26 Οκτωβρίου 2009

Καθ' οδόν: Με τον Δημήτρη.

Καθ' οδόν: Με τον Δημήτρη
Επιτύμβια στήλη του νεαρού Δεξίλεω, Αθηναίου ιππέα, που διακρίθηκε στον Κορινθιακό Πόλεμο
Το όνομα Δημήτριος - προέρχεται από το επίθετο δημήτριος = ο σχετιζόμενος με τη θεά Δήμητρα - είναι από τα κοινότερα ανδρικά ονόματα (στη δεύτερη θέση, μαζί με τον «εβραίο» Ιωάννη, πίσω από τον Γιώργο). Οκτώ στους εκατό Ελληνες φέρουν αυτό το όνομα και δύο στις εκατό γυναίκες το όνομα Δήμητρα.

Ηταν κοινό όνομα και κατά την αρχαιότητα και τους πρώτους χριστιανικούς αιώνες. Από τον 4ο αι. μ.Χ. το όνομα συνδέθηκε με τον ομώνυμο χριστιανό μάρτυρα - άγιο που κατέκτησε υψηλή θέση στην κοινή συνείδηση. Τιμήθηκε εξαιρετικά από τους γεωργούς και κτηνοτρόφους που αποτελούσαν την πλειοψηφία του ελληνικού πληθυσμού (όπως και ο Αϊ-Γιώργης). Καβάλα στο άλογό τους και οι δύο (άσπρο του Αϊ-Γιώργη, κοκκινωπό του Αϊ-Δημήτρη) προστατεύουν αγρότες και κτηνοτρόφους με τα όπλα τους.

Οι γιορτές αυτών των δύο αγίων είναι χρονικά ορόσημα, χωρίζουν τον κτηνοτροφικό χρόνο σε δύο εξάμηνα, το θερινό και το χειμερινό. Του Αγίου Δημητρίου κατεβαίνουν οι κτηνοτρόφοι στα χειμαδιά. Τώρα αρχίζουν και τελειώνουν οι συμβάσεις και οι συμφωνίες που κάνουν οι κτηνοτρόφοι μεταξύ τους, αλλά και με τους γεωργούς. Βέβαια, το κρύο και οι πάγοι αργούν ακόμη να έρθουν. Μεσολαβεί το μικρό καλοκαιράκι με τα αγιοδημητριάτικα χρυσάνθεμα. Από την ημέρα του Αγίου Δημητρίου όμως όλα προμηνύουν τον ερχομό του χειμώνα.

Ο Αγιος Δημήτριος είναι πολιούχος της Θεσσαλονίκης από την οποία και καταγόταν. Σπάνια άλλος άγιος συνδέθηκε τόσο στενά με τον τόπο καταγωγής του όσο ο Αϊ-Δημήτρης με τις περιπέτειες της Θεσσαλονίκης. Χαρακτηρίστηκε φιλόπολις και σωζώπολις αφού η «θαυματουργική» του παρέμβαση έσωσε την πόλη από τους κατά καιρούς επιδρομείς. Ως φιλόπολις και σωζώπολις δε θα μπορούσε να λείπει και από την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης από τους Τούρκους το 1912. Ετσι η απελευθέρωση της πόλης ...συνέπεσε με τη γιορτή του αγίου. Δεν είναι τυχαίο ότι όλα από το 1821 και μετά τα σημαντικά γεγονότα του «εθνικού μας βίου» ταυτίστηκαν με χριστιανικές γιορτές. Για να ενισχυθεί η ταύτιση έθνους και θρησκείας.

Εικονογραφική παράσταση του αγίου που παρουσιάζει τρομερή σύμπτωση με αυτήτου νεαρού Δεξίλεω. Ο Αϊ-Δημήτρης για μια ακόμη φορά σώζει την πολιορκούμενηΘεσσαλονίκη. Εδώ σκοτώνει τον Βούλγαρο ηγεμόνα Ιωάννη Ασσάνη, αποκαλούμενοκαι ως Σκυλογιάννη, το 1207.Ολοι οι στρατιωτικοί αποδίδονται από τη χριστιανική αγιογραφία καβαλάρηδες,αντλώντας από τους αρχαίους μύθους, αλλά και το ακριτικό και στρατιωτικόπνεύμα του Βυζαντίου του 6ου-7ου αιώνα
Ο Δημήτριος, αξιωματικός του ρωμαϊκού στρατού, γεννήθηκε το 280 μ.Χ. και μαρτύρησε το 303 στο διωγμό του Διοκλητιανού. Περιγράφεται ως άνθρωπος που διακρινόταν για την πολυμάθειά του, την αρρενωπή ομορφιά του και τη γλυκύτητα του χαρακτήρα που συγκέντρωνε κρυφά και προσηλύτιζε νέους ανθρώπους. Ανήκει στην τάξη των στρατιωτικών αγίων, μαζί με τους Φανούρη, Σεβαστιανό, Ευστάθιο, Προκόπιο, Θεόδωρους, Νέστορα, Μερκούριο, Αρτέμιο και άλλους Ρωμαίους αυλικούς και στρατιώτες που μαρτύρησαν κατά τους διωγμούς των πρώτων χριστιανικών αιώνων.
Οι διωγμοί

Στους πρώτους αιώνες του χριστιανικού ημερολογίου, στη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία επικρατούσε ανεξιθρησκία. Οσο οι χριστιανικές αδελφότητες ήταν μικρές, η άρχουσα τάξη δεν έδινε σημασία στη νέα θρησκεία. Οι Θεοί του Ολύμπου και του Καπιτωλίου είχαν χάσει το σεβασμό των πιστών. Η Ρώμη για να επιτύχει την ενότητα της αυτοκρατορίας επέβαλε τη λατρεία του αυτοκράτορα.

Μέσα στην απόλυτη ανεξιθρησκία ο χριστιανισμός δε μπορούσε να κηρύξει τα δόγματά του. Και αυτό γιατί, ως πολιτικοκοινωνική οργάνωση που ήταν, ζητούσε να τραβήξει μαζί του τις λαϊκές μάζες και έδειχνε περιφρόνηση στους κοινωνικοπολιτικους θεσμούς. Βάζοντας πάνω από όλα τις δικές του αρχές και δόγματα. Ούτε τους θεούς της πολιτείας σέβονταν, ούτε το ιερατείο, ούτε θυσίαζαν στο άγαλμα του αυτοκράτορα. Επίσης, ο θεός τους ήταν ένας παγκόσμιος θεός, ο θεός όλων των φυλών που θα ερχόταν να ιδρύσει το κράτος των φτωχών. Αυτό ανησύχησε την άρχουσα τάξη και κυρίως τους Ρωμαίους. Ηταν επικίνδυνος αφού δημιουργούσε παντού ενώσεις με αδιάρρηκτους δεσμούς και ο θεός τους όχι μόνο παρουσιαζόταν πιο μεγάλος από τους άλλους, αλλά και υποσχόταν να ιδρύσει ένα βασίλειο στη γη όπου θα ζούσαν ευτυχισμένοι οι φτωχοί όλου του κόσμου και θα βασανίζονταν οι κάθε λογής δυνάστες.

Παράλληλα, ο χριστιανισμός ζημίωνε κάποιους επαγγελματίες και το ιερατείο των εθνικών θρησκειών. Δεν αγόραζαν λουλούδια για να στεφανωθούν στις γιορτές και τις τελετές, δε θυσίαζαν, δεν αγόραζαν θυμίαμα, δεν έφτιαχναν αγάλματα. Γενικότερα επέφεραν μια διαταραχή στην αγορά. Ετσι την κρίση που χτυπούσε την πόρτα της αυτοκρατορίας το Γ' αιώνα εξαιτίας του θεσμού της δουλείας την απέδωσαν στους χριστιανούς.

Η άρχουσα τάξη έβλεπε στους χριστιανούς μια επικίνδυνη αίρεση και μαζί με αυτή οι μαστρωποί, οι προαγωγοί, οι φίλοι και οι προστάτες των γυναικών, τα κακοποιά στοιχεία, οι αστρολόγοι, οι μάντεις, οι οιωνοσκόποι κακολογούσαν τους χριστιανούς και δημιούργησαν μια ατμόσφαιρα αντιπάθειας και έχθρας για τους οπαδούς της νέας θρησκείας. Οι χριστιανοί είναι στοιχεία ύποπτα και αντικαθεστωτικά, έλεγαν κάποιοι.

Είναι συνωμότες και επαναστάτες, φώναζαν άλλοι. Εχουν κακούς σκοπούς και είναι επικίνδυνοι, ανταπαντούσαν τρίτοι.

Αφού σχηματίστηκε τέτοια αντίληψη, δεν ήταν δύσκολο να αρχίσουν οι διωγμοί εναντίον τους. Και όσο οι χριστιανοί πλήθαιναν, οι αυτοκράτορες χρησιμοποιούσαν την τρομοκρατία για την εξόντωσή τους. Οι χριστιανοί διώκονταν για πράξη πολιτική κατά της αυτοκρατορίας. Σε περίοδο που η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία βρίσκεται σε παρακμή και ο χριστιανισμός δεν έχει χάσει ακόμη το κοινωνικό του περιεχόμενο.

Μετά τον Νέρωνα οι μεγάλοι διωγμοί ήταν δύο, το 250 και το 303 και ενδιάμεσα κάποιοι μικρότεροι. Καλούνταν οι χριστιανοί αρνηθούν την πίστη τους και να θυσιάσουν στους θεούς της κρατικής θρησκείας. Η άρνηση επέφερε απάνθρωπα βασανιστήρια και φρικτό θάνατο. Χιλιάδες δείλιασαν και απαρνήθηκαν την πίστη τους. Μαζικά υπέγραφαν δηλώσεις στις οποίες έλεγαν ότι δεν είναι πια χριστιανοί (οι πιο πολύ πλούσιοι και ανώτεροι κρατικοί υπάλληλοι). Μα πολλοί ήταν και οι χριστιανοί που δεν έχασαν το θάρρος τους και δε γονάτισαν. Αυτή την περίοδο δημιουργήθηκε ο τύπος του μάρτυρα - αγίου.

Οι στρατιώτες

Η αυτοκρατορική λατρεία ως θεσμός πολιτικός με θρησκευτικό ένδυμα διαπότιζε όλη την κοινωνική ζωή εκείνων των χρόνων. Είτε επρόκειτο για θυσία είτε για συμμετοχή σε οποιοδήποτε τύπο δείπνου, δημόσιου ή ιδιωτικού συλλόγου, έπρεπε να προηγηθεί θυμίαμα ή θυσία προς τον αυτοκράτορα. Οι χριστιανοί αφού δε θυσίαζαν σε θεούς και στον αυτοκράτορα, δεν καταλάμβαναν δημόσια αξιώματα.

Ετσι, ένας Ρωμαίος πολίτης δε θα μπορούσε να είναι χριστιανός και αυτό ίσχυε για τους στρατιώτες και πολύ περισσότερο για τους αξιωματικούς, αφού η αυτοκρατορική λατρεία ήταν ένα είδος πίστης στον αυτοκράτορα και στην αυτοκρατορία.

Στα μέσα του τρίτου αιώνα η κατάσταση στη Ρωμαϊκή αυτοκρατορία δεν είναι καθόλου καλή. Ηταν η ευκαιρία οι χριστιανοί να πάρουν τα κλειδιά της αυτοκρατορίας. Για να το επιτύχουν αυτό όμως, έπρεπε να καταταγούν στο στρατό, έτσι ώστε την κατάλληλη στιγμή, εξοπλισμένοι όπως θα ήταν, να βάλουν το δικό τους αυτοκράτορα στη Ρώμη. Ετσι, αν και εχθρεύονταν τη στρατιωτική οργάνωση και δεν είχαν φιλοπόλεμα αισθήματα, όταν τους δόθηκε η ευκαιρία κατατάχτηκαν στο στρατό. Πριν από το 230 δεν ήταν όμως πειθαρχικοί και αψηφούσαν τις αυτοκρατορικές διαταγές.

Με την εξάπλωση του Χριστιανισμού (σε πολλές περιοχές της αυτοκρατορίας ήταν πλειοψηφία) πλήθυναν και οι αξιωματικοί και στρατιώτες στις ρωμαϊκές μισθοφορικές λεγεώνες. Φτωχοί και γενικά οι απόκληροι της κοινωνίας κατατάσσονταν στο στρατό για να εξασφαλίσουν πόρους ζωής. Αλλάζει και το προφίλ του χριστιανού στρατιώτη. Σε αντίθεση με τους άλλους, ήταν γενναίοι, πειθαρχικοί, αποφασιστικοί, δε λιποταχτούσαν, δεν έκλεβαν και δεν καταπίεζαν (αυτά τα χαρακτηριστικά εκμεταλλεύτηκε αργότερα ο Κωνσταντίνος).

