01 Αυγούστου 2013

ΜΥΘΩΔΙΑ ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ

ΜΥΘΩΔΙΑ ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ



ΜΥΘΩΔΙΑ - Εισαγωγή 1η

Μετάβαση στην ομάδα diavasis.gr στοFACEBOOK για προβολή του video σε μεγαλύτερη ανάλυση και καλύτερη ποιότητα.

Κατεβάστε το video από το rapidshare σε κανονική ποιότητα PAL 720x576 25fpsΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩΚατεβάστε ολόκληρο το DVD της ΜΥΘΩΔΙΑΣ μεστίχους και ερμηνευτική ανάλυση από τοrapidshare σε μορφή (iso)ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ




ΜΥΘΩΔΙΑ - Εισαγωγή 2η

Μετάβαση στην ομάδα diavasis.gr στοFACEBOOK για προβολή του video σε μεγαλύτερη ανάλυση και καλύτερη ποιότητα.

Κατεβάστε το video από το rapidshare σε κανονική ποιότητα PAL 720x576 25fpsΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩΚατεβάστε ολόκληρο το DVD της ΜΥΘΩΔΙΑΣ μεστίχους και ερμηνευτική ανάλυση από τοrapidshare σε μορφή (iso)ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ



ΜΥΘΩΔΙΑ - 
movement 1

Μετάβαση στην ομάδα diavasis.gr στοFACEBOOK για προβολή του video σε μεγαλύτερη ανάλυση και καλύτερη ποιότητα.

Κατεβάστε το video από το rapidshare σε κανονική ποιότητα PAL 720x576 25fpsΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩΚατεβάστε ολόκληρο το DVD της ΜΥΘΩΔΙΑΣ μεστίχους και ερμηνευτική ανάλυση από τοrapidshare σε μορφή (iso)ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ



ΜΥΘΩΔΙΑ - movement 2

Μετάβαση στην ομάδα diavasis.gr στοFACEBOOK για προβολή του video σε μεγαλύτερη ανάλυση και καλύτερη ποιότητα.

Κατεβάστε το video από το rapidshare σε κανονική ποιότητα PAL 720x576 25fpsΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩΚατεβάστε ολόκληρο το DVD της ΜΥΘΩΔΙΑΣ μεστίχους και ερμηνευτική ανάλυση από τοrapidshare σε μορφή (iso)ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ



ΜΥΘΩΔΙΑ - movement 3

Μετάβαση στην ομάδα diavasis.gr στοFACEBOOK για προβολή του video σε μεγαλύτερη ανάλυση και καλύτερη ποιότητα.

Κατεβάστε το video από το rapidshare σε κανονική ποιότητα PAL 720x576 25fpsΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩΚατεβάστε ολόκληρο το DVD της ΜΥΘΩΔΙΑΣ μεστίχους και ερμηνευτική ανάλυση από τοrapidshare σε μορφή (iso)ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ



ΜΥΘΩΔΙΑ - movement 4a

Μετάβαση στην ομάδα diavasis.gr στοFACEBOOK για προβολή του video σε μεγαλύτερη ανάλυση και καλύτερη ποιότητα.

Κατεβάστε το video από το rapidshare σε κανονική ποιότητα PAL 720x576 25fpsΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩΚατεβάστε ολόκληρο το DVD της ΜΥΘΩΔΙΑΣ μεστίχους και ερμηνευτική ανάλυση από τοrapidshare σε μορφή (iso)ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ



ΜΥΘΩΔΙΑ - movement 4b

Μετάβαση στην ομάδα diavasis.gr στοFACEBOOK για προβολή του video σε μεγαλύτερη ανάλυση και καλύτερη ποιότητα.

Κατεβάστε το video από το rapidshare σε κανονική ποιότητα PAL 720x576 25fpsΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩΚατεβάστε ολόκληρο το DVD της ΜΥΘΩΔΙΑΣ μεστίχους και ερμηνευτική ανάλυση από τοrapidshare σε μορφή (iso)ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ



ΜΥΘΩΔΙΑ - movement 5

Μετάβαση στην ομάδα diavasis.gr στοFACEBOOK για προβολή του video σε μεγαλύτερη ανάλυση και καλύτερη ποιότητα.

Κατεβάστε το video από το rapidshare σε κανονική ποιότητα PAL 720x576 25fpsΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩΚατεβάστε ολόκληρο το DVD της ΜΥΘΩΔΙΑΣ μεστίχους και ερμηνευτική ανάλυση από τοrapidshare σε μορφή (iso)ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ



ΜΥΘΩΔΙΑ - movement 6

Μετάβαση στην ομάδα diavasis.gr στοFACEBOOK για προβολή του video σε μεγαλύτερη ανάλυση και καλύτερη ποιότητα.

Κατεβάστε το video από το rapidshare σε κανονική ποιότητα PAL 720x576 25fpsΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩΚατεβάστε ολόκληρο το DVD της ΜΥΘΩΔΙΑΣ μεστίχους και ερμηνευτική ανάλυση από τοrapidshare σε μορφή (iso)ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ



ΜΥΘΩΔΙΑ - movement 7

Μετάβαση στην ομάδα diavasis.gr στοFACEBOOK για προβολή του video σε μεγαλύτερη ανάλυση και καλύτερη ποιότητα.

Κατεβάστε το video από το rapidshare σε κανονική ποιότητα PAL 720x576 25fpsΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩΚατεβάστε ολόκληρο το DVD της ΜΥΘΩΔΙΑΣ μεστίχους και ερμηνευτική ανάλυση από τοrapidshare σε μορφή (iso)ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ


ΜΥΘΩΔΙΑ - movement 8

Μετάβαση στην ομάδα diavasis.gr στοFACEBOOK για προβολή του video σε μεγαλύτερη ανάλυση και καλύτερη ποιότητα.

Κατεβάστε το video από το rapidshare σε κανονική ποιότητα PAL 720x576 25fpsΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩΚατεβάστε ολόκληρο το DVD της ΜΥΘΩΔΙΑΣ μεστίχους και ερμηνευτική ανάλυση από τοrapidshare σε μορφή (iso)ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ



ΜΥΘΩΔΙΑ - movement 9

Μετάβαση στην ομάδα diavasis.gr στοFACEBOOK για προβολή του video σε μεγαλύτερη ανάλυση και καλύτερη ποιότητα.

Κατεβάστε το video από το rapidshare σε κανονική ποιότητα PAL 720x576 25fpsΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩΚατεβάστε ολόκληρο το DVD της ΜΥΘΩΔΙΑΣ μεστίχους και ερμηνευτική ανάλυση από τοrapidshare σε μορφή (iso)ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ



ΜΥΘΩΔΙΑ - movement 10

Μετάβαση στην ομάδα diavasis.gr στοFACEBOOK για προβολή του video σε μεγαλύτερη ανάλυση και καλύτερη ποιότητα.

Κατεβάστε το video από το rapidshare σε κανονική ποιότητα PAL 720x576 25fpsΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩΚατεβάστε ολόκληρο το DVD της ΜΥΘΩΔΙΑΣ μεστίχους και ερμηνευτική ανάλυση από τοrapidshare σε μορφή (iso)ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ


ΜΥΘΩΔΙΑ - ΕΠΙΛΟΓΟΣ

Μετάβαση στην ομάδα diavasis.gr στοFACEBOOK για προβολή του video σε μεγαλύτερη ανάλυση και καλύτερη ποιότητα.



Κατεβάστε το video από το rapidshare σε κανονική ποιότητα PAL 720x576 25fpsΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩΚατεβάστε ολόκληρο το DVD της ΜΥΘΩΔΙΑΣ μεστίχους και ερμηνευτική ανάλυση από τοrapidshare σε μορφή (iso)ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

ΜΥΘΩΔΙΑ: ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΩΝ


 

Το καλοκαίρι του 2001 (αν δεν κάνω λάθος) ο Βαγγέλης Παπαθανασίου έκανε μια συναυλία στις στύλες του Ολυμπίου Διός στην Αθήνα και το μουσικό έργο που παρουσίασε ονομάζετε Μυθωδία.
Λέγεται ότι την είχε συνθέσει από το ΄93 και ότι την είχε κάπου καταχωνιασμένη, ώσπου η NASA, ζήτησε από διάφορους συνθέτες κάποιο μουσικό θέμα το οποίο θα γινόταν ο ύμνος για την αποστολή ενός δορυφόρου στον Άρη, που θα χαρτογραφούσε τις υπόγειες ποσότητες νερού (πάγου). Υπήρξαν πολλές προσφορές, αλλά επικράτησε η Μυθωδία!!!! Το CD υπάρχει μέσα στον δορυφόρο και παίζει συνέχεια τη μουσική του Βαγγέλη Παπαθανασίου!
Η συναυλία ήταν πληρωμένη από τη NASA και το ελληνικό κράτος δεν έβαλε ούτε μια δραχμή για να υποστηρίξει αυτόν τον μεγάλο Έλληνα που είναι αναγνωρισμένος στα πέρατα του κόσμου. Αρκετοί άνθρωποι όταν άκουσαν την Μυθωδία πίστεψαν ότι κάπου στο υπόβαθρο υπήρχαν στίχοι και για το συγκεκριμένο θέμα έγιναν και κάποιες εκπομπές στην τηλεόραση όπως του Κώστα Χαρδαβέλλα. Μετά από αρκετό ψάξιμο βρήκα ότι στο υπόβαθρο πραγματικά ακούγονται στίχοι. Πάμε να τους δούμε παρακάτω:
MOVEMENT 1
ONE,TWO,THREE
ONE,TWO,THREE
ONE,TWO,THREE
ONE,TWO,THREE
(ΑΝΤΡΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ) (ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΧΟΡΟΣ)ΔΙΑ ΕΛΑ
ΔΙΑ ΕΛΑ
ΔΙ-Α ΕΛΑ
ΔΙ-Α ΕΛΑ
ΔΙ-Α ΕΛΑ
ΔΙ-Α ΕΛΑ
ΔΙ-Α ΕΛΑ
ΔΙ-Α ΕΛΑ
ΔΙ-Α ΕΛΑ
ΔΙ-Α ΕΛΑ
ΕΛΑ
ΔΙ-Α Ε-ΡΩ-ΤΑ ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ (ΕΛΑ)
- ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ
ΖΗ-ΤΩ ΣΥ Ε-ΛΑ ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ
- ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ
ΔΙ-Α ΣΥ ΘΕ ΜΟΥ ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ
ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ
ΕΣΩ ΜΕΝ ΣΥ ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ
ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕ ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ
ΕΝ ΖΗΝ ΘΕ-ΟΣ
ΕΝ ΖΗΝ ΘΕ-ΟΣ
ΖΗ-ΤΩ ΤΕ ΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΘΕΕ
ΖΗ-ΤΩ ΤΕ ΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΘΕΕ
ΜΟΝΗ ΤΕ ΤΟΥ ΔΙΑ ΜΕΝ
ΜΟΝΗ ΤΕ ΤΟΥ ΔΙΑ ΜΕΝ
ΠΑΙ ΖΕΥ ΠΑΙ ΔΕ ΠΑΙ ΔΗ
ΠΑΙ ΖΕΥ ΠΑΙ ΔΗ ΠΑΙ ΔΗ ΠΑΙ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΩΣ ΔΙΗ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΩΣ ΔΙΗ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΩΣ ΔΙΗ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΩΣ ΔΙΗ (ΓΥΝ.Χ) ΔΙ-
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΩΣ ΔΙΗ (ΓΥΝ.Χ) Α ΤΕ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΩΣ ΔΙΗ (ΓΥΝ.Χ) ΤΗΝ ΔΗ-
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΩΣ ΔΙΗ (ΓΥΝ.Χ) ΜΗ-ΤΡΑ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΩΣ ΔΙΗ (ΓΥΝ.Χ) Ε-ΛΑ
ΔΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΔΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΔΕΩΜΕΝ ΣΟΙ
ΔΕΟΜΕΝ ΔΕΟΜΕΝ ΔΕΟΜΕΝΟΙ (Χ4)
MOVEMENT 2
 
Ω Ω ΔΙΑ ΕΝ ΘΕΕ
Ω Ω ΔΙΑ ΕΝ ΖΕΥ ΕΙ
ΗΜΕΤΕΡΕ ΗΜΕΤΕΡΕ ΕΝ ΖΕΥ
Α-ΜΕ-ΜΠΤΕ
ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ ΖΕΥ ΘΕΕ
ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ ΕΥ ΖΗΝ ΑΠΕΡΑΝΤΕΕΕΕ
EΕΕΕΕΛ-ΛHN
ΕΚΑΜΝΕ ΣΕ
Ω ΔΙΑ ΕΝ ΕΚΑΜΝΕ ΣΕ
Ω ΔΙΑ ΕΝ ΖΕΥ ΕΙ
ΟΔΕΥΕΤΑΙ
ΕΝ EN
ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ ΖΕΥ ΘΕΕ
ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ ΔΕΩΜΕΝ ΣΟΙ
ENIOTE ΟΔΕΥΕΤΑΙ
ΗΡΘΕ ΕΔΩ ΚΙ ΕΙΔΕ ΤΟ ΦΩΣ
ΕΝ Ω ΔΙΑ EN ΘΕΕ
ΕΙ ΔΙΑ ΕΝ ΘΕΕ
Ω ΔΙΑ ΕΝ ΘΕΕ
ΕΙ ΔΙΑ ΕΝ
ΠΟΟΟΤΕ Ω
Ω ΔΙΑ ΕΝ ΕΚΑΜΝΕ ΕΚΑΜΝΕ
ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ Σ’ΕΚΑΜΝΕ ΕΚΑΜΝΕ
ENIOTE ΟΔΕΥΕΤΑΙ
ΗΡΘΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΙΔΕ ΤΟ ΦΩΣ
ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ ΘΕΕ
ΣΕ ΕΚΑΜΝΕ
ΣΕ ΕΚΑΜΝΕ ΕΙ ΔΙΑ ΕΝ
ΣΕ ΕΚΑΜΝΕ ΣΕ ΕΚΑΜΝΕ ΣΕ
Ω ΔΙΑ ΕΝ ΖΕΥ
ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ‘ΔΩ
ΕΙ ΔΙΑ ΕΝ
ΕΙ ΔΙΑ ΕΝ
ΠΑΤΕΡΑ ΘΕΕ
HΡΘΕ ΕΔΩΩΩ
ΠΟΟΟΤΕΕΕ ΘΑΑΑΑ ‘ΡΘΕΙΙΙΙ ΕΔΩ
ΠΟΤΕ ΘΑ ‘ΡΘΕΙ
ΠΟΤΕ ΘΑ ‘ΡΘΕΙ ΕΔΩ
ΕΙ ΔΙΑ ΕΝ ΖΕΥ ΠΛΗΝ
ΗΜΕΤΕΡΕ
ΕΝ ΖΕΥ
ΕΝ ΔΙΑ ΕΝ ΕΥ ΖΗΝ
ΑΠΕΡΑΝΤΕ
ΠΟ-ΤΕ
ΖΗΝ
MOVEMENT 3
 
ΠΑΤΕΡΑ ΖΗΝΑ, ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΣΩΜΑ

ΟΣΟΙ ΚΑΤΗΛΘΑΝ ΗΛΥΣΙΑ ΑΣ ΜΝΩΜΕΝ ΑΝΕΥ ΣΟΥ

KATEBHKAN ΜΕΝ ΑΓΩΝΙΣΘΗΚΑΝ ΚΟΣΜΟΝ ΤΙΣ ΘΥΜΑΤΑΙ

ΠΑΝΤΑ ΟΡΙΖΕ ΜΑΣ ΧΡΗ

ΟΥΧΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΙ ΔΑ-ΝΕΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΟΡΙΖΑΤΟ

ΑΠΟΛΛΩΝ ΜΗ ΠΑΤΕΡΑ

ΠΥΡΩΜΑ ΣΟΥ ΑΙΤΩ

ΤΙ ΕΙ ΖΟΥΝ ΣΤΗ ΓΑ
(ΧΟΡΟΣ)
ΕΙΣ ΣΕ ΑΓΓΕΛΕ
ΑΜΕΜΠΤΕ ΚΑΙ
ΑΧΡΑΝΤΕ ΘΕΕ
ΑΜΕΜΠΤΕ
ΕΡΧΟΜΕΝΕ ΘΕΙΕ
ΠΑΛΙΝ ΣΥ
ΕΡΧΟΜΕΝΕ ΘΕΕ
ΤΩΡΑ ΑΠΟΟΟΟΛΛΩΝ ΔΕΙ
ΠΥΡΩΜΑ ΔΕ ΘΕΕ ΖΗΤΩ
(ΧΟΡΟΣ)
ΚΑΤΗΛΘΑΝ ΚΑΙ ΕΙΠΑΝ ΜΕΝ ΕΕΕΕΕΕΕΥ ΣΕ ΟΝΟΜΑΤΑ
ΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΙ
ΟΥΧΙ ΜΗ ΔΕΙ ΠΟΤΕ
MOVEMENT 4

ΑΝΑ ΤΗΝ ΓΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΗΧΩ

ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΤΟΝ ΣΚΟΤΕΙΝΟ

Ω (ΖΕΙ) ΝΥΞ ΕΙ (ΠΑΝΤΑ ΖΕΙ)

ΟΤΙ ΕΙΔA

ΠΑΝΤΙ ΤΩ ΖΕΙ

ΤΗΝ ΕΙΔA

ΑΝΑΖΗΤΑ - ΑΝΑ ΤΗΝ ΓΑ

ΑΝΑΖΗΤΑ

ΑΑΑΑΘΑΑΑΝΑΤΟΝ ΖΩΗ (ΑΝΑΖΗΤΕΙ)

ΜΥΣΤΙΚΑ ΜΙΛΑ

ΚΟΙΤΑ ΝΑ, ΠΑΝΤΟΥ ΝΑ ΠΑΛΛΕΤΟ!
ΜΥΥΥΣΤΙΙTΙΙΙΙΙΚΑΑΑΑ ΑΘΑΝΑΤΟΟΟΟΟΝ ΖΩΗ!
(ΧΟΡΟΣ)
ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΡΕΙΕ
ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΡΕΙΕ
ΑΝΑΖΗΗΗΗΤΑ
ΑΝΑΖΗΗΤΑ
ΩΩΩΩ….
ΜΕΝ ΕΙΠΩ, ΟΥΤΩ ΔΕΙ ΠΟΤ’ ΕΡΘΩ ΕΔΩ Ω ΑΣΤΡΑΠΗ
ΑΝΑ ΤΗΝ ΓΑ, ΘΑ ‘ΡΘΕΙ
ΘΑ ΕΡΘΩ,
ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΕΙΠΩ
ΖΗΤΑ ΤΟ ΦΩΣ
ΕΙΣ ΤΩ ΔΙΙ ΣΟΦΑ
ΥΠΟΣΧΟΜΕΝΗ
ΟΤΙ ΘΑ – ΖΩ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ ΑΝΑ ΤΗΝ ΓΑ
ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ – ΣΤΗ ΓΑ
ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΘΑ ‘ΝΑΙ
ΤΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕΙ ΟΤΙ ΗΜΙΝ
ΘΑ ‘ΡΘΕΙ
ΘΑ ‘ΡΘΕΙ
Ω ΝΑΙ ΘΑ ‘ΡΘΕΙ
Ω ΝΑΙ ΘΑ ‘ΡΘΕΙ – ΕΔΩ
ΑΝΑ ΤΗΝ, ΤΗΝ ΓΑ
ΘΑ ‘ΡΘΕΙ
MOVEMENT 5
ΑΡΗ ΩΣ ΦΩΤΕΙ ΘΑ..
ΠΡΟΣΜΟΝΕΙ ΝΑ…
(ΧΟΡΟΣ)
ΔΙΑ ΘΕΕ ΕΛΑ ΕΔΩ
ΕΦΙΧΘΕΙ Η ΗΩ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑ
ΑΡΗ ΩΣ ΦΩ-(ΧΟΡΟΣ:ΗΡΘΕ)-ΤΕΙ ΕΔΩ
(ΧΟΡΟΣ)
ΕΛΛΑΔΑ ΜΗΝ
ΑΡΗ ΩΣ ΑΕΙ ΠΝΟΥ
ΚΑΤΕΒΑ
(ΧΟΡΟΣ)
ΜΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ΘΕΑΜΕΝΕ
Η ΜΗΤΕΡΑ
(ΧΟΡΟΣ)
ΟΥ ΣΥ ΘΑ ΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕ ΕΔΩ
(ΧΟΡΟΣ:ΜΗ ΣΥ ΝΑ ΕΣΣΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ) ΜΗ ΔΕΙ ΝΥΧΤΑ ΟΥΤΕ ΕΔΩ
(ΧΟΡΟΣ)
ΜΕΝ ΕΙΣΑΙ ΤΩΡΑ ΕΔΩ
ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΟΥ ΣΥ ΜΕΝ ΕΔΩ
ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΓΩ ΕΦΙΧΘΕΙ ΕΔΩ!
(ΧΟΡΟΣ)
ΜΕΝ ΔΕ ΕΥ ΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΜΕΝ ΣΕ ΕΥ ΔΕ ΤΟ ΛΟΓΟ
ΤΩΡΑ ΕΥ ΖΗΤΑΩ
ΠΑΤΡΙΔΑ
(ΧΟΡΟΣ)
ΘΕΑΜΕΝ ΣΥΝΕΧΩΣ
ΕΛΑ ΔΙΑ – ΤΩΡΑ
ΤΩΡΑ ΔΙΑ
ΕΛΑ ΔΙΑ – ΕΔΩ
ΕΛΑ ΔΙΑ – ΕΔΩ
ΤΩΡΑ ΔΙΑ – ΕΔΩ
ΕΛΑ ΔΙΑ – ΕΔΩ
ΤΩΡΑ ΔΙΑ – ΕΔΩ
ΕΛΑ ΔΙΑ – ΕΔΩ
ΤΩΡΑ ΔΙΑ – ΕΔΩ
ΤΩΡΑ
ΔΙΑ – ΑΕΙ
ΕΛΑ
ΔΙΑ – ΑΕΙ
ΕΛΑ
ΔΙΑ – ΑΕΙ
ΕΛΑ
ΔΙΑ – ΑΕΙ
ΕΛΑ
ΔΙΑ – ΑΕΙ
ΕΛΑ…
MOVEMENT 6
 
ΩΩΩΩ

ΔΕΙΜΟ ΕΕΕΛΘΕΕΕ

ΔΕΙΜΟ

ΔΕΙΜΟ

ΚΑΤΕΒΑ ΑΡΜΑ

Ω ΔΕΙΜΟ ΕΕΕΛΘΕΕΕ ΕΔΩ

ΕΕΕΛΑ

ΔΕΙΜΟ ΑΡΜ' ΠΑΝΤΟΤΙΝΟ

ΕΛΑ ΕΔΩ

ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ
Ω ΔΕΙΜΟ ΕΛΑ ΕΔΩ ΤΑΧΥ
(ΧΟΡΟΣ)
ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΕΣΥ ΠΑΝΘ’ ΟΡΑ
ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΩΡΑ
ΕΛΑ ΕΔΩ
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΛΑ
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΠΑΝTΕΙ ΘΑ ΖΕΙ
ΠΑΝΤΕΙ ΘΑΡΡΩ
ΒΑΛΕ ΠΛΩΡΗ ΤΗ ΓΑ
(ΧΟΡΟΣ)
ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΕΣΥ ΠΑΝΘ’ ΟΡΑ
ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΩΡΑ
ΔΕΙΜΟ ΑΕΙ ΝΑ ‘ΡΘΕΙ
MOVEMENT 7
 
ΓΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡ 

ΑΡΜΑ Ω NYXT' ΑΡΡΗΤΑ

ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΛΘΟΥΝ

ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΓΑ
ΟΤΙ ΓΑΡ
ΟΥ ΤΗ ΟΥ
ΜΗ ΔΕΙ
ΜΗ THΝ NA ΔΕΙ
ΜΗ TΗΝ NA ‘ΡΘΕΙ
ΜΗ THΝ NA ΔΕΙ
ΜΗ THΝ NA ‘ΡΘΕΙ
(ΧΟΡΟΣ)
ΕΣΥ ΔΕ ΑΜΥΝΕΤ’ ΑΠΟ ΜΑΚΡΩΝ ΚΑΙ ΕΣΘΩ
ΣΥΝΟΔΟΙ ΕΙΤΕ ΤΗΝ ΗΩ ΔΩΣΕ
ΕΙΘΕ
ΕΙΘΕ
ΕΣΕ Ω ΑΝΙΚΗΤΕ ΑΝΔΡΑ
ΑΜΥΝΕΤΑΙ (Σ) (Σ)
ΕΙ ΤΥΓΧΑΜΕΝ ΣΥ ΜΕΝ
ΑΜΥΝ (Σ) ΩΜΕΝ (Σ)
ΑΜΥΝΩΜΕΝ
ΑΜΥΝΩΜΕΝ
(Σ)ΕΛΛΗΝΟΣ
ΣΕΛΗΝ’ ΟΥ
Α (Σ)
Α (Σ)
ΑΑΑΑΑ (Σ)
ΩΔΗ
ΤΩ ΔΙΑ
Ω ΔΙΑ
ΩΔΗ (Σ)(Σ)
Ω ΔΙΑ
ΩΔΗ (Σ)(Σ)
ΤΩ ΔΙΑ
ΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑ
ΜΗ ΤΙΣ ΕΙ
ΜΗ ΤΗΝ
ΕΦΟΒΗΘΕΙ….
…ΕΙ ΤΗ ΔΕΙ!
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΤΑ (Σ) ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΕΧΝΗΤΟΙ ΗΧΟΙ!
MOVEMENT 8
(ΧΟΡΟΣ)

ΗΛΘΕ Ω ΔΙΑ - ΟΔΥΣΣΕΑ

ΗΛΘΕ Ω ΔΙΑ
(ΧΟΡΟΣ)
ΗΛΘΕ Ω ΟΔΥΣΣΕΑ
ΗΛΘΕ Ω ΔΙΑ
MOVEMENT 9
 
ΤΗ ΘΝΗΤΗ

ΤΗ ΘΝΗΤΗ

ΤΗ ΘΝΗΤΗ
ΤΗ ΘΝΗΤΗ
ΩΣ ΖΗΤΕΙ
Η ΜΗΤΕΡΑ
ΤΗι ΘΝΗΤΗι ΜΗ ΣΥΜΒΕΙ
Ω ΑΡΗ Η ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ
ΜΑΡΤΥΡΑ ΗΣΥΧΑ
ΜΕΘΥΣΜΕΝΑ
ΜΗ ΣΥΜΒΕΙ
Η ΜΗΝΗ
ΟΤΙ Η
ΖΗΤΩΜΕΝΗ ΖΕΙ
ΜΑΚΡΙΝΑ ΗΣΥΧΑ
ΠΕΜΠΤΕΙ ΖΕΙ
ΑΚOIMHTH
ΜΑΣ ΜΙΛΕΙ
Η ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ
(ΧΟΡΟΣ)
ΕΝΑ ‘XEI ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΙ ΟΔΕΥΕΤΑΙ ΣΤΗ ΓΗ -ΕΛΘΕ ΕΔΩ ΜΕΝ-
ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ ΕΙΠΩ OTI ΗΛΘΕ
ΜΑΡΤΥΡΑ
ΜΑΣ ΜΙΛΑ
ΜΕΘΥΣΜΕΝΑ
ΜΗ ΤΙΣ ΜΗ
ΜΗ ΔΕΙ
ΟΤΙ ΖΕΙ Η ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ
ΤΗ ΘΝΗΤΗ
ΩΣ ΖΗΤΕΙ
ΜΗ ΘΝΗΘΕΙ
ΜΑΣ ΜΙΛΕΙ
ΘΕ ΗΜΕΙΣ ΠΕΙ
ΠΡΟΣΜΕΝΕΙ
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ
ΜΗ ΘΝΗΘΕΙ
ΟΦΕΛΕΙ
ΤΗ ΜΗΝΗ
ΜΗ ΣΥΜΒΕΙ
Η MHNH
ΗΛΘΑΤΕ ΕΝΘΕ
ΕΣΥ ΗΜΕΤΕΡΑ
ΗΛΘΑΤΕ ΕΝΘΕ
ΕΣΥ ΗΜΕΤΕΡΑ
MOVEMENT 10
 
(ΑΝΤΡΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ)                       (ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΧΟΡΟΣ)
ΔΙ-Α Ε–ΛΑ
ΔΙ-Α Ε–ΛΑ
ΔΙ-Α Ε—ΛΑ
ΔΙ-Α Ε–ΛΑ
ΕΛΑ
ΖΗ-ΤΩ ΤΕ ΤΗΝ ΜΗΤEΡΑ ΘΕΕ ΤΗΝ ΠΗΝΕΛΟΠΗ
ΖΗ-ΤΩ ΤΕ ΤΗΝ ΜΗΤEΡΑ ΘΕΕ
ΜΟΝΗ ΕK ΤΟΥ ΔΙΑ ΜΕΝ ΕK ΤΟΥ ΔΙΑ ΜΕΝ
ΜΟΝΗ ΕK ΤΟΥ ΔΙΑ ΜΕΝ
ΠΑΙ ΖΕΥ ΠΑΙ ΔEI
ΠΑΙ ΖΕΥ ΠΑΙ ΔΕI ΠΑΙ ΔΕ ΠΑΙ
ZEI
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ ZEI
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ ΔΕΙ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ MH
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ ΔΙ-
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ Α ΤΕ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ ΤΗΝ MΗ-
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ ΝΗ Α-
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΙ ΕΙ-ΕΛΑ
ΖΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΖΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΖΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΖΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
ΖΕΙ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΔΕΩΜΕΝ ΣΟΙ
ΔΕΟΜΕΝ ΔΕΟΜΕΝ ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΣΟΙ (Χ4)
Ελπίζω να μην κουραστήκατε από την μελέτη! Τώρα πείτε ότι δεν υπάρχουν αυτοί οι στίχοι ότι όλα είναι μια σύμπτωση… Αφού ακούσαμε αυτή τη ΘΕΙΑ ΜΕΛΩΔΙΑ ώρα να κάνουμε και κάποιες συσχετίσεις. Την νύχτα που έγινε η Μυθωδία ο πλανήτης Άρης είχε ευθυγραμμιστεί με τις Στήλες του Ολυμπίου Διόςκαι αυτό είναι δεδομένο. Γι’ αυτό εξάλλου η NASA πλήρωσε για να γίνει η συναυλία στο συγκεκριμένο μέρος και όχι κάπου αλλού. Αν διαβάσετε τους στίχους θα καταλήξετε λογικά στο συμπέρασμα ότι μοιάζει με κάποιου είδους επίκληση… Μία επίκληση στο Δία και τους υπόλοιπους Ολύμπιους ΕΛ για να έρθουν πίσω και να μας βοηθήσουν όπως έκαναν πριν χιλιάδες χρόνια. Κάποιοι θα πουν ότι όλα αυτά είναι τρέλες και τίποτε άλλο. Είναι επίσης δεδομένο ότι ένας πλανήτης γνωστός και ως πλανήτης Χ ή κατά άλλους λαούς NIBIRUπλησιάζει τη Γη. Επίσης δεδομένο από τη NASA είναι ότι αυτός ο πλανήτης θα φαίνεται τον Μαίο του 2009 από κάποια σημεία της Γης και ότι η «άφιξή» του θα είναι το 2012 που θα έχει φτάσει πια τόσο κοντά στη Γή και θα φαίνεται με γυμνό μάτι.. Ξέρουμε ότι ο ήχος μπορεί να μεταδοθεί στα πέρατα του διαστήματος άρα η Μυθωδία έχει ταξιδέψει επίσης μέχρι το Σείριο και τους υπόλοιπους πλανήτες. Άποψη μου είναι ότι η Μυθωδία είναι στην ουσία ένα κάλεσμα. Ένα κάλεσμα για να επιστρέψουν οι Ολύμπιοι.

Η Μυθωδία και η χρήση Βαθμωτών Πεδίων


O χρυσός αριθμός Φ έχει σχέση με την μουσική οκτάβα, αλλά από μαθηματικής απόψεως έχει παράξενες ιδιότητες, που μας δίνουν την δυνατότητα να αυξομειώσουμε τα φυσικά φαινόμενα στις άλλες διαστάσεις (4η διάσταση, 5η διάσταση κ.λπ).

Συνεπώς, ο κατάλληλος ήχος ή η κατάλληλη μαζοενέργεια είναι ικανή να ενεργοποιήσει τον χωρο-χρόνο (4η διάσταση), ώστε να μεταβούμε στον ενεργειακό χωρο-χρόνο (5η διάσταση).
Το 2001 είχαμε πολλά γεγονότα που ήδη έχω αναλύσει εισπράτοντας την χλεύη κάποιων
Άλλα για μια ακόμη φορά ας θυμηθούμε κάποια:
Πριν την 25 Σεπτεμβρίου του 2001 είχαμε δυο γεγονότα που συνδέονται όσο κι αν φαντάζει τρελό. Είχαμε λοιπόν, την τρομοκρατική ενέργεια στους δίδυμους πύργους και λίγο πιο πριν την γνωστή συναυλία στις στήλες του ΟΛΥΜΠΙΟΥ ΔΙΟΣ...( βλ.: Στο κύκλο του αριθμού 11 )
Η NASA, λοιπόν, ισχυρίζετεαι ότι: επέλεξε την Ελλάδα, για την ακρίβεια, το ζήτησε σχεδόν ενάμισι χρόνο πριν από την Ελληνική Κυβέρνηση για να δημιουργήσει με τη βοήθεια της μουσικής του Βαγγέλη Παπαθανασίου, μέσα από τον Ναό του Ολυμπίου Διός, τις «κατάλληλες συνθήκες» προκειμένου η αποστολή της προς τον Πλανήτη Άρη να στεφθεί με επιτυχία!
Για προσέξτε εδώ με τι έντεχνο τρόπο την πάνε την δουλειά αλλού, ενώ ξέρουν ότι όλα αυτά παραπέμπουν στις Πλουτωνικές δυνάμεις και, ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΠΥΛΗ για να ενεργοποιήσουν όχι μόνο το διαπλανητικό σύστημα που βρήκαν έτοιμο, ώστε να κάνουν ένα ακόμη βήμα πιο πέρα, αλλά εκτός αυτού παράλληλα να κάνουν και άλλα που έχουν σχέση με άλλες διαστάσεις και, συγκεκριμένα με την διάσταση των μορφών. Δημοσίευσα κάποια πράγματα την στιγμή που όσοι γνώριζαν σιωπούσαν, ενώ οι αδαείς με κορόιδευαν.
Βέβαια δεν περίμενα και κάτι καλύτερο από όλους αυτούς που σκότωσαν τηνΜΝΗΜΗ και φυλάκισαν την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Προσπαθούν να αφανίσουν τους Έλληνες για να μην κινδυνέψουν ποτέ να χάσουν ότι έκλεψαν και οικειοποιήθηκαν.
Όλα αυτά φυσικά είχαν να αντιμετωπίσουν την συστηματική απόκρυψη πληροφοριών και την προσπάθεια ελέγχου του ανθρώπινου νου, μιας και στο κάτω, κάτω, όλοι εμείς δεν είμαστε τίποτα άλλο παρά "ταπεινά ανθρωπάκια", μπροστά στον πόλεμο της παραπληροφόρησης που διεξάγεται. Ειδικά πάνω σε θέματα επικοινωνίας που σχετίζονται με εξωγήινους πολιτισμούς. Έδω ένα κορυφαίο παράδειγμα, είναι οι "στίχοι της ΜΥΘΩΔΙΑΣ", που ανέλυσα κατά το παρελθόν (ΛΕΞΑΡΙΘΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΜΥΘΩΔΙΑΣ )
Παρατηρούμε, λοιπόν, εκεί, πως χρησιμοποιούν όλο το μαθηματικό υπόβαθρο από το περιβόητο "δέντρο της ζωής" σε συνδιασμό με την ιερά ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ και προπομπό τον Πλούτωνα.
Άραγε γιατί; Μήπως και για να ανοιχθούν Πύλες προς άλλες διαστάσεις;
Τα ΜΜΕ μας λένε πως η NASA με την συναυλία αυτή έστειλε ένα μήνυμα προς εξωγήινους πολιτισμούς, έτσι απλά γενικά και αόριστα. Άλλοι βέβαια μιλούν για τελετή, όπου ζητούν βοήθεια. Άραγε από ποιους; Και για ποιο λόγο;
Όταν αρχικά στην Μυθωδία επαναλαμβάνεται αρκετές φορές ο στίχος:
"ΔΙ Α Ε ΛΑ"
Γενικά θα έλεγα ότι με την Μυθωδία, στέλνονται αρκετές γνώσεις της Πυθαγόρειας διδασκαλίας στον αιθέρα ως "περιφερειακή παροχή ενδείξεων", με την χρήση των βαθμωτών πεδίων, διότι με αυτό το υπερ-όπλο μπορούν να δημιουργήσουν ένα ηλεκρομαγνητικό φαινόμενο εδώ και να το στείλουν όπου θέλουν... οπότε πάυει να είναι ένα απλό μήνυμα, όπως θέλουν να το παρουσιάζουν.
Τα βαθμωτά πεδία πληροφοριακά σχετίζονται με την την διάσπαση της συμμετρίας της αρχικής αλληλεπίδρασης που ενοποιεί όλες της αλληλεπιδράσεις που ίσως γνωρίζουμε σήμερα ως θεμελιώδεις. Τα πεδία Ηiggs σχετίζονται και αυτά με την διάσπαση της συμμετρίας της ασθενής αλληλεπίδρασης, της ηλεκτρομαγνητικής και της ισχυρής του Καθιερωμένου προτύπου με την σωματιδιακή φυσική. Συγκεκριμένα, η διάσπαση είναι το λεγόμενο αυθόρμητο σπάσιμο της συμμετρίας, που έπαιξε πρωταρχικό ρόλο στην ανάπτυξη της θεωρίας του πληθωριστικού σύμπαντος.
Τα βαθμωτά πεδία χρησιμοποιήθηκαν από την NASA για την αποστολή του ήχου και της εικόνας της ΜΥΘΩΔΙΑΣ στο διάστημα. Ο ΕΛΛΗΝ Λόγος το επιβεβαιώνει αυτό με την παρακάτω ισοψηφία:
ΕΙΚΟΣΙ ΟΚΤΩ ΙΟΥΝΙΟΥ ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΝΑ = ΛΑΒΕ ΧΡΗΣΗ ΒΑθΜΩΤΩΝ ΠΕΔΙΩΝ = 3905
Στο παρακάτω απόσπασμα από το άρθρο του Ίωνα Μάγγου, με τίτλο :"ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ; Από Την Σελήνη!", που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Άβατον 2006. Η θεωρία της διττότητος του Jean Pierre Garnier Malet μας δίνει με επιστημονικό ότι: «Η ελικοειδής κίνηση της διττότητος του χρόνου και του χώρου είναι ένα φαινόμενο το οποίο παρατηρείται σε όλο το σύμπαν, στο απείρως μεγάλο και στο απείρως μικρό των κυττάρων μας και του DNA» .
Για το λόγο αυτό στην ΜΥΘΩΔΙΑ ο αριθμός 11 είναι το κλειδί. Πάνω σε όλο αυτό το σκεπτικό βασίζονται κι άλλες απόκρυφες τεχνολογίες , που σκοπό έχουν την επικοινωνίας εξ αποστάσεως μεταξύ του ανθρώπινου πολιτισμού κι ενός άλλου "εξωγήινου" πολιτισμού... Πολλές διασταυρωμένες παρατηρήσεις τις έχω συμπεριλάβει σε βιβλία που έγραψα, όπως, από το ότι οι μυημένοι αποκρυφιστές που συνεργάζονται με την NASA, έχουν δημιουργήσει ένα μυστικό κώδικα επικοινωνίας με ανώτερες "πνευματικές οντότητες" που δρούν σ' άλλες διαστάσεις, μέχρι, την ενεργοποίηση και χρησιμοποίηση των μεγάλων δυνάμεων του δικτύου των "μαύρων τρυπών", που έχει σχέση με τις άλλες διαστάσεις και, βρίσκεται μετά τη 
σελήνη..
http://www.apocalypsejohn.com/2013/04/mythodia-xrhsh-bathmoton-pedion.html


http://www.invisiblelycans.gr/mithodia-oli-i-alithia/


ΜΥΘΩΔΙΑ
Αθήνα, 28 Ιουνίου 2001 – Στήλες Ολυμπίου Διός
Τo καλοκαίρι του 2001 δόθηκε στο χώρο των Στηλών του Ολυμπίου Διός μια συναυλία του διάσημου Έλληνα συνθέτη Βαγγέλη Παπαθανασίου. Από τότε πολλά ερωτηματικά έχουν τεθεί από την κοινή γνώμη αλλά και την επιστημονική κοινότητα. Ας πάμε όμως λίγους μήνες πιο πίσω. Η υπηρεσία διαστήματος των ηνωμένων πολιτειών, ή αλλιώς NASA, αναθέτει στον Έλληνα συνθέτη τη σύνθεση της μουσικής, η οποία θα πλαισίωνε και θα γινόταν μέρος μιας νέας διαστημικής αποστολής της NASA στον πλανήτη Άρη… με την ονομασία Mars Odysssey, που θα είχε ως σκοπό την έρευνα για ανακάλυψη τυχών στρωμάτων πάγου κάτω από στη επιφάνεια του κόκκινου πλανήτη, κάτι που θα σήμαινε αυτόματα την πιθανότητα ύπαρξης ζωής.

Όμως, πριν ακόμη επιβεβαιωθεί η συναυλία, από το τότε Υπουργείο Πολιτισμού, και εν μέσω θύελλας αντιδράσεων από πολλούς καλλιτέχνες του ελληνικού στερεώματος, μιλώντας για υπέρογκα ποσά δαπανών και πιθανή καταστροφή των αρχαίων μνημείων, η συναυλία αρχικά αναβλήθηκε και τέλος ματαιώθηκε. Τότε, επενέβη η NASA και μέσω της αμερικανικής κυβέρνησης ανέλαβε την πλήρη χρηματοδότηση της συναυλίας. Το Υπουργείο Πολιτισμού ένταξε την προσπάθεια στα πλαίσια της πολιτιστικής Ολυμπιάδας.
Από τον καλλιτεχνικό χώρο της Ελλάδος πολλοί μίλησαν με κακεντρεχή σχόλια απέναντι στην ελληνική πολιτεία, που επέτρεψε την πραγματοποίηση της συναυλίας και δη σε έναν τέτοιο χώρο σπουδαίας αρχαιολογικής σημασίας, από την άλλη, για τις οικονομικές δαπάνες, που ποτέ ως τότε δεν είχαν διατεθεί για κάποιον εγχώριο καλλιτέχνη με χρόνια προσφοράς στην ελληνική σκηνή. Η NASA εγκατέστησε πίσω από τις υπάρχουσες κολώνες του Ναού ένα τεράστιο λευκό πανί για προβολή εικόνων στη διάρκεια της συναυλίας, ενώ ένα ειδικά διαμορφωμένο ξύλινο πάτωμα στήθηκε ακριβώς κάτω από την βόρεια πλαϊνή πλευρά του δαπέδου του Ναού, χώρος που χρησιμοποιήθηκε για την τοποθέτηση της ορχήστρας, και για τις δυο διάσημες σοπράνο που θα εκτελούσαν το μελωδικό τμήμα της συμφωνίας, την Kathleen Battle & Jessie Norman. Επίσης δυο ειδικά διαμορφωμένες σειρές καθισμάτων αμφιθεατρικού τύπου στήθηκαν ακριβώς μπροστά από την ορχήστρα για τους δεκάδες θεατές. Πίσω από το λευκό πανί η NASA τοποθέτησε ενισχυτές και συσκευές καταγραφής και εκπομπής σήματος. Την ώρα της τελετής γινόταν τόσο η εγγραφή για την παραγωγή του CD, όσο και αποστολή της μουσικής στο διάστημα. Η Μυθωδία μετά την παγκόσμια προβολή της προκάλεσε ποικίλα σχόλια. Πέρα από το θαυμασμό τους για τη μαγεία της μουσικής παράστασης, πολλοί στάθηκαν σε διάφορα ερωτήματα που γέννησε αυτή η συναυλία.
Για ποιο λόγο η NASA δαπάνησε περίπου 6 εκατομμύρια ευρώ για την πραγματοποίηση μιας τέτοιας συναυλίας;
Για ποιο λόγο γινόταν αποστολή σήματος…στον Άρη, ενώ θεωρητικά πρόκειται για έναν πλανήτη από πέτρα, χωρίς ίχνος ζωής;
Γιατί η συναυλία πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο Ναό Ολυμπίου Διός – κάτι που δε συνέβη ποτέ στο παρελθόν και σε κανένα παρόμοιο αρχαιολογικό χώρο;
Γιατί επιλέχτηκε ελληνική σύνθεση και όχι κάποια σύνθεση από άλλη χώρα;
Ένα είναι βέβαιο. Πως η NASA, για πρώτη φορά, μας αποκαλύπτει τις καλλιτεχνικές της ευαισθησίες!
Τα πιο σημαντικά ερωτήματα, ωστόσο, προέκυψαν αμέσως μετά το τέλος της συναυλίας. Πολλοί μίλησαν για τελετή, κι όχι απλώς για μια απλή μουσική παράσταση. Στα ερωτήματα που γέννησε η «Μυθωδία» προστέθηκαν απορίες σχετικά με το περιεχόμενο των λόγων τόσο των δυο σοπράνο, όσο και του Χορού. Υπήρχαν στίχοι; Και αν όντως υπήρχαν, γιατί εμφανίζονται φράσεις και λέξεις στα αρχαία Ελληνικά; Γιατί επαναλαμβάνονται ακούσματα όπως ΔΙΑ ΕΛΑ;
Για ποιό λόγο οι εικόνες που επιλέχθηκαν να σταλθούν στον Άρη, εικόνες όπως (1) η προτομή του Δία, (2) της Ίσιδος, (3) του Ομήρου, (4) του Απόλλωνα, (5) εικόνες τις μινωικής Κρήτης, (6) του Αγαμέμνονα, (7) της αρχέγονης θεάς Εκάτης, (8) παραστάσεις από αγγεία με τον Οδυσσέα και τις Σειρήνες, (9) φτερωτά άρματα και αγάλματα με τα χέρια τους σε στάση ικεσίας ήταν αποκλειστικά ελλάνια δημιουργήματα;
Μια ακόμη παράσταση πραγματοποιήθηκε για 2η φορά για τις ανάγκες παραγωγής του DVD, μια μέρα μετά την κανονική παράσταση, χωρίς ιδιαίτερο κοινό. Την μέρα της κανονικής συναυλίας, την 28η Ιουνίου του 2001 συνέβαινε παράλληλα με την εκτέλεση της μουσικής συμφωνίας και ένα επίσης σημαντικό συμπαντικό φαινόμενο. Ο πλανήτης Άρης ευθυγραμμιζόταν με τον επίγειο ναό Ολυμπίου Διός στην Αθήνα κι ερχόταν όπως χαρακτηριστικά λένε οι αστροφυσικοί σε σύνοδο.
Δύο χρόνια μετά εμφανίζονται στο διαδίκτυο σε διάφορα φόρουμ οι πρώτες αναφορές για την ύπαρξη στίχων και αρχίζουν προσπάθειες εύρεσης των. Ένας Έλληνας χρήστης με ψευδώνυμο ΕΧΕΤΛΑΙΟΣ πραγματοποιεί την 1η παγκοσμίως προσέγγιση των στίχων και παρουσιάζει το 1ο Movement μαζί με στίχους. Λίγους μήνες μετά, και μετά από αρκετό προσωπικό κόπο και ώρες εργασίας και ανάλυσης της συναυλίας με επαγγελματικά προγράμματα επεξεργασίας ήχου μέσα από Η/Υ ο ΕΧΕΤΛΑΙΟΣ παρουσιάζει σε προσωπική του ιστοσελίδα τη Μυθωδία ΜΕ ΣΤΙΧΟΥΣ. Διάφοροι «ειδήμονες» ξεκινούν τραγελαφικές προσπάθειες ερμηνείας των στίχων, και εμφανώς επηρεασμένοι από συνομωσιολογικές θεωρίες συνδέουν την συμφωνία με πιθανές εξωγήινες υπάρξεις, γιαχβιστικές καταβολές και μεταφυσικές δραστηριότητες. Εκπομπές στην τηλεόραση, και αφιερώματα τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, προσπαθούν να αποκαλύψουν τι κρύβεται από πίσω. Αλλά πίσω από το φάσμα των θεωριών συνομωσίας ή εξωγήινης ζωής, η ουσία του έργου ποτέ δεν προσεγγίζεται.
Το 2007 πραγματοποιείται η 1η παγκοσμίως προσπάθεια σοβαρής και επιστημονικώς τεκμηριωμένης ερμηνευτικής ανάλυσης των στίχων από έναν χρήστη του διαδικτύου, που υπογράφει την προσπάθειά του ως Πελασγός, και την αναρτά στην ιστοσελίδα του Εχετλαίου.
Το αν η θεωρία ύπαρξης στίχων στη Μυθωδία αληθεύει ή όχι δεν μπορεί κανείς να το πιστοποιήσει, ίσως μόνο ο ίδιος ο συνθέτης, αν και αρνείται να πάρει ξεκάθαρα θέση. Όσο δεδομένο κι αν προτείνεται από διάφορες πηγές, πως όλα αυτά είναι αποκύημα της φαντασίας και τίποτε δεν υφίσταται στην πραγματικότητα, το ίδιο πιθανό είναι όλα αυτά τα θέματα να διαθέτουν μια ισχυρή δόση αληθείας. Άλλωστε κανείς δεν μπορεί να πει με σαφήνεια αν έχει δίκιο ή άδικο. Μπορεί, όμως, μέσα από μια διαδικασία που στηρίζεται σε λογικά επιχειρήματα και σαφή βήματα να προσπαθήσει να αποδείξει την εγκυρότητα αυτών που ισχυρίζεται, πως δηλαδή και στίχοι υπάρχουν, και νόημα έχουν και ακριβώς ποιο είναι το νόημά τους! Όλα αυτά  επιχειρούμε να τα απαντήσουμε μέσα από την αποκρυπτογράφηση των στίχων και από μια ερμηνευτική προσέγγιση, συνδυάζοντας ήχο, εικόνα και σχόλια, προσπαθώντας μέσα από επαγγελματική δουλειά να ανακαλύψουμε όσο το δυνατόν περισσότερο την αλήθεια.
Από τη στιγμή που ο Εχετλαίος έβγαλε τους στίχους, εμφανίστηκαν διάφοροι «ερμηνευτές» προσπαθώντας να ερμηνεύσουν την στιχομυθία της ΜΥΘΩΔΙΑΣ, βασιζόμενοι στους στίχους του, αλλά συχνά επηρεασμένοι από φανταστικές θεωρίες συνομωσίας, ή θεωρίες εξωγήινων υπάρξεων, έπεσαν αρκετά συχνά σε τραγελαφικά λάθη, μπερδεύοντας αρχαία με νέα ελληνική γλώσσα, βγάζοντας αυθαίρετα συμπεράσματα, χωρίς στοιχεία, απλά βασιζόμενοι στα πιστεύω τους και στις επιρροές τους από τις διάφορες συνομωσιολογικές θεωρίες.
Με τη βοήθεια των βίντεο γίνεται μια ουσιαστική προσπάθεια να προσεγγιστεί το κείμενο των στίχων που αποκωδικοποίησε ο Εχετλαίος, με βάση τεκμηριωμένα γλωσσολογικό¬ιστορικά στοιχεία, καθώς και με αρχές φωνητικής, γλωσσικής σύνταξης και λαογραφικής παρατήρησης, αναλύοντας κάθε φράση ή λέξη που προφέρεται στη συμφωνία, από σημασιολογική και καλολογική σκοπιά, λαμβάνοντας υπόψη φυσικά, και το τι γίνεται κατά την εκτέλεση της μουσικής συμφωνίας, σε συνδυασμό πάντα με το γενικότερο πλαίσιο αναφοράς της ελληνικής ιστορίας ανά τους αιώνες, αλλά και διάφορα γεγονότα που έλαβαν και συνεχίζουν να λαμβάνουν χώρα, ακόμη και μετά την εκτέλεση της Μυθωδίας.
Η «Μυθωδία», βασιζόμενη στους στίχους που αποκωδικοποίησε ο Εχετλαίος φαινόταν να κρύβει μέσα στις λέξεις της ένα νόημα, το οποίο ωστόσο κανείς δε θα μπορούσε απλά ακούγοντάς τη μια δυο φορές να το κατανοήσει, πόσο μάλλον αν στους στίχους της υπάρχουν λέξεις τόσο αρχαίας, όσο και νεότερης ελληνικής γλώσσας. Έτσι, ο χρήστης Πελασγός βασιζόμενος στο αποκωδικοποιημένο κείμενο του Εχετλαίου, προέβη σε ποικίλες αλλαγές καταλήγοντας σε ένα νέο κείμενο στίχων, το οποίο αιτιολόγησε μέσα από μια ανάλυση τόσο από συντακτική, όσο κι από καλολογική σκοπιά, και η προσπάθειά του αυτή αποτέλεσε την πρώτη σοβαρή ανάλυση των στίχων με σκοπό την αποκάλυψη της βαθύτερης ερμηνεία της «Μυθωδίας», αλλά και μια πιο πλήρη εκδοχή των πιθανών στίχων.
Είναι χρήσιμο να τονίσουμε, πως από τη στιγμή που ο Εχετλαίος έβγαλε τους στίχους σε γνωστό φόρουμ ανταλλαγής απόψεων «εσωτερικού» χαρακτήρα, εμφανίστηκαν διάφοροι ερμηνευτές, που είτε οικειοποιήθηκαν την προσπάθεια για κερδοσκοπικές πρακτικές, είτε βασιζόμενοι στους στίχους του, αλλά εμφανώς επηρεασμένοι από φανταστικές θεωρίες, άρχισαν προσπάθειες ερμηνείας των στίχων, πέφτοντας αναγκαστικά σε τραγελαφικά λάθη, μπερδεύοντας αρχαία με νέα ελληνική γλώσσα, βγάζοντας αυθαίρετα συμπεράσματα, προσθέτοντας στοιχεία εκεί που δεν υπήρχαν, απλά βασιζόμενοι στα πιστεύω και στις επιρροές τους από τις διάφορες θεωρίες, και κατέληξαν να αποδώσουν νοήματα στην Μυθωδία, εκεί που δεν υπήρχαν…Χαρακτηριστικά στο Movement 7, δεν είναι δυνατόν να μεταφράζεται το ΔΕΙ μια ως «πρέπει» και λίγες λέξεις παρακάτω ως «βλέπει», χωρίς αιτιολογία, μόνο και μόνο για να αποδοθεί μια νότα συνομωσίας με γιαχβιστικό υπόβαθρο!
Ένα ακόμη σημαντικό πρόβλημα που παρουσιάστηκε κατά την αποκωδικοποίηση της Μυθωδίας, ήταν το γεγονός πως κατά την προφορά των φθόγγων οι δυο σοπράνο συχνά πυκνά ξεκινούν την απαγγελία σχεδόν ταυτόχρονα με διαφορετικό περιεχόμενο η καθεμία, ενώ η παρουσία μουσικής σε αρκετά μεγάλη ένταση λειτουργεί ως επιπλέον κάλυψη στην προφορά τους. Αυτό ήταν ένα γενικό πρόβλημα στην προσπάθεια εύρεσης των στίχων, γι’ αυτό και κρίθηκε αναγκαία η χρήση επαγγελματικών προγραμμάτων επεξεργασίας ήχου μέσω Η/Υ, καθώς και η χρήση πολλών φίλτρων, και δεκάδων επαναλήψεων σε ακούσματα, για την καλύτερη δυνατή προσέγγιση.
Αμέσως μετά την συναυλία της Μυθωδίας, ακολούθησε δεξίωση προς τιμήν του συνθέτη στο Ζάππειο, όπου εκτός των επαίνων για το έργο του, δέχτηκε και πλήθος ερωτήσεων. Πολλοί από τους τυχερούς εκείνης της βραδιάς έθεσαν ερωτήσεις σχετικά με το περιεχόμενο των λόγων του Χορού και των δυο σοπράνο, ενώ έκτοτε διάφορες εκπομπές τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό έθεσαν ερωτήματα σχετικά με το περιεχόμενο της Μυθωδίας. Ο ίδιος ο συνθέτης απέφυγε να απαντήσει σε ερωτήσεις σχετικά με την πιθανή ύπαρξη στίχων. Το ίδιο συνέβη και με άλλους συντελεστές της μουσικής συναυλίας, όπως το προσωπικό της Nasa. Σε σχετική ερώτηση για την ύπαρξη στίχων ο μαέστρος Blake Neely (Μπλέϊκ Νίλι) απάντησε:«Εμμ, δεν είναι κατ’ ανάγκη στίχοι με την έννοια πως δεν αποτελούν γλώσσα». Ο δημοσιογράφος συνέχισε ρωτώντας: Υπάρχουν πολλοί που νομίζουν πως ακούνε λέξεις στα γαλλικά, ενώ ουσιαστικά ακούνε ελληνικά. Ακούνε μέχρι και τη λέξη Μυθωδία να επαναλαμβάνεται παντού. Κι ο Neely απάντησε χαρακτηριστικά..αφήνοντας πολλά υπονοούμενα!:
«Ναι, υπάρχουν πολλά στοιχεία που ακούγονται ως λέξεις, αλλά μπορώ να σας πω, πως δε θα μπορούσατε να τα μεταφράσετε. Τόσο ο Βαγγέλης, όσο και εγώ πιστεύουμε πως θα είναι αστείο στα χρόνια που θα έρθουν, πως κάποιος θα εμφανιστεί και θα πει πως «Α ναι, ξέρω τι σημαίνουν!» και θα προσπαθήσει να τα μεταφράσει… Ο Βαγγέλης ξέρει τη σημασία τους, αφού ο ίδιος τους δημιούργησε. Σίγουρα δεν είναι τυχαίοι! Υπάρχουν πολλά σημεία, που ο καλλιτέχνης ζητά από τους τραγουδιστές να δημιουργήσουν τους δικούς τους ήχους, αλλά πολύ συγκεκριμένα. Υπήρξαν στιγμές που ο Βαγγέλης είπε πχ «όχι όχι δεν είναι ‘Cah May’ αλλά ‘Vah Meh’», είναι επομένως πολύ συγκεκριμένος. Αλλά ταυτόχρονα χωρίς να σημαίνουν κάτι… Είμαι σίγουρος πως σημαίνουν κάτι για αυτόν. Κι όταν ακούς την Kathleen Battle και τη Jessye Norman να το τραγουδούν, φαίνεται όντως να σημαίνει κάτι. Υπάρχουν σίγουρα σημεία που ξέρω πως έχουν κάποια ερμηνεία, αφού εργάστηκα πάνω σε αυτά για μήνες, σε σημείο μετά από λίγο καιρό να νομίζω «μάλλον αυτό θα εννοεί»! Όλοι όσοι συμμετείχαν, από ακροατές ως συντελεστές έφτιαξαν μια ιστορία για τη Μυθωδία. Είναι ένα διαδραστικό μουσικό κομμάτι. Αυτό νομίζω ήταν κι ο στόχος,…να δημιουργήσουμε ένα είδος ιστορίας. Άλλωστε, χρησιμοποίησε τη λέξη ΜΥΘΟΣ…»
Ο ίδιος ο Βαγγέλης Παπαθανασίου, ωστόσο, ποτέ δε πήρε καθαρή αρνητική θέση απέναντι στο θέμα της ύπαρξης ή όχι στίχων. Υπάρχουν, ωστόσο, κάποιες εμφανείς αντιφάσεις στο όλο σκηνικό. Ας δεχτούμε, πως δεν υπάρχουν στίχοι, και κατ’ επέκταση λόγια. Πώς είναι, όμως, δυνατόν δεκάδες άτομα να ισχυρίζονται την ύπαρξη στίχων με στοιχεία; Το ότι οι συντελεστές αρνούνται την ύπαρξη, δεν αποτελεί στοιχείο απόδειξης! Από την άλλη πλευρά, είναι τόσο προφανής η χρήση συγκεκριμένων εκφράσεων από την ελληνική γλώσσα, που όλοι μας καταλαβαίνουμε πως κάτι λέγεται. Ακόμη κι αν θεωρήσουμε πως τελικά ο Βαγγέλης Παπαθανασσίου έφτιαξε μια μουσική παράσταση με τυχαίους ήχους τότε είναι προφανώς εξαιρετικό θαύμα, το γεγονός πως το αποτέλεσμα φαίνεται παρά τον παράγοντα της τύχης να είναι τόσο συγκεκριμένο, με πλήρες νόημα και ερμηνεία.
Η φράση πχ «ΔΙΑ ΕΛΑ», ακούγεται τόσες φορές μέσα στη συμφωνία, που είναι αδύνατον να δεχτούμε πως δε λέγεται αυτό που όλοι μας ακούμε. Το να προφέρουν οι σοπράνο τυχαίους ήχους όπως «αααα», «οοο», «εεεε», δεν αρκεί. Φωνητικά τουλάχιστον αυτό είναι αδύνατο. Ο ίδιος ο Neely μας λέει ξεκάθαρα, πως υπάρχουν σίγουρα στοιχεία που έχουν μια κάποια ερμηνεία, άρα παραδέχεται την ύπαρξη στίχων. Αν οι στίχοι ήταν μόνο ένα σύνολο ήχων χωρίς λογικό νόημα, τότε δε θα μπορούσαν να έχουν ερμηνεία. Ακόμη κι αν μόνο ένα μέρος της ωδής βγάζει νόημα, και όλη η υπόλοιπη συμφωνία να είναι απλά κορώνες και διάφοροι άλλοι ήχοι, υπάρχουν στίχοι, έστω για ένα μικρό κομμάτι της.
Σίγουρα οι σοπράνο θα είχαν μια σχετική δυσκολία να τραγουδήσουν στα ελληνικά, άσχετα αν η γλώσσα του κειμένου ήταν αρχαία ή νέα. Κάποιοι φθόγγοι της ελληνικής γλώσσας δεν υφίστανται στα αγγλικά. Πχ. ο φθόγγος Θ. Ένας Έλληνας θα τον προφέρει κανονικά ΘΘΘ, ενώ ένας πολίτης με γλώσσα την αγγλική θα το προφέρει ΤΗ! Το ότι ο Βαγγέλης επιτρέπει – κατά τα λεγόμενα του Neely – οι σοπράνο να κάνουν δικές τους εκδοχές ήχων, αλλά μέσα σε κάποια όρια φανερώνει έμμεσα την ύπαρξη στίχων. Αν δεν υπήρχαν στίχοι, τότε ποιος ο λόγος τα ακούσματα από τις δυο σοπράνο να είναι τόσο σημαντικά, ώστε να έχουν συγκεκριμένη χροιά;
Επιπλέον, από την σκοπιά του Χορού, αν και σε τηλεοπτική εκπομπή η χορωδός της συναυλίας αρνήθηκε κατηγορηματικά την ύπαρξη στίχων, αν εξετάσουμε τα όσα είπε, καταλήγουμε πάλι σε αντιφάσεις. Αν δεχτούμε πως ο Χορός απλά απαγγέλει διάφορες συλλαβές χωρίς ιδιαίτερο νόημα, αφού έτσι κι αλλιώς ο ρόλος του είναι βοηθητικός σε σχέση με το κομμάτι των σοπράνο, κάπου θα πρέπει να βασίζεται. Αυτό που εννοούμε, είναι πως, δε μπορεί κάποιος άνθρωπος να απομνημονεύσει μια σειρά τυχαίων συλλαβών με ακαθόριστη σημασία χωρίς γενικό νόημα, πόσο μάλλον σε επίπεδο 150 ατόμων… και για μια μουσική παράσταση διάρκειας πάνω από μια ώρα!
Ταυτόχρονα, έστω κι αν δεχτούμε πως όντως δεν υπάρχουν στίχοι, και πως τα λόγια τόσο του Χορού, όσο και των σοπράνο είναι ένα σύνολο ακατανόητων συλλαβών, λογικά, κάπου δε θα έπρεπε να είναι γραμμένες; Αν όντως δεν υπάρχουν στίχοι, παρακαλούμε να μας το αποδείξουν, παρέχοντάς μας τις παρτιτούρες!
Βασιζόμενοι λοιπόν στην προσωπική μας περιέργεια, το ενδιαφέρον μας να μάθουμε περισσότερα και ουσιαστικότερα πράγματα, ξεκινήσαμε με μεράκι αυτή την προσπάθεια καταγραφής και ερμηνευτικής ανάλυσης των στίχων της Μυθωδίας. Το παρόν υλικό είναι μια προσπάθεια ιδιωτικής πρωτοβουλίας με σκοπό την προσέγγιση της ερμηνείας της μουσικής παράστασης «Μυθωδία». Στόχος μας δεν είναι να πείσουμε πως όλο αυτό που ισχυριζόμαστε είναι αναγκαστικά και η μοναδική αλήθεια, αλλά μια απλή προσπάθεια γνωστοποίησης της έρευνας που κάναμε στο ευρύ κοινό. Το κοινό είναι ελεύθερο να την αποδεχτεί ή να την απορρίψει ανάλογα με τις πεποιθήσεις και τις εμπειρίες του, ή αφού πρώτα μελετήσει σοβαρά τις αποδείξεις που παραθέτουμε εδώ.
Στις 28 Ιουνίου 2001, ο δικός μας Βαγγέλης Παπαθανασίου έδωσε
μια μοναδική μουσική παράσταση με θέμα "Μυθωδία"
με επίσημο χορηγό την NASA (!)


Σημαντικά ερωτήματα γεννήθηκαν κατά την διάρκεια της συναυλίας και το πέρας αυτής
(τελετή για πολλούς), για το είδος της μουσικής, τους στίχους (αν υπήρχαν), τις εικόνες,
την τοποθεσία, την ώρα, την ημερομηνιά, τους χορηγούς, και άλλα πολλά...

Εν τω μεταξύ προέκυψαν αναλύσεις και στοιχεία από ελεύθερους ερευνητές.
Δείτε τα παρακάτω βίντεο, 10 χρόνια μετά και προβληματιστείτε μαζί μας!
γιατί πολλά πράγματα δεν είν' αυτό που φαίνονται...


***

Τo καλοκαίρι του 2001 δόθηκε στο χώρο των Στηλών του Ολυμπίου Διός μια συναυλία του διάσημου ανά τον κόσμο συνθέτη Βαγγέλη Παπαθανασίου υπό την πλήρη χρηματοδότηση της NASA. 

Ο λόγος της πραγματοποίησης αυτής της συναυλίας ήταν 
η αποστολή σήματος εικόνας και ήχου στον….Άρη! 


Η γνωστή πλέον ΜΥΘΩΔΙΑ, μετά την παγκόσμια προβολή της 
προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ερωτήματα...
1) Για ποιό λόγο η NASA δαπάνησε περίπου 6 εκατομμύρια Ευρώ για την πραγματοποίηση μιας τέτοιας συναυλίας;

2) Για ποιό λόγο η συναυλία αυτή , με τόσο μεγάλη σημασία για τη NASA, πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στους στύλους του Ολυμπίου Διός;

3) Γιατί επιλέχτηκε Ελληνική σύνθεση και όχι κάποια σύνθεση από άλλη χώρα;

4) Γιατί οι στίχοι της Μυθωδίας είναι στα Αρχαία Ελληνικά;

5) Για ποιό λόγο οι εικόνες που επιλέχθηκαν να σταλούν στον Άρη δείχνουν εκτός φυσικά της Ακροπόλεως, προτομές του Δία, της Αθηνάς, του Περικλέους, καθώς και άλλων Αρχαίων Ελλήνων αλλά και Ολύμπιων θεών;

6) Και το σημαντικότερο... 
μέσα από τους στίχους θα καταλάβετε ότι γίνεται επίκληση στο Δία έτσι ώστε να κατέβει στη γη. Γιατί η NASA και κατ’ επέκταση οι Αμερικάνοι που αμφισβητούν τα πάντα που έχουν σχέση με Αρχαία Ελλάδα, πόσο μάλλον την Ελληνική “μυθολογία” να δώσουν τόσα χρήματα για να κάνουν συναυλία – επίκληση προς το…Δία;;

***



Βίντεο #1 (5:51) - Μυθωδία movement 1, απλή προσέγγιση/παρουσίαση

Βίντεο #2 (8:53) - Μυθωδία 2001 - Αρχικοί προβληματισμοί



Βίντεο #3 (2:15:57) - Μυθωδία 2001 - Αναλυτική προσέγγιση...
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ!


Μπορείτε να δείτε όλα τα movements ένα-ένα
και να διαβάσετε τους στίχους αναλυτικά εδώ
***
Αν θέλετε να διαβάσετε και τα σχόλια που
ακούσατε στο ντοκιμαντερ δείτε εδώ
***
O Scott Bolton , αστροφυσικός συνεργάτης της ΝΑΣΑ και υπεύθυνος για τη "Μυθωδία" μίλησε στο Pyles.tv  για όλα εκείνα που τους ενέπνευσαν και οδήγησαν στο "μαγικό" πάντρεμα της εξερεύνησης του διαστήματος με τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό.
***
και λίγα λόγια για τον Συνθέτη (από το "Βικιπαιδεια"):


Γνωστός και απλά σαν Vangelis. Είναι μουσικός διεθνούς φήμης. Γεννήθηκε στο Βόλο στις 29 Μαρτίου 1943 και άρχισε να συνθέτει από πολύ νέος (4 ετών). Κατά βάση είναι αυτοδίδακτος, καθώς αρνήθηκε να πάρει μαθήματα κλασσικού πιάνου. 


Σπούδασε κλασική μουσική, ζωγραφική και σκηνοθεσία στην Ακαδημία Καλών Τεχνών στην Αθήνα.


Στις αρχές του 60' σχημάτισε το συγκρότημα Forminx που ήταν αρκετά δημοφιλές στην Ελλάδα. Το 1968 μετακόμισε στο Παρίσι εκεί σχημάτισε τουςAphrodite's Child μαζί με τον Ντέμη Ρούσο.


Το 1982 τιμήθηκε με Όσκαρ για το ομώνυμο τραγούδι της ταινίας Οι Δρόμοι της Φωτιάς. 


Το 2001 το έργο του Μυθωδία επελέγη από τη NASA 
ως η επίσημη μουσική για την αποστολή της: '2001 Οδύσσεια στον Άρη'. 


Σημάδεψε την ελληνική ποπ κουλτούρα της δεκαετίας του 1960 με το συγκρότημα Forminx. Από το 1975 ζει στο Λονδίνο . Η μουσική του είναι βασισμένη στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.


Συνεργάστηκε με την Ειρήνη Παππά στους δίσκους Ωδές (1979) και Ραψωδίες (1986), που περιέχουν διασκευές δημοτικών τραγουδιών και βυζαντινούς ύμνους, με τον Γιον Άντερσον του συγκροτήματος Υes στους δίσκους Shοrt Stοries (1979) και Τhe Friends οf Μr Cairο (1981), καθώς και με την ιταλίδα τραγουδίστρια Μίλβα στο L.Ρ. Τra du sοgni. Συνέθεσε τη μουσική και για άλλες ταινίες , όπως ΒladeRunner (1981), Αntarctica (1983), 1492, Τhe Cοnquest οf Ρaradise (1992), Αλεξανδρος, Ελ Γκρέκο (2007). Επίσης, συνέθεσε το ηχητικό σήμα των ειδήσεων της ΕΡΤ το 1982, το οποίο συνεχίζει να ακούγεται στα δελτία ειδήσεων των κρατικών καναλιών μέχρι σήμερα.


    Ο αστεροειδής της Κύριας Ζώνης 6354 Vangelis έχει πάρει το όνομά του προς τιμήν 
του Βαγγέλη Παπαθανασίου.

Ο ΑΦΥΠΝΙΣΤΗΣ
ευχαριστούμε τον ''Ιουλιανό'' για την προτροπή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου