16 Νοεμβρίου 2010

Η επανάσταση του «Κορέ»

Ο απάνθρωπος τύραννος Μωυσής

Η εξιστόρηση αυτής της ανταρσίας, που εντελώς φυσιολογικά ξεσπά στο θεοκρατικό σκάφος του Μωυσή, είναι πολύ σημαντική. Διότι απ’ τη μια μας περιγράφει τη γνωστή σκληρή αυταρχική δεσποτεία του θεοκρατικού τύραννου Μωυσή, απ’ την άλλη όμως, έχουμε την θαυμαστή ευκαιρία, μελετώντας το περίεργο συντριπτικό πλήγμα που καταφέρνει τελικά εναντίον των επαναστατών ο προφήτης, μπορούμε να συλλέξουμε πολλά περίεργα στοιχεία αυτής της ιστορίας και να προβληματιστούμε γόνιμα, γύρω απ’ την αληθινή φύση της δύναμης του μεγάλου αυτού θεουργού.

Όλα στην αφήγηση φαίνεται να ξεκίνησαν από κάποιον εβραίο που αποφάσισε να παρακούσει τις αυστηρές οδηγίες της σαββατιαίας αργίας. Ο άνθρωπος αυτός που ως φαίνεται δεν πρόλαβε να συνειδητοποιήσει τι σημαίνει να είσαι εβραίος, βρέθηκε Σάββατο μέρα στους αγρούς να μαζεύει ξύλα! Φυλακίσθηκε και αργότερα τον λιθοβόλησαν μέχρι θανάτου, «καθώς προσέταξεν Κύριος εις τον Μωυσήν»! Αριθ ΙΕ΄32-36 Τί έγκλημα κι αυτό! Κι όμως ήταν σημαντικό.

Θα θυμάστε ότι το Σάββατο δεν ήταν μια θρησκευτική παραξενιά του Μωυσή, αλλά ένας σοβαρότατος αμυντικός μηχανισμός. Ένα μικρό εβδομαδιαίο Πάσχα! Μια μικρογραφία της τελευταίας Αιγυπτιακής μαγειρικής πληγής. Το Σάββατο όλοι μπορούν να ανάψουν φωτιά και να μαγειρέψουν... εκτός από τους εβραίους. (Βλ. Μ.ψ. «Πάσχα μια σωτήρια δίαιτα»)

Ένας κάποιος όμως εβραίος, λες και δεν ζούσε στο θεοκρατικό έθνος του Μωυσή, βρέθηκε να μαζεύει σαββατιάτικα ξύλα με προφανή σκοπό να ανάψει φωτιά και να μαγειρέψει. Ο Μωυσής έπρεπε και πάλι να σκοτώσει. Η μόνιμη αμυντική θωράκιση της φυλής, δεν μπορούσε να απορυθμιστεί απ’ τη σαββατιάτικη πείνα ενός ανθρώπου. Το περιστατικό κλείνει με τον Μωυσή να παραγγέλνει κάτι εντελώς ανήκουστο, διατάζει το λαό του από μικρού έως μεγάλου να προσθέσουν στα ρούχα τους: «ταινίαν κυανήν... δια να βλέπητε αυτήν και να ενθυμήσθε πάσας τας εντολάς του Κυρίου και να εκτελήτε αυτάς» Αριθ. ΙΕ΄38,39

Διαβάστε ολόκληρη την ιστορία....

Για τους απογόνους του Αβραάμ το πράμα διαφέρει...


Ως χώρος προσευχής επελέγησαν και τα Προπύλαια του Πανεπιστημίου Αθηνών…

Δεκατρείς χιλιάδες άτομα, σύμφωνα με την αστυνομία, συμμετείχαν στις εκδηλώσεις ανοιχτής προσευχής των μουσουλμάνων, σε δώδεκα διαφορετικά σημεία της Αττικής.

Η προσευχή, που ξεκίνησε από τις 7.40 το πρωί και τελείωσε στις 11, έγινε χωρίς να συμβεί το παραμικρό, εκτός από την πλατεία Αττικής, όπου σύμφωνα με μαρτυρίες, υπήρξαν προκλήσεις από πλευράς μικρής μερίδας κατοίκων, οι οποίοι πετούσαν αυγά και άλλα αντικείμενα εναντίον μουσουλμάνων που περνούσαν στο δρόμο, αλλά δεν υπήρξε αντίδραση και με την ισχυρή παρουσία της αστυνομίας, δεν σημειώθηκαν επεισόδια. Στο σημείο βρέθηκαν και μέλη της Χρυσής Αυγής αλλά απωθήθηκαν από τις αστυνομικές δυνάμεις.

Οπως έγινε γνωστό από τη ΓΑΔΑ, στις εκδηλώσεις των μουσουλμάνων παραβρέθηκαν 4.000 άτομα στο Αιγάλεω, 2.000 του ελληνοαραβικού επιμορφωτικού κέντρου στην οδό Κύπρου στο Μοσχάτο, 500 στα Προπύλαια, 600 στην πλατεία Αττικής, 600 στην πλατεία Κουμουνδούρου, 1.000 στον παλιό Ιππόδρομο στο Φάληρο, 1.000 στη λεωφόρο Καραμανλή στο Μενίδι, 300 στο γήπεδο μπάσκετ της Ελευσίνας, 250 στον Ασπρόπυργο, 1.500 σε παλιό εργοστάσιο στη λεωφόρο Μαρκοπούλου στο Κορωπί, 250 στα Οινόφυτα και 1.000 στο γήπεδο του Ιερόθεου στο Περιστέρι.

Πηγή...

Εάν κάποιοι ελληνοκεντρικοί κύκλοι έκαναν προσευχή, φορούσαν τριβώνα (χλαμύδα) στα Προπύλαια του Πανεπιστημίου Αθηνών τι θα έκανε άραγε η επίσημη χριστιανική Εκκλησία της Ελλάδος; Βέβαια για τους απογόνους του Αβραάμ το πράμα διαφέρει....

Σχετικό θέμα “Βρώμικο”, Ισλαμικό χρήμα ρέει στην Ελλάδα προς πάσα κατεύθυνση!

ΟΜΗΡΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝOΣ

Αφιερωμένο στην Τροιζηνία, Ιερή Κοιτίδα λατρείας τού Ποσειδώνα και στο Ιερό Νησί του, την Καλαυρία, όπου και ο περίλαμπρος αρχαίος ναός του!

Επίσης, στην Αιγιαλεία, όπου η αρχαία Ελίκη και η λατρεία τoύ Ελικωνίου Ποσειδώνος!
Και, βεβαίως, στην Σουνιάδα Άκρα τής Αττικής και σε όλες τις ευλίμενες αρχαίες Αιγές του περιΑιγαιακού Χώρου!

Πηγή Lynkeas