17 Ιουλίου 2011

Τζέφρυ προς Χίλαρυ για την εξαφάνιση του πίνακα Η ΕΛΛΑΣ ΕΥΓΝΩΜΟΝΟΥΣΑ:"Θέλαμε να έχουμε κάτι ποιό μοντέρνο,γιατί συνήθως η ατμόσφαιρα εδώ ήταν πιο βαριά,πιο καταθλιπτική"...


ΕικόναΕικόναΟ άνθρωπος δεν παίζεται!
Τέτοιο χέσιμο από χαρά δεν κρύβεται...
Σαν μικρό παιδί που ήρθε να του φέρει δώρα η νουνά του!
Κι επειδή τίποτα δεν ήταν τυχαίο,αλλά στημένος ο "θαυμασμός" της..."Χείλαρης" για τον..."πίνακα",για να ακουστεί σε όλον τον κόσμο,ότι οι Δελφοί..."είναι ένα μικρό νησάκι του...Αιγαίου"...!(Βλέπετε μια...γραμμή στο κέντρο του..."πίνακα")!
Αλλά,ρε αλλόφυλε,τι κουβέντα ήταν αυτή που είπες;


Jeffrey George Papandreou:"Θέλαμε να έχουμε κάτι ποιό μοντέρνο,γιατί συνήθως η ατμόσφαιρα εδώ ήταν πιο βαριά,πιο καταθλιπτική"...!!!

Ώστε Τζέφρυ,είναι βαριά και καταθλιπτική η Ιστορία της Ελλάδος;
Ώστε τόσο πολύ σε ενοχλεί η Ιστορία μας!
Αλλά,βέβαια,πως μπορούσες να αντέχεις πίσω σου την Ελλάδα να ευγνωμονεί τα παιδιά της που την απελευθέρωσαν προσφέροντάς της ΟΛΕΣ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΟΥΣ!

ΕΝΩ ΕΣΥ ΗΡΘΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙΣ ΒΟΡΑ ΣΤΑ ΠΙΡΑΝΧΑΣ ΤΗΣ ΡΑΤΣΑΣ ΣΟΥ...


Μπράβο Τζέφρυ...τουλάχιστον είπες την αλήθεια,γιατί όπως λέει και η λαϊκή παροιμία:"θέλει η πουτάνα να κρυφτεί,αλλά η χαρά δεν την αφήνει"...!Κι εσύ ήσουν χεσμένος μέχρι τα μπατζάκια...για το ξεπούλημα της Ελλάδος. 

3 σχόλια:

  1. Όση σχέση έχει ο φάντης με το ρετσινόλαδο, την ίδια ακριβώς σχέση έχει και ο Τζέφρι-Τσαντ-Μινέϊκο-Παπαντρέου με την Ελλάδα. Οι δε "ψηφοφόροι" του να τον χαίρονται!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "είδε ο γύφτος την γενιά του και αναγάλλιασε η καρδιά του".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντιγράφουμε το σχόλιο που έστειλε η Αφροδίτη στο δίδυμο μπλογκ μας:
    http://alfeiospotamos.wordpress.com/2011/07/17/%CF%84%CE%B6%CE%AD%CF%86%CF%81%CF%85-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%87%CE%AF%CE%BB%CE%B1%CF%81%CF%85-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BE%CE%B1%CF%86%CE%AC%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CF%84/#comments

    Ἀφροδίτη ἔγραψε
    Ἰουλίου 20, 2011 στἰς 3:39 μ.μ. e

    Ὁ Θεόδωρος Στάμος δὲν ἦταν Ἕλληνας. Ἦταν ἑλληνοαμερικανός γεννημένος στὸ Μανχάτταν ἀπὸ Ἕλληνες γονεῖς. Ἐκεῖ, στὴν Ν. Ὑόρκη, σπούδασε, ἔδρασε καὶ ἔγινε γνωστὸς ὡς ἕνας ἀπὸ τοὺς νεώτερους καλλιτέχνες τοῦ ἀφηρημένου ἐξπρεσιονισμοῦ τῶν δεκαετιῶν τοῦ ’40 καὶ ’50.

    Ὁ Στάμος ἔγινε γνωστὸς καὶ ὡς πρωταγωνιστὴς σκανδάλου γύρω ἀπὸ τὴν διαχείριση τῶν ἔργων τοῦ μεγάλου ἀμερικανοῦ ἐξπρεσιονιστῆ ζωγράφου Μάρκ Ρόθκο, τοῦ ὁποίου ὑπῆρξε φίλος καὶ ὁ ὁποῖος τὸν ὥρισε μαζὶ μὲ ἄλλους τρεῖς ὡς ἐκτελεστὴ τῆς διαθήκης του. Κατὰ τὴν διάρκεια πολύκροτης δίκης ποὺ διεξήχθη κατόπιν καταγγελιῶν τῶν παιδιῶν τοῦ Ρόθκο, ἀπεδείχθη ὅτι οἱ τρεῖς ἐκτελεστὲς τῆς διαθήκης εἶχαν προσπορισθεῖ προσωπικὰ ὀφέλη ἀπὸ τὴν πώληση σὲ ὑπερβολικὰ χαμηλὴ τιμὴ πινάκων τοῦ Ρόθκο σὲ γκαλλερὶ μὲ τὴν ὁποίαν εἶχαν συνεργασία. Τοὺς ἐπεβλήθη πρόστιμο 9 ἐκ. δολ. (σὲ τιμὲς 1975…), οἱ συναλλαγὲς ἀκυρώθηκαν καὶ ὁ Στάμος ἔχασε μέχρι καὶ τὸ σπίτι του.

    Κάπου ἐκεῖ οὐσιαστικῶς ἔληξε καὶ ἡ καριέρα τοῦ Στάμου στὶς ΗΠΑ. Ὁ ζωγράφος θυμήθηκε τὴν πατρίδα τῶν γονιῶν του, ὅπου ἄρχισε πλέον νὰ ἐκθέτει καὶ ὅπου τελικὰ πέθανε, χαρίζοντας καὶ 43 ἔργα του στὴν Ἐθνικὴ Πινακοθήκη. Αὐτὸς εἶναι ὁ ζωγράφος ποὺ ἐξετόπισε τὸν Βρυζάκη ἀπὸ τὸ πρωθυπουργικὸ γραφεῖο. Ἔργα του πρὸς πώλησιν γιὰ ὅποιον ἐνδιαφέρεται ἐδῶ.

    Ἀντὶ ἐπιλόγου τοῦ παρόντος σημειώματος ἰἰδοὺ ποιὸς ἦταν ὁ Θεόδωρος Βρυζάκης, ὁ δημιουργὸς τῆς εὐγνωμονούσης Ἑλλάδος ποὺ δὲν ἄρεσε στὸν κ. Παπανδρέου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή