Σωρρας-χελώνες.jpg
ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, ΝΕΟΝΑΖΙΣΜΟΣ, ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ & Η ΛΕΣΧΗ ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ

Ο ΥΠΟΠΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ 
Αρτέμης Σώρρας: Ο φάκελος για τα 600 δις εστάλει σε όλα τα κόμματα της βουλής. Να ξέρετε λοιπόν ότι η Χρυσή Αυγή και οι ΑΝΕΛ δεν παρέλαβαν το φάκελο και θυροκολλήθηκε το εξώδικο.  

Γιώργος Αρίστογλου: Μισό λεπτό, εγώ τι καταλαβαίνω τώρα: Το θέμα των 600 δις δεν το ακουμπάει η Χρυσή Αυγή γιατί δημιουργήθηκε η Χρυσαυγιάδα, σήριαλ ολόκληρο, λοιπόν δεν το παραλαμβάνει άρα εγώ ως Έλληνας τι βάζω πίσω από μυαλό μου, ότι αυτούς τους ανθρώπους τους βάλανε εκεί για να διασπάσουν την Ελληνική βουλή, άρα λοιπόν είναι όργανα κάποιων!

Αρτέμης Σώρρας: Θα σας το πω λίγο διαφορετικά, εγώ θα κάνω κάποια εύλογα ερωτήματα. Όλη η κοινωνία και όλος ο λαός ερευνά γιά εμένα, που ήμουν, ποιός ήμουν, τι έκανα κλπ.  Ότι πληροφορία είχατε την διογκώσατε, το κατασκευάσατε, άλλος λέει μου λείπουν τρία δόντια. Κάποια στιγμή μου λέει ο πρόεδρος Λαμπράκης "Άνοιξε το στόμα σου. Σου λείπουν 3 δόντια;" Aν μου λείπουν θα μου λείπουν τρείς τραπεζίτες που τους «έφαγα» ...  Bγάζουνε ό,τι παραπληροφορία υπάρχει, προσέξτε όμως, η Χρυσή Αυγή έχει πρόεδρο;

Ο ΝΕΟΝΑΖΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΙΝΗΜΑ
Γιώργος Αρίστογλου: Έχει γραμματέα, δεν έχει πρόεδρο ...ο κ. Μιχαλολιάκος λέει ότι είναι ο γραμματέας του κόμματος, πρόεδρο δεν έχει!

Αρτέμης Σώρρας: Το ξέρω φίλε μου αυτό σε ρωτάω ο πρόεδρος που είναι; O αντιπρόεδρος που είναι;  Mα δεν μου απαντάς, μου λες έχει γραμματέα, μπορεί να έχει και υπηρέτρια, εγώ σε ρωτάω πρόεδρο έχει; O πρόεδρος που είναι; Mα δε γίνεται τώρα να έχουμε έναν τρίτο κομμουνισμό, σαν τη Θεσσαλονίκη, όπως το ΚΚΕ δεν είχε ποτέ πρόεδρο, και ποιος είναι ο πρόεδρος ο Στάλιν, ο Μαρξ, ο Λένιν, ή ο Ρότσιλντ; Μιλάς για ναζιστικό κόμμα τώρα έτσι το οποίο λέει "γεια σας" και "ο Χίτλερ αγάπαγε τους Έλληνες" και "ο Χίτλερ είναι δικός μας". Τι λέτε ρε παιδιά; Στην Ελλάδα είμαστε! Ναι αλλά έχουν και κάποιο αρχαιοελληνικό μέσα τους, με το οποίο τιμούν αν το θέλετε κάποια πράγματα, αλλά εμένα δε μου λέει αυτό τίποτε τώρα. Εδώ έχουμε χριστιανό που κάνει τον σταυρό του και πάει να σκοτώσει. Ξέρουμε ότι και οι κλέφτες κάνουν τον σταυρό τους πριν πάνε να κλέψουνε. Δηλαδή, κάτι πρέπει να κάνουμε, δεν μπορούμε να το συζητάμε σε τέτοιου είδους επίπεδο. Ο πρόεδρος και ο αντιπρόεδρος της Χρυσής Αυγής που είναι; Θέλω να ξέρετε ότι η Χρυσή Αυγή είναι ένα παγκόσμιο κίνημα, δεν ανακαλύφθηκε στην Ελλάδα, δημιουργήθηκε στην Αγγλία, δημιουργήθηκε στην Αμερική, έχει μέσα του τον νεοναζισμό. Ποιος είναι ο νεοναζισμός; Να ξαναφτιάξουμε τον Χίτλερ; Εσείς είστε η άρια φυλή και εμείς να πάμε να πνιγούμε; Τι θέλετε δηλαδή, δεν σας καταλαβαίνω. Βάζουμε και λίγο αρχαιοελληνικό και προχωράμε; Εγώ δεν μπορώ να κρίνω οτι κάποια πράγματα που μπορεί είτε να είναι σωστά, είτε να είναι από αντίδραση, είτε από πονηριά. Εγώ κοιτάω τη βάση. Όταν η βάση δέν είναι σωστή εμένα μου  δημιουργεί υποψίες επειδή εγώ το έζησα, γιατί δηλαδή εσύ Χρυσή Αυγή επαναστάτισσα, Eλληνικότατη, που πήγαινες και μοίραζες πατάτες,ντομάτες, καρότα και βοήθαγες και τις γιαγιούλες, όταν ήρθαν τα 600 δις έκλεισες τα μάτια σου; Κάτι που δεν το έκαναν βέβαια αυτά τα παλικάρια που είναι εκεί μέσα, τα Ελληνόπουλα που μπορεί να είναι και λίγο αμόρφωτα και λίγο αντιδραστικά και το αίμα τους να είναι πιο θερμό, ή να είναι πιο θερμοκέφαλοι. Εγώ δεν θα μιλήσω για αυτά τα παιδιά και οφείλουμε σεβασμό σ'αυτά τα παιδιά τα οποία είναι Ελληνόπουλα. Εγώ θα μιλήσω για μια διοίκηση. Που ήσουνα βρε διοίκηση; Τα λεφτά έψαχνες; Α, δεν ήθελες λεφτά; Τι ήθελες τότε; 

Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, Η ΕΥΠ & Η ΜΟΣΑΝΤ
Ο..."ΑΣΤΥΑΝΑΞ" ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΚΥΠΑΤΖΗΣ.jpgΤελικά βγαίνει κάποια στιγμή κάποια είδηση σε κάποιες ιστοσελίδες για τον κ. Μιχαλολιάκο ότι βγήκανε τρία μισθολόγια της ΕΥΠ. Εγώ από ό,τι γνωρίζω δεν έχω ΕΥΠ. Την ΕΥΠ την διοικεί η ΜΟΣΑΝΤ. Νομίζω δηλαδή και από πληροφορίες που έχω. Και από ότι άκουσα βγήκε και ένας βουλευτής επίσημα, έχω και τα αρχεία του, και είπε τι δουλειά έχει η ΜΟΣΑΝΤ να έχει όλα μας τα μηχανήματα και να είναι και μες τα πόδια μας. Άρα εμείς δεν έχουμε ΕΥΠ, έχουμε ΜΟΣΑΝΤ; Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα δεν γίνεται η ΕΥΠ να διοικεί τη ΜΟΣΑΝΤ, άρα ο Μιχαλολιάκος να πληρώνεται από τη ΜΟΣΑΝΤ! Και έχω τρία εξοδολόγια που πληρώνεται από την ΕΥΠ, το ΄87, το ΄85, το ΄81 ...τι έγινε ρε παιδιά; Μετά μαθαίνω μια ιστορία, η οποία δεν ξέρω αν είναι αλήθεια, αλλά για να «βγαίνει» ας τη δικαιολογήσει κάποιος, ότι ήτανε φυλακή ο Μιχαλολιάκος 17 μήνες για βομβιστικές ενέργειες, όπου οι φίλοι του πήγαν 20 χρόνια φυλακή, αλλά ο Μιχαλολιάκος πήγε μόνο 17 μήνες ...

ΑΕΙ Σ'ΟΙΚΤΙΡ(Ω) ΚΙ ΕΣΥ ΚΙ ΟΧΙΤΛΕΡ ΣΟΥ
Γιώργος Αρίστογλου: Αφού τους «έδωσε», τους «έδωσε» και βγήκε ...

Αρτέμης Σώρρας: Έτσι αφού τους «δίνει» αυτός και βγαίνει μόνο με 17 μήνες και τους 17 μήνες που ήταν εκεί γνώρισε τον Παπαδόπουλο και βγαίνει έξω και κάνει το κόμμα ΕΠΕΝ. Νομίζω ή κάνω λάθος; Μα τα ξέρουμε τώρα όλα αυτά και εμφανίζεται κάποιος και μας λέει «Χρυσή Αυγή» και «χάιλ Χίτλερ»; Άκουσε αδερφέ, σε μια Ελλάδα που στα Καλάβρυτα σκότωσαν σε ένα απόγευμα 1.650 άτομα, και σου λέει εντάξει τους σκότωσαν οι Γερμανοί γιατί και αυτοί σκότωναν τους Γερμανούς. Σοβαρά ρε; Δηλαδή θα σου δώσω δυο χαστούκια και επειδή θα είναι δυνατά θα πας να σκοτώσεις την κόρη μου; Τι λες ρε; Κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουμε τι λέμε. Σε μια Ελλάδα που έχω 500.000 νεκρούς από εκτελέσεις δεν μπορεί να έρχεται κάποιος και να μου λέει «χάιλ Χίτλερ»!!! Άει σ'οικτίρ(ω) και εσύ και ο Χίτλερ σου! Πρέπει να σταματήσουμε λοιπόν αυτές τις αηδίες γιατί μου έδωσε πατάτα και βοήθησε τη γιαγιούλα ...

Γιώργος Αρίστογλου: Πολύ σωστά, και πάρα πολύ καλό κύριε Σώρρα αυτό που είπατε εάν έχει πρόεδρο ή γραμματέα (η Χρυσή Αυγή), φοβερό, με έχετε κολλήσει στον τοίχο. Λόγω τιμής, ποτέ δεν σκέφθηκα αυτό το πράγμα.

Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ
Αρτέμης Σώρρας: Μα αν θυμηθείτε το ΚΚΕ που ξεκίνησε το 1912 με γενικό γραμματέα, και ποιος ήταν ο πρόεδρος; Βάλανε και τους εργάτες εκεί ...εντάξει από το πολύ ξύλο κάποιοι γίνανε και κομμουνιστές στην Ελλάδα έτσι; Εντάξει άμα σε στυλιαρώσουνε από το στυλιάρι το πολύ, μετά κομμουνιστής θα γίνεις, και κοίταξε εάν το επιδιώκεις πολύ το κατακτάς. Αν και τη Χρυσή Αυγή τη βάλανε μέσα τώρα ερήμην του λόγου δηλαδή, για να την ξαναβγάλουν έξω «γεια σας, είμαστε εδώ». Κάπου το πάνε τα λαμόγια δηλαδή, οι διοικήσεις γιατί τα παιδιά είναι Ελλάδα, τα παιδιά είναι Ελλάδα και καλά θα κάνουμε ...ο Έλληνας είναι πολιτισμένος! Όταν η κυβέρνησή σου τώρα έχει ανοίξει τις πόρτες και μου βγάζει ΕΥΠ, δεν είναι οι μυστικές υπηρεσίες. 

ΟΙ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ 
Υπάρχει μια μυστική υπηρεσία η οποία τους παίρνει από τον Έβρο και τους φέρνει στην Αθήνα και δεν έχουνε χαρτιά. Eγώ αγόρι μου ταξιδεύω όλο τον πλανήτη, σε χώρες που χρειάζομαι βίζα, ενώ έχω το διαβατήριο μου, την ταυτότητα μου, άμα δεν έχω βίζα δεν μπαίνω σε μια χώρα. Που σημαίνει δεν με δέχονται. Έχω το διαβατήριο μου. Οι άνθρωποι που έρχονται εδώ πέρα λοιπόν δεν δηλώνουν τίποτα, δεν έχουν χαρτιά, δεν έχουν διαβατήριο. Άμα σου πει ότι λέγεται «Ωνάσης» θα του πεις «ναι», άμα σου πει είμαι 25 ενώ είναι 75 «ναι» θα γράψεις. Δηλαδή δεν υπάρχει τίποτα, δεν υπάρχει στοιχείο, δεν ξέρουμε ποιος είναι στη χώρα μας. Έχουμε τόσες υπηρεσίες, τόσα κέρατα που πληρώνουμε, τόσο μηχανισμό που θα έπρεπε αυτό να είναι συνεννοημένο. Δεν μπορεί τώρα να μην ξέρουμε αν κάποιος είναι Ιρανός ή Ιρακινός ή Αιγύπτιος ή Λιβανέζος και ό,τι θέλει ο καθένας δηλώνει. Δηλαδή άμα σου πάρω εσένα τα χαρτιά, μέχρι την Κρήτη δεν φτάνεις, θα σε έχουνε πιάσει. Δε σου μιλάω να πας για την Αίγυπτο. Αυτά τα παιδιά τώρα που περνούν μέσα και είναι ξεβράκωτα, τα φέρνει κάποιος. Είναι στοχευμένες αυτές οι κινήσεις από ένα πολύ μεγάλο δόγμα για να διαλύσουν την Ελλάδα και οι κυβερνώντες μου που δεν είναι Έλληνες το δέχονται. Άρα το θέμα δεν είναι ρατσιστικό, εδώ το θέμα είναι ποιόν μου φέρνεις μέσα. Εδώ το ζήτημα είναι λοιπόν ότι η χώρα δεν διοικείται από Έλληνες. Το πρόβλημα είναι ότι  σου βάζουνε κόσμο στη χώρα που δεν τον γνωρίζεις με σχέδιο για να σκίσουνε τον Ελληνισμό! Πάρε τα χαρτιά από τους ανθρώπους αυτούς, δώσ'τους βίζα, να ξέρουμε ποιός είναι, τι έκανε, πως, τι, που. Του δίνει ένα χαρτί τώρα που τους λέει μέσα σε 40 μέρες να φύγεις από τη χώρα. Άρα τράβα στην Αθήνα! Και έχουμε μαζέψει 11.000.000 ξένους σε μια χώρα τέτοια, δεν υπάρχει διοίκηση, δηλαδή παρέλυσε η κυβέρνησή μου; Όχι, δεν παρέλυσε, είναι σε ένα μεγάλο σχέδιο για να φέρνουνε οι άνθρωποί τους, διότι ξαναείπα κύριοι δεν είναι τυχαίο, ο Σαμαράς είναι εβραίος, τυχαίο; Είναι το γένος Μπενάκη! Τι να σου πω ο Μητσοτάκης είναι κρητικός; Από που; Ο Σημίτης είναι από που; Όλοι τους αυτοί λοιπόν βλέπεις είναι σε ένα club. Πρέπει να είναι μασόνοι και πρέπει να είναι εβραίοι; Ξέρεις ίσως με πούνε ρατσιστή. ΄Οχι, αυτοί είναι ρατσιστές. Διότι εγώ τους χειροκρότησα, εγώ τους έβγαλα στα έδρανα, τους έβαλα μες τη βουλή μου, γιατί είμαι παγκοσμιοποιητής και δεν με πειράζει εάν έχεις μια Eλληνική κουλτούρα και αξίζεις, εμείς δώσαμε πολιτισμό στον πλανήτη. Όμως όταν μια συγκεκριμένη ράτσα έχει στοχεύσει να μου διαλύσει τη γλώσσα μου, να μου διαλύσει τη χώρα μου, να μου διαλύσει το στρατό μου και έρχονται μες τη χώρα μου και καταδυναστεύουν τόσο πολύ τη χώρα μου, εδώ υπάρχει θέμα και αυτοί είναι το κακό και μου κάνουν κακό. 

Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΥ ΣΑΜΑΡΑ & Η ΜΑΣΟΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ
Γιατί θα πρέπει εγώ να είμαι ρατσιστής; Άρα τελικά είσαι σε ένα μεγάλο σχέδιο; Δηλαδή συγνώμη τώρα, δεν θα μπορούσε ο κος Σαμαράς ...ααα επειδή είναι εβραίος δεν δέχεται τον Έλληνα να πάρει τα λεφτά να ξεχρεώσει τη χώρα μου; Έχει μια μεγάλη αποστολή ... Άλλωστε τον «έδωσε» και ο κ. Νικολόπουλος
Ο κ. Νικολόπουλος ήταν υπουργός του Σαμαρά. 19 σημεία έχουν υποσχεθεί πριν τις εκλογές και βγαίνει συμφωνεί με τον Τόμσεν της Τρόικας, με τον οποίο κάθονται σε ένα τραπέζι, το έχουμε και σε video, και ο Νικολόπουλος λέει: Πρωθυπουργέ μου πες μου τι θα κάνουμε, εχουμε 19 θέματα στο λαό και κάθεται η τρόικα να διαπραγματευτεί από τα 19 πόσα θα δώσει στην κυβέρνηση και πόσα θα κρατήσει να εκτελέσει. Και λέει ο Σαμαράς: δεν δίνουμε τίποτα, ό,τι έχουν οι δεσμεύσεις μας. Ποιες δεσμεύσεις βρε κερατά, έχεις καταλάβει ότι διοικείς ανθρώπους; 'Εχεις καταλάβει ότι διοικείς το παλαιότερο έθνος στη γη; Το΄χεις καταλάβει; Πέρασε. Έχεις Eλληνικό όνομα αγόρι μου;, σε βάλαμε στη βουλή μας. Είσαι υπεύθυνος για αυτό που κάνεις. Δεν έχεις καμία αίσθηση ευθύνης; Δε σου΄χει μείνει τίποτα ανθρώπινο, παρά έρχεσαι σε μια δογματική λέσχη; Λέσχη είναι ρε ...καφενείο είναι ρε ...η Μπίλντεμπεργκ ειναι καφενείο ...είσαι στη μασονία; Καλά κάνεις, και; ...Παρακάτω ...ξέχασες ότι είσαι πρωθυπουργός; ...ξέχασες ότι έχεις παιδιά, λαό, ιστορία, κουλτούρα, πολιτισμό; ...και τι θέλεις εκεί!!!

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΙΣΤΟΓΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΕΓΓΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΣΤΟ "ΡΑΔΙΟ ΑΚΡΙΤΕΣ" 102,3 FM   01/11/2013 ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ & ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΟΜΑΔΑ : EI-E.N.D. ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