27 Δεκεμβρίου 2009

Η Ελευθερία, οι Κούρδοι και εμείς

«Επιθυμία μου ήταν , όταν τελειώσω τις σπουδές μου στο πανεπιστήμιο , να πάω να εργαστώ στο ROJ TV και να γίνω μέλος του ΡΚΚ. Εάν μπορούσα να πραγματοποιήσω τις επιθυμίες μου θα γινόμουν μια αντάρτισσα. Όχι για τον πόλεμο , αλλά γιατί αγαπάω τη ζωή, τη μητέρα μου , τον πατέρα μου , το Κουρδιστάν , την κουρδική γλώσσα και τον πολιτισμό, αγαπάω τους φίλους μου και την ιστορία του ΡΚΚ που είναι βγαλμένη από τη φωτιά»

Από την επιστολή που άφησε γραμμένη στα Κουρδικά η Ελευθερία Φουρτουλάκη , 23άχρονη Ελληνίδα σύζυγος Κούρδου μετανάστη και μητέρα 2 παιδιών, ηλικίας ενός και δύο ετών, που αυτοπυρπολήθηκε στις 24 Μάρτη 2006, στα Σεπόλια, σαν ένδειξη κάθαρσης εκ μέρους του Ελληνικού λαού για τα όσα έκανε τότε ενάντια στον Κουρδικό λαό η ελληνική κυβέρνηση, ενώ άφησε την τελευταία της πνοή 4 μέρες αργότερα. Δεν υπάρχει ούτε μια Κούρδισα ούτε ένας Κούρδος που να μην γνωρίζουν τη θυσία αυτή της Ελληνίδας.Σήμερα, η Ελευθερία ξαναπεθαίνει για όσα η ελληνική κυβέρνηση δεν κάνει....

Δείτε και ακούστε το τραγούδι που αφιέρωσαν οι Κούρδοι στην Ελευθερία Φουρτουλάκη:

Σχετικό θέμα: Στη φυλακή 23 ηγετικά στελέχη των Κούρδων της Τουρκίας για «σχέσεις» με αντάρτες , Στην „δημοκρατική“ Τουρκία: Μαζικές συλλήψεις Κούρδων! , Αϊ σιχτίρ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου