04 Ιουνίου 2009

Για όλα εκείνα που δεν μας δόθηκαν ποτέ!!!


Θέμα: Για όλα εκείνα που δεν μας δόθηκαν ποτέ!!!

ΕΑΡ(Ελληνικό Ανανεωτικό Ρεύμα)

ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ - ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΟΡΘΟΣ ΛΟΓΟΣ

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΙΔΑ - ΕΛΛΗΝΑ

ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΟ ΡΕΥΜΑ (Ε.Α.Ρ.)

Το πολιτικό κίνημα του Διαφωτισμού και της Άμεσης Δημοκρατίας

[ διαβάστε το κείμενο ]
---
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ.
Άρθρο 4. Θεμελιακές αξίες και στόχοι

Το Κίνημα τάσσεται υπέρ της Άμεσης Δημοκρατίας. Με την δράση του προωθεί τις ανθρωπιστικές αξίες πού εκπορεύονται από τον Ελληνικό Πολιτισμό και την Ελληνική Παιδεία - Φιλοσοφία, επιδιώκει:

ΕΙΡΗΝΗ: «Ό μεν γαρ της ειρήνης έρως θείος ην ως αληθώς, και το λύσαι τόν πόλεμον ελληνικώτατον πολίτευμα», δηλαδή: «Ό έρωτας για την ειρήνη είναι βέβαια πραγματικά θείος, και η προσπάθεια για την κατάλυση του πολέμου πράξη Ελληνικότατη» (Πλούταρχος). ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: «Ή εν δημοκρατίη πενίη της παρά τοις δυνάστηισι καλουμένης εύδαιμονίης τοσουτόν έστι αίρετωτέρη όκόσον ελευθερίη δουλείης», δηλαδή, «Ή φτώχεια στη δημοκρατία είναι τόσο πολύ προτιμότερη απ' αυτή πού ονομάζεται ευδαιμονία στους τυράννους, όσο είναι προτιμότερη η ελευθερία από την δουλεία» (Δημόκριτος).

ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ: «Περί πατρίδος έσται ό αγών» (Θουκυδίδης).

ΕΘΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: «Στάσις εμφύλιος ες εκάτερα κακόν' και γαρ νικέουσι και ησσωμένοις όμοίη», δηλαδή, «Ό εμφύλιος πόλεμος είναι κακό και για τους δυό, νικητές και ηττημένους, γιατί η φθορά είναι όμοια και για τους δυό» (Δημόκριτος). Επίσης, «Άπό όμονίης τά μεγάλα έργα ... », δηλαδή, «τα μεγάλα έργα προέρχονται άπό την όμόνοια» (Δημόκριτος).

ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ: «Οί κακοί Ιόντες εις τας τιμάς όκόσω αν μαλλον ανάξιοι εόντες ίωσι, Τοσούτω ανακηδέες γίγνονται και αφροσύνης και θράσεος πίμπλανται», δηλαδή, «'Όταν οι κακοί ανέρχονται σε αξιώματα, όσο πιο ανάξιοι είναι, τόσο περισσότερο άμυαλοι γίνονται και γεμίζουν θράσος και αφροσύνη» (Δημόκριτος). Επίσης, «Χαλεπόν αρχεσθαι ύπό χερείονος», δηλαδή, «Είναι δυσβάσταχτο να κυβερνιέσαι από κάποιον χειρότερό σου» (Δημόκριτος), και «κρέσσον άρχεσθαι τοίς ανοήτοισιν η άρχειν», δηλαδή, «Για τους ανόητους είναι καλύτερο να άρχονται παρά να άρχουν» (Δημόκριτος).ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ: «Μούνοι θεοφιλέες, όσοις εχθρόν τό αδικέειν», δηλαδή, «Μόνοι αγαπητοί στους θεούς, όσοι εχθρεύονται την αδικία» (Δημόκριτος). Επίσης, «Άδικία έξις ύπεροπτική νόμων», δηλαδή, «Αδικία είναι η συνήθεια, πού αντιμετωπίζει υπεροπτικά τους νόμους» (Πλάτων) και ως αποτέλεσμα:
«'Ή γε αδικία και μίση και μάχας εν αλλήλοις παρέχει», δηλαδή, «Ή αδικία, βέβαια, σπέρνει το μίσος και δημιουργεί διαμάχες μεταξύ των ανθρώπων» (Πλάτων). «Αλλ' αυτό δικαιοσύνην αυτή ψυχή άριστον ηύρομεν», δηλαδή, «Αλλά η δικαιοσύνη ιδιαίτερα είναι το καλύτερο για την ίδια την ψυχή» (Πλάτων).

