19 Ιουνίου 2010

ΝΕΣΤΩΡ,ο Ποσειδώνος απόγονος.

Ερώτημα:Εφ' όσον ο ΝΕΣΤΩΡ υπήρξε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ(υπάρχει το παλάτι του και ο τάφος του,αλλά και μετά την ανακάλυψη της ΤΡΟΙΑΣ,δεν χωρά αμφιβολία περί τούτου),τότε ο ΠΟΣΕΙΔΩΝ είναι ο ΠΡΟΠΑΤΩΡ του ΝΕΣΤΟΡΟΣ και άρα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ή όχι;
Αν,ναι,τότε δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει και ΟΛΟΥΣ τους άλλους ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ!
Αν,όχι,τότε,πως για παράδειγμα,λεγόμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ,που πριν λεγόμαστε ΓΡΑΙΚΟΙ; 
[...
[Α 2,1] ἐπειδὴ δὲ Ζεὺς ἐγενήθη τέλειος, λαμβάνει Μῆτιν τὴν Ὠκεανοῦ συνεργόν, ἣ δίδωσι Κρόνῳ καταπιεῖν φάρμακον, ὑφ᾽ οὗ ἐκεῖνος ἀναγκασθεὶς πρῶτον μὲν ἐξεμεῖ τὸν λίθον, ἔπειτα τοὺς παῖδας οὓς κατέπιε· μεθ᾽ ὧν Ζεὺς τὸν πρὸς Κρόνον καὶ Τιτᾶνας ἐξήνεγκε πόλεμον. μαχομένων δὲ αὐτῶν ἐνιαυτοὺς δέκα ἡ Γῆ τῷ Διὶ ἔχρησε τὴν νίκην, τοὺς καταταρταρωθέντας ἂν ἔχῃ συμμάχους· ὁ δὲ τὴν φρουροῦσαν αὐτῶν τὰ δεσμὰ Κάμπην ἀποκτείνας ἔλυσε. καὶ Κύκλωπες τότε Διὶ μὲν διδόασι βροντὴν καὶ ἀστραπὴν καὶ κεραυνόν, Πλούτωνι δὲ κυνέην, Ποσειδῶνι δὲ τρίαιναν· οἱ δὲ τούτοις ὁπλισθέντες κρατοῦσι Τιτάνων, καὶ καθείρξαντες αὐτοὺς ἐν τῷ Ταρτάρῳ τοὺς ἑκατόγχειρας κατέστησαν φύλακας. αὐτοὶ δὲ διακληροῦνται περὶ τῆς ἀρχῆς, καὶ λαγχάνει Ζεὺς μὲν τὴν ἐν οὐρανῷ δυναστείαν, Ποσειδῶν δὲ τὴν ἐν θαλάσσῃ, Πλούτων δὲ τὴν ἐν Ἅιδου.
...
...Ποσειδῶν δὲ Ἀμφιτρίτην [τὴν Ὠκεανοῦ] γαμεῖ, καὶ αὐτῷ γίνεται Τρίτων καὶ Ῥόδη, ἣν Ἥλιος ἔγημε...
...
[Α 7,3] Ἕλληνος δὲ καὶ νύμφης Ὀρσηίδος Δῶρος Ξοῦθος Αἴολος. αὐτὸς μὲν οὖν ἀφ᾽ αὑτοῦ τοὺς καλουμένους Γραικοὺς προσηγόρευσεν Ἕλληνας, τοῖς δὲ παισὶν ἐμέρισε τὴν χώραν· καὶ Ξοῦθος μὲν λαβὼν τὴν Πελοπόννησον ἐκ Κρεούσης τῆς Ἐρεχθέως Ἀχαιὸν ἐγέννησε καὶ Ἴωνα, ἀφ᾽ ὧν Ἀχαιοὶ καὶ Ἴωνες καλοῦνται, Δῶρος δὲ τὴν πέραν χώραν Πελοποννήσου λαβὼν τοὺς κατοίκους ἀφ᾽ ἑαυτοῦ Δωριεῖς ἐκάλεσεν, Αἴολος δὲ βασιλεύων τῶν περὶ τὴν Θεσσαλίαν τόπων τοὺς ἐνοικοῦντας Αἰολεῖς προσηγόρευσε, καὶ γήμας Ἐναρέτην τὴν Δηιμάχου παῖδας μὲν ἐγέννησεν ἑπτά, Κρηθέα Σίσυφον Ἀθάμαντα Σαλμωνέα Δηιόνα Μάγνητα Περιήρην, θυγατέρας δὲ πέντε, Κανάκην Ἀλκυόνην Πεισιδίκην Καλύκην Περιμήδην. Περιμήδης μὲν οὖν καὶ Ἀχελῴου Ἱπποδάμας καὶ Ὀρέστης, Πεισιδίκης δὲ καὶ Μυρμιδόνος Ἄντιφος καὶ Ἄκτωρ.
[Α 7,4] Ἀλκυόνην δὲ Κῆυξ ἔγημεν Ἑωσφόρου παῖς. οὗτοι δὲ δι᾽ ὑπερηφάνειαν ἀπώλοντο· ὁ μὲν γὰρ τὴν γυναῖκα ἔλεγεν Ἥραν, ἡ δὲ τὸν ἄνδρα Δία, Ζεὺς δὲ αὐτοὺς ἀπωρνέωσε, καὶ τὴν μὲν ἀλκυόνα ἐποίησε τὸν δὲ κήυκα. Κανάκη δὲ ἐγέννησεν ἐκ Ποσειδῶνος Ὁπλέα καὶ Νιρέα καὶ Ἐπωπέα καὶ Ἀλωέα καὶ Τρίοπα. Ἀλωεὺς μὲν οὖν ἔγημεν Ἰφιμέδειαν τὴν Τρίοπος, ἥτις Ποσειδῶνος ἠράσθη, καὶ συνεχῶς φοιτῶσα ἐπὶ τὴν θάλασσαν, χερσὶν ἀρυομένη τὰ κύματα τοῖς κόλποις ἐνεφόρει. συνελθὼν δὲ αὐτῇ Ποσειδῶν δύο ἐγέννησε παῖδας, Ὦτον καὶ Ἐφιάλτην, τοὺς Ἀλωάδας λεγομένους...
Σχετικό: Ώτος και Εφιάλτης.Γίγαντες με ύψος 16.65 μέτρα και πλάτος 5.76 μέτρα.Αποδείξεις!!!!
...
[Α 9,7] Σαλμωνεὺς δὲ τὸ μὲν πρῶτον περὶ Θεσσαλίαν κατῴκει, παραγενόμενος δὲ αὖθις εἰς Ἦλιν ἐκεῖ πόλιν ἔκτισεν. ὑβριστὴς δὲ ὢν καὶ τῷ Διὶ ἐξισοῦσθαι θέλων διὰ τὴν ἀσέβειαν ἐκολάσθη· ἔλεγε γὰρ ἑαυτὸν εἶναι Δία, καὶ τὰς ἐκείνου θυσίας ἀφελόμενος ἑαυτῷ προσέτασσε θύειν, καὶ βύρσας μὲν ἐξηραμμένας ἐξ ἅρματος μετὰ λεβήτων χαλκῶν σύρων ἔλεγε βροντᾶν, βάλλων δὲ εἰς οὐρανὸν αἰθομένας λαμπάδας ἔλεγεν ἀστράπτειν. Ζεὺς δὲ αὐτὸν κεραυνώσας τὴν κτισθεῖσαν ὑπ᾽ αὐτοῦ πόλιν καὶ τοὺς οἰκήτορας ἠφάνισε πάντας.
[Α 9,8] Τυρὼ δὲ ἡ Σαλμωνέως θυγάτηρ καὶ Ἀλκιδίκης παρὰ Κρηθεῖ [τῷ Σαλμωνέως ἀδελφῷ] τρεφομένη ἔρωτα ἴσχει Ἐνιπέως τοῦ ποταμοῦ, καὶ συνεχῶς ἐπὶ τὰ τούτου ῥεῖθρα φοιτῶσα τούτοις ἐπωδύρετο.Ποσειδῶν δὲ εἰκασθεὶς Ἐνιπεῖ συγκατεκλίθη αὐτῇ· ἡ δὲ γεννήσασα κρύφα διδύμους παῖδας ἐκτίθησιν. ἐκκειμένων δὲ τῶν βρεφῶν, παριόντων ἱπποφορβῶν ἵππος μία προσαψαμένη τῇ χηλῇ θατέρου τῶν βρεφῶν πέλιόν τι τοῦ προσώπου μέρος ἐποίησεν. ὁ δὲ ἱπποφορβὸς ἀμφοτέρους τοὺς παῖδας ἀνελόμενος ἔθρεψε, καὶ τὸν μὲν πελιωθέντα Πελίαν ἐκάλεσε, τὸν δὲ ἕτερον Νηλέα. τελειωθέντες δὲ ἀνεγνώρισαν τὴν μητέρα, καὶ τὴν μητρυιὰν ἀπέκτειναν Σιδηρώ· κακουμένην γὰρ γνόντες ὑπ᾽ αὐτῆς τὴν μητέρα ὥρμησαν ἐπ᾽ αὐτήν, ἡ δὲ φθάσασα εἰς τὸ τῆς Ἥρας τέμενος κατέφυγε, Πελίας δὲ ἐπ᾽ αὐτῶν τῶν βωμῶν αὐτὴν κατέσφαξε, καὶ καθόλου διετέλει τὴν Ἥραν ἀτιμάζων.
[Α 9,9] ἐστασίασαν δὲ ὕστερον πρὸς ἀλλήλους, καὶ Νηλεὺς μὲν ἐκπεσὼν ἧκεν εἰς Μεσσήνην καὶ Πύλον κτίζει, καὶ γαμεῖ Χλωρίδα τὴν Ἀμφίονος, ἐξ ἧς αὐτῷ γίνεται θυγάτηρ μὲν Πηρώ, ἄρρενες δὲ Ταῦρος Ἀστέριος Πυλάων Δηίμαχος Εὐρύβιος Ἐπίλαος Φράσιος Εὐρυμένης Εὐαγόρας Ἀλάστωρ Νέστωρ Περικλύμενος, ᾧ δὴ καὶ Ποσειδῶν δίδωσι μεταβάλλειν τὰς μορφάς, καὶ μαχόμενος ὅτε Ἡρακλῆς ἐξεπόρθει Πύλον, γινόμενος ὁτὲ μὲν λέων ὁτὲ δὲ ὄφις ὁτὲ δὲ μέλισσα, ὑφ᾽ Ἡρακλέους μετὰ τῶν ἄλλων Νηλέως παίδων ἀπέθανεν. ἐσώθη δὲ Νέστωρ μόνος, ἐπειδὴ παρὰ Γερηνίοις ἐτρέφετο· ὃς γήμας Ἀναξιβίαν τὴν Κρατιέως θυγατέρας μὲν Πεισιδίκην καὶ Πολυκάστην ἐγέννησε, παῖδας δὲ Περσέα Στράτιχον Ἄρητον Ἐχέφρονα Πεισίστρατον Ἀντίλοχον Θρασυμήδην.
[Α 9,10] Πελίας δὲ περὶ Θεσσαλίαν κατῴκει, καὶ γήμας Ἀναξιβίαν τὴν Βίαντος, ὡς δὲ ἔνιοι Φυλομάχην τὴν Ἀμφίονος, ἐγέννησε παῖδα μὲν Ἄκαστον, θυγατέρας δὲ Πεισιδίκην Πελόπειαν Ἱπποθόην Ἄλκηστιν.
[Α 9,11] Κρηθεὺς δὲ κτίσας Ἰωλκὸν γαμεῖ Τυρὼ τὴν Σαλμωνέως, ἐξ ἧς αὐτῷ γίνονται παῖδες Αἴσων Ἀμυθάων Φέρης. Ἀμυθάων μὲν οὖν οἰκῶν Πύλον Εἰδομένην γαμεῖ τὴν Φέρητος, καὶ γίνονται παῖδες αὐτῷ Βίας καὶ Μελάμπους, ὃς ἐπὶ τῶν χωρίων διατελῶν, οὔσης πρὸ τῆς οἰκήσεως αὐτοῦ δρυὸς ἐν ᾗ φωλεὸς ὄφεων ὑπῆρχεν, ἀποκτεινάντων τῶν θεραπόντων τοὺς ὄφεις τὰ μὲν ἑρπετὰ ξύλα συμφορήσας ἔκαυσε, τοὺς δὲ τῶν ὄφεων νεοσσοὺς ἔθρεψεν. οἱ δὲ γενόμενοι τέλειοι παραστάντες αὐτῷ κοιμωμένῳ τῶν ὤμων ἐξ ἑκατέρου τὰς ἀκοὰς ταῖς γλώσσαις ἐξεκάθαιρον. ὁ δὲ ἀναστὰς καὶ γενόμενος περιδεὴς τῶν ὑπερπετομένων ὀρνέων τὰς φωνὰς συνίει, καὶ παρ᾽ ἐκείνων μανθάνων προύλεγε τοῖς ἀνθρώποις τὰ μέλλοντα. προσέλαβε δὲ καὶ τὴν διὰ τῶν ἱερῶν μαντικήν, περὶ δὲ τὸν Ἀλφειὸν συντυχὼν Ἀπόλλωνι τὸ λοιπὸν ἄριστος ἦν μάντις...]
...
Βιβλιοθήκη/Α'Ψεύδο Απολλόδωρος
  
Σχετικά θέματα:

Η Καλίδονα της Ηλείας.

Η ορεινή Ολυμπία,ο Καλυδώνιος κάπρος και η αποκατάσταση της ιστορίας.

[...
[Α 8,1] Οἰνεὺς δὲ βασιλεύων Καλυδῶνος παρὰ Διονύσου φυτὸν ἀμπέλου πρῶτος ἔλαβε. γήμας δὲ Ἀλθαίαν τὴν Θεστίου γεννᾷ Τοξέα, ὃν αὐτὸς ἔκτεινεν ὑπερπηδήσαντα τὴν τάφρον, καὶ παρὰ τοῦτον Θυρέα καὶ Κλύμενον, καὶ θυγατέρα Γόργην, ἣν Ἀνδραίμων ἔγημε, καὶ Δηιάνειραν, ἣν Ἀλθαίαν λέγουσιν ἐκ Διονύσου γεννῆσαι. αὕτη δ᾽ ἡνιόχει καὶ τὰ κατὰ πόλεμον ἤσκει, καὶ περὶ τῶν γάμων αὐτῆς Ἡρακλῆς πρὸς Ἀχελῷον ἐπάλαισεν.
[Α 8,2] ἐγέννησε δὲ Ἀλθαία παῖδα ἐξ Οἰνέως Μελέαγρον, ὃν ἐξ Ἄρεος γεγεννῆσθαί φασι. τούτου δ᾽ ὄντος ἡμερῶν ἑπτὰ παραγενομένας τὰς μοίρας φασὶν εἰπεῖν, <ὅτι> τότε τελευτήσει Μελέαγρος, ὅταν ὁ καιόμενος ἐπὶ τῆς ἐσχάρας δαλὸς κατακαῇ. τοῦτο ἀκούσασα τὸν δαλὸν ἀνείλετο Ἀλθαία καὶ κατέθετο εἰς λάρνακα. Μελέαγρος δὲ ἀνὴρ ἄτρωτος καὶ γενναῖος γενόμενος τόνδε τὸν τρόπον ἐτελεύτησεν. ἐτησίων καρπῶν ἐν τῇ χώρᾳ γενομένων τὰς ἀπαρχὰς Οἰνεὺς θεοῖς πᾶσι θύων μόνης Ἀρτέμιδος ἐξελάθετο. ἡ δὲ μηνίσασα κάπρον ἐφῆκεν ἔξοχον μεγέθει τε καὶ ῥώμῃ, ὃς τήν τε γῆν ἄσπορον ἐτίθει καὶ τὰ βοσκήματα καὶ τοὺς ἐντυγχάνοντας διέφθειρεν. ἐπὶ τοῦτον τὸν κάπρον τοὺς ἀρίστους ἐκ τῆς Ἑλλάδος πάντας συνεκάλεσε, καὶ τῷ κτείναντι τὸν θῆρα τὴν δορὰν δώσειν ἀριστεῖον ἐπηγγείλατο. οἱ δὲ συνελθόντες ἐπὶ τὴν τοῦ κάπρου θήραν ἦσαν οἵδε· Μελέαγρος Οἰνέως, Δρύας Ἄρεος, ἐκ Καλυδῶνος οὗτοι, Ἴδας καὶ Λυγκεὺς Ἀφαρέως ἐκ Μεσσήνης, Κάστωρ καὶ Πολυδεύκης Διὸς καὶ Λήδας ἐκ Λακεδαίμονος, Θησεὺς Αἰγέως ἐξ Ἀθηνῶν, Ἄδμητος Φέρητος ἐκ Φερῶν, Ἀγκαῖος <καὶ> Κηφεὺς Λυκούργου ἐξ Ἀρκαδίας, Ἰάσων Αἴσονος ἐξ Ἰωλκοῦ, Ἰφικλῆς Ἀμφιτρύωνος ἐκ Θηβῶν, Πειρίθους Ἰξίονος ἐκ Λαρίσης, Πηλεὺς Αἰακοῦ ἐκ Φθίας, Τελαμὼν Αἰακοῦ ἐκ Σαλαμῖνος, Εὐρυτίων Ἄκτορος ἐκ Φθίας, Ἀταλάντη Σχοινέως ἐξ Ἀρκαδίας, Ἀμφιάραος Ὀικλέους ἐξ Ἄργους· μετὰ τούτων καὶ οἱ Θεστίου παῖδες. συνελθόντας δὲ αὐτοὺς Οἰνεὺς ἐπὶ ἐννέα ἡμέρας ἐξένισε· τῇ δεκάτῃ δὲ Κηφέως καὶ Ἀγκαίου καί τινων ἄλλων ἀπαξιούντων μετὰ γυναικὸς ἐπὶ τὴν θήραν ἐξιέναι, Μελέαγρος ἔχων γυναῖκα Κλεοπάτραν τὴν Ἴδα καὶ Μαρπήσσης θυγατέρα, βουλόμενος δὲ καὶ ἐξ Ἀταλάντης τεκνοποιήσασθαι, συνηνάγκασεν αὐτοὺς ἐπὶ τὴν θήραν μετὰ ταύτης ἐξιέναι. περιστάντων δὲ αὐτῶν τὸν κάπρον, Ὑλεὺς μὲν καὶ Ἀγκαῖος ὑπὸ τοῦ θηρὸς διεφθάρησαν, Εὐρυτίωνα δὲ Πηλεὺς ἄκων κατηκόντισε. τὸν δὲ κάπρον πρώτη μὲν Ἀταλάντη εἰς τὰ νῶτα ἐτόξευσε, δεύτερος δὲ Ἀμφιάραος εἰς τὸν ὀφθαλμόν· Μελέαγρος δὲ αὐτὸν εἰς τὸν κενεῶνα πλήξας ἀπέκτεινε, καὶ λαβὼν τὸ δέρας ἔδωκεν Ἀταλάντῃ. οἱ δὲ Θεστίου παῖδες, ἀδοξοῦντες εἰ παρόντων ἀνδρῶν γυνὴ τὰ ἀριστεῖα λήψεται, τὸ δέρας αὐτῆς ἀφείλοντο, κατὰ γένος αὑτοῖς προσήκειν λέγοντες, εἰ Μελέαγρος λαμβάνειν μὴ προαιροῖτο.
[Α 8,3] ὀργισθεὶς δὲ Μελέαγρος τοὺς μὲν Θεστίου παῖδας ἀπέκτεινε, τὸ δὲ δέρας ἔδωκε τῇ Ἀταλάντῃ. Ἀλθαία δὲ λυπηθεῖσα ἐπὶ τῇ τῶν ἀδελφῶν ἀπωλείᾳ τὸν δαλὸν ἧψε, καὶ ὁ Μελέαγρος ἐξαίφνης ἀπέθανεν. οἱ δέ φασιν οὐχ οὕτω Μελέαγρον τελευτῆσαι, ἀμφισβητούντων δὲ τῆς δορᾶς τῶν Θεστίου παίδων ὡς Ἰφίκλου πρώτου βαλόντος, Κούρησι καὶ Καλυδωνίοις πόλεμον ἐνστῆναι, ἐξελθόντος δὲ Μελεάγρου καί τινας τῶν Θεστίου παίδων φονεύσαντος Ἀλθαίαν ἀράσασθαι κατ᾽ αὐτοῦ· τὸν δὲ ὀργιζόμενον οἴκοι μένειν. ἤδη δὲ τῶν πολεμίων τοῖς τείχεσι προσπελαζόντων καὶ τῶν πολιτῶν ἀξιούντων μεθ᾽ ἱκετηρίας βοηθεῖν, μόλις πεισθέντα ὑπὸ τῆς γυναικὸς ἐξελθεῖν, καὶ τοὺς λοιποὺς κτείναντα τῶν Θεστίου παίδων ἀποθανεῖν μαχόμενον. μετὰ δὲ τὸν Μελεάγρου θάνατον Ἀλθαία καὶ Κλεοπάτρα ἑαυτὰς ἀνήρτησαν, αἱ δὲ θρηνοῦσαι τὸν νεκρὸν γυναῖκες ἀπωρνεώθησαν.
[Α 8,4] Ἀλθαίας δὲ ἀποθανούσης ἔγημεν Οἰνεὺς Περίβοιαν τὴν Ἱππονόου. ταύτην δὲ ὁ μὲν γράψας τὴν Θηβαΐδα πολεμηθείσης Ὠλένου λέγει λαβεῖν Οἰνέα γέρας, Ἡσίοδος δὲ ἐξ Ὠλένου τῆς Ἀχαΐας, ἐφθαρμένην ὑπὸ Ἱπποστράτου τοῦ Ἀμαρυγκέως, Ἱππόνουν τὸν πατέρα πέμψαι πρὸς Οἰνέα πόρρω τῆς Ἑλλάδος ὄντα, ἐντειλάμενον ἀποκτεῖναι.
[Α 8,5] εἰσὶ δὲ οἱ λέγοντες Ἱππόνουν ἐπιγνόντα τὴν ἰδίαν θυγατέρα ἐφθαρμένην ὑπὸ Οἰνέως, ἔγκυον αὐτὴν πρὸς τοῦτον ἀποπέμψαι. ἐγεννήθη δὲ ἐκ ταύτης Οἰνεῖ Τυδεύς. Πείσανδρος δὲ αὐτὸν ἐκ Γόργης γενέσθαι λέγει· τῆς γὰρ θυγατρὸς Οἰνέα κατὰ τὴν βούλησιν Διὸς ἐρασθῆναι. Τυδεὺς δὲ ἀνὴρ γενόμενος γενναῖος ἐφυγαδεύθη, κτείνας, ὡς μέν τινες λέγουσιν, ἀδελφὸν Οἰνέως Ἀλκάθοον, ὡς δὲ ὁ τὴν Ἀλκμαιωνίδα γεγραφώς, τοὺς Μέλανος παῖδας ἐπιβουλεύοντας Οἰνεῖ, Φηνέα Εὐρύαλον Ὑπέρλαον Ἀντίοχον Εὐμήδην Στέρνοπα Ξάνθιππον Σθενέλαον, ὡς δὲ Φερεκύδης φησίν, Ὠλενίαν ἀδελφὸν ἴδιον. Ἀγρίου δὲ δίκας ἐπάγοντος αὐτῷ φυγὼν εἰς Ἄργος ἧκε πρὸς Ἄδραστον, καὶ τὴν τούτου γήμας θυγατέρα Δηιπύλην ἐγέννησε Διομήδην. Τυδεὺς μὲν οὖν ἐπὶ Θήβας μετ᾽ Ἀδράστου στρατευσάμενος ὑπὸ Μελανίππου τρωθεὶς ἀπέθανεν·
[Α 8,6] οἱ δὲ Ἀγρίου παῖδες, Θερσίτης Ὀγχηστὸς Πρόθοος Κελεύτωρ Λυκωπεὺς Μελάνιππος, ἀφελόμενοι τὴν Οἰνέως βασιλείαν τῷ πατρὶ ἔδοσαν, καὶ προσέτι ζῶντα τὸν Οἰνέα καθείρξαντες ᾐκίζοντο. ὕστερον δὲ Διομήδης ἐξ Ἄργους παραγενόμενος μετ᾽ Ἀλκμαίωνος κρύφα τοὺς μὲν Ἀγρίου παῖδας, χωρὶς Ὀγχηστοῦ καὶ Θερσίτου, πάντας ἀπέκτεινεν (οὗτοι γὰρ φθάσαντες εἰς Πελοπόννησον ἔφυγον), τὴν δὲ βασιλείαν, ἐπειδὴ γηραιὸς ἦν ὁ Οἰνεύς, Ἀνδραίμονι τῷ τὴν θυγατέρα τοῦ Οἰνέως γήμαντι δέδωκε, τὸν δὲ Οἰνέα εἰς Πελοπόννησον ἦγεν. οἱ δὲ διαφυγόντες Ἀγρίου παῖδες ἐνεδρεύσαντες περὶ τὴν Τηλέφου ἑστίαν τῆς Ἀρκαδίας τὸν πρεσβύτην ἀπέκτειναν. Διομήδης δὲ τὸν νεκρὸν εἰς Ἄργος κομίσας ἔθαψεν ἔνθα νῦν πόλις ἀπ᾽ ἐκείνου Οἰνόη καλεῖται, καὶ γήμας Αἰγιάλειαν τὴν Ἀδράστου, <ἢ> ὡς ἔνιοι φασι τὴν Αἰγιαλέως, ἐπί τε Θήβας καὶ Τροίαν ἐστράτευσε...]
Βιβλιοθήκη/Α'Ψεύδο Απολλόδωρος

18 Ιουνίου 2010

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΤΗΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΡΙΑΣ ΜΑΡΙΑΣ ΔΑΜΑΝΑΚΗ!!!

Μαρία Δαμανάκη (η... σοσιαλίστρια) ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ!! ΔΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ!!ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ






 Πηγή...

Αυτή έχει αγοράσει όλο το Δ/Δ Επισκοπής του Δήμου Λαππαίων του Νομού Ρεθύμνης της Κρήτης!!!
Τάχα με...12,5%...ποσοστό ιδιοκτησίας!Τα άλλα ποιός άραγε να τα έχει;Και πως ξαφνικά ΟΛΑ το 2003;
   51948,32
   72114,06
________
124.062,38 ευρώ...!!!Βουλευτική αποζημίωση!!!Και τα εβδομήντα δύο...αφορολόγητα!!!Κάθε χρόνο!!!
Πληρώστε μαλάκες!!!Επί τριακόσιους...!!!

Σχετικά θέματα:

Η Εβραία Μαρία Δαμανάκη που δηλώνει ως ξένη γλώσσα τα ελληνικά!

Μωϋσέ Νταγιάν,Ιωαννίδης,Δαμανάκη και λοιποί..."Έλληνες"...

Παπανδρέου:"Έχουμε επιλέξει και έχω επιλέξει...τη Μαρία Δαμανάκη"!Εμ,Εβραία θα επέλεγε!

Για το "Σκάνδαλο Siemens".

Πολιτευτής του ΠΑΣΟΚ καταγγέλει και μηνύει τη..."σοσιαλίστρια" Δαμανάκη!

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΒΟΛΕΥΤΩΝ ! ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕΣ ΤΙΣ ΔΕΟΝΤΩΣ !

Ξαναρχίζουν εμβολιασμούς!Τάχα τώρα για τη..."νέα φυματίωση"!ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ!

pythagoras pythagoridis
ΟΙ  ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΙ   ΞΑΝΑΡΧΙΖΟΥΝ ! 

  Σήμερα   18-6-2010    έφθασαν  διαταγές  στα  σχολεία   για  ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ  ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ  των  εκπαιδευτικών  ενάντια  στη  νέα  φυματίωση ! 
Ο  καθένας  μας  αντιλαμβάνεται  οτι  αφού   η  μαζική  δηλητηρίαση  απέτυχε   με  το  παραμύθι  "νέα  γρίππη"   , επανέρχονται  τώρα   με  τη  "νέα   φυματίωση"   και  πρώτα   με  τους  δημοσίους  υπαλλήλους   που  δεν  είναι  εύκολο   να  αρνηθούν .  
Αν  πραγματικά  υπήρχε  κίνδυνος   και  άν  πραγματικά  ενδιαφερόταν  για  την  υγεία  του  πληθυσμού  να  τι  θα  έκαναν  :  

1)  Δεν  θα   επέτρεπαν  την  είσοδο  σε  μετανάστες  (  την  κύρια   πηγή  μεταδοτικών  ασθενειών ) .

2)  Θα  επέβαλλαν  τον  εμβολιασμό   και  σε  υπαλλήλους  και  άλλων    υπηρεσιών  ( εφορίες ,  τράπεζες , αεροδρομίων  , πλοίων  )  όπου  υπάρχει  κοσμοσυρροή  . Θα  τολμήσουν ; 

3)  Θα  επέβαλλαν  τον  εμβολιασμό σε   παπάδες  και  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ  διότι  έρχονται σε   επαφή  με  γεροντάκια  που  είτε  είναι  ευπαθή   είτε  είναι  πιθανοί  φορείς . Τολμάνε ; 

4)  Θα  επέβαλλαν   τον  εμβολιασμό  στους   αστυνομικούς  που  έρχονται  σε  επαφή  με  μετανάστες   και  με  άλλα  υποκείμενα  που  πιθανόν  είναι  φορείς . Τολμάνε ; 

5)  Θα  επέβαλλαν  τον  εμβολιασμό  στους  αξιωματικούς   διότι  τα  στρατόπεδα  ( λόγω  πυκνότητας   πληθυσμού )   είναι  επικίνδυνα  μέρη  .  Τολμάνε ; 

6)  Θα  επέβαλλαν  τον  εμβολιασμό  και  στους  υπαλλήλους  της  Βουλής  ,  διότι  το  Κοινοβούλιο   ( λόγω  πυκνότητος  πληθυσμού )  είναι  επικίνδυνο  μέρος .  Εξ'  άλλου   εκεί  τίθεται  σε  κίνδυνο  η  υγεία  των  ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ  που  είναι   Ο,ΤΙ  ΚΑΛΥΤΕΡΟ  ΔΙΑΘΕΤΕΙ  ΤΟ  ΕΘΝΟΣ !  

7)   Θα  επέβαλλαν  τον  εμβολιασμό  και  στους  μαθητές   .  Οχι  μόνο  στα   "λαϊκά"  σχολεία   αλλά  και  στα  ιδιωτικά  κολλέγια   της  Κηφισιάς  όπου  φοιτούν   τα  παιδιά  των  βουλευτών (  το  αύριο  του  Εθνους ) ! 

8)  Θα   ενημέρωναν  πρώτα  τον  πληθυσμό  και  θα  άρχιζαν  τους  εμβολιασμούς  το  φθινόπωρο .  Ποιός  κινδυνεύει  απο  φυματίωση  στην  καρδιά  του  καλοκαιριού  ;

  Όλη  η  ιστορία    είναι  άλλη  μια  προσπάθεια   ξεπαστρέματος  των  Ελλήνων  .  Ιδού  τα  πειστήρια :  

1)  Το  νέο  μικρόβιο  υπάρχει  εδώ  και  καιρό .  Τώρα  τους  έπιασε  η  ανησυχία  για  τον  λαό  (  εν  μέσω  οικονομικής  κρίσης) ;

2)    Αυτούς  τους  συμφέρει  να  πεθάνουμε  απο  φυματίωση  .  Θα  μειωθεί  η ανεργία  και   οι  συνταξιούχοι  .  Θα  μπορέσουν  να  φέρουν  επιτέλους  και  άλλους  μετανάστες  . Γιατί  τόση   βιασύνη  να  μας   "σώσουν"  ;  

3)  Κανένα   κόμμα   δεν  πρόκειται  να  εναντιωθεί  στους   εμβολιασμούς . Άρα  υπάρχει  διαταγή  απο  "πολύ  ψηλά"  .

4)  Οι  εμβολιασμοί   ξεκινούν  απο  το   Υπουργείο  Παιδείας   λίγες  μέρες   μετά  την  συμμετοχή  της   Υπουργού   στην  σύσκεψη  της  Λέσχης  Μπίλντενμπεργκ !

Οι  Νεοεποχίτες    βιάζονται   να   "καθαρίσουν"    αυτή  τη  χώρα  απο  τους  ενοχλητικούς  Έλληνες .  Για  όλους   μας  θα  έρθει   κάποια  στιγμή  η  ώρα  των  μεγάλων  αποφάσεων .  Των  ΓΕΝΝΑΙΩΝ    ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ .  Τώρα  ήρθε  αυτή  η  ώρα για  τους  εκπαιδευτικούς .
Ας  σκεφτούμε  :  Αξίζει  να  υπακούσουμε  σε  μια  κυβέρνηση  που   ( σχεδόν  σίγουρο )  θα  κρέμεται  απο  τα  κλαδιά  των  δένδρων  το  φθινόπωρο ;  
Ας  σκεφτούμε :  Αυτό  το  καλοκαίρι   παίζονται  όλα .  Του  χρόνου  τέτοια  μέρα  ή  θα  είμαστε    εμείς  νεκροί    ή    οι  νεοεποχίτες .
Όποιος   αγαπά   αυτή  τη  χώρα  τώρα   είναι  η  ώρα  να  το δείξει  : 
 #    Οι  γιατροί  και  οι  νοσοκόμες   να  πετάνε  στον  νιπτήρα   το  περιεχόμενο   των  φιαλιδίων  και  να  δίνουν  ψευδείς  βεβαιώσεις  οτι    το  εμβόλιο  έγινε . 
#  Οι  γιατροί   και  οι   φαρμακοποιοί    να  αλλοιώνουν  ( με  θερμότητα )   το  περιεχόμενο  μερικών  φιαλιδίων   εμβολίου    ώστε  να  υπάρχει  δικαιολογία  επιστροφής  όλης  της  παρτίδας .
#   Γενικός  διαδικτυακός    πόλεμος    εναντίον  του  εμβολίου .

 Να  τους  σπάσουμε  τον  τσαμπουκά   ΤΩΡΑ !!! 
Διαδώστε   το  παντού .

17 Ιουνίου 2010

Η παρθενική ΝΙΚΗ της Ελλάδας σε Μουντιάλ!

Ενωμένος Ελληνισμός- Ομιλία του Μ. Καλόπουλου.


E-mail Εκτύπωση PDF
Ενωμένος Ελληνισμός- Ομιλία του Μ. Καλόπουλου Αγαπητοί φίλοι... καλώς ήρθατε στην γιορτή της γνώσης και της αναζήτησης
Χαίρομαι πάρα πολύ που βρίσκομαι ανάμεσά σας...
Ανάμεσα σε ανθρώπους που αγαπούν με πάθος κάτι ξεχωριστό, αγαπούν τη γνώση! Όλοι εμείς βρισκόμαστε πράγματι σε μια μοναδική γιορτή γνώσης, όπου βλέπουμε ακούμε, και συζητάμε, για πράγματα που υμνούν έναν μοναδικό πολιτισμό (τον ελληνικό) που λάτρεψε την γνώση όσο κάνεις.
Χαιρετώ λοιπόν όλους εσάς τους ξεχωριστούς ανθρώπους, που βρήκατε τον χρόνο και την διάθεση, να συμμετάσχετε σ' αυτή τη γιορτή μνήμης, γνώσης και αναζητήσεων.

Ανάμεσά μας βρίσκονται σπουδαίοι υποστηρικτές του ελληνικού πολιτισμού, όπως συγγραφείς, ποιητές, ηθοποιοί και καλλιτέχνες κάθε είδους, επιστήμονες και καθηγητές κάθε βαθμίδος, που με τον τρόπο του ο καθένας, μας δίδαξε φωτίζοντας άγνωστε πτυχές του υπερ-πολύτιμου ελληνικού τρόπου ζωής και σκέψης.
Το όμορφο της αποψινής μας βραδιάς, είναι πως δεν είμαστε κάπου τυχαία, αλλά στην πανέμορφη αγκαλιά του πραγματικού αλλά και του μυθικού Ολύμπου!
Κάπου εδώ γύρω, ο ιερός μύθος των προγονών μας... τοποθετεί την ίδια την καταγωγή αλλά και την "δημιουργία" των ανθρώπων!
Ο μεγάλος επικός ποιητής Ησίοδος, αναφερόμενος στις απώτατες εκείνες εποχές των ευτυχισμένων ολύμπιων ανθρώπων γράφει: «στον Όλυμπο... έχοντας ξέγνοιαστη ψυχή, (οι άνθρωποι εκείνοι) σαν θεοί ζούσαν». Hesiodus «Opera et dies» 110-125
Απ' την μυθολογία μας γνωρίζουμε, ότι στον νοητό ή πραγματικό Όλυμπο, ζούσε ο ολύμπιος και πανανθρώπινος ευεργέτης, Τιτάνας Προμηθέας καθώς και η Αθηνά η σοφή κόρη του Δια, που κάποια στιγμή... "κατά του μύθου παίγνιον"... αμφότεροι πήραν την εντολή από τον "πατέρα θέων και ανθρώπων", να φτιάξουν φωτισμένους ανθρώπους!
Ο μύθος μας λέει πως: τον Προμηθέα και την Αθηνά κάλεσε ο Ζεύς, ανθρώπων ομοιώματα από πηλό να πλάσουν και τους άνεμους να καλέσουν, πνοή για να τους δώσουν. Stephanus Gramm. Eth 330.
Βέβαια, από την αρχαιότητα ακόμα, οι Έλληνες γνώριζαν, πως το βαθύτερο νόημα αυτής της μυθικής ανθρωποπλασίας, ήταν κυρίως πνευματικό, γιατί βρίσκουμε γραμμένο πως: ο Προμηθέας πρώτος της γραπτής φιλοσοφίας ευρετής έγινε, και (μ' αυτήν) ιδιότητες έπλασε, ώστε να μπορέσουν οι άνθρωποι την σοφία να γνωρίσουν. Suda pi.2506.2
Κάπως έτσι, σ' έναν κόσμο με...συνέχεια στην πηγή...

ΑΠΟΛΛΩΝΑ...βάλε το χέρι σου να αναστηλωθεί ο ΙΕΡΟΣ ΧΩΡΟΣ του ΥΙΟΥ ΣΟΥ ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ...!!!

ΕΙΘΕ...
Ψηλώνει η Θόλος της Επιδαύρου

Ψηλώνει η Θόλος της Επιδαύρου Ενα βήµα ακόµη πιο κοντά στην εικόνα που του χάρισε τη φήµη του σηµαντικότερου θεραπευτικού κέντρου όλου του αρχαίου ελληνικού κόσµου έρχεται το Ιερό του Ασκληπιού στην Επίδαυρο. Η περίφηµη Θόλος του, το αινιγµατικό και µεγαλύτερο κυκλικό µνηµείο της αρχαιότητας, ετοιµάζεται να φτάσει τα 8,10 µ. ύψος, να αποκτήσει το περίφηµο ασπρόµαυρο δάπεδό της που έκρυβε έναν µυστικό λαβύρινθο και επτά ακόµη κίονες κορινθιακού ρυθµού.

Το Στάδιο θα µπορεί πλέον να φιλοξενήσει περί τους 2.000 καθήµενους θεατές και η θολωτή δίοδός του όχι απλώς θα αποκατασταθεί, αλλά και θα επιτρέπει στους επισκέπτες να τη διαβούν! Και η καρδιά του Ιερού της Αρχαίας Επιδαύρου, ο ναός του Ασκληπιού, θα δεχθεί τις πρώτες βοήθειες ώστε να µην κινδυνεύει το ευαίσθητο δάπεδο του σηκού. Ολα τούτα που πήραν µετ' επαίνων το πράσινο φως από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συµβούλιο θα υλοποιηθούν βεβαίως εφόσον εξασφαλιστούν 3 εκατ. ευρώ από το νέο κοινοτικό πλαίσιο στήριξης (ΕΣΠΑ).
Το πρώτο βήµα στο πλούσιο Ιερό δίπλα στο θέατρο όπου σήµερα φιλοξενείται το Φεστιβάλ είναι η αναστήλωση της περίφηµης µαρµάρινης κιονοστοιχίας της Θόλου, καθώς 7 από τους 14 εσωτερικούς κίονες που διαθέτουν από τα ωραιότερα και αρχαιότερα κορινθιακά κιονόκρανα θα λάβουν θέσεις (εν µέρει από νέο υλικό) στο µνηµείο. Οσο για τους 7 δωρικούς εξωτερικούς κίονες (από τους 26 αρχικά) έχουν ήδη δώσει στο µνηµείο την τρίτη του διάσταση σε ύψος 6,90 µ., ενώ βάσει των µελλοντικών επεµβάσεων που υπογράφει η αρχιτέκτων Γιούλη Αναστασιάδου θα προστεθούν το επιστύλιο και τµήµα της ζωφόρου, δίνοντας στο µνηµείο της Θόλου τελικό ύψος 8,10 µ.
«Αν το επιτρέψει ο χρόνος, καθώς το πρόγραµµα λήγει το 2015, θα αποκατασταθεί και µέρος του δαπέδου (σ.σ. λευκό µάρµαρο και µαύρος αργολικός λίθος συνέθεταν ρόµβους και τρίγωνα συγκλίνοντας προς έναν στρογγυλό λευκό λίθο - οµφαλό), ώστε να πάρει και πάλι ο λαβύρινθος (σ.σ. σύστηµα οµόκεντρων διαδρόµων που κρυβόταν στο υπόγειό του) τον µυστηριακό του χαρακτήρα», εξηγεί στα «ΝΕΑ» ο πρόεδρος της Επιτροπής Συντήρησης Μνηµείων Επιδαύρου Βασίλης Λαµπρινουδάκης.
altΤους 2.000 καθήµενους θεατές θα µπορεί να υποδεχθεί το ορθογώνιο στάδιο της Αρχαίας Επιδαύρου που φιλοξενούσε στις µέρες της δόξας του γυµνικούς αγώνες προς τιµήν του Ασκληπιού. Ολα αυτά βεβαίως όταν ολοκληρωθεί η µελέτη, που υπογράφει ο αρχιτέκτων Βαγγέλης Μαστέλλος, καθώς µε τα µέχρι τώρα έργα οι λίθινες θέσεις ξεπερνούν τις 1.200. Θα αποκατασταθεί δε και η εντυπωσιακή θολωτή δίοδος που βρίσκεται στο µέσον της βόρειας πλευράς, από την οποία θα επιτρέπεται η διέλευση των επισκεπτών.

Σωτηρία για την «ούγια»
alt Χείρα προστασίας θα δοθεί στον ναό του Ασκληπιού, όπου κάποτε στέγαζε το χρυσελεφάντινο άγαλµα του θεού, έργο του γλύπτη Θρασυµήδη. Σύµφωνα µε τη µελέτη του αρχιτέκτονα Ιωάννη Μαυροµµατίδη, θα τοποθετηθεί ο πρώτος αναβαθµός της κρηπίδας του ναού. «Πρόκεται για ένα έργο που θα αποκαταστήσει την "ούγια" του µνηµείου» τόνισε χαρακτηριστικά ο καθηγητής στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Μανόλης Κορρές. «Οπως ένα ύφασµα ξηλώνεται ανεξέλεγκτα αν χαλάσει η ούγια του, έτσι και ο ναός κινδυνεύει να καταστραφεί από την έλλειψη της κρηπίδας», συνέχισε. «Οχι µόνο θα προστατευθεί το πώρινο δάπεδο του κτιρίου του 4ου αι. π.Χ., αλλά θα γίνει και πιο "ευανάγνωστο" το µνηµείο, καθώς θα αποκατασταθεί η στάθµη όπως ήταν στην αρχαιότητα ενώ θα διευκολυνθεί και η απορροή των υδάτων», συµπλήρωσε ο κ. Λαµπρινουδάκης.

Πηγή...

Σχετικά θέματα,από την περυσινή...μάχη...

 

16 Ιουνίου 2010

ΕΛΛΗΝΩΝ ΛΟΓΟΣ.Το νέο φύλλο.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ 2010.

Παρασκευή 18 Ιουνίου

ώρα 17:00

 Αφή Προμηθεϊκού Πυρός. Τόπος: Είσοδος Μουσείου Δίου

Τελετουργική Αφή του Προμηθεϊκού Πυρός στην Ιερή πόλη των Μακεδόνων Δίον.

Πολιτιστ. Σύλλογος "Προμηθεύς Πυρφόρος", Ομάδα "Ε" Ελλήνων

Μέλη και αθλητές της Ομάδος «Ε» Ελλήνων θα μεταφέρουν το πυρ με ελαφρύ τροχάδην στο Άλσος Προμηθέως όπου θα γίνει η τελετή έναρξης των εκδηλώσεων.

συνέχεια του προγράμματος εδώ...

 

«ίνα το ελληνικόν γένος αποκτείναι»,διότι τελούν «μιαράς και δαιμονιώδεις θυσίας».Μια επιβεβλημένη απάντηση...

 Γράψαμε στις 13/6/2010 αυτό...ΔΟΥΡΕΙΟΙ ΙΠΠΟΙ...των ρασοφόρων!!!Άλλο ένα φρούτο!!!

Κι ένας ανώνυμος,που επιβεβαιώνει με αυτά που γράφει...

[Όλα τα ψώνια και τα ανιστόρητα υποκείμενα εδώ μαζευόσαστε; Καλά δεν έχετε καταλάβει ότι μειώνεται τον Ελληνισμό είτε σαν πραγματικότητα, είτε σαν ιδέα; Αλλά από την άλλη μία επιπλέον διαφήμιση μας κάνετε... ]
 αυτά που γράψαμε γι' αυτούς,νόμισε ότι μας προσέβαλε...Τον ευχαριστούμε και του απαντούμε με το παρακάτω...
[Βρισκόμαστε στο βυζάντιο την εποχή του Λέοντος Γ’ του Ισαύρου. Ήτο αυτοκράτωρ από το 717 έως το 741. Αν και κατάφερε να αποκρούσει προσωρινά τους εξ ανατολής εχθρούς, στα υπόδουλα Ελληνικά εδάφη σιγόβραζε η Επανάσταση των «Ελλαδικών» όπως την αποκαλούν οι βυζαντινές πηγές.

Σύμφωνα με παλαιότερους ιστορικούς, όπως ο A. Lombard, η καταστολή της Ελληνικής Επαναστάσεως ήταν μία προσπάθεια «αποκαθάρσεως» της βυζαντινής αυτοκρατορίας εκ μέρους του Λέοντος από το «μίασμα της ειδωλολατρίας». Άλλοι ιστορικοί όπως ο Νικηφόρος Βρυέννιος θεώρησαν ότι μαζί με την Επανάσταση των Ελλήνων προς αποκατάσταση των Ιερών Βωμών και Ναών, στο επαναστατικό ρεύμα ενώθηκαν και κοινωνικοπολιτικές αξιώσεις, όπως η μείωση της φορολογίας.

Το σίγουρο πάντως είναι ότι η γενοκτονία 650.000 Ελλήνων από τους βυζαντινούς στρατιώτες έγινε υπό τις εντολές των χριστιανών επισκόπων, όπως γράφει στην βιογραφία του ο Ιερεύς του Διονύσου Κόρεσος, αντίτυπο της οποίας έχουν διασώσει οι Άραβες αντιγραφείς και λόγιοι. Ο Ιερεύς Κόρεσος ήτο μαζί με τον Συνέστιο πρωτεργάτες και Εθνομάρτυρες της Επανάστασης.

Ο V. N. Zlatarski γράφει ότι ο Κόρεσος ξεκίνησε από την Αρκαδία και ο Συνέστιος από την Αθήνα. Και οι δύο ξεσήκωσαν τους Έλληνες να πολεμήσουν τους βυζαντινούς κατακτητές. Εκείνο τον καιρό το κράτος των βυζαντινών είχε αποδυναμωθεί εξαιτίας των πολέμων κατά των Αράβων και οι Έλληνες θεώρησαν ότι ήταν η κατάλληλη ευκαιρία να εκδιώξουν τους βυζαντινούς από τα Ελληνικά εδάφη. Έτσι ζήτησαν στρατιωτική βοήθεια από τους Έλληνες της Δύσεως, κυρίως της Κάτω Ιταλίας. Είκοσι πέντε χιλιάδες Έλληνες από την Κάτω Ιταλία έσπευσαν να καταταγούν στον Επαναστατικό στρατό του Κορέσου και του Συνεστίου όπως αναφέρει σε επιστολή του ο πάπας Γρηγόριος Β’.

Την ίδια στιγμή στο κέντρο του βυζαντινού κράτους, στην Νέα Ρώμη, ξεσπούν ταραχές κατά του Λέοντος Γ’ που φτάνουν σε ανοικτή στάση όπως αναφέρει ο Θεοφάνης. Οι στασιαστές, γράφει ο Θεοφάνης, υπεκινούντο από τον πρώην αυτοκράτορα Αναστάσιο ο οποίος φαίνεται να συνωμότησε με ανωτάτους αξιωματούχους.

Ήταν μοναδική η ευκαιρία για να εκραγεί η Ελληνική Επανάστασις καθώς οι ενδοβυζαντινές ταραχές θα κρατούσαν μακριά τα βυζαντινά στρατεύματα μέχρι να οργανωθεί καλύτερα ο Ελληνικός απελευθερωτικός στρατός.

Το 726 τα νησιά της Σάμου, Ρόδου και Κρήτης επαναστατούν. Στέλνουν πλοία εφωδιασμένα από τους Άραβες και επανδρωμένα με ναύτες από την Σικελία για να κτυπήσουν τον βυζαντινό στόλο που βγήκε από το λιμάνι της Νέας Ρώμης. Εναντίον των Ελλήνων στάλθηκε ο βυζαντινός ναύαρχος Αγαλλιανός, γοτθικής καταγωγής, ο οποίος συνάντησε τον Ελληνικό Στόλο λίγο έξω από την Εύβοια. Οι Έλληνες είχαν 82 πλοία και οι βυζαντινοί 350 σύμφωνα με τον Zlatarski. Ενώ σύμφωνα με τον Κόρεσο οι Έλληνες είχαν 70 πλοία και οι βυζαντινοί 500. Ναύαρχος των Ελλήνων ήταν ο Συνέστιος. Στο δεξί κέρας των Ελληνικών πλοίων επικεφαλής ήτο ο Κόρεσος.

Ο γενναίος Έλλην Ιερεύς του Διονύσου δεν άκουγε τις συμβουλές των Ελλήνων που του έλεγαν να προσέχει τον εαυτό του, διότι θα επακολουθήσουν πολλές μάχες κατά των βυζαντινών και τον χρειάζονται ως αρχηγό. Αφού πρώτα οι Έλληνες έκαναν θυσίες προς τους Θεούς και προσευχήθηκαν όλοι μαζί, ο Κόρεσος έδωσε πρώτος το παράδειγμα ορμώντας ακάθεκτος κατά των βυζαντινών πλοίων. Αμέσως εμβόλισε το πρώτο βυζαντινό πλοίο βυθίζοντάς το. Επακολούθησε σκληρή μάχη σώμα με σώμα καθώς τα Ελληνικά πλοία ναι μεν ήταν πιό ευκίνητα των βυζαντινών, αλλά υστερούσαν σε ισχύ πυρός. Οπότε οι γενναίοι Έλληνες μαχητές έπρεπε να πλευρίζουν τα βυζαντινά πλοία και να ανεβαίνουν οι ναύτες πάνω τους για να σκοτώσουν τους βυζαντινούς.

Η νίκη ήταν συντριπτική υπέρ των Ελλήνων. Ο βυζαντινοί ηττήθηκαν με τρομακτικές απώλειες. Ο Βρυέννιος αναφέρει 190 βυζαντινά κατεστραμμένα πλοία ενώ ο Zlatarski μιλάει για 300 βυζαντινά πλοία κατεστραμμένα και 60 αιχμαλωτισμένα. Επίσης οι πηγές μιλάνε για 8 Ελληνικά πλοία κατεστραμμένα. Οι νεκροί από πλευράς βυζαντινών ανέρχονται στους 70.000 και από πλευράς Ελλήνων στους 1200.

Οι Έλληνες κατενθουσιασμένοι έκαναν ευχαριστήριες θυσίες προς τους Θεούς και με επικεφαλής τον Ιερέα Κόρεσο αφιέρωσαν τις βυζαντινές ασπίδες που λαφυραγώγησαν προς τιμήν του Θεού Διονύσου, τον οποίον θεώρησαν υπεύθυνο για την περίλαμπρη νίκη τους κατά των βυζαντινών.

Σε στρατιωτικό συμβούλιο που έγινε στην Αθήνα το 727 ο Συνέστιος προτείνει να μεταφερθεί ο πόλεμος και στην ξηρά. Ο Κόρεσος συμφωνεί και δίνει εντολή στους Ιεροκήρυκες να ξεσηκώσουν όλες τις Ελληνικές Πόλεις κατά των βυζαντινών κατακτητών και να εξοπλιστούν όλοι με ότι όπλα μπορεί να βρει ο καθένας.

Ο Λέων Γ’ καταφέρνει να απαλλαγεί από τις ενδοβυζαντινές διαμάχες και αρχίζει να στρέφει το βλέμμα του κατά των Ελλήνων πολεμιστών. Στέλνει νέα στρατεύματα με στρατηγό έναν αιμοσταγή βάρβαρο ονόματι Ζαουτζά. Αυτός ο αιμοβόρος βυζαντινός απ’ όπου περνούσε σκορπούσε τον θάνατο στους Έλληνες. Τον Μάρτιο του 728 μπήκε στην Θεσσαλία και άρχισε να σφάζει όλους ηλικιωμένους και τα γυναικόπαιδα. Περίπου 50.000 Ελληνίδες μαζί με τα παιδιά τους αποκεφαλίστηκαν όταν αυτές αρνήθηκαν να αποκηρύξουν την θρησκεία τους και να υποταχθούν στους βυζαντινούς κατακτητές.

Το Ελληνικό στράτευμα μαθαίνοντας την κάθοδο του Ζαουτζά συγκεντρώθηκε για την αποφασιστική μάχη εναντίον του. Μαζεύτηκαν 60.000 Έλληνες στρατιώτες από όλα τα Ελληνικά Έθνη για να αντιμετωπίσουν τα βυζαντινά στρατεύματα, τα οποία αριθμούσαν 250.000 βαρβάρους.

Ο Ιερεύς Κόρεσος εξετάζοντας τους οιωνούς συμβούλευσε τον Συνέστιο να ξεκινήσουν πόλεμο φθοράς, δηλαδή ανταρτοπόλεμο και να μην επιτεθούν μονομιάς στους βαρβάρους βυζαντινούς. Ακόμη οι Έλληνες δεν είχαν αποκτήσει την απαραίτητη πολεμική πείρα για μάχη εκ παρατάξεως. Όμως ο Συνέστιος δεν άκουσε τον Έλληνα Ιερέα.

Στην φονική μάχη που επακολούθησε λίγο έξω από την σημερινή Λάρισα έπεσαν ηρωικώς σχεδόν όλοι οι Έλληνες. Ήταν 10 Απριλίου του 728 σύμφωνα με το χριστιανικό ημερολόγιο. Ο Συνέστιος σκοτώθηκε πολεμώντας ηρωικά στην μάχη. Τον Ιερέα Κόρεσο οι βυζαντινοί βάρβαροι είχαν εντολές να τον συλλάβουν ζωντανό. Τον μετέφεραν αλυσοδεμένο στην Νέα Ρώμη.

Ο βυζαντινός στρατηγός Ζαουτζάς είχε πάρει εντολές από τον βυζαντινό αυτοκράτορα Λέοντα Γ’ να αφανίσει όλους τους Έλληνες στην πυρά. Οι χριστιανοί επίσκοποι προέτρεπαν τους βυζαντινούς στρατιώτες να βιάζουν τις Έλληνίδες και μετά να αποκεφαλίζουν τα παιδιά τους, «ίνα το ελληνικόν γένος αποκτείναι», όπως αναφέρει ο Νικηφόρος διότι τελούν «μιαράς και δαιμονιώδεις θυσίας». Οι βάρβαροι βυζαντινοί με επικεφαλής τους χριστιανούς μοναχούς συγκέντρωσαν 600.000 Έλληνες, γυναικόπαιδα κυρίως, στην περιοχή γύρω από την σημερινή Λάρισα και διέταξαν να τους κάψουν ζωντανούς.

Αυτά τα στοιχεία αναφέρουν βουλγαρικές και αραβικές πηγές καθώς και ο Ιερεύς Κόρεσος στην βιογραφία του που συνέγραψε όσο καιρό ήταν αιχμάλωτος των βυζαντινών. Μετά από λίγο θα θανατωθεί και αυτός με φρικιαστικά βασανιστήρια στην πυρά.

Το φρικιαστικό έγκλημα που συνετάραξε τότε την Οικουμένη οι νεο-βυζαντινοί μισέλληνες φροντίζουν να κρατούν θαμμένο ώστε να μην μαθαίνουν οι Έλληνες την Ιστορία τους. Η Γενοκτονία των 650.000 Ελλήνων, κυρίως γυναικόπαιδα, θα μείνει στην Ιστορία ως «σήμα κατατεθέν» της βυζαντινής λαίλαπας, ώστε να γνωρίζει ο Ελληνικός λαός σε τί αποσκοπούν ωρισμένοι νεο-βυζαντινοί ανθέλληνες οι οποίοι μη έχοντες ούτε Ιερό ούτε Όσιο έχουν φορέσει ξεδιάντροπα και την μάσκα του ελληνοκεντρικού!!!

Τιμή και Μνήμη στους γενναίους Προγόνους που έπεσαν ηρωικώς για την Ελευθερία της Ελλάδος από τους βυζαντινούς κατακτητές. Οι Θεοί τους εξασφάλισαν μία θέση κοντά Τους και εμείς οι σημερινοί Έλληνες μία θέση στην καρδιά μας ώστε να παραδειγματίζουμε τις νέες γενεές.

Ποτέ δεν θα ξεχάσουν οι Έλληνες αυτούς τους Ήρωες αλλά ούτε και τους βυζαντινούς υπανθρώπους και τους χριστιανούς μοναχούς που διέπραξαν αυτή την κτηνωδία. Η Δικαιοσύνη αργεί αλλά πάντα επιτελεί το καθήκον της.

Πηγές:

Ιερεύς Κόρεσος, Βιογραφία

Θ. Κορρές, Το κίνημα των «Ελλαδικών»

Νικηφόρος Βρυέννιος, Ύλη Ιστορίας

Πάπας Γρηγόριος Β’, Επιστολαί

V. N. Zlatarski, Istorija

A. Lombard, Constantin V ].......

Κρατάμε την πηγή για πάρτη μας!Αν νομίζετε ότι ψεύδεται,φέρτε τις αποδείξεις!Δηλαδή τις πηγές που αναφέρει!

Σχετικά θέματα: Ιουδαίοι προς Λέοντα Γ' τον Ίσαυρον:"Υπέγραψε ότι θα κάνεις αυτά που σου λέμε κι εμείς σου..."προφητεύουμε" ότι θα γίνεις αυτοκράτωρ"!

 ΜΙΑ "ΑΓΝΩΣΤΗ" ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΡΩΜΗ(ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ).
  
Το Μυστήριο της Αυτοθυσίας των Ελλήνων Προγόνων.

15 Ιουνίου 2010

Οι Κινέζοι συνεχίζουν τις επετειακές εκδηλώσεις για τη ΜΑΧΗ του ΜΑΡΑΘΩΝΑ,ενώ οι δικοί μας προδότες προσπαθούν να τις παρεμποδίσουν!

  Αναδημοσίευση,με αφορμή τις καταγγελίες που ακούγονται αυτή τη στιγμή στην εκπομπή ΑΘΕΑΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ του Χαρδαβέλα,για την Πρόξενο της Ελλάδας στη Σαγκάη,κυρίας...Σαράντη...!

Μεταξύ των άλλων φέρεται να είπε..."μη μιλάτε για τον Μαραθώνα...Μιά μάχη ήταν...Να μη στεναχωρηθούν και οι φίλοι μας οι Πέρσες..."!!!!!!!!

Δείτε την εν λόγω..."ελληνίδα" στη σελίδα του Προξενείου: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ, ΣΑΓΚΑΗ

Οι καταγγελίες φοβερές που αγγίζουν τα όρια της προδοσίας...

2.500 χρόνια από τη μεγάλη Μάχη του Μαραθώνα!Οι ξεφτίλες προδότες της Ελλάδος το αποσιωπούν!

ΟΛΗ Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠ ΤΟ ΡΩΜΕΪΚΟ!!!


Ο Δήμαρχος Μαραθώνα υπογράφει αυτόγραφα στους Κινέζους που γιορτάζουν το Μαραθώνα.

ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΤΥΠΩΣΑΝ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ,ΣΤΟ ΛΙΒΑΝΟ <<ΕΒΑΨΑΝ>>ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ,Ο ΚΕΝΝΕΝΤΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΗ ΜΑΚΕΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

Φέτος είναι μια επέτειος που τιμά,την Ελλάδα,την Ευρώπη και ολόκληρο τον κόσμο.
Δυόμιση χιλιάδες χρόνια πέρασαν από την εποχή που Αθηναίοι πολίτες,Ελλήνων προμαχούντες,χάραξαν για πρώτη φορά με το αίμα τους αλλά και την παλικαριά τους και την ευφυία τους,τα σύνορα της Ευρώπης.Τα σύνορα του πολιτισμού από τη βαρβαρότητα,της ελευθερίας απ' τη σκλαβιά.
Τον εορτασμό ήδη τον ξεκίνησαν οι Κινέζοι,οι Λιβανέζοι,οι Ινδοί και οι Αμερικάνοι.ΟΙ ΡΩΜΙΟΙ,ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΕΔΡΕΥΟΜΕ,ΕΔΩ,σε αυτόν τον ιερό χώρο που έγινε η μάχη και δοξάστηκε ο άγνωστος στρατιώτης που μετέφερε την είδηση στην αγορά των Αθηνών,ΤΟ ΑΓΝΟΟΥΜΕ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ.Τρέχουμε όλοι για τα χρέη,για τα ομόλογα,για την οικονομία και αγνοούμε αυτό που και την οικονομία αλλά και το μέλλον των παιδιών μας θα εξασφαλίσει.Το ωραιότερο προϊόν αυτού του τόπου,τον πολιτισμό.Το ρωμέϊκο κράτος,προφανώς κατόπιν <<άνωθεν>>εντολών,δεν θέλει μεγάλες παρτίδες με εκείνη την Ελλάδα που ακόμα μας…ταΐζει .Δεν θέλει ακόμα και σε βάρος της οικονομίας μας να φανεί ότι εκείνα τα φώτα και οι αξίες,πληρώνουν και φωτίζουν ακόμα.Κάποιοι εν πάση περιπτώσει δεν θέλουν να φανεί ότι με όλες τις…αυτοκρατορίες κι όλα τα <<υπερμάχω Στρατηγώ>>δεν καταφέραμε να φτάσουμε αυτούς τους γνήσιους Έλληνες και το θαύμα τους ούτε στο νυχάκι.Δεν καταφέραμε να ζήσουμε την πανέμορφη ζωή τους,να γεννήσουμε κάτι απ΄τις αξίες τους,κάτι απ’τα έργα τους που δεν ξεπεράστηκαν ποτέ.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΑ Κ. Σ. ΖΑΓΑΡΗΣ ΠΑΡΑΣΗΜΟΦΟΡΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ!!!

Ο δήμαρχος του Μαραθώνα,ο κ.Ζαγάρης,πρόλαβε και πρότεινε στην κυβέρνηση να ξεκινήσουν με την αρχή του νέου έτους οι εορτασμοί για τα 2500 χρόνια από τη μάχη του Μαραθώνα.Προφανώς μίλησε σε ώτα μη ακουόντων.Αλλά…Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.Επειδή τελικά ο Μαραθώνας,δεν είναι ούτε δικός τους ούτε δικός μας.Είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο και φαίνεται ότι οι <<μπαρμπάριανς>>αρχίζουν και το αντιλαμβάνονται,το καταλαβαίνουν και μας ξεμπροστιάζουν.Δεν είναι ανάγκη να συμφωνεί κανείς με τον τρόπο ζωής και τη φιλοσοφία των Ελλήνων.Αυτό μας πέφτει λίγο δύσκολο,μας έχουν εξοντώσει η καταπίεση και οι δεισιδαιμονίες.Είναι όμως,καιρός, αυτό το ταλαίπωρο ρωμέϊκο να καταλάβει ότι η πηγή εσόδων βρίσκεται εκεί που κάποτε φτύσανε.Και αν θέλουν λεφτά και οικονομία είναι καιρός, μετά…βαίων και κλάδων,να αρχίσουν να γλείφουν!

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ HELLHNΩΝΛΟΓΟΣ
molonlabe.blog.com/
 Σχετικό θέμα:Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ 490 π.Χ. - Η ΜΑΧΗ. ΑΙΣΧΥΛΟΣ 525; π.Χ. - 456; π.Χ.

Δείτε μερικές Κινέζικες σελίδες...

Κοιτάζοντας μπροστά σε 2500 χρόνια από την Αθήνα Μαραθώνα (1) - Φαντάσου _lele_ Σινά blog banner

Baidu Εγκυκλοπαίδεια μαραθώνιο _ εκστρατεία

Ταινία για τη μάχη του Μαραθώνα _ Baidu ξέρει

Στενό θα είναι «χέρι» της Τέταρτης Διεθνούς Μαραθωνίου Κίνας Zheng Kaiguo

Μάχη του Μαραθώνα ήταν μια μεγάλη μάχη στην οποία πόλεμο; - Έχει λυθεί - 

Οι επιτυχόντες υποψήφιοι 2500 Ετήσιος Μαραθώνιος Αθήνας! _ _ Πεδίο Σινά blog με τους μαθητές

Αυτό το έτος είναι το 2500 επέτειος της καταγωγής μαραθώνιο (Σελίδα 1) - αναψυχή - Κίνα Φόρουμ λογιστική άποψη...

Φόρουμ για δέκατη επέτειο της CDC - να σεβαστούμε το γεγονός ότι: σύγχρονες ρωμαϊκές λεγεώνες των μαχητικών πολύ ισχυρότερη από την Han...

επισκεφθείτε Πρέσβυς Καλής Θελήσεως Ντμίτρι Cui στην Μαραθώνα

Γράψτε στην αναζήτηση "επέτειος Μάχης Μαραθώνος",βάλτε τα Κινέζικα και θα βρείτε μερικές χιλιάδες σελίδες...

Σχετικότατον θέμα: Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ Ο ΛΟΥΌ