06 Σεπτεμβρίου 2010

1700 χρόνια βαμμένα με ελληνικό αίμα.

 Και σε πιάνει απελπισία,να βλέπεις σήμερα ανθρώπους που κατοικούν στην Ελλάδα να υπερηφανεύονται που είναι ιουδαιοχριστιανοί...Και παρόλο που διαβάζουν για όλες τις σφαγές,τις δηώσεις,τις καταστροφές,αυτοί επιμένουν να λένε ότι είναι χριστιανοί...Επιμένουν να προσ-κυνούν τον...Κοσμά!«Αδελφοί μου, έμαθα πως με την χάριν του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και Θεού δεν είσθε Έλληνες,
δεν είσθε ασεβείς, αιρετικοί, άθεοι, αλλ' είσθε ορθόδοξοι χριστιανοί...
»
ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ

Επιμένουν να υποστηρίζουν ό,τι και ο Γεννάδιος...«Τους ασεβείς και καταραμένους αυτούς Ελληνιστές, και με φωτιά και με ξίφος και με πνιγμό και με κάθε τρόπο θανατώστε τους. Μαστιγώστε , φυλακίστε, κόψτε τους τη γλώσσα, ύστερα το χέρι και αν επιμένουν, τότε στείλτε τους στο βυθό της θάλασσας. Είμαι χριστιανός, ως εκ τούτου δεν δύναμαι να είμαι Έλλην. Αν με ρωτήσει κανείς τι είμαι, απαντώ Χριστιανός είμαι.» (Πατριάρχης Γεννάδιος Σχολάριος)


ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ ΓΙΑΧΒΕ- Ή ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΩΣ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ !
http://www.avgerinos.no/NewFiles/Religion%20del3%20gresk.html

Πηγή...

4 σχόλια:

  1. Δυστυχώς αυτή ειναι η αλήθεια, αλλά πως να ξυπνήσει ο άνθρωπος όταν απ' την μέρα της γέννησης του τον βομβαρδίζουν στην κυριολεξία με φαντασίες και ψευδές ιστορίες ενός μισανθρώπου, υποκριτή, και αιμοβόρου λαού, ο οποίος το μόνο που έχει προσφέρει στην ανθρωπότητα είναι σφαγές, κλοπές, και απάνθρωπες κτηνοδείες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς Συνέλληνα...
    Είναι γεγονός ότι όλα αυτά ήταν άγνωστα σε όλους εμάς!Ελάχιστοι είχαν πρόσβαση στις πληροφορίες.Τα τελευταία χρόνια όμως,με τις αποκαλυπτικές δημοσιεύσεις που με κόπο κάποιοι πρωτοπόροι ξεκίνησαν και που μέσω του ΔΙΑδικτύου γίνονται γνωστές σχεδόν σε όλους,δεν υπάρχει δικαιολογία!
    Απλά,μη ξεχνάς ότι οι περισσότεροι κάτοικοι αυτού του τόπου του βαμμένου με το αίμα των Ελλήνων,προέρχονται από αλλογενείς κατακτητές στην πλειοψηφία...
    Απογόνους των σφαγέων χριστιανοταλιμπάν.Τρανό παράδειγμα οι γύφτοι!
    Υπερηφανεύονται ότι είναι χριστιανοί και..."έλληνες"!!!
    Το ίδιο και οι Σλαύοι,το ίδιο και πολλοί άλλοι...
    Δυστυχώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αγαπητοι μου οταν ημουν στρατιωτης στην κυπρο με πλησιασε ενας τυπας απο την αθηνα οπως ειπε ειναι.μου μιλησε για ελληνισμο και αρχαιοτητα.με συνεπηρε το ηθος....του.μιλουσε για θεους του ολυμπου.γελοια πραγματα!21 ος αιωνας!ελεγε πως οι θεοι δεν ειναι θεοι αρα οντα που ζουν στις ψυχες μας.με τον καιρο αρχισε να μου λεει τις ιδιες νεοταξικες μαλακιες περι σφαγης ελληνων χριστιανων απο εσας που αμεσως γινατε ελληνες αλλοξοπιστωντας.μου ειπε οτι θα πεθανουν οι ρασοφοροι γιατι ειναι εγκληματιες.οταν τον ρωτησα γιατι μου ειπε ετσι μας ειπαν οι επανω.καλα του λεω θα σφαξεις την μανα σου γιατι ειναι χριστιανη και ολη την ελλαδα μετα?ναι μου ειπε.καλα του λεω ο παππους μου ειναι ιερεας.πολεμησε στην πινδο για αυτην την χωρα.εχυσε αιμα.ειναι ανθελληνας?τι σε κανει εσενα ελληνα και εμενα εβραιο?η πιστη?καλα εσυ πιστευεις σε αιγυπτιακες θεοτητες?το λεει ο ηροδοτος.εχεις αυτικινητο απο γαλλια.αρα εισαι γαλλος.οχι ελληνας ειμαι γνησιος.πως σε λενε τζονι ο μεγαλος ετσι με λενε οι κοπελες.τρελαθηκα.κοντεψα να πεθανω απο τα γελια.τις προαλλες βρηκα ενα εβραιο που μου εδωσε ενα φυλλαδιο με υβρεις κατα του χριστου.σχετικα [προσφατα διαβασα ενα περιοδικο σας απο αυτα που κανετε προπαγανδα στους αμαθεις.τα ιδια λογια σχεδον ελεγαν.καλα πως ειναι δυνατον ειπα να ειστε αντι εβραιοι και να μιλατε ιδια γλωσσα με τους εβραιους?πως γινετε η τζανη να διδασκει σε μασονικη στοα?δηλωνετε ελληνες.εγω τι διαφερω απο εσας.τιποτα.μονο που εγω δεν διαφημιζω την πιστη μου ουτε συκοφαντω την αλλη.ουτε πλαθω ιστοριες για αλλες θρησκειες.βλεπω οτι οι οπαδοι σας προσερχονται απο τις νεοναζιστικες πτερυγες της εβραικης χρυσης αυγης,εξου και οι μεθοδοι σας.γιατι διχαζετε τους ελληνες?παντα στο διαδυκτιο κανετε τους αθεους,μετα ξαφνικα βλεπω οι αθεοι να γινονται παγανιστες.γιατι αυτο?ντρεπεστε μηπως επειδη σπερνετε το μισος κατα των ελληνων με συκοφαντιες?σας καναμε κατι?σας αναγκασαμε με τα οπλα να γινετε ξανα χριστιανοι?οχι φυσικα.εσεις γιατι μας απειλειτε με γενοκτονιες αν δεν αλλαξοπιστησουμε?δεν ειστε εσεις που στο ονομα της ανεξιθρησκειας θελετε αναγνωριση?διαλυσατε χιλιαδες οικογενειες,ο γειτονας μου χωρισε εδω στην κυπρο ελλαδιτης και αυτος.ηθελε να θισιασει το γιο του στον δια!οταν το καταγγειλαμε δημοσια και εγινε σουσουσο κωφευσατε.αυτα κανετε?παιρνετε ανθρωπους τους αλλαζετε τα μυαλα και τους βαζετε να βαψουν τα χερια τους με αιμα ελληνων.προσωπικα ειχα γινει αθεος γικα καποιο διαστημα.πως ξαναγινα χριστιανος?ειχα ατυχημα.οι γιατροι με ειχαν για παραλυτο!φαγαμε λεφτα παντου σε γιατρους.τιποτα.η μανα μου μου ειπε να παμε στον αγιο ραφαηλ να σε κανει καλα.εγω ανενδοτος.δεν τα πιστευα τοτε αυτα.με τα παρακαλια παρακαλω οχι με τη βια οπως λετε πηγα στην εκκλησια.στο καροτσακι μπηκα μεσα και οταν ειδα την εικονα δεν προσκυνησα αλλα ειπα αν υπαρχεις κανε με καλα.μετα απο δυο μερες πηγα στο νοσοκομειο.θεραπευτηκα!δεν το πιστευα.οι γιατροι μου ειπαν θαυμα!δεν μπορουμε να καταλαβουμε πως απο τοσο σοβαρα που ησουν εγινες περδικι.τοτε πιστεψα ξανα.ξεχασα οτι ελεγα και ντραπηκα για αυτα που ειπα.σεβομαι απο τοτε τις αλλες θρησκειες αλλα δεν ανεχομαι να με λενε ξενο γιατι η θρησκεια μου προερχεται απο αλλη χωρα.αυτα ειναι λογια ψυχοπαθων ατομων που δεν γνωριζουν τιποτα για τον ελληνισμο αλλα εχουν την καταρα του ανθελληνα μεσα τους και υπηρετουν ξενα αφεντικα που θελουν τον ελληνα διχασμενο.δεν ξερω τι ειναι για εσας ελληνας αλλα παντως δεν ειναι γενοκτονος σαςν τον ισκαντερ τον σφαγεα ελληνων.αν εσεις ειστε τετοιο θα γινετε δυστυχισμενα ατομα.τωρα μισειτε τους γυρω σας γιατι σας διδασκουν το μισος.η ζωη οσως και η συνειδηση σας προεχουν απο καθε θρησκεια.μενω κυπρο αλλα μαθαινω τι γινεται στην ελλαδα.και ενα θα σας πω δεν χρειαζετε να πλαθεις νεα θρησκεια και να την λες πατρωα για να εισαι ελληνας!ελληνας εισαι παντα.κανεις χριστιανος δεν μισα την αρχαια ελλαδα.μισει μονο αυτους που την καπηλευονται για αγρα χρηματων και πσιτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ που τόσο όμορφα και επιτήδεια γράφεις ΑΝΩΝΥΜΑ και δικαίως φοβάσαι κάποιους ανθρώπους που ίσως με το δίκιο τους υπερβάλουν, διάβασε ποιος σπέρνει θρησκευτικό μίσος και εάν δεν βολεύεσαι με την Γνώση, παρακάλα κάποιον άγιο που πιστεύεις για να σε γιατρέψει από την πνευματική δηλητηρίαση που έχεις υποστεί. Και να είσαι σίγουρος, οι αναγνώστες μας σας ξέρουν "τι καπνό φουμάρετε":
    «Εισερχόμενοι δε εις την (οποιανδήποτε) οικίαν χαιρετήσατε αυτήν. Και εάν μεν η οικία ήναι αξία, ας έλθη η ειρήνη σας επ' αυτήν• αλλ' εάν δεν ήναι αξία, η ειρήνη σας ας επιστρέψη εις εσάς». Mατθ. 10 12-13

    «Μη νομίσητε ότι ήλθον να βάλω ειρήνην επί την γήν• δεν ήλθον να βάλω ειρήνην, αλλά μάχαιραν. Διότι ήλθον να διαχωρίσω άνθρωπον κατά του πατρός αυτού και θυγατέρα κατά της μητρός αυτής και νύμφην κατά της πενθεράς αυτής και εχθροι του (πιστού) ανθρώπου οι οικιακοί (συγγενεις) αυτού». Ματθ. 10.34-36.

    «Νομίζετε ότι ήλθον να δώσω ειρήνην εν τη γη; ουχί, σας λέγω, αλλά διαχωρισμόν. Διότι από του νυν θέλουσιν είσθαι πέντε εν οίκω ενί διακεχωρισμένοι, οι τρείς κατά των δύο και οι δύο κατά των τριών• Θέλει διαχωρισθή πατήρ κατά υιού και υιός κατά πατρός, μήτηρ κατά θυγατρός και θυγάτηρ κατά μητρός, πενθερά κατά της νύμφης αυτής και νύμφη κατά της πενθεράς αυτής». Λουκάς 12:51-53
    Η πνευματική δηλητηρίαση γιατρεύεται, αρκεί να θέλεις. Περαστικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή