Πηγή...

21 Μαΐου 2010

Υπέροχη Ζωή: Νικάμε το σύστημα με τα ίδια του τα όπλα.

 Σηκώνουμε τα χρήματα μας ΟΛΟΙ από τις τράπεζες

Ενημερώστε τους πάντες να κινηθούν ανάλογα και μέχρι τέλος Ιουνίου να έχει ήδη γίνει!
Ο πλανήτης όλος κοιτάζει την Ελλάδα αυτές τις ώρες για να δει τι συμβαίνει.
Ας τους δέιξουμε το δρόμο. OΛOI MAZI!



Συμπληρωματικά δείτε τα παρακάτω λινκ


Bank Run
Fractional Reverse Banking
How it works

Πηγή...

Ο..."άγιος" και "μέγας" Κωνσταντίνος από τη...Δαρδανία!

[Αλλά μετ'ολίγον ο Διοκλητιανός ενόμισε πρέπον να μερίση έτι μάλλον τας φροντίδας της υπερτάτης αρχής' εχειροτόνησε δε επί τούτω,εν έτει 291,από κοινού μετά του Αυγούστου Μαξιμιανού,δύο καίσαρας,τον εκ Δαρδανίας Κωνστάντιον τον Χλωρόν και τον εκ Μοισίας Γαλέριον,ορίσας όμως ότι το του καίσαρος αξίωμα επέχει δευτερεύουσαν ως προς τον Αύγουστον τάξιν.Και τον μεν Γαλέριον προσέλαβεν αυτός βοηθόν,τον δε Κωνστάντιον έδωκεν εις τον Μαξιμιανόν συγκυβερνήτην των της Δύσεως πραγμάτων.Τούτου του Κωνσταντίου υιός υπήρξεν ο Κωνσταντίνος,όστις εγεννήθη κατά τινας μεν εις Ταρσόν,κατ'άλλους δε εις Δρεπάνην της Βιθυνίας,και κατά την πιθανωτέραν γνώμην εις Ναίσσον,την σημερινήν Νίσσαν της Μοισίας,εν έτει 274.Ο πατήρ αυτού,ει και στενός και συγγενής διατελέσας του αυτοκράτορος Κλαυδίου,ήτο εισέτι τότε απλούς στρατηγός και είχε συνοικήσει μετά κόρης τινός ευτελούς κοινωνικής τάξεως,Ελένης το όνομα,της τοσούτον μετέπειτα περιωνύμου μητρός του Κωνσταντίνου.Προαχθείς δε εις το του καίσαρος αξίωμα,ηναγκάσθη υπό του Διοκλητιανού να διαζευχθή μεν την Ελένην ίνα λάβη σύζυγον συγγενή τινα του Αυγούστου Μαξιμιανού,να καταλίπη δε παρά τω αυτοκράτορι το υιόν Κωνσταντίνον ως όμηρον.]διαβάστε περισσότερα...

Διωγμοί των Ελλήνων από τους χριστιανούς επί Κωνσταντίνου!!!!!

http://www.epanellinismos.com/
Παραθέτω,,απόσπασμα από την "ΙΣΤΟΡΙΑΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ",βιβλίον όγδοον,εκδόσεων ΓΑΛΑΞΙΑ-ΕΡΜΕΙΑΣ,του Κ.Παπαρρηγόπουλου ο οποίος ήταν όπως φαίνεται και από το ύφος της γραφής του,αλλά και από αυτήν την ομολογίαν του σφοδρότατος υποστηρικτής του χριστιανισμού,άρα και εξωραιστής των ιστορικών γεγονότων της περιόδου κατά την οποίαν η επίθεσις εναντίον του Ελληνισμού,ευρισκόταν στην πιο καίρια φάσιν του!!!Παρόλο που προσπαθεί να αποκρύψει,λοιδωρόντας μάλιστα τους εθνικούς ως ειδωλολάτρας και "εις όργια ελεεινά παρεκτραπέντας"!!!

Στη σελίδα 144,γράφει μεταξύ άλλων:

"...Κατά το προοίμιον τούτο ήθελέ τις νομίσει ότι ο Κωνσταντίνος έμελλεν ήδη να επιβάλη την νέαν πίστιν ως επικρατούν θρήσκευμα και να πατάξη κατά κεφαλής την ειδωλολατρείαν."

Αμέσως συνεχίζει στολίζοντας τον Κωνσταντίνο με "αγαθό" πνεύμα!!!!:

"Αλλ'όχι διότι ο Κωνσταντίνος εν τη εξαιρέτω αυτού συνέσει επιφέρει' "
"Δια των νέων άρα τούτων νόμων,ο Κωνσταντίνος ουδέν άλλο έπραξεν ή να κυρώση την παρ'αυτού ανέκαθεν καθιερωθείσαν ανεξιθρησκείαν,πεπειθώς,ως έλεγεν,ότι αυτή και μόνη αρκεί να επιφέρη εν ειρήνη τον θρίαμβον της αληθείας.
Και όμως η ειδωλολατρεία ήρχισεν έκτοτε να πάσχη συμφοράς,αίτινες,οσημέραι αυξάνουσαι,έμελλον προιόντος του χρόνου,επί των διαδόχων του Κωνσταντίνου,να καταντήσωσιν εις επίσημον κατ'αυτής διωγμόν.Ναι μεν επί του Κωνσταντίνου αυτού διωγμός τοιούτος δεν εγένετο'πάντα όσα μεταγενέστεροι χρονογράφοι,και αυτός ο Ευσέβιος,απέδωκαν αυτώ ως προς τούτο,λογίζονται ήδη ευλόγως ως ανυπόστατα.Αλλ'ουδέν ήττον ποικίλα αίτια επήγαγον έτι αυτού βασιλεύοντος,δια της ακαταμαχήτου των πραγμάτων δυνάμεως,πολλάς εις την αρχαίαν πίστιν ζημίας.Προ καιρού λ.χ. η ειδωλολατρεία είχε πολλαχού παρεκτραπή εις όργια ελεεινά'ταύτα δέξ ανάγκης προεκάλεσαν την επέμβασιν της πολιτικής εξουσίας λόγω δημοσίας ηθικής.Ούτω το εν Αφάκοις του Λιβάνου όρους Αφροδίτης ιερόν,και το εν Αιγαίς της Κιλικίας του Ασκληπιού,κατηδαφίσθησαν διότι ετελούντο εν αυτοίς πράξεις της εσχάτης ακολασίας'ούτω και ο ναός της Αφροδίτης ο κατά την εν Φοινίκη Ηλιούπολιν,κατελύθη,διότι κατήντησε να χρησιμεύη ως πορνείας καταγώγιον.Και έπειτα ο θρησκευτικός των εθνικών ζήλος,όστις ουδέποτε υπήρξε μέγας,οσημέραι εμαραίνετο,και πολλά των ιερών και χρηστηρίων εγκατελείποντο'εγκαταλειφθέντα δε άπαξ ή εγυμνώνοντο των πολυτίμων αυτών σκευών και κοσμημάτων ή και όλως κατεστρέφοντο.Ούτως επί παραδείγματος,ιδρυθείσης μετ'ολίγον της Κωνσταντινουπόλεως,μετεφέρθησαν εις τας πλατείας αυτής και τα παλάτια ο Πύθιος Απόλλων,και ο Σμίνθιος,και ο εν Δελφοίς τρίπους,και αι Ελικωνιάδες Μούσαι και άλλα.Επί πάσιν η λαμπρά προστασία ήν αναφανδόν ήδη απένειμεν ο βασιλεύς εις τους χριστιανούς,ενεθάρρυνεν αυτούς επί τοσούτον ώστε πολλάκις επεχείρησαν οίκοθεν δηώσεις τας οποίας ούτε οι νόμοι ούτε η Κυβέρνησις έτι επέτρεπον.Όθεν έκτοτε δυνάμεθα να υπολάβωμεν τον χριστιανισμόν ουχί μεν νόμω,πράγματι όμως οριστικώς εν τω κράτει κατισχύσαντα."

"Αλλ'ο αρχαίος βίος δεν έμελλε να παραδώση τα όπλα αμαχητί εις τον νέον.Ο χριστιανισμός κατ'αυτήν ταύτην την στιγμήν καθ'ήν ενόμιζεν εαυτόν θριαμβεύοντα,υπέστη κρίσιν δεινήν,ήτις ουδέν άλλο ήτο ή έμμεσός τις αντίδρασις του αρχαίου ελληνισμού.Μη φανή δε παράδοξον διότι λέγομεν ενταύθα τον ελληνισμόν εξανιστάμενον κατά του νέου θρησκεύματος,ενώ προηγουμένως είχομεν παραστήσει αυτόν συμμαχήσαντα μετά του θρησκεύματος τούτου.Η εθνική κοινωνία περιήλθε προς τον χριστιανισμόν εις ποικίλας και πολλάκις αντιθέτους σχέσεις'....."

Ωιμέ,όσο και να προσπάθησε να εξωραίσει και να αποκρύψει τα πραγματικά γεγονότα ο Παπαρρηγόπουλος,του έχει ξεφύγει η Α-ΛΗΘΕΙΑ.
Πιάστε το ύπουλο της "ανεξιθρησκείας",αναρωτηθείτε γιατί τα αγάλματα και τα άλλα πολύτιμα σκεύη των εθνικών,ενώ "ήταν ειδωλολατρικά",στόλισαν τις πλατείες και τα παλάτια της Κωνσταντινούπολης!!!!!!
Πιάστε και το τελευταίο "προηγουμένως είχομεν παραστήσει αυτόν συμμαχήσαντα μετά του θρησκεύματος τούτου"!!!!!!!

Και αναγκαστικά σε μια φράση λέει τα πάντα:
"Η εθνική κοινωνία περιήλθε προς τον χριστιανισμόν εις ποικίλας και πολλάκις αντιθέτους σχέσεις'"!!!!!!

20 Μαΐου 2010

Οι Ντάλτον

Αυτό το πράγμα δεν μπορεί να λέγεται Κυβέρνηση.

Είναι μια σπείρα τυχάρπαστων απατεώνων που ολοκληρώνει την 30χρονη καταλήστευση του Ελληνικού λαού που ξεκίνησε ο μπαμπάς.

Συμμορία ασύδοτων ληστών, με αρχηγό έναν κουτοπόνηρο βλάκα και στελέχη διαπλεκόμενα λαμόγια.

Ανθρωπάκια της πλάκας και πιόνια συμφερόντων

Με απύθμενο θράσσος και γκαγκστερικές μεθόδους “τελειώνουν” την Ελλάδα.

Διαλύουν ότι είχε απομείνει από τον κοινωνικό ιστό και καταδικάζουν γενιές ολόκληρες στην ανυπαρξία.

Πηγή...

ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

Ποιος ευθύνεται για την κατάσταση της χώρας;

Σε μια συνέντευξή του ο υπουργός οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου διατύπωσε την εξής ενδιαφέρουσα άποψη: «Καμία χώρα με τόσο μεγάλες ανάγκες δανεισμού, με τόσο μεγάλη εξάρτηση από δανεικά κεφάλαια για να λειτουργήσει δεν είναι κατ’ ουσίαν ελεύθερη. Οι πιστωτές – είτε άμεσα είτε έμμεσα – ζητούν λογαριασμό για το τι κάνεις τα λεφτά που σε δανείζουν, όχι απαραίτητα γιατί θέλουν να επιβάλουν την οικονομική τους πολιτική, αλλά κυρίως για να εξασφαλίσουν ότι τα χρήματα που σου δανείζουν θα μπορέσουν να τα πάρουν πίσω, γιατί είναι χρήματα φορολογουμένων και ασφαλισμένων σε Ταμεία άλλων χωρών και μετόχων στους οποίους λογοδοτούν.» (Κόσμος του Επενδυτή, 15-16/5) Ας αφήσουμε κατά μέρος την αναφορά σε «φορολογούμενους και ασφαλισμένους σε Ταμεία άλλων χωρών», όπου υποτίθεται ότι λογοδοτούν οι πιστωτές της χώρας μας. Πρόκειται για τις συνήθεις ανοησίες με τις οποίες διανθίζει, τόσο ο κύριος υπουργός, όσο και ο πρωθυπουργός της χώρας, τις λιγοστές αλήθειες που αναγκάζονται να ομολογήσουν. Άλλωστε δεν μπορεί να μην ξέρει κοτζάμ υπουργός οικονομικών ότι σε ασφαλιστικά ταμεία και ασφαλιστικές εταιρείες ανήκει μόλις το 15% των ελληνικών ομολόγων. Κι αυτοί που διαχειρίζονται τα λεφτά των «φορολογουμένων και ασφαλισμένων» λογοδοτούν σ’ αυτούς, όσο λογοδοτούν και οι διαχειριστές των δικών μας ασφαλιστικών ταμείων, οι οποίοι καθ’ υπόδειξη των κυβερνήσεων, αλλά και γνωστών κερδοσκοπικών κυκλωμάτων, έχουν φορτώσει τα ταμεία με κάθε λογής ομόλογα και άλλες ανάλογου τύπου επενδύσεις χωρίς αντίκρισμα.
Η αλήθεια είναι ότι οι πιστωτές του κράτους δεν είναι κάποιοι έντιμοι διαχειριστές του υστερήματος των φορολογουμένων και των ασφαλισμένων άλλων χωρών, αλλά επενδυτικά κεφάλαια και τράπεζες που ειδικεύονται στην διεθνή τοκογλυφία και κερδοσκοπία. Και δανείζουν την Ελλάδα γιατί γνωρίζουν πολύ καλά ότι έχουν να κερδίσουν πάρα πολλά. Πάντα με την αμέριστη βοήθεια των εκάστοτε κυβερνήσεων αυτής της χώρας. Είναι χαρακτηριστικό ότι ολόκληρη την περίοδο της μεταπολίτευσης, 1974-2009, η Ελλάδα έχει πληρώσει σε εξυπηρέτηση χρέους πάνω από 640 δις ευρώ για ένα κυλιόμενο δημόσιο χρέος των 300 δις ευρώ το 2009. Πρόκειται για μια μέση απόδοση της τάξης του 215%! Ποια άλλη επιχείρηση μπορεί να υπερηφανευτεί για τέτοιες αποδόσεις; Γιατί λοιπόν να μην φορτώσουν με δάνεια τη χώρα;
Ωστόσο, αυτό που...συνέχεια...στην πηγή...

Πρόεδρος Finansbank: "Ούτε μία λίρα για την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας - Όλα τα κέρδη στην Τουρκία...


Κόλαφο για την "επενδυτική", υποτίθεται, πολιτική που ασκεί η Εθνική Τράπεζα και συνακόλουθα για όλα τα ψεύδη που μας αραδιάζουν τραπεζίτες και υπουργοί Οικονομίας που υπεραμύνονται των ελληνικών επενδύσεων στην Τουρκία: "Δεν έχει γίνει μεταφορά κερδών από την τουρκική τράπεζα Finansbank προς την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος και δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ. Ούτε μία λίρα. Όλα τα κέρδη θα επανεπενδύονται στην Τουρκία", δηλώνει ο Ομέρ Αράς, πρόεδρος της τουρκικής τράπεζας που είναι θυγατρική της Εθνικής στην Τουρκία.
Σε συνέντευξή του που δημοσιεύτηκε στο σημερινό φύλλο της τουρκικής εφημερίδας «Μιλιέτ», ο κ. Αράς απάντησε σε ερώτηση σχετικά με τη φημολογία περί μεταφοράς χρημάτων προς την Εθνική, για να πει ότι «εξαιτίας της.........
μείωσης των κερδών των τραπεζών στην Ελλάδα, τόσο της Εθνικής, όσο και των υπόλοιπων τραπεζών, εμφανίζεται μια εικόνα σχετικής αύξησης των κερδών της Finansbank εντός του ομίλου».

«Η Finansbank δεν έχει μοιράσει ούτε μία λίρα μέρισμα από τα κέρδη της και δεν σχεδιάζει να το κάνει. Το σύνολο του κέρδους προστίθεται στο κεφάλαιο της τράπεζας και σκοπός είναι η επέκταση της Finansbank στην Τουρκία. Συνεπώς δεν τίθεται θέμα μεταφοράς κέρδους», επισημαίνει.
«Δεν λειτουργούμε ως υποκατάστημα της Εθνικής. Η Finansbank λειτουργεί στην Τουρκία ως τουρκική τράπεζα. Μας ελέγχει το Συμβούλιο Ελέγχου Τραπεζών και έχουμε έναν άκρως υγιή ισολογισμό. Συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε Οι στόχοι που θέσαμε με τον προϋπολογισμό του 2010 αφορούν ανάπτυξη πάνω από το μέσο όρο του τραπεζικού τομέα στην Τουρκία και τα δεδομένα του πρώτου τριμήνου μας επιβεβαιώνουν», καταλήγει ο Ομέρ Αράς.
Με πολύ απλά λόγια οι Έλληνες καταθέτες και μέτοχοι της Εθνικής Τράπεζας, επένδυσαν τα χρήματά τους στην Τουρκία για να σώσουν την ... τουρκική οικονομία και μόνο, έχοντας βέβαια στο σβέρκο τους και όλες τις επισφάλειες της τουρκικής τράπεζας. Πότε θα έχουμε προανακριτική για τα εθνικά θέματα;

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr 
Πηγή...

Δείτε...τι έλεγαν τότε...
Η Εθνική Τράπεζα προχωρά στην εξαγορά της τουρκικής τράπεζας Finansbank (3/4/2006)

Η Εθνική Τράπεζα ανακοίνωσε την εξαγορά της τουρκικής τράπεζας Finansbank (3/4/2006)
 Για δείτε ποιός είναι ο μεγαλομέτοχος στην ΕΘΝΙΚΗ...με τεμάχια(μετοχές)...9.000.000.Γιατί δεν αντέδρασαν οι μαυρορασοφόροι κατακτητές της Ελλάδας;Αυτοί που...κόπτονται τάχα για τα εθνικά θέματα,για τους εχθρούς που μας απειλούν,κλπ.,κλπ.;Μήπως θέλησαν να ενισχύσουν άλλη μια φορά τα συνεταιράκια τους;

Η ισχύς των φιρμανιών του Σουλτάνου στο Σουλτανάτο της...Ελλάδας!!

Η ουσία για την περιουσία της...Χ.ΕΚΚΛΗΣΙΑ Α.Ε.Ερώτημα:Πόθεν έσχον,από πότε και πως;

Ο ραγιάς και το..."ρεγιαδιλίκι"...Και η "Ι-ερή Μ-αφία" να πουλάει την Ελλάδα!

"...ουδενί εν γένει επιτρέπεται του λοιπού ν' αφιεροί γαίας εις μοναστήρια ή εκκλησίας"!!!!

 

Υπογράψτε να Φορολογηθεί κι η Εκκλησία.