Η πλειοψηφία των χριστιανών στη σύνθεση του στρατού συντέλεσε στην επικράτηση αργότερα του χριστιανισμού.


Ηρακλής ΚΑΚΑΒΑΝΗΣ

Ερωτήσεις που ζητούν απαντήσεις:

Υπήρξε ο Άγιος Δημήτριος ιστορικό πρόσωπο, (όχι παράδοση) εάν ναι, υπάρχουν ιστορικά ντοκουμέντα για την ύπαρξη του της εποχής του, και ποια είναι αυτά;

Για να δούμε τι θα γίνει...


Στην φωτογραφία (ΝΑΙ... ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΪΔΗΣ) ο συνταξιούχος του Δημοσίου και γνωστός ανθέλληνας είναι ξεκαθαρος. ΣΚΟΤΩΝΕΙ ένα κυκλαδίτικο αρχαίο γλυπτό με ένα από τα όπλα που βρέθηκαν στην κατοχή του
Ο γνωστός ανθέλληνας και βουλγαρόριζος Στοίδης, ιδρυτής και διαχειριστής του εμετικού boulgarmak.org βρισκεται στα χέρια της Ελληνικής Αστυνομίας. Στο σπίτι του στην οδό Σαρανταπόρου πίσω από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Έδεσσας, βρέθηκαν όπλα, μεταξύ των οποίων και ένα τουκάρεφ, αρχαία αντικείμενα και τρείς ανθρώπινες νεκροκεφαλές...
Όπλα, αρχαία, σφαίρες και ανθρώπινες νεκροκεφαλές. Πληροφορίες του λένε πως ο Στοϊδης που θα περάσει αυριο το πρωϊ από Εισαγγελέα ίσως εκτός των άλλων κατηγορηθεί και για ασέλγεια σε ανήλικο, αλλά αυτό είναι κάτι που εαν προκύψει θα προκύψει από την προανάκριση. Δημόσιος Υπάλληλος βέβαια ήταν ο κύριος, Μηχανολόγος στην ΔΕΗ.
Η ανθελληνική δράση του είχε ξεκινήσει προ διαδικτύου. Ο Στοίδης ανήκει στην ίδια ομάδα δράσης με τον Παπατσαρκνιά. Αν και όλοι αυτοί τα σπάνε συχνά μεταξύ τους στην μοιρασιά...
Για να ξέρετε όμως τι δουλειές έκανε ο Στοϊδης πριν ανακαλυφθεί το διαδίκτυο να αποκαλύψουμε τα εξής.
...
Πριν πολύ πολύ καιρό είχε κατασκευάσει μια πέτρινη βουλγαρική επιγραφή την οποία και έθαψε σε σημείο του υψώματος 606 πάνω από την Έδεσσα. Μετά από μερικά χρόνια ξέθαψε την πλάκα για να "αποδείξει" την βουλγαρική παρουσία στην περιοχή αλλά μόνο ξύλο δεν έφαγε αφού οι ειδικοί αποκάλυψαν αμέσως την κομπίνα... Τέτοιος άνθρωπος είναι ο Στοΐδης και οι ιστορίες που έχουμε να σας πούμε για αυτόν τον ανεκδιήγητο τύπο είναι ατέλειωτες!

ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΑΝΘΩΠΙΝΕΣ ΝΕΚΡΟΚΕΦΑΛΕΣ ΤΙ ΝΑ ΤIΣ ΗΘΕΛΕ ΑΡΑΓΕ;
Πηγή: http://eglimatikotita.blogspot.com/2009/10/blog-post_8387.html

25 Οκτωβρίου 2009

Τρελοί συνδυασμοί...

Σε εκκλησία (!)στην Ελβετία έγινε „Ολυμπιάδα“ τυριού...

ΧΩΡΙΣ (ΠΟΛΛΑ) ΛΟΓΙΑ

«Η αγραμματοσύνη είναι μάνα όλων των κακών.» Πυθαγόρας

Διαβάστε και αυτό:

Δήλωση Έλληνα Υπουργού Παιδείας: «Υπέρμαχος Στρατηγός του ελληνικού έθνους η Παναγία» – Κι έπειτα απορούμε γιατί το Υπουργείο Παιδείας, ονομάζεται και «Θρησκευμάτων»

Μας δουλεύει τώρα και η Αλβανία,με υφαλοκρηπίδες και κουραφέξαλα!Κάντε την ΑΟΖ ΤΩΡΑ ρε...


Τι λέει ο πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς,Πρωθυπουργός και Υπ.Εξωτερικών της Ελλάδας,περί τούτου;Τελικά υπάρχει κανένας ηγέτης,που να νοιώθει Έλληνας;
Δεν αντέχεται άλλο αυτή η κατάσταση!Μάθανε όλοι γύρω μας πως...πηδάμε παλούκια,πλακώσανε και οι γύφτοι!Καταντήσαμε πια γελοίοι...Και τους πληρώνουμε από πάνω!ΑΟΖ.Θα την είχαμε τελειώσει την Τουρκία...ΑΝ είχαμε ηγέτες!
(Κανένα κράτος ή ομάδα κρατών δεν έχει το δικαίωμα να ισχυρισθεί ότι κάποιο παράκτιο κράτος δεν μπορεί να υιοθετήσει τη δική του ΑΟΖ. Το αν και πότε ένα παράκτιο κράτος ανακηρύξει την ΑΟΖ του εξαρτάται εντελώς από την δική του δικαιοδοσία.)

Οι Μυστικές Υπηρεσίες της Τουρκίας, η υφαλοκρηπίδα της Κέρκυρας και των νησιών Οθωνοί, Ερείκουσα, Μαθράκι











Το Σοσιαλιστικό Κόμμα της Αλβανίας σε συνεργασία με σχεδόν όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης της Αλβανίας και καθοδηγούμενοι από τις Μυστικές Υπηρεσίες της Τουρκίας, εδώ και μήνες έχουν ξεκινήσει μια εθνικιστική επίθεση εις βάρος της Ελλάδος. Αμφισβητούν την υφαλοκρηπίδα της Κέρκυρας και των νησιών Οθωνοί, Ερείκουσα, Μαθράκι.

Οι Τούρκοι και οι Αλβανοί, διαστρεβλώνοντας και
αγνοώντας την Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για το Δίκαιο της Θάλασσας , έχουν ξεκινήσει αυτήν την εθνικιστική επίθεση για να ακυρώσουν το δικαίωμα της Ελλάδος και των νησιών του Αιγαίου στην υφαλοκρηπίδα.

Αυτό που μας ανησυχεί είναι ότι, ενώ οι Βορειοηπειρώτες βρίσκονται συνεχώς υπό την πίεση μιας καλά ενορχηστρωμένης εθνικιστικής τρομοκρατίας, το υπουργείο Εξωτερικών της Ελλάδος αδιαφορεί.


Σύντομα θα δημοσιεύσουμε εμπεριστατωμένο άρθρο για το θέμα, και θα αποδείξουμε πως καθοδηγούνται από τις Μυστικές Υπηρεσίες της Τουρκίας.
http://www.facebook.com/pages/-/59239201151?v=wall#/note.php?note_id=172794334176
απο...................................chaonia.blogspot.com/
Πηγή...
--

(Με λίγη φαντασία μπορείτε να δείτε την ελληνική ΑΟΖ να μοιάζει με...μπότα ή μάλλον με...τσαρούχι!Κυριολεκτικά και μεταφορικά βάζουμε τη μπότα μας στη δική μας θάλασσα!)

Κάντε Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ) τώρα!!! | ANTI WEBLOG

Η Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ), είναι μία νέα ζώνη θαλάσσιας δικαιοδοσίας και δικαιωμάτων των παράκτιων κρατών, με τεράστιο εύρος που περιλαμβάνει τα ύδατα, το βυθό και το υπέδαφος της περιοχής της, και αρχίζει μετά το τέλος της αιγιαλίτιδας ζώνης. Ο νέος αυτός θεσμός αποτελεί τη σημαντικότερη και επαναστατικότερη καινοτομία του νέου δικαίου της θάλασσας.

Κάθε παράκτιο κράτος έχει δικαίωμα να ορίσει Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ) εύρους μέχρι και 200 μιλίων. Η Ελλάδα, πάνω από δυο δεκαετίες τώρα, αγνοεί εντελώς αυτή τη δυνατότητα και επιμένει να αυτοπαγιδεύετε στο ζήτημα της υφαλοκρηπίδας, που λύνεται με ένα πολύ απλό τρόπο: Η ΑΟΖ, ως κατοχυρωμένο νομικό δικαίωμα ενός κράτους, υπερκαλύπτει το δικαίωμα εκμετάλλευσης της υφαλοκρηπίδας. Σε κάθε περίπτωση ως τώρα οι χώρες που έχουν δημιουργήσει αυτή τη ζώνη αγγίζουν τις 150.

Μετά τις τελευταίες και συνεχιζόμενες τουρκικές προκλήσεις στη περιοχή του Καστελόριζου, η υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας, Ντόρα Μπακογιάννη, έκανε και πάλι λόγο πρόδηλα, για την υφαλοκρηπίδα αγνοώντας (;) την έκδηλη δυναμική που θα είχε η ΑΟΖ.

Είναι παράλληλα σαφές πως η Τουρκία είναι ενοχλημένη με την δημιουργία από τη Κύπρο και την Αίγυπτο της ΑΟΖ και επιπλέον τρέμει στην ιδέα μήπως υπάρξει οριοθέτηση της ΑΟΖ μεταξύ Ελλάδας και στην Κύπρο και μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου. Και δικαιολογημένα νοιώθει άσχημα μιας και η ΑΟΖ πέραν όλων των άλλων περιχαράσσει και ένα χώρο έρευνας για τα πολύτιμα κοιτάσματα πετρελαίου στο Αιγαίο.

Σύμφωνα με τον Θ. Καρυώτη Καθηγητή Πολιτικής Οικονομίας στο Πανεπιστήμιο του Μέρυλαντ υπάρχουν τρεις βασικές θέσεις που δεν αμφισβητεί κανείς σε σχέση με την ΑΟΖ:

1- Η ΑΟΖ αποτελεί πλέον, χωρίς καμία αμφιβολία, μέρος του εθιμικού διεθνούς δικαίου ιδιαίτερα τώρα που η Συνθήκη για το Δίκαιο της Θάλασσας έχει τεθεί σε ισχύ.

2- Η ΑΟΖ, αντίθετα από την υφαλοκρηπίδα, δεν ανήκει στο παράκτιο κράτος ipso jure, αλλά πρέπει σαφώς να υιοθετηθεί από το παράκτιο κράτος. Εάν δεν συμβεί κάτι τέτοιο, η ΑΟΖ απλώς δεν υφίσταται. Η θαλάσσια περιοχή που δεν θα υιοθετηθεί ως ΑΟΖ, παραμένει νομικώς σαν μέρος της ανοικτής θάλασσας.

3- Κανένα κράτος ή ομάδα κρατών δεν έχει το δικαίωμα να ισχυρισθεί ότι κάποιο παράκτιο κράτος δεν μπορεί να υιοθετήσει τη δική του ΑΟΖ. Το αν και πότε ένα παράκτιο κράτος ανακηρύξει την ΑΟΖ του εξαρτάται εντελώς από την δική του δικαιοδοσία.

Mια από τις πιο σημαντικές κινήσεις του προέδρου Παπαδόπουλου ήταν η δημιουργία κυπριακής ΑΟΖ στις θάλασσες που περικλείουν το νησί, σύμφωνα με τους κανόνες του Δίκαιου της Θάλασσας και με την έγκριση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Είναι, βέβαια, στους πάντες γνωστό ότι η Τουρκία δεν έχει υπογράψει τη νέα Σύμβαση του Δίκαιου της Θάλασσας και συνεχίζει να αρνείται την επικύρωσή της, παρά το γεγονός ότι η ΕΕ έχει βάλει ως όρο της πλήρους ένταξης της Τουρκίας και την πλήρη συμμετοχή της στο νέο Δίκαιο της Θάλασσας. Ποιο είναι το παράδοξο της όλης ιστορίας ; Όπως αναφέρει και ο Σταύρος Λυγερός στη «Κ» (24-07-09) αν και δεν έχει υπογράψει τη Σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας, η Τουρκία έχει οριοθετήσει τη δική της ΑΟΖ στη Μαύρη Θάλασσα με βάση την αρχή της μέσης γραμμής. Έχει αποδεχθεί, δηλαδή, τον κανόνα.

Με βάση την ίδια αρχή και δεδομένου ότι τα κατοικημένα νησιά έχουν αναμφισβήτητο δικαίωμα ΑΟΖ, η ύπαρξη του Καστελόριζου εξασφαλίζει την επαφή της (υπό οριοθέτηση) ελληνικής ΑΟΖ με την κυπριακή, γεγονός που περιορίζει σημαντικά την τουρκική ΑΟΖ στην Ανατολική Μεσόγειο.

Θ.Τ.

24 Οκτωβρίου 2009

ΑΟΖ.Θα την είχαμε τελειώσει την Τουρκία...ΑΝ είχαμε ηγέτες!


Βλέπετε στο χάρτη την Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη(ΑΟΖ) της Τουρκίας.Η οποία έχει συμφωνήσει και έχει ξεκαθαρίσει την ΑΟΖ της στη Μαύρη Θάλασσα!Τρομοκρατημένη αρνείται το ίδιο στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο!

Η Κύπρος έχει συμφωνήσει και έχει υπογράψει για τη δική της ΑΟΖ,με την Αίγυπτο(2003) και με τον Λίβανο(2007)!
Και η Ελλάδα;Παραμένει χωρίς ηγέτες,με σκυμμένο το κεφάλι να τρώει καρπαζιές,τη στιγμή που θα μπορούσε να τελειώσει μια και καλή με όλους τους..."καλούς" γείτονές της!
Έφτασε στο σημείο να παρακαλάει τη Λιβύη να μη...συμπεριλάβει στη δική της ΑΟΖ το...Γαϊδουρονήσι,νότια της Κρήτης!!!
Παρατηρείστε το "δόντι" που κάνει η ΑΟΖ της Ελλάδας Ν.Α. της Ρόδου στη θέση του Καστελλόριζου και της Ρω!
Υπ' όψιν ότι ΑΟΖ έχουν ΜΟΝΟ τα νησιά που κατοικούνται!

Σχετικό θέμα:
ΑΟΖ.Τι φοβάται η Ελλάδα και δεν προχωρά;

Δείτε επίσης:
Λευκωσία: Κυριαρχικό δικαίωμα οι έρευνες στην ΑΟΖ - lefkosia ...

NOIAZOMAI - ΑΔΙΣΤΑΚΤΗ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΟΖ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ!

ONLINE-PRESS.BLOG: Η Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ) επηρεάζει ...

Μια ρύθμιση που τρομάζει την Τουρκία | KaZaM.gr

Και άλλα πολλά...

ΜΗ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΣΕ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ


ΣΩΣΤΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΛΕΡΟΥΝΗ

Ενα μικρό αφιέρωμα...:
Δύο ταξιδιώτες, συλλέκτες εικόνων και εμπειριών περιέγραψαν το χωριό των ΚΑΛΑΣ
Μια μέρα με τους Καλάσα
...Επίκεντρο του χωριού, ποιος; Ο «Ατανάς», ο Θανάσης. Οικοδεσπότης μας και παιδί για όλες τις δουλειές στο χωριό. Ένα κακό σπυρί έχει βγάλει ο γεράκος; Στο Θανάση. Ρούχα θέλει να ράψει μια κυρία; Στο Θανάση....
Διαβάστε ολόκληρη την ανάρτηση εδώ...

Θυσίες ζώων για το Παγκόσμιο Κύπελλο!


Οι παραδοσιακοί ηγέτες της Νοτίου Αφρικής επιθυμούν να οργανώνουν τελετουργικές σφαγές ζώων, προκειμένου να εξαγνίσουν τα στάδια όπου θα διεξαχθούν οι αγώνες για το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2010.
Ο Zolani Mkiva, πρόεδρος του Makhonya Royal Trust, οργάνωσης συντονισμού πολιτιστικών δραστηριοτήτων, ανέφερε πως το τουρνουά, το πρώτο που θα διεξαχθεί στην Αφρική, πρέπει να εξαγνιστεί με έναν παραδοσιακό «αφρικανικό τρόπο».
«Οφείλουμε να πραγματοποιήσουμε μία πολιτιστική εκδήλωση, όπου πρόκειται να θυσιάσουμε ένα ζώο»
, προσέθεσε ο Zolani Mkiva.
«Θυσιάζουμε την αγελάδα για αυτό το σπουδαίο γεγονός και καλούμε τους προγόνους μας να ευλογήσουν και να διασφαλίσουν πως όλα θα κυλήσουν ομαλά. Πρόκειται για μία έκκληση στα θεία, προκειμένου να επικρατήσει φανταστική ατμόσφαιρα»
, παρατήρησε.
Περισσότερα….