Η Αστάνα είναι η πρώτη πρωτεύουσα, που χτίστηκε τον 21ο αιώνα και μας δίνει μια ξεκάθαρη εικόνα για το πού οδεύει ο κόσμος. Δεν είναι παρά η πραγματοποίηση του ονείρου ενός ανθρώπου: του Ναρσουλτάν Ναζαρμπάγιεφ, προέδρου του Καζακστάν.
Υποστηριζόμενη από δισεκατομμύρια πετροδολάρια, η πόλη αυτή χτίστηκε από το Τίποτα σε μια απομακρυσμένη και ακατοίκητη τοποθεσία στις ασιατικές στέπες. Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό: μία φουτουριστική και αποκρυφιστική πρωτεύουσα που καλωσορίζει τη Νέα Τάξη Πραγμάτων και ταυτόχρονα τιμά την αρχαιότερη θρησκεία του ανθρώπου, τη λατρεία του Ήλιου. Η πόλη αυτή ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί, αλλά τα κτίρια που έχουν τελειώσει μας δίνουν ξεκάθαρη εικόνα του αποκρυφιστικού οράματος του Ναζαρμπάγιεφ.
Η πυραμίδα της Ειρήνης. Δημιούργημα του πλέον παραγωγικού σε ανάλογα σχέδια Βρετανού αρχιτέκτονα Νόρμαν Φόστερ, η εν λόγω γιγαντιαία πυραμίδα φαντάζει παράξενα στο μέσο των ασιατικών στεπών. Το κτίριο αυτό είναι αφιερωμένο στην «άρνηση της βίας», αλλά και στην «ένωση των παγκοσμίων θρησκειών». Ο Νόρμαν Φόστερ είπε ότι το κτίριο δεν έχει γνωστά θρησκευτικά σύμβολα, ακριβώς για να μπορεί να εκφράζει την ενότητα της γνώσης. Στην πραγματικότητα η πυραμίδα είναι ναός της ΜΙΑΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ θρησκείας των αποκρυφιστών: της λατρείας του Ήλιου. Μία επίσκεψη μέσα στην πυραμίδα μας δίνει σαφή εικόνα για τη συμβολική της σημασία. Μας παρουσιάζει τον δρόμο του κάθε ανθρώπου προς τη φώτιση. Ο Μένλι Χολ, στις «Μυστικές διδασκαλίες όλων των εποχών» έγραψε: «Οι πεφωτισμένοι εκλαμβάνουν την πυραμιδοειδή μορφή ως το ιδανικό σύμβολο του μυστικού δόγματος, αλλά και των θεσμών που δημιουργήθηκαν για τη διάδοσή του».
Όπως λοιπόν σημειώνει ο Μένλι Χολ, η πυραμίδα είναι το τέλειο σύμβολο του μυστηρίου των αρχαίων πολιτισμών. Υψωμένες μέσα σε μια απλότητα, οι πυραμίδες είναι παράλληλα θεϊκές στις αναλογίες τους και ενσαρκώνουν τη θεία γνώση, που είναι κτήμα των μεμυημένων. Επίσης ενσαρκώνουν τον μυστικισμό που κρατά τις μάζες σε μια κατάσταση σύγχυσης. Η σημερινή ελίτ που είναι μυημένη στον αποκρυφισμό και είναι κληρονόμος της αρχαίας σοφίας, χρησιμοποιεί την πυραμίδα ως σύμβολο εξουσίας και ισχύος στον σύγχρονο κόσμο. Ο φωτισμένος λίθος της κορυφής που λείπει είναι η θεϊκή αρχή που δεσπόζει στο σύμπαν και στον άνθρωπο. Άλλη συμβολική σημασία του λίθου αυτού είναι η ανολοκλήρωτη ακόμα φύση της Νέας Τάξης Πραγμάτων. Έχει λεχθεί ότι η κορυφή που λείπει από τη Μεγάλη Πυραμίδα θα τεθεί, όταν το προαιώνιο σχέδιο γίνει πραγματικότητα.
Η όπερα, στο υπόγειο. Όταν κάποιος μπει στην πυραμίδα στο υπόγειο μέρος της θα δει την όπερα της Αστάνα. Μια μεγάλη μορφή του Ήλιου καταλαμβάνει σχεδόν ολόκληρη την οροφή της.
Το μεσαίο μέρος. Ακριβώς πάνω απ’ την όπερα είναι το κεντρικό μέρος της πυραμίδας. Πρόκειται για αίθουσα συνεδριάσεων, όπου ενώνουν τους θρησκευτικούς ηγέτες του κόσμου. Ας φανταστούμε τους θρησκευτικούς ηγέτες όλου του κόσμου να στέκονται γύρω από την τεράστια φιγούρα του Ήλιου και να συζητούν πώς να ξεπεράσουν τις διαφορές τους εν όψει της επερχόμενης Νέας Εποχής. Ο συμβολισμός είναι πολύ δυνατός: όλες αυτές οι θρησκείες δεν είναι παρά ένα Τίποτα σε σχέση με το αυθεντικό αντικείμενο της νέας λατρείας, δηλ. τον Ήλιο.
Ο χώρος εδώ είναι πολύ πιο φωτισμένος από τον ημισκότεινο της όπερας και συμβολίζει την οδό προς τη φώτιση. Η μορφή του Ήλιου στο μέσο της τραπέζης των συνεδριάσεων είναι ακριβώς πάνω από τον Ήλιο της υπόγειας όπερας. Έτσι που ενώ ο απλός πληθυσμός διασκεδάζει στο ημίφως του υλικού κόσμου, οι πεφωτισμένοι που στέκονται από πάνω του συζητούν για το πώς θα φτάσουν στη θέωση.
Η κορυφή. Είναι πραγματικά απίστευτη. Είναι ένας κύκλος, ολόκληρος από γυαλί με παράθυρα και γεμάτος με άπλετο φως. Ζωγραφιές λευκών περιστεριών γεμίζουν τα παράθυρα, συμβολίζοντας την ειρήνη που θα έρθει όταν ενωθούν οι παγκόσμιες θρησκείες και οι κυβερνήσεις σε μια Νέα Τάξη Πραγμάτων. Η κορυφή της πυραμίδας είναι η τέλεια απεικόνιση των κατορθωμάτων της φώτισης σε ατομικό και παγκόσμιο επίπεδο.
Τα τμήματα της πυραμίδας (το κάτω με την υπόγεια όπερα, το μεσαίο με την αίθουσα συνεδριάσεων και η θεϊκή κορυφή) ενσαρκώνουν την Πυθαγόρεια αντίληψη του κόσμου. Οι διδασκαλίες του Πυθαγόρα αποτελούν τη βάση των σημερινών αποκρυφιστικών εταιρειών. Ο Πυθαγόρας χώρισε το σύμπαν σε τρία μέρη: τον Ανώτερο Κόσμο, τον Άνω Κόσμο και τον Κάτω Κόσμο. Ο Ανώτερος Κόσμος περιλαμβάνει τα πάντα και επομένως εξισούται με το ίδιο το Υπέρτατο Ον. Ο Θεός είναι παντοδύναμος, παντογνώστης και πανταχού παρών. Και οι δυο κατώτεροι κόσμοι υπάρχουν μέσα στην ανώτερη αυτή σφαίρα.
Ο Ανώτερος Κόσμος είναι ο οίκος των αθανάτων, αλλά και η κατοικία των αρχετύπων, των οποίων η ουσία με κανέναν τρόπο δεν μετέχει στην ύλη από την οποία και έχει χτιστεί κάθε τι το γήινο. Τα αρχέτυπα όμως, ρίχνοντας τη σκιά τους στα άδυτα του Άνω Κόσμου, γίνονται αντιληπτά ακριβώς κατ’ αυτόν τον τρόπο: δηλ. ως σκιές. Ο Κάτω Κόσμος είναι ο οίκος των όντων που αποτελούσαν μέρος της υλικής ουσίας. Επομένως αυτή η σφαίρα είναι η κατοικία της ανθρωπότητας, που μπορεί ωστόσο να ανυψωθεί μέσω της λογικής και της φιλοσοφίας και να ξεφύγει απ’ αυτή τη σφαίρα.
Ο πύργος Μπαϊτερέκ. Δημιούργημα επίσης του Βρετανού αρχιτέκτονα Νόρμαν Φόστερ, το εν λόγω μνημείο έχει ως σκοπό του να ενσαρκώσει την παράδοση του μυθικού δέντρου της ζωής και του μαγικού πουλιού της ευτυχίας. Το πουλί αυτό, ονόματι Σαμρούκ, έκανε ένα αυγό, που συμβολίζεται με τη χρυσή σφαίρα που δεσπόζει στην κορυφή του μνημείου. Συμβολίζει επίσης τον Ήλιο, δηλ. το Υπέρτατο Ον.
Αυτό το δέντρο της ζωής δεν είναι παρά το κανάλι μέσω του οποίου τα πνεύματα εγκαταλείπουν τον υλικό κόσμο και προσχωρούν στον κόσμο του Θεού. Είναι μια αντίληψη πολύ βασική για τις μυστικές εταιρείες.
Οι επισκέπτες του μνημείου μπορούν να ανεβούν στην κορυφή του πύργου και να θαυμάσουν από ψηλά την πόλη του Ναζαρμπάγεφ.
Μασονικές κολώνες. Δυο κολώνες και μια άλλη, μεταξύ τους, πιο απομακρυσμένη. Ξεκάθαρος μασονικός συμβολισμός, αφού δεν είναι παρά οι τεκτονικές κολώνες Γιαχίν και Βοάζ. Φυσικά εύκολα μπορεί κανείς να καταλάβει ότι και ο ίδιος ο Ναζαρμπάγεφ είναι μασόνος.
Το προεδρικό μέγαρο. Χτισμένο σε θέση ώστε να δεσπόζει μες στην πόλη, το προεδρικό μέγαρο βρίσκεται στο τέλος της τελετουργικής οδού που ξεκινάει από τον πύργο Μπαϊτερέκ. Τεράστιος θόλος βρίσκεται στην κορυφή του και συμβολίζει τη θηλυκή αρχή, αντίθετα από την ανδρική αρχή που με τη σειρά του συμβολίζει ο πύργος Μπαϊτερέκ.
Το κέντρο ψυχαγωγίας. Αυτό το πολύ παράξενο κτίριο, έργο επίσης του Νόρμαν Φόστερ, φιλοξενεί σε χώρο μεγαλύτερο από 10 γήπεδα ένα εσωτερικό πάρκο, μια πελώρια αγορά, δρόμους για περίπατο, ένα ποταμάκι όπου θα πλέουν βάρκες, μίνι γκολφ και μία πλαζ. Πολλοί συγκρίνουν αυτό το κτίριο με τον ίδιο τον Ναό του Σολομώντα.
Άλλα έργα που σχεδιάζονται για την Αστάνα είναι: η Κεντρική Αγορά, οι Ασύμμετροι Πύργοι και το Στάδιο «Παντεπόπτης Οφθαλμός».
Συμπέρασμα. Ενώ τα μέλη της παγκόσμιας ελίτ υλοποιούν τους όρους που απαιτούνται για την ένωση του κόσμου υπό μία κυβέρνηση, παντού στον κόσμο δείχνουν τα σύμβολα της εξουσίας τους. Το γεγονός ότι ο απλός πληθυσμός δεν έχει ιδέα τι συμβολίζουν στην πραγματικότητα όλα αυτά τα δημιουργήματα είναι και ο βασικός λόγος που τα σχέδιά τους προχωρούν χωρίς εμπόδια. Σχέδια αιώνων. Ο Μένλι Χολ έγραψε το 1918:
«Όταν η μαφία κυβερνά, τότε τον άνθρωπο τον κυβερνά η αμάθεια. Όταν η εκκλησία κυβερνά, τότε τον άνθρωπο τον κυβερνά η δεισιδαιμονία. Όταν όμως κυβερνά το κράτος, τότε ο άνθρωπος κυβερνιέται από τον φόβο. Προτού οι άνθρωποι αρχίσουν να ζουν σε αρμονία, θα πρέπει η αμάθεια να μετατραπεί σε σοφία, η δεισιδαιμονία σε πίστη και ο φόβος σε αγάπη».
Η πυραμίδα της Ειρήνης. Δημιούργημα του πλέον παραγωγικού σε ανάλογα σχέδια Βρετανού αρχιτέκτονα Νόρμαν Φόστερ, η εν λόγω γιγαντιαία πυραμίδα φαντάζει παράξενα στο μέσο των ασιατικών στεπών. Το κτίριο αυτό είναι αφιερωμένο στην «άρνηση της βίας», αλλά και στην «ένωση των παγκοσμίων θρησκειών». Ο Νόρμαν Φόστερ είπε ότι το κτίριο δεν έχει γνωστά θρησκευτικά σύμβολα, ακριβώς για να μπορεί να εκφράζει την ενότητα της γνώσης. Στην πραγματικότητα η πυραμίδα είναι ναός της ΜΙΑΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ θρησκείας των αποκρυφιστών: της λατρείας του Ήλιου. Μία επίσκεψη μέσα στην πυραμίδα μας δίνει σαφή εικόνα για τη συμβολική της σημασία. Μας παρουσιάζει τον δρόμο του κάθε ανθρώπου προς τη φώτιση. Ο Μένλι Χολ, στις «Μυστικές διδασκαλίες όλων των εποχών» έγραψε: «Οι πεφωτισμένοι εκλαμβάνουν την πυραμιδοειδή μορφή ως το ιδανικό σύμβολο του μυστικού δόγματος, αλλά και των θεσμών που δημιουργήθηκαν για τη διάδοσή του».
Όπως λοιπόν σημειώνει ο Μένλι Χολ, η πυραμίδα είναι το τέλειο σύμβολο του μυστηρίου των αρχαίων πολιτισμών. Υψωμένες μέσα σε μια απλότητα, οι πυραμίδες είναι παράλληλα θεϊκές στις αναλογίες τους και ενσαρκώνουν τη θεία γνώση, που είναι κτήμα των μεμυημένων. Επίσης ενσαρκώνουν τον μυστικισμό που κρατά τις μάζες σε μια κατάσταση σύγχυσης. Η σημερινή ελίτ που είναι μυημένη στον αποκρυφισμό και είναι κληρονόμος της αρχαίας σοφίας, χρησιμοποιεί την πυραμίδα ως σύμβολο εξουσίας και ισχύος στον σύγχρονο κόσμο. Ο φωτισμένος λίθος της κορυφής που λείπει είναι η θεϊκή αρχή που δεσπόζει στο σύμπαν και στον άνθρωπο. Άλλη συμβολική σημασία του λίθου αυτού είναι η ανολοκλήρωτη ακόμα φύση της Νέας Τάξης Πραγμάτων. Έχει λεχθεί ότι η κορυφή που λείπει από τη Μεγάλη Πυραμίδα θα τεθεί, όταν το προαιώνιο σχέδιο γίνει πραγματικότητα.
Η όπερα, στο υπόγειο. Όταν κάποιος μπει στην πυραμίδα στο υπόγειο μέρος της θα δει την όπερα της Αστάνα. Μια μεγάλη μορφή του Ήλιου καταλαμβάνει σχεδόν ολόκληρη την οροφή της.
Το μεσαίο μέρος. Ακριβώς πάνω απ’ την όπερα είναι το κεντρικό μέρος της πυραμίδας. Πρόκειται για αίθουσα συνεδριάσεων, όπου ενώνουν τους θρησκευτικούς ηγέτες του κόσμου. Ας φανταστούμε τους θρησκευτικούς ηγέτες όλου του κόσμου να στέκονται γύρω από την τεράστια φιγούρα του Ήλιου και να συζητούν πώς να ξεπεράσουν τις διαφορές τους εν όψει της επερχόμενης Νέας Εποχής. Ο συμβολισμός είναι πολύ δυνατός: όλες αυτές οι θρησκείες δεν είναι παρά ένα Τίποτα σε σχέση με το αυθεντικό αντικείμενο της νέας λατρείας, δηλ. τον Ήλιο.
Ο χώρος εδώ είναι πολύ πιο φωτισμένος από τον ημισκότεινο της όπερας και συμβολίζει την οδό προς τη φώτιση. Η μορφή του Ήλιου στο μέσο της τραπέζης των συνεδριάσεων είναι ακριβώς πάνω από τον Ήλιο της υπόγειας όπερας. Έτσι που ενώ ο απλός πληθυσμός διασκεδάζει στο ημίφως του υλικού κόσμου, οι πεφωτισμένοι που στέκονται από πάνω του συζητούν για το πώς θα φτάσουν στη θέωση.
Η κορυφή. Είναι πραγματικά απίστευτη. Είναι ένας κύκλος, ολόκληρος από γυαλί με παράθυρα και γεμάτος με άπλετο φως. Ζωγραφιές λευκών περιστεριών γεμίζουν τα παράθυρα, συμβολίζοντας την ειρήνη που θα έρθει όταν ενωθούν οι παγκόσμιες θρησκείες και οι κυβερνήσεις σε μια Νέα Τάξη Πραγμάτων. Η κορυφή της πυραμίδας είναι η τέλεια απεικόνιση των κατορθωμάτων της φώτισης σε ατομικό και παγκόσμιο επίπεδο.
Τα τμήματα της πυραμίδας (το κάτω με την υπόγεια όπερα, το μεσαίο με την αίθουσα συνεδριάσεων και η θεϊκή κορυφή) ενσαρκώνουν την Πυθαγόρεια αντίληψη του κόσμου. Οι διδασκαλίες του Πυθαγόρα αποτελούν τη βάση των σημερινών αποκρυφιστικών εταιρειών. Ο Πυθαγόρας χώρισε το σύμπαν σε τρία μέρη: τον Ανώτερο Κόσμο, τον Άνω Κόσμο και τον Κάτω Κόσμο. Ο Ανώτερος Κόσμος περιλαμβάνει τα πάντα και επομένως εξισούται με το ίδιο το Υπέρτατο Ον. Ο Θεός είναι παντοδύναμος, παντογνώστης και πανταχού παρών. Και οι δυο κατώτεροι κόσμοι υπάρχουν μέσα στην ανώτερη αυτή σφαίρα.
Ο Ανώτερος Κόσμος είναι ο οίκος των αθανάτων, αλλά και η κατοικία των αρχετύπων, των οποίων η ουσία με κανέναν τρόπο δεν μετέχει στην ύλη από την οποία και έχει χτιστεί κάθε τι το γήινο. Τα αρχέτυπα όμως, ρίχνοντας τη σκιά τους στα άδυτα του Άνω Κόσμου, γίνονται αντιληπτά ακριβώς κατ’ αυτόν τον τρόπο: δηλ. ως σκιές. Ο Κάτω Κόσμος είναι ο οίκος των όντων που αποτελούσαν μέρος της υλικής ουσίας. Επομένως αυτή η σφαίρα είναι η κατοικία της ανθρωπότητας, που μπορεί ωστόσο να ανυψωθεί μέσω της λογικής και της φιλοσοφίας και να ξεφύγει απ’ αυτή τη σφαίρα.
Ο πύργος Μπαϊτερέκ. Δημιούργημα επίσης του Βρετανού αρχιτέκτονα Νόρμαν Φόστερ, το εν λόγω μνημείο έχει ως σκοπό του να ενσαρκώσει την παράδοση του μυθικού δέντρου της ζωής και του μαγικού πουλιού της ευτυχίας. Το πουλί αυτό, ονόματι Σαμρούκ, έκανε ένα αυγό, που συμβολίζεται με τη χρυσή σφαίρα που δεσπόζει στην κορυφή του μνημείου. Συμβολίζει επίσης τον Ήλιο, δηλ. το Υπέρτατο Ον.
Αυτό το δέντρο της ζωής δεν είναι παρά το κανάλι μέσω του οποίου τα πνεύματα εγκαταλείπουν τον υλικό κόσμο και προσχωρούν στον κόσμο του Θεού. Είναι μια αντίληψη πολύ βασική για τις μυστικές εταιρείες.
Οι επισκέπτες του μνημείου μπορούν να ανεβούν στην κορυφή του πύργου και να θαυμάσουν από ψηλά την πόλη του Ναζαρμπάγεφ.
Μασονικές κολώνες. Δυο κολώνες και μια άλλη, μεταξύ τους, πιο απομακρυσμένη. Ξεκάθαρος μασονικός συμβολισμός, αφού δεν είναι παρά οι τεκτονικές κολώνες Γιαχίν και Βοάζ. Φυσικά εύκολα μπορεί κανείς να καταλάβει ότι και ο ίδιος ο Ναζαρμπάγεφ είναι μασόνος.
Το προεδρικό μέγαρο. Χτισμένο σε θέση ώστε να δεσπόζει μες στην πόλη, το προεδρικό μέγαρο βρίσκεται στο τέλος της τελετουργικής οδού που ξεκινάει από τον πύργο Μπαϊτερέκ. Τεράστιος θόλος βρίσκεται στην κορυφή του και συμβολίζει τη θηλυκή αρχή, αντίθετα από την ανδρική αρχή που με τη σειρά του συμβολίζει ο πύργος Μπαϊτερέκ.
Το κέντρο ψυχαγωγίας. Αυτό το πολύ παράξενο κτίριο, έργο επίσης του Νόρμαν Φόστερ, φιλοξενεί σε χώρο μεγαλύτερο από 10 γήπεδα ένα εσωτερικό πάρκο, μια πελώρια αγορά, δρόμους για περίπατο, ένα ποταμάκι όπου θα πλέουν βάρκες, μίνι γκολφ και μία πλαζ. Πολλοί συγκρίνουν αυτό το κτίριο με τον ίδιο τον Ναό του Σολομώντα.
Άλλα έργα που σχεδιάζονται για την Αστάνα είναι: η Κεντρική Αγορά, οι Ασύμμετροι Πύργοι και το Στάδιο «Παντεπόπτης Οφθαλμός».
Συμπέρασμα. Ενώ τα μέλη της παγκόσμιας ελίτ υλοποιούν τους όρους που απαιτούνται για την ένωση του κόσμου υπό μία κυβέρνηση, παντού στον κόσμο δείχνουν τα σύμβολα της εξουσίας τους. Το γεγονός ότι ο απλός πληθυσμός δεν έχει ιδέα τι συμβολίζουν στην πραγματικότητα όλα αυτά τα δημιουργήματα είναι και ο βασικός λόγος που τα σχέδιά τους προχωρούν χωρίς εμπόδια. Σχέδια αιώνων. Ο Μένλι Χολ έγραψε το 1918:
«Όταν η μαφία κυβερνά, τότε τον άνθρωπο τον κυβερνά η αμάθεια. Όταν η εκκλησία κυβερνά, τότε τον άνθρωπο τον κυβερνά η δεισιδαιμονία. Όταν όμως κυβερνά το κράτος, τότε ο άνθρωπος κυβερνιέται από τον φόβο. Προτού οι άνθρωποι αρχίσουν να ζουν σε αρμονία, θα πρέπει η αμάθεια να μετατραπεί σε σοφία, η δεισιδαιμονία σε πίστη και ο φόβος σε αγάπη».
Alien
(μετάφραση κειμένου: Ησαΐας Κωνσταντινίδης)
(μετάφραση κειμένου: Ησαΐας Κωνσταντινίδης)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου