10 Οκτωβρίου 2010

Μία γωνιά ελευθερία, ένα δέντρο...

Μεσ' την ασχήμια του μυαλού σας σαραβάλιασα

μα δεν ανήκω στο δικό σας το βασίλειο

κι αφού μισο αιωνα γνώμη πια δεν άλλαξα

κάντε πιο πέρα μη μου κρύβεται τον ήλιο

Μία γωνιά ελευθερία θέλω μόνο

για να μυρίσω τη φωτιά όταν θα ανάβει*

να ξαπλώσω στη βροχή να ξεδιψάσω

το μυαλό μου μεσ' το λούκι σας πριν χάσω

Μια μυτιά απ' οξυγόνο να γουστάρω

πόσο κάνουν λίγες τζούρες να τις πάρω

μία γωνιά ελευθερία, ένα δέντρο

κι όχι αυτή που θα με πάει στον Άγιο Πέτρο [χ2]

Μέσα στην μούχλα του μυαλού σας χρώμα άλλαξα

αυτή η βρωμιά όχι πως έγινα δικός σας

μα εγώ δεν θέλω τη δική σας εξορία

μη μου στερείτε την δική μου ελευθερία

Στίχοι: Άγνωστος

Μουσική: Άγνωστος


*Να ηχήσει όλος ο αιθέρας, η γη, η θάλασσα και οι πνοές των ανέμων.
Όρη και Τέμπη σιγήστε.
Ήχοι και φωνές πουλιών παύσατε.
Γιατί μέλλει να μας συντροφεύσει ο Φοίβος, ο Φωσφόρος Βασιλεύς.
Απόλλωνα, θεέ του ήλιου και της ιδέας του φωτός, στείλε τις ακτίνες σου και άναψε την ιερή δάδα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου