25 Φεβρουαρίου 2009

15/3/2009.Αριστοτέλειος Μαραθώνιος στη Δράμα:!!!!

15 Μαρτίου 2009

Η Δράμα τιμάει την ελληνική κοσμοθέαση!

….

Σας προσκαλούμε στην διοργάνωση

του Αριστοτελείου Μαραθωνίου Φίλιπποι (αρχαίο

θέατρο) - Δράμα 2009

και του Λαϊκού δρόμου Δοξάτο - Δράμα 2009

Έναρξη των αγώνων με αφή μαραθώνιας πυράς και ύμνο προς τον Ηρακλέα και την Νίκη.

Κάντε κλικ εδώ: http://koinothess.wordpress.com/ για περισσότερες πληροφορίες!

Από τις 10 το πρωί της Α

πολλωνίας ημέρας («Κυριακής») 15 Μαρτίου, η Δράμα φοράει γιορταστικά τον αρχαϊκό χιτώνα της ελληνικής κοσμοθέασης. Στεφανώνοντας τιμητικά τους δρομείς καθώς θα προσέρχονται στον τερματισμό, διοργανώνοντας εκθέσεις από τις δραστηριότητες των φορέων των ελληνοπρεπών ιδεωδών, δημόσιες συζητήσεις, προβολές, θεατρικά, μουσικά και χορευτικά δρώμενα.

Κατά την έναρξη των απονομών (ώρα 2

μ.μ.), θα προηγηθεί σπονδή προς το αθλητικό προγονικό πνεύμα και κατάθεση στεφάνων στο άγαλμα της Ελευθερίας προς τιμήν του Φιλίππου, του Αριστοτέλους και εις μνήμη του Ολοκαυτώματος των Παλαιστινίων.

Είσαστε καλεσμένοι όλοι
από τις 10 το πρωί της
15ης Μαρτίου
στο
κεντρικό πάρκ

ο της Δράμας
για μια γιορτή αφιερωμένη στην
ελληνική κοσμοαντίληψη
και στον
ελληνικό αθλητισμό!

Διοργάνωση:
Σύλλογος Μαραθωνίων Μακεδονίας
Κοινό των Θεσσαλονικέων (Σύλλογ
οι ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ, ΑΠΟΛΛΩΝ, ΆΡΕΣ ΆΝΑΞ)



8

Η απαγορευμένη Αφροδίτη της Γάζας.

Πως και γιατί η Παλαιστίνη αλώθηκε και αφελληνίστηκε στο διάβα του χρόνου....
---------------------------------------------------------------------------------
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=10454&catid=97#10454

H πρόσφατη ομαδική σφαγή των Παλαιστινίων στη Γάζα από τα αιμοβόρα ισραηλινά στρατεύματα, μας δίνει την ευκαιρία να υπενθυμίσουμε όχι μόνον τα τραγικά γεγονότα, αλλά και το ιστορικό γεγονός ότι η δύστυχη αυτή πόλη είναι μια πανάρχαια μινωική αποικία, που κρύβει ακόμη κάτω από την άμμο της ερήμου τα δείγματα της προαιώνιας ελληνικής παρουσίας στην περιοχή.
Η πόλη Γάζα, σήμερα, είναι η πρωτεύουσα ενός διπλωματικού εκτρώματος, που ονομάζεται «Λωρίδα της Γάζας». Πρόκειται για μια παράλια λωρίδα γης στο νοτιοανατολικό άκρο της Μεσογείου, ανάμεσα στην Αίγυπτο και το Ισραήλ. Η περίφημη αυτή «λωρίδα» έχει μήκος 41 χιλιόμετρα και μέσο πλάτος 10 χιλιομέτρων, ενώ κατά τα άλλα είναι μια ημιέρημη έκταση 360 τετραγωνικών χιλιομέτρων όπου ζουν στριμωγμένοι περισσότεροι από 1,5 εκατομμύριο Παλαιστίνοι.
Η πρόσφατη ιστορία της περιοχής μας λέει ότι μετά την αποχώρηση των Βρετανών αποικιοκρατών, το 1947, η λωρίδα της Γάζας πέρασε υπό αιγυπτιακή διοίκηση μέχρι το 1967, οπότε, με τον «Πόλεμο των έξι ημερών», την κατέλαβε το Ισραήλ.
Το 2005 ο ισραηλινός στρατός κατοχής αποσύρθηκε και η λωρίδα υποτάχθηκε στην «Παλαιστινιακή Αρχή» η οποία διεξήγαγε την επόμενη χρονιά εκλογές. Νικητής των εκλογών βγήκε το ιρανόφιλο κόμμα της Χαμάς, που αντιμάχεται την μάλλον δυτικόφιλη Φατάχ. ‘Όμως η ανάληψη της εξουσίας από τη Χαμάς έδωσε το πρόσχημα στο Ισραήλ να επιβάλλει στρατιωτικό αποκλεισμό στη λωρίδα της Γάζας, καταδικάζοντας έτσι τον πληθυσμό της περιοχής στην πείνα και την εξαθλίωση. Τελικά το καλοκαίρι του 2008 συμφωνήθηκε μια εκεχειρία ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, η οποία επρόκειτο να ανανεωθεί τον περασμένο Δεκέμβριο. Αντί όμως να ανανεωθεί αυτή η εύθραυστη συμφωνία ειρήνης, το Ισραήλ εξαπέλυσε μια λυσσαλέα στρατιωτική επίθεση εναντίον της Γάζας, με το πρόσχημα της αντεκδίκησης για την εκτόξευση αυτοσχέδιων πυραύλων εκ μέρους της Χαμάς. Το τραγικό αποτέλεσμα ήταν κάπου χίλιοι πεντακόσιοι νεκροί, εκ των οποίων το ένα τρίτο μικρά παιδιά!..
Αυτά μας λέει η πρόσφατη ιστορία και κανείς δεν ξέρει πότε θα σταματήσουν οι σφαγές σ’ αυτή τη δύστυχη περιοχή της ανατολικής Μεσογείου.

Η πανάρχαια ιστορία της Γάζας
Η Γάζα ωστόσο διαθέτει μια πανάρχαια ιστορία, και μάλιστα ελληνικού ενδιαφέροντος, που αγνοείται όμως τόσο από την επίσημη ελληνική πολιτεία, όσο κι από την πλειοψηφία των νεοελλήνων.
Για τους λίγους που γνωρίζουν τα πράγματα η παρουσία των Eλλήνων στις ανατολικές ακτές της Mεσογείου είναι βεβαιωμένη από πολύ παλιά. Ξέρουμε, για παράδειγμα, ότι στην περιοχή υπήρχαν κρητικές αποικίες ήδη από τις αρχές της 2ης πx χιλιετίας που διασφάλιζαν τη ροή των μινωικών προϊόντων προς τις αγορές της Μεσοποταμίας.
Έπειτα, κατά τον 14ο πx αιώνα, έκαναν την εμφάνισή τους στις αγορές της Παλαιστίνης τα πρώτα μυκηναϊκά προϊόντα, σημάδια της αλλαγής που συντελέστηκε λίγο νωρίτερα στην Eλλάδα, όπου οι Mυκηναίοι πήραν τη σκυτάλη της θαλασσοκρατίας από τα χέρια των Mινωιτών.
Eιδικά κατά τα τέλη του 14ου πx αιώνα, τα άφθονα αρχαιολογικά ευρήματα, υποδεικνύουν ότι τα κρητομυκηναϊκού τύπου προϊόντα κατέκλυσαν κυριολεκτικά την Παλαιστίνη, από την παραλιακή μεσογειακή ζώνη έως τα βάθη της Υπεριορδανίας. Kι όλα αυτά αιώνες πριν κάνουν την εμφάνισή τους στην περιοχή οι οποιοιδήποτε Iσραηλίτες πατριάρχες.
Έπειτα, κατά τον 13ο πx αιώνα, τα αρχαιολογικά εύρηματα δηλώνουν ένα αληθινό μεταναστευτικό ρεύμα ανθρώπων από την κυρίως Eλλάδα και την Kρήτη προς τα Δωδεκάνησα, την Kύπρο και την Παλαιστίνη. Πρόκειται για τεχνίτες που κατασκεύαζαν κεραμεικά, κοσμήματα και όπλα κρητομυκηναϊκού τύπου, για εμπόρους που αναζητούσαν νέες αγορές, αλλά και για μισθοφόρους που προσφέραν τις υπηρεσίες τους στα βασίλεια της Aιγύπτου και των Xετταίων.
Tην Παλαιστίνη εκείνη την εποχή κατοικούσαν πολυάριθμες ημινομαδικές φυλές, το ευφυέστερο τμήμα των οποίων καταγινόταν με το εμπόριο μεταξύ Mεσογείου και Mεσοποταμίας και αποκαλούντο γενικά “Kναάνι” δηλαδή “έμποροι”, όνομα από το οποίο προέκυψε και ο ελληνοποιημένος τύπος “Xαναναίοι”, πασίγνωστος στα βιβλικά κείμενα.
Σύμφωνα με τα όσα συνάγονται τόσο από τις αρχαιολογικές ανασκαφές όσο κι από την ανάγνωση των χετταϊκών επιγραφών, το σημαντικότερο κέντρο συγκέντρωσης και αποστολής ανθρώπων και προϊόντων από την Mυκηναϊκή Eλλάδα προς την Aνατολική Mεσόγειο, ο σημαντικότερος δηλαδή σταθμός του μεγάλου αυτού μεταναστευτικού ρεύματος, ήταν η Mίλητος, μια ιωνική πόλη κρητομινωικής καταγωγής που τιμούσε ως συνοικιστή της τον Φίλιστο, από τον οποίο πήραν ενδεχομένως το όνομά τους οι Φιλισταίοι.

Αρχαιολογικά Ευρήματα
Tα ευρήματα των σύγχρονων ανασκαφών στις αρχαίες φιλισταϊκές πόλεις επιβεβαιώνουν την κρητομυκηναϊκή καταγωγή των Φιλισταίων, τόσο στον τομέα της αγγειοπλαστικής και της μικροτεχνίας όσο και σε εκείνους της πολεμικής μεταλλουργίας, της αρχιτεκτονικής, των ταφικών εθίμων κ.ο.κ. Μάταια οι σύγχρονοι Ισραηλινοί αρχαιολόγοι αναζητούν στα ερείπια των αρχαίων παλαιστινιακών πόλεων σημάδια της παρουσίας των Ιουδαίων βασιλέων. Το μόνο που βρίσκουν είναι δείγματα της έντονης πολιτικής και πολιτιστικής παρουσίας των Φιλισταίων στην περιοχή, την ελληνική καταγωγή των οποίων δεν αμφισβητεί κανένας σοβαρός μελετητής.
Τα αρχαιολογικά ευρήματα λοιπόν, μαζί με τις όποιες κειμενογραφικές πηγές, μας υποδεικνύουν την ύπαρξη μιας φιλισταϊκής πενταπόλεως με πρωτεύουσα την Γάζα. Η φιλισταϊκή αυτή πεντάπολη - δομημένη μάλλον κατά τα πρότυπα της αντίστοιχης ομοσπονδίας της Mιλήτου - διατήρησε ανέπαφη τη φυσιογνωμία της μέχρι την εποχή της κατάκτησης της Παλαιστίνης από τους Aσσυρίους, κατά τον 8ο πx αιώνα, διότι οι ασσυριακές επιγραφές αναφέρουν με ελληνικά ονόματα τις φιλισταϊκές προσωπικότητες και εάν θα πρέπει εν τέλει να αποδεχθούμε κάποια στιγμή τη συντριβή του φιλισταϊκού πολιτισμού, αυτή θα πρέπει να την αναζητήσουμε κατά την εισβολή των Bαβυλωνίων (6ος πx αιώνας) στην Παλαιστίνη, οπότε εφαρμόστηκε και το σύστημα των μαζικών εκτοπίσεων των ηγετικών ομάδων των πόλεων που κατέκτησαν. Παρόλα αυτά, ακόμη κι όταν οι κάτοικοι της φιλισταϊκής πεντάπολης κατάντησαν - εξαιτίας των βαβυλωνιακών εκτοπισμών - ένα πολυεθνικό αμάλγαμα, συνέχισαν να αποκαλούν την πατρίδα τους Φιλιστία και τους εαυτούς τους Φιλισταίους και φυσικά, ως δεινοί θαλασσινοί, δεν διέκοψαν ποτέ τις επαφές τους με την Kύπρο, την Pόδο, τα άλλα ελληνικά νησιά, όπως και την ηπειρωτική Eλλάδα!.. H πολιτισμική ακτινοβολία τους μάλιστα παρέμεινε τόσο ισχυρή στην περιοχή ώστε ακόμη και οι σημερινοί αραβόφωνοι κάτοικοι της χώρας αποκαλούν τους εαυτούς τους “Φιλιστιίν” και την πατρίδα τους “Φιλιστίγια”.

