23 Ιουνίου 2009

BUL-GR-A-VIA.Το νέο τεχνητό-κράτος-φρούτο που ονειρεύονται στα Βαλκάνια!

Και τα..."μπουμπούκια" που τρέφουμε με τον ιδρώτα μας επικαλούνται την..."σημιτική" καταγωγή όλων των Ελλήνων!Διότι δέχονται ως θεό τους τον Γιαχβέ(τον θεό των Εβραίων),ο οποίος τους κατασκεύασε εκ πηλού!Έτσι αν δέχονται ως αληθινά τα ψεύτικα λόγια της..."αυθεντίας" της αρχαιολογίας περί σημιτικής καταγωγής των Κρητών,τότε πρέπει να δεχτούν οι Κρητικοί σημερινοί πολιτικοί ότι είναι...Εβραίοι!Όταν,λοιπόν,εκτρέφουμε τέτοια φίδια,πρέπει να βρισκόμαστε σε αναμονή για συνεχή δαγκώματα!

Σχέδιο δημιουργίας τεχνητού κράτους στα Βαλκάνια!!




Σχέδιο με την ονομασία Bulgravia BUL-GR-A-VIA εκπονήθηκε από στελέχη Αμερικανικών και σιωνιστικών συμφερόντων και αποσκοπεί στη δημιουργία ενός τεχνητού κράτους, με σύμπτυξη των γύρω χωρών της Ελλάδος δηλαδή μέρος της Αλβανίας, τα Σκόπια, την Βουλγαρία (περιοχές της πρώην Γιουγκοσλαβίας) και τις περιοχές της Μακεδονίας και της Θράκης μεμονωμένα.Το πρόγραμμα BULGRAVIA είναι μια αρχική προσπάθεια των Scientology ώστε να κερδηθεί ο έλεγχος μιας βαλκανικής περιοχής, προκειμένου να καθιερώσουν μια ασφαλή γεωγραφική περιοχή...ένα τεχνητό κράτος το οποίο θα λειτουργεί συνολικά, ως κέντρο για παραγόμενες ταραχές. Σκεφθείτε όλες αυτές τις "εξεγέρσεις" που συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε ολόκληρα τα Βαλκάνια...! Το σχέδιο αυτό έχει μπεί σε εφαρμογή από το 1992 και ξεκίνησε από την περιοχή της Αλβανίας...! Τροφή για σκέψη...!

BULGARIA

GREECE

ALBANIA
YUGOSLAVIA
Διαβάστε σχετικά εδώ: http://www.solitarytrees.net/racism/bulgrav.htm
και εδώ: http://www.unchain.gr/BULGRAVIA.html -ΠΗΓΗ:(www.ellinikiafipnisis.blogspot.com)

Αρχαιολόγος-υπάλληλος του ΥΠ.ΠΟ.,ισχυρίστηκε ότι οι Μινωίτες-Κρήτες είναι απόγονοι...Εβραίων!

Τα σχέδια θέτονται πλέον σε πλήρη εφαρμογή.


3. ΙΕΖΕΚΙΗΛ ΚΕ', 16-17

Δια τούτο τάδε λέγει Κύριος: ιδού εγώ εκτείνω την χείρα μου επί τους αλλοφίλους καί εξολοθρεύσω Κρήτας καί απολώ τους καταλοίπους τους κατοικούντας την παραλίαν. Καί ποιήσω εν αυτοίς εκδικήσεις μεγάλας, καί επιγνώσονται διότι εγώ Κύριος εν τω δούναι την εκδίκησιν μου επ' αυτούς.

Αν οι Κρήτες ήταν...Εβραίοι θα έγραφε τέτοιες εντολές εξολόθρευσης ο..."προφήτης" Ιεζεκιήλ;

---

email από Επικούρειο Απόλλωνα.

Εμφάνισαν τους Μινωίτες ως... απογόνους Εβραίων

Δύο αρχαιολόγοι σε συγκέντρωση στο Επιμελητήριο αμφισβήτησαν την ελληνικότητα των αρχαίων Κρητών,

προκαλώντας έντονες αντιδράσεις από τους πολίτες

ΠΗΓΗ: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=8470&pubid=4236858

Αντιδράσεις προκάλεσε στην Κρήτη η δημόσια τοποθέτηση ανώτερης υπαλλήλου - αρχαιολόγου του υπουργείου Πολιτισμού αλλά και ενός συναδέλφου της ιδιώτη, οι οποίοι αμφισβήτησαν ευθέως την ελληνικότητα των Μινωιτών εμφανίζοντάς τους ως... απογόνους των Σημιτών, Εβραίων.

Η θεωρία των δύο αρχαιολόγων - ομιλητών αναπτύχθηκε αναπάντεχα στη διάρκεια μεγάλης συγκέντρωσης του Επιμελητηρίου Ηρακλείου παρουσιάζοντας την έκδοση «Κρητών Επιχειρείν», στην οποία καταγράφεται διαχρονικά η ενασχόληση των Κρητών με το εμπόριο από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.

Στην ομιλία της ενώπιον τοπικών αρχών και πλήθος κόσμου, η διευθύντρια του Εθνικού Αρχείου Μνημείων του υπουργείου Πολιτισμού κ. Μεταξία Τσιποπούλου είπε ευθέως ότι οι Μινωίτες δεν ήταν Έλληνες.

Αμέσως αντέδρασε ο παριστάμενος πρώην βουλευτής Δημήτρης Σαρρής, ο οποίος έκανε λόγο για διαστρέβλωση της Ιστορίας. Η ίδια, επιτακτικά και με κατηγορηματικό τρόπο, επέμενε στις απόψεις της και μάλιστα για τους ισχυρισμούς της ζήτησε και τη συνηγορία του συνομιλητή της στο πάνελ, νεαρού αρχαιολόγου, επιμελητή της έκδοσης, κ. Κωστή Χρηστάκη.

«Είτε αρέσει είτε δεν αρέσει σε κάποιους οι Μινωίτες ήταν σημιτικό φύλο», είπε με κατηγορηματικό τρόπο και ο δεύτερος ομιλητής.

Δυσφορία
Οι ατεκμηρίωτες απόψεις των δύο ομιλητών προκάλεσαν δυσφορία και προβληματισμό στην τοπική κοινωνία, ενώ το θέμα χθες πήρε διαστάσεις στα ΜΜΕ.

«Τέτοιες καινοφανείς απόψεις μπορούν να καταστούν επικίνδυνες, καθώς συνειρμικά μας παραπέμπουν στην πολύ παλιά σιωνιστική προπαγάνδα ότι δήθεν η αρχαία Κρήτη ήταν εβραϊκή. Επίσης ρίχνουν νερό στον μύλο των σκοτεινών εκείνων κύκλων που κατά καιρούς εμφανίζονται και ομιλούν για δήθεν ανεξαρτησία της Κρήτης από την Ελλάδα», αναφέρει σε έγγραφη αναφορά του ο Δημήτρης Σαρρής.

Ο ίδιος βαθύς γνώστης της Ιστορίας, στο άρθρο του με τίτλο «Η αλήθεια για τους Μινωίτες» στην τοπική εφημερίδα «Πατρίς», αφού αναφέρεται στα τεκταινόμενα της εκδήλωσης, υπεραμύνεται της ελληνικότητας της Κρήτης και των Μινωιτών καταχωρώντας αποδεικτικά ιστορικά ντοκουμέντα από τη μυθολογία την εποχή του Κρηταγενή Δία, του θεού των αρχαίων Ελλήνων της Μινωικής Εποχής, αλλά και από το βιβλίο του διακεκριμένου Κρητικού ερευνητή - πανεπιστημιακού Θ. Δετοράκη «Η ιστορία της Κρήτης».

«Λυπούμαι για τη δημοσιοποίηση τέτοιων θέσεων και απόψεων. Όταν μιλάμε για την Ιστορία θα πρέπει να είμαστε πάρα πολύ προσεκτικοί, και ιδιαίτερα όταν κάποιος είναι ανώτερος κρατικός υπάλληλος», δήλωσε με έμφαση ο κ. Σαρρής.

Τη δυσφορία του για το όλο θέμα εξέφρασε μιλώντας στο «Εθνος» και ο καλλιτέχνης - γλύπτης Γιάννης Παρμακέλης, ο οποίος ήταν παρόν και αντέδρασε στα λεγόμενα των δύο ομιλητών.
---
Ποιά είναι όμως αυτή η κυρία,που πληρώνεται από τον ιδρώτα και το αίμα του Ελληνικού λαού;
---

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ Νο1 ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΞΙΑ ΤΣΙΠΟΠΟΥΛΟΥ
(διευθύντρια του Εθνικού Αρχείου Μνημείων του υπουργείου Πολιτισμού

και που υποστήριξε ότι οι Μινωίτες δεν ήταν Έλληνες)


ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ DAVID W. RUPP
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ


Ο Dr. Rupp γεννήθηκε το 1944 στην πόλη Ντιτρόιτ της Πολιτείας Μίσιγκαν (ΗΠΑ). Μετά
την αποφοίτησή του από το Grosse Pointe High School, συνέχισε τις σπουδές του στο University of Michigan (A.B.- Anthropology), στο University of Pennsylvania (M.A.-Classical Archaeology) και στο Bryn Mawr University (PhD-Greek Art & Architecture-Etruscan Art & Archaeology).

Η σταδιοδρομία του στο χώρο της εκπαιδεύσεως ξεκίνησε το 1968 (καθηγητής Ιστορίας στο Friend's Central School της Φιλαδέλφειας-ΗΠΑ) και η πανεπιστημιακή σταδιοδρομία του το 1974 στο Brock University, St. Catharines, Οντάριο Καναδά (Assistant Professor-Department of Classics). To 1980 έγινε Associate Professor και το 1989 Professor of Mediterranean Art & Archaeology. Από το 2004 είναι Professor Emeritus του ίδιου Πανεπιστημίου. Ευρεία είναι και η διοικητική-ακαδημαϊκή εμπειρία του: Έχει διατελέσει, μεταξύ άλλων, Προϊστάμενος του Department of Classics (Chairman, 1984-1987, και Acting Chairman, 1994, 1998, 2001), εκλεγμένο μέλος της University Senate και επί κεφαλής Επιτροπών της, Έφορος του Μουσείου Κυπριακών Αρχαιοτήτων του Brock University, Acting Director του Καναδικού Αρχαιολογικού Ινστιτούτου στην Αθήνα κ.ά.

Σημαντική, εξ' άλλου, είναι η δραστηριότητά του στον τομέα των αρχαιολογικών ερευνών και ανασκαφών στις ΗΠΑ, στον Καναδά, στην Ιταλία, στην Ελλάδα, στην Κύπρο και στο Ισραήλ, σημαντικό και το συγγραφικό έργο του (το οποίο, εκτός των επιστημονικών-ακαδημαϊκών μελετών, άρθρων κ.λ.π, περιλαμβάνει και τα βιβλία "Peripatoi: Athenian Walks " - "Αθηναϊκοί Περίπατοι ").

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΞΙΑ ΤΣΙΠΟΠΟΥΛΟΥ;
Ο Διευθυντής /President του Κολλεγίου έχει στενούς δεσμούς με την Ελλάδα -πέραν των σχετιζόμενων με αυτό καθαυτό το πεδίο της επιστημονικής-ακαδημαϊκής δραστηριότητάς του. Τα τελευταία χρόνια είναι εγκατεστημένος στην Ελλάδα μοιράζοντας το χρόνο του μεταξύ Αθήνας και Κρήτης. Η σύζυγός του Μεταξία Τσιποπούλου είναι αρχαιολόγος, Διευθύντρια Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων Ανατολικής Κρήτης.

ΠΗΓΗ: http://www.haef.gr/gr/president/index.php


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ Νο2 ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΞΙΑ ΤΣΙΠΟΠΟΥΛΟΥ

(διευθύντρια του Εθνικού Αρχείου Μνημείων του υπουργείου Πολιτισμού

που υποστήριξε ότι οι Μινωίτες δεν ήταν Έλληνες)

Ποια η σχέση της με την οικογένεια ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ;

Πως έχει φτάσει να είναι μόνιμος κάτοικος Κρήτης και ότι έχει σχέση με τις ανασκαφές της να περνά από την κυρία αυτή;

Ποια η σχέση της με την Συλλογής Κωνσταντίνου, Μαρίκας και Κυριάκου Μητσοτάκη;

Χωρίς λόγια:

http://www.culture.gr/h/4/gh430.jsp?obj_id=4809

Ενδεικτική Βιβλιογραφία...
1. Τσιποπούλου Μ.,
"Δαιδαλικά της συλλογής Κ. και Μ. Μητσοτάκη", ΑΑΑ XIV, (1981), 280-284, εικ. 1 – 7
2. Μινωικός και ελληνικός πολιτισμός από τη συλλογή Μητσοτάκη,
Αθήνα, 1992, 140, αρ. 146

---

Πότε διορίστηκε η εν λόγω κυρία;Δείτε ένα απόσπασμα!

[Don’t miss: Το Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης. Ηommage εδώ στην Μεταξία Τσιποπούλου, μια ιδιόρρυθμη αρχαιολόγο ερευνήτρια που κάνει Αρχαιολογία για την ψυχή της, με την ψυχή της, σε μια Κρήτη που έχει ανάγκη από τέτοιους επιστήμονες ως κανόνα και όχι ως δακτυλοδεικτούμενη εξαίρεση! Υπάρχουν κι άλλοι αρχαιολόγοι στη Σητεία, που μπήκαν μετά από πολύ αυστηρές εξετάσεις (επί χούντας) στην Αρχαιολογική Υπηρεσία. Κι αυτούς τους θαυμάζουμε, αλλά από μακρυά! Αμοιβαία τα αισθήματα, χοντρέ μου!]
Τώρα θέλουμε να δούμε τους συμπαθείς συμπατριώτες μας Κρητικούς,κατά πόσο θαυμάζουν τέτοιες υπάρξεις!

Καλείται ο Υπουργός Πολιτισμού να ενημερώσει τους Έλληνες,τι θα κάνει με την περίπτωση της κυρίας αυτής.

22 Ιουνίου 2009

Οι τριήμερες εκδηλώσεις των ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ στον Όλυμπο.

ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ 2009
http://www.authorway.com/SMF/index.php

Τά Προμήθεια φέτος τά παρακολουθήσαμε σάν νά ἤμασταν κριτές σέ διαγωνισμό καλλιτεχνικοῦ πατινάζ. Ὑπῆρχε μία βαθμολογία γιά τό τεχνικό κομμάτι, μία γιά τό καλλιτεχνικό καί μία γιά τό ἡμερολόγιό μας. Μά ἕνας ἄλλος ἀριθμός, αὐτός τῶν ἀνθρώπων πού τίμησαν μέ τήν τριήμερη παρουσία τούς τόν θεσμό τῶν Προμηθείων, στάθηκε ὁ τελικός κριτής. Καί μόνο ἀμελητέος δέν θά μποροῦσε κανείς νά πεῖ πώς ἦταν.







Πολλές νέες παρουσίες, πολλά μικρά παιδιά πού ἄκουγαν σέ ὀνόματα ἀστερισμῶν, νυμφών καί θεῶν ἔπαιζαν στό γρασίδι, πολλοί ἡλικιωμένοι πού κόπιασαν μέ τά σκαμπῶ τους, παρέες ἀνθρώπων γελαστών, ἀπ' ὅλη τήν Ἑλλάδα, φωνακλάδων, ζωντανῶν, Ἑλλήνων, πού χειροκροτοῦσαν καί μουρμούριζαν ὕμνους, πού ἐπευφημοῦσαν τίς καινοτομίες, πού κρέμονταν ἀπό τά χείλη τῶν ὁμιλητῶν κι ἀπ' τίς νότες τοῦ πενταγράμμου.

Ἡ ἀλήθεια εἶναι πώς ἡ προσέλευση τοῦ κόσμου ἦταν μεγαλύτερη ἀπό τήν ἀναμενόμενη. Ἀκόμα καί στό Δίον, ἐκεῖ πού ἔγινε ἡ τελετή ἁφῆς τοῦ προμηθεϊκοῦ πυρός, ἡ πολυπληθής παρουσία ἀνθρώπων ἦταν τό προμήνυμα τοῦ τί ἐπρόκειτο νά ἀκολουθήσει.

Ἄν ἑξαιρέσουμε λοιπόν κάποιες καθυστερήσεις στό χρονοδιάγραμμα (πού γιά ἐμᾶς, τά παιδιά τῆς πόλης καί τῶν ρολογιῶν, εἶναι σπαστικές) καί κάποια προβλήματα στήν χωροθέτηση τῶν δρώμενων (θά πρέπει νά ἀλλάξαμε καί πέντε φορές θέση μαζί μέ τά παλούκια πού ὁριοθετοῦσαν τό σκηνικό), τότε λοιπόν μποροῦμε νά ποῦμε πώς τά Προμήθεια τοῦ 2009 στέφθηκαν μέ μεγάλη ἐπιτυχία, μέ τήν ἐπιστροφή τοῦ ἐμπνευστῆ τοῦ θεσμοῦ, Τρύφωνος Ὀλύμπιου, καί μέ αἰσθητές ἀπουσίες πού ἄλλοτε φώτιζαν τίς προμηθεϊκές νύχτες: τίς πυγολαμπίδες.







Πολλά μετάλλια, τιμητικές πλακέτες κι εὐχαριστίες, στούς ἀθλητές πού ἔλαβαν συμμετοχή στόν δρόμο τῶν 15χλμ., στούς συντελεστές τῶν Προμηθείων, στούς ἀφανεῖς ἥρωες... κορδέλες καί κισσοί, κέρατα καί στεφάνια, πορφυροί χιτῶνες, δεσμά καί Φῶς... δηλώσεις γιά ἑνότητα κι ἐκδηλώσεις πού ἐπιβεβαίωναν ἐμπράκτως τό πνεῦμα τῆς ὁμονοίας ὑπό τόν Ἑλληνικό οὐρανό, στό βουνό τῶν Θεῶν, μέ μία Ἑλληνική Ψυχή νά βροντοφωνάζει: Ἕνας γιά ὅλους, κι ὅλοι γιά τήν Ἑλλάδα.

Οἱ Δειπνοσοφιστές μέ τίς μελωδίες του, ὁ Δημήτρης Πάνας μέ τό μουσικό σχῆμα Ἀνάσες, ὁ Δημήτριος Μιχάκης - Ἀλέξανδρος καί τέλος (last but not least) τό γνωστό μουσικό σχῆμα Κάβειρος, μᾶς συνεπῆραν ξεσηκώνοντας τόν κόσμο σέ χειροκροτήματα.
Τά δρώμενα ἐμπλουτίστηκαν μέ νέες, φρέσκιες καί θελκτικές παρουσίες, καθώς ἐπίσης συμμετεῖχαν καί τά γνωστά τελεστικά σχήματα "Διόνυσος Ἐλευθερεύς" καί "Ἄνασσα Γαία" μέ τό δρώμενο "Διόνυσος Δενδρίτης".

Νά μήν ξεχάσουμε τήν παρουσία τοῦ ὀπλιτικοῦ ἀγήματος Ἄρες Ἄναξ, τήν κοινότητα Λάβρυς πού τέλεσε τόν καθαρμό τοῦ χώρου, ὅλους ὅσους συμμετεῖχαν ἀνώνυμα κι ἐπώνυμα στά δρώμενα, ὅσους συμμετεῖχαν στό φιλοσοφικό συμπόσιο ἐνεργά, τούς δρομεῖς, ὅσους μᾶς διαφεύγουν αὐτή τή στιγμή, τά παιδιά πού δέχθηκαν τά νέα τους ὀνόματα, καί φυσικά τόν κ. Γιῶργο Φωτεινό πού ἔλαμψε ἐντός, ἐκτός κι ἐπί τῆς "σκηνῆς".





Συμπεράσματα - παρατηρήσεις:

1. Ὁ κόσμος πού παρακολούθησε τά φετινά δρώμενα ἦταν περισσότερος ἀπό ποτέ ἄλλοτε.

2. Σχεδόν ὅλες οἱ ὁμάδες – σύλλογοι ἦταν παρόντες (γιά πρώτη φορά στόν θεσμό).

3. Τό πρόγραμμα ἦταν πλούσιο ἀλλά μέ πολλά προβλήματα ὀργάνωσης καί χρονικοῦ συντονισμοῦ.

4. Σέ ὅσους ἔχουν παρακολουθήσει καί προηγούμενα Προμήθεια, ἦταν ἐμφανής μία ἐπαναληπτικότητα στά τεκταινόμενα, χωρίς αὐτό, ὅμως, νά προκαλεῖ μείωση τοῦ ἐνδιαφέροντος.

5. Οἱ Κάβειρος ἄψογοι, ὅπως καί σχεδόν ὅλα τά ὑπόλοιπα μουσικά σύνολα.

6. Ἡ ἀπονομή τῶν μεταλλίων στούς δρομεῖς ἦταν μία ὑπερβολικά βαρετή καί μακροβόρα διαδικασία.

7. Τό θεατρικό πιό ὥριμο καί πιό ἐντυπωσιακό ἀπό κάθε φορά.

8. Πολλοί οἱ ἐπίσημοι καί ὄχι μόνο ἀπό τόν Ἑλληνοκεντρικό χῶρο.

9. Ὁ Ὄλυμπος συνεχίζει νά εἶναι ὑπέροχος.

10. Τά Προμήθεια 2009, στήν πιό ὥριμη καί μεστή ἐκδοχή τους. Μακρυά ἀπό κόντρες, μιζέριες καί ἀντιπαλότητες. Πιό κοντά στόν πολύ κόσμο, μέ χαρά καί χαμόγελο. Πιό κοντά στόν σύγχρονο τρόπο σκέψης καί πράξης. Ἡ οὐσία, ὁ στόχος τῆς ἐκδήλωσης ἐπετεύχθη: περισσότεροι ἄνθρωποι στόν Ὄλυμπο, περισσότεροι Ἕλληνες στήν ἀγκαλιά του.

Ο..."μπουμπούκος" είναι...χριστιανός ορθόδοξος!Συ είπας!

Διαβάστε και αντιληφθείτε το γιατί ο..."μπουμπούκος" είναι...χριστιανός και μάλιστα ορθόδοξος!Και γιατί το "τροκτικό" τον επικροτεί!Απλά ελλείψει γαλών,χορεύουν τα τρωκτικά!
Είστε "μυσεροί Έλληνες" ή "Ρωμηοί χριστιανοί";;;;;...

Η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΗΝ ΣΚΥΘΟΠΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ

ΠΕΡΙΛHΠΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ TΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ

Άδωνις Γεωργιάδης: "Δεν είμαι δωδεκαθειστής αλλά χριστιανός ορθόδοξος"

Απάντηση έστειλε ο Άδωνις Γεωργιάδης για την ανάρτηση που έλεγε αναγνώστης ότι προσκαλεί στις εκπομπές του τον υβριστή της ορθοδοξίας Μ.Καλόπουλο και ότι είναι δωδεκαθειστής. Ο Βουλευτής του ΛΑΟΣ το διαψεύδει κατηγορηματικά και μάλιστα έχει πάει και στα δικαστήρια τον Παπαθεμελή γιαυτό:

"Αγαπητό Τροκτικό,

Τυγχάνω αναγνώστης του BLOG σας και υποστηρικτής της ελευθερίας του λόγου των BLOGS. Όμως νομίζω ότι πρέπει να σεβόμαστε ορισμένους κανόνες για να διατηρηθεί αυτή η Ελευθερία του Λόγου. Η Ελευθερία έχει μία δίδυμη αδελφή, την Ευθύνη! Έχετε λοιπόν ευθύνη να δημοσιεύετε ό,τι νομίζετε σωστό, αλλά και τις απαντήσεις των θιγομένων προσώπων. Στην περίπτωσή μου, αν και αμέσως απήντησα στο δημοσίευμα περί ...

δήθεν Δωδεκαθεϊσμού, η απάντησή μου δεν δημοσιεύθηκε. Αντίθετα επανήλθατε με νέο δημοσίευμα, όπου και πάλι ισχυρίζεστε ότι πρέπει να απαντήσω στο εάν είμαι ή όχι Δωδεκαθεϊστής. Λοιπόν, χωρίς να αναγνωρίζω στο αποστολέα της συγκεκριμένης δημοσιεύσεως το δικαίωμα να ελέγχει τις θρησκευτικές μου πεποιθήσεις, εκτός και εάν εκπροσωπεί την Ιερά Σύνοδο, εν τούτοις επειδή είμαι Δημόσιο Πρόσωπο και υπερήφανος Χριστιανός Ορθόδοξος, απαντώ βεβαίως ότι είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος! Επίσης οφείλω να σας ενημερώσω για τα εξής. Προ των Εκλογών του 2007, ο κ. Στέλιος Παπαθεμελής δημοσίως υπεστήριξε ότι είμαι Δωδεκαθεϊστής. Προς υποστήριξη αυτής της συκοφαντίας μάλιστα, οι εκπρόσωποι του κόμματός του έλεγαν ότι το όνομα «Άδωνις» το πήρα, όταν έγινα Δωδεκαθεϊστής (στο Δικαστήριο κατέθεσα το βαπτιστήριό μου, όπου απεδείχθη ότι είμαι βαπτισμένος Σπυρίδων-Άδωνις). Από την αρχή δήλωσα ότι αυτή είναι μία συκοφαντία που γίνεται για να με πλήξει πολιτικά. Αν και πολιτικά κρίθηκε από το εκλογικό σώμα αυτή η κατηγορία, με την εκλογή μου, εγώ εστράφην εναντίον του κ. Παπαθεμελή δικαστικώς. Μάλιστα τόσο Πρωτοδίκως όσο και στο Εφετείο, τον κατεδίκασα ως συκοφάντη και η δικαστική απόφαση (την οποία έχει ακόμη προθεσμία να προσβάλει με αναίρεση στον Άρειο Πάγο), τον υποχρεώνει να μου ζητήσει συγγνώμη και να μου καταβάλει χρηματική αποζημίωση 25.000 Ευρώ. Επί της ουσίας θα ήθελα να διευκρινίσω ότι εγώ, όπως όλα τα άρθρα μου στο περιοδικό μου ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ εδώ και πολλά χρόνια αποδεικνύουν (πολύ πριν μπω στον ΛΑΟΣ), εκπροσωπώ μία ομάδα ανθρώπων που αγαπούν και προβάλουν τον ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. Δηλαδή δεν απορρίπτω την Αρχαία Ελλάδα, ως Δωδεκαθεϊστική, ούτε την χαρίζω στους λεγομένους Δωδεκαθεϊστές, αλλά από την άλλη ήμουν, είμαι και θα είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος. Μάλιστα καθ’ όλη την δεκαετία του 1990, στα σχετικά του χώρου περιοδικά (Δαυλός, Διηπετές κλπ), το προσωνύμιο που μου είχαν προσάψει οι αρχαιοελληνιστές, ήταν ο «Χριστιανός». Είναι λοιπόν ανενημέρωτοι όσοι επιμένουν σε αυτόν τον συκοφαντικό και ψευδή ισχυρισμό (όπως και η ελληνική Δικαιοσύνη έκρινε) και εάν δεν το κάνουν από άγνοια το κάνουν από σκοπιμότητα. Όσον αφορά το απόσπασμα από μία από τις χιλιάδες εκπομπές μου, όπου και ήταν προσκεκλημένος ο κ. Μιχάλης Καλόπουλος, άνθρακες ο Θησαυρός. Στις εκπομπές καλώ τους πάντες. Έχω καλέσει τον κ. Παναγιώτη Μαρίνη, θεωρητικό του Δωδεκαθεϊσμού, Μουσουλμάνο καθηγητή, Κομμουνιστή Ινστρούχτορα (ώρα είναι να με πείτε και κομμουνιστή), βεβαίως έχω καλέσει και πολλούς από τους εκπροσώπους της Εκκλησίας μας. Αλίμονο εάν σε μία εκπομπή λόγου, καλούμε μόνον όσους συμφωνούμε μαζί τους. Μια και όμως ο συνεργάτης σας αποφάσισε να ανεβάσει στο ΤΡΟΚΤΙΚΟ εκπομπές μου, τον παραπέμπω σε μία σειρά εκπομπών, που είχα παρουσιάσει πριν από 5 ή 6 χρόνια περίπου στο BLUE SKY, όπου προσκεκλημένος μου ήταν ο κ. Βλάσης Ρασσιάς από τους πιο γνωστούς αντιχριστιανούς συγγραφείς στην Ελλάδα. Εκεί για τρεις ή τέσσερις εκπομπές περίπου, εκείνος μιλούσε με τα επιχειρήματά του κατά του Χριστιανισμού και εγώ εξηγούσα τα Υπέρ και το γιατί δεν συμφωνώ με τον Δωδεκαθεϊσμό. Τέλος την επομένη εβδομάδα νυμφεύομαι στον Ναό των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στην Γλυφάδα. Πριν το Γάμο μου επισκέφθηκα και πήρα την ευλογία από τον Παναγιώτατο Οικουμενικό μας Πατριάρχη τον κ.κ. Βαρθολομαίο, από τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και από τον Παναγιώτατο Θεσ/νίκης Άνθιμο. Μάλλον όλοι αυτοί δεν θα δέχονταν στο γραφείο τους και δεν θα ευλογούσαν κάποιον μή Χριστιανό, ως και οι πλέον αρμόδιοι. Παρακαλώ πολύ λοιπόν να σταματήσει αυτή η συκοφαντία, η οποία και με προσβάλλει και με συκοφαντεί βαθύτατα. Ελπίζω δε αυτή την φορά η απάντησίς μου να δημοσιευθεί το ταχύτερο δυνατό. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων"

Άδωνις Α. Γεωργιάδης


troktiko:

Δεν υπάρχει περίπτωση να στείλατε απάντηση και να μπήκατε spam list. Μήπως μπήκε στα ανεπιθύμητα επειδή είχε κάποιο πρόβλημα το e-mail σας; Τα ανεπιθύμητα δεν τα βλέπουμε ποτέ γιατί πάνε αυτόματα στον κάδο. Επί της ουσίας. Καλό είναι που απαντάτε σε ψηφοφόρους σας και μην ντρέπεστε να λέτε σε τι πιστεύετε. Ομολογία πίστεως είναι.
Από την στιγμή που πατάτε σε λεπτό σχοινί με τις εκπομπές σας πρέπει να το ξεκαθαρίζετε και καλά κάνετε. Δεν θα σας κατηγορούσε κανείς ότι και αν ήσασταν γιατί είναι ελεύθερη επιλογή. Αλλά επειδή είστε δημόσιο πρόσωπο σας τιμά ότι απαντήσατε. Όμως θέλει λίγο προσοχή στο ποιους καλείτε στις εκπομπές σας γιατί είστε βουλευτής. Όχι ...χωματερή(γενικά το λέμε και όχι για έναν ή δύο ανθρώπους).
Θέλει λιγουλάκι περισσότερο προσοχή στο ποιους προσκαλείτε σε εκπομπές. Μην βάζετε στην ίδια μοίρα τον Μητροπολίτη με έναν υβριστή της θρησκείας που προκαλεί. Λογικό δεν είναι;
Να είστε καλά λοιπόν και ευχαριστούμε

21 Ιουνίου 2009

Προς Πρόεδρο της Δημοκρατίας,Πρωθυπουργό,Υπουργό Πολιτισμού.Ιδού η Ρόδος,ιδού και το πήδημα!

ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ

ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ

ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

ΤΩΝ ΜΑΡΜΑΡΩΝ

«Ο Παρθενώνας έπεσε θύμα λεηλασίας και το έγκλημα αυτό σήμερα μπορεί να επανορθωθεί» είπε χειροκροτούμενος κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του νέου Μουσείου της Ακρόπολης ο υπουργός Πολιτισμού κ. Αντώνης Σαμαράς και -αναφερόμενος στα μάρμαρα της Ακρόπολης, που βρίσκονται στο Βρεταννικό Μουσείο- πρόσθεσε: «Αυτά που δεν βρίσκονται εδώ, αυτά που αποσπάστηκαν και απομακρύνθηκαν πριν από 207 χρόνια θα επανέλθουν.» Στο ίδιο ύφος ήταν και οι δηλώσεις του προέδρου της Δημοκρατίας, του πρωθυπουργού, του προέδρου της Βουλής, σύσσωμων των Μ.Μ.Ε., ολόκληρη δε η τελετή των εγκαινίων είχε σκηνοθετηθεί με σκοπό την ανάδειξη του αιτήματος της επιστροφής των μαρμάρων από την Αγγλία.

Τέτοιες κινήσεις είναι ενδεικτικές της σύγχυσης, που βρίσκονται οι νεοέλληνες, οι οποίοι αδυνατούν να αντιληφθούν, ποιός έκανε τις μεγαλύτερες καταστροφές στον Παρθενώνα, κι ότι σε περίπτωση που πράγματι επιθυμούν την επιστροφή μαρμάρων στην Ακρόπολη, δεν χρειάζεται να παρακαλούν το Λονδίνο. Ας ξεκινήσουν από τους χριστιανικούς ναούς, που βρίσκονται στους αρχαιολογικούς χώρους κάτω και γύρω από την Ακρόπολη και την Πλάκα, όπου μπορούν να βρουν τόννους μαρμάρων αποσπασμένων από τον Παρθενώνα, τα οποία έχουν ενσωματωθεί στη δόμησή τους.

Σχέδιο της Ακρόπολης του Λόρδου Μπράουτον από τοβιβλίο: «Ταξίδια στην Αλβανία και άλλες περιοχές της Τουρκίας το 1809 και 1810», όπου φαίνεται ό,τι είχε απομείνει από την αντιαισθητική εκκλησία της Παναγιάς της Αθηνιώτισσας εντός του Παρθενώνα, που αφαιρέθηκε σχετικά πρόσφατα.

H αρχαία πόλη της Αθήνας είχε άναπτυχθεί γύρω από την Ακρόπολη, κυρίως στην περιοχή, που εκτείνεται βόρεια του λόφου. Η αίγλη τής πόλης διατηρήθηκε μέχρι τους Ρωμαϊκούς αιώνες, οπότε γνώρισε την τελευταία περίοδο της ακμής της. Κατά τον β΄ αί. μ.Χ. η Αθήνα όχι μόνο είχε ανακτήσει την αρχαία της λαμπρότητα, αλλά οδηγήθηκε σε νέα άνθηση με τις παρεμβάσεις του Ηρώδη του Αττικού και του Αδριανού, ενώ τον δ' αι. είχε καταστεί πάλι σπουδαίο εκπαιδευτικό κέντρο και φιλομαθείς νέοι από όλη την αυτοκρατορία συνέρρεαν, για να ακούσουν τις διδασκαλίες φημισμένων φιλοσόφων.

Στο νότιο κεντρικό χώρο της Αρχαίας Αγοράς, όπου υπήρχε το Ωδείο του Άγρίππα, οικοδομήθηκε το Γυμνάσιον, πανεπιστημιακό συγκρότημα, που περιλάμβανε αίθουσες διδασκαλίας, βιβλιοθήκη, παλαίστρα και λουτρά. Πολλά ιδιωτικά εκπαιδευτήρια οικοδομήθηκαν νοτιότερα, κάτω από τον Άρειο Πάγο, όπως κι ένα ακόμα Γυμνάσιο νότια του Ωδείου του Ηρώδη του Αττικού. Επίσης επισκευάστηκαν η Βιβλιοθήκη του Αδριανού, η σκηνή του θεάτρου του Διονύσου, η Θόλος και το Μητρώο. Σε όλη αυτή την περίοδο κυριαρχούσε ο Ελληνικός χαρακτήρας κι επιβίωναν οι θεσμοί της Κλασικής Εποχής.

Μετά από διατάγματα του Θεοδοσίου άρχισαν οι καταστροφές κι οι κατεδαφίσεις των Ελληνικών αγαλμάτων, καλλιτεχνημάτων και ιερών, οι όποιες διήρκεσαν πολλούς αιώνες. Στη θέση των αρχαίων ναών ξεφύτρωσαν χριστιανικοί, ενώ παράλληλα ανεγέρθηκαν και νέοι χριστιανικοί ναοί σε άλλες θέσεις, αλλά με αρχαίο -κατά κανόνα- υλικό. Η Αθήνα από πόλη - σύμβολο της Κλασικής Αρχαιότητας μεταβλήθηκε σε περιφερειακή πόλη της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας.

Ο Παρθενώνας - Παναγιά Αθηνιώτισσα κατά τον ιβ΄ αι. μ.Χ.. [Σχέδιο Μανόλη Κορρέ (Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο).]

Στην Ακρόπολη -που μετονομάστηκε Κάστρο- μετατράπηκαν σε χριστιανικούς ναούς ο Παρθενώνας (ως ναός της Αγίας του Θεού Σοφίας αρχικά και Παναγιάς της Αθηνιώτισσας αργότερα) και το Ερεχθείο (ως ναός του Σωτηρος Χριστού). Ανάμεσά τους κτίστηκε ναός της Αγίας Τριάδας, ενώ τα Προπύλαια διαμορφώθηκαν σε ναό των Αρχαγγέλων. Κατά τη μετατροπή του σε χριστιανικό ναό ο Παρθενώνας υπέστη τις μεγαλύτερες καταστροφές στην ιστορία του, πολύ μεγαλύτερες κι από του Μοροζίνι, που χρησιμοποιούνται σαν άλλοθι από την ορθόδοξη προπαγάνδα στην επιχείρηση απόκρυψης των προγενέστερων εκτεταμένων χριστιανικών καταστροφών.

Ο αρχαίος κυρίως ναός αποτέλεσε το ναό της χριστιανικής βασιλικής, ενώ το δυτικό μέρος αποτέλεσε το νάρθηκα. Η ανατολική θύρα καταργήθηκε κι εκεί έγινε το ιερό. Προκειμένου να μετατραπεί σε χριστιανικό ναό ανοίχτηκαν πλευρικές είσοδοι, κατασκευάστηκε κλιμακοστάσιο στη ΝΔ γωνία του σηκού, αψίδα στην ανατολική πλευρά, ενώ ο γλυπτός διάκοσμος των μετοπών των δύο προσόψεων και της βόρειας πλευράς υπέστη εκτεταμένη απολάξευση. Το ίδιο συνέβη και στα μεγαλύτερα αγάλματα του ανατολικού αετώματος, τα οποία καθαιρέθηκαν. Στη ζωοφόρο ανοίχτηκαν παράθυρα, που κατέστρεψαν αρκετά από τα γλυπτά της.

Τον στ΄ αι. μ.Χ. ο Ιουστινιανός διέταξε την αφαίρεση των καλυτέρων μαρμάρων του Παρθενώνα, αλλά και άλλων σπουδαίων αρχαίων ναών, όπως των Δελφών, της Μιλήτου, της Εφέσου κ.α. και τη μεταφορά τους στην Κωνσταντινούπολη για την ανέγερση της Αγίας Σοφίας, των οποίων την επιστροφή ουδείς Ρωμηός μέχρι σήμερα διανοήθηκε να ζητήσει. Τον ιβ΄ αι. στο χώρο προστέθηκε κι η κατοικία των ορθόδοξων επισκόπων.

Σε τόπους χριστιανικής λατρείας μετατράπηκαν και τα σπήλαια της Ακρόπολης, το σπήλαιο του Πάνος (Άγιος Αθανάσιος), η Κλεψύδρα (Άγιοι Απόστολοι στα Μάρμαρα) και το σπήλαιο στο χορηγικό μνημείο του Θρασύλλου (Παναγιά η Σπηλιώτισσα). Ιδρύθηκε η βασιλική του Διονυσιακού θεάτρου και η βασιλική στη θέση του Ασκληπιείου προς τιμή των Αγίων Αναργύρων, ενώ η αρχαία ιερή κρήνη μετατράπηκε σε άγιασμα. Επάνω από το Ωδείο του Ηρώδη του Αττικού ανεγέρθηκε η βασιλική του Αγίου Ανδρέα.

Μέσα στην κεντρική περιοχή της Αθήνας, που περιέκλειε το υστερορρωμαϊκό τείχος, μετατράπηκε σε βασιλική το λεγόμενο Αγορανομείο και σε Βαπτιστήριο το Ωρολόγιο του Κυρρήστου. Μέσα στο χώρο της Βιβλιοθήκης του Αδριανού κτίστηκε ό ναός της Μεγάλης Παναγιάς, που υπήρξε ό καθεδρικός ναός της Αθήνας, ο οποίος μετατράπηκε σε μικρότερη τρίκλιτη βασιλική στις αρχές του στ΄ αιώνα. Στο λόφο του Αγοραίου Κολωνού ο ναός του Ηφαίστου μετατράπηκε σε Άγιο Γεώργιο Ακαμάτη (!) κι έμεινε μάλιστα ως τέτοιος μέχρι τα μέσα του ιθ΄ αιώνα. Κάτω από τον Άρειο Πάγο ιδρύθηκε ό ναός του Αγίου Διονυσίου του Αρεοπαγίτη, ενώ στο λόφο των Νυμφών κατεδαφίστηκε το αρχαιότερο Ιερό του Διός στην Αττική και κτίστηκε ό ναός της Αγίας Μαρίνας.

Ο Άγιος Δημήτριος Λουμπαδιάρης στο λόφο των Μουσών (Φιλοπάππου) απέναντι από την Ακρόπολη.

Ανατολικά της Ακρόπολης κτίστηκαν πέντε ναοί: στη θέση του μεταγενέστερου ναού της Αγίας Αικατερίνης, στη θέση του ναού της Σωτείρας του Λυκοδήμου, η βασιλική του Εθνικου Κήπου, η τρίκλιτη βασιλική στην βόρεια πλευρά του Ολυμπιείου (αφιερωμένη στον άγιο Νικόλαο) και ο ναός που υπήρχε νότια του Όλυμπιείου. Στον Ιλισσό, ο ιωνικού ρυθμού ναός της Αγροτέρας Αρτέμιδος μετατράπηκε σε τρίκλιτη βασιλική κι ο ναός της Δήμητρας και της Κόρης κοντά στη νότια όχθη του σε ναό της Παναγίας με την επωνυμία Παναγιά στην Πέτρα, όπου έγινε και νεκροταφείο. Νεκροταφεία δημιουργήθηκαν και γύρω από την Ακρόπολη στο χώρο του ναού του Αγίου Ανδρέα και στη βασιλική του θεάτρου του Διονύσου.

Λίγο πρίν, από το μέσα του η΄ αι, η Αθήνα προήχθη εκκλησιαστικά από επισκοπή σε μητρόπολη, οπότε από τότε μέχρι τον ιβ΄αι. παρατηρήθηκε νέα δραστηριότητα στον τομέα της ναοδομίας. Νέοι ναοί κτίστηκαν με την ίδια νοοτροπία και τεχνική, όπως ο Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος του Μαγκούτη στις βόρειες υπώρειες της Ακρόπολης, οι Άγιοι Απόστολοι του Σολάκη στην Αρχαία Αγορά, οι Άγιοι Ασώματοι του Κεραμεικού, οι Άγιοι Θεόδωροι, η Καπνικαρέα, η Αγία Αικατερίνη στην Πλάκα και άλλοι, όπως η Παναγία η Γοργοεπήκοος (γνωστή ως «Μικρή Μητρόπολη» ή Άγιος Ελευθέριος). Πολλές μονές κτίσθηκαν επίσης στο περίχωρα της πόλης σε θέσεις κατεδαφισθέντων Ελληνικών ιερών, όπως της Καισαριανής (στη θέση ιερών της Δήμητρας και της Ειλειθυίας), του Δαφνίου (στη θέση ιερού του Δαφναίου Απόλλωνα) κ.ά. Στην κορυφή του Λυκαβηττού κατεδαφίστηκε ο ναός του Αγχεσμίου Διός και στη θέση του κτίστηκε ό Προφήτης Ηλίας, που αργότερα μετατράπηκε σε Άγιο Γεώργιο.

Η Μεταμό-ρφωση του Σωτήρος ακριβώς κάτω από τον Παρθενώνα. Όλη η περιοχή κάτω και γύρω από την Ακρόπολη είναι γεμάτη χριστιανικούς ναούς κτισμένους με αρχαία υλικά.

Παρά την εφαρμογή του νέου πολεοδομικού σχεδίου της πόλης τον ιθ΄ αι. οι Βαυαροί με τους Ρωμιούς σεβάστηκαν το αλλότρια βυζαντινά κτίσματα, κι αντί να τα απομακρύνουν προτίμησαν να τα σώσουν προβαίνοντας σε αλλαγές και παρεμβάσεις του σχεδίου. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση των Εισοδίων της Θεοτόκου (Καπνικαρέας), η οποία παρέμεινε στη μέση και χώρισε τον δρόμο στα δύο, τη σημερινή οδό Ερμού. (Στη σύγχρονη Ελλάδα ξεναγός εξηγούσε σε ξένους, ότι ο ναός της Καπνικαρέας είναι πολύ καλά κτισμένος με χρήση άριστου υλικού, μεταφερμένου ειδικά, ακόμα κι από την Ακρόπολη!)

Σε ελάχιστες μόνον πολύ προκλητικές περιπτώσεις κι υστέρα από τις έντονες πιέσεις των ξένων αρχαιολογικών σχολών απομακρύνθηκαν ορισμένοι μόνο χριστιανικοί ναοί, για τη διενέργεια αρχαιολογικών ανασκαφών και την ανάδειξη των προγενέστερων αρχαίων κτισμάτων.

Μεταμόρφωση του Σωτήρος (Κοττάκη) στην Πλάκα. Ένας από τους πολλούς γύρω από την Ακρόπολη χριστιανικούς ναούς, που έχει κτιστεί με αρχαία μάρμαρα.

Εμπόριο αρχαιοτήτων

από Οθωμανούς - Εκκλησία – Ελληνικό Κράτος

Στα «κατηγορώ» των Νεοελλήνων, ότι τα γλυπτά του Παρθενώνα αφαιρέθηκαν παράνομα από το μνημείο, οι Βρεταννοί αντιτάσσουν το επιχείρημα, ότι για όλες τις ενέργειες του Έλγιν ήταν ενήμεροι οι τοπικοί (Οθωμανοί) ηγεμόνες της περιοχής και μάλιστα είχαν εγκρίνει την αφαίρεση και την μεταφορά των τμημάτων της ζωοφόρου με έκδοση σχετικών διαταγμάτων – φιρμανιών. Οι Έλληνες, την ίδια στιγμή, που αντιλέγουν, πως «τα φιρμάνια είναι παράνομα, διότι δεν μπορεί να έχουν καμμία νομική ισχύ οι πράξεις των κατακτητών σήμερα», όχι μόνον ανέχονται την Ορθόδοξη Εκκλησία να κατέχει την τεράστια περιουσία της βάσει φιρμανιών των τότε Οθωμανών ηγεμόνων, αλλά δέχονται φιρμάνια και αχτιναμέδες σουλτάνων σε συμβολαιογραφικές πράξεις της σύγχρονης Ελλάδας.

Στη φωτογραφία εικονίζεται η σελίδα 7 του συμβολαίου 2816 (9 Μαΐου 2007, τόμος 205/6), σύμφωνα με το οποίο αναγνωρίζονται δικαιώματα κυριότητας εκτάσεως χιλιάδων στρεμμάτων σε μοναστήρι, βάσει φιρμανίων των Σουλτάνων Μεχμέτ Α΄ (1413-1421), Μπαγιαζίτ Α΄ (1389-1402), Μουράτ Β΄ (με φιρμάνι της 9ης Απριλίου 1430, το οποίο σώζεται πρωτότυπο, επικυρώνει προνόμια και ιδιοκτησίες μοναστηριών στο Άγιο Όρος) και του Αχτιναμέ του Μωάμεθ του Πορθητή (1453).

Οι επιχειρήσεις αρπαγής του Ελληνικού πολιτισμικού πλούτου (όχι μόνο των μαρμάρων του Παρθενώνα) διεξάγονταν με την ανοχή / αδιαφορία των Τούρκων και την σιωπηρή συγκατάθεση / συνενοχή της Χριστιανορθόδοξης Εκκλησίας. Μάλιστα πολλές φορές η Εκκλησία είχε σημαντικό ρόλο στο κύκλωμα της αρπαγής: π.χ. ανάμεσα στους πληροφοριοδότες και προμηθευτές του Άγγλου πρέσβυ στην Κων/πολη, Thomas Roe (1621-1628), βρίσκουμε τον ίδιο τον πατριάρχη και τον επίσκοπο Άνδρου.

Στο αρχαιοεμπόριο διέπρεψαν και οι μονές του Άθωνα: με έγγραφό τους του 1694 ομολογούν, ότι πούλησαν στον βασιλιά της Ρωσίας «παλαιά βιβλία» γιατί, όπως ισχυρίζονταν, λιμοκτονούσαν (αυτό δηλαδή, που ισχυρίζονταν ανέκαθεν….). Επίσης το 1801 ο ηγούμενος της μονής Πάτμου, αφού δωροδοκήθηκε από τους Άγγλους, τους παρέδωσε πανάρχαια χειρόγραφα, μεταξύ των οποίων και έναν πλατωνικό διάλογο. Τις μονές Πάτμου και Άθωνα στιγματίζει και ο Αδαμάντιος Κοραής ότι «εγύμνωσαν όλην την Ελλάδα από τα πολύτιμά της αντίγραφα» (Προλεγόμενα στην έκδοση του Ισοκράτη, 1807). Επίσης στη δεκαετία του 1720, ο Γάλλος πρόξενος στη Θεσσαλονίκη, Εσπαρνέ, οργάνωσε δίκτυο πρακτόρων σε όλη την Ελλάδα από φίλους του μοναχούς, με σκοπό την κλοπή πολυτίμων χειρογράφων.

Παρόμοια κατάσταση εμπορίου αρχαιοτήτων συνεχίστηκε και μετά την απελευθέρωση επίσημα όμως πλέον και θεσμοθετημένα με νόμους του νεοελληνικού κράτους. Για τον Καποδίστρια π.χ. οι αρχαιολογικοί θησαυροί αποτελούσαν αγαθά αποκλειστικώς ανταλλάξιμα. (Βλ. «Η λογοκοπία περί επαναπατρισμού των Ελληνικών αρχαιοτήτων»).

Έχουν εγκαταλείψει τα διαμόνια

τις Ελληνικές αρχαιότητες του Βρεταννικού Μουσείου;

Επιχειρώντας να δικαιολογήσουν τις καταστροφές των Ελληνικών ναών από τους χριστιανούς, ελληνορθόδοξοι ενίοτε ομολογούν, πως «πράγματι υπάρχουν περιστατικά καταστροφής των ειδώλων των ψευτοθεών εις τους βίους των αγίων» (επίσημη ιστοσελίδα μονής Πετράκη). Ξεδιπλώνοντας ακόμα περισσότερο την αναχρονιστική μεσαιωνική τους σκέψη συνεχίζουν διευκρινίζοντας, ότι τα αρχαία Ελληνικά αγάλματα «ήταν κατοικητήρια διαμόνων. Εις τον βίο της Αγίας Παρασκευής και πολλών άλλων αγίων διαβάζουμε, ότι η αγία δια της προσευχής της έκανε τα δαιμόνια, που κατοικούσαν μέσα εις τα αγάλματα, να ομολογήσουν την παγίδα, την οποία κατεργάζονται για τους ανθρώπους, και εις τη συνέχεια να προκαλέσουν παρουσία πλήθους τη συντριβή των αγαλμάτων, χωρίς να τα αγγίξη ανθρώπινο χέρι».

Τα δαιμόνια, που κατοικούσαν -σύμφωνα με τους εκκλησιαστικούς ταγούς- μέσα στα αγάλματα, που φιλοξενούνται τώρα σε Μουσεία του εξωτερικού (π.χ. Ελγίνεια, Βρεταννικό Μουσείο), δεν είχαν λόγο να εγκαταλείψουν τις κατοικίες τους, επομένως πρέπει να βρίσκονται ακόμα μέσα τους. Όσο η Ελλάδα ταλανίζεται από τέτοιες μεσαιωνικές αντιλήψεις, σε περίπτωση επαναπατρισμού των Ελληνικών αρχαιοτήτων των ξένων Μουσείων διαφαίνεται άμεσος ο κίνδυνος κι αυτά τα μάρμαρα να ακολουθήσουν την τύχη των προηγουμένων –των «κατοικητηρίων των δαιμόνων»– που έγιναν ασβέστης, τεμαχίσθηκαν κι εξαγιάσθηκαν από τους χριστιανούς, χρησιμοποιούμενα ως δομικά υλικά στην ανέγερση εκκλησιών.

Η Κοίμησις της Θεοτόκου Παντάνασσας στο Μοναστηράκι κατά τη διάρκεια των εργασιών της πρόσφατης συντήρησής της, που κόστισε 675.635 €.

Επί αιώνες οι χριστιανοί κατέστρεφαν τον Παρθενώνα κι έκτιζαν με τα μάρμαρά του τις πάμπολλες χριστιανικές εκκλησίες, που υπάρχουν γύρω από τον Ιερό Βράχο. Ένας απλός περίπατος στους χώρους γύρω από την Ακρόπολη είναι αρκετός, προκειμένου να διακρίνει με τα ίδια του τα μάτια κι ο κάθε μή ειδικός επισκέπτης τα αρχαία μάρμαρα, που είναι ενσωματωμένα στο πλήθος των χριστιανικών ναών, που βρίσκονται εντός των αρχαιολογικών χώρων κάτω ακριβώς από την Ακρόπολη (Θέατρο Διονύσου, Αρχαία Αγορά κ.λπ.), αλλά και σε όλη την περιοχή της Πλάκας.

Εάν επιθυμούσαν οι εκάστοτε Ελληνικές κυβερνήσεις να κάνουν κάτι το ουσιαστικό αντί των τηλεοπτικών «σώου» εμπρός από τις κάμερες, θα έπρεπε να δώσουν τις απαραίτητες εντολές για την εκπόνηση μελετών για την αφαίρεση των τεμαχίων των αρχαίων μαρμάρων από τους χριστιανικούς ναούς της περιοχής της Ακρόπολης, την επανατοποθέτησή τους στον Παρθενώνα και την απομάκρυνση όλων των χριστιανικών ναών από τους αρχαιολογικούς χώρους. (Το ευσεβές Υπουργείο Πολιτισμού βέβαια προτιμά να δαπανά κονδύλια -όχι για την απομάκρυνση, αλλά αντιθέτως- για τη συντήρηση τέτοιων ναών, όπως π.χ. του Ναού του Αγίου Γεωργίου στον αρχαιολογικό χώρο της Βραυρώνας, δίπλα στο ιερό της Δήμητρας, της μονής Δαφνίου επί του ναού του Δαφναίου Απόλλωνος κ.λπ.)

Όταν επί χρόνια το Ελληνικό Κράτος, η Εκκλησία και οι νεοέλληνες αφ’ ενός εμπορεύονται τα αρχαία με αρχαιοκαπήλους κι αφ’ ετέρου ακόμα και σήμερα δείχνουν τελείως απαξιωτική συμπεριφορά προς την αρχαία κληρονομιά, δεν δικαιούνται να αυτοχαρακτηρίζονται ως τα θύματα της υπόθεσης και να απαιτούν επιστροφές μαρμάρων. Ούτε νομιμοποιούνται να στηρίζονται γελοιωδώς στην βιολογική τους καταγωγή (η οποία εξ άλλου είναι αμφισβητήσιμη), για να διεκδικήσουν τους πολιτισμικούς θησαυρούς, για λογαριασμό του βαθύτατα μεσαιωνικού, θεοκρατούμενου και διεφθαρμένου κράτους τους, στο οποίο ακμάζει η τελευταία θεοκρατία της Ευρώπης.

* * *

Αφού ολοκληρωθεί η αφαίρεση των μαρμάρων από τους χριστιανικούς ναούς της γύρω από την Ακρόπολη περιοχής και η επανατοποθέτησή τους στον Παρθενώνα, τότε ενδεχομένως να νομιμοποιηθεί η Ελλάδα να ζητήσει κι από τους ξένους την επιστροφή των μαρμάρων, αρχής γενησομένης από τους γείτονες Τούρκους, από τους οποίους πρέπει να αιτηθούν τα μάρμαρα των αρχαίων Ελληνικών ναών, που αφαίρεσε ο Ιουστινιανός, προκειμένου να κτίσει την Αγία Σοφία.

Γιάννης Λάζαρης

Διαβάστε ακόμα: Η Θαμμένη Ελλάδα

Το βιβλίο περιέχει εκατοντάδες έγχρωμες φωτογραφίες από ένα μεγάλο μέρος της Ελλάδας με καταστροφές Ελληνικών αρχαιοτήτων από τους χριστιανούς.

+++++

http://freeinquiry.gr/webfiles/pro.php?id=767