31 Ιουλίου 2009

"Ευριπίδου Σπαράγματα" στον Επικούριο.

http://apia-epikourios.blogspot.com/

"Ευριπίδου Σπαράγματα" στον Επικούριο






Βασισμένη σε αποσπάσματα, εκτεταμένα ή μη, από τις χαμένες τραγωδίες του Ευριπίδη είναι η παράσταση «Ευριπίδου Σπαράγματα ή Απλά Μαθήματα μιας Άγνωστης Μυθολογίας», συμπαραγωγή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Αγρινίου και του Ελληνικού Φεστιβάλ που θα παρουσιαστεί το Σάββατο 1 Αυγούστου στο ναό του Επικούριου Απόλλωνα.
Ως γνωστόν σώζονται ακέραια 19 δράματα του μεγάλου τραγικού. Υπάρχουν όμως και αρκετά σπαράγματα (αποσπάσματα) από πολλές τραγωδίες του, που δεν διασώθηκαν ολόκληρες. Αποφθέγματα, διδάγματα, μέρη διαλόγων, μονολόγων, χορικά, υλικό πλουσιότατο, άκρως ενδιαφέρον, ακριβώς γιατί προσφέρει ερεθίσματα, νύξεις, εξαιρετικά γοητευτικές στον μυστηριώδη και όχι ξεκάθαρο ειρμό τους.
Σώζονται εκτεταμένα μέρη από τα έργα: Υψιπύλη, Κρήτες, Ανδρομέδα, Φαέθων. Υπάρχουν όμως και ενδιαφέροντα μέρη από πολλές άλλες τραγωδίες όπως: Τήλεφος, Οιδίπους (με παραλλαγή του γνωστού μύθου), Βελλεροφόντης, Μελανίππη, κ.ά..
Από σκηνοθετική πλευρά, θα επιχειρηθεί μια σύνθεση των σπαραγμάτων, χωρίς «λογικό» σύνδεσμο μεταξύ τους, βασισμένη ακριβώς στον αποσπασματικό τους χαρακτήρα, τονίζοντας την έννοια των «χαμένων» έργων, των «χαμένων»κόσμων. Η μουσική θα συνδέει τις διάφορες ατμόσφαιρες, δημιουργώντας έναν καμβά, βασισμένο στον αποσπασματικό χαρακτήρα του όλου θέματος. Ο θεατής κάθε φορά θα εισδύει με κάποιο τρόπο στον κάθε μύθο, στον κόσμο του κάθε έργου, χωρίς ωστόσο να μπορεί να τον συμπληρώσει ή να τον ολοκληρώσει λογικά.
Η όλη σύνθεση έχει γίνει με την συνεργασία του φιλολόγου Γιάννη Λιγνάδη, που έχει ασχοληθεί ειδικά με τον Ευριπίδη κι έχει ήδη μεταφράσει όλα τα σπαράγματα από τα χαμένα δράματά του. Η δραματουργική επεξεργασία και οι στίχοι είναι της Αγαθής Δημητρούκα.
Τη σκηνοθεσία του εγχειρήματος υπογράφει ο Βασίλης Νικολαΐδης, την επιμέλεια του σκηνικού χώρου και τον σχεδιασμό των κοστουμιών ο Γιάννης Μετζικώφ, τη μουσική ο Πέτρος Ταμπούρης, τις χορογραφίες η Έρση Πήττα, τους φωτισμούς η Ελευθερία Ντεκώ, τη μουσική διδασκαλία και τα φωνητικά σχήματα η Αναστασία Κατσιναβάκη και ο Παναγιώτης Λάρκου, ενώ βοηθός χορογράφου είναι ο Παναγιώτης Λάρκου
Τους ρόλους ερμηνεύουν : Λουκία Πιστιόλα, Γιάννης Κρανάς, Άννα Κουτσαφτίκη, Θανάσης Κουρλαμπάς, Λευτέρης Ζαμπετάκης, Μαρία Παρασύρη, Αναστασία Κατσιναβάκη, Παναγιώτης Λάρκου, Βαγγέλης Ψωμάς, Ζαχαρούλα Κλειματσάκη, Βασιλική Κυπραίου.

Λύκαια 2009.10η ανά τετραετία αναβίωση.

http://apia-epikourios.blogspot.com/2009/07/2009.html


Από την 1η μέχρι την 9η Αυγούστου στο ιερό βουνό των Αρκάδων, το Λύκαιον όρος, θα πραγματοποιηθούν τα 10α Λύκαια με τη συμμετοχή των 7 δήμων της ευρύτερης περιοχής. Τα Λύκαια είναι αθλητικοί, πνευματικοί και μουσικοί αγώνες.
Στόχος των διοργανωτών είναι να φωτοβολήσουν τα ευγενικά ιδανικά που γέννησαν το πρώτο δάφνινο στεφάνι για τους νικητές των αγώνων.
Όπως σημειώνουν «Τα Λύκαια 2009 θέλουν να τιμήσουν τον Διαχρονικό Πολιτισμό της Ελλάδας, την Πελοπόννησο, την Αρκαδία, να προβάλλουν το Λύκαιον Όρος που θεωρείται ο Όλυμπος των Αρκάδων, τους περίφημους αρχαιολογικούς του χώρους με το μεγάλο Αρχαίο Στάδιο και το μοναδικό Ιπποδρόμιο, τον Επικούριο Απόλλωνα, την Πανάρχαια Λυκόσουρα, την πρώτη πόλη του κόσμου που ανέπτυξε τον πολιτισμό, την Αρχαία Μεγαλόπολη με το μεγαλύτερο θέατρο της αρχαιότητας και το μοναδικό Θερσίλειο Βουλευτήριο των Μυρίων, πρωτοποριακή δημοκρατική κατάκτηση, την Αρχαία Τραπεζούντα καθώς και όλους τους εξαίρετους χώρους της ευρύτερης περιοχής.Τα Λύκαια 2009 που περικλείουν τα αγνά ιδανικά που τόσο έχουμε σήμερα ανάγκη, είναι αγώνες Στεφανίτες και όχι Χρηματίτες, ανήκουν σε όλους τους Έλληνες, και πρέπει να τα υποστηρίζουμε και να τα προβάλλουμε με θέρμη και αγάπη».Τα Λύκαια 2009 αποτελούν την αφορμή για την αρχή ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους επτά όμορους δήμους που αν και ανήκουν σε τρεις διαφορετικούς νομούς αποτελούν μια ενότητα με κοινά γεωγραφικά, ιστορικά, πολιτιστικά και μορφολογικά χαρακτηριστικά.

Οι δήμοι Μεγαλόπολης, Γόρτυνας, Φαλαισίας(Αρκαδία), Ανδρίτσαινας, Νέας Φιγαλείας,(Ηλεία) Είρας και Ανδανίας(Μεσσηνία) με ένα ευρύ πρόγραμμα πολιτιστικών εκδηλώσεων σε όλους τους δήμους επιχειρούν την υλοποίηση ενός στόχου που ενέχει τις δυνατότητες της μετατροπής της ευρύτερης περιοχής σε τόπο εναλλακτικού τουρισμού, με βάση τον πολιτισμό.

Στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος εντάσσεται η εκδήλωση της 1ης Αυγούστου στο ναό του Επικούριου Απόλλωνα με την παράσταση «Ευριπίδου Σπαράγματα» από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Αγρινίου.


Μόνον για Έλληνες


To ότι δεν υπαρχει μονο ο Μεσσιας θα πρέπει να είναι λιγο-πολύ γνωστό! Θεοι και θρησκειες υπηρξαν πολλες πριν ακομη από τον Ιησού! Ποιες ηταν αυτες; Ας δουμε μερικες απο αυτες:

http://www.youtube.com/watch?v=DWp1iRjjmoA
http://www.youtube.com/watch?v=Gtm5_sF09L4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=faMYaDkuM44&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=HxyLBqkDK1o&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Wg0HrVmJavc&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=l0s4tZC_x3o&feature=related

Πηγή http://www.berlin-athen.eu/index.php?id=205&tx_ttnews[pointer]=1&tx_ttnews[tt_news]=932&tx_ttnews[backPid]=59&cHash=f30accc238


Έγκλημα κατά του ναού του Απόλλωνα στη Κάλυμνο!

Στη θέση του Ναού του Απόλλωνα ο ναός του "Χριστού της Ιερουσαλήμ" Κάλυμνος - Christ of Jerusalem, Kalymnos

Το έγκλημα παραμένει έγκλημα έστω και εάν έγινε πριν από αιώνες...

Για το έγκλημα που θα διαβάσατε κανείς δεν τιμωρήθηκε και κανείς δεν ζήτησε ούτε μια συγνώμη...

Η Κάλυμνος βρίσκεται στο νοτιοανατολικό Αιγαίο Πέλαγος, ανάμεσα στην Κω, τη Λέρο και τη Μικρά Ασία. Αποτελεί το τέταρτο σε έκταση και το τρίτο σε πληθυσμό νησί του νομού Δωδεκανήσου.
Η αρχική ονομασία του νησιού ήταν Καλύδνα. Αρχικά το νησί αποικίσθηκε από
Kάρες, όπως μαρτυρεί το παλαιότερο όνομα Kάλυνδα, και αργότερα από Δωριείς. Στη συνέχεια μετεξελίχθηκε σε Κάλυμνα και τελικά σε Κάλυμνος.

Πρώτη ιστορική αναφορά στο νησί γίνεται στην Ιλιάδα του Ομήρου στην Ιλιάδα του Ομήρου (ραψωδία Β, στ. 676 - 680) αναφέρεται, ότι η Κάλυμνος μαζί με την Κω, τη Νίσυρο, την Κάσο και την Κάρπαθο, συνεκστράτευσαν (στον κατάλογο των πλοίων που πήραν μέρος στον Τρωικό πόλεμο είναι «αι Καλύδναι νήσοι») εναντίον της Τροίας, με δύναμη 30 πλοίων και αρχηγούς τον Φείδιππο και τον Άντιφο, γιους του Θεσσαλού.
Οι αρχαιότερες μαρτυρίες της ανθρώπινης παρουσίας και δραστηριότητας στο νησί ανάγονται στη Νεολιθική Εποχή, σύμφωνα με τα αρχαιολογικά ευρήματα.
Ο Απόλλωνας ήταν ο προστάτης θεός της Καλύμνου, ενώ το Ιερό του υπήρξε το πολιτικό και θρησκευτικό κέντρο της, καθ' όλη την αρχαιότητα, από τις αρχές της 1ης π. Χ. χιλιετίας έως και τους πρώτους χριστιανικούς αιώνες

Στα χρόνια του Βυζαντίου στην Κάλυμνο κτίστηκαν χριστιανικοί ναοί, πάνω σε ερείπια αρχαίων ναών. Στη θέση του Ναού του Απόλλωνα και χρησιμοποιώντας τα ίδια μάρμαρα, κατασκευάστηκε ο ναός του "Χριστού της Ιερουσαλήμ". Σύμφωνα με τη τοπική παράδοση ο ναός κτίστηκε από την Αγία Ελένη, κατά την επιστροφή της από τα Ιεροσόλυμα μετά την εύρεση του Τιμίου Σταυρού.

Κατά τον 5ο και 6ομ.Χ. αιώνα η Χριστιανική θρησκεία καθιερώνεται ως επίσημη θρησκεία και στο νησί ανεγείρονται παλαιοχριστιανικοί ναοί. Χτίζονται στη θέση των αρχαίων ιερών για να "καθαγιασθούν" από την αρχαία "ειδωλολατρική" θρησκεία...

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

Το Αρχαιολογικό Μουσείο της Καλύμνου θα στεγάσει εκθέματα ανυπολόγιστης αξίας. Δεν πρόκειται μόνο για την «Κόρη της Καλύμνου» ούτε το τεράστιο άγαλμα του Ασκληπιού, τον σπάνιο Κούρο και τα υπόλοιπα μάρμαρα που βρέθηκαν στο αποθετήριο κοντά στο Ναό του Απόλλωνα, απέναντι από τον «Δάμο», του οποίου ο Ελληνιστικός Ρωμαϊκός οικισμός αποκαλύπτεται λίγο λίγο με κάθε ανασκαφή.

Φωτογραφίες στον παρακάτω σύνδεσμο.
img37.imageshack.us/gal.php?g=pict0186.jpg

Διαβάστε και την δημοσίευση Ναός του Απόλλωνα στην Κάλυμνο

Πηγή http://www.kalymnos-isl.gr/portal/gr/guide/history.php, http://www.holiday.gr/gr/page.php?page_id=148

http://www.alogos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=204:2009-04-29-11-51-35&catid=5:%CE%A0%CF%81%CE%BF%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CE%AF&Itemid=68

https://www.ferries-greece.com/gr/greek_islands/dodecanese/kalymnos_ferries/kalymnos_archaeology.asp#Info

http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_kunena&Itemid=2&func=view&catid=70&id=13145



Μια άβολη αλήθεια για τον Παρθενώνα

« …Θα απευθύνω τον λόγο μόνο σε αυτούς που το αξίζουν, ας είναι κλειστές οι θύρες για τους βέβηλους. Δεχόμενος αυτή τη σοφή φράση του Θεολόγου (1) θ’αναφερθώ σε όσους υποδήλωσαν τον Θεό και τις θεϊκές Δυνάμεις με σύμφυτες προς τις ανθρώπινες αισθήσεις εικόνες, αποτυπώνοντας τα αόρατα σε ορατά δημιουργήματα, τα οποία, ωσάν να πρόκειται για ένα ανοικτό βιβλίο, επιτυγχάνουν να περιγράψουν τις βασικές μας γνώσεις για τους Θεούς αρκεί κάποιος να γνωρίζει να τις διαβάζει. Δεν πρέπει δε ν’ απορεί κανείς που οι αμαθέστατοι των ανθρώπων (2) θεωρούν τα αγάλματα ξύλα και πέτρες , αφού και τα γράμματα έτσι τα θεωρούν οι αναλφάβητοι, αντιμετωπίζοντας τις ενεπίγραφες στήλες σαν απλές πέτρες, τις πινακίδες σαν ξύλα και τα βιβλία σαν δεμένο πάπυρο»
(1) Του Ορφέως. (2) Οι χριστιανοί.-ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ: ΠΕΡΙ ΑΓΑΛΜΑΤΩΝ




«η δική μας δε πόλη, σύμφωνα μεν με τη θεία θέληση του Δία και με τη σκέψη των μακάριων, αθάνατων θεών, ποτέ δεν θα καταστραφεί επειδή η μεγαλόψυχη προστάτιδα, η κόρη κραταιού πατέρα, η Παλλάδα Αθηνά, έχει τα χέρια υπεράνω της» Σόλωνας
Για τον Παρθενώνα μαθαίνουμε ότι:

"Το κτίριο παρέμεινε άθικτο, στην τελειότητά του, για αιώνες. Κατά τα υστερορωμαϊκά χρόνια υπέστη σοβαρότατες ζημίες από πυρκαγιά. Επισκευάσθηκε τον 4ο αι. μ.Χ., πιθανόν κατά την περίοδο αυτοκρατορίας του Ιουλιανού. Λίγο αργότερα, ο ναός υπέστη μετασκευές προκειμένου να λειτουργήσει ως χριστιανική εκκλησία. Στους Βυζαντινούς χρόνους -αν και γλύτωσε ο Παρθενώνας την καταστροφή από τα διατάγματα του Θεοδόσιου Β'- έγινε η πρώτη μετατροπή του ναού σε χριστιανική εκκλησία της Αγίας Σοφίας, τα εγκαίνια της οποίας έγιναν επί αυτοκρατορίας Ιουστινιανού. Στον πρόναο προστέθηκε η αψίδα του ιερού. . Το 1205 ο ναός αφιερώθηκε στην Παναγία (στο βίντεο στην απόσταση 50:58 μέχρι 51:02 φαίνεται η εκκλησία) οι αρχαιολόγοι και οι ιστορικοί μελετητές γνωρίζουν καλά το περιστατικό της καταστροφής των μετοπών του Παρθενώνα κατά την εποχή που είχε μετατραπεί σε χριστιανική εκκλησία αφιερωμένη στην Παναγία Αθηνιώτισσα. Ο λόγος ήταν ότι οι μορφές των Κενταύρων, κυρίως, που εικονίζονται ανάγλυφα σε αυτές δεν ταίριαζαν με έναν χριστιανικό ναό. Από την καταστροφή γλίτωσε μόνο η μία από τις τέσσερις πλευρές του ναού, καθώς σε αυτή μια μορφή θύμιζε σε κάποιους την Παναγία.
Στην περίοδο της Λατινοκρατίας αποδίδεται και το κλιμακοστάσιο που οικοδομήθηκε στο νότιο άκρο του οπισθονάου. Λίγες δεκαετίες μετά την κατάληψη των Αθηνών από τους Τούρκους το 1460, ο Παρθενώνας μετατράπηκε σε τζαμί και το κλιμακοστάσιο σε μιναρέ.“
Ωστόσο ο Παρθενώνας -Τζαμί, δεν πληρούσε τις προδιαγραφές της ισλαμικής θρησκείας και για αυτό δεν έγινε ποτέ λατρευτικό τέμενος των Μωαμεθανών...
Η μεγαλύτερη καταστροφή στην ιστορία του μνημείου προκλήθηκε το 1687, κατά τον επίσημον Τουρκοενετικόν πόλεμο, που άρχισε το έτος 1671 και διήρκεσε ως το 1718 με διακοπές και εναλλαγές αποτελεσμάτων των αντιπάλων. Ναύαρχος του Ενετικού στόλου του Αιγαίου, που κατέλαβε όλη σχεδόν την Πελοπόννησο και πολλές πόλεις της Στερεάς Ελλάδος, και μαζί και τάς Αθήνας ήτο ο περίφημος Μουροζίνης. Αυτός το 1687 βομβάρδισε και κατέστρεψε την Ακρόπολη των Αθηνών, τα Προπύλαια, τον Ναό της Απτέρου Νίκης, το Ερεχθείο και πολλά μνημεία αξιόλογα και ένα μεγάλο μέρος του Παρθενώνα
όταν βομβαρδίστηκε κατά την πολιορκία της Ακρόπολης από τους χριστιανούς. Η ανατίναξη της πυρίτιδας, που είχαν αποθηκεύσει οι Τούρκοι στο εσωτερικό του μνημείου, προκάλεσε κατάρρευση εκτενών τμημάτων του ναού και μετέτρεψε το κτίριο σε ερείπιο. Σημειωτέον ότι όχι οι Τούρκοι αλλά οι χριστιανοί βομβάρδισαν τον Παρθενώνα...Και ας μην ξεχνάμε ότι αργότερα κατά τον απελευθερωτικό αγώνα ο Οδυσσέας Ανδρούτσος πολιορκούσε την Ακρόπολη, όπου ήταν κλεισμένοι οι Τούρκοι. Τα παλικάρια του ένα πρωί πρόσεξαν ότι οι Τούρκοι ήταν ανεβασμένοι πάνω στον Παρθενώνα και αφαιρούσαν το μολύβι για να χύσουν βόλια. Τότε οι Έλληνες δεν τους βομβάρδισαν, αλλά τους έδωσαν βόλια και εξαγόρασαν με το αίμα τους τα πολύτιμα εκείνα μάρμαρα...

Η έκρηξη στο Μπουργος και η βόμβα στη Μαγιόρκα


Τουλάχιστον δύο νεκροί πολιτοφύλακες από έκρηξη βόμβας σε παγιδευμένο αυτοκίνητο που σημειώθηκε την Πέμπτη (30/7) στη Μαγιόρκα της Ισπανίας.
Το όχημα βρισκόταν παρκαρισμένο κοντά έξω από το κτήριο της Αστυνομίας στην Παλμανόβα κοντά στο Παλάτι Marivent όπου διαμένει η βασιλική οικογένεια της χώρας. Σύμφωνα με πληροφορίες, η βόμβα ήταν τοποθετημένη κάτω από ένα περιπολικό της αστυνομίας και ενεργοποιήθηκε όταν οι πολιτοφύλακες έβαλαν μπροστά τη μηχανή.
Η αστυνομία δείχνει ως ενόχους την Βασκική Αυτονομιστική Οργάνωση (ΕΤΑ), η οποία μπορεί και να προκάλεσε τις εκρήξεις της Τετάρτης (29/7) στην πόλη του Μπουργος που είχε ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό 46 ανθρώπων.
Πηγή:
http://cosmo.gr/News/Spain/246169.html
http://www.youtube.com/

30 Ιουλίου 2009

Η Σταύρωση του ΛΕΩΝΙΔΑ...Που ΔΕΝ διδάσκεται στα σχολεία...

Δείτε σε ποιά κατάσταση βρίσκεται ο τάφος του ΛΕΩΝΙΔΑ...

Και μάλιστα...κλειδωμένος!Ενώ απέναντι δεσπόζει η εκκλησία του...καταστροφέως και σφαγέως των Ελλήνων "αγίου" των χριστιανών...Νίκωνα!Του εξ Αρμενίας ορμωμένου!




Του Χριστού
δεν του σπάσανε τα μέλη όπως των δυο άλλων εσταυρωμένων που ήταν δίπλα του, δεν αποκεφαλίστηκε, αλλά όταν τον κατέβασαν από τον σταυρό τον περιθάλψανε και μέχρι σήμερα καλώς τον θρηνούν και τον γιορτάζουν.
Και τον Λεωνίδα;
Όταν βρέθηκε το άψυχο κορμί του και το αναγνώρισε και ο Δημάρατος, διέταξε να
αποκεφαλιστεί το άψυχο κορμί του Λεωνίδα
και το σώμα του να σταυρωθεί και να
καρφώσουν το κεφάλι του Λεωνίδα σε έναν πάσσαλο.

Ο Λεωνίδας σταυρώθηκε και αποκεφαλίστηκε για σένα, για μένα, για μας, για την ελευθερία της πατρίδος του, της πατρίδος μας, για τα ιδανικά της αρχαίας Ελλάδος τα οποία μέχρι σήμερα εμπλουτίζουν τον ελεύθερο κόσμο. Έδωσε την ζωή του όχι για κάποια αμφισβητούμενη σωτηρία, αλλά είναι Ασπίδα Σωτηρίας και παράδειγμα αυταπάρνησης στις γενιές που ακολουθούν.
Συγχαρητήρια στους χριστιανούς, συλλυπητήρια στους Έλληνες σε αυτούς που γνωρίζουν ότι σταυρώθηκε ο Ιησούς και δεν γνωρίζουν ότι και ο Λεωνίδας σταυρώθηκε και πράγματι πέθανε για μας και την ελευθερία του (τουλάχιστον) Ευρωπαϊκού κόσμου, και „καρφί δεν τους καίγεται“ για τον δικό του Τάφο, για την δική του σταύρωση.

ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΙΑ 2009.ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΝ ΚΑΛΕΣΜΑ.1η ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2009


Πολιτιστικός Σύλλογος ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ
τηλ. 6974 005114

prom.pyrforos@gmail.com

Πρόσκληση στις Ιαματικές της ψυχής

τελετές μνήμης των Θερμοπυλών!

Πριν από 2489 χρόνια, ένα μοναχικό λιοντάρι, σαν βράχος στύλωσε τα πόδια του στις Θερμοπύλες, και αρνήθηκε στις βάρβαρες ορδές των Περσών να εισβάλουν στον ιερό τόπο του δημιουργικού πολιτισμού! Οι ουρανομήκεις βρυχηθμοί του, σαν σαρωτικοί κεραυνοί καλοκαιρινής καταιγίδας κατατρόμαξαν τους εχθρούς του πολιτισμού, βυθίζοντας τις απαίδευτες ψυχές τους σε πυκνό απέραντο δέος θαυμασμού, για την πρωτοφανή ηρωική αυταπάρνηση του! Η πίστη ότι εισέρχονται σε μια χώρα τέτοιων μυθικών ηρώων, φώλιασε στην ψυχή τους προκαλώντας την αρχή της ήττας τους… και την σωτηρία της Ελλάδος και ολόκληρου του ελεύθερου και δημιουργικού κόσμου! Δυόμισι χιλιετίες μετά, ο απόηχος αυτής της απίστευτης κραυγής για ελευθερία και υπερηφάνεια, ακούγεται ακόμα… και είναι ολοφάνερο πως δεν θα σβήσει ποτέ!

Αυτός ο λιονταρόψυχος πρόγονός μας, ο Λεωνίδας μας καλεί!

Αυτός ο πραγματικός ημίθεος, που ολομόναχος σήκωσε στους ηρωικούς του ώμους την τύχη ολόκληρη της ανθρωπότητας, μας ευεργέτησε απέραντα, δίνοντας στον πολιτισμό μια ανεπανάληπτη ευκαιρία ύπαρξης.

Αυτός ο Τιτάνας που στα τρακόσια στιβαρά χέρια του κράτησε ζωντανά τα ιδανικά της ελευθερίας, έδωσε νόημα και κατεύθυνση στην παγκοσμία ιστορία! Αυτός ο υπερ-Ήρωας, που το μεγαλείο του, λόγια μυρίων ποιητών αδυνατούν να περιγράψουν, αυτός που ξεπέρασε κάθε μυθικό κατόρθωμα… μας περιμένει για να μας μεταδώσει το μεγαλείο και την μαχητικότητά του… που τόσο την έχουμε σήμερα ανάγκη!

Ελάτε στην ιαματική γιορτή του μαχόμενου πολιτισμού!

Ελάτε όλοι… Μη διστάζετε στιγμή! Δώστε μια ευκαιρία στον εαυτό σας να αναβαπτιστεί ευεργετικά στις πανανθρώπινες αξίες των υπερασπιστών του πολιτισμού.

Ελάτε να ξαναθυμηθούμε τι σημαίνει πραγματικός αγώνας για ιδανικά!

Ελάτε… όλοι μαζί ενωμένοι, φιλιωμένοι και ομόψυχοι, να γιατρέψουμε την αξιοθρήνητη μετριότητά μας, την μολυσματική μικροψυχία μας. Να ξεπλύνουμε από πάνω μας την φαύλη παθητικότητα, τους αλληλοσπαραγμούς και τη δύσοσμη εγκεφαλική σήψη… που παιδιόθεν μας φύτεψαν οι πανάθλιοι σύγχρονοι εξουσιαστές μας.

Ελάτε όλοι… να πάρουμε απ’ το στιβαρό του χέρι, λίγο απ’ την τόλμη και το μεγαλείο της ψυχής του. Να τον αγγίξουμε, να δακρύσουμε, να τον χειροκροτήσουμε, να τον υμνήσουμε! Μην στερήσετε απ’ τον εαυτό σανς μια τέτοια ευκαιρία ζωογόνου γιορτής κάτω απ’ την πανιαματική σκιά του ωραιότερου λέοντα της Ελλάδος! Ο δάσκαλος του πολέμου, ο ήρωας Λεωνίδας μας περιμένει!

Ελάτε να γευθούμε το μεγαλείο του, να μεθύσουμε απ’ ομορφιά της ηρωικής ελληνικής ψυχής του! Κάτω απ’ τον ίσκιο του, να ανταλλάξουμε όρκους ενότητας. Ελάτε να ανταμώσουμε ενωτικά, γιορταστικά μπροστά στον δικό μας πραγματικό εσταυρωμένο, τον ανεπανάληπτο σωτήρα ιδανικών, τον μέγιστο ήρωα όλων των πανανθρώπινων αγώνων.

Ελάτε να γιατρευτούμε. Να γιατρέψουμε την αβάσταχτη μετριότητα μας, αγγίζοντας την πανιαματικό ηρωισμό του. Ας τιμήσουμε τον μεγαλύτερο ήρωα όλων των εποχών, τον δικό μας Μέγα Λεωνίδα… τον Έλληνα!