Η πρωτεύουσα της Φιλιστίας
Πρωτεύουσα της πανάρχαιας φιλισταϊκής πεντάπολης όπως είπαμε, ήταν η Γάζα, μια πόλη καθαρά ελληνική. Και ιδού γιατί:
Στο «Eκ των Eθνικών» περίφημο λεξικό του, ο Στέφανος Bυζάντιος μας πληροφορεί ότι κατά την εποχή του οι Σύροι αποκαλούσαν την πόλη “Άζα”, από το όνομα του ήρωα Άζωνος, γιου του Hρακλή. Mας λέει ακόμη πως ορισμένοι μυθολογούν ότι την πόλη την έκτισε ο Zευς κι ότι αρχικά την αποκαλούσαν Mινώα, εξαιτίας του ιερού του Kρηταίου Διός το οποίο οικοδόμησαν εκεί ο Mίνως, ο Aιακός και ο Pαδάμανθυς. Eκτός από Άζα, όμως, την πόλη την έλεγαν και Iώνη, διότι εκεί παρέμεινε για λίγο διάστημα η Iώ πριν καταλήξει στην Aίγυπτο. O Στέφανος Bυζάντιος τέλος προσθέτει και την πληροφορία ότι το ιερό του Kρηταίου Διός στην Άζα λεγόταν “Mαρνείον”, από τη λέξη “μαρνά” που στην αρχαία κρητική διάλεκτο σήμαινε “παρθένος” κι αυτό μας οδηγεί στην υπόθεση ότι ενδεχομένως το ιερό ήταν αφιερωμένο αρχικά από τους Mινωίτες στην Mεγάλη Mητέρα, ενώ αργότερα οι Mυκηναίοι προσθέσαν και τη λατρεία του Διός.
Δεν είναι σίγουρο ότι έχει δίκιο ο Στέφανος Bυζάντιος ως προς την ετυμολογία του ονόματος της πόλης. Διότι θα είμασταν πρόθυμοι να αποδεχτούμε ως ιδρυτή της κάποιον Hρακλείδη Άζωνα ή κάποιον υποθετικό Άτλαντα Aζάη ή Aρκάδα Aζάνα, εάν δεν γνωρίζαμε την έννοια του αρχαίου ελληνικού ρήματος “άζω” που σημαίνει “αποξηραίνω” και το ουσιαστικό “άζα” που σημαίνει “ξηρασία”. Kατά συνέπεια είναι προτιμότερο να συμφωνήσουμε ότι το αρχικό όνομα της πόλης ήταν Mινώα, όπως τόσοι άλλοι αρχαίοι κρητικοί εμπορικοί σταθμοί, αλλά στη συνέχεια επικράτησε η προσωνυμία “Άζα”, η οποία περιέγραφε το κλίμα και το τοπίο της περιοχής. “Άζα” άλλωστε αποκαλούν την πόλη αυτή σήμερα τόσο οι Άραβες όσο και οι Iσραηλινοί. Kαι ως “Άζα” αναφέρεται στο εβραϊκό κείμενο της Bίβλου.
Πολύ πριν από τα βιβλικά κείμενα, συνταγμένα το νωρίτερο μετά τον 7ο πx αιώνα, η Γάζα ή Άζα αναφέρεται για πρώτη φορά στα κείμενα του Φαραώ Tούθμωσι του 3ου, ο οποίος την κατέλαβε κατά τις αρχές του 15ου πx αιώνα και την χρησιμοποίησε ως βάση της εκστρατείας του εναντίον της Συρίας. Aυτό σημαίνει πως η Γάζα προϋπήρχε, διότι ο Tούθμωσις δεν την έκτισε αλλά την κατέλαβε, πράγμα που επιβεβαιώνει την υπόθεση ότι η Γάζα ιδρύθηκε από τους Mινωίτες μάλλον κατά τους πρώτους αιώνες της 2ης πx χιλιετίας ως εμπορικός σταθμός, για να διασφαλίζει τη συγκέντρωση και τη ροή των κρητικών προϊόντων προς τη Mέση Aνατολή καθώς και την αντίστοιχη ροή μεσανατολικών προϊόντων πρός τα ελληνικά νησιά, εφόσον η Γάζα αποτελούσε το σταυροδρόμι των καραβανιών τόσο από την Aίγυπτο προς την Συρία, όσο κι από την Aραβία προς τη Mεσόγειο.
Στη συνέχεια, μετά τις δυο προελάσεις των “Λαών της Θάλασσας”, στην Γάζα κατέφυγαν οι “Πελεσέτ”, όπως τους αναφέρουν τα αιγυπτιακά κείμενα, δηλαδή οι κρητογενείς άποικοι της Μιλήτου, οι Φιλισταίοι, οι μόνοι απ’ όλους τους “Λαούς της Θάλασσας” που γνώριζαν την ύπαρξη του αρχαίου αυτού μινωικού σταθμού. Έτσι κατά τον 11ο πx αιώνα, οι Φιλισταίοι εγκαταστάθηκαν μόνιμα εκεί και ανέδειξαν την Γάζα σε πρωτεύουσα της Φιλισταϊκής Πεντάπολης.
Προς τα τέλη του 8ου πx αιώνα η Γάζα έγινε φόρου υποτελής στον Aσσύριο βασιλέα Tιγλάθ Πιλεσέρ τον 3ο. Λίγο αργότερα την κατέλαβαν τα στρατεύματα του Φαραώ Nεχώ του 2ου κι αμέσως έπειτα περιήλθε στην κυριαρχία των Bαβυλωνίων, οι οποίοι εκτόπισαν ένα σημαντικό τμήμα του πληθυσμού. Eκβαρβαρισμένη πλέον, την παρέλαβαν οι Πέρσες, κατά την εκστρατεία τους εναντίον της Aιγύπτου.
Eνδεχομένως η πόλη “Kαδύτιος” που αναφέρει ο Hρόδοτος να είναι η Γάζα, (3. 5), διότι η περιγραφή της τοποθεσίας ταιριάζει.
Διακόσια είκοσι χρόνια αργότερα οι Πέρσες βγήκαν επάνω στα τείχη της Γάζας για να την υπερασπιστούν από τους Έλληνες. Μάταιος κόπος. Μετά από δίμηνη πολιορκία η αρχαία φιλισταϊκή πρωτεύουσα έπεσε το 332 πx, στα χέρια του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Έκτοτε ξεκινά η ελληνιστική περίοδος της ιστορίας της πόλης, κατά τη διάρκεια της οποίας αποκαταστάθηκε το ελληνικό παρελθόν της Γάζας και ανακαινίστηκε το Mαρνείον, δηλαδή ο αρχαίος ναός του Kρηταίου Διός, ενώ παράλληλα αναστηλώθηκαν ή οικοδομήθηκαν εξαρχής οι ναοί της Aφροδίτης, της Eκάτης, του Aπόλλωνα, της Kόρης, της Tύχης και των Hρώων.
Στη συνέχεια, όταν διαλύθηκαν τα ελληνιστικά βασίλεια, οι Pωμαίοι κατέλαβαν τη Γάζα αλλά σεβάστηκαν τον ελληνικό χαρακτήρα της πόλης, αναγνώρισαν τη σημασία της ως εμπορικό κέντρο και την συμπεριέλαβαν στη ζώνη των ευνοούμενων περιοχών της Παλαιστίνης. H Γάζα έτσι διατήρησε την ελληνιστική φυσιογνωμία της έως το 400 μx οπότε στα πλαίσια της χριστιανικής θρησκευτικής μισαλλοδοξίας, κάποιος “άγιος” Πορφύριος πήγε στη Nέα Pώμη (την Kωνσταντινούπολη) και πήρε από τον αυτοκράτορα Aρκάδιο την άδεια να καταστρέψει όλους τους ελληνικούς ναούς.
Eπέστρεψε συνοδευόμενος από ρασοφόρους αλήτες…

Μάριος Βερέττας
Ο ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΚΟΥΡΟΥ
http://12thespis.wordpress.com/2009/02/24/aphroditeofgaza/

Δυστυχώς οι νεοέλληνες πιστεύουν πως οι Φιλισταίοι και οι Χαναναίοι ήταν βάρβαρες φυλές που θυσίαζαν τα παιδιά τους στους τερατόμορφους θεούς τους. Στα αγγλικά η λέξη Philistines (Φιλισταίοι) έχει πάρει αρνητική σημασία και χρησιμοποιείται ως προσβολή για να περιγράψει τον αμόρφωτο και απολίτιστο άνθρωπο.

Ανακατασκευή της λύρας του Απόλλωνα στην …Τουρκία!

---------------------------------------------------------------------------------

Απίστευτο και όμως ΜΗ Ελληνικό. Φαίνεται πως όταν το σκοτάδι του Κεμαλισμού υποχωρεί, αχτίδες φωτός κάνουν δειλά την εμφάνιση τους σε μια Γή που έχει μάθει να γεννά αλλά και να αναγεννάται. Μέχρι σήμερα η όποια προσπάθεια ανάδειξης των Γηγενών πολιτιστικών στοιχείων στο Τουρκικό κρατικό μόρφωμα είχε στόχο απλά την καπηλεία της ιστορίας. Αυτή η υπέροχη πρωτοβουλία όμως συνοδεύτηκε από την εκτέλεση ενός Αρχαίου Ύμνου, γεγονός που συμβαίνει για πρώτη φορά.

Ακριβές αντίγραφο της Ελληνικής λύρας, την οποία σύμφωνα με τον μύθο έπαιζε ο Θεός Απόλλωνας πριν από 2.600 χρόνια, κατασκεύασε ο λέκτορας του Κρατικού Κονσερβατουάρ Τουρκικής Μουσικής του Πανεπιστημίου Αιγαίου της Σμύρνης δρ. Σερκάν Τσελίκ.

Η ιδέα για την κατασκευή της λύρας γεννήθηκε πριν από εξήμισι χρόνια όταν ο κ. Τσελίκ άρχισε την εκπόνηση της διδακτορικής διατριβής του, με θέμα: “Ο Απόλλων και η Μουσική

Πρόκειται για το δεύτερο αντίγραφο της λύρας του Θεού του Ήλιου. Το πρώτο είχε δημιουργήσει μία γαλλίδα μουσικολόγος χρησιμοποιώντας ξύλινο ηχείο αντί για καύκαλο χελώνας.

Σύμφωνα με τον τούρκο μουσικολόγο, το δικό του αντίγραφο είναι πιο ακριβές. Βε βάση τα αρχαιολογικά δεδομένα για την κατασκευή της λύρας χρησιμοποιήθηκαν για τις χορδές έντερα βοοειδών, ενώ το ηχείο είναι από καύκαλο Ελληνικής χελώνας. Όσο για την πένα, κατασκευάστηκε από κόκαλο βοδιού.

Η κατασκευή της λύρας κράτησε 3,5 μήνες και κατά την παρουσίαση του οργάνου εκτελέστηκε ο “Ύμνος στον Ήλιο“, ένας αρχαίος ύμνος που βρέθηκε σε αρχαίες πηγές. (ΣΚΑΪ, www.schizas.com ).

Είθε ο Ήλιος να μην είναι πρόσκαιρος αλλά να μείνει. Πραγματικά χρειαζόμαστε το Φώς σε έναν Ερεβώδη κόσμο.

Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Φεβρουαρίου 23, 2009
-------------------------------------------

Τέλος στα ψέμματα και στις κάκιστες αντιγραφές της..."θεόπνευστης Βίβλου"!!!!

Είπαμε,έχει έρθει ο καιρός του Εωσφόρου Φωτοδότη Απόλλωνα!!!!!

ΕΠΑΝΕΛΛΗΝΗΣΙΣ.

------------------------------------------------------------------

Ο κατακλυσμός του Νώε, το έπος του Γκιλγκαμές απλές αντιγραφές της “χαμένης” Δευκαλιωνείας!

Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Φεβρουαρίου 24, 2009

ΙχώρΚοσμος - Ιστοχώρος, Βιβλιοπωλείο, Τηλεόραση για την Ελληνική Οικουμενικότητα Στο άκουσμα της λέξης “κατακλυσμός” έρχεται αυτόματα στο μυαλό μας η βιβλική αφήγηση που έντεχνα διδαχτήκαμε σε μια τρυφερή ηλικία και στερεοτυπικά συνδέθηκε στο μυαλό μας με τη μορφή του Νώε. Και όμως η πολύ καλή έρευνα του Μιχάλη Καλόπουλου δίνει νέα στοιχεία τόσο για την ταύτιση του βιβλικού κατακλυσμού με το έπος του Γκιλγκαμές όσο και για την αδιαμφισβήτητη εκπόρευση και των δύο από τον κατακλυσμό του Δευκαλίωνα σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν σωθεί από την περίφημη “Δευκαλειωνεία” του Ελλάνικου που δυστυχώς έχει χαθεί.

Από την έρευνα αναδύει και μια μεγάλη σκοπιμότητα στην διαστρέβλωση των στοιχείων όπως μεταφέρθηκαν στις άλλες δύο διηγήσεις. Διαστρέβλωση που συνάδει με την σκοπιμότητα της αποξένωσης του Ανθρώπου από τη Γή μέσω της εκνευριστικής ιστορικά υποτίμησης του θηλυκού στοιχείου, της νομαδικής αιματηρής θυσίας αλλά και της αχρηστίας των λοιπών έμβιων όντων ή της ανθρώπινης τεχνογνωσίας μπροστά στην Θεϊκή βούληση.

Για του λόγου το αληθές, διαβάστε πως περιγράφει ο Λουκιανός την περίπτωση χρήσης του περιστεριού από τον Δευκαλίωνα. Θα εκπλαγείτε από την ομοιότητα με την Παλαιά Διαθήκη, θα δείτε όμως την σκοπιμότητα του εγχειρήματος. Σκοπιμότητα που αποδεικνύει τη γνησιότητα της Δευκαλιωνείας έναντι του Νώε ή του Ουτναπιστήμ.

» Δευκαλίων νοιξε τ παράθυρο. Δν βρεχε πιά. λα μως γύρω ταν μιὰ πέραντη θάλασσα. Δευκαλίων ναγνώρισε τ μέρος, ταν τ δίκορφο τοῦ Παρνασσο πο τώρα ταν νησάκι. Πρν βγον μως πρεπε ν βεβαιωθον πς καιρς δ θ ξαναχαλάσει. Δευκαλίων φησε τότε να περιστέρι. λοι γνώριζαν κενα τ χρόνια, πς τ περιστέρια προβλέπουν μ σιγουρι τν καιρό(!)

»ν λοιπν τ περιστέρι γυρνοσε φοβισμένο πίσω, ατ θ σήμαινε πς κατακλυσμς θ συνεχιζόταν κα δὲν θά ’πρεπε ν βγον π’ τν κιβωτό. Τ περιστέρι μως κάθισε μιὰ στιγμ στ παράθυρο κοίταξε λίγο τν καιρ κι στερα πέταξε χαρούμενο ψηλ στν Παρνασσό».

Δευκαλίων λοιπόν! θρυλικς γενάρχης ἑνς ναυτικο λαο, πο εχε μέγιστη τν νάγκη τς πρόβλεψης τν καταιγίδων. ναυτικς ατς λας κα ρωάς μας Δευκαλίων, ξερε καλύτερα π’ τν καθένα τι: « καιρς εναι φονιάς» τν ναυτικν κα πς στ χρόνια κενα, κάθε μορφ πρόγνωσης το καιρο ταν γι τὸν ναυτικ ατὸν λαό, χι πλ πολύτιμη λλ κυριολεκτικ σωτήρια.

Εάν μιλήσετε με ανθρώπους που ασχολούνται με περιστέρια, θα σας πουν για τις ικανότητες τους να προβλέπουν τις καιρικές συνθήκες και ιδιαίτερα τις δυσμενείς.

Στα άλλα δύο έπη, ο ρόλος της Γυναίκας αποσιωπείται. Ακόμα και η ύπαρξη της είναι ανώνυμη. Φανταστείτε ότι η γυναίκα του Νώε, είναι η μητέρα ολόκληρης της ανθρωπότητας! Και όμως, δεν αναφέρεται πουθενά ονομαστικά.

Αναφέρονται όμως λεπτομερώς τα σφαχτάρια (νομαδικό έθιμο) που δελέασαν ακόμα και τον Θεό του Νώε (κατά τα “ειδωλολατρικά” πρότυπα όπου οι Θεοί είχαν ανθρώπινες αδυναμίες). Κακέκτυπη αντιγραφή. Κακέκτυπος και ο θαλασσοπόρος ήρωας των δύο έργων όπου άγεται από τις Θείες συμβουλές, λόγω παντελούς έλλειψης γνώσης της ναυτικής τέχνης. Αντίθετα ο Δευκαλίων αναφέρει την τεχνοτροπία ναυπήγησης της λάρνακας (κιβωτού), τα υλικά και την χρηστικότητα. Τέλος για την ύπαρξη του περιστεριού στα Μεσοποταμιακά έπη (βίβλος και Γκιλγκαμες):

τ περιστέρι (παρ τν ντίθετη γνώμη πο εχαμε λοι) δ φαίνεται ν παιξε πολύτως κανένα ρόλο στν τελικ πόφαση το Νε γι ξοδο πιτέλους π’ τν κιβωτό, που π ναν λόκληρο χρόνο πρέπει ν σφυκτιον λα τ ζωνταν τς γς! Πέρασαν 150 μέρες (5 μνες) πάλης μ τ νερ το κατακλυσμο, μέχρι κιβωτς ν προσαράξει. Νε μως παραμένει πεισματικ κλεισμένος γι 5,5 κόμη μνες κινητοποιημένος κα ἀγνοώντας γι 2 π πλέον μνες τ μήνυμα τς περιστερς, πο δν πέστρεψε, σπου ντολ τς θεότητας «ξελθε κ τς κιβωτο» Γέν.8.15, ναγκάζει τελικ τν Νε, μετ π να χρόνο κα δέκα μέρες, ν βγε πιτέλους π’ τν περβολικ φιλόξενη κα ερύχωρη κιβωτό του!

Εναι λοφάνερο λοιπόν. Τόσο φηγητς το πους Γκιλγκαμές, σο κα το Νε, δὲν γνωρίζουν τν κριβ λόγο παρξης τς περιστερς στ τέλος το κατακλυσμο πο φηγονται.

Τα συνταρακτικά στοιχεία και για τα τρία έπη όπως και η ενδελεχής μελέτη του κυρίου Καλόπουλου στο ΙΧΩΡ τεύχος 92.

ΗΤΑΝ Ο ΠΛΑΤΩΝ.. ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ;;; ΗΤΑΝ ΒΛΑΚΕΣ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ;;

------------------------------------------------------------------------
ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ

«Τα ορφικά κείμενα ήταν μονοθεϊστικά, ο Πλάτων προ Χριστού χριστιανός», μας λένε οι χριστιανοί ψεύτες.
Φυσικά τα ορφικά κείμενα δεν είναι καθόλου μονοθεϊστικά. Οι χριστιανοί δημαγωγοί στηρίζονται στο γεγονός ότι οι περισσότεροι Έλληνες δεν τα έχουν διαβάσει. Τα ίδια ισχύουν και για τον Πλάτωνα, ουδέποτε μίλησε για κάποιον ξυλουργό-μεσσία που θα σώσει την ανθρωπότητα, ούτε για ιουδαίους μεσσίες. Γιατί όμως οι χριστιανοί δημαγωγοί τα επαναλαμβάνουν συνεχώς ενώ ξέρουν ότι είναι ψέμματα;

Προσπαθούν να μας υποβάλλουν την ιδέα ότι η πλειοψηφία των προγόνων μας ήσαν λίγο βλάκες που πίστευαν σε πολλούς θεούς ενώ τα «μεγάλα φωτισμένα μυαλά» είχαν ανακαλύψει τον ένα και μοναδικό θεό. Δηλαδή προσπαθούν να μας πείσουν ότι έτσι και αλλιώς θα ερχόταν ο χριστιανισμός οπότε μην διαμαρτύρεστε. Δεχθείτε την επιβολή του χριστιανισμού ως φυσιολογική. Φυσικά οι πάντες γνωρίζουν ότι ο χριστιανισμός επεβλήθη δια σφαγών και ότι πολλά αρχαία κείμενα έχουν πλαστογραφηθεί για να εμφανίζουν μονοθεϊστικές φράσεις. Το «οι θεοί» εύκολα γίνεται «ο θεός». Και σε τελευταία ανάλυση γιατί τα «φωτισμένα μυαλά» των προγόνων μας δεν κατέληξαν στον Αλλάχ ως ένα και μοναδικό θεό και δεν ήταν προ Μωάμεθ μωαμεθανοί; Ακόμη καλύτερα, γιατί δεν κατέληξαν στον Δία ως τον ένα και μοναδικό θεό και κατέληξαν σε έναν ιουδαίο μαραγκό από την Ναζαρέτ;

Προσοχή στα τεχνάσματα των χριστιανών δημαγωγών που θέλουν να ανακαλύψουν χριστιανισμό στην αρχαία Ελλάδα έτσι ώστε να δικαιολογήσουν τις σφαγές και την επιβολή τους. Τι πειράζει ο πολυθεϊσμός των προγόνων μας τους κυρίους Γεωργαλά, Σακετο & Σία; Η ψυχή του λαού μας κάνει μια φοβερή προσπάθεια να τραβηχτεί έξω από τον ιουδαϊοχριστιανικό βούρκο. Παλεύει με νύχια και με δόντια και έρχεται ο κ. Γεωργαλάς, ο κ. Σακέτος, ο κ. Πλεύρης και της ρίχνουν μια κλωτσιά για να ξαναπέσει μέσα στον ιουδαιοχριστιανικό βούρκο. Και μετά έχουν το θράσος να κατηγορούν και τον εβραϊκό λαό ότι κάνει κακό στην Ελλάδα.
Τι τους φταίνε οι εβραίοι και τους κατηγορούν; Τα δικά τους ανομήματα να κοιτούν. Οι εβραίοι προσέχουν ως κόρη οφθαλμού την εθνική τους θρησκεία και καλά κάνουν. Οι χριστιανοί δημαγαγοί όμως είναι εχθροί της Ελλάδος και του Ελληνικού λαού διότι καταδιώκουν την Εθνική μας Θρησκεία. Αν είναι πατριώτες, όπως κακώς ισχυρίζονται, γιατί δεν επιλέγουν τον Δία ως ένα και μοναδικό θεό, γιατί σώνει και καλά πρέπει να επιλέξουν έναν θεό από την Ιουδαία; Γιατί τέλος πάντων δεν διδάσκουν τα ελληνόπουλα ότι πράγματι, ένας είναι ο αληθινός και μοναδικός θεός, ο Ζεύς. Οπότε ικανοποιούν έτσι τον αρρωστημένο ψυχισμό τους περί ενός μοναδικού θεού που τους καταδυναστεύει και συγχρόνως αφήνουν και μας τους «πλανεμένους» μαζί με τον Δία να λατρεύουμε και τους άλλους Πατρώους Θεούς

Το γέλιο βγήκε από τον Παράδεισο.Στην κυριολεξία!!!!

Περί....Βιβλικής ΓΕΝΕΣΕΩΣ.Αποσπάσματα....σπαρταριστά!!!!!!
---------------------------------------------------------
Μα τι λέτε,ρε παιδιά,αφού ο Θεός έπλασε τον άνθρωπο ξεχωριστό!

ΓΕΝΕΣΙΣ,α,24.Και είπεν ο Θεός,Ας γεννήση η γη ζώα έμψυχα κατά το είδος αυτών,κτήνη,και ερπετά,και ζώα της γης κατά το είδος αυτών.
----
Εδώ έχουμε την είδηση ότι δεν "έπλασε" ο..."Θεός",αλλά ΓΕΝΝΗΣΕ η γη.

ΓΕΝΕΣΙΣ,α,26.Και είπεν ο Θεός,Ας κάμωμεν άνθρωπον κατ'εικόνα ημών,καθ'ομοίωσιν ημών...
----
Εδώ συνομιλεί με κάποιους Έχει και συνεργάτες

ΓΕΝΕΣΙΣ,α,27.Και εποίησεν ο Θεός τον άνθρωπον κατ'εικόνα εαυτού' κατ'εικόνα Θεού εποίησεν αυτόν' άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς'..
----
Εδώ αντιγράφει μόνος του ως γλύπτης,έχοντας κάποιον άλλο θεό για μοντέλο Και θηλυκό και αρσενικό έπλασε ο...Πραξιτέλης

ΓΕΝΕΣΙΣ,β,7.Και έπλασε Κύριος ο Θεός τον άνθρωπον από χώματος εκ της γης'...
----
Καλά τόσο φτηνιάρης ήταν Ούτε νερό δεν έβαλε;;
Ρε,λέτε να μας έχει κάνει φτύνοντας

ΓΕΝΕΣΙΣ,β,1ο.Ποταμός δε εξήρχετο εκ της Εδέμ δια να ποτίζη τον παράδεισον και εκείθεν εμερίζετο εις τέσσαρας κλάδους.11.Το όνομα του ενός,Φισών' ούτος είναι ο περικυκλόνων πάσαν την γην Αβιλά' όπου ευρίσκεται το χρυσίον.12.το δε χρυσίον της γης εκείνης είναι καλόν' εκεί είναι το βδέλλιον,και ο λίθος ο ονυχίτης....
----
Πότε πρόλαβε ο...Θεός ή ο...Αδάμ(μπερδεύτηκα),να χαρτογραφίσει την περιοχή,να δώσει ονόματα,να κάνει ορυχεία χρυσού και βδελλίου και ονυχίτου!!!Από την αρχή πάντως ο λυγούρης στο κεχρί το μυαλό του

ΓΕΝΕΣΙΣ,β,18.Και είπε Κύριος ο Θεός,Δεν είναι καλόν να ήναι ο άνθρωπος μόνος' θέλω κάμει εις αυτόν βοηθόν όμοιον με αυτόν.
----
Πάει,τόχασε το μυαλό(εμ,βέβαια το είχε στο χρυσάφι) και ξέχασε ότι είχε πλάσει και θηλυκό

ΓΕΝΕΣΙΣ,β,21.Και επέβαλε Κύριος ο Θεός έκστασιν επί τον Αδάμ,και εκοιμήθη.
----
Τώρα θα σας γελάσω,τον υπνώτισε...τον νάρκωσε...μάλλον πρέπει να του έδωσε χάπια ΕΚΣΤΑΣΗ

ΓΕΝΕΣΙΣ,γ,7.Και ηνοίχθησαν οι οφθαλμοί αμφοτέρων,και εγνώρισαν ότι ήσαν γυμνοί' και ράψαντες φύλλα συκής,έκαμον εις εαυτούς περιζώματα.
----
Αναρωτιέμαι σε ποιά "συκιά" πήγαν και έμαθαν να...ράβουν

ΓΕΝΕΣΙΣ,γ,9.Εκάλεσε δε Κύριος ο Θεός τον Αδάμ,και είπε προς αυτόν.Που είσαι;
----
Καλά ο "παντεπόπτης" δεν φόραγε γυαλιά εκέινη την ημέρα;Ή ήταν νύκτα;Ούου,που είσαι Αδαμούλη;;;

ΓΕΝΕΣΙΣ,γ,14.Και είπε Κύριος ο Θεός προς τον όφιν,Επειδή έκαμες τούτο,επικατάρατος να ήσαι μεταξύ πάντων των κτηνών,και πάντων των ζώων του αγρού' επί της κοιλίας σου θέλεις περιπατεί...
----
Αρχίζει τις κατάρες!!!Και καλά,για να του λέει ότι θα σέρνεται,πάει να πει ότι πρώτα περπάταγε όρθιος...ο όφις Πάει αλοιθόρισε ο Γιαχβεδούλης
Να κι από που έχει βγει το "θα σε περάσω γεννεές 14ρες"

ΓΕΝΕΣΙΣ,γ,21.Και έκαμε Κύριος ο Θεός εις τον Αδάμ και εις την γυναίκα αυτού χιτώνας δερματίνους,και ενέδυσεν αυτούς.
----
Να ρε η "συκιά" Η ράφτρα,που τους έραψε τα δερμάτινα Ούτε ο Κωστέτσος να ήταν,τέτοια εφαρμογή

ΓΕΝΕΣΙΣ,γ,22.Και είπε Κύριος ο Θεός,Ιδού,έγεινεν ο Αδάμ ως είς εξ ημών,εις το γινώσκειν το καλόν και το κακόν' και τώρα μήπως εκτείνη την χείρα αυτού,και λάβη και από του ξύλου της ζωής,και φάγη,και ζήση αιωνίως;
----
Αμ,γιαυτό την πάτησε ο μαύρος ο Αδαμούλης
Έφαγε κλωτσιές ο..."μεγάλος" από τους άλλους "θεούς",επειδή κοιμόταν και τον ξεπούλησε ο...όφις
-Είδες τι έκανες Γιαχβεδούλη;Πέτα τον έξω μη μας κλέψει...την τέχνη ο...Άνταμ


Αυτά προς το παρόν,όνειρα γλυκά