01 Φεβρουαρίου 2010

Τέκτονες!

Τα μπλοκ μας http://alfeiospotamos.blogspot.com/και http://pyrron.blogspot.com/

ουδεμία σχέση έχουν με όλα αυτά. Είναι ελεύθερα και αδέσμευτα.

3 σχόλια:

  1. Αν και όσοι σε διαβάζουμε το ξέρουμε καλά κάνεις και το γράφεις γιατί πολλές φορές πρέπει να προσπαθήσεις πολύ για να αποδείξεις ότι δεν είσαι "ελέφαντας"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μποτίλια στο πέλαγος2 Φεβρουαρίου 2010 στις 6:00 μ.μ.

    Δυστυχώς, οι τοποθετήσεις των ομιλητών επί του θέματος είναι άνευ αξίας - παραπλανητικές ή εκτός θέματος - έστω και εάν κάποιοι των ομιλητών έχουν σημαντική προσφορά σε άλλα θέματα, όπως ο κ. Τσαγκρινός.
    Εάν δεν κατανοήσουμε, ότι ο τεκτονισμός ταυτίζεται με την δυαρχία, καθώς και το τι είναι η δυαρχία, δεν δυνάμεθα να κατανοήσουμε το φαινόμενο. Όπως και εάν δεν κατανοήσουμε ένεκα ποίων λόγων ο Ελληνισμός ταυτίζεται με τον μονισμό και την τριαδικότητα, δηλαδή την διαλεκτική, δεν δυνάμεθα να έλθουμε σε επαφή με την ουσία μας.
    Δυαρχία και τριαδικότητα, δρόμοι σε μόνιμη διαπάλη. Ανάπτυξη αληθούς Πολιτισμού ή επιστροφή στην βαρβαρότητα; Ιδού το ερώτημα που θέτει τον τεκτονισμό στον αντίποδα του Ελληνισμού.

    Στο κείμενο "Θρησκειολογικές Προσεγγίσεις" στην κάτωθι διεύθυνση επιχειρείται μια πρώτη αναφορά:
    http://www.scribd.com/doc/16782173/-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μποτίλια στο πέλαγος2 Φεβρουαρίου 2010 στις 7:22 μ.μ.

    Ας μου επιτραπεί μια ακόμη παρατήρηση, λόγω ότι αναφέρεται στην μαγνητοσκόπηση ο Marcilio Ficino από τον κ. Τσαγκρινό ως "νεοπλατωνικός": Ο Ficino και ο Pico de la Mirandola δεν μετάφραζαν κύρια Νεοπλατωνικούς, αλλά τους μαγικούς παπύρους της Αιγύπτου. Τον "Ποιμάνδρη" τον "Ασκληπιό" και το "Αβρασάξ". Άλλο ο Πλατωνισμός και άλλο η σολομωνική. Άλλο η διαλεκτική και άλλο οι δυαρχία.
    Για όσους ενδιαφέρονται για μια ιστορική προσέγγιση του θέματος ενδείκνυται το βιβλίο της Francis Yates "Giordano Bruno and the Hermetic Tradition". Ατελώς κατέβασμα από:
    http://www.scribd.com/doc/8747321/Francis-a-Yates-Giordano-Bruno-and-the-Hermetic-Tradition

    ΑπάντησηΔιαγραφή