23 Σεπτεμβρίου 2008

ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ Ο ΧΑΡΔΑΒΕΛΛΑΣ ΑΠΟΨΕ.

Ανοίγει το φάκελο της Κύπρου απόψε ο Χαρδαβέλλας!!!
Μια είδηση που βγήκε μέχρι στιγμής(ώρα οο.20/24-09-2008),είναι ότι στρατιωτικά έγγραφα σχετικά με τις κινήσεις των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων,της περιόδου Ιούλιος-Σεπτέμβριος του 1974,έχουν κάνει φτερά από το 1975 μέσα από το ΓΕΣ.
Τελικά,το μόνο συμπέρασμα που και ο ίδιος ο Χαρδαβέλλας ομολόγησε κάποια στιγμή,είναι ότι δεν πρόκειται να ανοίξει ποτέ ο φάκελος της Κύπρου!!!!
Τζίφος κύριε Χαρδαβέλλα και κρίμα να κοροιδεύεις τους συγγενείς των θυμάτων και να εκμεταλλεύεσαι τη μνήμη των Ηρώων!!!!!

Αν μου κάτσει,μου έκατσε!!!Ο Μειμαράκης παίζει ζάρια!!!!!

Ερώτηση στον Μειμαράκη από τον Ευαγγελάτο:Καλά,εσείς,ο πρωθυπουργός, που επιλέγετε τους υπουργούς,δεν έχετε ευθύνη;
Μειμαράκης:-Επιλέγεις κάποιους ανθρώπους,κατά 80% θεωρούμενους ικανούς,και λες θα μου κάτσει δε θα μου κάτσει!!!!!!!!!!!
Δηλαδή η πολιτική διακυβέρνηση αυτής της έρμαιης χώρας,είναι αποτέλεσμα πονταρίσματος σε πόκα,ζάρια,λοταρία,πασιέντζα!!!!!!!!Ποντάρουν,ξέροντας ότι είναι κλέφτες, έτσι κι αλλιώς είναι λαμόγια,και περιμένουν μήπως τους βγει καμιά κέντα και τη βγάλουν καθαρή!!!!!!!!
Ζούμε τις τελευταίες ημέρες,ενός Βυζαντινοχριστιανοκατσαπλιάδικου, μαυροψυχορασοφορεμένου,Μπιλντεμπεργκικού,Νεοπαγκοσμιοταξικού,μαφιόζικου παρακράτους,σε όλες τις εκφάνσεις του,με πολλούς καταχθόνιους παίκτες,που τελικά ο καθένας από αυτούς προσπαθεί να αρπάξει ό,τι προλάβει και να την κάνει μακριά,σκάβοντας το λάκκο ο ένας του άλλου!!!!!!
Βέβαια,ξέρουν ότι ουσιαστικά κάνουν ότι θέλουν γιατί δυστυχώς (δυστυ-χέστα κι άστα),ο λαός αυτής της χώρας είναι πεθαμμένος!!!!!!Κι όπως λέει η παροιμία "κλάνει ο πεθαμμένος";;;;;
Αδράνεια και άννοια,χαρακτηρίζει τον κόσμο που κατοικεί σ'αυτόν τον τόπο!!!!!!
Από τα χρέη και την πείνα,δεν έχει ανάκαρο να μιλήσει,να φωνάξει,να αντισταθεί!!!!!!!
-Τώρα,πριν λίγο,στις ειδήσεις,ο Κεφαλογιάννης με θράσος είπε ότι η καταδίκη του ήταν μια σκευωρία!!!!!!Δηλαδή,καταγγέλλει ως ψεύτες τα όργανα της τάξης!!!!!!!!
Απ'ότι ξέραμε,μέχρι τώρα,ο λόγος των οργάνων της τάξεως,είχε βαρύνουσα σημασία,την οποία μάλιστα κατά κόρον,αυτό το ίδιο το κράτος επικαλείται πάντα,ειδικά στις δικαστικές αίθουσες!!!!!!!!!!!!!!Τώρα,πως γίνεται,ένα στέλεχος του "σεμνά και ταπεινά",να βγαίνει και να φτύνει κατάμουτρα την ίδια την Αστυνομία και να μη συλλαμβάνεται επιτόπου (κάτι τέτοιο θα γινόταν πάραυτα,σε περίπτωση που πολίτης μίλαγε έτσι και μάλιστα στα σκαλιά των δικαστηρίων!!!!);;;;;;;
Δικό τους το καρπούζι,δικό τους το μαχαίρι!!!!Μόνο που αυτή τη φορά,μάλλον θα κάνουν χαρακίρι!!!!!!!


Της εκδιδομένης γυναικός το σιδηρούν κιγκλίδωμα!!!!

Ο Μειμαράκης για τον Ρουσόπουλο:"Ο καθένας έχει τον δικό του τρόπο διοίκησης"!!!!!!!!!!
Δηλαδή δεν υπάρχει κυβέρνηση,δεν υπάρχει κεντρική διοίκηση.Ο καθένας κάνει ό,τι του κατέβει!!!!!!!!!
Όταν έσκασε η βόμβα του Κεφαλογιάννη,τότε ο Αντώναρος είχε πει "από που να παραιτηθεί ο Κεφαλογιάννης;".!!!!!Τώρα από που τον παραίτησε ο Πρωθυπουργός;;;;;;;
Ο σώζων εαυτόν σωθήτω,έχουν καταντήσει στη Νέα Δούλα!!!!!
Και ενώ το σαπιοκάραβο έχει βουλιάξει,η Ντόρα Μητσοτάκη ύπουλα και εν κρυπτώ,σύμφωνα με καταγγελίες βουλευτών του ΠΑΣΟΚ,διαπραγματεύεται την πώληση της Ολυμπιακής,χωρίς να έχει κυβερνητική ευθύνη και εντολή για κάτι τέτοιο!!!!!!!!!!!
Άρα ο Μειμαράκης έλεγε αυτό ακριβώς που συμβαίνει!!!!!
Γίνεται,λοιπόν,της εκδιδομένης γυναικός το σιδηρούν κιγκλίδωμα!!!!!!!!
Και συ λαέ "βασανισμένε",μη ξεχάσεις,να τους ΨΗΦΙΣΕΙΣ!!!!!!!!


ΤΟ ΒΑΘΥ "ΚΡΑΤΟΣ ΕΝ ΚΡΑΤΕΙ"... ΕΝΟΣ ΒΑΛΤΟ-ΠΕΔΙΟΥ!


http://pyrisporos.blogspot.com/

ΤΟ ΒΑΘΥ "ΚΡΑΤΟΣ ΕΝ ΚΡΑΤΕΙ"... ΕΝΟΣ ΒΑΛΤΟ-ΠΕΔΙΟΥ!

Στην καταγγελία ότι ακόμη και αρχαιολογικοί χώροι έχουν παραχωρηθεί στη Μονή Βατοπαιδίου προχώρησε ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων. Πρόκειται για περιοχή στην Καμάριζα Λαυρεωτικής, την περιοχή του αρχαίου δήμου Ραμνούντα στο Γραμματικό και αρχαιολογικό χώρο στην περιοχή της Ουρανούπολης.

Όπως σημειώνει η εφημερίδα Το Βήμα, στις καταγγελίες αυτές προχώρησε ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων τη Δευτέρα, επισημαίνοντας ότι οι περιπτώσεις της Λαυρεωτικής και του Γραμματικού ήρθαν σε γνώση της μόλις πρόσφατα. Ωστόσο, για την υπόθεση της Ουρανούπολης υπήρχε ενημέρωση της 10ης Εφορείας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων προς το ΥΠΠΟ ήδη από τον Ιούλιο του 2007. Αντίδραση όμως δεν υπήρξε και ως εκ τούτου η Εφορεία επανήλθε με νέο έγγραφό της στις 4 Ιανουαρίου 2008, αλλά και πάλι ματαίως. Επιπλέον, άμεσης διαμαρτυρία στις 9 Ιανουαρίου 2008 είχε πραγματοποιήσει και ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων, η οποία επίσης έπεσε στο κενό...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΤΗΝ ΑΣΙΑ: ΜΑΧΗ ΣΤΟΝ ΓΡΑΝΙΚΟ ΠΟΤΑΜΟ, ΜΑΧΗ ΣΤΗΝ ΙΣΣΟ ΤΗΣ ΚΙΛΙΚΙΑΣ

