22 Μαΐου 2010

Mάριος Bερέττας: Τα βρωμόλογα των αρχαίων Ελλήνων.

ΤΑ ΒΡΩΜΟΛΟΓΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Τα πολυάριθμα «βρωμόλογα» των αρχαίων Ελλήνων υποδεικνύουν ότι οι πρόγονοί μας χυδαιολογούσαν συχνότατα και αισχρότατα, ακριβώς όπως κι εμείς.
Και γιατί όχι; Στο κάτω κάτω δεν υπάρχουν κακά λόγια αλλά μονάχα κακοί άνθρωποι. Τα λεγόμενα βρωμόλογα είναι «κακά λόγια» για κάτι ανέραστους και σεμνότυφους ενώ για όλους τους άλλους τόσο στην αρχαιότητα όσο και σήμερα είναι αναπόσπαστο μέρος του καθημερινού λεξιλογίου πολύτιμο μέσο εκτόνωσης από το άγχος της βιοπάλης και εν τέλει ένα κομμάτι της ζωής…
Το μικρό αυτό λεξικό της αρχαίας βωμολοχίας δεν αποτελεί ένα αυστηρό φιλολογικό πόνημα αλλά το σημειωματάριο ενός… πολυετούς εφήβου, ο οποίος μάζεψε μερικές εκατοντάδες αρχαία «κακά λογάκια» και τα παρουσιάζει στους αναγνώστες του έτσι απλά, για να σπάσουν πλάκα ή ακόμη για να φέρουν σε δύσκολη θέση διάφορους φιλόλογους και… θεολόγους, ρωτώντας τους για παράδειγμα, τι πάει να πει «εσχάρα», «ληκώ» και «μίνθος»!..
Πάντως το παρόν ρυπαρογράφημα μπορεί να εξυπηρετήσει και… παιδαγωγικούς σκοπούς. Διότι η γνώση της αρχαίας χυδαιολογίας αποτελεί εν δυνάμει άλλον έναν τρόπο για να αγαπήσουμε και να μάθουμε τα αρχαία ελληνικά!…
O Mάριος Bερέττας γεννήθηκε στην Aθήνα. Σπούδασε σκηνοθεσία και έχει ανεβάσει πολυάριθμες θεατρικές παραστάσεις για παιδιά σε σχολειά και πνευματικά ιδρύματα διαφόρων δήμων της χώρας. Έχει ταξιδέψει πολύ και μιλά έξι γλώσσες. Kύρια ασχολία του είναι ο κόσμος του βιβλίου.
Έχει γράψει κάπου 40 δημοφιλή βιβλία και 5 θεατρικά έργα. Παράλληλα έχει μεταφράσει πάνω από 300 βιβλία από τα αγγλικά και τα γαλλικά κι έχει επιμεληθεί την έκδοση εκατοντάδων άλλων βιβλίων.
Μια μικρή γεύση από τα βρωμόλογα
Α
ΑΒΡΟΒΑΤΗΣ θηλυπρεπής άνδρας με γυναικείο βάδισμα, κουνιστός [αβροβάτης = αβρός(τρυφερός) + βαίνω (προχωρώ, εισέρχομαι)
ΑΒΡΟΒΟΣΤΡΥΧΟΣ θηλυπρεπής άνδρας με γυναικείες κοτσίδες [ αβροβόστρυχος = αβρός(τρυφερός) + βόστρυχος (κοτσίδα)]
ΑΜΒΩΝ μουνόχειλο [ άμβων = ανά + βαίνω]
ΑΝΑΣΕΙΣΙΦΑΛΛΟΣ φιλήδονη γυναίκα που πιάνει και κουνάει το φαλλό [ ανασεισίφαλλος = ανασείω + φαλλός]
ΑΠΟΨΥΓΜΑ σκατό [απόψυγμα = αποψύχω (βγάζω κάτι έξω και το αφήνω να κρυώσει]
ΑΡΟΤΟΣ γαμίσι [ άροτος = όργωμα]

Β
ΒΔΕΩ κλάνω [βδέω = βρωμάω]
ΒΛΗΧΩ μουνάκι [ βληχώ = βληχή (βέλασμα, αρνάκι μαλλιαρό)]
ΒΟΥΒΟΝΙΩ καυλώνω [ βουβονιώ = βόμβων (πρήξιμο, φούσκωμα)]

Γ
ΓΛΩΤΤΟΔΕΨΕΩ κάνω μαλάξεις με τη γλώσσα, γλείφω αιδοία [γλωττοδεψέω = γλώττα + δεψέω (κάνω μαλάξεις)]
ΓΟΓΓΥΛΗ βυζί [γογγύλη = ολοστρόγγυλη]
ΓΥΝΑΙΚΟΠΙΠΗΣ μπανιστιρτζής [ γυναικοπίπης = γυναίκα + οπιπτεύω]

Δ
ΔΕΛΦΥΣ γυναικείο αιδοίο [ δελφύς = βολβός (αγριοκρεμμύδα)]
ΔΙΔΥΜΟΣ αρχίδι [ δίδυμος = δις + δύο]
ΔΡΟΜΑΣ πόρνη του δρόμου [δρομάς = δρόμος]

Ε
ΕΔΡΟΣΤΡΟΦΟΣ κίναιδος που κουνάει τον κώλο του [εδρόστροφος = έδρα + στρέφω]
ΕΣΧΑΡΑ γυναικείο αιδοίο [εσχάρα = από το ρήμα ίσχω (εμποδίζω)]
ΕΥΠΥΓΟΣ γυναίκα με ωραίο κώλο [εύπυγος = ευ + πυγή ]

Κ
ΚΑΣΣΩΡΙΣ πόρνη [κασσωρίς = από το κάσις (αδελφός, εταίρος)]
ΚΙΝΟΥΡΗΣ αυτός που περπατά επιδεικνύοντας την ψωλή του [κίνουρης = κινέω + ουρά]
ΚΥΝΤΕΡΟΣ αναίσχυντος, θρασύς [κύντερος = από το κύων
ΚΥΩΝ πέος [ κύων = από το ρήμα κύω (γεννώ)]

Μ
ΜΑΝΙΟΚΗΠΟΣ γυναίκα που θέλει διαρκώς να γαμιέται [ μανιόκηπος = μανία + κήπος (μουνί)]
ΜΥΖΟΥΡΙΣ γυναίκα που βυζαίνει το πέος, πιπατζού [μύζουρις = μυζάω + ουρά (πέος)]
ΜΥΡΡΙΝΟΝ η τριχωτή περιοχή του αιδοίου [μυρρίνον = από το μύρρα (μυρτιά)]

Π
ΠΕΡΙΒΑΣΩ η γυναίκα που καβαλάει ερωτικά άνδρες[περιβασώ = περί + βαίνω]
ΠΗΘΙΚΑΛΩΠΗΞ άνθρωπος πανούργος [πιθηκαλώπηξ = πίθηκος = αλώπηξ]
ΠΟΣΘΩΝ άνδρας με μεγάλο πέος [ πόσθων = από το πόσθη(πέος)]
ΠΥΓΙΣΤΗΣ κωλομπαράς [πυγιστής = από την πυγή]

Ρ
ΡΩΠΟΠΕΡΠΕΡΗΘΡΑΣ άνδρας που εκτομίζει ακατάπαυστα βλακείες [ρωποπερπερήθρας = ρώπος(φτηνόπραγμα) + πέρπερος (φλυαρία)].
Και άλλα πολλά θα βρείτε στο βιβλίο… [Books Info]
Πηγή
Διαβάστε επίσης
Η εξέλιξη της παραδοσιακής φορεσιάς στην Ελλάδα
Τα αρχαία μνημεία της Καρδίτσας
Το ψηφιδωτό της Πλωτινούπολης
Η αναγέννηση της Αρχαίας Ολυμπίας
Η Γιαννιώτικη Λαϊκή Τέχνη: Αργυροχοΐα
ΕΛΛΑΣ

Τρύφων Ολύμπιος: Προς τους αγαπητούς Έλληνες.

Προμήθεια

Τόπος και πνεύμα συσπειρώσεως Ελλήνων

από Τρύφωνα Ολύμπιο

Όταν ετίθετο το θεμέλιο των Προμηθείων ετέθη και μια ευχή, να γεννηθεί ένας χώρος φωνής και συσπειρώσεως Ελλήνων στην συνείδηση. Έλλην δε, είχε οριστεί ο αυτάρκης στην ψυχή και στο εγώ πολίτης ο οποίος ενστερνίζεται την πατρώα κοσμοαντίληψη και σύμφωνα με αυτήν διάγει ενάρετο βίο. Αυτό το αγαθό πνεύμα εμπότισε τα Προμήθεια να είναι μια ανιδιοτελής εκδήλωση και αποτέλεσε την δύναμη επιτυχίας.

Κατά καιρούς όμως ξεφεύγαμε από αυτό τον ορισμό και παρουσιάζαμε ένα ανεπαρκές “Εγώ”, που διογκωνόταν υπέρ το μέτρον. Η ψυχική έλλειψη έφερε πολλούς να εισάγουν στον εαυτό τους τον φθόνο με την έκφραση “γιατί αυτός ή αυτοί να οργανώνουν τα Προμήθεια και όχι εγώ ή εμείς”. Το επόμενο βήμα ήταν να κατηγορούν εκείνους που εργάζοντο για την τέλεση των Προμηθείων.

Πρέπει να κατανοήσουμε ότι καίριο και πρώτιστο μέλημα θα πρέπει να είναι η τέλεση των Προμηθείων και όχι ποιός ή ποιοί προΐστανται. Ο σύλλογος Προμηθεύς Πυρφόρος επωμίζεται σήμερα το μεγάλο φορτίο της οργανώσεως. Οι σχετικά λίγοι αυτοί άνθρωποι διαθέτουν ψυχικό εύρος, θυσιάζουν χρόνο και ανιδιοτελώς και με ζήλο σηκώνουν το οργανωτικό βάρος, που είναι όντως ένας άθλος. Τι παραπάνω θα πρέπει να ζητούμε; Δεν μας φτάνει που αυτοί οι άνθρωποι αγωνίζονται και αγωνιούν για την εκδήλωση; Ίσως να κάνουν μερικά λάθη, ίσως να μην μπορούν να κατανοήσουν πλήρως το αρχικό πνεύμα σε ορισμένα σημεία, ίσως…. Αλλά έχουν την καλή διάθεση να ακούσουν και να βελτιωθούν. Επίσης δεν έχουν αποκλείσει κανέναν από συμμετοχή.

Το άγημα ΑΡΕΣ ΑΝΑΞ αποτελείται από γεναίους ανθρώπους που πράγματι θέλουν την αναζήτηση της ελληνικής ψυχής. Η συμμετοχή τους στα Προμήθεια, όπως και πολλών άλλων συλλόγων, κοσμεί όντως την εκδήλωση.

Ανέγνωσα την επιστολή του εκλεκτού Σιδηρόπουλου, προέδρου του συλλόγου ΑΡΕΣ ΑΝΑΞ (που συμμετέχει στις εκδηλώσεις), η οποία δεν θα έπρεπε να κυκλοφορεί στο διαδίκτυο. Το πνεύμα της επιστολής πλήττει πρωτίστως τον θεσμό και δευτερευόντως τα άτομα. Υποθέτω ότι ούτε ο Σιδηρόπουλος ούτε άλλος εκ της οικεγενείας μας θα ήθελε να βλάψει τον θεσμό.

Παροτρύνω λοιπόν όλους να αφήσουν τις μικροπρέπειες και να εργαστούν για το καλό του θεσμού. Από όσα έχω καταλάβει, οι οργανωτές δεν είναι υπερόπτες, δεν είναι ιδιοτελείς, δεν είναι αλαζόνες, αλλά πράττουν με ζήλο το έργο που έχουν επωμισθεί. Οφείλουμε μάλλον να τους ευχαριστούμε για την ευγενή προπάσθεια, να συμμετέχουμε με αγαθή διάθεση και ψυχική ευφορία στα Προμήθεια ως καλοκάγαθοι Έλληνες, να ευχόμαστε το καλύτερον, να σκεπτόμαστε πώς θα ανυψώσουμε εαυτούς και πώς θα ελευθερώσουμε την πατρίδα μας από την εθνική, πνευματική και οικονομική δουλεία.

Ζευς σωτήρ και νίκη

Τρύφων Ολύμπιος

Πηγή...

Κυκλοφόρησε το νέο φύλλο της ΕΛΛΗΝΩΝ ΛΟΓΟΣ.

Θεωρείτε τον αντισημιτισμόν αδίκημα; Καλώς. Τον ανθελληνισμόν τον θεωρείτε αδίκημα;

 
γράφει ο Κώστας Πλεύρης
Όπως είναι γνωστόν η πλήρης ποινική Ολομέλεια του Αρείου Πάγου με την υπ' αριθμ. 3/2010 απόφασίν της απέρριψε την αίτησιν αναιρέσεως υπέρ του νόμου, δια της οποίας ο Εισαγγελεύς του Αρείου Πάγου προσέβαλε την υπ' αριθμ. 913/2009 απόφασιν του Πενταμελούς Εφετείου Αθηνών, που με απήλλαξε της κατηγορίας, ότι παραβαίνω τον νόμον 927/1979 που τιμωρεί τους διεγείροντας φυλετικά μίση, διακρίσεις κ.τ.λ. κατά ομάδος ατόμων εκ μόνου του λόγου της εθνικής, φυλετικής καταγωγής των ή της θρησκείας των.
Η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου συγκεκριμένως επεκύρωσε την υπέρ εμού αθωωτικήν απόφασιν του Πενταμελούς Εφερείου Αθηνών, η οποία είχε δεχθή, ότι όσα γράφω στο... βιβλίον μου «ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ-όλη η αλήθεια» δεν στρέφονται κατά των εβραίων γενικώς και εκ μόνου του λόγου, ότι είναι εβραίοι, αλλά κατά των εβραιοσιωνιστών τους οποίους κατήγγειλα δια τας πράξεις των, που λεπτομερώς περιγράφω βάσει στοιχείων. Έτσι έκλεισε αμετακλήτως η δικαστική διαμάχη μου με το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιον και τους εκπροσώπους του, οι οποίοι αρκετά με απησχόλησαν. Δεν επιθυμώ να θριαμβολογήσω, διότι δεν είναι του χαρακτήρος μου. Απλώς θα επισημάνω μερικά σημεία και θα κάνω στο τέλος μία δήλωσι. Πρώτον. Θαυμάζω την Ελληνικήν Δικαιοσύνην, διότι δεν επηρεάσθη από τας πιέσεις, τας οποίας εδέχθη και απένειμε το δίκαιον κατά συνείδησιν. Προσθέτω ακόμη, ότι ωρισμένοι εβραιοσιωνιστικοί παράγοντες δεν ετόλμησαν να πίεσουν ευθέως δικαστάς, αλλά το επεδίωξαν, δια του πολιτικού ριψάσπιδος Κωνσταντίνου Καραμανλή, προς τον οποίον ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Εβραϊκού Συμβουλίου Καντόρ έστειλε επιστολήν εναντίον μου και ο πρώην πρωθυπουργός εσιώπησε εις σχετικήν επιστολήν και εξώδικόν μου και δεν είχε το θάρρος να με πληροφορήση τι απήντησε στον εβραίον. Δεύτερον. Με την ιστορικήν απόφασίν της η Δικαιοσύνη της Πατρίδος μας προστατεύει την ελευθερίαν της εκφράσεως και την επιστημονικήν έρευναν. Αι αξίαι αυταί προκειμένου περί εβραίων δεν προστατεύονται στην Γερμανίαν, Αυστρίαν, Γαλλίαν και αλλού, όπου με ειδικούς νόμους, που επεβλήθησαν στους ευρωπαϊκούς λαούς, από τον εβραιοσιωνισμό θεωρείται ποινικόν αδίκημα (!) η έρευνα δια το ολοκαύτωμα κ.τ.λ. Επομένως ουσιαστικώς δεν ενίκησα εγώ, αλλ' ενίκησε η ελευθερία του λόγου, η ελευθερία της επιστημονικής ερεύνης εις βάρος του σκοταδισμού, που δεν επιτρέπει έρευνα των εβραϊκών ισχυρισμών, τους οποίους επιδιώκουν να υποχρεούμεθα να τους δεχώμεθα, ως θείαν αποκάλυψιν, της οποίας ποινικώς απαγορεύεται η αμφισβήτησις και η έρευνά της. Ήδη η απόφασις του Αρείου Πάγου δημοσιεύεται ως είδησις εις ολόκληρον της Ευρώπην και τας ΗΠΑ. Και είναι ιστορική, διότι δια πρώτην φοράν στην μεταπολεμικήν Ευρώπην ηττήθη δικαστικώς ο εβραιοσιωνισμός. Τρίτον. Την καταδίκην μου εζήτησαν με ανακοινώσεις των το Ευρωπαϊκό Εβραϊκό Συμβούλιο! το State Department!! ο ΟΗΕ!!! Σκεφθήτε, ότι το υπουργείον Εξωτερικών του Ισραήλ δεν εζήτησε την καταδίκην μου, αλλά την εζήτησε το υπουργείον Εξωτερικών των ΗΠΑ, που επετέθη εναντίον της εφημερίδος μας, του «Ελευθέρου Κόσμου». Τέτοια διεθνή διαφήμισιν φυσικά δεν την εφαντάζετο ο κ. Ζαφειρόπουλος. Όλοι οι ανωτέρω υπερασπισταί του εβραιοσιωνισμού δεν αντέκρουσαν με στοιχεία κι' επιχειρήματα το βιβλίον μου, αλλ' απήτησαν την απηγόρευσίν του. Να μη κυκλοφορή. Αυτό ήθελαν. Δεν το επέτυχαν. Το διατί το ήθελαν, όσοι εδιάβασαν το βιβλίον μου το γνωρίζουν. Τέταρτον. Περιμένω να ιδώ τι θα γράψουν οι κύριοι Ρ. Σωμερίτης, Π. Μανδραβέλλης, Τ. Καμπύλης, αι κυρίαι Μ.Πυργιώτη Α. Φραγκούλη και τόσοι άλλοι αυτόκλητοι δημοσιογραφίσκοι που έσπευσαν να με καταδικάσουν με άρθρα των. Τώρα που η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου με εδικαίωσε, μήπως η Αρεοπαγίται είναι αντισημίται, ναζί κ.τ.λ.; Έχω τηλεφωνήσει στους προαναφερθέντας, που είτε δεν εμφανίζονται στο τηλέφωνον, είτε αποφεύγουν να σχολιάσουν. Να μονολογούν όμως ήξεραν. Με την ευκαιρίαν αυτήν τους προτείνω: ΕΝΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟΝ. Εμπρός κύριοι δημοκράται προσέλθετε εις έναν δημόσιον διάλογον. Πράγματι είναι παράδοξον ένας φασίστας (!) να σας προκαλή εις διάλογον και σεις οι δημοκράται (!) να τον αρνήσθε. Ωστόσον πιστεύω, ότι έχουν το θάρρος και την εντιμότητα να δεχθούν τον διάλογον που προτείνω. Να μην αντιτείνουν το σύνηθες, ότι δεν συνομιλούν με φασίστας (!) διότι τότε πώς αρθρογραφούν εναντίον μου; Αφού αρθρογραφούν εναντίον μου πρέπει να ακούσουν και τας απόψεις μου, εκτός αν επιθυμούν δημοκρατικώτατα να μονολογούν. Κυρίως όμως προτείνω στο «Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο» έναν ΔΗΜΟΣΙΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟΝ (δαπάναις μου, λαμβανομένης υπ' όψιν κάποιας ιδιαιτερότητος). Εμπρός κύριοι εσείς που ήλθατε στο δικαστήριο μάρτυρες εναντίον μου, εμπρός ελάτε πρόσωπον με πρόσωπον να συζητήσωμεν δια να αποδειχθή ποίος έχει δίκαιον και ποίος έχει άδικον. Σας πληροφορώ, ότι τρεις τηλεοράσεις ευχαρίστως δέχονται να μας φιλοξενήσουν. Αν έχετε δίκαιον σας δίδεται η μοναδική ευκαιρία να συντρίψετε έναν, που αποκαλείτε αντισημίτην. Θα παρουσιάσετε τας απόψεις σας και θα με διαλύσετε. Θα με εξευτελίσετε εις ολόκληρον την Ελλάδα τηλεοπτικώς μάλιστα. Λοιπόν μη διστάσετε. Δεχθήτε τον δημόσιον διάλογον. Εκτός αν έχετε άδικον, οπότε αντιλαμβάνομαι διατί ενδεχομένως δεν θα δεχθήτε μίαν τηλεοπτικήν αναμέτρησιν. Με μηνύσεις, εγκλήσεις, αναφοράς, μαρτυρικάς καταθέσεις, ανακοινώσεις, διαβήματα, επιστολάς εις εφημερίδας κ.τ.λ. κ.τ.λ. ήτοι δια παντός μέσου με επολεμήσατε. Ολοκληρώσατε λοιπόν με τον διάλογον, όπου μόνον δια του διαλόγου θα αποδειχθή ποίος ψεύδεται και ποίος είναι ειλικρινής. Ποίος συκοφαντεί και ποίος αποκαλύπτει. Ποίος διεγείρει μίση και ποίος όχι. Πέμπτον. Το «Κεντρικό Ισραηλιτικόν Συμβούλιον» μετά την δημοσίευσιν της αποφάσεως του Αρείου Πάγου δι' ανακοινώσεώς του εξέφρασεν την λύπην του. Ένα Νομικόν Πρόσωπον Δημοσίου Δικαίου εκφράζει την λύπην του, δι' απόφασιν του Ανωτάτου Δικαστηρίου της Πατρίδος μας! Αφού λοιπόν αμφισβητούν οι εβραίοι του Κ.Ι.Σ. τον Άρειον Πάγον και στενοχωρούνται τους προτείνω το εξής: ενεργήσατε τα δέοντα, ώστε να μου χορηγηθή VISA να μεταβώ στο Ισραήλ και να δικασθώ εκεί από εβραϊκό δικαστήριο. Τί άλλο παραπάνω θέλετε να κάνω, δια να σας αποδείξω, ότι δεν φοβούμαι στην υποστήριξι των απόψεών μου; Τέλος όσον αφορά στον αντισημιτισμόν που μου «καταλογίζετε» σας ερωτώ: Θεωρείτε τον αντισημιτισμόν αδίκημα; Καλώς. Τον ανθελληνισμόν τον θεωρείτε αδίκημα;

elkosmos.gr

Πηγή...

Ο Χρυσόστομος Β΄...της Κύπρου:"...Και πήγε να το ανασκαλίσει, να το πάρει στον Πρόεδρο, να πουλήσει μούρη για να κόψουν το επιμίσθιο στους παπάδες..."!

Φρασεολογία πεζοδρομίου ή μάλλον των μαφιόζων της νύκτας,των σκυλάδων,χρησιμοποίησε ο...αντιπρόσωπος του "θεού της αγάπης"...!Εμ,βέβαια,ο λύκος την τρίχα αλλάζει,τη γνώμη ποτέ!Όταν απειλούνται τα "καλά και συμφέροντα ταις...τσέπες υμών",τότε βγάζουν τα δόντια τους στην επιφάνεια!
Έτσι δείχνουν τι και ποιοί πραγματικά είναι...!

ΚΥΠΡΟΣ:Οργή εισαγγελέα για την επίθεση Αρχιεπισκόπου στη γεν. ελέγκτρια ..η Εκκλησία πρέπει να πληρώσει τα 169 εκατ. ευρώ τα οποία οφείλει. Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ Α.Ε.

Ευθεία επίθεση στο πρόσωπο της γενικής ελέγκτριας εξαπέλυσε χθες ο Αρχιεπίσκοπος, προκαλώντας την οργή του γενικού εισαγγελέα. Πηγή του κακού, άρθρο του Συντάγματος, το οποίο ωστόσο μπορεί να τροποποιηθεί
Για αποπροσανατολισμό εκ μέρους του Αρχιεπισκόπου από την ουσία του όλου ζητήματος, ήτοι την επιμονή της Εκκλησίας να μην πληρώσει τις οφειλές της στην Πολιτεία, έκανε χθες λόγο ο γενικός εισαγγελέας, ο οποίος ένιωσε την ανάγκη να ...συγκαλέσει δημοσιογραφική διάσκεψη για να προστατέψει το θεσμό του γενικού ελεγκτή, αλλά πολύ περισσότερο την ίδια τη Χρυστάλλα Γιωρκάτζη. Η οποία, όπως δήλωσε ο κ. Κληρίδης, πλήγηκε από τις «απαξιωτικές και βάναυσες» δηλώσεις του Προκαθήμενου της Εκκλησίας.
Ο Χρυσόστομος Β΄ μετά τις προχθεσινές, ενώπιον των βουλευτών, απαξιωτικές δηλώσεις του για το Δικαστικό Σώμα - είχε δηλώσει ότι ακόμη και αν το κράτος οδηγήσει την Εκκλησία στο δικαστήριο και αυτό αποφανθεί ότι η Εκκλησία πρέπει να πληρώσει τα 169 εκατ. ευρώ τα οποία οφείλει, δεν θα το πράξει- χθες απαξίωσε και τον κατοχυρωμένο από το Σύνταγμα ανεξάρτητο θεσμό του γενικού ελεγκτή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ:http://www.hellenicvoiceny.com

Πηγή...