22 Ιουνίου 2009

Ο..."μπουμπούκος" είναι...χριστιανός ορθόδοξος!Συ είπας!

Διαβάστε και αντιληφθείτε το γιατί ο..."μπουμπούκος" είναι...χριστιανός και μάλιστα ορθόδοξος!Και γιατί το "τροκτικό" τον επικροτεί!Απλά ελλείψει γαλών,χορεύουν τα τρωκτικά!
Είστε "μυσεροί Έλληνες" ή "Ρωμηοί χριστιανοί";;;;;...

Η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΗΝ ΣΚΥΘΟΠΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ

ΠΕΡΙΛHΠΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ TΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ

Άδωνις Γεωργιάδης: "Δεν είμαι δωδεκαθειστής αλλά χριστιανός ορθόδοξος"

Απάντηση έστειλε ο Άδωνις Γεωργιάδης για την ανάρτηση που έλεγε αναγνώστης ότι προσκαλεί στις εκπομπές του τον υβριστή της ορθοδοξίας Μ.Καλόπουλο και ότι είναι δωδεκαθειστής. Ο Βουλευτής του ΛΑΟΣ το διαψεύδει κατηγορηματικά και μάλιστα έχει πάει και στα δικαστήρια τον Παπαθεμελή γιαυτό:

"Αγαπητό Τροκτικό,

Τυγχάνω αναγνώστης του BLOG σας και υποστηρικτής της ελευθερίας του λόγου των BLOGS. Όμως νομίζω ότι πρέπει να σεβόμαστε ορισμένους κανόνες για να διατηρηθεί αυτή η Ελευθερία του Λόγου. Η Ελευθερία έχει μία δίδυμη αδελφή, την Ευθύνη! Έχετε λοιπόν ευθύνη να δημοσιεύετε ό,τι νομίζετε σωστό, αλλά και τις απαντήσεις των θιγομένων προσώπων. Στην περίπτωσή μου, αν και αμέσως απήντησα στο δημοσίευμα περί ...

δήθεν Δωδεκαθεϊσμού, η απάντησή μου δεν δημοσιεύθηκε. Αντίθετα επανήλθατε με νέο δημοσίευμα, όπου και πάλι ισχυρίζεστε ότι πρέπει να απαντήσω στο εάν είμαι ή όχι Δωδεκαθεϊστής. Λοιπόν, χωρίς να αναγνωρίζω στο αποστολέα της συγκεκριμένης δημοσιεύσεως το δικαίωμα να ελέγχει τις θρησκευτικές μου πεποιθήσεις, εκτός και εάν εκπροσωπεί την Ιερά Σύνοδο, εν τούτοις επειδή είμαι Δημόσιο Πρόσωπο και υπερήφανος Χριστιανός Ορθόδοξος, απαντώ βεβαίως ότι είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος! Επίσης οφείλω να σας ενημερώσω για τα εξής. Προ των Εκλογών του 2007, ο κ. Στέλιος Παπαθεμελής δημοσίως υπεστήριξε ότι είμαι Δωδεκαθεϊστής. Προς υποστήριξη αυτής της συκοφαντίας μάλιστα, οι εκπρόσωποι του κόμματός του έλεγαν ότι το όνομα «Άδωνις» το πήρα, όταν έγινα Δωδεκαθεϊστής (στο Δικαστήριο κατέθεσα το βαπτιστήριό μου, όπου απεδείχθη ότι είμαι βαπτισμένος Σπυρίδων-Άδωνις). Από την αρχή δήλωσα ότι αυτή είναι μία συκοφαντία που γίνεται για να με πλήξει πολιτικά. Αν και πολιτικά κρίθηκε από το εκλογικό σώμα αυτή η κατηγορία, με την εκλογή μου, εγώ εστράφην εναντίον του κ. Παπαθεμελή δικαστικώς. Μάλιστα τόσο Πρωτοδίκως όσο και στο Εφετείο, τον κατεδίκασα ως συκοφάντη και η δικαστική απόφαση (την οποία έχει ακόμη προθεσμία να προσβάλει με αναίρεση στον Άρειο Πάγο), τον υποχρεώνει να μου ζητήσει συγγνώμη και να μου καταβάλει χρηματική αποζημίωση 25.000 Ευρώ. Επί της ουσίας θα ήθελα να διευκρινίσω ότι εγώ, όπως όλα τα άρθρα μου στο περιοδικό μου ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ εδώ και πολλά χρόνια αποδεικνύουν (πολύ πριν μπω στον ΛΑΟΣ), εκπροσωπώ μία ομάδα ανθρώπων που αγαπούν και προβάλουν τον ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. Δηλαδή δεν απορρίπτω την Αρχαία Ελλάδα, ως Δωδεκαθεϊστική, ούτε την χαρίζω στους λεγομένους Δωδεκαθεϊστές, αλλά από την άλλη ήμουν, είμαι και θα είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος. Μάλιστα καθ’ όλη την δεκαετία του 1990, στα σχετικά του χώρου περιοδικά (Δαυλός, Διηπετές κλπ), το προσωνύμιο που μου είχαν προσάψει οι αρχαιοελληνιστές, ήταν ο «Χριστιανός». Είναι λοιπόν ανενημέρωτοι όσοι επιμένουν σε αυτόν τον συκοφαντικό και ψευδή ισχυρισμό (όπως και η ελληνική Δικαιοσύνη έκρινε) και εάν δεν το κάνουν από άγνοια το κάνουν από σκοπιμότητα. Όσον αφορά το απόσπασμα από μία από τις χιλιάδες εκπομπές μου, όπου και ήταν προσκεκλημένος ο κ. Μιχάλης Καλόπουλος, άνθρακες ο Θησαυρός. Στις εκπομπές καλώ τους πάντες. Έχω καλέσει τον κ. Παναγιώτη Μαρίνη, θεωρητικό του Δωδεκαθεϊσμού, Μουσουλμάνο καθηγητή, Κομμουνιστή Ινστρούχτορα (ώρα είναι να με πείτε και κομμουνιστή), βεβαίως έχω καλέσει και πολλούς από τους εκπροσώπους της Εκκλησίας μας. Αλίμονο εάν σε μία εκπομπή λόγου, καλούμε μόνον όσους συμφωνούμε μαζί τους. Μια και όμως ο συνεργάτης σας αποφάσισε να ανεβάσει στο ΤΡΟΚΤΙΚΟ εκπομπές μου, τον παραπέμπω σε μία σειρά εκπομπών, που είχα παρουσιάσει πριν από 5 ή 6 χρόνια περίπου στο BLUE SKY, όπου προσκεκλημένος μου ήταν ο κ. Βλάσης Ρασσιάς από τους πιο γνωστούς αντιχριστιανούς συγγραφείς στην Ελλάδα. Εκεί για τρεις ή τέσσερις εκπομπές περίπου, εκείνος μιλούσε με τα επιχειρήματά του κατά του Χριστιανισμού και εγώ εξηγούσα τα Υπέρ και το γιατί δεν συμφωνώ με τον Δωδεκαθεϊσμό. Τέλος την επομένη εβδομάδα νυμφεύομαι στον Ναό των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στην Γλυφάδα. Πριν το Γάμο μου επισκέφθηκα και πήρα την ευλογία από τον Παναγιώτατο Οικουμενικό μας Πατριάρχη τον κ.κ. Βαρθολομαίο, από τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και από τον Παναγιώτατο Θεσ/νίκης Άνθιμο. Μάλλον όλοι αυτοί δεν θα δέχονταν στο γραφείο τους και δεν θα ευλογούσαν κάποιον μή Χριστιανό, ως και οι πλέον αρμόδιοι. Παρακαλώ πολύ λοιπόν να σταματήσει αυτή η συκοφαντία, η οποία και με προσβάλλει και με συκοφαντεί βαθύτατα. Ελπίζω δε αυτή την φορά η απάντησίς μου να δημοσιευθεί το ταχύτερο δυνατό. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων"

Άδωνις Α. Γεωργιάδης


troktiko:

Δεν υπάρχει περίπτωση να στείλατε απάντηση και να μπήκατε spam list. Μήπως μπήκε στα ανεπιθύμητα επειδή είχε κάποιο πρόβλημα το e-mail σας; Τα ανεπιθύμητα δεν τα βλέπουμε ποτέ γιατί πάνε αυτόματα στον κάδο. Επί της ουσίας. Καλό είναι που απαντάτε σε ψηφοφόρους σας και μην ντρέπεστε να λέτε σε τι πιστεύετε. Ομολογία πίστεως είναι.
Από την στιγμή που πατάτε σε λεπτό σχοινί με τις εκπομπές σας πρέπει να το ξεκαθαρίζετε και καλά κάνετε. Δεν θα σας κατηγορούσε κανείς ότι και αν ήσασταν γιατί είναι ελεύθερη επιλογή. Αλλά επειδή είστε δημόσιο πρόσωπο σας τιμά ότι απαντήσατε. Όμως θέλει λίγο προσοχή στο ποιους καλείτε στις εκπομπές σας γιατί είστε βουλευτής. Όχι ...χωματερή(γενικά το λέμε και όχι για έναν ή δύο ανθρώπους).
Θέλει λιγουλάκι περισσότερο προσοχή στο ποιους προσκαλείτε σε εκπομπές. Μην βάζετε στην ίδια μοίρα τον Μητροπολίτη με έναν υβριστή της θρησκείας που προκαλεί. Λογικό δεν είναι;
Να είστε καλά λοιπόν και ευχαριστούμε

6 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Πλάτων.

    Νομίζω πως στην πραγματικότητα δεν ενοχλούνται τόσο πολύ εάν είναι «12-Θεϊστής» ή όχι. Πιο πολύ ενοχλούνται πως παρουσιάζει και προωθεί τον Ελληνισμό, έστω και μέσω της «ελληνοχριστιανικής» ή ορθόδοξης οπτικής του, μέσω των περιοδικών, των εκπομπών και των εκδόσεών του.

    Τέτοια άτομα υπήρχαν (και υπάρχουν ακόμα, απ’ ότι πληροφορήθηκα) ακόμα και μέσα στο «πατριωτικό» ή «εθνικιστικό» ΛΑ.Ο.Σ. Συνήθως αυτά είναι «προοδευτικών» ή «χουντικών» απόψεων . Τι ενώνει αυτά τα άτομα με τις τόσο αντίθετες ιδεολογίες;
    Ο μισελληνισμός!!!

    Οι αντίθετες ιδεολογίες των μισελλήνων θυμίζουν την διαχρονική πολιτική της χριστιανικής εκκλησίας, η οποία φροντίζει να τους έχει όλους πάντα μέσα στο μαντρί με τα στημένα δίπολα της (παλαιότερα δίπολο Χριστόδουλου και Ζακύνθου, τώρα δίπολο Λιάπη και Άνθιμου).

    Μέσω της ανωνυμίας έχουν φτάσει μέχρι και το σημείο να μας κατηγορούν ως πράκτορες του σιωνισμού (http://taxalia.blogspot.com/2009/06/e_16.html). Ποιοι;
    Οι φανατικοί χριστιανοί!!! Αυτοί που υποστηρίζουν φανατικά την διδαχή της εβραϊκής παραμυθολογίας στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
    Αυτοί που ευλογούν τον άγιο Ισραήλ και την αγία Σιών. Αυτοί που όποτε ακούν την λέξη Ελλάς αφρίζουν και βγάζουν πυώδη σπυριά όπως οι «Δημητράδες», οι «Ηρακλείδιδες», οι «Τρεμόπουλοι» κ.λπ.


    Τέλος πάντων.
    Εύχομαι ότι καλύτερο στο χριστιανό βουλευτή και την οικογένεια του ακόμα και εάν σε λίγες ώρες θα χορέψει τον «χώρο του Ησαΐα»...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για τον «troktiko» δεν έχω να πώ πολλά. Επειδή ασχολιόμουν με το αθλητισμό (κλασικό) ήμουν αναγνώστης του troktikou πριν γίνει troktiko και συμφωνούσα με αρκετές από τις απόψεις του.

    Τώρα, εμμέσως απειλεί τον βουλευτή για να προσέχει ποιους θα προσκαλεί σε εκπομπές.

    Κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα φίλε.
    Το κακό με όλους αυτούς,είναι ότι λειτουργούν ως δούρειοι ίπποι.Ως πωλητές βιβλίων,παρουσιάζουν και προτείνουν διάφορα βιβλία,ενώ την κατάλληλη στιγμή προωθούν τον..."ελληνοχριστιανισμό"!
    Ορίονται και προσπαθούν δια του κραυγασμού,να πείσουν τους κατά τα άλλα αδαείς περί την ιστορία ανθρώπους ότι ο χριστιανισμός είναι ο συνεχιστής του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ!
    Πληρωμένοι κράχτες και τελάληδες που διατυμπανίζουν τα ψέμματα,μέχρι να γίνουν πιστευτά ως αληθινά!
    Γράφει ο χριστιανός Άδωνις:" χωρίς να αναγνωρίζω στο αποστολέα της συγκεκριμένης δημοσιεύσεως το δικαίωμα να ελέγχει τις θρησκευτικές μου πεποιθήσεις"!
    Μα οι χριστιανοί δεν ήταν που ζητούσαν μέχρι και δημοψήφισμα για την αναγραφή του θρησκεύματός τους στις ταυτότητες;Εκτός κι αν ήταν αντίθετος σε αυτό!
    Γράφει ο χριστιανός Σπυρίδων:" Επί της ουσίας θα ήθελα να διευκρινίσω ότι εγώ, όπως όλα τα άρθρα μου στο περιοδικό μου ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ εδώ και πολλά χρόνια αποδεικνύουν (πολύ πριν μπω στον ΛΑΟΣ), εκπροσωπώ μία ομάδα ανθρώπων που αγαπούν και προβάλουν τον ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. Δηλαδή δεν απορρίπτω την Αρχαία Ελλάδα, ως Δωδεκαθεϊστική, ούτε την χαρίζω στους λεγομένους Δωδεκαθεϊστές, αλλά από την άλλη ήμουν, είμαι και θα είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος."
    Ομολογεί εδώ ο κύριος ότι πράγματι αυτός και μια ομάδα ανθρώπων προβάλλουν και προωθούν τη..."διαχρονική συνέχεια" του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.Δηλαδή εννοεί ως ιστορική συνέχεια και την επί 400 χρόνια τουρκική κατοχή,επειδή ο Γεννάδιος διορίστηκε δεύτερος τη τάξη μετά τον Σουλτάνο,απόλυτος άρχων επί των μη μουσουλμάνων της Οθωμανικής αυτοκρατορίας!
    Τώρα για το αν χαρίζει ή δεν χαρίζει την Ελλάδα,πρέπει κάποιος να του πει ότι δεν είναι το κτήμα του για να το έχει περιφραγμένο!
    Όσο για την πεισματώδη κραυγή του σχετικά με την πίστη του...χάρισμά του!Ο καθείς εφ' ώ ετάχθη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διάβασα το σχόλιo σου και συμφωνώ με αυτά που περιγράφεις, έτσι όπως τα περιγράφεις.

    Έχεις δίκιο όταν αναφέρεσαι σε δούρειους ίππους. Τις περισσότερες φορές είναι πολύ μικρές και δυσδιάκριτες οι διαφορές Ελληνισμού και Χριστιανισμού έτσι όπως παρουσιάζεται ο «ελληνοχριστιανισμός». Όμως είναι ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΤΑΤΕΣ οι διαφορές.

    Κάποιος πρέπει να δεχθεί αρκετά «σκαμπίλια» (όπως τα δέχθηκα και εγώ παλαιότερα) για να εννοήσει τις διαφορές.

    Παίζουν το χαρτί της διαχρονικότητας του λαού, εθίμων, παραδόσεων, γλώσσας κ.λπ. και επομένως το αναγκαστικό μπόλιασμα (κ.α. αν θες) του Χριστιανισμού από τον Ελληνισμό για να παρουσιάσουν τον χριστιανισμό ως απόλυτο συνεχιστή του Ελληνισμού.

    Πάντως λόγω του μισελληνισμού αρκετών λαϊκών «οργανοσιακών» και παππάδων (έχουν πάρει φόρα και έτσι δεν κρύβουν τα λόγια τους όπως παλαιότερα) τα «σκαμπίλια» έχουν γίνει συχνότερα και δυνατότερα. Έτσι αρκετά περισσότεροι "ελληνοχριστιανοί" καταλαβαίνουν την πλάνη των χριστιανών και γίνονται Έλληνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ φίλε Σπαρτιώτη.
    Πριν 30 χρόνια,περίπου,άρχισε σιγά-σιγά να ΔΙΑφαίνεται ένα αμυδρό φως στο βάθος της σύραγγας!Όλοι μας,οι περισσότεροι άνθρωποι αγνοί,αρχίσαμε ένας-ένας να αισθανόμαστε ένα ρίγος να μας ΔΙΑπερνά όταν επαναφέραμε στη μνήμη μας γεγονότα ιστορικά."Περιέργως" και χωρίς εξήγηση στην αρχή γιατί έλειπαν οι πληροφορίες,αναρωτιόμαστε πως και γιατί οι πρόγονοι που έφτασαν σε τόσο υψηλό βαθμό ΔΙΑνόησης,ξαφνικά χάθηκαν!Αρχίσαμε,τότε,άλλος από εδώ,άλλος από εκεί,να ψαχνόμαστε!
    Ανακαλύψαμε με την πάροδο του χρόνου ότι στην ουσία δεν γνωρίζαμε τίποτα για τους προπάππους μας εκτός από κάποια μεγάλα ανδραγαθήματα και εκείνα με ελλειπή ιστόριση.Εδώ πρέπει να τιμήσουμε τους ανθρώπους εκείνους που άνοιξαν έστω μία χαραμάδα στο φράγμα του σκότους που έχουν επιβάλλει στους Έλληνες οι κατακτητές μας.Μπορεί να αγωνιούμε και να επιζητούμε την όσο τάχιστα αφύπνιση των συνελλήνων,αλλά μη ξεχνάμε ότι για να φτάσουν οι κατακτητές στο σημείο να νομίζουν ότι έχουν τελειώσει με τους Έλληνες πέρασαν 2000 χρόνια!Και πάλι βέβαια βρίσκονται σε δεινή θέση διότι βλέπουν τους..."κόπους" τους,τόσων αιώνων να πέφτουν στο κενό!
    Είτε έτσι είτε αλλιώς,τα πράγματα οδεύουν,λόγω περιστάσεων,στον χωρίς επιστροφή δρόμο της τελικής και γενικής αφύπνισης του ΘΥΜΟΥ ΑΔΕΝΟΣ των όπου γης Ελλήνων!
    Σίγουρα ο δρόμος είναι μακρύς και κακοτράχαλος,αλλά είναι στενός και δεν έχει χώρο για αναστροφή.Αυτό το γνωρίζουν και αγνωνιούν,γιαυτό και παρατηρούμε τους αντιπροσώπους του...Γιαχβέ,να χρησιμοποιούν κατά κόρον το...ΔΙΑδίκτυο!Μέχρι και...θαύματα μέσω της ΔΙΑδικτυακής τεχνολογίας,που είναι απόρροια του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ τον οποίον καθυβρίζουν καθημερινά,επικαλούνται!
    Δηλαδή ο παντογνώστης "θεός" τους επιζητεί τη βοήθεια της ανθρώπινης τεχνολογίας για να είναι..."υπαρκτός"!
    Έχουν στην ουσία χάσει τα αυγά και τα..."πασχάλια"!
    Έρρωσθε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το Σπυρίδων είναι χριστιανικό, ενώ αυτό που χρησιμοποιεί και είναι το δεύτερο το "Άδωνις" δεν είναι χριστιανικό και δεν το αναγνωρίζει (δεν το μνημονεύει και εορτάζει) το χριστιανικό μας κράτος.

    Το χρησιμοποιεί για να πουλάει βιβλία, που δεν αγοράζει κανείς χριστιανός. Αυτοί διαβάσουν μόνο της "αποστολικής διακονίας" και της "Ζωής"

    ΑπάντησηΔιαγραφή