23 Σεπτέμβριος 2008

http://pyrisporos.blogspot.com/

Η ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΤΗΝ ΑΣΙΑ: ΜΑΧΗ ΣΤΟΝ ΓΡΑΝΙΚΟ ΠΟΤΑΜΟ, ΜΑΧΗ ΣΤΗΝ ΙΣΣΟ ΤΗΣ ΚΙΛΙΚΙΑΣ



Η Στρατηγική Ιδιοφυία του Αλεξάνδρου σε συνδυασμό με την αποφασιστικότητά του τον έκαναν ανίκητο, διότι ο ίδιος ήταν μια ενσάρκωση του Ανίκητου Ήλιου! Αφού εξασφάλισε τα Βόρεια Σύνορα της Ελλάδος, ενεργοποιώντας "το αρχαίο Τόξο του Περσέως", στράφηκε προς την εκκαθάριση του εσωτερικού μετώπου: Θηβαίοι! Στάθηκε τρομερός αλλά και δίκαιος στην τιμωρία εκείνων που πάντοτε αναστάτωναν τά εσωτερικά πράγματα της Ελλάδος! Μόνο τότε, και αφού είχε εκλεγεί "Στρατηγός Αυτοκράτωρ" των Ελλήνων στο Συνέδριο των Ισθμίων, ξεκίνησε την Μεγάλη του Εκστρατεία για την Κατάκτηση της Ανατολής: Απελευθέρωση των Ελληνικών πόλεων της Μικράς Ασίας, Παλαιστίνης και Φοινίκης και Τιμωρία της Περσικής Ύβρεως! Τα πέτυχε και τα δύο! Και πολύ περισσότερα από αυτά! Σε όσες Μάχες και αν έδωσε στέφθηκε Νικητής!
Αλέξανδρος, ο Έλληνας Αργεάδης Μακεδόνας, ο Φιλόσοφος της Δράσης! Ανήκει στην Χορεία των Ηρώων του Ελληνικού Γένους εσαεί!

Υ.Γ. Επειδή η Ιστορία "επαναλαμβάνεται"... Προσοχή με του σημερινούς "Θηβαίους", οι οποίοι και... πολυπληθέστεροι εμφανίζονται και... συνασπισμένοι και... με μεγάλη οικονομική στήριξη από τους εχθρούς του Ελληνισμού, όπως και τότε!

Ο Ύμνος του Ορφέως προς ΗΦΑΙΣΤΟΝ και η Φθινοπωρινή Ισημερία!!!!


http://olympia.gr/

Φθινοπωρινή Ισημερία

Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Σεπτέμβριος 22, 2008

Ζώντας σε τσιμεντένια παλάτια κλουβιά, είναι επόμενο να θυμόμαστε την ύπαρξη της Μητέρας Γης μόνο σε φυσικές καταστροφές. Λησμονούμε έτσι το θαύμα της ύπαρξης, της δημιουργίας και της υπέροχης συμπαντικής αρμονίας από την οποία συνειδητά ή ασυνείδητα απέχουμε. Και όμως, έξω από το μικρόκοσμο μας, υπάρχει ένας Κόσμος που μπορεί να δώσει απαντήσεις σε όλα τα παράλογα της ύπαρξης μας, ακόμη και στα μικρά προβλήματα που μαστίζουν την καθημερινότητα μας.

Φθινοπωρινό Ισημερινό Σημείο ονομάζουμε το σημείο στο οποίο βρίσκεται ο Ήλιος κατά την Φθινοπωρινή Ισημερία. Είναι σημείο τομής Ισημερινού και εκλειπτικής, όπου προβάλλεται ο Ήλιος στις 23 Σεπτεμβρίου. (www.astronomia.gr)

Η Φθινοπωρινή Ισημερία εορταζόταν από όλα τα Γηγενή φύλα του πλανήτη που είχαν τις σεληνιακές φάσεις όχι για λατρευτικούς αλλά καθαρά μετρικούς - ημερολογιακούς σκοπούς. Τα φύλα αυτά αναγνωρίζοντας τη σημασία του Ηλίου στην καθημερινή τους ύπαρξη και δη στις γεωργικές τροπές, απέδιδαν τις απαιτούμενες τιμές στις ισημερίες και τα ηλιοστάσια. Στις εξελιγμένες πολιτισμικά κοινωνίες, οι τελετές παρουσίαζαν σημάδια έντονου ορθολογισμού σε αντίθεση με τις σεληνιακές - νομαδικές κοινότητες όπου ο μεσσιανισμός επέβαλε τον αυτοκράτορα - δυνάστη γιό Ηλίου, που ενσάρκωνε τη ζωοδόχο Ηλιακή ιδιότητα.

Ενδεικτική είναι η Ορφική Κοσμοθέαση που τιμούσε την έννοια “Ήφαιστος” την 10η Φθίνοντος μηνός Βοηδρομιώνος (21η Σεπτεμβρίου). Γνώριζαν πως η νύχτα μεγάλωνε και ο χειμώνας ερχόταν. Άρα χρειάζονταν το τεχνητό φώς και τη θέρμη της Φωτιάς την οποία συμβόλιζε ο Ήφαιστος. Όλα αυτά επιτυγχάνοντο με την ανάλογη τεχνολογία, ένα από τα χαρακτηριστικά του Θεού. Αξίζει να διαβάσουμε τον Ορφικό ύμνο:

Ηφαίστου, θυμίαμα λιβανομάνναν

Ήφαιστ’ ομβριμόθυμε, μεγασθενές, ακάματον πυρ,
λαμπόμενε φλογέαις αυγαίς, φαεσίμβροτε δαίμον,
φωσφόρε, καρτερόχειρ, αιώνιε, τεχνοδίαιτε,
εργαστήρ, κόσμοιο μέρος, στοιχείον αμεμφές,
παμφάγε, πανδαμάτωρ, πανυπέρτατε, παντοδίαιτε,
αιθήρ, ήλιος, άστρα, σελήνη, φως αμίαντον·
ταύτα γαρ Ηφαίστοιο μέλη θνητοίσι προφαίνει.
πάντα δε οίκον έχεις, πάσαν πόλιν, έθνεα πάντα,
σώματά τε θνητών οικείς, πολύολβε, κραταιέ.
κλύθι, μάκαρ, κλήιζω σε προς ευιέρους επιλοιβάς,
αιεί όπως χαίρουσιν επ’ έργοις ήμερος έλθοις.
παύσον λυσσώσαν μανίαν πυρός ακαμάτοιο
καύσιν έχων φύσεως εν σώμασιν ημετέροισιν.

Και η μετάφραση:
ΗΦΑΙΣΤΟΥ θυμίαμα, λιβανομάννναν

Ηφαιοτε ίσχυρόκαρδε, μεγαλοδύναμε, πού είσαι τα άσβεστον πυρ,
και φωτίζεσαι από φλογερές λάμψεις, ω θεέ που παρέχεις το φως εις τους ανθρώπους, εσύ πού φέρεις το φως, με τα ισχυρά χέρια, αιώνιε, πού ζής με την τέχνην, συ ο εργάτης, μέρος του κόσμου και στοιχείον άμεμπτον, πού τρώγεις τα πάντα, πού δαμάζεις τα πάντα (ως εκπρόσωπος της φωτιάς), ο υπεράνω όλων υπέρτατος, πού ευρίσκεσαι παντού. ΕΙσαι ο αιθήρ, ο ήλιος, τα άστρα, ή σελήνη, το φως το αμόλυντον διότι αυτό τα μέλη του Ηφαίστου φέρουν το φως είς τους ανθρώπους.
Και κατοικείς εσύ είς πάντα οίκον, όλες τις πόλεις, όλα τα έθνη·
καί κατοικείς (ως πυρ, ως φωτιά) μέσα είς τα σώματα των ανθρώπων, εσύ με την μεγάλην ευτυχίαν, ο ισχυρός.
Ακουσε με μακάριε, εσέ προσκαλώ είς τάς Ιεράς σπονδάς, δια να προσέλθης πάντοτε ήμερος καί με έργα πού φέρουν χαράν.
Κατάπαυσε την λυσσασμένην μανίαν του ακατάβλητου πυρός
παρέχων είς τα ιδικά μας σώματα την φυσικην καύσιν

Βλέπουμε λοιπόν ότι εκτός από τεχνήτης και φωτοφόρος, ο ¨Ηφαιστος παρουσιάζεται ως παμφάγος. Όσο και αν φαίνεται περίεργο, οι Ορφικοί προ Δωδεκαθέου Έλληνες ήσαν καρποφάγοι. Το χειμώνα όμως αναγκάζοντο να τραφούν με έμψυχα (κυρίως πουλερικά, ΠΟΤΕ βοοειδή), άρα κατ’ ανάγκη, παμφάγος ο Ήφαιστος. Στο τέλος της Ωδής, διαπιστώνουμε ότι γνώριζαν και τα των καύσεων που τελεί ο ανθρώπινος οργανισμός, βασική ζωτική λειτουργία.
Αναφορά εκτενή και για τα άλλα Έθνη, που και σε αυτά ζει ο Ήφαιστος. Ας δούμε λοιπόν επιγραμματικά τι εορτάζουν οι Ιάπωνες στην Ισημερία του Φθινοπώρου:
Η ημέρα τής φθινοπωρινής ισημερίας είναι εθνική γιορτή για τους Ιάπωνες. Δεν είναι μόνο η ημέρα που σηματοδοτεί την αλλαγή των εποχών αλλά και μια ημέρα μνήμης για τους θανόντες συγγενείς.

Στις 23 ή 24 Σεπτεμβρίου η διάρκεια τής ημέρας είναι ίδια με την διάρκεια τής νύχτας και από αυτή την ημέρα και μετά, οι ημέρες αρχίζουν να μικραίνουν σε σχέση με τις νύχτες στο βόρειο ημισφαίριο.

Η παραδοσιακή ιαπωνική ονομασία για την περίοδο γύρω από την φθινοπωρινή και την εαρινή ισημερία είναι higan , και όπως λένε οι ιάπωνες «και η ζέστη και το κρύο τελειώνουν με το higan ». Διαρκεί συνολικά επτά ημέρες- τρεις ημέρες πριν από την ισημερία και τρεις ημέρες μετά.

Το higan έχει βουδιστική προέλευση και σημαίνει την «άλλη όχθη του ποταμού του θανάτου». Σ’ αυτή την όχθη του ποταμού είναι ο κόσμος που ζούμε και στην άλλη είναι το βασίλειο των νεκρών. Αυτές τις ημέρες, οι ιάπωνες επισκέπτονται τους οικογενειακούς τάφους και προσεύχονται για την ανάπαυση των ψυχών.

Για τους Κέλτες, η φθινοπωρινή περίοδος μετά την Εαρινή Ισημερία σηματοδοτεί την έναρξη ενός νέου έτους και ονομάζεται η γιορτή αυτή Samhain. Τότε είναι που αποδίδουν ευχαριστίες στη Μητέρα Γη για τις προσφορές της.
Η “Γιορτή των Νεκρών” (Féile na Marbh στα Κέλτικα), συνδεδεμένη με το Samhain, γιορτάζεται ακόμη και σήμερα σε Σκωτία και Ιρλανδία, και συμβολίζει την ένωση του κόσμου των Νεκρών με αυτόν των Ζωντανών (αυτό που σήμερα είναι γνωστό ως Hallowen). Η μεγαλύτερη όμως γιορτή του Φθινοπώρου για τους Κέλτες είναι η Oidhche Shamhna που σηματοδοτεί τον τελευταίο θερισμό των σπαρτών. Μέχρι και τις μέρες μας, στα Κέλτικα χωριά οι κάτοικοι ανάβουνε δαυλούς και θυσιάζουν μια αγελάδα ρίχνοντας στη συνέχεια τα οστά της μέσα στη πυρά. Επίσης στη Κέλτικη Μυθολογία, τη Φθινοπωρινή Ισημερία είναι που ο Θεός του Φωτός Lugh νικάτε από τον Θεό του Σκότους Tanista, ο οποίος είναι ο δίδυμος αδελφός του.

Οι Σλάβοι έχουν διάφορες γιορτές για το Φθινόπωρο που ξεκινούν κιόλας από το Θερινό Ηλιοστάσιο, με το που η μέρα αρχίζει να μικραίνει. Στις 2 Αυγούστου συγκεκριμένα είναι η γιορτή του Αγίου Ηλία, η οποία έχει να κάνει με τον αρχαίο Θεό Perun, και από αυτήν την ημερομηνία αρχίζει το Φθινόπωρο. Επίσης υπάρχουν και οι γιορτές του θερισμού οι οποίες διαρκούν για τέσσερις μέρες κάθε εβδομάδα μέχρι την Ισημερία και αποκαλούνται Tolo’ka ή Pomoi’. Οι γιορτές στα χωριά πήγαινε από φάρμα σε φάρμα και ο οικοδεσπότης έπρεπε να προσφέρει φαγητό και φιλοξενία. Άλλη μία γιορτή είναι η Yablochnyi/Medovoy Spas η οποία γίνεται προς τιμήν της γονιμότητας της Γης όταν γίνεται η περισυλλογή των φρούτων και του μελιού. Ακόμη μία σημαντική εορτή είναι το Zaziuki, όπου το πνεύμα του θερισμού επιστρέφει στη Γη. Τελευταία γιορτή είναι αυτή της Mokosh όπου δίνονται και πάλι ευχαριστίες προς τη Γη.

Οι γιορτές των Γερμανικών φύλων, και των λαών της Βαλτικής, είναι παρόμοιες με αυτές των Σλάβων. Στη Γερμανία ο Σεπτέμβριος θεωρείται ως Άγιος Μήνας, οι γιορτές όμως των Σαξόνων έχουν χαρακτηριστεί ως φόροι τιμής στο Διάβολο από τους πρώτους χριστιανούς, για ευνόητους λόγους… Διάφορες γιορτές λαμβάνουν χώρα σε όλη τη Γερμανία με χορούς και τραγούδια προς τιμή της Γης για τις προσφορές της (εκεί έχει τις ρίζες του και το διάσημο Oktoberfest).

Οι Σκανδιναβοί πραγματοποιούσαν μάχες με άλογα, μιας και το άλογο αποτελεί ιερό ζώο του Freyr, θεό του Φωτός και της γονιμότητας.

Οι Ισλανδοί πραγματοποιούσουν τον θερισμό και απέδιδαν τιμές στη Γη.

Ας θυμηθούμε αυτές τις ημέρες να τιμήσουμε την τροφό και οικοδέσποινα μας με έναν απλό και εύκολο τρόπο. Το φύτεμα ενός δένδρου.
Δημοσιεύθηκε στο history - ιστορία - 历史, ΔΙΑΤΡΟΦΗ, Κατά φύσιν ζείν | Με ετικέτα: , , , , , , , , , , | 1 σχόλιο