13 Μαΐου 2013

Gallop 24h: Εκτός Κύπρου η νεολαία- εντός οι πλείστοι ηλικιωμένοι



Σε δημοσκόπηση που έκανε το 24h φαίνεται καθαρά ότι οι ηλικιωμένοι δεν θέλουν να κουνηθούν από το νησί. Οι νέοι από την άλλη ψάχνουν οπωσδήποτε ένα καλύτερο αύριο…. οπουδήποτε εκτός Κύπρου!!!


 Ακολουθήστε μας στο facebook και στο twitter


Εκτός Κύπρου θα ήθελαν να βρουν δουλειά και να ζήσουν οι πλείστοι νέοι αφού εδώ στο νησί το μέλλον φαντάζει τρομακτικό. Από την άλλη οι περισσότεροι ηλικιωμένοι δεν θέλουν να κουνηθούν από την Κύπρο τους, αφού η ζωή τους είναι εξασφαλισμένη με τις συντάξεις τους…
Σε δημοσκόπηση που βγήκε και έκανε το 24h φαίνεται ξεκάθαρα η διαφορά απόψεων μεταξύ νέων και ηλικιωμένων αφού οι απαντήσεις τους ήταν ακριβώς αντίθετες αλλά τελείως λογικές. Συγκεκριμένα ενόψει οικονομικής κρίσης ρωτήσαμε τον κόσμο «σε ποια χώρα θα ήθελε να πάει να ζήσει ελπίζοντας ότι θα έχει καλύτερη ζωή».  Οι απαντήσεις ήταν άκρως ενδιαφέρον με τους νέους να έχουν ήδη βρει ιδεατή χώρα μόνιμης κατοικίας και τους πιο ηλικιωμένους να μην θέλουν να μετακινηθούν από την Κύπρο και τα όσα έχουν ήδη κερδίσει εδώ.
 «Αυτός εκεί που βλέπεις παίρνει σύνταξη 2800 τον μήνα, ο άλλος εδώ παίρνει 3000,  γιατί να θέλουν να φύγουν;» ήταν η ερώτηση ενός ηλικιωμένου κυρίου, που ήθελε να μας δείξει πρακτικά ότι αν και η οικονομική κρίση μας έχει χτυπήσει κατά κούτελα, κάποιοι από εμάς πιθανών να μην έχουν αντιληφθεί ακόμα τίποτα.  «Εδώ έχουμε τις ζωές μας που να πάμε τώρα; Έχει κάπου κάποια χώρα καλύτερη από την Κύπρο;» διερωτήθηκε μια κυρία δηλώνοντας ότι  «το πρόβλημα θα το έχουν τα παιδιά μας τα οποία σίγουρα θα θέλουν να φύγουν». 
Ρωτώντας νέους ανθρώπους άνεργους, εργαζόμενους σε ιδιωτικούς οργανισμούς, φοιτητές ή ακόμα και τελειόφοιτους, σε ποια χώρα Παγκοσμίως θα ήθελαν να κτίσουν την ζωή τους, οι απαντήσεις που πήραμε ήταν ποικίλες και έχουν άκρως ενδιαφέρον. 
Ένας από τους ερωτηθέντες εξαγριωμένος με την πολιτική της Κύπρου προς τους ξένους, θα ήθελε να φύγει με ιδεατό προορισμό της Σουηδία. Ο λόγος;;;  
Φαίνεται καθαρά στο ακόλουθο βίντεο!!! 
Ακολουθούν ενδεικτικά κάποιες από τις απαντήσεις σας 
Μαρία Σάββα  
«Ισπανία θα ήθελα να πάω. Έστειλα ήδη βιογραφικά σε αρκετές χώρες αλλά δεν έχω απαντήσεις από καμία ακόμα. Μ’ αρέσει η Ισπανία γιατί είναι πιο κοντά στους Κύπριους η ποιότητα ζωής αλλά παράλληλα είναι αρκετά καλύτερα». 
Σοφία Λούρδη 
«Μακάρι να έβρισκα δουλειά εκτός Κύπρου αλλά είναι πολύ δύσκολο. Θα πήγαινα οπουδήποτε αν μου δινότανε ευκαιρία, αρκεί να μιλάνε Αγγλικά που είναι η γλώσσα που ξέρω. Αν έπρεπε να πω μια χώρα αυτή που θα διάλεγα θα ήταν η Ιταλία και συγκεκριμένα το Μιλάνο». 
Κυριάκος Ευαγγέλου
«Αμερική πάω και αύριο. Έχω εδώ μια δική μου επιχείρηση αλλά δεν το βλέπω να πηγαίνει καλά και σύντομα θα έχω πρόβλημα. Στην Αμερική έχω και συγγενείς άρα θα ζούσα εύκολα, κάνοντας οτιδήποτε». 
Πανίκος Αρτεμίου
«Λονδίνο ή Βρυξέλλες είναι οι πρώτες μου επιλογές. Ο λόγος; Απλά επειδή εκεί υπάρχει ζωή και σίγουρα μπορείς να αρχίσεις κάτι». 
 Ξένια Κυρίτση 
«Δεν μπορώ να φύγω εδώ έχω την ζωή μου. Αλλά αν έβρισκα καλή δουλειά κάπου αλλού εκτός Κύπρου θα το σκεφτόμουνα σοβαρά. Χώρες που θα μου άρεσαν να πάω για μόνιμα είναι η Ολλανδία, η Σουηδία και ίσως η Γερμανία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου