09 Σεπτεμβρίου 2009

Περιστέρι VS Internet... σημειώσατε 1!

Η φύση τελικά επικράτησε… και πείραμα απέδειξε πως στη Νότιο Αφρική ο πιο σύντομος τρόπος να μεταφέρεις δεδομένα είναι με ταχυδρομικό περιστέρι παρά μέσω μιας "γρήγορης" διαδικτυακής σύνδεσης. Θυμίζει κάτι από το λαγό και τη χελώνα!
Σίγουρα δεν πρόκειται για αστείο αλλά για την απόδειξη πως ακόμη υπάρχουν παραδοσιακά μέσα που «ξεπερνούν» τις υπηρεσίες της σύγχρονης τεχνολογίας.
Ο Ουίνστον, το περιστέρι ηλικίας 11 μηνών, έλαβε μέρος στο πείραμα, εκπροσωπώντας την εταιρεία τηλεμάρκετινγκ The Unlimite και συναγωνίστηκε γραμμή ADSL της κρατικής εταιρείας Τelkom. Αναδείχτηκε νικητής και μάλιστα με διαφορά!
Το διαγωνιστικό μέρος αφορούσε το ποιος θα επιτύχει να μεταφέρει γρηγορότερα τέσσερα gigabytes δεδομένων σε μία απόσταση 85 χιλιομέτρων, από το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας The Unlimite στο Χόουγικ, βόρεια του Ντέρμπαν στα γραφεία της στο Χιλκρεστ.
Παρά το γεγονός ότι κατά την ημέρα διεξαγωγής του αγώνα η ορατότητα ήταν κακή και φυσικά εις βάρος του Ουίνστον, το περιστέρι κατόρθωσε να ολοκληρώσει τη διαδρομή σε διάστημα μίας ώρας και οκτώ λεπτών (να σημειωθεί πως στο χρονικό αυτό διάστημα περιλαμβάνεται το δέσιμο της κάρτας μνήμης στο πόδι του περιστεριού, το λύσιμο της και η τοποθέτηση της στον ηλεκτρονικό υπολογιστή).
Ενώ το περιστέρι είχε ήδη μεταφέρει τα δεδομένα και χρειάστηκε μία περίπου επιπλέον ώρα για να φορτωθούν τα δεδομένα στον υπολογιστή (ολοκληρώθηκε σε 2 ώρες, 6 λεπτά και 57 δευτερόλεπτα), η Telkom έως εκείνη τη στιγμή είχε κατορθώσει να αποστείλει μόλις το 4% των δεδομένων. Έρχεται τελικά από εκεί που δεν το περιμένεις…
Πηγή...http://cosmo.gr/OddlyEnough/Africa/249461.html

Αλλά κάνουν και..."άλλες" δουλειές!


Οι υπάλληλοι στη φυλακή «Ντανίλο Πινιέιρο» της Βραζιλίας, δυσκολεύτηκαν να πιστέψουν αυτό που είδαν, καθώς περιστέρια με δεμένα κινητά τηλέφωνα επάνω τους μετέφεραν τις συσκευές σε φυλακισμένους που προαυλίζονταν.

Το απίστευτο περιστατικό συνέβη δύο φορές την προηγούμενη εβδομάδα, την περασμένη Τετάρτη και Πέμπτη.

Το κάθε περιστέρι μετέφερε μια σακούλα, η οποία περιείχε από ένα κινητό τηλέφωνο και ένα φορτιστή στη φυλακή που βρίσκεται στην πόλη Σοκοράμπα, 100 χιλιόμετρα από το Σάο Πάολο.

Η χρήση περιστεριών για τη μεταφορά απαγορευμένων συσκευών ή ουσιών μέσα στις φυλακές είναι η τελευταία «μόδα» στις φυλακές της Βραζιλίας.

Πηγή...

Εκλογές | Εθνικές Εκλογές | Βουλευτικές Εκλογές | Ενδιαφέρουν τους Υποψήφιους.


Βουλευτικές εκλογές 4/9/2009.Εγκύκλιοι-αποφάσεις.



Ημερομηνία
ΑριθμόςΘΕΜΑ
08/09/200942Παραλειφθέντες εκλογείς
07/09/200954715Εξυπηρέτηση των αντιπροσώπων της δικαστικής αρχής και των εφόρων τους στα μέσα μαζικής μεταφοράς
07/09/200954721Διαγραφή εκλογέων λόγω ανάκλησης των αποφάσεων καθορισμού της ιθαγένειάς τους
07/09/200954702Εκλογικοί κατάλογοι βάσει των οποίων θα γίνουν οι γενικές βουλευτικές εκλογές της 4ης Οκτωβρίου 2009
07/09/200940Eκλογείς που δεν θα μπορέσουν να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα στις γενικές βουλευτικές εκλογές της 4ης Οκτωβρίου 2009
07/09/200954713
07/09/200954714
07/09/200954710Διορισμός των αντιπροσώπων της δικαστικής αρχής και των εφόρων τους ενόψει των γενικών βουλευτικών εκλογών της 4ης Οκτωβρίου 2009
07/09/200954698Συγκρότηση Επιτροπής Ελέγχου Εκλογικών Παραβάσεων στις έδρες των Νομών
07/09/200954718Διευκόλυνση ατόμων με αναπη
ΗμερομηνίαΑριθμόςΑριθμός ΦΕΚΘΕΜΑ
09/09/200996116A/5_6_2007Νομοθεσία για την Εκλογή Βουλευτών ΠΔ 96/2007
08/09/200954960
Άσκηση εκλογικού δικαιώματος Ελλήνων ναυτικών κατά τις βουλευτικές εκλογές της 4ης Οκτωβρίου 2009
07/09/200954696
Καθορισμός χρόνου και τρόπου υποβολής δήλωσης από τους στρατιωτικούς, τους υπηρετούντες στις ένοπλες δυνάμεις ή στο Λιμενικό Σώμα, το προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας και του Πυροσβεστικού Σώματος για την άσκηση του εκλογικού τους δικαιώματος στις βουλευτικές εκλογές της 4ης Οκτωβρίου 2009
07/09/200954707
Καθορισμός ωρών λειτουργίας και βαθμού έντασης των μεγαφωνικών εγκαταστάσεων, των εκλογικών κέντρων κ.λ.π. των κομμάτων και των συνασπισμών συνεργαζομένων κομμάτων κατά την προεκλογική περίοδο των βουλευτικών εκλογών και άλλων λεπτομερειών
28/01/20095141
Καθορισμός τρόπου χρήσης των χώρων που διατίθενται κατά την προεκλογική περίοδο στα πολιτικά κόμματα και σε συνασπισμούς συνεργαζομένων κομμάτων για την προεκλογική προβολή τους και άλλων λεπτομερειών
21/08/200747233
Καθορισμός κατηγοριών των παροχών και διευκολύνσεων, οι οποίες συνυπολογίζονται στις εκλογικές δαπάνες των πολιτικών κομμάτων και συνασπισμών και των υποψήφιων βουλευτών
20/08/200746718
Αναπροσαρμογή και προσδιορισμός για κάθε εκλογική περιφέρεια του ανώτατου επιτρεπόμενου ορίου εκλογικών δαπανών για κάθε υποψήφιο βουλευτή
19/08/200746701
Καθορισμός λεπτομερειών που αφορούν τη διαδικασία ψηφοφορίας στα μεικτά εκλογικά τμήματα ετεροδημοτών
18/08/200746693
Καθορισμός τρόπου χρήσης των χώρων που διατίθενται κατά την προεκλογική περίοδο στα πολιτικά κόμματα και σε συνασπισμούς συνεργαζομένων κομμάτων για την προεκλογική προβολή τους και άλλων λεπτομερειών
18/08/200746676
Καθορισμός ωρών λειτουργίας και βαθμού έντασης των μεγαφωνικών εγκαταστάσεων, των εκλογικών κέντρων κ.λ.π. των κομμάτων και των συνασπισμών συνεργαζομένων κομμάτων κατά την προεκλογική περίοδο των βουλευτικών εκλογών και άλλων λεπτομερειών
Σελιδες:1 2 Επόμενη

Κόμματα που συμμετέχουν στις εκλογές.

Κόμματα που συμμετέχουν στις εκλογές

Επωνυμία κόμματος
ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ (Ν.Δ.)
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ (ΠΑ.ΣΟ.Κ.)
ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ (Κ.Κ.Ε.)
ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ (ΣΥ.ΡΙΖ.Α.)
ΛΑΙΚΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ (ΛΑ.Ο.Σ.)
ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΒΕΡΓΗΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ
ΦΩΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
ΚΟΜΜΑ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΩΝ
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ (Α.Σ.Κ.Ε.)
Ο.Α.Κ.Κ.Ε. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ
ΜΕΤΩΠΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ (ΜΕ.Ρ.Α.)
ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΟ-ΛΕΝΙΣΤΙΚΟ)
ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΗ ΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ (Π.Α.Α.)
ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΕΛΛΑΣ
ΕΝΩΤΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ (ΕΝ.ΑΝΤΙ.Α)
ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΟ-ΛΕΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ

Kυριότερες προθεσμίες που αφορούν στη διενέργεια των γενικών βουλευτικών εκλογών της 4ης Οκτωβρίου 2009.

ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΩΝ
Kυριότερες προθεσμίες που αφορούν στη διενέργεια των γενικών βουλευτικών εκλογών
της 4ης Οκτωβρίου 2009
Την Λήγει η προθεσμία
7.9.2009 Έναρξη προεκλογικής περιόδου που είναι η ημέρα δημοσίευσης του Π. Δ/τος διάλυσης της Βουλής (άρθρο 31 παράγραφος 3 π. δ. 96/2007).
9.9.2009 Λήγει η προθεσμία μέχρι και τη μεθεπόμενη ημέρα από την έναρξη της προεκλογικής περιόδου για την υποβολή δηλώσεων από τους στρατιωτικούς, κ.λ.π. στους προϊσταμένους και διοικητές τους, σχετικά με την πρόθεσή τους να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα στο δήμο ή την κοινότητα στους εκλογικούς καταλόγους του οποίου είναι γραμμένοι (άρθρο 27 παράγραφος 1 π. δ. 96/2007).
12.9.2009 Λήγει η προθεσμία των (5) ημερών από την έναρξη της προεκλογικής περιόδου για την αποστολή των καταστάσεων των στρατιωτικών, κ.λ.π. στον Πρόεδρο Πρωτοδικών της οικείας εκλογικής περιφέρειας (άρθρο 27 παράγραφος 5 π. δ. 96/2007).
15.9.2009 Λήγει η προθεσμία των (3) ημερών για την άσκηση ένστασης κατά της εγγραφής στις καταστάσεις των στρατιωτικών, κ.λ.π. (άρθρο 27 παράγραφος 5 π. δ. 96/2007).
16.9.2009 Λήγει η προθεσμία των (9) ημερών μετά την έναρξη της προεκλογικής περιόδου για τη δήλωση ονόματος και εμβλήματος κομμάτων στον Πρόεδρο της Βουλής και στον Εισαγγελέα του Άρειου Πάγου (άρθρο 37 παράγραφος 1 π. δ. 96/2007).
16.9.2009 Λήγει η προθεσμία των (9) ημερών μετά την έναρξη της προεκλογικής περιόδου για την επίδοση στον Πρόεδρο της Βουλής και στον Εισαγγελέα του Άρειου Πάγου δήλωσης συνασπισμού περισσοτέρων συνεργαζομένων κομμάτων (άρθρο 37 παράγραφος 2 π. δ. 96/2007).
16.9.2009 Λήγει η προθεσμία των (9) ημερών μετά την έναρξη της προεκλογικής περιόδου για την πρόταση υποψηφίων (άρθρο 32 παράγραφος 6 π. δ. 96/2007).
16.9.2009 Λήγει η προθεσμία υποβολής παραίτησης των δημοσίων λειτουργών και υπαλλήλων, αξιωματικών των ενόπλων δυνάμεων κ.λ.π. από την υπηρεσία και τις θέσεις που αποτελούν κώλυμα εκλογιμότητας σύμφωνα με το άρθρο 56 παράγραφος 1 του Συντάγματος (άρθρο 30 παράγραφος 1 π. δ. 96/2007), δηλαδή μέχρι και εννέα ημέρες μετά την έναρξη της προεκλογικής περιόδου.
17.9.2009 Δέκα ημέρες (10) μετά την έναρξη της προεκλογικής περιόδου που ενεργείται η ανακήρυξη των υποψηφίων από τα αρμόδια δικαστήρια των πρωτοδικών (άρθρο 33 π. δ. 96/2007).
20.9.2009 Λήγει η προθεσμία των (13) ημερών μετά την έναρξη της προεκλογικής περιόδου για την επίδοση στον Εισαγγελέα του Άρειου Πάγου των δηλώσεων για την κατάρτιση των συνδυασμών (άρθρο 34 παράγραφος 5 και άρθρο 3 παράγραφος 2 π. δ. 96/2007).
21.9.2009 Δέκατη τέταρτη (14η) ημέρα μετά την έναρξη της προεκλογικής περιόδου που ενεργείται η ανακήρυξη των συνδυασμών από το Α΄ Τμήμα του Άρειου Πάγου (άρθρο 35 και άρθρο 3 παράγραφος 2 π. δ. 96/2007).
22.9.2009 Λήγει η προθεσμία των (15) ημερών μετά την έναρξη της προεκλογικής περιόδου για την αποστολή στην εισαγγελία του Άρειου Πάγου από το Υπουργείο Δικαιοσύνης, το Ελεγκτικό Συνέδριο, τους προέδρους των Δικηγορικών Συλλόγων της Χώρας και τους Γενικούς Γραμματείς Περιφερειών μέσω του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης των ονομαστικών καταστάσεων των δικαστικών λειτουργών, υπαλλήλων κ.λ.π. καθώς και των καταλόγων των δικηγόρων και των ασκουμένων δικηγόρων (άρθρο 68 παράγραφος 6 π. δ. 96/2007).
22.9.2009 Λήγει η προθεσμία των (15) ημερών μετά την έναρξη της προεκλογικής περιόδου για τον καθορισμό, από τους νομάρχες, με σχετική απόφασή τους, των εκλογικών τμημάτων και καταστημάτων ψηφοφορίας (άρθρο 55 παράγραφος 2 π. δ. 96/2007).
22.9.2009 Λήγει η προθεσμία των (15) ημερών μετά την έναρξη της προεκλογικής περιόδου για την αποστολή από το Υπουργείο Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης στην Εισαγγελία του Άρειου Πάγου πινάκων των εκλογικών τμημάτων που συστάθηκαν σ΄ όλη την Επικράτεια (άρθρο 68 παράγραφος 6 περ. α΄ π. δ. 96/2007).
22.9.2009 Λήγει η προθεσμία των (15) ημερών μετά την έναρξη της προεκλογικής περιόδου για την κλήρωση ή τον διορισμό από τα αρμόδια δικαστήρια των πρωτοδικών των μελών των εφορευτικών επιτροπών και των αναπληρωματικών αυτών (άρθρο 58 παράγραφος 3 και 4 π. δ. 96/2007).
25.9.2009 Λήγει η προθεσμία των (8) ημερών, πριν από την ψηφοφορία μέσα στην οποία τα κόμματα, οι συνδυασμοί και οι υποψήφιοι είναι υποχρεωμένοι να παραδώσουν στον οικείο νομάρχη, επί αποδείξει, επαρκή αριθμό ψηφοδελτίων για τις ανάγκες των εκλογικών τμημάτων της περιφέρειας (άρθρο 71 π. δ. 96/2007).
25.9.2009 Λήγει η προθεσμία των (8) ημερών πριν από την ψηφοφορία για την πρόταση υποψηφίων προς συμπλήρωση συνδυασμού σε περίπτωση θανάτου υποψηφίου (άρθρο 36 παράγραφος 1 π. δ. 96/2007).
26.9.2009 Λήγει η προθεσμία για την ανακήρυξη από το αρμόδιο δικαστήριο (πρωτοδικείο) του υποψήφιου που προτάθηκε για συμπλήρωση συνδυασμού σε περίπτωση θανάτου υποψηφίου (άρθρο 36 παράγραφος 2 π. δ. 96/2007).
27.9.2009 Λήγει η προθεσμία των έξι (6) ημερών πριν από την ψηφοφορία μέσα στην οποία τα κόμματα, οι συνδυασμοί και οι υποψήφιοι είναι υποχρεωμένοι να παραδώσουν στον οικείο Νομάρχη, επί αποδείξει, επαρκή αριθμό ψηφοδελτίων για τα εκλογικά τμήματα ετεροδημοτών, όμοια με αυτά που χρησιμοποιούνται στη βασική εκλογική περιφέρεια.(άρθρο 96 παράγραφος 3 π. δ. 96/2007).
28.9.2009 Λήγει η προθεσμία των (5) ημερών πριν από την ψηφοφορία για τη γνωστοποίηση στον Εισαγγελέα του Άρειου Πάγου της πρότασης υποψηφίου προς συμπλήρωση συνδυασμού σε περίπτωση θανάτου υποψηφίου (άρθρο 36 παράγραφος 1 π. δ. 96/2007).
28.9.2009 Λήγει η προθεσμία των (5) ημερών πριν από την ψηφοφορία για τη γνωστοποίηση με προκήρυξη του νομάρχη στους δήμους και στις κοινότητες του νομού των αποφάσεων καθορισμού των εκλογικών τμημάτων (άρθρο 55 παράγραφος 4 π. δ. 96/2007).
28.9.2009 Λήγει η προθεσμία των (5) ημερών πριν από την ψηφοφορία για την ειδοποίηση των διορισθέντων μελών των εφορευτικών επιτροπών με φροντίδα του εισαγγελέα του οικείου πρωτοδικείου (άρθρο 58 παράγραφος 6 π. δ. 96/2007).
29.9.2009 Λήγει η προθεσμία που είναι η πέμπτη ημέρα πριν από την ψηφοφορία για την γνωστοποίηση με προκήρυξη του οικείου νομάρχη των ανακηρυχθέντων υποψηφίων και συνδυασμών (άρθρο 39 παράγραφος 2 π. δ. 96/2007).
30.9.2009 Λήγει η προθεσμία των (3) ημερών πριν από την ψηφοφορία για τη δημοσίευση του προγράμματος ψηφοφορίας από τις δημοτικές και κοινοτικές αρχές (άρθρο 56 π. δ. 96/2007).
1.10.2009 Λήγει η προθεσμία των (2) ημερών πριν από την ψηφοφορία για την άφιξη των εφόρων και των τακτικών ή αναπληρωτών αντιπροσώπων της δικαστικής αρχής στον τόπο διορισμού τους (άρθρο 68 παράγραφος 13 π. δ. 96/2007).
3.10.2009 Λήγει η προθεσμία που είναι μέχρι και την προηγούμενη ημέρα της ψηφοφορίας μέσα στην οποία είναι δυνατή, με απόφαση του οικείου νομάρχη, η αλλαγή καταστήματος ψηφοφορίας, εφόσον η χρησιμοποίηση αυτού που αρχικά ορίστηκε δεν είναι δυνατή εξαιτίας ανώτερης βίας (άρθρο 55 παράγραφος 5 π. δ. 96/2007).

Η Σουηδία σύμμαχος της Τουρκίας και ΕΧΘΡΟΣ της Κύπρου και της Ελλάδας.Κατά τα άλλα είμαστε μαζί στην Ε.Ε.

Εχουν ένα δίκιο οι Σουηδοί!Βλέπετε δεν έφτασαν μέχρι εκεί οι Τούρκοι!Δεν έγδαραν κανέναν Σουηδό ζωντανό!Δεν παλούκωσαν κανέναν!Δεν κάρφωσαν σουηδικά κεφάλια στα παλούκια!Δεν έσφαξαν γυναικόπαιδα και δεν ξεκοίλιασαν έγκυες Σουηδέζες!Τα μόνα που ξέρουν οι Σουηδοί,είναι αυτά που τους λένε οι τουρίστριες Σουηδέζες!

Ο Καρλ Μπιλντ βγάζει τη μάσκα του και απειλεί την Κύπρο

Θα μείνετε διχοτομημένοι...

Σε νέες απειλές κατά της Κύπρου προέβη ο υπουργός Εξωτερικών της Σουηδίας Καρλ Μπιλντ. Μιλώντας στη διάσκεψη των Προέδρων των Κοινοβουλευτικών Επιτροπών Εξωτερικών των κρατών-μελών της Ε.Ε., ο Σουηδός υπουργός υποστήριξε ότι η Κύπρος μπορεί να επανενωθεί εντός της Ε.Ε. ενώ χωρίς την ένταξη της Τουρκίας, η Κύπρος κινδυνεύει να παραμείνει διαιρεμένη.
Αυτό, πρόσθεσε, δεν θα έχει μόνο επιπτώσεις για την Κύπρο, αλλά και στις σχέσεις Τουρκίας - Ε.Ε., στις σχέσεις ΝΑΤΟ και Ε.Ε. όπως και για τη σταθερότητα στην ευρύτερη περιοχή.
Ο Καρλ Μπιλντ απαντούσε σε αιχμηρή παρατήρηση του Αναπληρωτή Προέδρου του ΔΗΣΥ Αβέρωφ Νεοφύτου, ο οποίος τόνισε ότι δεδομένης της στήριξης που ορισμένα κράτη-μέλη της Ε.Ε. παρέχουν άνευ όρων προς την Τουρκία και την ενταξιακή της πορεία, η Κύπρος να μην κληθεί να πληρώσει το τίμημα αυτής της πολιτικής. Ο κ. Αβέρωφ υπονοούσε τη στάση που τηρεί η Σουηδία και αμέσως ο Μπιλντ συνέλαβε τον υπαινιγμό και απάντησε με όσα προαναφέραμε.
Να σημειωθεί ότι ο κ. Αβέρωφ μετέχει στη διάσκεψη ως Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Εξωτερικών, εκπροσωπώντας τη Βουλή των Αντιπροσώπων.
Παρουσιάζοντας τις προτεραιότητες της σουηδικής προεδρίας στον τομέα της Εξωτερικής Πολιτικής, ο Καρλ Μπιλντ έκανε αναφορά στις διαπραγματεύσεις μεταξύ του Προέδρου Χριστόφια και του Μεχμέτ Αλί Ταλάτ, και στη δυνατότητα επίλυσης του κυπριακού προβλήματος. Χαρακτήρισε την επίλυση του Κυπριακού ως το πιο σημαντικό γεγονός που μπορεί να συμβεί εντός της Ε.Ε. μέχρι το τέλος του χρόνου, τόσο σε σχέση με την ενταξιακή προοπτική της Τουρκίας στην Ε.Ε. όσο και με την αξιοπιστία της Ένωσης, ως παράγοντα ικανού να συμβάλει στγην επίλυση συγκρούσεων ανά τον κόσμο.
Στην παρέμβασή του ο Αβέρωφ Νεοφύτου τόνισε ότι το κυπριακό πρόβλημα πρέπει όντως να επιλυθεί, αλλά σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο και τις ευρωπαϊκές αρχές. Σημείωσε, παράλληλα, ότι η Κυπριακή Δημοκρατία στηρίζει την ένταξη της Τουρκίας στην Ε.Ε. εφόσον η χώρα εκπληρώσει τις δεσμεύσεις και υποχρεώσεις τις οποίες έχει αναλάβει έναντι της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Οι δηλώσεις του Καρλ Μπιλντ, σε συνδυασμό με την τελευταία φιλοτουρκική έκθεση των Ευρωπαίων πρώην αξιωματούχων, καταδεικνύουν ότι βρίσκονται σε έξαρση οι προσπάθειες της Τουρκίας και των φιλοτουρκικών κύκλων της Ευρώπης, ενόψει της αξιολόγησης της ενταξιακής της πορείας, τον ερχόμενο Δεκέμβριο. Άλλωστε το σύνθημα της γενικής εκστρατείας έδωσε πρόσφατα ο Τούρκος διαπραγματευτής Εγκεμέν Μπαγίς, ο οποίος κάλεσε τις τουρκικές πρεσβείες στην Ευρώπη να κινητοποιηθούν για τη δημιουργία του ανάλογου θετικού κλίματος.
ΚΩΣΤΑΚΗ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου »

08 Σεπτεμβρίου 2009

Να γιατί θα επιδιώξουν να ξαναπάνε σε δεύτερη ψηφοφορία!Για το μπόνους των 40+10=50 βουλευτών!

Το halkida.tv σας παρουσιάζει τα πραγματικά ποσοστάπου δίνουν την αυτοδυναμία, η οποια εξαρτάται σε μεγαλο βαθμό από την εισοδο των κομματων στη βουλή

Η είσοδος των κομμάτων που κυμαίνονται περί το 3% στη Βουλή έχει ως αποτέλεσμα την ελαχιστοποίηση του ποσοστού που περισσεύει εκτός Βουλής και άρα αυξάνει το κατώφλι της αυτοδυναμίας.

Έτσι λοιπόν ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ (Ουσιαστικά για πεντακομματική Βουλη ) Νόμος Σκανδαλίδη που δίνει «μπόνους» υπέρ του πρώτου κόμματος 40 έδρες

  • Με 2 % τα εκτός βουλής κόμματα αυτοδυναμια 41,83%
  • Με 2,5 % τα εκτός βουλής κόμματα αυτοδυναμια 41,62%
  • Με 3 % τα εκτός βουλής κόμματα αυτοδυναμια 41,41%
  • Με 3,5 % τα εκτός βουλής κόμματα αυτοδυναμια 41,19%
  • Με 4 % τα εκτός βουλής κόμματα αυτοδυναμια 40,98%
ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ και Ολες τις επόμενες ΚΥΡΙΑΚΕΣ, Ολα τα κομματα λαμβάνουν μέρος, θα γίνουν με νόμο Παυλόπουλου που αυξάνει το «μπόνους» υπέρ του πρώτου κόμματος σε 50 έδρες
  • Με 2 % τα εκτός βουλής κόμματα αυτοδυναμια 39,59%
  • Με 2,5 % τα εκτός βουλής κόμματα αυτοδυναμια 39,39%
  • Με 3 % τα εκτός βουλής κόμματα αυτοδυναμια 39,18%
  • Με 3,5 % τα εκτός βουλής κόμματα αυτοδυναμια 38,98%
  • Με 4 % τα εκτός βουλής κόμματα αυτοδυναμια 38,78%

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΜΑΔΑ. «ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΙΚΥΩΝΑΣ»


ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΜΑΔΑ

«ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΙΚΥΩΝΑΣ»

ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΥ 29 ΚΙΑΤΟ ΤΚ 20200

Τηλ: 7007000300 Fax: 7007000600

Email: theatro.sikionas@gmail.com


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ 1/9/2009

ΔΗΜΟΣ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ

Πρόσφατα η διαδυκτιακή ομάδα «ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΙΚΥΩΝΑΣ» δημοσίευσε αίτημα απευθυνόμενο και προς το Δήμο Σικυωνίων με θέμα το «άνοιγμα» του Αρχαίου Θεάτρου Σικυώνας.
Χαιρετίζουμε την πρωτοβουλία αυτή την οποία και ο Δήμος στηρίζει ως προς τη διεκδίκηση προς τους αρμόδιους φορείς για την επίτευξη του στόχου αυτού, διευκρινίζοντας όμως και τα εξής:
 Αρμόδια για την υλοποίηση του στόχου αυτού είναι το Υπουργείο Πολιτισμού με τις υπηρεσίες του όπως ΛΖ ΄ Εφορεία Κλαδικών Αρχαιοτήτων κ.λ.π.
 Είναι άστοχος ο ισχυρισμός πως τα χρήματα που ο Δήμος διαθέτει από το πρόγραμμα «ΘΗΣΕΑΣ» για αναπλάσεις θα μπορούσαν να διατεθούν για το Αρχαίο Θέατρο. Το πρόγραμμα «ΘΗΣΕΑΣ» χρηματοδοτεί συγκεκριμένες δράσεις, που αποσκοπούν στην ποιότητα ζωής των πολιτών, μία εκ των οποίων είναι και οι αναπλάσεις κοινόχρηστων χώρων.
 Δεν πρόκειται για επανάληψη αναπλάσεων γιατί:
α) η Πλατεία Ελευθερίας δεν έχει ολοκληρωθεί ως έργο και αυτό θα συντελεστεί τώρα.
β) Οι πλατείες στα Τ.Δ. < Πασίου –Σουλίου > είναι απαραίτητες να ολοκληρωθούν και να παραδοθούν στους συμπολίτες μας.
γ) Ο πεζόδρομος Κλεισθένους <από Μαυρούλια έως Σικυώνος> είχε αναπλασθεί πριν πολλά χρόνια (άνω των είκοσι) και το έργο που θα αρχίσει τώρα περιλαμβάνει υπογειοποίηση καλωδίων ΔΕΗ, κατασκευή αγωγών ύδρευσης, ομβρίων και αποχέτευσης και τέλος ανάπλαση χωρίς να θιγεί το πράσινο, καθώς και νέα φωτιστικά σώματα.
Κανείς δεν θα διαφωνήσει ότι η πόλη και τα χωριά μας έχουν ανάγκη και των αναπλάσεων, ασφαλτοστρώσεων, αλλαγή δικτύων ύδρευσης κ.λ.π για προφανείς και ευνόητους λόγους.
Επανερχόμενοι στα του θεάτρου και εν γένει του αρχαιολογικού χώρου να τονίσουμε πως ο Δήμος Σικυωνίων είχε πρωτοστατήσει στο να εξασφαλιστούν χρηματοδοτήσεις όπως 100.000.000 δρχ. το 2001 για την ολοκλήρωση των εργασιών του Μουσείου, καθώς και 200.000.000δρχ. για τις θολωτές διόδους το 2002.
Το αρχαίο θέατρο για να λειτουργήσει χρειάζεται:
 Απόφαση των αρμοδίων υπηρεσιών (Αρχαιολογικής Υπηρεσίας, Αρχαιολογικής Εταιρείας) για την αναγκαιότητα ανασκαφής ώστε να αναδειχθεί ολόκληρο. Πριν απ’ αυτό δεν μπορεί να παραδοθεί σε χρήση, γιατί υπάρχει κίνδυνος φθορών και καταστροφών όπως διατείνονται οι αρχαιολόγοι κ.λ.π επιστήμονες.
 Εξασφάλιση πόρων
 Συνεργασία όλων μας, Δήμου, Νομαρχίας, Συλλόγων, Ενεργών Πολιτών κ.λ.π
Ο Δήμος Σικυωνίων, όπως πάντα, αναλαμβάνει πρωτοβουλίες προς αυτή την κατεύθυνση.
Απαιτείται όμως υπομονή, επιμονή ,αποφασιστικότητα και καλή πίστη.

http://theatrosikionas.blogspot.com/

Πολύ καλή κίνηση.Επιβεβλημένη η υποστήριξη!

Βρέθηκε τελικά ο επτάχρονος!Στη Νέα Μάκρη.


Στην περιοχή Προφήτης Ηλίας στην Ανατολή της Νέας Μάκρης βρέθηκε χθες στις 23:50 το επτάχρονο αγόρι το οποίο αγνοείτο από χθες το μεσημέρι...

Ο επτάχρονος είναι καλά στην υγεία του και μεταφέρθηκε προληπτικά στο νοσοκομείο Παίδων.

Το..."αμερικανικό όνειρο"!

Οι Αμερικανοί είναι εγκλωβισμένοι στα χρέη τους, που εμποδίζουν την ανάκαμψη

Η απώλεια σχεδόν 7 τρισ. δολαρίων σε κεφάλαια από τις περιουσίες των αμερικανικών νοικοκυριών μοιάζει με βρόχο γύρω από τον λαιμό της οικονομίας της χώρας. Αυτός ο δυσμενής αντίκτυπος παρεμποδίζει μία ρωμαλέα ανάκαμψη. Εκατομμύρια άνθρωποι βρίσκονται εγκλωβισμένοι σε σπίτια που δεν μπορούν να πουλήσουν, ενώ, ταυτόχρονα, βαρύνονται με επαχθή χρέη, τα οποία δεν τους επιτρέπουν να προχωρήσουν μπροστά. Από την άλλη πλευρά δεν μπορούν και να αποταμιεύσουν, παρά το γεγονός ότι χρειάζονται απεγνωσμένα να αυξήσουν τα αποθέματά τους σε ρευστό.

Δεν περνάει ούτε μία εβδομάδα που να μην ακούσω ένα φίλο ή έναν γείτονα να διαμαρτύρεται γιατί δεν μπορεί να πουλήσει το σπίτι του ή να εξασφαλίσει μία αξιοπρεπή τιμή γι’ αυτό. Οι άνθρωποι αυτοί υπολόγιζαν ότι με τα όσα θα αποκόμιζαν από την πώληση του ακινήτου θα χρηματοδοτούσαν τη συνταξιοδότησή τους ή απλά θα συνέχιζαν τη ζωή τους και την καριέρα τους. Δεν φαντασιώνονταν πλούτη, δεν σχεδίαζαν ούτε να αγοράσουν σκάφη, ούτε τηλεοράσεις με επίπεδη οθόνη. Σήμερα οι περισσότεροι Αμερικανοί υποφέρουν από το αντίστροφο φαινόμενο του πλούτου, την υφέρπουσα αίσθηση της φτώχειας.

Εάν η ζημία των 7 τρισ. δολαρίων επιμερισθεί στα 130 εκατ. νοικοκυριά, τότε θα αποδειχθεί ότι κάθε ένα από αυτά έχει χάσει κατά μέσο όρο σχεδόν 54.000 δολάρια, σύμφωνα με το οικονομικό ιστολόγιο www. newobservations. net. Η όξυνση της ανεργίας, οι στάσιμοι μισθοί και η εξανεμιζόμενη αξία των σπιτιών βαρύνουν ακόμα περισσότερο όσους βρίσκονται στα πρόθυρα της κατάσχεσης. Υπό τις συνθήκες αυτές, η αγοραστική δύναμη και οι καταναλωτικές δαπάνες καταρρέουν. Οι καταναλωτές δανείζονται πολύ λιγότερο από ό, τι στο παρελθόν για να αγοράσουν οτιδήποτε. Επίσης, δεν αισθάνονται καθόλου εύποροι, εφόσον οι αποταμιεύσεις για τα γεράματά τους απομυζήθηκαν την τελευταία φορά που το χρηματιστήριο διερχόταν πτωτική φάση.

Οσοι κατέχουν ένα σπίτι, συχνά δεν μπορούν να δανειστούν υποθηκεύοντας το ίδιο το ακίνητο, αλλά ούτε και να ζητήσουν αναχρηματοδότηση του δανείου τους. Αρα, δεν θα έχουν μετρητά για τα καταστήματα, για να αγοράσουν καινούργιες ηλεκτρικές συσκευές, να πληρώσουν τα δίδακτρα για το πανεπιστήμιο ή να αποταμιεύσουν για τη σύνταξη. Ανεξαρτήτως των τελευταίων θετικών στοιχείων για τα ακίνητα και την οικονομία στις ΗΠΑ, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η παραδοσιακή στάση ως προς τη δημιουργία πλούτου έχει αλλάξει. Η αγορά κατοικίας δεν διασφαλίζει τις αποταμιεύσεις και τις επενδύσεις.

Σύμφωνα με την Ενωση Τραπεζιτών Στεγαστικών Δανείων των ΗΠΑ, το πιο ανησυχητικό φαινόμενο είναι ότι η αδυναμία αποπληρωμής στεγαστικών δανείων αφορά ολοένα και περισσότερο όσους έχουν δάνεια σταθερού επιτοκίου. Οι περιπτώσεις αυτές αυξάνονται ταχύτερα ακόμη και από εκείνες που αφορούν τα δάνεια subprime και είχαν δοθεί σε δανειολήπτες με αμφιλεγόμενα ιστορικά, είτε όσον αφορά την εξόφληση πιστώσεων είτε τα εισοδήματά τους.

Εάν εξακολουθήσει η άνοδος της ανεργίας και εάν οι μεγάλες βιομηχανίες συνεχίσουν να συρρικνώνονται, η φτώχεια, που συνδέεται με την αγορά κατοικίας θα καταστρέψει τα αμερικανικά νοικυριά. Ισως να ήταν προτιμότερο 25 εκατομμύρια ιδιοκτήτες ακινήτων στις ΗΠΑ να εγκαταλείψουν τα «επικίνδυνα» στεγαστικά δάνεια, των οποίων η αξία υπερβαίνει κατά πολύ την αξία των σπιτιών τους.

Στη ζοφερή εικόνα έρχονται να προστεθούν τα επαχθή χρέη των πιστωτικών καρτών. Τα καταναλωτικά δάνεια φθάνουν τα 2,5 τρισ. δολ. και οι συνέπειές τους μπορούν να αντιπαραβληθούν μόνο με τις αντίστοιχες του Κραχ του 1929. Οι Αμερικανοί προσπαθούν να ενισχύσουν την ρευστότητά τους, επενδύοντας σε πιστοποιητικά εγγυήσεων με κρατική κάλυψη και βραχυπρόθεσμα εταιρικά και δημοτικά ομόλογα υψηλής βαθμολόγησης.

Ωστόσο, η κυβέρνηση δεν έχει αντιληφθεί πώς διαμορφώνεται η συνολική εικόνα και αποτρέπει την αποταμίευση. Μία αποταμίευση, η οποία τελικώς θα αποτελούσε πηγή κεφαλαίων για δανεισμό, βελτίωση υποδομών και πιστώσεις σε μικρομεσαίες εταιρείες.


Bloomberg (4 Σεπτ. '09)
Πηγή...