Πολιτιστικός Σύλλογος ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ

http://koinothess.wordpress.com/2009/07/07/thermopyles/

http://koinothess.wordpress.com/2009/07/30/thermopyles2/

1η ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2009

ΗΜΕΡΑ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΩΡΑ 19.00

ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΜΑΧΩΝ ΣΤΙΣ ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ

ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΘΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

1 . ΙΚΤΙΝΟΣ ... 6977512449

2 . ΟΔΥΣΣΕΥΣ ... 6972110145

3 . ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ ... 6977860906

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

1 . ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ... 6977209510

2 . ΟΛΒΙΟΣ ... 6944745805

3 . ΛΕΩΝ ... 6936813669

Πληροφορίες για τη διοργάνωση:

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ, τηλ. 6977209510

ΛΕΩΝ, τηλ. 6936813669

Τάματα,Μνημεία,Εορτές και αφιερώματα των Ελλήνων,στον Μαραθώνα,στις Πλαταιές και στις Θερμοπύλες.

Τα τάματα των Ελλήνων προς τους θεούς της Ελλάδος...για να συνδράμουν στη νίκη,κατά των εισβολέων Περσών με βασιλέα των τον Δαρείον(παρασυρθέντος και προτραπέντος υπό των παρεισάκτων "προφητών",των οποίων τα σχετικά είναι καταγεγραμμένα εν τη βίβλω των και μη επιδεχόμενα αμφισβητήσεως) το 490 προ χ.χ. και τα αφιερώματα και κατ' έτος τελούμεναι Εορταί προς Τιμήν και Μνήμην αιώνιον...

[Το έργον ήτο τωόντι μέγα' η πατρίς ημών επέ
πρωτο να ίδη πολλάς έτι ενδόξους ημέρας,αλλ' ίσως ουδεμία δύναται ν'αντιπαραβληθή προς ταύτην την εν Μαραθώνι μάχην,καθ' ήν οι Έλληνες πρώτην φοράν νικήσαντες εκ του συστάδην τους Πέρσας,τοσούτω μάλλον ενεθαρρύνθησαν εις τους μετέπειτα αγώνας όσω μία μόνη πόλις είχεν αρκέσει ίνα κατισχύση της πολυαρίθμου εκείνης στρατιάς.Και αν σήμερον,μετά παρέλευσιν δισχιλίων και επέκεινα ετών,μετά θλίψεως μεν αναλογιζόμεθα οίου κλέους ήθελε στερηθή το ελληνικόν όνομα,οίαν ζημίαν ήθελε πάθει η ανθρωπότης,εάν αι Αθήναι,ηττηθείσαι και υποταχθείσαι εις τους Πέρσας,απεστερούντο του μέλλοντος εκείνου,καθ' ό τοσαύτα εμεγαλούργησαν εις άπαντας τους κλάδους της ανθρωπίνης αρετής,γνώσεως και τέχνης,μετ' αγαλιάσεως δε ασπαζόμεθα την μνήμην του κατορθώματος δι' ού ο κόσμος απηλλάγη τοιαύτης συμφοράς,ειμπορούμεν να φαντασθώμεν οποία άρά γε υπήρξε τότε η των Αθηναίων ευφροσύνη.Την ευφροσύνην ταύτην επεδείξατο προ πάντων δια της προς τους θεούς ευγνωμοσύνης.Ο Μιλτιάδης είχε τάξει εις Άρτεμιν την αγροτέραν τοσαύτας αίγας όσοι ήθελον πέσει εχθροί.Η εκτέλεσις της ευχής ταύτης ετροπολογήθη μεν ήδη κατά τι δια ψηφίσματος της Εκκλησίας του δήμου,προσενεγκόντος εις την θεάν κατά την ημέραν της εορτής αυτής θυσίαν αιγών 500,απεφασίσθη δε ότι η αυτή θυσία θέλει επαναλαμβάνεται κατ' έτος την εορτήν ταύτην,εις αιώνιον μνημόσυνον της εν Μαραθώνι νίκης.Αλλά και ο θεός Πάν,ο έφορος των ποιμένων,των ποιμνίων και των εις βοσκήν χρησίμων πεδίων,

"ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ",Κων.Παπαρρηγόπουλος,βιβλίον τρίτον,εκδόσεις ΓΑΛΑΞΙΑ-ΕΡΜΕΙΑΣ.

Δέκα χρόνια μετά...τα εν Θερμοπύλαις ανεγερθέντα Μνημεία...υπέρ των ΠΕΣΟΝΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,αμυνομένων της εισβολής έξι περίπου εκατομμυρίων Ασιατών,του Ξέρξου βασιλέως των(παρασυρθέντος και αυτού υπό του παρεισάκτου εις τα παλάτια του εβραίου Μαρδοχαίου,εξαδέλφου της ΕΣΘΗΡ,την οποία δολίως είχε "σπρώξει" και καταστήσει σύζυγο του Ξέρξου.Τα σχετικά στο βιβλίο "ΕΣΘΗΡ" της..."θεοπνεύστου" βίβλου.)


"ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ",Κων.Παπαρρηγόπουλος,βιβλίον τρίτον,εκδόσεις ΓΑΛΑΞΙΑ-ΕΡΜΕΙΑΣ.

Και εκατό χρόνια μετά την χ.χ.(χριστιανική...χρονολόγηση)!
[...Οι θεσμοί ούτοι υφίσταντο όχι μόνον εις τας λεγομένας ελευθέρας πολιτείας και χώρας,αλλά εν μέρει και εις αυτά τα τμήματα της Ελλάδος τα οποία υπό το όνομα Αχαία,συνεκρότουν την ρωμαϊκήν επαρχίαν.Ακόμη το αμφικτυονικόν συνέδριον ήτο επιτετραμμένον την προστασίαν του εν Δελφοίς ιερού' ακόμη συνήρχοντο τα συνέδρια των Βοιωτών,των Φωκέων των Αχαιών' ακόμη συνέρρεεν άπασα η Ελλάς εις τα Ολύμπια,εις τα Νέμεα,εις τα Ίσθμια,εις τα Πύθια και ο ελάϊνος των αγώνων στέφανος ελογίζετο ως η υπερτάτη των τιμών ής ηδύνατο να αξιωθή άνθρωπος επί γης' ακόμη επανηγυρίζοντο αι κατά Περσών νίκαι δια θυσιών τελουμένων εν Μαραθώνι και εν Πλαταιαίς,δια λόγων εκφονουμένων εις τα πεδία της μάχης,δι' αγώνων διεξαγομένων περί τους τάφους του Λεωνίδου και του Παυσανίου.Ακόμη ετίμων οι Μεσσήνιοι την μνήμην του ήρωος αυτών Αριστομένους,και οι Σικυώνιοι την μνήμην του ιδρυτού της αχαϊκής συμπολιτείας Αράτου.]
"ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ",Κων.Παπαρρηγόπουλος,βιβλίον όγδοον,(χριστιανικός Ελληνισμός),κεφ.Α',σελ.52,εκδόσεις ΓΑΛΑΞΙΑ-ΕΡΜΕΙΑΣ.

Αυτά τότε...σήμερα;

29 Ιουλίου 2009

BLACK HAWK (ΜΑΥΡΟ ΓΕΡΑΚΙ) Δείτε την αληθινή ιστορία που περιλαμβάνει Έλληνες και Ελληνίδα στην Σομαλία

Η Σομαλία, μια χώρα κατεστραμένη από τον εμφύλιο πόλεμο, παραμένει χωρίς κυβέρνηση από το 1989. Στους δρόμους της πρωτεύουσας Μογκαντίσου βασιλεύει το χάος και η αναρχία. Μοναδικός νόμος: ο νόμος των όπλων...Ο επικεφαλής της ελληνικής ειρηνευτικής δύναμης που αναπτύχθηκε στη Σομαλία το 1992, Συνταγματάρχης ε.α. Γιάννης Πιστόλας ξεδιπλώνει τις αναμνήσεις του και μιλά για τις απώλειες μεταξύ των Ελλήνων, το θάνατο του μόνιμου Λοχία Μιχάλη Σούμπουρου και τη δολοφονία του γιατρού Γιώργου Γλύπτη.
Η Σομαλία θεωρείται από τις πιο επικίνδυνες χώρες στον κόσμο. Σύμφωνα με τις ΗΠΑ, αποτελεί μέρος του δικτύου της διεθνούς τρομοκρατίας καθώς εκεί βρισκόταν ένα από τα κρησφύγετα του Μπιν Λάντεν αλλά και στρατόπεδα εκπαίδευσης μαχητών της Αλ Κάϊντα. Στο κέντρο της πρωτεύουσας βρίσκεται μια μοναδική στον κόσμο ανοιχτή αγορά όπλων, όπου μπορεί να αγοράσει κανείς από πιστόλια και χειροβομβίδες μέχρι Καλάσνικοφ και αντιαρματικές ρουκέτες. Τα δεινά της Σομαλίας αρχίζουν το 1991 με την ανατροπή του δικτάτορα Μπαρέ και το ξέσπασμα εμφυλίου πολέμου ανάμεσα στις διάφορες φατρίες που διεκδικούν την εξουσία. Ο λιμός που μαστίζει τη χώρα τους επόμενους μήνες στοιχίζει τη ζωή σε δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους. Ο ΟΗΕ οργανώνει τη μεγαλύτερη ανθρωπιστική αποστολή στην ιστορία του. Η πολιτική αστάθεια και οι καθημερινές συγκρούσεις όμως, εμποδίζουν την επιτυχία της αποστολής, η οποία σύντομα αλλάζει φύση και μετατρέπεται σε επιχείρηση «επιβολής τάξης» στην ταραγμένη χώρα. To 2004, στην πρωτεύουσα Μογκαντίσου, οι ανταλλαγές πυροβολισμών και οι μάχες μεταξύ των πολέμαρχων που διεκδικούν την εξουσία ήταν σχεδόν καθημερινές. Κανείς ξένος δεν μπορεί να κυκλοφορήσει στους δρόμους της πόλης, χωρίς τη συνοδεία ενός μικρού ιδιωτικού στρατού από ντόπιους σωματοφύλακες καθώς οι απαγωγές και οι δολοφονίες είναι πολύ συχνό φαινόμενο. Η τύχη της Σομαλίας κρίθηκε τον Οκτώβρη του 1993, σε μια αμερικανική στρατιωτική επιχείρηση. Στόχος ήταν η σύλληψη του πολέμαρχου Μοχάμεντ Φαράχ Αιντίντ, ο οποίος παρεμπόδιζε την διανομή της ανθρωπιστικής βοήθειας. Οι περίφημες ειδικές δυνάμεις «Delta Force» και «Rangers» ενεπλάκησαν σε οδομαχίες με εκατοντάδες Σομαλούς με αποτέλεσμα να καταρριφθούν δύο ελικόπτερα «Black Hawk», να χάσουν τη ζωή τους 1000 Σομαλοί και 18 Αμερικανοί στρατιώτες. Οι εικόνες με εξαγριωμένους Σομαλούς να περιφέρουν τα πτώματα των Αμερικανών στρατιωτών στους δρόμους του Μογκαντίσου έκαναν το γύρο του κόσμου προκαλώντας σοκ στη διεθνή κοινή γνώμη.Την επόμενη μέρα, ο πρόεδρος Κλίντον διέταξε την σταδιακή απεμπλοκή των αμερικανικών δυνάμεων από τη Σομαλία. Τα γεγονότα του 1993, αποτέλεσαν την αφορμή για την αποχώρηση των κυανόκρανων του ΟΗΕ και όλων των διεθνών ανθρωπιστικών αποστολών από την περιοχή καταδικάζοντας τον πληθυσμό σε εξαθλίωση.

Δείτε όλα τα βίντεο :
http://www.youtube.com/watch?v=mgrddbMHeL0&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=_YltpAFaaG8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=L_r0r6gbGAc&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=HJ_b2rICj0k&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=kSoxpeMSXD8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=mCCAW5KeO4Y&feature=related





Φωτιά στην Αθήνα

Χωρίς σχόλιο

28 Ιουλίου 2009

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ, ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ, ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

Θεωρώντας χρέος μας να μην σιωπήσουμε μπροστά στην απόπειρα του να λογοκριθεί η Ιστορία μας και το πώς και ποιοί χτύπησαν και πολέμησαν τον Αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό, καλούμε όλους όσους αισθάνονται το βάρος αυτής της αδικίας, όσους αντιλαμβάνονται την πραγματική διάσταση του τί σημαίνει να προσπαθούν να αποκρύψουν την πραγματικότητα στο όνομα του φανατισμού και της μισαλλοδοξίας, να ενώσουν την φωνή τους μαζί μας.

Εκτάκτως ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ (2 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ) από τις 10:30 το πρωί καλούμε τους Έλληνες Πολίτες σε διαμαρτυρία έξω από το Μουσείο Ακροπόλεως.

Η συμμετοχή όλων όσων αισθάνονται υπεύθυνοι Πολίτες είναι παραπάνω από αναγκαία για να αποδείξουμε ότι η Μνήμη είναι ισχυρότερη από κάθε φανατισμό.

ΝΥΣΕΕ - ΑΚΑΜΑΤΟΝ ΠΥΡ

Kαι ένα ενδιαφέρον βίντεο:


Πηγή...

27 Ιουλίου 2009

Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Β για τη σχέση Εκκλησίας Κράτους

Ακούστε τι λέει και διαβάστε αυτά που εννοεί με τους νόμους που αναφέρει...(τα σχόλια δικά σας)

ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος

Σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας

’Αρθρο 3
1. Επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού. Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδας, που γνωρίζει κεφαλή της τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό, υπάρχει αναπόσπαστα ενωμένη δογματικά με τη Μεγάλη Εκκλησία της Κωνσταντινούπολης και με κάθε άλλη ομόδοξη Εκκλησία του Χριστού. Τηρεί απαρασάλευτα, όπως εκείνες, τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες και τις ιερές παραδόσεις. Είναι αυτοκέφαλη, διοικείται από την Ιερά Σύνοδο των εν ενεργεία Αρχιερέων και από τη Διαρκή Ιερά Σύνοδο που προέρχεται από αυτή και συγκροτείται όπως ορίζει ο Καταστατικός Χάρτης της Εκκλησίας, με τήρηση των διατάξεων του Πατριαρχικού Τόμου της κθ' (29) Ιουνίου 1850 και της Συνοδικής Πράξης της 4ης Σεπτεμβρίου 1928.

Πηγή http://www.hri.org/docs/syntagma/art25.html

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Νόμος 590/1977:
Περ το Καταστατικο Χάρτου τς κκλησίας τς λλάδος.- (Α 146).

ρθρον 2.

κκλησία τς λλάδος συνεργάζεται μετ τς Πολιτείας, προκειμένου περ θεμάτων κοινο νδιαφέροντος, ς τ τς χριστιανικς γωγς τς νεότητος, τς ν τ στρατεύματι θρησκευτικς πηρεσίας, τς ξυψώσεως το θεσμο το γάμου κα τς οκογενείας, τς φροντίδος δι τν περίθαλψιν τν δεομένων ν γένει προστασίας, τς διαφυλάξεως τν ερν κειμηλίων κα κκλησιαστικν κα χριστιανικν μνημείων, τς καθιερώσεως νέων Θρησκευτικν ορτν, ζητε δ τν προστασίαν τς Πολιτείας σάκις προσβάλλεται θρησκεία.

Πηγή http://www.phys.uoa.gr/~nektar/orthodoxy/history/katastatikos_xarths_ekklhsia_ths_ellados.htm

Τα δαιμονικά εκθέματα...

το ελληνορθόδοξο σχέδιο καταστροφής της Ακρόπολης

Εδώ μιλάμε σοβαρά, όπως θα έχεις διαπιστώσει τόσο καιρό που με παρακολουθείς, αγαπημένε/η μου αναγνώστη/τρια, έτσι λοιπόν, σήμερα αποφάσισα να γράψω άλλο ένα αποκαλυπτικό ποστ για άσκηση της σκέψης, ανατρέποντας τα... σερβιρισμένα!

Η Ακρόπολη είναι το βάσανο των θρησκευτικών αρχηγών της χώρας εδώ και πάρα πάρα πολλά χρόνια.. πολλούς αιώνες δλδ, ούτε θυμάμαι από πότε... Είναι πεπεισμένοι ότι εκεί πάνω εχουν την έδρα τους ένα σωρό διαβολικά πνεύματα, που δεν αφήνουν εμάς τους καλούς ανθρώπους να ησυχάσουμε, να δουλεύουμε χωρίς να παραπονιόμαστε για αμοιβές και κουραφέξαλα, να μας βαράνε από εκατό μεριές και να μην αντιμιλάμε, να μένουμε ήρεμοι και να προσευχόμαστε να αλλάξουν τα πράγματα προς ένα καλύτερο κόσμο όμορφο κι αγγελικά πλασμένο, κλπ κλπ, ακριβώς όπως ο κόσμος των παπάδων με τα μαύρα ράσα, γεμάτος ροζ στρινγκάκια και ντροπαλά παπαδοπαίδια. Να μας απολύει το αφεντικό με μέιλ και να τρέχουμε στον παπά της ενορίας μας να διαβάζει ευχές «προς επαναπρόσληψιν», καταθέτοντας σε αυτόν τις τελευταίες μας οικονομίες. Να ψάχνουμε μαζί (με τον παπά) τι αμαρτιες κάναμε και μας τιμωρησε ο Θεός με απόλυση.

Πού κολλάει η Ακρόπολη; Μα.. εκεί ακριβώς που ξεκολλάει το μυαλό.. εκεί όπου αρχίζει η σκέψη να φεύγει κατά μεταφυσικά μυστήρια μεριά και να μπερδεύει γλυκά το λογικό με τη παράνοια... «Στην Ακρόπολη ζουν τα δαιμόνια», λένε, «και την Ακροπολη πρέπει να εξαφανίσουμε. Δεν τα καταφέραμε τα παλιά τα χρόνια, δεν είχαμαν και κατάλληλα εργαλεία, αποτελεσματικά, δεν τα καταφέραν οι οθωμανοί, δεν τα κατάφεραν ο Μοροζίνης και ο Ελγίνος, ε, σήμερα αποκλείεται να μη τα καταφέρουμε: με πεισμα (ισχυρή θέληση, το λένε!) και μαεστρία, σίγουρα θα εξαφανίσουμε αυτό το "πνευματικό κουσούρι" που δεν καταφέραμε να...
εξαγιάσουμε»!



Μετα από προσπάθειες πολλών χρόνων, λοιπόν, καταφέραμε να γίνει το Μουσείο της Ακρόπολης. Φυσικά, έγινε αγιασμός του κτιρίου. Προετοιμάστηκε σωστά ο χώρος, για να υποδεχτεί όχι μόνο τα κλεμμένα γλυπτά του Παρθενώνα αλλά και τον Παρθενώνα Ολόκληρον και ό,τι χωρέσει ακόμα να στοιβαχτεί εκεί μέσα από το βράχο της Ακρόπολης! Ετσι, πετυχαίνονται δυο βασικοί στόχοι του ιερατείου, για την επίτευξη των οποίων εργάζεται σκληρά επί αιώνες: ο εξαγιασμός των ειδωλολατρικών κτισμάτων και η ανέγερση νέου μητροπολιτικού χριστιανικού ορθόδοξου ναού πάνω στον ιερό βράχο -αφού του ρίξουν τόννους αγιασμό, φυσικά, να ξερριζώσουν τα κακά δαιμόνια. Δε γίνεται να δεσπόζει στη πόλη της Αθήνας ένα κατασκεύασμα αλλόθρησκων και να ποτίζει το ποίμνιο ξυπνητίλα.. ως πότε πια!

Φυσικά, ως προοδευτικός άνθρωπος που δηλώνω ότι είμαι, βρίσκω αυτό το θεάρεστο σχέδιο πραγματικά υλοποιήσιμο και εξαιρετικής σύλληψης. Μακάρι να εφαρμοστεί! Μπορεί τότε να ξυπνήσουμε από το λήθαργο της βλακείας, να γίνουμε Ανθρωποι και να κυνηγήσουμε τους ρασοφόρους διαστρεβλωτές του μυαλού και της σκέψης μέχρι τα τάρταρα κι ακόμα παραπέρα. Οταν θα έχουν εξαφανιστεί όλες οι αυταπάτες περί δήθεν καλών χριστιανών, υπερασπιστών του γένους, κλπ παπαριές…

Πηγή:

http://rodiat7.blogspot.com/2009/07/blog-post_8635.html

Αποδείξεις για την Εγκληματική Ιστορία του Χριστιανισμού



Ο Χριστιανισμός αποτέλεσε τον Δούρειο Ίππο για την άλωση του Ελληνικού Κόσμου.

Εκατομμύρια ΕΛΛΗΝΕΣ δολοφονήθηκαν, χιλιάδες Ιερά, Ναοί, Ασκληπιεία και Θέατρα καταστράφηκαν. Το σύνολο της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας εξαφανίσθηκε (δηλαδή όλη η σοφία του Αρχαίου Κόσμου.

«Το ότι η Εκκλησία έσωσε το Έθνος είναι παραμύθι. Ανάποδα βρίσκεται η αλήθεια. Η Εκκλησία στάθηκε όχι μητέρα, αλλά λάμια, μητριά».
[Αλέξανδρος Πάλλης]

ΔΙΕΣΩΣΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΓΡΑΜΜΑΤΑ;
ΜΑΡΤΥΡΙΑ 1η
Αυτός ο Σχολάριος που αρνιόταν ότι ήταν Έλληνας, μας αποκαλύπτει τους πραγματικούς λόγους, που η Εκκλησία διέσωσε κάποια έργα της αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας. Αντίθετα με την προπαγάνδα της νεώτερης Εκκλησίας, η οποία θέλει να ισχυρίζεται ότι εκείνη διέσωσε και φύλαξε την Ελληνική Παιδεία ο πρώτος Πατριάρχης μετά την Άλωση, ο Γεννάδιος Σχολάριος, είναι ειλικρινής και γράφει : «Γιατί προσκολλήθηκες σε δόγματα σάπια και ξεπερασμένα και τα οποία από πολλούς δεν έχουν πια καμιά ισχύ στις ανθρώπινες ψυχές, σαν να είχες μόνο εσύ φυλάξει τα ελληνικά βιβλία; Αυτά τα διέσωσαν οι πατέρες μας για χάρη της γλώσσας και για να ελέγχουν τον παραλογισμό αυτών που τα διετήρησαν και για να διαλάμψη η καθαρότητα της χριστιανικής θεολογίας». Γενναδίου Πατριάρχου.

«Περί του βιβλίου του Γεμιστού και κατά της Ελληνικής πολυθείας» ή «Επιστολή προς Έξαρχον Ιωσήφ» έκδ. «Πλήθωνος Νόμοι», «Ελεύθερη Σκέψις» Αθήνα 1997.

ΜΑΡΤΥΡΙΑ 2η
«Ο Άγιος Μουλαρίων (σ.σ. Ιλαρίων) ενήργησε να δοθή πατριαρχική προσταγή εις τους βιβλιοπώλας να μη πωλούν κανέν βιβλίον, πριν το δείξωσιν εις την Πανοσιότητά του. Η Ιnquisition (σ.σ. Ιερά Εξέταση) είναι τώρα τελεία. Τίποτε εις την Κωνσταντινούπολιν δεν ημπορεί να τυπωθή, μήτε να πωληθή, εάν δεν προεξετασθή από τον Ιλαρίωνα. Ελπίζω, ότι με όλας τας υποσχέσεις του θεωρού της τυπογραφίας σοφού Ιλαρίωνος, κανείς λόγιος, άξιος τούτου του ονόματος, δεν θέλει στέρξει να παραδώση το σύγγραμμά του εις τα ψαλίδια της παμμιαρότητός του.» (Επιστολή Νικ. Πίκκολου, Εθνική Βιβλιοθήκη, τμήμα χειρογράφων, Αρχείο Θ. Φαρμακίδη, φακ. 36.)



ΕΛΛΑΣ.Ι700 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΟΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ ΤΑΛΙΜΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ...

Κ. Γαβράς : "Ο Παρθενώνας και η λογοκρισία"


Ο διεθνούς φήμης σκηνοθέτης, Κώστας Γαβράς, με επιστολή του προς τα μέσα ενημέρωσης, διαμαρτύρεται για την περικοπή σκηνής από το φιλμ που ετοίμασε για την ιστορία του Παρθενώνα και που προβάλλεται στο Νέο Μουσείο Ακρόπολης, κατά την οποία εικονίζονται κληρικοί των πρώτων χριστιανικών χρόνων να καταστρέφουν γλυπτά του μνημείου.

Στην περικοπή της σκηνής προέβη η διοίκηση του Μουσείου σε συνεννόηση με το υπουργείο Πολιτισμού, μετά από διαμαρτυρίες εκκλησιαστικών παραγόντων.

Ο κ. Γαβράς μιλώντας στο MEGA, δήλωσε : «Μπορεί τα δικαιώματα να ανήκουν στο ελληνικό Δημόσιο, που μου ανέθεσε την παραγωγή του φιλμ, αλλά μετά την περικοπή δεν είναι πια το δικό μου φιλμ».

Στην επιστολή που απέστειλε προς τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, ανέφερε : «Σκοπός μου ήταν να δείξω - βασιζόμενος σε αναμφισβήτητα ιστορικά γεγονότα, ότι η σταδιακή " συρρίκνωση " του Παρθενώνα δεν πρέπει να αποδοθεί σε τυχόν φθορές μέσα στο χρόνο ή σε ενδεχόμενες αδυναμίες της κατασκευής του, αλλά αντίθετα οφείλεται στον φανατισμό των ανθρώπων καθώς και στην βαρβαρότητα των διαδοχικών εισβολέων, χωρίς να ξεχνά κανείς τις ασύστολες λεηλασίες του λόρδου Έλγιν, πρέσβη της Μεγάλης Βρετανίας».

Δείτε το σχετικό video :

Ακόμη, ο καταξιωμένος σκηνοθέτης, αναφερόμενος στο περιεχόμενο της σκηνής, τόνισε : «Η ιστορία επαναλαμβάνεται. Οι θρησκόληπτοι που άλλοτε ακρωτηρίαζαν τα αγάλματα, σήμερα επεμβαίνουν και κόβουν τις εικόνες. Το πεδίο των λογοκριτών εμπλουτίσθηκε με ανώτερους δημοσίους λειτουργούς των οποίων το καθήκον είναι η προστασία της Δημοκρατίας. Οι νόμοι που προστατεύουν τα Πνευματικά Δικαιώματα των Δημιουργών, απαγορεύουν ρητά οποιαδήποτε αλλαγή σε μία κινηματογραφική ταινία χωρίς τη συγκατάθεση του σκηνοθέτη».

Τέλος, ο κ. Γαβράς επεσήμανε πως σκοπός της δημιουργίας του έργου ήταν να καταδείξει ότι ο Έλγιν κατέστρεψε μέρος του ναού και έκλεψε τα αγάλματά του για κερδοσκοπικούς λόγους και προσέθεσε : «Ο αγοραστής, δηλαδή ο κλεπταποδόχος, ήταν το αγγλικό κράτος. Τα αγάλματα αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο του Παρθενώνα».

Πηγή http://cosmo.gr/ArtsEnt/Switzerland/245882.html

Αντί να ζητήσουν συγνώμη (οι κληρικοί αλλά και η διοίκηση του Μουσείου) από τον κ. Κ.Γαβρά, και να επανορθώσουν το λάθος τους

ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΙΩΝΕΣ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΗ ΖΗΤΟΥΝ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΡΒΑΡΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΣΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!