<<ΜΑΧΕΣΘΑΙ ΧΡΗ ΤΟΝ ΔΗΜΟΝ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΟΚΩΣΠΕΡ ΤΕΙΧΕΟΣ>>
Ηράκλειτος Εφέσιος !!! …….
…( Ο ΔΗΜΟΣ ΔΛΔ Ο ΛΑΟΣ ) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΧΕΤΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΤΕΙΧΗ
ΤΑ ΤΕΙΧΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΤΗ !!! ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΑΙ ΤΑ ΤΕΙΧΗ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΤΗΣ ΤΕΙΧΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΜΗΣ ΤΑΞΗΣ; ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ;
<< ΞΥΝ ΝΟΩ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΙΣΧΥΡΙΖΕΣΘΑΙ ΧΡΗ ΤΩ ΞΥΝΩ ΠΑΝΤΩΝ ΟΚΩΣΠΕΡ ΝΟΜΩ ΠΟΛΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΣ ΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΓΑΡ ΠΑΝΤΕΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΕΙΟΙ ΝΟΜΟΙ ΥΠΟ ΕΝΟΣ ΘΕΙΟΥ ΚΡΑΤΕΙ ΓΑΡ ΤΟΣΟΥΤΟΝ ΟΚΟΣΟΝ ΕΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΕΞΑΡΚΕΙ ΠΑΣΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΙΝΕΤΑΙ>> ,,,,
…( ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΤΩΝ ΟΛΩΝ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Η ΠΟΛΙΣ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟΝ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΝ ΔΙΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΝΟΜΟΝ ΤΟΝ ΘΕΙΟΝ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ) ……
ΜΑΣ ΛΕΓΕΙ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟΝ ΟΠΩΣ ΤΑ ΤΕΙΧΗ. Η ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ((ΜΑΧΕΣΘΑΙ …. ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ )) ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΝΟΜΟΙ ΕΚΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΙΟΝ ΝΟΜΟΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΝΟΜΟΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΘΕΙΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΝΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΑΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΘΕΙΟΥ ΝΟΜΟΥ Η ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ !! Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΤΙΟΝ ΟΛΩΝ
<< ΓΙΝΟΜΕΝΩΝ ΓΑΡ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΤΟΝΔΕ>> ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ (( ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ )) ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ( ΚΑΝΟΝΕΣ ) ΤΟΥ (( ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ )) Η ΗΡΑΚΛΕΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΟΔΟΣ ΕΝΑ ΓΟΝΙΜΟ ΧΩΡΑΦΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΤΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΡΙΖΩΣΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ……
Ροδούλα Ευκλή
…………………………………………….
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου