29 Σεπτεμβρίου 2010

Σε γνωρίζει ο Παπανδρέου!Εσύ τον γνωρίζεις;

Δε γνωρίζω αν γνωρίζεις ότι εγώ γνωρίζω εναν άλλο Έλληνα που δεν τον γνωρίζεις,αλλά ούτε κι αυτός το γνωρίζει,αφού δε με γνωρίζει επειδή δεν τον άφησαν να με γνωρίσει όταν εγώ ήθελα να τον γνωρίσω.
Τώρα βέβαια με γνωρίζει αφού του έδωσα  να καταλάβει ποιός είμαι.Άρα λοιπόν,γνωρίζεις ότι τώρα με γνωρίζει κι απομένει να τον γνωρίσω κι εγώ.Κι αφού γνωριστούμε να του δώσω να καταλάβει ότι τον γνώριζα κι ας μη με γνώριζε εκείνος.Γι αυτό να γνωρίζετε κι εσείς ότι ο Έλληνας που γνώριζα,αλλά δε με γνώριζε,τώρα που με γνώρισε και γνωριστήκαμε σας το γνωστοποιούμε για να το γνωρίζετε κι εσείς!!!
Τρικυμία εν κρανίω...!

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ:Δεν γνωρίζω καλά τους Έλληνες.

Μου λένε ότι, εγώ δεν καταλαβαίνω τον Έλληνα, δεν γνωρίζω καλά τον Έλληνα. Αλλά δεν μπορούν να καταλάβουν εμένα. Διότι δεν γνωρίζουν ότι, εγώ γνωρίζω έναν άλλον Έλληνα.

Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...
Αυτός είναι ο Έλληνας του Γιώργου Παπανδρέου.
ΠΗΓΗ

Πηγή...

Σχετικό θέμα: Όταν ήταν μικρός, τον φώναζαν Τζέφρι.Ποτέ δε χρειάστηκε να πάει φαντάρος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου