1474566_189884594548480_745327957_n.jpg

΄Ενωσις Ελληνίδων και Ελλήνων: χωρίς δόγμα, χωρίς κόμμα, χωρίς χρώμα!
Πρώτος ο Αριστοτέλης αναλύει το φαινόμενο επιστημονικά: 
ξεκάθαρα, ένα τυραννικό καθεστώς ΔΕΝ είναι ούτε πολιτικό σύστημα ούτε πολίτευμα. Εξακολουθεί όμως να παραμένει η πεποίθησι-πυρήνας των καθεστωτικών κομματανθώπων της κομματοκρατίας, πως το τυρραννικό καθεστώς της κοινοβουλευτικής κομματοκρατίας δήθεν είναι ένα πολιτικό σύστημα ή πολίτευμα.
΄Οπου βρεθούν και όπου σταθούν τα ανθρωποειδή τούτα, οι κομματάνθρωποι του τυραννικού καθεστώτος, πάντοτε διαλαλούν πως το τυρραννικό καθεστώς της κοινοβουλευτικής κομματοκρατίας δήθεν είναι ένα πολιτικό σύστημα ή πολίτευμα. Είναι βέβαια τούτη η κοινωνική τους συμπεριφορά το αποτέλεσμα της κοινωνικής δομής, την οποία τους εμφυτεύει μέσα στο ξερό τους το κεφάλι, το τυρραννικό καθεστώς της κοινοβουλευτικής κομματοκρατίας, την οποίαν ως ένα δόγμα, τόσον πιστά και τόσον τυφλά υπηρετούν όλα τα ανθρωποειδή της.
Είναι η διάγνωσις του από την Μαρτινίκα ορμωμένου, Γάλλου ιατρού και ψυχιάτρου, Frantz Omar Fanon, πως αυτή η δομή-πεποίθησι-πυρήνας, η οποία προξενεί την υπολανθάνουσα αντι-κοινωνική συμπεριφορά των ανθρωποειδών κομματανθρώπων της κοινοβουλευτικής κομματοκρατίας, μάλλον οφείλεται στην «γνωστική ασυμφωνία» ή «cognitive dissonance» του ξερού του κεφαλιού τους. ΄Ισως...
Αντιδιαμετρικά, η κυρία αρχή δομής του δωδεκαεδρικά σφαιρικού οργανισμού της ελληνικής κοινωνιοκρατίας είναι η σφαιρικότης της. Ο κάκιστος δαίμων της πυραμιδικής ή πυραμιδοειδούς ιεραρχίας της εξουσίας των τυραννικών καθεστώτων παύει να υφίσταται καν, εντός της σφαιρικότητος της κοινωνιοκρατίας της ελληνικής πολιτείας.
Ο κάκιστος δαίμων της πυραμιδικής ή πυραμιδοειδούς ιεραρχίας της εξουσίας των καθεστώτων παύει να υφίσταται, π.χ., εις την των «ομοίων» Σπαρτιατών πολιτείαν, όπως και εις την των «εντολέων πολιτών» Αθηναίων πολιτείαν. Ορμωμένη εκ του «Αφ' Εστίας άρχεσθαι» (Πλάτωνος «Ευθύφρων» ή «περί ευσεβείας», 3α), η θεμελιώδης αρχή της κοινωνιοκρατίας της ελληνικής πολιτείας είναι: όποιος άνθρωπος άρχει άλλων ανθρώπων, ταυτοχρόνως τοποθετείται υπό την συλλογικήν αρχήν αυτών των άλλων ανθρώπων.
Εντός των σπειροειδώς περιδινουμένων, εκ της πρωταρχικής, σφαιρικής ταλαντώσεως του σύμπαντος κόσμου, πραγματικών πολιτευμάτων ή πολιτικών συστημάτων της κοινωνιοκρατίας της ελληνικής πολιτείας, μία δευτέρα θεμελιώδης αρχή είναι ότι: η κοινωνιοκρατική τους δομή ευθύνεται διά και προκαλεί την δυναμική τους κοινωνική συμπεριφορά. Είναι δηλαδή η κοινωνική δομή αιτίων και αιτιατών, που νομοτελειακά ευθύνεται διά και προκαλεί όλη την κοινωνική δυναμική της κοινωνιοκρατίας της ελληνικής πολιτείας.
Τις γνωρίζει βεβαίως άριστα αμφότερες τις 2 (δύο) τούτες αρχές, το τυρραννικό καθεστώς της κοινοβουλευτικής κομματοκρατίας. Μόνον εμείς, οι Ελληνίδες και ΄Ελληνες υπήκοοί του, τις αγνοούμε, αλλά δεν τις ξέρουμε κιόλας!
Εμφυτεύει λοιπόν το τυρραννικό καθεστώς της κοινοβουλευτικής κομματοκρατίας, μέσα στο ξερό κεφάλι των καθεστωτικών κομματανθώπων της κομματοκρατίας, την δομή-πεποίθησι-πυρήνα πως το καθεστώς δήθεν είναι ένα πολιτικό σύστημα ή πολίτευμα. Ενισχυομένη από την «γνωστική ασυμφωνία» ή «cognitive dissonance» των ανθρωποειδών κομματανθρώπων του τυραννικού καθεστώτος, η εμφυτευμένη δομή-πεποίθησι-πυρήνας του καθεστώτος εξαναγκάζει τα άμοιρα τούτα πλάσματα, πάντοτε να διαλαλούν, όπου βρεθούν και όπου σταθούν, πως το τυρραννικό καθεστώς της κοινοβουλευτικής κομματοκρατίας δήθεν είναι ένα πολιτικό σύστημα ή πολίτευμα.
Εξαίφνης, ένα και μόνον ένα ζητά ο πριν και πάνω απ' όλα ΄Ελλην Αρτέμιος Σώρρας (ΕΙ·ΕΝD): ΕΝΩΣΙ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ! Ξεκίνα τώρα και ΕΣΥ με την ετυμολογία της ελληνικής ρίζας «πολ-», όπως και του ρήματος «πολ·εύω», από όπου προέρχεται και η λέξις «πολίτης»: ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗι ΕΝΩΣΕΙ!
Μόνον η χωρίς δόγμα, χωρίς κόμμα, χωρίς χρώμα ένωσίς μας είναι ικανή να προκαλέσει την μετάβασίν μας από την παρούσα «κοινωνίαν υπηκόων» που είμαστε εις μίαν «κοινωνίαν πολιτών»! ΄Ωστε να ξαναγίνουμε, από υπήκοοι του καθεστώτος που τώρα είμαστε, πραγματικοί εντολείς πολίτες, δηλαδή πραγματικά ελεύθεροι άνθρωποι με «πολιτειότητα»―με την ιδιότητα του πολίτη! 
Ευοί Ευάν! Εις Υγίειαν! Γένοιτο!