30 Αυγούστου 2014

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: Δ.Ο.Υ., Τ.Χ.Σ., ΤΡΟΪΚΑ & ΟΙ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΟΝΤΑΙ


Artemis Sorras 
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΣΟΣ ΠΡΟΣ ΙΣΟ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΣΩΡΡΑΣ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΕΓΩ ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΗΔΗ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΟΙ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΔΟΘΟΥΝΕ ΣΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝΕ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΙΣ ΜΥΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΒΑΖΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ΣΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΜΙΛΗΣΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΦΟΒΟΣ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ. ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: Δ.Ο.Υ., Τ.Χ.Σ., ΤΡΟΪΚΑ & ΟΙ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΟΝΤΑΙ

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: Δ.Ο.Υ., Τ.Χ.Σ., ΤΡΟΪΚΑ & ΟΙ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΟΝΤΑΙ
ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΟΙ Δ.Ο.Υ. ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ
Αρτέμης Σώρρας : Σήμερα θα σας πω και ένα νέο. Εκτός από όλες αυτές τις κινήσεις που γίνονται, έχουμε πολύ σημαντικά στοιχεία και ατράνταχτες αποδείξεις ότι οι Δ.Ο.Υ. δεν είναι κρατικές ! Η Δ.Ο.Υ. δεν είναι του κράτους μας. Οι εφορίες λοιπόν παλιά ονομάζονταν Δ.Ο.Ε. Δημόσιες Οικονομικές Εφορίες. Δεν ήτανε Ελληνικές και δεν ήτανε του κράτους. Ήτανε ιδιωτικές εταιρίες για να παίρνει ο δανειστής κατευθείαν από το λαό τα χρήματά του. Άρα λοιπόν η εφορία δίνει τα στοιχεία στο υπουργείο οικονομικών, πάντα στο υπουργείο οικονομικών, και στην κυβέρνησή μας, και ως και σήμερα δεν ήταν ποτέ κανένας Έλληνας. Έπρεπε να είναι δωσίλογος , έπρεπε να είναι ρουφιάνος των Γερμανών και έπρεπε να είναι παιδί των Χαζαρομογγόλων.
Αν μου βρείτε ένα όνομα ότι διοίκησε την Ελλάδα, ακόμα και αξιωματούχους εκτός του Καποδίστρια θα δεχτώ να σταματήσω όλο μου τον αγώνα. Φέρτε μου ένα όνομα το οποίο ήτανε Έλληνας με Ελληνικό DNA και εκπροσωπούσε Ελληνικά συμφέροντα και εγώ παρατάω τον αγώνα. Βάζω το σύστημα με όλους σας. Την Ελλάδα μας την διοικήσαν μέχρι τώρα Χαζαρομογγόλια, άνθρωποι της λέσχης και άνθρωποι κυβερνήτες που είχανε πάντα αφεντικά. Ηγέτη δεν είχανε ποτέ. Μας επέβαλαν πολλούς. Αυτό θα αλλάξει. Σήμερα οι Έλληνες θα βγάλουν τους ηγέτες τους, σήμερα θα καταλάβετε τι έχει γίνει.
Μπορείτε να φανταστείτε ότι είναι αιτία πολέμου εάν η εφορία δεν είναι του κράτους μου ; Τα τελευταία 10 χρόνια η Δ.Ο.Ε. έγινε Δ.Ο.Υ Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία, να μην το δούμε ; δηλαδή μου λέτε ότι στο σπίτι μου στο κράτος μου στο Έθνος μου που είναι το αρχαιότερο Έθνος στην Γη, η εφορία που τόσα χρόνια πληρώνουμε, τα οικονομικά στοιχεία που δίνει στο υπουργείο οικονομικών, του τα δίνει μία ιδιωτική εταιρία και έχει πρόσβαση στο λαό και στους χώρους όπου αυτά βγαίνει μία κρατική Βουλή από διαχειριστές, τους οποίους εγώ ψηφίζω αλλά δεν είναι δικοί μου ; Μπορείτε να δείτε όλη αυτήν την πλοκή ; Είναι αιτία πολέμου. Αυτά όλα τις επόμενες μέρες θα έχουμε στοιχεία τα οποία θα παραδώσουμε. Ψάχνουμε μόνο το κομμάτι ότι το Δ.Ο.Υ είναι και αυτό ιδιωτικό.

ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ & ΤΧΣ

Μήπως παρεπίπτοντως το κάναν κρατικό γιατί τα τελευταία δέκα χρόνια είχανε κανονίσει να μπούμε σε μνημόνιο όπως και δόλια είδαμε ότι κατασκεύασαν το Τ.Χ.Σ. το ’10. Γιατί το κατασκευάζεις το ’10 ; Ήξερες ότι θα το χρειαστώ το ’14 ; Πόσο δόλιο είναι ; δηλαδή ήξερες ότι θα το χρειαστώ το Τ.Χ.Σ. ; Αφού το ’10 δεν είχαμε μπει σε μνημόνια. Άσε να μπω στα μνημόνια κι αν χρειαστώ το Τ.Χ.Σ. θα το φτιάξουμε. Α, το φτιάξατε το ’10 με λήξη το ’17. Γιατί το φτιαξες και θα το λήξεις το ’17 μετά δεν το χρειάζομαι ; τόσο καλοστημένο είναι το παιχνίδι ;
Κύριοι έχουμε 4 πτωχεύσεις, μας έχουνε σκοτώσει πολλές φορές. Το κάρμα μας τελείωσε. Η Ελλάδα δεν χρωστάει κάρμα. Καρμικό θέμα έχουν οι άλλοι . Εμείς έχουμε ξεχρεώσει. Είμαστε στον πάτο και θα πάρουμε φόρα και θα βγούμε επάνω.

ΟΙ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΟΝΤΑΙ

Στις επόμενες μέρες και εδώ και ένα μήνα οι νομικές μας υπηρεσίες εξετάζουν τις μηνύσεις που θα παραδώσουν στους Έλληνες για όλα τα πρωτοδικεία της χώρας. Θα ενεργοποιήσουμε την δικαιοσύνη η οποία είναι δικιά μας. Η δικαιοσύνη είναι το σπίτι του λαού και δεν είναι των διαχειριστών ακόμα ούτε των δικαστών. Αυτοί είναι εκεί για να εκτελέσουνε το Σύνταγμα και τους νόμους της δικαιοσύνης. Η δικαιοσύνη ανήκει σε μας και ανήκει στον λαό όπως ανήκει η χώρα ανήκει η Βουλή ανήκει το σύνταγμα ανήκουν τα πάντα. Αυτοί είναι διαχειριστές, κανενός δεν είναι κονάκι του. Έχετε όλα τα οικονομικά εργαλεία τα πάντα στα χέρια σας. Πρέπει να το κατανοήσετε να γίνετε ένα, να ανταλλάξετε τηλέφωνα, να γίνετε πολλοί. Να καταλάβουν όλοι πως ο Ελληνικός λαός δουλεύει σαν μια μονάδα. Πρέπει να καταλάβουν όλοι πως είμαστε ίσος προς ίσο. Δεν είμαι ο Σώρρας είστε εσείς. Εσείς είστε εγώ. Αν αυτό δεν το καταλάβουμε δεν θα νικήσουμε ποτέ. Αυτό λοιπόν πρέπει να το καταλάβουμε όλοι. Ήδη τις επόμενες μέρες, μέχρι να τελειώσει και ο Αύγουστος οι μηνύσεις που θα παραδοθούνε σε συν-Έλληνες και τις ομάδες μας θα είναι έτοιμες. Πρέπει άμεσα να κινητοποιηθούμε προς όλη την δικαιοσύνη και συστρατευμένα σε όλη την χώρα να παραλάβουνε οι κύριοι τις μηνύσεις που αυτή την φορά βάζω και την τρόικα στο παιχνίδι. Είναι η πρώτη φορά που βάζουμε την τρόικα. Τους βάζουμε όλους γιατί είναι υπεύθυνοι. Με αποδείξεις και με οικονομικά εργαλεία που είναι ζωντανά και όλα στον λογαριασμό σας.
Κανείς δεν θα σας πειράξει, κανείς δεν θα σας μιλήσει. Πρέπει να φύγει ο φόβος από μέσα σας. Αγαπητοί μου συν-Έλληνες η συνέχεια, από τους συνομιλητές και τους συν-Έλληνες που θα σας αναλύσουν όλα τα οικονομικά εργαλεία, είναι παρών. Αγωνιστικούς χαιρετισμούς σε όλους σας. Είμαι περήφανος για σας και τιμή μου που είστε μαζί μου.

Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 22.8.2014
https://www.youtube.com/watch?v=ggfWj67oMb0
Απομαγνητοφώνηση από 29:00 - 33:48
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΒΙΚΥ ΔΡΟΣΟΥ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ & ΓΡΑΦΙΚΑ: ΑΔΡΙΑΝΟΣ ΜΠΕΖΟΥΓΛΩΦ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΖΙΜΟΣ
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΕΙ-END ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ


Ei-End Μνημοσυνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου