12 Οκτωβρίου 2010

O Στέφεν Μίλλερ στην αίθουσα Αλέξανδρος για την Ελληνικότητα της Μακεδονίας


Θεσσαλονίκη

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010 και ώρα 18.00 θα μιλήσει ο Στέφεν Μίλλερ στην αίθουσα Αλέξανδρος
( απένταντ
ι απο το Κρατικό Θέατρο ) για την Ελληνικότητα της Μακεδονίας .
Διαβάστε: ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΕΦΕΝ ΜΙΛΛΕΡ

ΟΤΑΝ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΪΣΤΟΡΙΑ...

Του Αντωνίου Α. Αντωνάκου
Καθηγητού – Κλασσικού Φιλολόγου, Ιστορικού –
Συγγραφέως
Αντιπροέδρου του Συνδέσμου των Απανταχού Λακώνων «Ο ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ»
Β΄ Αντιπροέδρου της
Επιτροπής Ενημερώσεως επί των Εθνικών Θεμάτων

Είναι γνωστό από την ιστορία πως, όταν οι μεγάλες δυνάμεις αποφάσισαν να δημιουργήσουν το νέο ελληνικό κράτος, αναγνωρίζοντάς το, φρόντισαν να κάνουν ένα προτεκτοράτο, το οποίο βεβαίως, παρά τις αντίθετες απόψεις των ηρώων αγωνιστών της Επαναστάσεως, φρόντισαν και να το αποσυνδέσουν από τις ρίζες του προγονικού παρελθόντος. Ήθελαν ένα νέο κρατίδιο, το οποίο να μην έχει ρίζες. Έτσι δεν θα είχε φόβο να βλαστήσει και να θεριέψει κρύβοντας το θαμνώδες ιστορικό υπόστρωμα άλλων κρατών.
Είναι ειλικρινά πολύ παράξενο, γιατί όλες οι μετά την απελευθέρωση της Ελλάδος από τους Τούρκους κυβερνήσεις, και παρά τις οποιεσδήποτε εθνικιστικές εξάρσεις κάποιων περιόδων, δεν ανεκήρυξαν μεγάλες ιστορικές στιγμές του κλασσικού παρελθόντος σε εθνικές εορτές. Πράγματι οι μόνες εθνικές εορτές που εορτάζουμε σήμερα είναι η η 25η Μαρτίου του 1821 και η 28η Οκτωβρίου του 1940. Λαμπρές οπωσδήποτε σελίδες της ιστορίας μας αλλά... Δεν ήσαν εξ ίσου σημαντικές η μάχη του Μαραθώνος η η ναυμαχία της Σαλαμίνος;

Διαβάστε περισσότερα...

Βίντεο Έλληνα με "αριστοφανική" φλέβα

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΤΡΑΒΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ;

11 Οκτωβρίου 2010

Τους υποχρεώνει να δίνουν όρκο πίστης στο Ισραήλ

Αμφιλεγόμενο νομοσχέδιο που υποχρεώνει τους μετανάστες που επιθυμούν να λάβουν ιθαγένεια να δίνουν όρκο πίστης στο Ισραήλ ως «εβραϊκό και δημοκρατικό κράτος» ενέκρινε την Κυριακή το ισραηλινό υπουργικό συμβούλιο.
Το υπουργικό συμβούλιο του Ισραήλ ενέκρινε ένα νομοσχέδιο, το οποίο απαιτεί από τους μετανάστες που θα λαμβάνουν την ιθαγένεια να δίνουν όρκο πίστης προς το Ισραήλ ως «εβραϊκό και δημοκρατικό» κράτος.

Η διατύπωση προκάλεσε τις έντονες επικρίσεις Αράβων βουλευτών, οι οποίοι κάνουν λόγο για ρατσισμό και θεωρούν ότι αυτή υπονομεύει τα δικαιώματα της αραβικής μειονότητας της χώρας. Προκάλεσε επίσης εντάσεις στις σχέσεις με τους Παλαιστινίους σε μία εποχή κατά την οποία οι ειρηνευτικές συνομιλίες βρίσκονται σε αδιέξοδο εξαιτίας της άρνησης του Ισραήλ να επεκτείνει το μορατόριο για τον εβραϊκό εποικισμό στη Δυτική Όχθη.

Παρουσιάζοντας το μέτρο στο υπουργικό του συμβούλιο, ο πρωθυπουργός Μπενιαμίν Νετανιάχου το υπερασπίστηκε λέγοντας ότι αντανακλά τη βάση της ύπαρξης του Ισραήλ. «Δεν υπάρχει καμία άλλη δημοκρατία στη Μέση Ανατολή και κανένα άλλο εβραϊκό κράτος στον κόσμο. Αυτή είναι η βάση της ύπαρξής μας και όποιος θέλει να έρθει μαζί μας πρέπει να το αναγνωρίσει αυτό», είπε στους υπουργούς του ο ισραηλινός πρωθυπουργός.

Το νομοσχέδιο υπερψήφισαν 22 υπουργοί και οκτώ το καταψήφισαν, μετέδωσε το ισραηλινό ραδιόφωνο. Ο «όρκος πίστης» θα είναι μία τροποποίηση του Νόμου περί Ιθαγένειας. Δεν θα πρέπει να τον δίνουν οι Άραβες ισραηλινοί πολίτες, ούτε οι μετανάστες, σύμφωνα με τον αποκαλούμενο «Νόμο της Επιστροφής», που προβλέπει ότι κάθε Εβραίος έχει το δικαίωμα να γίνει ισραηλινός πολίτης με τη μετανάστευση.

Επηρεάζει όμως τους Παλαιστινίους της Δυτικής Όχθης και της Λωρίδας της Γάζας - που εκτιμάται ότι ανέρχονται σε 25.000 - οι οποίοι είναι παντρεμένοι με αραβικής καταγωγής Ισραηλινούς και ζητούν να λάβουν την ιθαγένεια, στο πλαίσιο της επανένωσης της οικογένειάς τους.

Πηγή...

"Γι΄ αυτά πολεμήσαμε"

Ο Ιερώνυμος κατηγορεί το 1821 και τον Διαφωτισμό!


Οι υποσημειώσεις με έντονα, δικές μας και ρωτάμε: εσείς κύριε Αρχιεπίσκοπε Ιερώνυμε γι΄ αυτά πολεμήσατε;

Του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου:

Oι δύσκολες ημέρες που διέρχεται ο τόπος μας καλούν την Εκκλησία να δείξει και πάλι την προφητική διάσταση της διακονίας της, δηλαδή την εν Πνεύματι Αγίω διάγνωση των αιτίων της κρίσεως και την κλήση σε μετάνοια, προς υπέρβαση των συνεπειών του εκτροχιασμού μας από τον σωστό δρόμο.

Η οικονομική κρίση είναι το πιο επώδυνο σύμπτωμα μιας νόσου, η οποία είναι πρώτιστα πνευματική και θέτει άμεσα το ερώτημα πώς βιώνουμε την Εκκλησία εμείς οι ίδιοι και για ποιον λόγο και με ποια Εκκλησία επιθυμούν να διαλεχθούν οι σύγχρονοι φορείς της εξουσίας. Από την Επανάσταση του 1821 μέχρι σήμερα δύο εντελώς αντίθετες τάσεις οδήγησαν στην επικράτηση του ατομοκεντρισμού. Από τη μία πλευρά το πνεύμα του διαφωτισμού, προβάλλοντας τον αυτοπροσδιορισμό και την υποβάθμιση της Θρησκείας και της Παράδοσης. Και από την άλλη πλευρά η συνειδητή ή ανεπίγνωστη προσπάθεια μεταλλαγής της παραδοσιακής ευσέβειας σε ευσεβισμό, που καλλιεργούσε τη νοοτροπία της ατομικής σωτηρίας και τη φοβία της συμμετοχής στα κοινά.

Αυτά είναι ξένα προς την παράδοσή μας. Η πίστη των Ορθόδοξων είναι Χριστοκεντρική και Εκκλησιοκεντρική και γι΄ αυτό καλλιεργεί ολοκληρωμένες προσωπικότητες και γεννά συλλογικά πολιτισμικά επιτεύγματα. Για τον ορθόδοξο Χριστιανό δεν υπάρχουν εκκλησιαστικές και πολιτικές διακρίσεις όσον αφορά την ηθική υπόσταση του πολίτη ως πιστού ή του πιστού ως πολίτη.

Η λαϊκή μας παράδοση είναι ασυγχύτως και αδιαιρέτως ζυμωμένη με την εκκλησιαστική μας παράδοση. «Η μόρφωση, η παιδεία που δηλώνει ο Μακρυγιάννης, δεν είναι κάτι ξεχωριστό ή αποσπασματικά δικό του· είναι το κοινό χτήμα, η ψυχική περιουσία μιας φυλής, παραδομένη για αιώνες και χιλιετίες, από γενιά σε γενιά, από ευαισθησία σε ευαισθησία· κατατρεγμένη και πάντα ζωντανή, αγνοημένη και πάντα παρούσα- είναι το κοινό χτήμα της μεγάλης λαϊκής παράδοσης του Γένους. Είναι η υπόσταση, ακριβώς, αυτού του πολιτισμού, αυτής της διαμορφωμένης ενέργειας, που έπλασε τους ανθρώπους και το λαό που αποφάσισε να ζήσει ελεύθερος ή να πεθάνει στα ΄21» υπογραμμίζει ο Γ. Σεφέρης.

Πώς θα ξαναβρούμε αυτό το πνεύμα; Πώς θα πείσουμε τους εαυτούς μας, τον λαό και τους άρχοντές μας να αλλάξουμε νοοτροπία; Πώς θα συνειδητοποιήσουμε ότι τα ιερά και τα όσια τοποθετούνται υπεράνω οικονομικών κρίσεων και συμφερόντων; Σήμερα, που διατυπώνονται θρασείες προτάσεις από εταίρους μας περί εκποιήσεως των μνημείων μας, ο λόγος του Μακρυγιάννη είναι αποκαλυπτικός;

«Είχα δυο αγάλματα περίφημα (...) τα ΄χαν πάρει κάτι στρατιώτες και στ΄ Αργος θα τα πουλούσαν κάτι Ευρωπαίων· χίλια τάλαρα γύρευαν (...) Πήρα τους στρατιώτες, τους μίλησα: Αυτά, και δέκα χιλιάδες τάλαρα να σας δώσουνε, να μην το καταδεχτείτε να βγουν από την πατρίδα μας. Γι΄ αυτά πολεμήσαμε». Ιδού πώς σχολιάζει ο Γ. Σεφέρης αυτή τη στάση: «Καταλαβαίνετε; Δε μιλά ο Λόρδος Βύρων, μήτε ο λογιότατος, μήτε ο αρχαιολόγος· μιλά ένας γιος τσοπάνηδων της Ρούμελης με το σώμα γεμάτο πληγές. "Γι΄ αυτά πολεμήσαμε". Δεκαπέντε χρυσοποίκιλτες Ακαδημίες δεν αξίζουν την κουβέντα αυτού του ανθρώπου». Η κρίση που διαπερνά την οικουμένη δεν προέκυψε ξαφνικά. Αλλο αν, χρόνια τώρα, κωφεύουμε στις προειδοποιήσεις, αγνοούμε τα σημεία των καιρών και εθελοτυφλούμε στις ορατές επιπτώσεις της απληστίας και της αλαζονικής διαχειρίσεως του κτιστού κόσμου και των αδύναμων αδελφών μας απανταχού της γης. Οι ειδικοί επιστήμονες μας προειδοποιούν από καιρό ότι η κρίση των θεσμών και η ηθική έκπτωση και αδιαφορία που διέπουν τη ζωή των ανθρώπων αλληλοτροφοδοτούνται, και το τελικό τους αποτέλεσμα γίνεται ορατό στις αποτυχίες και τα προβλήματα που σωρεύονται στην παγκόσμια οικονομία. Μεταφράζοντας αυτές τις σκέψεις σε θεολογικούς όρους, θα πρέπει να συμφωνήσουμε ότι η φιλαυτία που διέπει τον σύγχρονο κόσμο συνεπάγεται μια αλαζονική διαχείριση της ζωής και της κτίσεως. Συνεπάγεται την άρνηση οιουδήποτε περιορισμού της απληστίας και ευοδώνει την αναίσχυντη ανοχή του πλουτισμού σε βάρος των πτωχών και των αδυνάτων.

Και τώρα που έγιναν αισθητές οι συνέπειες της ύβρεως, της οργάνωσης της ζωής μας σαν να μην υπάρχει Θεός- οπότε όλα επιτρέπονται- καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε τις συνέπειες της αφροσύνης και του ατομικοκεντρικού πολιτισμού που οικοδομήθηκε με τα ιδεολογικά υλικά της νεωτερικής αλαζονείας.

Δεν είναι, όμως, δυνατόν να αναμετρηθούμε με τα βαθύτερα ζητήματα που θέτει η παρούσα κρίση, εάν δεν διαλεχθούμε πρώτα με τον εαυτό μας και δεν αντιμετωπίσουμε με πνεύμα μετανοίας τα ενδοεκκλησιαστικά μας προβλήματα. Χρειάζεται, επίσης, να συνειδητοποιήσουμε με νηφαλιότητα ότι σήμερα ακόμη και οι καλοπροαίρετοι άνθρωποι έχουν ανατραφεί με τη νοοτροπία της εκκοσμικευμένης νεωτερικότητας και αγνοούν ή τελούν σε σύγχυση σχετικά με το τι είναι η Εκκλησία και ποιο είναι το έργο και ο σκοπός της.

Στη σύγχυση συμβάλλουμε και εμείς οι Ιεράρχες, όταν πολιτικολογούμε ή καλλιεργούμε εντάσεις και υποθάλπουμε ιδεολογικές αντιπαλότητες. Τούτο εν τέλει διευκολύνει την πόλωση και αυτούς που την επιθυμούν και την εκμεταλλεύονται αλλά υπονομεύει την προσπάθειά μας. Ο λαός περιμένει από εμάς νηφαλιότητα και ειρηνοποιό παρουσία. Αθόρυβη αλλά αποτελεσματική διαχείριση των μειζόνων θεμάτων που μας συνέχουν όλους. Αλλο χύνω το αίμα μου για την πατρίδα όταν χρειαστεί και άλλο ευκαίρως- ακαίρως προβάλλω μία εικόνα της Εκκλησίας ωσάν να είναι θεσμός προσόμοιος του στρατού ή των κομματικών παρατάξεων.

Ιδιαίτερα, καθώς η ιστορία των νεότερων χρόνων έχει δείξει ότι πολλές φορές, όταν η κρατική εξουσία βρέθηκε σε δύσκολη θέση, πολιτική ή οικονομική, η εύκολη λύση ήταν η μετάθεση της προσοχής του λαού προς στην Εκκλησία, διά της προβολής αρνητικών εικόνων ή μεγαλοποιώντας μεμονωμένα ατοπήματα. Ομως, ακόμη και αν κάποιες από τις ρίζες ενός δέντρου χρειάζονται εξυγίανση, με ποιους χυμούς θα θρέψει τον καρπό του αν καταστρέψουμε όλη τη ρίζα;

Η ανάγκη αλλαγής νοοτροπίας αφορά και σε υλικούς τομείς. Το 96% της εκκλησιαστικής περιουσίας έχει ξοδευτεί άλλοτε για αγαθοεργίες αλλά και πολλές φορές εξανεμιζόμενο ή απαλλοτριούμενο. Είναι καιρός να γίνει μια ενδελεχής μελέτη ώστε να γνωρίζουμε τι και πώς αξιοποιήθηκε, τι χάθηκε και τι πρέπει να κάνουμε με το εναπομείναν 4%, με σκοπό τη διακονία του πλησίον και την αλληλέγγυα στάση προς την πολιτειακή ευαισθησία στα προβλήματα του χειμαζόμενου λαού μας.

Το καθήκον μας σήμερα είναι διπλό. Εχουμε χρέος να εργασθούμε δυναμικά για τον επανευαγγελισμό του λαού μας και την αναβάθμιση της ενορίας και των κληρικών μας. Και, ταυτοχρόνως, να σηκώσουμε τα μανίκια- πρώτοι οι Αρχιερείς- και να δραστηριοποιηθούμε στην αρωγή του λαού μας με έργα και συγκεκριμένες προσφορές. Και αν σταθούμε σωστά, όπως πάντοτε έπραξε σε κρίσιμες ώρες η Εκκλησία μας, τότε και μόνον θα έχουμε δικαιώματα απαιτήσεων, κριτικής ή και καταγγελίας όσων δεν ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της κοινωνικής και πολιτειακής τους θέσης και απέναντι στο εθνικό και ιστορικό καθήκον.

Το Βήμα
12830.gr

ΙΧΩΡ

10 Οκτωβρίου 2010

Μία γωνιά ελευθερία, ένα δέντρο...

Μεσ' την ασχήμια του μυαλού σας σαραβάλιασα

μα δεν ανήκω στο δικό σας το βασίλειο

κι αφού μισο αιωνα γνώμη πια δεν άλλαξα

κάντε πιο πέρα μη μου κρύβεται τον ήλιο

Μία γωνιά ελευθερία θέλω μόνο

για να μυρίσω τη φωτιά όταν θα ανάβει*

να ξαπλώσω στη βροχή να ξεδιψάσω

το μυαλό μου μεσ' το λούκι σας πριν χάσω

Μια μυτιά απ' οξυγόνο να γουστάρω

πόσο κάνουν λίγες τζούρες να τις πάρω

μία γωνιά ελευθερία, ένα δέντρο

κι όχι αυτή που θα με πάει στον Άγιο Πέτρο [χ2]

Μέσα στην μούχλα του μυαλού σας χρώμα άλλαξα

αυτή η βρωμιά όχι πως έγινα δικός σας

μα εγώ δεν θέλω τη δική σας εξορία

μη μου στερείτε την δική μου ελευθερία

Στίχοι: Άγνωστος

Μουσική: Άγνωστος


*Να ηχήσει όλος ο αιθέρας, η γη, η θάλασσα και οι πνοές των ανέμων.
Όρη και Τέμπη σιγήστε.
Ήχοι και φωνές πουλιών παύσατε.
Γιατί μέλλει να μας συντροφεύσει ο Φοίβος, ο Φωσφόρος Βασιλεύς.
Απόλλωνα, θεέ του ήλιου και της ιδέας του φωτός, στείλε τις ακτίνες σου και άναψε την ιερή δάδα…

Η εκδίκηση του Τρίτου Κόσμου!

Μπούμερανγκ η παγκοσμιοποίηση για τη Δύση

chinese_factory_workerΡίγη ανησυχίας διέτρεχαν τη σπονδυλική στήλη οποιουδήποτε έριχνε μια ματιά στους κεντρικούς πρωτοσέλιδους τίτλους των ευρωπαϊκών εφημερίδων προχθές.
«Η Ευρώπη και οι χώρες της Ασίας αντιμέτωπες για τα νομίσματα» ήταν π.χ. ο τίτλος της γαλλικής «Μοντ». Ίδιο θέμα και απέναντι από το στενό της Μάγχης: «Ο επικεφαλής του ΔΝΤ προειδοποιεί εναντίον πολέμων για τις συναλλαγματικές ισοτιμίες» είχαν κύριο τίτλο οι «Φαϊνάνσιαλ Τάιμς» του Λονδίνου. «Νομισματικός πόλεμος» ήταν ο τίτλος κορυφαίου πρωτοσέλιδου κύριου άρθρου της γερμανικής «Φράνκφουρτερ Αλγκεμάινε».
Οι «Τάιμς της Νέας Υόρκης» είχαν προηγηθεί στην παγκόσμια έκδοσή τους μία μέρα νωρίτερα: «Χειραγωγοί νομισμάτων; Οι πάντες» τιτλοφορούσε πρωτοσέλιδη ανάλυσή της, που άρχιζε με τον εξής χαρακτηριστικό τρόπο: «Καθώς οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Ευρώπη κλιμακώνουν τη μάχη τους με τους Κινέζους ηγέτες γύρω από την τεχνητά χαμηλή τιμή του κινεζικού νομίσματος, ένας αυξανόμενος αριθμός χωρών υποχωρεί από μερικούς κανόνες ελεύθερης αγοράς που καθοδηγούσαν το διεθνές εμπόριο τις τελευταίες δεκαετίες και άρχισαν να παίζουν με τους κινέζικους κανόνες».
Αμερικανοί και Ευρωπαίοι πιέζουν ασφυκτικά το τελευταίο διάστημα την Κίνα να ανατιμήσει το νόμισμά της, το ρενμινμπί γιουάν, γιατί με την ισοτιμία που έχει μέχρι στιγμής είναι ουσιαστικά αδύνατον να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε ανεπτυγμένη χώρα τα πάμφθηνα κινεζικά προϊόντα αλλά και να πουλήσει αμερικανικά ή ευρωπαϊκά προϊόντα σε υποτυπωδώς αξιόλογο τμήμα του κινεζικού πληθυσμού, αφού η ισοτιμία του γιουάν τα καθιστά πανάκριβα. Όταν π.χ. τα εργατικά κινεζικά μεροκάματα στη βιομηχανία ή στις κατασκευές κυμαίνονται από… 80 λεπτά (!) έως 2 ευρώ, πώς να μην είναι τα κινέζικα προϊόντα ασύλληπτα φθηνά;
Όσο η οικονομική παγκοσμιοποίηση λειτουργούσε υπέρ των ΗΠΑ και των ευρωπαϊκών μεγάλων χωρών, καθώς οι επιχειρήσεις τους εγκαθίσταντο σε τριτοκοσμικές χώρες με πάμφθηνα μεροκάματα και πουλούσαν τα προϊόντα τους στην Αμερική και την Ευρώπη αυξάνοντας τα περιθώρια κέρδους τους θεαματικά, όλα ήταν καλά κι ωραία, παρά τις μαχητικές διαμαρτυρίες των Ευρωπαίων και Αμερικανών εργατών που έχαναν τις δουλειές τους.
Τώρα όμως που κινέζικες, βραζιλιάνικες, βιετναμέζικες, ινδικές και λοιπές τριτοκοσμικές επιχειρήσεις παράγουν οι ίδιες προϊόντα με τα οποία πλημμυρίζουν τις αγορές της Δύσης σε τιμές εκτός οποιασδήποτε δυνατότητας ανταγωνισμού, ΗΠΑ και ΕΕ άρχισαν την γκρίνια και τις απειλές, ξεχνώντας όλους τους όρκους τους στο «ελεύθερο εμπόριο».
Οι γερμανικές και οι γαλλικές εφημερίδες απειλούν πλέον με την επιβολή δασμών στα κινεζικά και άλλα τριτοκοσμικά προϊόντα, αν η Κίνα δεν επιτρέψει την ισχυρή ανατίμηση του ρενμινμπί.
Οι Αμερικανοί βουλευτές κινούνται ήδη για να προωθήσουν στο Κογκρέσο μέτρα επιβολής δασμών και άλλων περιορισμών στη διακίνηση κινεζικών προϊόντων στις ΗΠΑ.
Η απάντηση ήρθε προχθές από τον Κινέζο πρωθυπουργό Γουέν Ζιαμπάο, ο οποίος βρισκόταν στις Βρυξέλλες, όπου συναντήθηκε με τον πρόεδρο της ευρω-ομάδας Ζαν-Κλοντ Γιουνκέρ, τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας Ζαν-Κλοντ Τρισέ και τον επίτροπο Οικονομικών και Νομισματικών Υποθέσεων της Κομισιόν Όλι Ρεν.
«Μην εργάζεστε για να μας πιέσετε γύρω από την ισοτιμία του ρενμινμπί», δήλωσε ο Κινέζος πρωθυπουργός, τονίζοντας ότι οι εξαγωγικές επιχειρήσεις της χώρας του έχουν μικρά περιθώρια κέρδους και δεν μπορούν να αντέξουν την επιβολή δασμών σαν αυτούς που προωθούν οι Αμερικανοί στο Κογκρέσο. «Πολλές από τις εξαγωγικές επιχειρήσεις μας θα κλείσουν σε μια τέτοια περίπτωση. Οι εσωτερικοί μετανάστες που εργάζονται σε αυτές θα πρέπει να γυρίσουν στα χωριά τους. Αν η Κίνα αντιμετωπίσει κοινωνική και οικονομική αναταραχή, αυτό θα ήταν καταστροφή για ολόκληρο τον κόσμο», ισχυρίστηκε ο Γουέν Ζιαμπάο.
«Είναι καθαρό ότι αρχίζει να κυκλοφορεί η ιδέα πως τα νομίσματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως πολιτικό όπλο», παραδέχθηκε ο πρόεδρος του ΔΝΤ, Ντομινίκ Στρος-Καν.
Όσο η οικονομική παγκοσμιοποίηση λειτουργούσε υπέρ των ΗΠΑ και των ευρωπαϊκών μεγάλων χωρών, όλα ήταν καλά κι ωραία, παρά τις μαχητικές διαμαρτυρίες των Ευρωπαίων και Αμερικανών εργατών που έχαναν τις δουλειές τους.
Θύμα της ΕΕ τα… ελληνικά ομόλογα;
Λύσσαξαν οι Αγγλογάλλοι που ο Κινέζος πρωθυπουργός παρουσίασε στις Βρυξέλλες ως θετική κίνηση προς την ΕΕ εκ μέρους του Πεκίνου την αγορά ελληνικών κρατικών ομολόγων. «Οικονομολόγοι έλεγαν ότι η κινεζική αγορά ελληνικών ομολόγων θα ωθήσει προς τα πάνω το ευρώ σε σχέση με το ρενμινμπί» έγραφαν εν πάση σοβαρότητι στην πρώτη σελίδα τους οι «Φαϊνάνσιαλ Τάιμς», υπονοώντας έτσι ότι είναι… εχθρική προς την Ευρώπη ενέργεια!
Λιγότερο μακιαβελική η γαλλική «Μοντ» εκμηδένιζε την πολιτική σημασία της κινεζικής ενέργειας, γράφοντας επίσης στην πρώτη σελίδα της ότι για το Πεκίνο «είναι καλύτερα να αποταμιεύει σε ευρώ παρά σε δολάρια, τα οποία υποτιμά η ίδια η κεντρική τράπεζα των ΗΠΑ».
Γιώργος Δελαστίκ – Έθνος
Πηγή...

Σχετικό θέμα:Κινήσεις στην παγκόσμια σκακιέρα... 

09 Οκτωβρίου 2010

Παραβιάζει ο Άρης Πουλιανός τους όρους χρήσης του youtube ;

“Κατεβάσανε” το βίντεο του Άρη Πουλιανού 2 μέρες μετά την δημοσιευσή μας!!
Δύο μέρες χρειαστήκανε και μερικές αναδημοσιεύσεις από μερικά ιστολόγια του θέματος που δημοσιεύθηκε στο “ΒΙΣΑΛΤΗΣ” σχετικά με το κρανίο του Αρχανθρώπου των Πετραλώνων,και το βίντεο του Δρ.Άρη  Πουλιανού…έκανε φτερά!
Τί ανέφερε η δημοσιογράφος στο βίντεο;
“Ένα εύρημα Ελληνικό,που όσο απλά ανακαλύφθηκε άλλο τόσο σύνθετα εξαφανίστηκε.Έτσι η απόδειξη ότι ο αρχαιότερος Ευρωπαίος ήταν ο Άνθρωπος των Πετραλώνων,παραμένει καλά κρυμμένη σε κάποιες σκοτεινές άγνωστες αποθήκες.Όσο  για το μουσείο των Πετραλώνων,στην περιφέρεια της Τρίγλιας στην Χαλκιδική,στερείτε το εύρημα που έκρυβε στα σπλάχνα της η Γη,εξαιτίας εκείνων που δεν θέλησαν να αποδεχθούν την νέα πραγματικότητα,και να ταράξουν τις διεθνείς ισορροπίες.”
H youtube το “κατέβασε” με την δικαιολογία παραβίασης των όρων χρήσης!
Δηλαδή όλη αυτή η σαβούρα που κυκλοφορεί εκεί μέσα και καταπατεί πνευματικά δικαιώματα δεν αποτελεί παραβίαση των όρων χρήσης;
Φυσικά γνωρίζουμε πολύ καλά τους λόγους για τους οποίους κατέβηκε,άλλα και το τι προηγείται της διαγραφής ενός βίντεο.
Τι τους φοβίζει αφού ο κ.Πουλιανός είναι γραφικός και λέει παραμύθια;
Καταλαβαίνεται λοιπόν το τι παίζεται…
Περιμένοντας ίσως και την σειρά μας,πάρτε λίγο Πουλιανό για να έχετε….

ΒΙΣΑΛΤΗΣ

Ολυμπία

Ο "ορθόδοξος άγιος" Λώτ!Ο προ...χριστού...χριστιανός και μάλιστα...ορθόδοξος!Αυτά διδάσκουν στα παιδιά των Ελλήνων!Τυχαίο;Δε νομίζω!

Ο ορθόδοξος άγιος Λώτ, μεγάλη η χάρη του και τα έργα του Ο ορθόδοξος άγιος Λώτ, μεγάλη η χάρη του και τα έργα του
Σαν σήμερα 9 Οκτωβρίου 2010, η ορθόδοξη εκκλησία γιορτάζει την μνήμη του αγίου Λώτ. Τα έργα του θαυμαστά και πιο θαυμαστό για τους ορθόδοξους χριστιανούς το γεγονός ότι συνουσιάστηκε με τις κόρες του.
Διαβαζουμε στο θεοπνευστο κειμενο Γενεσις,κεφαλαιο ΙΘ',εδαφια 31-38
"Ειπε η μεγαλυτερη στη μικροτερη: Ο πατερας μας ειναι μεγαλος και δεν υπαρχει κανενας πανω στη γη για να μπει μεσα μας οπως αρμοζει σε καθε γυναικα.Ελα να ποτισουμε τον πατερα μας κρασι και να πλαγιασουμε μαζι του και να γεννησουμε απογονους απο το σπερμα του πατερα μας.Εποτισαν λοιπον τον πατερα τους κρασι εκεινη τη νυχτα και αφου μπηκε η μεγαλυτερη πλαγιασε με τον πατερα της και δεν καταλαβε ο Λωτ οτι πλαγιασε διπλα του και σηκωθηκε.Και συνεβη την αλλη μερα και ειπε η μεγαλυτερη στη νεωτερη:να εγω που πλαγιασα χθες με τον πατερα μας.Να τον ποτισουμε και αυτη τη νυχτα και να μπεις να κοιμηθεις μαζι του και να γεννησουμε απο το σπερμα του πατερα μας.Εποτισαν λοιπον και εκεινη τη νυχτα κρασι τον πατερα τους και αφου μπηκε η νεωτερη κοιμηθηκε με τον πατερα της και δεν καταλαβε ο Λωτ οτι πλαγιασε διπλα του και σηκωθηκε.Και συνελαβαν οι διο κορες του Λωτ απο τον πατερα τους.Και γεννησε η μεγαλυτερη γιο και τον ονομασε Μωαβ λεγοντας: απο τον πατερα. Αυτος υπηρξε ο πατερας των Μωαβιτων μεχρι την σημερινη ημερα.Γεννησε και η νεωτερη αγορι και το ονομασε Αμμαν,λεγοντας,γιος απο το γενος μου.Αυτος ειναι ο πατερας των Αμμανιτων μεχρι την σημερινη ημερα."
Δύο νύκτες ο Λώτ ξεφάντωνε με τις κόρες του. Και λένε οι Χριστιανοί δεν καταλάβαινε, ήταν μεθυσμένος, άρα αθώος.
1. Την πρώτη νύκτα δεν κατάλαβε, την δεύτερη όμως;
2. Καλά ο Λώτ δεν καταλάβαινε, ο πάνσοφος θεός όμως κοιμόταν ;
3. Αν ήθελε να αποφύγει το γεγονός της αιμομιξίας ο Θεός των Εβραίων και των Χριστιανών, γιατί δεν προνόησε να αφήσει έστω και ένα αρσενικό ζωντανό για να τεκνοποιήσουν οι κόρες του Λώτ;
Συμπέρασμα. Ο Γιαχβέ είχε θεικό σχέδιο, να νομιμοποιήσει την αιμομιξία και να κάνει τα κτήνη που μέχρι σήμερα ασελγούν στις κόρες τους και βγάζουν την κάθε διαστροφή τους πάνω στα ίδια τους τα παιδιά , να μην έχουν τύψεις και βάρος στην συνείδηση τους.
Χαρείτε Χριστιανοί!!
Βαράτε τις καμπάνες!! Ο Λώτ γιορτάζει.

ΙΧΩΡ

Σχετικά θέματα:ΥΠ.Παιδείας ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ 

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ 

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΤΡΕΛΑ 

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΕΛΛΑΔΕΜΠΟΡΟΙ