29 Ιανουαρίου 2012

«Την Άρτεμη τραγουδήστε, κόρες, που αποφεύγει τον Αλφειό…»

Με αφορμή την ανάρτηση του φίλου και συνεργάτη Νίκου Σάμιου(Υπερνεφέλιου),είχαμε μια συζήτηση για την Αρτέμιδα.Του είπα να διαβάσει τα σχετικά με την Αλφειαία Αρτέμιδα και τον ερωτευμένο μαζί της Αλφειό!


Μου έστειλε το παρακάτω:



O Μυθικός θεός του ομώνυμου ποταμού, που πηγάζει από την Αρκαδία, διαρρέει την Ηλεία και εκβάλλει στο Ιόνιο πέλαγος. Ήταν γιος του Ωκεανού και της Τηθύος και λατρευόταν στην Ολυμπία ως ποτάμια θεότητα, καθώς περνούσε από το νότιο τμήμα της ιερής Άλτεως. Μέσα στην Άλτι υπήρχε βωμός, όπου γίνονταν θυσίες προς τιμήν του. Σύμφωνα με το μύθο, ο Αλφειός ήταν κυνηγός, που ερωτεύθηκε παράφορα τη Νύμφη της Αχαΐας, Αρέθουσα. Εκείνη, όμως, δεν ανταποκρίθηκε και για να γλυτώσει από την καταδίωξή του, ζήτησε τη βοήθεια της Αρτέμιδας. Η θεά την τύλιξε σε σύννεφο και την έφερε στην Ορτυγία, νησάκι απέναντι από τις Συρακούσες, όπου τη μεταμόρφωσε σε πηγή. Ο Αλφειός περιπλανιόταν απελπισμένος για το χαμένο έρωτά του, μέχρι που τον λυπήθηκε ο Δίας και τον μεταμόρφωσε στο μεγάλο ποταμό της Πελοποννήσου. Τότε διέσχισε το πέλαγος και έφθασε στη Σικελία, όπου και ενώθηκε με τα νερά της «καλλίρροης» Αρέθουσας. Άλλη παραλλαγή του μύθου αναφέρει στη θέση της Αρέθουσας την ίδια την Αρτέμιδα. Ο Αλφειός ήταν το αγαπημένο ποτάμι του Δία. Κατά την αρχαιότητα, τη 19η του μηνός Ελαφιώνος, μετέφεραν τη στάχτη από την εστία του Πρυτανείου στο μεγάλο βωμό του Δία, που υπήρχε στο κέντρο της Άλτεως, την ανακάτευαν μόνο με νερό του Αλφειού και επάλειφαν το βωμό. Η μεγάλη σημασία του ποταμού για την Ολυμπία επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι ο Αλφειός απεικονίζεται στη μία άκρη του ανατολικού αετώματος του ναού του Δία, όπου αποδίδεται ως ξαπλωμένος άνδρας.
http://odysseus.culture.gr/a/5/ga502.jsp?obj_id=12441( Υπουργείο Πολιτισμού)


Είδες Νίκο;Αυτή την ΙΣΤΟΡΙΑ προσπαθούν και εν μέρει το έχουν καταφέρει,να εξαφανίσουν!Αυτή την ίδια την ΥΠΑΡΞΗ των ΕΛΛΗΝΩΝ...Πόσες φορές το έχουν προσπαθήσει...!!!Κι άλλες τόσες έχουν σπάσει τα μούτρα τους...!!!Όσοι εναπομείναντες Έλληνες υπάρχουν μέσα στις στάχτες των ολοκαυτωμάτων που έχουν προκαλέσει κατά της ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΦΥΛΗΣ,του ιδίου ΓΕΝΟΥΣ με τους ΟΛΥΜΠΙΟΥΣ ΘΕΟΥΣ,ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ τιμωροί των μωρών και φαύλων απανθρώπων που πρόσκαιρα έχουν κατακτήσει τον ΠΛΑΝΗΤΗ...



Σχετικά άρθρα:

Ο Αλφειός,ο Πύραμος,ο Νείλος!


Η ορεινή Ολυμπία,ο Καλυδώνιος κάπρος και η αποκατάσταση της ιστορίας.


"..τιμάσαις πόρον Αλφεού μετά δώδεκ' Ανάκτων θεών'..."


ΑΛΦΕΙΟΝ ΙΕΡΟΝ ΡΟΟΝ: Από τον Νύκτιμο στον Ροφιά...


Ο Ποσειδώνας και ο Αλφειός!


Η πείνα είναι το καμάρι του κιοτή,του σκλάβου που του μέλλει να θαφτεί...

Με την ACTA καταφέρνουν να μας SOPAσουν

ή αλλιώς...πάρε μια...PIPA και...SOPA...!
To 1908, δεκάδες εταιρίες παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών μετακόμισαν από το New Jersey στην περιοχή του Hollywood στην Καλιφόρνια. Απόσταση μεγαλύτερη των 4000 χιλιομέτρων. Οι ιδιοκτήτες των εταιριών αυτών είχαν στο New Jersey συνέχεια προβλήματα με το νόμο και τον εφευρέτη Τόμας Έντισον. Ο Έντισον τους αποκαλούσε “πειρατές”.
Ο εφευρέτης κατείχε εκείνη την περίοδο όλες τις πατέντες και τα πνευματικά δικαιώματα στον εξοπλισμό για την κινηματογράφηση  κινούμενων εικόνων. Απαιτούσε έτσι από όλους τους παραγωγούς να πληρώνουν ποσοστά. Οι συγκεκριμένοι παραγωγοί χρησιμοποιούσαν “πειρατικές” κινηματογραφικές μηχανές φτιαγμένες επάνω στα πρότυπα των πατεντών του Τ. Έντισον. Δεν είχαν καμία πρόθεση όμως να του δώσουν ούτε ένα σεντ. Έτσι, έφυγαν όσο το δυνατόν μακρύτερα από τον Έντισον και τους ελέγχους.
Τα γεγονότα τους δικαίωσαν. Το 1911, ο Eastman Kodak ιδρυτής της πρόσφατα χρεοκοπημένης εταιρίας και εφευρέτης μεταξύ άλλων του φιλμ σε ρολό, αποχώρησε από την εταιρία – μονοπώλιο του Έντισον και άρχισε να διαθέτει φίλμ σε όλους τους παραγωγούς ταινιών. Λίγα χρόνια αργότερα το μονοπώλιο του Έντισον ακυρώθηκε στην πράξη. Οι εταιρίες αυτές του Hollywood εξελίχθηκαν σε κολοσσούς. MGM, Warner Bros, Paramount Pictures, 21th Century Fox είναι μερικές από αυτές.
Την εβδομάδα που μας πέρασε, κάποιες από τις παραπάνω εταιρίες μαζί με τις επιχειρήσεις της μουσικής βιομηχανίας υπέστησαν μια οδυνηρή ήττα. Προς το παρόν, τα προτεινόμενα στις ΗΠΑ νομοσχέδια SOPA&PIPA (SOPA στα Σουηδικά σημαίνει σκουπίδια) μπαίνουν στον πάγο. “Πρόκειται για την πρώτη μεγάλη νίκη των πολιτών απέναντι στις εταιρίες” δηλώνει στο Protagon,  ο Σουηδός εμπνευστής και ιδρυτής του Κόμματος των Πειρατών με τις δυο έδρες στο Ευρωκοινοβούλιο, Rick Falkvinge. Ο πρώτος που μίλησε ανοιχτά για την ελεύθερη διακίνηση αρχείων για μη εμπορική χρήση στο Internet

Ας κάνουμε τον εφιάλτη του Καρατζαφέρη πραγματικότητα !!!


    Βεβαίως και πέτυχε το μνημόνιο...Βεβαίως ο στόχος τους είναι η διάλυση της Ελλάδας...Αλλά,ποιός ενδιαφέρεται;

    Στην πρόσκληση ενότητας για τη συγκρότηση ενός νέου συνασπισμού εξουσίας επέμεινε ο πρόεδρος της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας καλώντας όλες τις δυνάμεις της ευρύτερης αριστεράς “να κάνουμε τον εφιάλτη του Καρατζαφέρη πραγματικότητα”.

     Απευθύνθηκε προσωπικά στη γ.γ. του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα και στον πρόεδρο της ΔΗΜ.ΑΡ. Φ. Κουβέλη καθώς είναι οι δύο που αρνούνται επίμονα την ενωτική πρόταση.

    “Η μία μας κατηγορεί για ευρωλιγουρισμό και ο άλλος για αντιευρωπαϊσμό. Τίποτα από τα

    28 Ιανουαρίου 2012

    Το στρίμωγμα της γάτας...


    Γράφει ο Οδυσσέας Τυλιγάδας
    Αγαπητοί συνέλληνες,
      Έχοντας θέσει ως καταληκτική ημερομηνία την 05η Φεβρουαρίου 2012 για την οποιαδήποτε συμμετοχή σας στην εκ μέρους μας έγερση ΑΓΩΓΗΣ κατά των ανθελλήνων πολιτικών που δρούν ως στρατεύματα κατοχής στα σπλάχνα του Έθνους και αναμένοντας την συμμετοχή όσων πραγματικά ενδιαφέρονται για την ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, της Ελευθερίας μας, της αξιοπρέπειάς μας, των οικογενειών μας, των περιουσιών μας και προπαντός του

    ACTA;Κάποιοι ξύπνησαν:

    Η Γερμανία είναι ο μεγαλύτερος αμαρτωλός χρεοφειλέτης του 20ου αιώνα


    Αυτό το είχε δηλώσει σε συνέντευξη του στο Spiegel στις  21.06.2011 ο Γερμανός καθηγητής Ιστορίας-Οικονομίας Albrecht Ritschl.

    Albrecht Ritschl στο Spiegel....«Οι Έλληνες, αν θέλουν, μας παίρνουν και τα σώβρακα»



    Τάδε έφη ο Γερμανός καθηγητής της Ιστορίας της Οικονομίας Albrecht Ritschl. Το θέμα είναι ποιος τον ακούει.
    Αυτή η συνέντευξη του Γερμανού καθηγητή στο Spiegel ενδεχομένως να μην κάνει το γύρο του ελληνικού διαδικτύου. Λίγοι θα την πάρουν χαμπάρι και ακόμη λιγότεροι θα την διαβάσουν ολόκληρη. Αν πάντως θέλετε να δείτε και μια άλλη, ψύχραιμη άποψη σχετικά με το ελληνικό χρέος, καλό θα ήταν να της ρίξετε μια ματιά.

    Spiegel: Κυριε Ritschl η Γερμανία συζητάει αυτό τον καιρό για περαιτέρω οικονομική βοήθεια για την Ελλάδα σαν υπεράνω όλων ηθικολόγος. Η κυβέρνηση ενεργεί με ακαμψία σύμφωνα με τη ρήση : ¨λεφτά θα πάρετε μόνο αν κάνετε αυτό που σας λέμε¨. Είναι δίκαιη αυτή η συμπεριφορά
    Ritschl: Οχι, είναι απολύτως αδικαιολόγητη.
    Spiegel: Μάλλον δεν το βλέπουν έτσι οι περισσότεροι Γερμανοί.
    Ritschl: Μπορεί, αλλά η Γερμανία έζησε τις μεγαλύτερες χρεοκοπίες της νεότερης ιστορίας. Την σημερινή οικονομική ανεξαρτησία της και τη θέση της ως Διδασκάλου της Ευρώπης την χρωστάει στις ΗΠΑ, οι οποίες μετά τον 1ο αλλά και τον 2ο Παγκόσμιο πόλεμο παραιτήθηκαν από το δικαίωμα τους για τεράστια χρηματικά ποσά. Αυτό δεν το θυμάται όμως κανείς.
    Spiegel: Τι ακριβώς συνέβη τότε;

    Θέλεις νά χεις πιστή την εικόνα του νεοέλληνα;


    Άλλο πράγμα η μέρα και το φως, και άλλο η νύχτα και οι μαύροι βρυκολάκοι


    Άγαλμα του Πλούταρχου στο  Μουσείο των Δελφών. Ήταν πρεσβύτερος των ιερέων του Απόλλωνα....

    «Θέλεις νά χεις πιστή την εικόνα του νεοέλληνα; Λάβε το ράσο του γύπα και του κόρακα. Λάβε τι ασπιδωτές κοιλιές των ιερέων, το καλυμμαύκι του Μακαρίου Β΄ της Κύπρου. Και τα γένια τα καλογερικά που κρύβουν το πρόσωπο, όπως οι άκοσμοι αγκαθεροί φράχτες τους αγρούς. Και τις κουκουλωμένες καλόγριες, την άλλη έκδοση του φερετζέ της τούρκισσας, και έχεις τον νεοέλληνα φωτογραφία στον τοίχο. Απέναντι σε τούτη τη μελανή και γανιασμένη φοβέρα, φέρε την εικόνα του αρχαίου Έλληνα, για να μετρήσεις τη διαφορά. Φέρε την εικόνα των νέων σωμάτων, τις ευσταλείς και τις διακριτές… Φέρε την εικόνα που μας αφήσανε οι γυναίκες της αρχαίας Ελλάδας. Οι κοντυλογραμμένες, με τις λεπτές ζώνες τον κυανό κεφαλόδεσμο και τον ζαρκαδένιο τόνο του κορμιού. Οι ελληνίδες του Άργους και της Ιωνίας, οι λινές και οι φαινομηρίδες… Όλοι και όλες στηριγμένοι χαρούμενα σε κάποια μαρμάρινη στήλη,  σ’ ένα λιτό κιονόκρανο, σε μια λευκή κρήνη της Αγοράς. Με περίγυρα τους ωραίους γεωμετρημένους ναούς, αναπαυμένους στο φως και στην αιθρία. Άνθρωποι και θεοί, και αγάλματα ένα. Όλα ετούτα για να συγκρίνεις την παλιά και την νέα Ελλάδα…άλλο πράγμα η μέρα και το φως, και άλλο η νύχτα και οι μαύροι βρυκολάκοι» (Λιαντίνης «Γκέμμα» σελ.107). 

    27 Ιανουαρίου 2012

    ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΑΝ ΤΟΣΟΙ ΣΛΑΒΟΙ;



    Εκβυζαντινίστηκαν, δεν εξελληνίστηκαν
    οι λαοί, που εποίκισαν τον ελλαδικό χώρο το μεσαίωνα


    Έγραψε στις 14.11.2011 ο/η: Λάζαρης Γιάννης

    Από τον στ΄αιώνα κι ύστερα, κατέβηκαν κι εγκαταστάθηκαν πολλοί σλάβοι στον ελλαδικό χώρο. Από την Πελοπόννησο, πέρασαν στα νησιά τού Αιγαίου κι έφτασαν ως την Κρήτη αλλάζοντας την εθνογραφική σύνθεση τού πληθυσμού. Ο Κωνσταντίνος Πορφυρογέννητος μνημονεύοντας το γεγονός λέει, πως «εσλαυώθη πάσα η χώρα.» Αιώνες αργότερα στο χώρο εγκαταστάθηκαν κι άλλοι επήλυδες, κυρίως αρβανίτες,βλάχοι κ.ά.. 

    Θα ρωτήσει όμως κάποιος: Ενώ ακόμα κι ως σήμερα, οι βλάχοι κυρίως κι οι αρβανίτες σε πολλές περιοχές ξεχωρίζουν από τον άλλο πληθυσμό από τα ήθη και έθιμα κι ιδιαίτερα από τη

    Τι είναι ACTA;Τώρα μήπως καταλάβατε;


    Μαύρη ημέρα για το παγκόσμιο Internet. Στις υπογραφές και η Ελλάδα.

    Υπεγράφη σήμερα στην Ιαπωνία η συμφωνία ACTA (AntiCounterfeiting Trade Agreement), από χώρες-μέλη της ευρωπαϊκής ένωσης, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.

    Η ACTA είναι το αντίστοιχο νομοσχέδιο, το οποίο επικυρώνει τις διατάξεις των νομοσχεδίων SOPA (Stop Online Piracy Act) και PIPA (Protect IP Act), που επιχειρεί να περάσει η Αμερικανική κυβέρνηση.