Ο Πρωθυπουργός Της Νέας Ζηλανδίας Υποστηρίζει Ότι Δεν Είναι Ερπετοειδής !!

alt


Οι πολιτικοί συχνά παρομοιάζονται με φίδια.
Αλλά ένας παγκόσμιος ηγέτης αναγκάστηκε περιέργως να αρνηθεί ότι είναι ένας ερπετοειδής εξωγήινος που έχει ως σκοπό να καταστρέψει και να υποδουλώσει ολόκληρο τον πλανήτη.

Ο πρωθυπουργός της Νέας Ζηλανδίας John Key αναγκάστηκε να δηλώσει επίσημα ότι δεν είναι ερπετοειδής που αλλάζει μορφές.
Ο John Key αναγκάστηκε να κάνει αυτήν την δήλωση μετά από αίτηση ενώς κατοίκου του Auckland στην Υπηρεσία Ανοικτών Πληροφοριών.

Ζήτησε λοιπόν από τον John Key να αποδείξει ότι δεν είναι ερπετόμορφος με σκοπό την υποδούλωση ολόκληρης της ανθρωπότητας.
Καθώς το πολιτικό γραφείου του John Key υποστήριζε ότι δεν υπάρχουν απτές αποδείξεις για το ότι δεν είναι ερπετοειδής, ο ίδιος δήλωνε ότι είναι 100 % άνθρωπος.
"Έχω κάνει το ασυνήθιστο βήμα όχι μόνο να επισκεπτώ έναν γιατρό, αλλά και έναν κτηνίατρο, και οι δύο μου επιβεβαίωσαν ότι δεν είμαι ερπετό" είπε στους δημοσιογράφους.
"Δεν έχω μπεί ποτέ σε διαστημόπλοιο, δεν έχω πράσιμη στολή και δεν έχω βρεθεί ποτέ στο διάστημα" πρόσθεσε στο 3News .
Πηγές : http://www.nydailynews.com 
Μετάφραση-Απόδοση-Επιμέλεια 
Αστρική Προβολή 
astrikiprovoli.com
http://www.youtube.com/watch?v=ycfVOik_abk
To Brandon Corey Story είναι ένα παράξενο «ντοκιμαντέρ» που κυκλοφόρησε από το Truthseeker.tv. Παρά το γεγονός ότι όσοι εμπλέκονται στην παραγωγή του έχουν αποκαλύψει ότι είναι στην πραγματικότητα «ψυχαγωγία» των πραγματικών γεγονότων,

Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων.Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο, δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων των φωτογραφιών, είναι από το διαδίκτυο.Αυτό είναι καθαρά για Διασκέδαση.
και όχι πραγματικό υλικό, η συζήτηση εξακολουθεί να μαίνεται σε απευθείας σύνδεση ως προς το εάν ή όχι η ταινία που πρόκειται να δείτε
είναι πραγματική.