ΕΥΝΟΜΙΑ: «Μάχεσθαι χρή τόν δήμον υπέρ του νόμου όκωσπερ τείχεος», δηλαδή, «Πρέπει οι πολίτες να μάχονται υπέρ του νόμου, όπως ακριβώς όταν υπερασπίζονται τα τείχη» (Ηράκλειτος).

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ: «Άλλοισιν άλλος θεών τε κάνθρώπων μέλει», δηλαδή, «είναι δικαίωμα του καθενός να επιλέγει ποιόν άνθρωπο ή θεό θα τιμά» (Ευριπίδης). Επίσης, «Περί μεν θεών ούκ έχω ειδέναι, ούθ' ως εισίν ούθ' ως ουκ εισίν ούθ οποίοί τινες ιδέαν πολλά γαρ τα κωλύοντα ειδέναι ή τ' αδηλότης και βραχύς ών ο βίος τού ανθρώπου», δηλαδή, «Για τους θεούς δεν μπορώ να γνωρίζω, ούτε ότι υπάρχουν ούτε ότι δεν υπάρχουν, ούτε να έχω ιδέα ποίοι είναι. Γιατί είναι πολλά αυτά που εμποδίζουν να μάθεις, και ότι το θέμα είναι σκοτεινό και ότι η ζωή του ανθρώπου είναι σύντομη» (Πρωταγόρας).

ΙΣΟΝΟΜΙΑ: «Καλόν εν παντί τό ίσον υπερβολή δε και έλλειψις ού μοι δοκέοι», δηλαδή, «Για κάθε περίπτωση είναι καλή η ισότητα. Την υπερβολή και την έλλειψη δεν την αποδέχομαι» (Δημόκριτος).

ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ: « ... είς το μίαν είναι καί τήν αυτήν ανδρός τε καί γυναικός αρετήν ... », δηλαδή, « ... η αρετή του άνδρα και της γυναίκας είναι μία και η αυτή» (Πλούταρχος).

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ: «Ή παιδεία ευτυχούσι μέν εστι κόσμος, ατυχούσι δε καταφύγιον», δηλαδή, «Ή παιδεία γι' αυτούς που ευτυχούν είναι κόσμημα, ενώ γι' αυτούς που δυστυχoύν, καταφύγιο» (Δημόκριτος). Έπίσης, «την παιδείαν έτερον ήλιον είναι τοίς πεπαιδευμένοις», δηλαδή, «Ή παιδεία είναι ένας άλλος ήλιος για τους πεπαιδευμένους» ('Ηράκλειτος).

ΣΩΦΡΟΝΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ: «Ό αληθινός άρχων ου πέφυκε το αυτώ συμφέρον σκοπείσθαι, αλλά το τω αρχομένω, δηλαδή, «Ό αληθινός άρχοντας δεν γεννήθηκε, για να αποσκοπεί στο δικό του συμφέρον, αλλά στο συμφέρον αυτού, τον οποίο κυβερνά» (Πλάτων).

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ: «Όπερ εστίν την ελευθερία μέγιστον αγαθόν καί αίτιον» (Πλάτων) και «όλως οίονται άνισοι είναι, οί δ' άν κατά τι ίσοι, οίον ελευθερία, όλως ίσοι», δηλαδή: «σε όλα (οι άνθρωποι) νομίζουν ότι είναι άνισοι, μα αν κατά τι είναι ίσοι, είναι η ελευθερία δια της οποίας είναι καθ' όλα ίσοι» (Αριστοτέλης). Επίσης, «Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή» (Ρήγας Φεραίος).


ΣΚΟΠΟΙ

1. Το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΟ ΡΕΥΜΑ, θεωρώντας ότι η μόνη αληθινή δημοκρατία είναι εκείνη που λειτουργεί σύμφωνα με τις αρχές της άμεσης δημοκρατικής διαδικασίας, που στηρίζεται όμως από πολίτες ενημερωμένους και υπεύθυνους μέσω της συμμετοχής τους και της κοινής προπαιδεύσεως τους, θα επιδιώξει αυτήν ακριβώς την αναβάθμιση σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο μέσω εκείνων των διαδικασιών που θα επαναφέρουν και πάλι το άτομο - ιδιώτη στην λειτουργία του ενεργού πολίτη. Οι διαδικασίες αυτές αφετηρία τους θα έχουν τον διαφωτισμό για την πορεία του Ελληνικού έθνους και πολιτισμού στην ιστορική του διαχρονία, ούτως ώστε σταδιακά να επιτευχθεί ή Εθνική αυτογνωσία μας.

2. Ή Ελληνική Παιδεία αποτελεί για το Κίνημα τη μόνη γνωστική, λογική και ανθρωπιστική εκπαιδευτική διαδικασία, που απελευθερώνει τους ανθρώπους από τα σκοτάδια της αμάθειας, του φόβου και της δεισιδαιμονίας, καλλιεργεί την κριτική ικανότητα και διαμορφώνει ενεργούς, υπεύθυνους και σώφρονες πολίτες. Η προστασία της Ελληνικής Γλώσσας και ή ανάδειξη και διδασκαλία της Ελληνικής Φιλοσοφίας είναι το βασικό μέλημα μας.

3. Ή προστασία των αρχαιοτήτων είναι για το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΟ ΡΕΥΜΑ ιερό καθήκον κάθε 'Έλληνα πολίτη. Οδηγός και εμπνευστής στην πολιτική μας σε αυτό το θέμα η ρήση του στρατηγού της Επαναστάσεως του 1821 Μακρυγιάννη, «δι' αυτά πολεμήσαμεν», δείχνοντας δύο αρχαία ελληνικά αγάλματα, που 'Έλληνες στρατιώτες ήθελαν να τα πουλήσουν σε ξένους και εκείνος τους απέτρεψε. Επειδή λοιπόν οι επαναστάτες πρόγονοί μας «δι' αυτά επολέμησαν», εμείς οφείλουμε ΟΧΙ μόνο να προστατεύουμε την αρχαιολογική κληρονομιά μας με κάθε τρόπο και κάθε τίμημα, αλλά και να την αναδεικνύουμε. Το Κίνημα συνεπώς τάσσεται ανεπιφύλακτα υπέρ της προώθησης των αρχαιολογικών ανασκαφών και ερευνών σε όλη τη χώρα και θα υποστηρίξει ενεργά μέσω εθελοντικής εργασίας των μελών του τέτοιες προσπάθειες, εφ' όσον μας ζητηθεί από τους αρμόδιους φορείς. Παράλληλα όμως θα ζητήσουμε επανεξέταση του αρχαιολογικού νόμου και του ισχύοντος καθεστώτος ως αναχρονιστικά κατάλοιπα μιας άλλης αντίληψης περί των αρχαιολογικών μνημείων και αντικειμένων, που για εμάς δεν είναι νεκρά κατάλοιπα ενός παρελθόντος πολιτισμού, αλλά τα εφόδια των Ελλήνων πολιτών προκειμένου να παραδειγματισθούν από το παρελθόν τους και να οικοδομήσουν στέρεο το μέλλον τους με το παράδειγμα των προγόνων τους που οφείλουν να μιμηθούν και να ξεπεράσουν.

4. Ή αναβάθμιση της δημόσιας υγείας για το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΟ ΡΕΥΜΑ είναι απαραίτητος παράγοντας ασφάλειας και ευημερίας του 'Έλληνα πολίτη. Ως εκ τούτου ή Ελληνική Πολιτεία θα πρέπει να μεριμνήσει για την δημιουργία νέων νοσοκομείων και ιατρικών κέντρων και η στελέχωσή τους από ιατρικό και βοηθητικό προσωπικό να βασίζεται πρωταρχικά στην ευγένεια, την ψυχική καλλιέργεια και την αντίληψη περί 'Ιπποκράτειας ιατρικής και ηθικής. Η συμπαράσταση προς τον ασθενή συνάνθρωπό μας αποτελεί χρέος ιερό για τους λειτουργούς της Ιατρικής επιστήμης.

5. Το Κίνημα θα επιδιώξει το χωρισμό κράτους και εκκλησίας ως υγιή και απαραίτητη συνθήκη για μία ευνομούμενη πολιτεία. Το κράτος οφείλει να σέβεται το αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε πολίτη να θρησκεύεται όπως εκείνος επιθυμεί. Το θρησκευτικό δικαίωμα του κάθε πολίτη σε ατομικό και κοινωνικό επίπεδο θεωρείται αυτονόητο.

6. Βασική μας θέση και ιερό μας καθήκον είναι ή ανάδειξη του Ελληνικού πολιτισμού και σκέψης σε όλους τους τομείς του και η προβολή τους στην Ευρωπαϊκή 'Ένωση και την παγκόσμια κοινότητα.

7. Για το Κίνημα μας η ελεύθερη έκφραση και διακίνηση των ιδεών οφείλει να είναι θεσμός που θα τελεί στο απυρόβλητο. ουδείς δύναται να διώκεται για τις φιλοσοφικές, πολιτικές ή άλλες του πεποιθήσεις. Η ποινικοποιημένη σκέψη είναι το πρόσφορο έδαφος για κάθε ολοκληρωτικό καθεστώς. Η αληθινή δημοκρατία δε φοβάται την αντίθετη άποψη.

8. Ανθελληνικές ενώσεις και ιδρύματα του εσωτερικού και του Εξωτερικού παραπληροφορούν, ενοχοποιούν και σκόπιμα αποπροσανατολίζουν την κοινή γνώμη από τις αξίες και τα θεμελιώδη γνωρίσματα του Ελληνικού πολιτισμού. Η ελεύθερη έκφραση των ιδεών όμως απαιτεί να ακούγονται όλες οι απόψεις και ως εκ τούτου το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΟ ΡΕΥΜΑ με συγκροτημένο λόγο και τεκμηριωμένες απόψεις, πάντοτε σε επίπεδο διαλόγου και αντιπαράθεσης στοιχείων, θα επιδιώξει την ανατροπή και ανασκευή ανιστόρητων και έντεχνα διατυπωμένων τέτοιων θεωριών εντός και έκτος Ελλαδικής επικράτειας, στο διαδίκτυο, στον τύπο, και γενικότερα όπου τέτοιες απόψεις ακούγονται και γράφονται.

9. Το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΟ ΡΕΥΜΑ θεωρεί ότι ο ρόλος των ΜΜΕ οφείλει πρωτίστως να είναι επιμορφωτικός και να στοχεύει στην πραγματική πληροφόρηση και ΟΧΙ στην εκμετάλλευση του ανθρώπινου πόνου και δυστυχίας. Δεδομένη όμως και συνεχής είναι η προώθηση από τηλεοράσεως και ραδιοφώνου προγραμμάτων που απευθύνονται ή θέλουν να δημιουργήσουν άτομα χαμηλής νοημοσύνης εξαρτώμενα απόλυτα και ελεγχόμενα από τα ίδια κέντρα εξουσίας που επιχειρούν τη μετατροπή τους σε άτομα χαμηλής αντιληπτικότητας. Γι' αυτό και ο ρόλος μας ως Κίνημα και εδώ θα είναι παρεμβατικός καταγγέλλοντας στους αρμόδιους φορείς τέτοια φαινόμενα και απαιτώντας ίσου χρόνου προγράμματα επιμορφωτικά και εκπομπές λόγου στα ίδια μέσα, όντας και εμείς φορολογούμενοι πολίτες αυτής της χώρας, χωρίς να στερούμε το δικαίωμα από κάποιους κατοίκους του ίδιου γεωγραφικού χώρου να έχουν την πληροφόρηση και τα προγράμματα που κρίνουν ότι αρμόζουν στην ψυχοσύνθεση και τις ανάγκες τους.

10. Οι καταστροφές και η εγκατάλειψη αρχαιολογικών χώρων και μνημείων στην χώρα μας είναι πλείστες φορές κάτι παραπάνω από έκδηλη. Το Κίνημα ως φορέας πολιτισμικής παρέμβασης έρχεται να καλύψει ένα μεγάλο κενό που άφηνε έως τώρα κάποιους φανερά η κρυφά να απαξιώνουν το πολιτισμικό βάρος της ιερής κληρονομιάς μας. Στόχος μας λοιπόν και βασική μας επιδίωξη θα είναι, πάντοτε στα πλαίσια της ευπρέπειας, του νομίμου δικαιώματος της διαμαρτυρίας, που και άλλοι φορείς και κινήματα έχουν, και των καταγγελιών, η προάσπιση με βαθύ συναίσθημα ευθύνης των αρχαιολογικών μας μνημείων και χώρων είτε ατομικά είτε μαζικά.

11. Το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΟ ΡΕΥΜΑ θεωρεί ότι η υποχρεωτική θητεία των Ελλήνων πολιτών στο στράτευμα είναι ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους του δημοκρατικού πολιτεύματος. Οι πολίτες - οπλίτες αποτελούν τους μόνους ασφαλείς εγγυητές της πολιτικής και εθνικής ελευθερίας. Η αντικατάσταση του στρατού των ελευθέρων πολιτών αποκλειστικά από μισθοφόρους (επαγγελματίες) σημαίνει, ιστορικά, την προαναγγελία τυραννίδας. Για το Κίνημά μας συνεπώς τίθεται θέμα και θα επιδιώξουμε την επαναφορά του θεσμού του πατριωτικού και όχι μισθοφορικού πνεύματος στις ένοπλες δυνάμεις της χώρας. Ουδείς πολίτης αυτής της χώρας, άνδρας ή γυναίκα, θα φοιτά σε πανεπιστημιακό ή άλλο εκπαιδευτικό ίδρυμα, αν πρώτα δεν έχει εκπληρώσει την οπλιτική του θητεία. Άντρες και γυναίκες θα υπηρετούν την πατρίδα ισάξια και ισόνομα. Κάθε αντίθετη πρακτική παραβαίνει τις αρχές της θεσπισμένης ισοπολιτείας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου