"Η τοιχογραφία έχει θέμα την κόλαση, τον πύρινο ποταμό και τη Δευτέρα Παρουσία. Εκεί, εμφανίζονται ιεράρχες, μάρτυρες, προφήτες και απόστολοι και στη συνέχεια εβραίοι και τύραννοι βασιλείς, όπως οι Πέρσες, Δαρείος, Κύρος και Πώρος, που απεικονίζονται, κρατώντας στα χέρια τους σπαθιά. Ακριβώς δίπλα τους εμφανίζεται η μορφή του Μεγάλου Αλεξάνδρου, ο οποίος νίκησε τους Πέρσες βασιλείς.
…."Τέτοιου είδους απεικονίσεις δεν δημιουργούν δογματικό ζήτημα, καθώς οι συγκεκριμένες μορφές εμφανίζονται στον νάρθηκα των εκκλησιών και χωρίς φωτοστέφανο. Είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα του ναού, που βρίσκεται στη λίμνη των Ιωαννίνων. Εκεί, έχουν τοιχογραφηθεί οι μορφές αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων, όπως ο Σωκράτης και ο Πλάτωνας, με το σκεπτικό ότι ο καθένας, με το έργο του διακόνησε το έργο της εκκλησίας, κατά τα χρόνια που ακολούθησαν", εξηγεί στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης Παύλος.