27 Φεβρουαρίου 2009

Ο Νώε ποιά είχε μάνα;;;Ο Μαθουσάλα ποιόν είχε πατέρα;;;Ποιανού παιδί ήταν ο Ενώχ;;

ΑΡΕΣ ΜΑΡΕΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΕΣ!!!!
ΟΠΟΙΟΣ ΒΓΑΛΕΙ ΑΚΡΗ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ...ΒΙΒΛΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ!!!!!!!!!!ΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΕΚ..."ΘΕΟΥ" ΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ,ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΤΥΦΛΑΣ ΣΑΣ!!!!!!!!
------------------------------------------------------------------------
ΓΕΝΕΣΙΣ:
"17 και εγνω καιν την γυναικα αυτου και συλλαβουσα ετεκεν τον ενωχ και ην οικοδομων πολιν και επωνομασεν την πολιν επι τω ονοματι του υιου αυτου ενωχ
18 εγενηθη δε τω ενωχ γαιδαδ και γαιδαδ εγεννησεν τον μαιηλ και μαιηλ εγεννησεν τον μαθουσαλα και μαθουσαλα εγεννησεν τον λαμεχ
19 και ελαβεν εαυτω λαμεχ δυο γυναικας ονομα τη μια αδα και ονομα τη δευτερα σελλα
20 και ετεκεν αδα τον ιωβελ ουτος ην ο πατηρ οικουντων εν σκηναις κτηνοτροφων
21 και ονομα τω αδελφω αυτου ιουβαλ ουτος ην ο καταδειξας ψαλτηριον και κιθαραν
22 σελλα δε ετεκεν και αυτη τον θοβελ και ην σφυροκοπος χαλκευς χαλκου και σιδηρου αδελφη δε θοβελ νοεμα
23 ειπεν δε λαμεχ ταις εαυτου γυναιξιν αδα και σελλα ακουσατε μου της φωνης γυναικες λαμεχ ενωτισασθε μου τους λογους οτι ανδρα απεκτεινα εις τραυμα εμοι και νεανισκον εις μωλωπα εμοι
24 οτι επτακις εκδεδικηται εκ καιν εκ δε λαμεχ εβδομηκοντακις επτα Γένεση 4:15"
-----------

Που τη βρήκε τη γυναίκα ο ΚάΪν;;;;
Τι την ήθελε την...ΠΟΛΗ ο Κάϊν;;;Αφού τρεις κι κούκος ήταν όλοι κι όλοι;;;;
Ο Κάϊν γέννησε τον Ενώχ,αυτός γέννησε τον Γαϊδαρο,συγγνώμη τον Γαϊδάδ,αυτός γέννησε τον Μαϊήλ,αυτός γέννησε τον Μαθουσάλα,αυτός γέννησε τον Λάμεχ.
Μέχρι εδώ καλά;;;Για να δούμε τα παρακάτω κι αν βγάλουμε άκρη εγώ θα γίνω...χριστιανός


-----------------------
"18 και εζησεν ιαρεδ εκατον και εξηκοντα δυο ετη και εγεννησεν τον ενωχ Α' Χρονικών 1:3
19 και εζησεν ιαρεδ μετα το γεννησαι αυτον τον ενωχ οκτακοσια ετη και εγεννησεν υιους και θυγατερας
20 και εγενοντο πασαι αι ημεραι ιαρεδ εννακοσια και εξηκοντα δυο ετη και απεθανεν
21 και εζησεν ενωχ εκατον και εξηκοντα πεντε ετη και εγεννησεν τον μαθουσαλα Ιούδα 1:14
22 ευηρεστησεν δε ενωχ τω θεω μετα το γεννησαι αυτον τον μαθουσαλα διακοσια ετη και εγεννησεν υιους και θυγατερας Εβραίους 11:5
23 και εγενοντο πασαι αι ημεραι ενωχ τριακοσια εξηκοντα πεντε ετη
24 και ευηρεστησεν ενωχ τω θεω και ουχ ηυρισκετο οτι μετεθηκεν αυτον ο θεος Β' Βασιλέων 2:11, Εβραίους 11:5
25 και εζησεν μαθουσαλα εκατον και εξηκοντα επτα ετη και εγεννησεν τον λαμεχ
26 και εζησεν μαθουσαλα μετα το γεννησαι αυτον τον λαμεχ οκτακοσια δυο ετη και εγεννησεν υιους και θυγατερας
27 και εγενοντο πασαι αι ημεραι μαθουσαλα ας εζησεν εννακοσια και εξηκοντα εννεα ετη και απεθανεν
28 και εζησεν [b]λαμεχ[/b] εκατον ογδοηκοντα οκτω ετη και εγεννησεν υιον
29 και επωνομασεν το ονομα αυτου νωε λεγων ουτος διαναπαυσει ημας απο των εργων ημων και απο των λυπων των χειρων ημων και απο της γης ης κατηρασατο κυριος ο θεος"

Πάει θα τρελαθούμε
Τώρα ο Ιάρεδ γέννησε τον Ενώχ,αυτός γέννησε τον Μαθουσάλα,αλλά μετά από αυτόν γέννησε υιούς και θυγατέρες όλους ΕΒΡΑΙΟΥΣ!!!Όχι τίποτε άλλο,αλλά να μη λένε ότι τους βρίζουμε όταν τους λέμε ΕΒΡΑΙΟΥΣ
Ο Μαθουσάλα γέννησε τον Λάμεχ κι αυτός γέννησε τον...ΝΩΕεεεε!!!



Τελικά ποιόν είχε πατέρα ο Ενώχ;;;Τον Κάϊν ή τον Ιάρεδ;;;
Ο Μαθουσάλα ποιόν είχε πατέρα;;;Τον Μαϊήλ ή τον Ενώχ;;;
Όσο για τον Νώε,αν μας πουν με ποιά γυναίκα τον έκανε ο Λάμεχ(αφού στο προηγούμενο δεν τον έκανε με καμία από τις δύο που είχε πάρει),θα κερδίσουν τη...συμπάθειά μας!!!
Αν...παρέλειψα κάτι,συμπληρώστε το.


-------------
Στο πρώτο κομμάτι,στο 22 γράφει ότι η Σελλά έτεκεν τον Θοβέλ και την αδελφή αυτού,την Νοεμά!!!!!!!Ρε,λέτε να εννοεί εδώ
την....ΝΩΕ;;;;;Χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!

Αλλοδαπός που γίνεται χριστιανός,γίνεται...ιθαγενής Έλληνας!!!!!!Αυτά μόνο στο Ελλαδιστάν.

Και στη μάσα και νέους πελάτες!!!!!Εδώ δεν τους νοιάζει αν το πρόγραμμα λέγεται..."Οδυσσέας" και όχι ας πούμε..."Ιωάννης Χρυσόστομος" που το...Ελλαδιστάν τον έχει ανακηρύξει..."προστάτη" των γραμμάτων!!!!!!

-----------------------------------------------------------------------

ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ!!
Παρασκευή, 27 Φεβρουαρίου 2009 1:18 πμ | 18 σχόλια
http://apollonios.pblogs.gr/2009/02/ypohrewnoyn-toys-_meta_nastes-na-ginoyn-ioydaiohristianoi-gia-na-p.html
--------------
ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ...ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΦΡΙΛΑ...
by ΠΡΕΖΑ TV
Σε πρόγραμμα ελληνομάθειας, χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση, υποχρεούνται να φοιτήσουν όσοι μετανάστες επιθυμούν να αποκτήσουν την ελληνική ιθαγένεια. Στην Ανατολική Θεσσαλονίκη τα μαθήματα αυτά γίνονται σε εκκλησία με τους ιερείς να έχουν αναλάβει ρόλο... εκπαιδευτικού, όπως επισημαίνεται στο σημερινό «Ποντίκι».

Ο λόγος για το πρόγραμμα «Οδυσσέας», ένα σεμινάριο εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας και ιστορίας, καθώς και του ελληνικού πολιτισμού, 150 ωρών, που είναι υποχρεωτικό για όσους μετανάστες επιθυμούν να αποκτήσουν 5ετη άδεια παραμονής στη χώρα μας και να φτάσουν ένα βήμα πιο κοντά στην απόκτηση της πολυπόθητης ιθαγένειας.

Το σεμινάριο προσφέρεται από το υπουργείο Παιδείας, με χρήματα από την Ευρωπαϊκή Ένωση, και την ευθύνη διεξαγωγής του φέρουν αποκλειστικά τα Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΚΕΕ) και το Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ). Στο παιχνίδι ωστόσο έχει εισχωρήσει και η Εκκλησία, καθώς τα κονδύλια από την Ευρωπαϊκή Ένωση, είναι αρκετά υψηλά.

Στη Θεσσαλονίκη, στην εκκλησία «Παναγιά Αχειροποίητο», οι ιερείς έχουν αναλάβει τον ρόλο του εκπαιδευτικού, διδάσκοντας ελληνικά σε ανθρώπους από κάθε γωνιά του κόσμου, στην αίθουσα των... μνημόσυνων. Στην ιστοσελίδα των ΚΕΕ δεν αναφέρεται πουθενά ότι διενεργούνται σεμινάρια στην εκκλησία, ενώ το ΚΕΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης δεν εμφανίζεται καν να υλοποιεί πρόγραμμα διδασκαλίας ελληνικής γλώσσας.

Τα ερωτήματα όσον αφορά τις οικονομικές συναλλαγές μεταξύ υπουργείου και Εκκλησίας εξακολουθούν να παραμένουν αναπάντητα. Άξιο απορίας είναι όμως και το κατά πόσο είναι ηθικό, οι ελπίδες των αλλόθρησκων μεταναστών για μόνιμη παραμονή στη χώρα, να κρέμονται από τα χέρια ιερέων, οι οποίοι στο πλαίσιο ενός χριστιανορθόδοξου περιβάλλοντος, «προαγάγουν» τη διαπολιτισμική μάθηση.

ΑΝΑΘΕΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΛΟΓΗ ΚΑΦΡΙΛΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ,ΩΣΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ...
ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΣΟ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ...
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΥΡΟΦΟΡΕΜΕΝΕΣ ΤΣΟΥ@ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.

Περί "Θεού".Βιβλία και...μια δίκη εναντίον συγγραφέα από τους χριστιανοταλιμπάν!!!!


----------------------------------------------------------------------------------
http://www.enet.gr/online/online_text/c=113,dt=11.12.2008,id=64398740


Υπέρ - κατά - περί Θεού

1) «Ο Θεός δεν είναι μεγάλος», Κρίστοφερ Χίτσενς (εκδόσεις Scripta). Ο γνωστός προβοκάτορας Χίτσενς, φωνακλάς και καβγατζής, με το -αναμφίβολα- απόλυτα προσωπικό ύφος του, «τα βάζει» αυτή τη φορά με τον Θεό. Στο βιβλίο του, το οποίο πούλησε πολλές χιλιάδες αντίτυπα σε όλον τον κόσμο, ξετυλίγει τις προσωπικές του εμπειρίες με εκπροσώπους της θρησκείας στα πιο απίθανα μέρη του κόσμου, παραθέτει την άποψή του για τη -μακαρίτισσα- Μητέρα Τερέζα, την οποία δεν πρέπει να "πήγαινε" και τρελά, διατρέχει μια πολυποίκιλη βιβλιογραφία, από ιερά βιβλία και μελέτες μέχρι... παραμύθια, ενώ δεν λείπουν οι αναφορές στον κινηματογράφο και τη μουσική. Συνολικά, ένα απολαυστικό, παθιασμένο ανάγνωσμα, για άθεους και πιστούς...

2) «Δεν υπάρχει Θεός», Ζαν Μελιέ (εκδόσεις Οδυσσέας). Ο Βολτέρος χαρακτήρισε τον συγγραφέα του «έναν έντιμο παπά, γεμάτο ειλικρίνεια». Ο Μελιέ διατυπώνει με σαφήνεια τις θέσεις του σε μικρά κεφάλαια, σε καθένα από τα οποία υπάρχει, ως τίτλος, η κεντρική ιδέα. Οπως: «Η θεωρία για μια άλλη ζωή είναι χρήσιμη μόνο για εκείνους που ωφελούνται από αυτή σε βάρος των πιστών». Ή: «Η θρησκεία νομιμοποιεί τα εγκλήματα, κηρύττοντας ότι είναι χρήσιμα στα θεϊκά σχέδια». Εξαιρετικό, απλό και κατανοητό.

3) «μ.Χ.», Βασίλης Αλεξάκης (εκδόσεις Εξάντας). Η θέση του βραβευμένου στο εξωτερικό Ελληνα συγγραφέα (το βιβλίο του απέσπασε το Μεγάλο Βραβείο Μυθιστορήματος της Γαλλικής Ακαδημίας) είναι σαφής, όπως εκφράζεται και σε πρόσφατη συνέντευξή του: «Ο μανδύας του μοναχού κρύβει πίσω του μια μορφή θρησκευτικού καπιταλισμού, ο οποίος είναι σκληρότατος. Είναι χαρακτηριστικό ότι, παρά τις τεράστιες περιουσίες που έχουν αυτοί οι άνθρωποι (που ισχυρίζονται ότι είναι άνθρωποι του Θεού), δεν κάνουν κανένα κοινωφελές έργο! Θα μπορούσαν να χρηματοδοτούν γηροκομεία, νοσοκομεία, ορφανοτροφεία... Αλλά εδώ μιλάμε για μια αλητεία, μια μαφία ντυμένη στα μαύρα!». Το όποιο σχόλιο περιττόν...

4) «Πραγματεία περί αθεολογίας», Μισέλ Ονφρέ (εκδόσεις Εξάντας). Μια κατά μέτωπο επίθεση στη θρησκεία από τον συγγραφέα που περιλαμβάνει στους εχθρούς του Θεού την ευφυΐα, τη λογική, το κριτικό πνεύμα, τη χαρά της ζωής και στους φίλους του Θεού, τον μισογυνισμό, τη λατρεία του θανάτου, τη μισαλλοδοξία, τη φυγή απ' όλες τις απολαύσεις και τη γνώση. Για να καταλήξει στο ότι η ουσία των θρησκειών δεν είναι η αγάπη, αλλά το μίσος και η στήριξη των ισχυρών.

5) «Η ζωή του Ιησού», Γκέρχαρντ Χάντερερ (εκδόσεις Οξύ). Εξαιρετικό κόμικς που προκάλεσε στον Αυστριακό δημιουργό του απίστευτες περιπέτειες στο Ελλαδιστάν του Εφραίμ. Αρχικά απαγορεύτηκε η πώληση των βιβλίων του, εν συνεχεία προσήχθη σε δίκη «παρέα» με τον Ελληνα εκδότη του Νίκο Χατζόπουλο και 5 «βλάσφημους» ιδιοκτήτες βιβλιοπωλείων, καταδικάστηκε και, εν τέλει, στο Εφετείο, αθωώθηκε! Ο ίδιος δήλωσε: «Το βιβλίο μεταφράστηκε σε 10 χώρες και κυκλοφορεί παντού ελεύθερα. Δεν περίμενα ότι σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, την οποία θεωρούσα κοιτίδα της Δημοκρατίας, θα υπάρξουν τέτοιες μεσαιωνικές αντιδράσεις... (σ.σ. «α, ρε καημένε, που να 'ξερες...»).

6) «Θρησκεία κατά τέχνης», Σταύρος Τσακυράκης (εκδόσεις Πόλις). Με αφορμή τόσο την υπόθεση Χάντερερ όσο και άλλες (π.χ. την απαγόρευση προβολής της ταινίας του Σκορσέζε «Ο τελευταίος πειρασμός»), ο επίκουρος καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου στο Πανεπιστήμιο Αθηνών επιχειρηματολογεί υπέρ της ελευθερίας της τέχνης, της επιστήμης και της έκφρασης. Εξαιρετικά αξιόλογη μελέτη όπου αναλύεται το φαινόμενο της λογοκρισίας στο όνομα των θρησκευτικών πεποιθήσεων ατόμων ή πλειοψηφιών.

7) «Ο Θεός είναι φανατικός;», Ζαν Ντανιέλ (εκδόσεις Πόλις). Ο γνωστός Γάλλος δημοσιογράφος και διανοούμενος ανατρέχει στις περιπτώσεις εκείνες, όταν στρατοί εγκληματιών με τον σταυρό στο χέρι αιματοκύλησαν το σύμπαν, σφάζοντας χωρίς διάκριση ανήμπορους, γυναίκες, γέρους, παιδιά και αφήνοντας, κατά τη γνωστή έκφραση ενός από τους δημοφιλείς χριστιανούς χασάπηδες, «τον Θεό να ξεχωρίσει τους δικούς του». Μια όμορφη κατάσταση, που συνεχίζεται και στις μέρες μας με τους «κολλημένους» φονταμενταλιστές Χριστού και Μωάμεθ.

8) «Κείμενα για τη θρησκεία», Μπέρτραντ Ράσελ (εκδόσεις Scripta). Εξέχων μαθηματικός και φιλόσοφος, παράλληλα ένας παθιασμένος ειρηνόφιλος ακτιβιστής από την εποχή του Α' Παγκοσμίου Πολέμου μέχρι και το Βιετνάμ, ο Ράσελ, σε αυτή την επιλογή κειμένων του για τη θρησκεία, όπου περιλαμβάνονται τα σπουδαιότερα από τα σχετικά άρθρα του (μεταξύ αυτών το διάσημο «Γιατί δεν είμαι χριστιανός»), προσεγγίζει πολύπλευρα το θέμα και καλύπτει τη σχέση της θρησκείας με τη φιλοσοφία, την επιστήμη, την ιστορία, την ηθική.

9) «Ιστορία της αθεΐας», Ζορζ Μινουά (εκδόσεις Νάρκισσος). Μια λεπτομερέστατη περιπλάνηση στους άθεους που σημάδεψαν την Ιστορία. Από την Αρχαία Ελλάδα στη Ρώμη, από εκεί στα σκοτεινά χρόνια του Μεσαίωνα όπου οι -ασφαλώς πιστοί- εκπρόσωποι της Ιεράς Εξέτασης παράβγαιναν στο ποιος θα επινοήσει το κτηνωδέστερο βασανιστήριο (...), μετά στη Γαλλική Επανάσταση, και κατάληξη στους μεγάλους φιλοσόφους, τον Μαρξ, τον Σοπενχάουερ και τον Νίτσε. Ογκώδες και πληρέστατο.

10) «Το λυκόφως της αθεΐας», Αλιστερ Μακ Γκραθ (εκδόσεις Ψυχογιός). Και ο αντίλογος. Από έναν συγγραφέα που παρακολουθεί -και αυτός- την ιστορία του αθεϊσμού, για να καταλήξει όμως σε αντίθετα συμπεράσματα από τον προηγούμενο, δηλαδή ότι η θρησκευτική ευσέβεια αυξάνεται στον κόσμο. Ο ίδιος είναι πρώην αθεϊστής και νυν γνωστός ακαδημαϊκός στον χώρο του χριστιανισμού. Εχει συγγράψει και την «Αυταπάτη του Ντόκινς» (εκδ.Ψυχογιός), στο οποίο αποδομεί πολλές από τις θέσεις του γνωστού βιολόγου, εκθέτοντας τα κενά στους συλλογισμούς του, αλλά και τα σφάλματα στα οποία εκείνος έχει υποπέσει.

11) «Το τέλος της πίστης», Σαμ Χάρις (εκδόσεις Ενάλιος). Εις εκ των «νέων άθεων» και εξαιρετικά δημοφιλής στις ΗΠΑ, ο 41χρονος Σαμ Χάρις τονίζει την ανάγκη ύπαρξης μιας ανθρωπιστικής και υπεράνω θρησκευτικών πεποιθήσεων πνευματικής ηθικής. Ενώ στο έργο του «Επιστολή σε ένα χριστιανικό έθνος» (εκδ. Κέδρος), ο Χάρις προσπαθεί -μάλλον ματαίως- να ξυπνήσει τους φονταμενταλιστές της πατρίδας του που έβγαλαν δύο φορές πρόεδρο τον Μπους...

12) «Περί Θεού», Νόρμαν Μέιλερ (εκδόσεις Καστανιώτη. Σιγά μην έμενε ο Μέιλερ έξω από το γλέντι των «νέων άθεων»! Το βιβλίο του περιλαμβάνει την τελευταία εκτεταμένη συνέντευξή του στον βιογράφο του και οι απαντήσεις του Μέιλερ είναι, όπως άλλωστε αναμενόταν, «όλα τα λεφτά». Οπως: «Εξαρχής ένιωσα ότι ο Τζορτζ Μπους είναι ένας από τους πελάτες του Διαβόλου. Και κάθε φορά που πιστεύει ότι του μιλά ο Χριστός, πίστεψέ με: είναι ο Σατανάς εκείνος που ψιθυρίζει στο αφτί του. Ενα από τα μεγαλύτερα ταλέντα του Διαβόλου είναι ότι μπορεί να μιλάει σαν τον Χριστό...».


Γ.Τ.


ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 11/12/2008

Η ζωή και ο θάνατος στο Σύμπαν!!!!


-----------------------------------------------------------

Το “Μάτι του Θεού” !!! Λίγο πριν την έκρηξη που θα το κάνει ΝΑΝΟ!!

Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Φεβρουαρίου 27, 2009

Ο Διαπορών κοιτά το σύμπαν που και αυτό μας “κοιτά”!

Το Helix που βλέπεται στην διπλανή φωτό είναι ένα πλανητικό Νεφέλωμα, που ανακαλύφθηκε απο τον Karl Ludwig Harding το 1824, και είναι ένα από τα πιο κοντινα στην Γη μας νεφελώματα με απόσταση περίπου ίση με 700 έτη φωτός! Το Helix συχνά αναφέρεται όπως το «Μάτι του Θεού»! Η φωτογραφία ελήφθη από το Ευρωπαϊκό Παρατηρητήριο La Silla που βρίσκεται στην Χιλή, χρησιμοποιώντας μια ειδική κάμερα συνδεδεμένη με ένα τηλεσκόπιο. Το Helix δυστυχώς βρίσκεται στο τελικό στάδιο πριν από την έκρηξη που θα το μετατρέψει σε έναν μικρό λευκό νάνο.!

Ο Ναός της Αγροτέρας Αρτέμιδος κινδυνεύει!!!!!

----------------------------------------------------------------

ΣΩΣΤΕ ΤΟ ΝΑΟ ΤΗΣ ΑΓΡΟΤΕΡΑΣ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ. Όχι άλλο τσιμέντο στην Ιστορία.

Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Φεβρουαρίου 27, 2009

Γράφει ο Δημήτρης Κουμάνταρος

Ο αρχαιολογικός χώρος όπου βρίσκονται τα θεμέλια του παριλίσσιου ιωνικού ναού της Αγροτέρας Αρτέμιδος, από τις σημαντικότερες ιστορικά αρχαιολογικές τοποθεσίες στο κέντρο των Αθηνών κινδυνεύει. O λόγος είναι η έλλειψη πολιτικής βούλησης από τους εκάστοτε Υπουργούς πολιτισμού, να προσκομίσουν το τίμημα για την απαλλοτρίωση του χώρου, την περαιτέρω ανασκαφή, ανάδειξη και απόδοση του στους πολίτες των Αθηνών.
Ενώ το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο έχει γνωμοδοτήσει 7 φορές σε διάρκεια 40 χρόνων για την άμεση απαλλοτρίωση, προστασία και ανάδειξη του αρχαιολογικού χώρου, ο Υπουργός Πολιτισμού αναπέμπει το θέμα στο συμβούλιο προτείνοντας έμεσα την οικοδόμηση του χώρου.
Εμείς οι υπογράφοντες αντιστεκόμαστε σθεναρά στην οικοπεδοποίηση των ιερών αρχαιολογικών χώρων. Οι κυβερνήσεις έχουν το χρέος να προστατεύουν την παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά και να την αποδίδουν στις γενεές που ακολουθούν. Ζητούμε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, την βουλή των Ελλήνων και όλες τις αρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες να δράσουν υπέρ της προστασίας του χώρου αυτού.
http://www.artemisagrotera.org/gr/petition.asp

Το βρήκα και σας το στέλνω. Ψηφίστε αν θέλετε, είναι εγκλήματικό! Να διασωθεί όπως διασώθηκε τόσα χρόνια για να παραχωρείται από καρεκλοκένταυρους του ΥΠΕΧΩΔΕ σε κατασκευαστική εταιρεία για να το γκρεμίσει και να φτιάξει πολυκατοικία. Ήδη το ΥΠΕΧΩΔΕ έδωσε την έγκρισή του στην κατασκευαστική ΑΡΣΙΝΟΗ. Κινητοποιήστε όσους περισσότερους μπορείτε. Οι ψήφοι έχουν φτάσει τους 8.800.

Άλλη μια απόδειξη ότι η Ελλάδα βρίσκεται υπό χριστιανική κατάληψη!!!!!

-------------------------------------------------------------------------------------
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=10500&catid=84#10500
Πανόραμα αυθαιρεσιών.

«Δώρο» αξίας τουλάχιστον 12 εκατ. ευρώ, μεσούσης μάλιστα της κρίσης για την υπόθεση της μονής Βατοπεδίου, έκανε ο Αλέξανδρος Κοντός, ως υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, στον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης, Άνθιμο.

*Είναι μία έκταση 32 στρεμμάτων, στο Πανόραμα Θεσσαλονίκης και στον δρόμο Πανοράματος-Θέρμης, που δόθηκε «κατά κυριότητα» στον Άνθιμο για να φτιάξει εκκλησιαστικό ίδρυμα με τον τίτλο «Κέντρο αποθεραπείας-αποκαταστάσεως και ξενών αποκαταστάσεως για άτομα ηλικιωμένα και άπορα». Φορέας κατασκευής του έργου είναι η διεύθυνση τεχνικών υπηρεσιών της νομαρχίας Θεσσαλονίκης.

*Η έκταση αυτή, που έχει χαρακτηριστεί δασική, είναι μέρος κοινόχρηστης έκτασης περίπου 1.000 στρεμμάτων που το 1957 παραχωρήθηκε από το υπουργείο Γεωργίας στο υπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας «υπέρ του εθνικού οργανισμού πολεμιστών Ν 751/48 Βορείου Ελλάδος». Ο σκοπός της παραχώρησης δεν εκπληρώθηκε ποτέ!

*Το 1979 τα 900 στρέμματα από αυτή την έκταση κηρύχθηκαν αναδασωτέα και τα 100, που γειτνιάζουν με τον δρόμο Πανοράματος-Θέρμης, χαρακτηρίστηκαν δασική έκταση. Το σύνολο αυτής της δασικής έκτασης απαίτησε ο μητροπολίτης, από τους πρώτους μήνες της μετάθεσής του στην πόλη.
*Η πίεση στο υπουργείο Υγείας-Πρόνοιας, στο οποίο ανήκε η έκταση, ήταν διαρκής. Ο από... άμβωνος καταγγελτικός του λόγος ήταν συνεχής. Οι αντοχές του υπουργείου Υγείας-Πρόνοιας κράτησαν τρία χρόνια. Με υπογραφή του τότε υφυπουργού Γ. Κωνσταντόπουλου αποφάσισε την επιστροφή έκτασης 32 στρεμμάτων στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, γιατί μόνον αυτό είχε τη δυνατότητα της παραχώρησης για άλλη χρήση, σαν κι αυτή που απαιτούσε ο Άνθιμος.

*Οι διαδικασίες που ακολούθησαν ήταν πρωτοφανείς σε ταχύτητα για το ελληνικό Δημόσιο: Οργανισμός Ρυθμιστικού Θεσσαλονίκης, διεύθυνση Τοπογραφικής, ΙΣΤ' Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων, διεύθυνση Τουρισμού κεντρικής Μακεδονίας, τμήμα ζωικής παραγωγής της διεύθυνσης Αγροτικής Ανάπτυξης Θεσσαλονίκης, διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και νομάρχης Θεσσαλονίκης αποφάνθηκαν ότι δεν υπάρχει κώλυμα για την παραχώρηση της έκτασης!

Θετική ήταν και η διεύθυνση Δασών περιφέρειας Μακεδονίας, η οποία επικαλούμενη το νόμο 1.834/87 αποφάνθηκε ότι σε δασική έκταση «είναι επιτρεπτή η εγκατάσταση νοσοκομείων και ως εκ τούτου η υπηρεσία μας δεν έχει αντίρρηση για την παραχώρηση».

Άδεια για οικοδομή 7.000 τ.μ.

Στις 17 Αυγούστου του 2007 και ενώ η «Κ.Ε.» και η «Ε» επί έναν μήνα έδιναν όλες τις διαστάσεις της υπόθεσης της μονής Βατοπεδίου, η οποία έναν χρόνο μετά πήρε εκρηκτικές διαστάσεις, ο Α. Κοντός αποφάσισε την παραχώρηση «δωρεάν κατά κυριότητα, στην Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκη κοινόχρηστης έκτασης 32.100 τ.μ.» - μέρος του αγροκτήματος Πανοράματος «με σκοπό την ανέγερση ιδρύματος περίθαλψης χρονίως πασχόντων».
*Η απόφαση αυτή, με καθυστέρηση 15 μηνών, γιατί έλειπαν η γνωμοδότηση της εκτελεστικής επιτροπής του Οργανισμού Θεσσαλονίκης και η απόφαση του νομάρχη με έγκριση περιβαλλοντικών όρων του «ευαγούς ιδρύματος», μεταγράφηκε στο υποθηκοφυλακείο Θεσσαλονίκης.

*Είκοσι μέρες μετά, εκδόθηκε άδεια οικοδομής για την κατασκευή κτίσματος 7.000, περίπου, τ.μ., προκειμένου να φιλοξενηθούν 150 πάσχοντες.

*Πρώτη ενέργεια της μητρόπολης Θεσσαλονίκης μετά την έκδοση της άδειας ήταν, με σκαπτικά μηχανήματα, να «εξαφανίσει» οτιδήποτε είχε σχέση με «δασική έκταση». Παρ' ότι το ποσοστό κάλυψης της επιφάνειας δεν μπορεί να υπερβαίνει το 10%, αποψίλωσε και τα 32 στρέμματα που του δόθηκαν «δωρεάν κατά κυριότητα» από τον Α. Κοντό.

*Δεύτερη πράξη ήταν να διοχετεύσει τα «προϊόντα» της αποψίλωσης σε παρακείμενο χείμαρρο, με σκοπό να τον μπαζώσει.

*Τρίτη κίνηση ήταν να ανεγείρει πινακίδα στην οποία να αναφέρεται ότι στην έκταση θα κατασκευαστεί «μονάδα φροντίδας ηλικιωμένων», με «φορέα κατασκευής-επίβλεψης» τη νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Θεσσαλονίκης.

*Τα ερωτήματα που εγείρονται είναι πολλά:

1 Γιατί η παραχώρηση «κατά κυριότητα» και όχι κατά χρήση, ενός χώρου με την υψηλή αξία της συγκεκριμένης έκτασης στο Πανόραμα, το ύψος της οποίας υπερβαίνει και τα 12 εκατ. ευρώ; Όταν μάλιστα ο νόμος με βάση τον οποίο έγινε η παραχώρηση, σε όλες του τις εκδοχές, δίνει τη δυνατότητα της «παραχώρησης κατά χρήση». Ως συγκριτικό στοιχείο της αξίας των 32 στρεμμάτων χρησιμοποιήθηκε δημοτική έκταση στην περιοχή, ήσσονος σημασίας σε σχέση με τα 32 στρέμματα του μητροπολίτη που πουλήθηκαν, με δημοπρασία, έναντι 2,5 εκατ. ευρώ.

Εμπλοκή και της νομαρχίας

2 Γιατί η εμμονή του μητροπολίτη για παραχώρηση δασικής έκτασης στο Πανόραμα και όχι σε μια άλλη περιοχή, που δεν θα είχε αυτό το «κώλυμα» κι ούτε θα δημιουργούσε περιβαλλοντικά ζητήματα με τις «δράσεις» του, όπως μπάζωμα χειμάρρου και αποψίλωση δασικής έκτασης;

3 Γιατί η αναφορά στην πινακίδα που σήκωσε η μητρόπολη στην έκταση, ότι «φορέας κατασκευής» είναι η νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Θεσσαλονίκης; Εχει να κάνει με τη χρηματοδότηση του έργου από τη νομαρχία ή κάποιο ευρωπαϊκό πρόγραμμα ή χρηματοδοτείται από κάποιο από τα προγράμματα υπουργείων και προϋπόθεση της χρηματοδότησης είναι να έχει ως φορέα κατασκευής-επίβλεψης τη νομαρχιακή αυτοδιοίκηση;

*Η διεύθυνση Δασών της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας αναφέρει στη γνωμοδότησή της ότι σε δασική έκταση μπορεί να κατασκευαστεί νοσοκομείο, αλλά στην προκειμένη περίπτωση, ακόμη και με τις περιγραφές της μητρόπολης για το έργο, δεν έχουμε να κάνουμε με νοσοκομείο. Αλλά, στην καλύτερη των περιπτώσεων, με ίδρυμα και τέτοια κατασκευή σε δασική έκταση δεν προβλέπει ο νόμος στον οποίο στηρίχθηκε ο Α. Κοντός για να υπογράψει την «κατά κυριότητα» παραχώρηση.

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ - 22/02/2009

26 Φεβρουαρίου 2009

ΠΩΣ ΔΙΕΣΩΣΕ Ο ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ ΤΗΝ ....ΠΑΤΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ!!!

-------------------------------------------------------------------------------
ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ
Η Εκκλησία ενάντια στον. Πατατισμό !!!



Από το φυλλάδιο «Θεός και Θέμις» του γνωστού νομικού Κ. Δ. Τριανταφυλλοπούλου (Αθήναι 1912)

Η δράσις του Καποδίστρια διέσωσε χαρακτηριστικόν επεισόδιον της εποχής εκείνης, το οποίον φαίνεται απίστευτον, όπως ακριβώς δύσκολα θα πείθωνται οι μεταγενέστεροι περι της ακριβείας των γενομένων πέρισυ εις τον Βόλον (1).

Ιδού τι διηγείται η ιστορία:

«Ότε απεκαταστάθη η τάξις, και ο επαναστάτης Έλλην, αποκαμών των πολέμων , των στερήσεων και κακουχιών επεδόθη εις την εργασίαν του, το έργον της ελευθερίας περαιώσας, ο μέγας του πατήρ και Κυβερνήτης, θέλων να βελτιώση την γεωργίαν, απεφάσισεν, ότε ακόμη είχεν εν Αιγίνη την πρωτεύουσαν, να διδάξη προς τον γεωργικόν κόσμον την καλλιέργειαν γεωμήλων. Έδωκεν όθεν εντολήν όπως αποστείλωσιν αυτώ εξ Ιταλίας αρκετάς χιλιάδας οκάδας γεωμήλων άτινα ειρήσθω, ήσαν τότε πάντη άγνωστα ημίν, και το τίμημα κατέβαλεν εκ του ιδιαιτέρου του ταμείου.

Οι εναντία φρονούντες κατά του Καποδίστρια, ήρξαντο διαδίδοντες ότι ο Καποδίστριας είναι ου μόνον Λουθηρανιστής (ή κοινώς ελέγετο Αλούτερος), αλλά και διά της αντιθρησκευτικής και ασεβούς πράξεώς του, τού να διδάξη την καλλιέργειαν της πατάτας, θα κάμη όλους τους Ορθοδόξους Χριστιανούς "Αλούτερους" Οι πατάτες κατά τους εχθρούς του Καποδίστρια, ήσαν απηγορευμένος καρπός, ού και μόνον απλή γεύσις ήθελεν οδηγήσει το χριστεπώνυμον πλήρωμα εις τα απύθμενα σκότη της κολάσεως, ένθα ο κλαυθμός και ο βρυγμός των οδόντων!

Οι αρτιγέννητοι Έλληνες, πληροφορηθέντες τα γεγονότα και ιδία οι Αιγινήται, οίτιντες είδον τους σάκκους των γωμήλων χύδην ν' αποταμιεύωνται προχείρως εις την προκυμαίαν της Αιγίνης, χάρις εις τα ραδιουργίας των εχθρών και το αμόρφωτον αυτών, εν συλλαλητηρίω επιβλητικώ εζήτουν την αποπομπήν του εξ Αιγίνης, ως προδότου των πατροπαραδότων της θρησκείας, βροτοφωνούντες: "Κάτω ο προδότης, Κάτω ο Αλούτερος, ο οποίος με τις πατάτες του θα μας καταστρέψη το θρήσκευμα !!!...Κάτω !... ο άθεος !!!..."

Ο Καποδίστριας ακούσας των φωνών του κορυβαντιώντος πλήθους, έσπευσε προς τον εξώστην, ενώ το πλήθος, μαινόμενον ως αι προ της καταιγίδος ασυνήθεις βρονταί, εφώναζε "Κάτω ο Αλούτερος με τις πατάτες του !!"

Ο Κυβερνήτης απαθής θεατής των γενομένων, εδήλωσε προς το πλήθος, ότι οι πατάτες είναι δια λογαριασμόν του και ουχί δι αυτούς και ας μη ματαιοπονούν !! Ταυτοχρόνως δε, κατά το φαινόμενον μόνον έδωκεν εντόνους και αυστηράς διαταγάς εις τους διορισθέντας φύλακας των γεωμήλων όπως συλλάβωσι και οδηγήσωσιν εις τας φυλακάς οιονδήποτε όστις ήθελε φωραθή κλέπτης των γεωμήλων του Κυβερνήτου !! Ιδιαιτέρως όμως είπεν εις αυτούς να κάμουν πως δεν βλέπουν τους περιέργους παρατηρητάς των γεωμήλων και να αφήσουν αυτούς να κλέπτουν!

Μετ' ολίγας ημέρας η προκυμαία εκενώθη ! Τα γεώμηλα τα έφαγαν όλα οι Αιγηνίται, και συν τη εστιάσει εκείνων επείσθησαν ότι δεν έγιναν Αλούτεροι!!

Ο ίδιος κόσμος, όστις ήτο και κατά την κατά του Κυβερνήτου στάσιν, ο ίδιος εκείνος ήρχισε να κρούη τους κώδωνας των Εκκλησιών και εκάλει τους λοιπούς εις γενικήν συνάθροισιν, να διαδηλώσουν την ευγνωμοσύνη των προς τον Κυβερνήτην !! Η κοσμοπλήμμυρα εκκινεί υπό τας ζητωκραυγάς και τα θούρια και ούτω έξωθι του ανακτόρου του Κυβερνήτου φθάνει. -"Θέλουμε, πατέρα μας, πατάτες !! Σώσε μας, πατέρα, και ας όψονται!... όσοι μας έβαλαν στα λόγια !!.."

Ιησούς Χριστός... και οι εβδομήντα (δυο) κομπάρσοι του στον περιφερόμενο θίασο των θεραπευτών!

Ω ΕΛΛΗΝΕΣ,αν πράγματι νομίζετε ότι είστε λαός έξυπνος,γιατί με την τυφλή πίστη σας και την εθελοδουλία σας,αποδείχνετε το αντίθετο,ακόμα και μπροστά στον καθρέπτη σας;;;;;;;;;
------------------------------------------------------------------------------
Ιησούς Χριστός... και οι εβδομήντα (δυο) κομπάρσοι του στον περιφερόμενο θίασο των θεραπευτών!
Του Μιχάλη Καλόπουλου.

Εβδομήντα (δυο) κομπάρσοι… στον περιφερόμενο θίασο των θεραπευτών!

Ο Ιησούς υπήρξε ο δαιμονο-διωκτικότερος ήρωας όλων των εποχών και αντιμετώπισε δαίμονες κάθε τύπου. Όσο αυτός όμως ξόρκιζε, τόσο οι δαιμονισμένοι πλήθαιναν! Κάποια στιγμή μάλιστα που ο ίδιος δεν πρόφταινε να ξορκίζει, τόσους πολλούς δαιμονισμένους που τον περιστοίχιζαν: «κάλεσε τους δώδεκα και τους έδωσε εξουσία επί δαιμόνων και νόσων» Λουκ.9.1.
Αλλά επειδή κι αυτοί δεν πρόφταιναν να αντιμετωπίσουν τις ορδές των δαιμονισμένων, που τους περιέβαλλαν, (προφανώς επρόκειτο για επιδημία) διάλεξε κι άλλους εβδομήντα που τους έστελνε προπομπούς σε κάθε πόλη και τόπο που έμελλε να επισκεφθεί!
Με πολύ προσοχή και περίσκεψη διαβάζουμε: «και έτερους εβδομήκοντα(δύο) ανέδειξεν (Μασ. διόρισε) ο Κύριος και απέστειλεν αυτούς ανά δύο πρό προσώπου αυτού (Μασ. έμπροσθεν αυτού) εις πάσαν πόλιν και τόπον όπου έμελλεν (και) αυτός να υπάγει... (τους έδωσε δε την εντολή) και εις όποιαν πόλιν εισέρχεσθε... θεραπεύετε τους εν αυτή ασθενείς». Λουκ.10.1,9.
Για σταθείτε όμως... τι ακριβώς συμβαίνει εδώ;
Χρειάζεται ελάχιστη σκέψη για να καταλάβουμε, ότι στο παραπάνω εδάφιο ομολογούνται πράγματα, που ποτέ δεν θα περιμέναμε να βρούμε γραμμένα!
Κατ’ αρχάς, όσο κι αν φαίνεται παράξενο, η παραπάνω δήλωση μάς διαβεβαιώνει, ότι οι επισκέψεις του Ιησού στους διάφορους τόπους, δεν ήταν αυθόρμητες και απρογραμμάτιστες, αλλά προϋπήρχε σχέδιο, για «κάθε τόπον και πόλη που επρόκειτο να επισκεφθεί» ο περιοδεύων σωτήρας! Αν δεν υπήρχε τέτοιος προσχεδιασμός επισκέψεων, δεν θα μπορούσε ποτέ να γραφτεί, ότι εβδομήντα άνθρωποι εστάλησαν «προ προσώπου» ή «έμπροσθεν αυτού, όπου έμελλε αυτός να υπάγει»!
Αυτό όμως που είναι σκανδαλωδώς ανεξήγητο, είναι το "γιατί" οι εβδομήντα αυτοί εξορκιστές, "βοηθοί" του, αποστέλλονται μπροστά απ’ τον Ιησού, (προπομποί) σε κάθε «πόλη και τόπο», αφού ήταν ήδη γνωστό και προγραμματισμένο, ότι τους τόπους αυτούς... επρόκειτο να τους επισκεφθεί ο ίδιος ο μέγας περιοδεύων σωτήρας!
Τι συμβαίνει λοιπόν; Δεν θα προλάβαινε, ή δεν θα μπορούσε ο γιος του θεού, να θεραπεύσει ό¬λους εκείνους τους παθόντες μόνος του, όταν κάποια στιγμή θα επισκεπτόταν τελικά αυτούς τους τόπους; Στέλνοντας όχι έναν, ούτε δυο, αλλά εβδομήντα(δύο) "θεραπευτές" να προηγηθούν, στους ίδιους ακριβώς τόπους που και εκείνος σκόπευε (έμελλε) να επισκεφθεί, πώς γνώριζε ότι θα απέμεινε έστω και ένας δαιμονισμένος ή ασθενής για να θεραπεύσει, όταν επιτέλους θα περνούσε κι αυτός απ’ τα ίδια αυτά μέρη;
Τι θέλει λοιπόν να μας πει ο ποιητής;
Τι ακριβώς μας λέει το παράξενο αυτό εδάφιο;
Ποιο είναι το κρυφό μήνυμά του;

Η συνέχεια εδώ:
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=10492&catid=9#10492
---
Μ. Καλόπουλος
Απ' το βιβλίο "Το Θέατρο της Σωτηρίας"


Ποσό επικίνδυνος είναι ο ορισμός του "αγαθού";

--------------------------------------------------------------------------------------
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=10491&catid=16#10491


«Εις ήντινα δε οικίαν εισέρχησθε, πρώτον λέγετε• Ειρήνη εις τον οίκον τούτον. Και εάν μεν ήναι εκεί υιός ειρήνης, θέλει αναπαυθή επ' αυτόν η ειρήνη σας• ει δε μη, θέλει επιστρέψει εις εσάς». Λουκάς 10:5-6

Δεν υπάρχει αποδοτικότερη απατή απ’ την πιστή σε παραποιημένες αγαθές ιδέες.
Τελικός σκοπός του σκοταδισμού είναι να μεταμορφωθεί σε άγγελο φωτός. Αυτό γίνεται εφικτό όταν καταφέρει να περάσει ως σωστό τον δικό του ορισμό του αγαθού! Δεν υπάρχει ισχυρότερη δύναμη παραπλάνησης απ’ τον διαστρεβλωμένο ορισμό του αγαθού. Δεν είναι τυχαίο που διαχρονικά το περιεχόμενο των αγαθών εννοιών, είναι ο τελικός στόχος κάθε εξουσίας, αφού κάθε ορισμός αγαθού ορίζει αυτόματα και τις πολυπόθητες αντιπαλότητες.

Ορίζοντας την "αγάπη" την "ειρήνη" την "αλήθεια" και την "δικαιοσύνη" ορίζουμε ταυτόχρονα το ανάλογο μισός, τον πόλεμο, το ψέμα και την αδικία! Ο ορισμός λοιπόν της εξουσίας είναι: πέρασε στον λαό τον δικό σου ορισμό του "αγαθού". Έτσι γεννήθηκε η "αγάπη μας" (επ’ αληθεία οριζομένη!) η "ειρήνη μας", η "δικαιοσύνη μας".

Κάποιοι λοιπόν έδωσαν τη σωστή μάχη εξουσίας και κατάφεραν να δώσουν την δική τους κατεύθυνση και περιεχόμενο, στα μεγάλα και αξιοπόθητα αυτά αγαθά.

Το τι ακριβώς πρέπει να ορίζουν αυτές οι πολυπόθητες έννοιες, θα έπρεπε να είναι υπό διαρκή αίρεση, βελτίωση και αναζήτηση και όχι να ορισθούν άπαξ δια παντός από κάποιους (θεούς ή δαίμονες) που κατάφεραν να τους δώσουν το δικό τους περιεχόμενο. Δεν υπάρχει σημαντικότερο όπλο επιβολής μιας απατής απ’ τους σκόπιμους ορισμούς (ιδανική πλάνη) του αγαθού.

Τελικά το ποια ειρήνη εννοούν οι βιβλικοί Μάγοι μας το αποκαλύπτει ο Παύλος:
Ματθ. 10.35
Διότι ήλθον να διαχωρίσω άνθρωπον κατά του πατρός αυτού και θυγατέρα κατά της μητρός αυτής και νύμφην κατά της πενθεράς αυτής•

Ρωμαιους 13.1-7
Πάσα ψυχή ας υποτάσσηται εις τας ανωτέρας εξουσίας. Διότι δεν υπάρχει εξουσία ειμή από Θεού• αι δε ούσαι εξουσίαι υπό του Θεού είναι τεταγμέναι.(Τίτον 3:1, A' Πέτρου 2:13, Παροιμίες 8:15, Δανιήλ 4:32)
2 Ώστε ο εναντιούμενος εις την εξουσίαν εναντιούται εις την διαταγήν του Θεού• οι δε εναντιούμενοι θέλουσι λάβει εις εαυτούς καταδίκην.
3 Διότι οι άρχοντες δεν είναι φόβος των αγαθών έργων, αλλά των κακών. Θέλεις δε να μη φοβήσαι την εξουσίαν; πράττε το καλόν, και θέλεις έχει έπαινον παρ' αυτής•
4 επειδή ο άρχων είναι του Θεού υπηρέτης εις σε προς το καλόν. Εάν όμως πράττης το κακόν, φοβού• διότι δεν φορεί ματαίως την μάχαιραν• επειδή του Θεού υπηρέτης είναι, εκδικητής διά να εκτελή την οργήν κατά του πράττοντος το κακόν.
5 Διά τούτο είναι ανάγκη να υποτάσσησθε ουχί μόνον διά την οργήν, αλλά και διά την συνείδησιν.
6 Επειδή διά τούτο πληρόνετε και φόρους• διότι υπηρέται του Θεού είναι εις αυτό τούτο ενασχολούμενοι.
7 Απόδοτε λοιπόν εις πάντας τα οφειλόμενα, εις όντινα οφείλετε τον φόρον τον φόρον, εις όντινα τον δασμόν τον δασμόν, εις όντινα τον φόβον τον φόβον, εις όντινα την τιμήν την τιμήν.

Έτσι προετοίμασαν τους ασελγείς γάμους του Χριστιανισμού με την εξουσία της Ρώμης. Έτσι γεννήθηκε ο μεσαίωνας κι έτσι αφανίσθηκαν οι Έλληνες από το σπαθί της Ρώμης, που το κρατούσαν αφελείς πιστοί στους ορισμούς των μάγων απ’ την Χαλδαία!


Μ. Καλόπουλος

Ο Χριστός διορίζει άλλους 70 ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ και απειλεί με σάκκο και σποδό!!!!!!!!

Τι είναι αυτά;;;Εμ,βέβαια,αφού δεν έχουμε καθήσει ποτέ να ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ τι γράφουν!!!!!!!!!Εδώ μιλάμε για φοβερά οργανωμένο σχέδιο,με αρχηγούς υπαρχηγούς,ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ,εργάτες(στρατιώτες-ζηλωτές)!!!!!!!

Δείτε ακόμα ένα σχετικό για να καταλάβετε πιο καλά:
Πόσοι ήταν οι "Απόστολοι" και ποιά η "αποστολή" το...


-------------------------------------------------------------------------
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=10479&catid=9#10479

ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ,κεφ.ί
1 Μετά δε ταύτα διώρισεν ο Κύριος και άλλους εβδομήκοντα, και απέστειλεν αυτούς ανά δύο έμπροσθεν αυτού εις πάσαν πόλιν και τόπον, όπου έμελλεν αυτός να υπάγη.
10:1-24 >>
2 Έλεγε λοιπόν προς αυτούς· Ο μεν θερισμός είναι πολύς, οι δε εργάται ολίγοι· παρακαλέσατε λοιπόν τον Κύριον του θερισμού να αποστείλη εργάτας εις τον θερισμόν αυτού.
10:1-24 >>
3 Υπάγετε· ιδού, εγώ σας αποστέλλω ως αρνία εν μέσω λύκων.
10:1-24 >>
4 Μη βαστάζετε βαλάντιον, μη σακκίον, μηδέ υποδήματα, και μηδένα χαιρετήσητε κατά την οδόν.
10:1-24 >>
5 Εις ήντινα δε οικίαν εισέρχησθε, πρώτον λέγετε· Ειρήνη εις τον οίκον τούτον.
10:1-24 >>
6 Και εάν μεν ήναι εκεί υιός ειρήνης, θέλει αναπαυθή επ' αυτόν η ειρήνη σας· ει δε μη, θέλει επιστρέψει εις εσάς.
10:1-24 >>
7 Εν αυτή δε τη οικία μένετε τρώγοντες και πίνοντες τα παρ' αυτών διδόμενα· διότι ο εργάτης είναι άξιος του μισθού αυτού· μη μεταβαίνετε εξ οικίας εις οικίαν.
10:1-24 >>
8 Και εις ήντινα πόλιν εισέρχησθε και σας δέχωνται, τρώγετε τα παρατιθέμενα εις εσάς,
10:1-24 >>
9 και θεραπεύετε τους εν αυτή ασθενείς και λέγετε προς αυτούς· Επλησίασεν εις εσάς η βασιλεία του Θεού.
10:1-24 >>
10 Εις ήντινα όμως πόλιν εισέρχησθε και δεν σας δέχωνται, εξελθόντες εις τας πλατείας αυτής, είπατε·
10:1-24 >>
11 Και τον κονιορτόν, όστις εκολλήθη εις ημάς εκ της πόλεώς σας, εκτινάσσομεν εις εσάς· πλην τούτο γινώσκετε, ότι επλησίασεν εις εσάς η βασιλεία του Θεού.
10:1-24 >>
12 Σας λέγω δε ότι εν τη ημέρα εκείνη ελαφροτέρα θέλει είσθαι η τιμωρία εις τα Σόδομα παρά εις την πόλιν εκείνην.
11:24-24 10:12-14 >>
13 Ουαί εις σε, Χοραζίν, ουαί εις σε, Βηθσαϊδά· διότι εάν εν τη Τύρω και Σιδώνι ήθελον γείνει τα θαύματα τα γενόμενα εν τω μέσω υμών,προ πολλού ήθελον μετανοήσει καθήμεναι εν σάκκω και σποδώ.
11:20-22 10:13-13 >>
14 Πλην εις την Τύρον και Σιδώνα ελαφροτέρα θέλει είσθαι η τιμωρία εν τη κρίσει παρά εις εσάς.
11:24-24 10:12-14 >>
15 Και συ, Καπερναούμ, ήτις υψώθης έως του ουρανού, θέλεις καταβιβασθή έως άδου.
11:23-23 10:15-15 >>
16 Όστις ακούει εσάς εμέ ακούει, και όστις αθετεί εσάς εμέ αθετεί, ο δε αθετών εμέ αθετεί τον αποστείλαντά με.
10:1-24 >>
17 Υπέστρεψαν δε οι εβδομήκοντα μετά χαράς, λέγοντες· Κύριε, και τα δαιμόνια υποτάσσονται εις ημάς εν τω ονόματί σου.
10:1-24 >>
18 Είπε δε προς αυτούς· Εθεώρουν τον Σατανάν ως αστραπήν εκ του ουρανού πεσόντα.
10:1-24 >>
19 Ιδού, δίδω εις εσάς την εξουσίαν του να πατήτε επάνω όφεων και σκορπίων και επί πάσαν την δύναμιν του εχθρού, και ουδέν θέλει σας βλάψει.
10:1-24 >>
20 Πλην εις τούτο μη χαίρετε, ότι τα πνεύματα υποτάσσονται εις εσάς· αλλά χαίρετε μάλλον ότι τα ονόματά σας εγράφησαν εν τοις ουρανοίς.
10:1-24 >>
21 Εν αυτή τη ώρα ηγαλλιάσθη κατά το πνεύμα ο Ιησούς και είπεν· Ευχαριστώ σοι, Πάτερ, Κύριε του ουρανού και της γης, ότι απέκρυψας ταύτα από σοφών και συνετών και απεκάλυψας αυτά εις νήπια· ναι, ω Πάτερ, διότι ούτως έγεινεν αρεστόν έμπροσθέν σου.
10:1-24 >>
22 Πάντα παρεδόθησαν εις εμέ υπό του Πατρός μου· και ουδείς γινώσκει τις είναι ο Υιός, ειμή ο Πατήρ, και τις είναι ο Πατήρ, ειμή ο Υιός και εις όντινα θέλη ο Υιός να αποκαλύψη αυτόν.
10:1-24 >>
23 Και στραφείς προς τους μαθητάς, είπε κατ' ιδίαν· Μακάριοι οι οφθαλμοί οι βλέποντες όσα βλέπετε.
10:1-24 >>
24 Διότι σας λέγω ότι πολλοί προφήται και βασιλείς επεθύμησαν να ίδωσιν όσα σεις βλέπετε, και δεν είδον, και να ακούσωσιν όσα ακούετε, και δεν ήκουσαν.
----------------
Ακόμα μια απόδειξη για τον οργανωμένο ΔΟΛΟ.
[διώρισεν ο Κύριος και άλλους εβδομήκοντα]
Ως υπαρχηγός,γιατί,[Πάντα παρεδόθησαν εις εμέ υπό του Πατρός μου· και ουδείς γινώσκει τις είναι ο Υιός, ειμή ο Πατήρ, και τις είναι ο Πατήρ, ειμή ο Υιός και εις όντινα θέλη ο Υιός να αποκαλύψη αυτόν]
Τους ΑΠΕΣΤΕΙΛΕ να προετοιμάσουν το έδαφος,σε εχθρικό έδαφος(εν μέσω λύκων)γιατί ο χρόνος είναι χρήμα και ο..."θερισμός πολύς",κι έπρεπε να βρεθούν συνεργάτες επειδή ήταν λίγοι
Μη μιλάτε με κανέναν,(φυσικά για να μην αναγνωριστούν)και στα σπίτια που σας στέλνω θα λέτε το σύνθημα:[Ειρήνη εις τον οίκον τούτον.]Φυσικά τους έστειλε σε δικούς τους,επειδή όμως δεν ήταν σίγουρος,τους είπε,αν είναι δικοί μας έχει καλώς,αλλιώς μαύρο φίδι που τους έφαγε!!!Εδώ αρχίζει τις κατάρες και τις άμεσες απειλές,ξεκαθαρίζοντας ότι αφού δεν έρχεστε μαζί μας,τότε:[Και τον κονιορτόν, όστις εκολλήθη εις ημάς εκ της πόλεώς σας, εκτινάσσομεν εις εσάς· πλην τούτο γινώσκετε, ότι επλησίασεν εις εσάς η βασιλεία του Θεού],εννοώντας φυσικά ως βασιλεία το σφαγείο
Τους ενημερώνει(τους 70 απόστολους)[ότι εν τη ημέρα εκείνη ελαφροτέρα θέλει είσθαι η τιμωρία εις τα Σόδομα παρά εις την πόλιν εκείνην]και τους εξηγεί με το αποκαλυπτικό:[διότι εάν εν τη Τύρω και Σιδώνι ήθελον γείνει τα θαύματα τα γενόμενα εν τω μέσω υμών,προ πολλού ήθελον μετανοήσει καθήμεναι εν σάκκω και σποδώ.] ΑΡΑΓΕ ΤΙ ΝΑ ΗΤΑΝ Ο ΣΑΚΚΟΣ ΚΑΙ Ο-Η ΣΠΟΔΟΣ;;;;
Τα υπόλοιπα δικά σας!!!!!!!