27 Φεβρουαρίου 2009

Ο Νώε ποιά είχε μάνα;;;Ο Μαθουσάλα ποιόν είχε πατέρα;;;Ποιανού παιδί ήταν ο Ενώχ;;

ΑΡΕΣ ΜΑΡΕΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΕΣ!!!!
ΟΠΟΙΟΣ ΒΓΑΛΕΙ ΑΚΡΗ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ...ΒΙΒΛΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ!!!!!!!!!!ΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΕΚ..."ΘΕΟΥ" ΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ,ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΤΥΦΛΑΣ ΣΑΣ!!!!!!!!
------------------------------------------------------------------------
ΓΕΝΕΣΙΣ:
"17 και εγνω καιν την γυναικα αυτου και συλλαβουσα ετεκεν τον ενωχ και ην οικοδομων πολιν και επωνομασεν την πολιν επι τω ονοματι του υιου αυτου ενωχ
18 εγενηθη δε τω ενωχ γαιδαδ και γαιδαδ εγεννησεν τον μαιηλ και μαιηλ εγεννησεν τον μαθουσαλα και μαθουσαλα εγεννησεν τον λαμεχ
19 και ελαβεν εαυτω λαμεχ δυο γυναικας ονομα τη μια αδα και ονομα τη δευτερα σελλα
20 και ετεκεν αδα τον ιωβελ ουτος ην ο πατηρ οικουντων εν σκηναις κτηνοτροφων
21 και ονομα τω αδελφω αυτου ιουβαλ ουτος ην ο καταδειξας ψαλτηριον και κιθαραν
22 σελλα δε ετεκεν και αυτη τον θοβελ και ην σφυροκοπος χαλκευς χαλκου και σιδηρου αδελφη δε θοβελ νοεμα
23 ειπεν δε λαμεχ ταις εαυτου γυναιξιν αδα και σελλα ακουσατε μου της φωνης γυναικες λαμεχ ενωτισασθε μου τους λογους οτι ανδρα απεκτεινα εις τραυμα εμοι και νεανισκον εις μωλωπα εμοι
24 οτι επτακις εκδεδικηται εκ καιν εκ δε λαμεχ εβδομηκοντακις επτα Γένεση 4:15"
-----------

Που τη βρήκε τη γυναίκα ο ΚάΪν;;;;
Τι την ήθελε την...ΠΟΛΗ ο Κάϊν;;;Αφού τρεις κι κούκος ήταν όλοι κι όλοι;;;;
Ο Κάϊν γέννησε τον Ενώχ,αυτός γέννησε τον Γαϊδαρο,συγγνώμη τον Γαϊδάδ,αυτός γέννησε τον Μαϊήλ,αυτός γέννησε τον Μαθουσάλα,αυτός γέννησε τον Λάμεχ.
Μέχρι εδώ καλά;;;Για να δούμε τα παρακάτω κι αν βγάλουμε άκρη εγώ θα γίνω...χριστιανός


-----------------------
"18 και εζησεν ιαρεδ εκατον και εξηκοντα δυο ετη και εγεννησεν τον ενωχ Α' Χρονικών 1:3
19 και εζησεν ιαρεδ μετα το γεννησαι αυτον τον ενωχ οκτακοσια ετη και εγεννησεν υιους και θυγατερας
20 και εγενοντο πασαι αι ημεραι ιαρεδ εννακοσια και εξηκοντα δυο ετη και απεθανεν
21 και εζησεν ενωχ εκατον και εξηκοντα πεντε ετη και εγεννησεν τον μαθουσαλα Ιούδα 1:14
22 ευηρεστησεν δε ενωχ τω θεω μετα το γεννησαι αυτον τον μαθουσαλα διακοσια ετη και εγεννησεν υιους και θυγατερας Εβραίους 11:5
23 και εγενοντο πασαι αι ημεραι ενωχ τριακοσια εξηκοντα πεντε ετη
24 και ευηρεστησεν ενωχ τω θεω και ουχ ηυρισκετο οτι μετεθηκεν αυτον ο θεος Β' Βασιλέων 2:11, Εβραίους 11:5
25 και εζησεν μαθουσαλα εκατον και εξηκοντα επτα ετη και εγεννησεν τον λαμεχ
26 και εζησεν μαθουσαλα μετα το γεννησαι αυτον τον λαμεχ οκτακοσια δυο ετη και εγεννησεν υιους και θυγατερας
27 και εγενοντο πασαι αι ημεραι μαθουσαλα ας εζησεν εννακοσια και εξηκοντα εννεα ετη και απεθανεν
28 και εζησεν [b]λαμεχ[/b] εκατον ογδοηκοντα οκτω ετη και εγεννησεν υιον
29 και επωνομασεν το ονομα αυτου νωε λεγων ουτος διαναπαυσει ημας απο των εργων ημων και απο των λυπων των χειρων ημων και απο της γης ης κατηρασατο κυριος ο θεος"

Πάει θα τρελαθούμε
Τώρα ο Ιάρεδ γέννησε τον Ενώχ,αυτός γέννησε τον Μαθουσάλα,αλλά μετά από αυτόν γέννησε υιούς και θυγατέρες όλους ΕΒΡΑΙΟΥΣ!!!Όχι τίποτε άλλο,αλλά να μη λένε ότι τους βρίζουμε όταν τους λέμε ΕΒΡΑΙΟΥΣ
Ο Μαθουσάλα γέννησε τον Λάμεχ κι αυτός γέννησε τον...ΝΩΕεεεε!!!



Τελικά ποιόν είχε πατέρα ο Ενώχ;;;Τον Κάϊν ή τον Ιάρεδ;;;
Ο Μαθουσάλα ποιόν είχε πατέρα;;;Τον Μαϊήλ ή τον Ενώχ;;;
Όσο για τον Νώε,αν μας πουν με ποιά γυναίκα τον έκανε ο Λάμεχ(αφού στο προηγούμενο δεν τον έκανε με καμία από τις δύο που είχε πάρει),θα κερδίσουν τη...συμπάθειά μας!!!
Αν...παρέλειψα κάτι,συμπληρώστε το.


-------------
Στο πρώτο κομμάτι,στο 22 γράφει ότι η Σελλά έτεκεν τον Θοβέλ και την αδελφή αυτού,την Νοεμά!!!!!!!Ρε,λέτε να εννοεί εδώ
την....ΝΩΕ;;;;;Χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!

Αλλοδαπός που γίνεται χριστιανός,γίνεται...ιθαγενής Έλληνας!!!!!!Αυτά μόνο στο Ελλαδιστάν.

Και στη μάσα και νέους πελάτες!!!!!Εδώ δεν τους νοιάζει αν το πρόγραμμα λέγεται..."Οδυσσέας" και όχι ας πούμε..."Ιωάννης Χρυσόστομος" που το...Ελλαδιστάν τον έχει ανακηρύξει..."προστάτη" των γραμμάτων!!!!!!

-----------------------------------------------------------------------

ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ!!
Παρασκευή, 27 Φεβρουαρίου 2009 1:18 πμ | 18 σχόλια
http://apollonios.pblogs.gr/2009/02/ypohrewnoyn-toys-_meta_nastes-na-ginoyn-ioydaiohristianoi-gia-na-p.html
--------------
ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ...ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΦΡΙΛΑ...
by ΠΡΕΖΑ TV
Σε πρόγραμμα ελληνομάθειας, χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση, υποχρεούνται να φοιτήσουν όσοι μετανάστες επιθυμούν να αποκτήσουν την ελληνική ιθαγένεια. Στην Ανατολική Θεσσαλονίκη τα μαθήματα αυτά γίνονται σε εκκλησία με τους ιερείς να έχουν αναλάβει ρόλο... εκπαιδευτικού, όπως επισημαίνεται στο σημερινό «Ποντίκι».

Ο λόγος για το πρόγραμμα «Οδυσσέας», ένα σεμινάριο εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας και ιστορίας, καθώς και του ελληνικού πολιτισμού, 150 ωρών, που είναι υποχρεωτικό για όσους μετανάστες επιθυμούν να αποκτήσουν 5ετη άδεια παραμονής στη χώρα μας και να φτάσουν ένα βήμα πιο κοντά στην απόκτηση της πολυπόθητης ιθαγένειας.

Το σεμινάριο προσφέρεται από το υπουργείο Παιδείας, με χρήματα από την Ευρωπαϊκή Ένωση, και την ευθύνη διεξαγωγής του φέρουν αποκλειστικά τα Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΚΕΕ) και το Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ). Στο παιχνίδι ωστόσο έχει εισχωρήσει και η Εκκλησία, καθώς τα κονδύλια από την Ευρωπαϊκή Ένωση, είναι αρκετά υψηλά.

Στη Θεσσαλονίκη, στην εκκλησία «Παναγιά Αχειροποίητο», οι ιερείς έχουν αναλάβει τον ρόλο του εκπαιδευτικού, διδάσκοντας ελληνικά σε ανθρώπους από κάθε γωνιά του κόσμου, στην αίθουσα των... μνημόσυνων. Στην ιστοσελίδα των ΚΕΕ δεν αναφέρεται πουθενά ότι διενεργούνται σεμινάρια στην εκκλησία, ενώ το ΚΕΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης δεν εμφανίζεται καν να υλοποιεί πρόγραμμα διδασκαλίας ελληνικής γλώσσας.

Τα ερωτήματα όσον αφορά τις οικονομικές συναλλαγές μεταξύ υπουργείου και Εκκλησίας εξακολουθούν να παραμένουν αναπάντητα. Άξιο απορίας είναι όμως και το κατά πόσο είναι ηθικό, οι ελπίδες των αλλόθρησκων μεταναστών για μόνιμη παραμονή στη χώρα, να κρέμονται από τα χέρια ιερέων, οι οποίοι στο πλαίσιο ενός χριστιανορθόδοξου περιβάλλοντος, «προαγάγουν» τη διαπολιτισμική μάθηση.

ΑΝΑΘΕΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΛΟΓΗ ΚΑΦΡΙΛΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ,ΩΣΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ...
ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΣΟ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ...
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΥΡΟΦΟΡΕΜΕΝΕΣ ΤΣΟΥ@ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.

Περί "Θεού".Βιβλία και...μια δίκη εναντίον συγγραφέα από τους χριστιανοταλιμπάν!!!!


----------------------------------------------------------------------------------
http://www.enet.gr/online/online_text/c=113,dt=11.12.2008,id=64398740


Υπέρ - κατά - περί Θεού

1) «Ο Θεός δεν είναι μεγάλος», Κρίστοφερ Χίτσενς (εκδόσεις Scripta). Ο γνωστός προβοκάτορας Χίτσενς, φωνακλάς και καβγατζής, με το -αναμφίβολα- απόλυτα προσωπικό ύφος του, «τα βάζει» αυτή τη φορά με τον Θεό. Στο βιβλίο του, το οποίο πούλησε πολλές χιλιάδες αντίτυπα σε όλον τον κόσμο, ξετυλίγει τις προσωπικές του εμπειρίες με εκπροσώπους της θρησκείας στα πιο απίθανα μέρη του κόσμου, παραθέτει την άποψή του για τη -μακαρίτισσα- Μητέρα Τερέζα, την οποία δεν πρέπει να "πήγαινε" και τρελά, διατρέχει μια πολυποίκιλη βιβλιογραφία, από ιερά βιβλία και μελέτες μέχρι... παραμύθια, ενώ δεν λείπουν οι αναφορές στον κινηματογράφο και τη μουσική. Συνολικά, ένα απολαυστικό, παθιασμένο ανάγνωσμα, για άθεους και πιστούς...

2) «Δεν υπάρχει Θεός», Ζαν Μελιέ (εκδόσεις Οδυσσέας). Ο Βολτέρος χαρακτήρισε τον συγγραφέα του «έναν έντιμο παπά, γεμάτο ειλικρίνεια». Ο Μελιέ διατυπώνει με σαφήνεια τις θέσεις του σε μικρά κεφάλαια, σε καθένα από τα οποία υπάρχει, ως τίτλος, η κεντρική ιδέα. Οπως: «Η θεωρία για μια άλλη ζωή είναι χρήσιμη μόνο για εκείνους που ωφελούνται από αυτή σε βάρος των πιστών». Ή: «Η θρησκεία νομιμοποιεί τα εγκλήματα, κηρύττοντας ότι είναι χρήσιμα στα θεϊκά σχέδια». Εξαιρετικό, απλό και κατανοητό.

3) «μ.Χ.», Βασίλης Αλεξάκης (εκδόσεις Εξάντας). Η θέση του βραβευμένου στο εξωτερικό Ελληνα συγγραφέα (το βιβλίο του απέσπασε το Μεγάλο Βραβείο Μυθιστορήματος της Γαλλικής Ακαδημίας) είναι σαφής, όπως εκφράζεται και σε πρόσφατη συνέντευξή του: «Ο μανδύας του μοναχού κρύβει πίσω του μια μορφή θρησκευτικού καπιταλισμού, ο οποίος είναι σκληρότατος. Είναι χαρακτηριστικό ότι, παρά τις τεράστιες περιουσίες που έχουν αυτοί οι άνθρωποι (που ισχυρίζονται ότι είναι άνθρωποι του Θεού), δεν κάνουν κανένα κοινωφελές έργο! Θα μπορούσαν να χρηματοδοτούν γηροκομεία, νοσοκομεία, ορφανοτροφεία... Αλλά εδώ μιλάμε για μια αλητεία, μια μαφία ντυμένη στα μαύρα!». Το όποιο σχόλιο περιττόν...

4) «Πραγματεία περί αθεολογίας», Μισέλ Ονφρέ (εκδόσεις Εξάντας). Μια κατά μέτωπο επίθεση στη θρησκεία από τον συγγραφέα που περιλαμβάνει στους εχθρούς του Θεού την ευφυΐα, τη λογική, το κριτικό πνεύμα, τη χαρά της ζωής και στους φίλους του Θεού, τον μισογυνισμό, τη λατρεία του θανάτου, τη μισαλλοδοξία, τη φυγή απ' όλες τις απολαύσεις και τη γνώση. Για να καταλήξει στο ότι η ουσία των θρησκειών δεν είναι η αγάπη, αλλά το μίσος και η στήριξη των ισχυρών.

5) «Η ζωή του Ιησού», Γκέρχαρντ Χάντερερ (εκδόσεις Οξύ). Εξαιρετικό κόμικς που προκάλεσε στον Αυστριακό δημιουργό του απίστευτες περιπέτειες στο Ελλαδιστάν του Εφραίμ. Αρχικά απαγορεύτηκε η πώληση των βιβλίων του, εν συνεχεία προσήχθη σε δίκη «παρέα» με τον Ελληνα εκδότη του Νίκο Χατζόπουλο και 5 «βλάσφημους» ιδιοκτήτες βιβλιοπωλείων, καταδικάστηκε και, εν τέλει, στο Εφετείο, αθωώθηκε! Ο ίδιος δήλωσε: «Το βιβλίο μεταφράστηκε σε 10 χώρες και κυκλοφορεί παντού ελεύθερα. Δεν περίμενα ότι σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, την οποία θεωρούσα κοιτίδα της Δημοκρατίας, θα υπάρξουν τέτοιες μεσαιωνικές αντιδράσεις... (σ.σ. «α, ρε καημένε, που να 'ξερες...»).

6) «Θρησκεία κατά τέχνης», Σταύρος Τσακυράκης (εκδόσεις Πόλις). Με αφορμή τόσο την υπόθεση Χάντερερ όσο και άλλες (π.χ. την απαγόρευση προβολής της ταινίας του Σκορσέζε «Ο τελευταίος πειρασμός»), ο επίκουρος καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου στο Πανεπιστήμιο Αθηνών επιχειρηματολογεί υπέρ της ελευθερίας της τέχνης, της επιστήμης και της έκφρασης. Εξαιρετικά αξιόλογη μελέτη όπου αναλύεται το φαινόμενο της λογοκρισίας στο όνομα των θρησκευτικών πεποιθήσεων ατόμων ή πλειοψηφιών.

7) «Ο Θεός είναι φανατικός;», Ζαν Ντανιέλ (εκδόσεις Πόλις). Ο γνωστός Γάλλος δημοσιογράφος και διανοούμενος ανατρέχει στις περιπτώσεις εκείνες, όταν στρατοί εγκληματιών με τον σταυρό στο χέρι αιματοκύλησαν το σύμπαν, σφάζοντας χωρίς διάκριση ανήμπορους, γυναίκες, γέρους, παιδιά και αφήνοντας, κατά τη γνωστή έκφραση ενός από τους δημοφιλείς χριστιανούς χασάπηδες, «τον Θεό να ξεχωρίσει τους δικούς του». Μια όμορφη κατάσταση, που συνεχίζεται και στις μέρες μας με τους «κολλημένους» φονταμενταλιστές Χριστού και Μωάμεθ.

8) «Κείμενα για τη θρησκεία», Μπέρτραντ Ράσελ (εκδόσεις Scripta). Εξέχων μαθηματικός και φιλόσοφος, παράλληλα ένας παθιασμένος ειρηνόφιλος ακτιβιστής από την εποχή του Α' Παγκοσμίου Πολέμου μέχρι και το Βιετνάμ, ο Ράσελ, σε αυτή την επιλογή κειμένων του για τη θρησκεία, όπου περιλαμβάνονται τα σπουδαιότερα από τα σχετικά άρθρα του (μεταξύ αυτών το διάσημο «Γιατί δεν είμαι χριστιανός»), προσεγγίζει πολύπλευρα το θέμα και καλύπτει τη σχέση της θρησκείας με τη φιλοσοφία, την επιστήμη, την ιστορία, την ηθική.

9) «Ιστορία της αθεΐας», Ζορζ Μινουά (εκδόσεις Νάρκισσος). Μια λεπτομερέστατη περιπλάνηση στους άθεους που σημάδεψαν την Ιστορία. Από την Αρχαία Ελλάδα στη Ρώμη, από εκεί στα σκοτεινά χρόνια του Μεσαίωνα όπου οι -ασφαλώς πιστοί- εκπρόσωποι της Ιεράς Εξέτασης παράβγαιναν στο ποιος θα επινοήσει το κτηνωδέστερο βασανιστήριο (...), μετά στη Γαλλική Επανάσταση, και κατάληξη στους μεγάλους φιλοσόφους, τον Μαρξ, τον Σοπενχάουερ και τον Νίτσε. Ογκώδες και πληρέστατο.

10) «Το λυκόφως της αθεΐας», Αλιστερ Μακ Γκραθ (εκδόσεις Ψυχογιός). Και ο αντίλογος. Από έναν συγγραφέα που παρακολουθεί -και αυτός- την ιστορία του αθεϊσμού, για να καταλήξει όμως σε αντίθετα συμπεράσματα από τον προηγούμενο, δηλαδή ότι η θρησκευτική ευσέβεια αυξάνεται στον κόσμο. Ο ίδιος είναι πρώην αθεϊστής και νυν γνωστός ακαδημαϊκός στον χώρο του χριστιανισμού. Εχει συγγράψει και την «Αυταπάτη του Ντόκινς» (εκδ.Ψυχογιός), στο οποίο αποδομεί πολλές από τις θέσεις του γνωστού βιολόγου, εκθέτοντας τα κενά στους συλλογισμούς του, αλλά και τα σφάλματα στα οποία εκείνος έχει υποπέσει.

11) «Το τέλος της πίστης», Σαμ Χάρις (εκδόσεις Ενάλιος). Εις εκ των «νέων άθεων» και εξαιρετικά δημοφιλής στις ΗΠΑ, ο 41χρονος Σαμ Χάρις τονίζει την ανάγκη ύπαρξης μιας ανθρωπιστικής και υπεράνω θρησκευτικών πεποιθήσεων πνευματικής ηθικής. Ενώ στο έργο του «Επιστολή σε ένα χριστιανικό έθνος» (εκδ. Κέδρος), ο Χάρις προσπαθεί -μάλλον ματαίως- να ξυπνήσει τους φονταμενταλιστές της πατρίδας του που έβγαλαν δύο φορές πρόεδρο τον Μπους...

12) «Περί Θεού», Νόρμαν Μέιλερ (εκδόσεις Καστανιώτη. Σιγά μην έμενε ο Μέιλερ έξω από το γλέντι των «νέων άθεων»! Το βιβλίο του περιλαμβάνει την τελευταία εκτεταμένη συνέντευξή του στον βιογράφο του και οι απαντήσεις του Μέιλερ είναι, όπως άλλωστε αναμενόταν, «όλα τα λεφτά». Οπως: «Εξαρχής ένιωσα ότι ο Τζορτζ Μπους είναι ένας από τους πελάτες του Διαβόλου. Και κάθε φορά που πιστεύει ότι του μιλά ο Χριστός, πίστεψέ με: είναι ο Σατανάς εκείνος που ψιθυρίζει στο αφτί του. Ενα από τα μεγαλύτερα ταλέντα του Διαβόλου είναι ότι μπορεί να μιλάει σαν τον Χριστό...».


Γ.Τ.


ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 11/12/2008

Η ζωή και ο θάνατος στο Σύμπαν!!!!


-----------------------------------------------------------

Το “Μάτι του Θεού” !!! Λίγο πριν την έκρηξη που θα το κάνει ΝΑΝΟ!!

Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Φεβρουαρίου 27, 2009

Ο Διαπορών κοιτά το σύμπαν που και αυτό μας “κοιτά”!

Το Helix που βλέπεται στην διπλανή φωτό είναι ένα πλανητικό Νεφέλωμα, που ανακαλύφθηκε απο τον Karl Ludwig Harding το 1824, και είναι ένα από τα πιο κοντινα στην Γη μας νεφελώματα με απόσταση περίπου ίση με 700 έτη φωτός! Το Helix συχνά αναφέρεται όπως το «Μάτι του Θεού»! Η φωτογραφία ελήφθη από το Ευρωπαϊκό Παρατηρητήριο La Silla που βρίσκεται στην Χιλή, χρησιμοποιώντας μια ειδική κάμερα συνδεδεμένη με ένα τηλεσκόπιο. Το Helix δυστυχώς βρίσκεται στο τελικό στάδιο πριν από την έκρηξη που θα το μετατρέψει σε έναν μικρό λευκό νάνο.!

Ο Ναός της Αγροτέρας Αρτέμιδος κινδυνεύει!!!!!

----------------------------------------------------------------

ΣΩΣΤΕ ΤΟ ΝΑΟ ΤΗΣ ΑΓΡΟΤΕΡΑΣ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ. Όχι άλλο τσιμέντο στην Ιστορία.

Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Φεβρουαρίου 27, 2009

Γράφει ο Δημήτρης Κουμάνταρος

Ο αρχαιολογικός χώρος όπου βρίσκονται τα θεμέλια του παριλίσσιου ιωνικού ναού της Αγροτέρας Αρτέμιδος, από τις σημαντικότερες ιστορικά αρχαιολογικές τοποθεσίες στο κέντρο των Αθηνών κινδυνεύει. O λόγος είναι η έλλειψη πολιτικής βούλησης από τους εκάστοτε Υπουργούς πολιτισμού, να προσκομίσουν το τίμημα για την απαλλοτρίωση του χώρου, την περαιτέρω ανασκαφή, ανάδειξη και απόδοση του στους πολίτες των Αθηνών.
Ενώ το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο έχει γνωμοδοτήσει 7 φορές σε διάρκεια 40 χρόνων για την άμεση απαλλοτρίωση, προστασία και ανάδειξη του αρχαιολογικού χώρου, ο Υπουργός Πολιτισμού αναπέμπει το θέμα στο συμβούλιο προτείνοντας έμεσα την οικοδόμηση του χώρου.
Εμείς οι υπογράφοντες αντιστεκόμαστε σθεναρά στην οικοπεδοποίηση των ιερών αρχαιολογικών χώρων. Οι κυβερνήσεις έχουν το χρέος να προστατεύουν την παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά και να την αποδίδουν στις γενεές που ακολουθούν. Ζητούμε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, την βουλή των Ελλήνων και όλες τις αρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες να δράσουν υπέρ της προστασίας του χώρου αυτού.
http://www.artemisagrotera.org/gr/petition.asp

Το βρήκα και σας το στέλνω. Ψηφίστε αν θέλετε, είναι εγκλήματικό! Να διασωθεί όπως διασώθηκε τόσα χρόνια για να παραχωρείται από καρεκλοκένταυρους του ΥΠΕΧΩΔΕ σε κατασκευαστική εταιρεία για να το γκρεμίσει και να φτιάξει πολυκατοικία. Ήδη το ΥΠΕΧΩΔΕ έδωσε την έγκρισή του στην κατασκευαστική ΑΡΣΙΝΟΗ. Κινητοποιήστε όσους περισσότερους μπορείτε. Οι ψήφοι έχουν φτάσει τους 8.800.

Άλλη μια απόδειξη ότι η Ελλάδα βρίσκεται υπό χριστιανική κατάληψη!!!!!

-------------------------------------------------------------------------------------
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=10500&catid=84#10500
Πανόραμα αυθαιρεσιών.

«Δώρο» αξίας τουλάχιστον 12 εκατ. ευρώ, μεσούσης μάλιστα της κρίσης για την υπόθεση της μονής Βατοπεδίου, έκανε ο Αλέξανδρος Κοντός, ως υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, στον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης, Άνθιμο.

*Είναι μία έκταση 32 στρεμμάτων, στο Πανόραμα Θεσσαλονίκης και στον δρόμο Πανοράματος-Θέρμης, που δόθηκε «κατά κυριότητα» στον Άνθιμο για να φτιάξει εκκλησιαστικό ίδρυμα με τον τίτλο «Κέντρο αποθεραπείας-αποκαταστάσεως και ξενών αποκαταστάσεως για άτομα ηλικιωμένα και άπορα». Φορέας κατασκευής του έργου είναι η διεύθυνση τεχνικών υπηρεσιών της νομαρχίας Θεσσαλονίκης.

*Η έκταση αυτή, που έχει χαρακτηριστεί δασική, είναι μέρος κοινόχρηστης έκτασης περίπου 1.000 στρεμμάτων που το 1957 παραχωρήθηκε από το υπουργείο Γεωργίας στο υπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας «υπέρ του εθνικού οργανισμού πολεμιστών Ν 751/48 Βορείου Ελλάδος». Ο σκοπός της παραχώρησης δεν εκπληρώθηκε ποτέ!

*Το 1979 τα 900 στρέμματα από αυτή την έκταση κηρύχθηκαν αναδασωτέα και τα 100, που γειτνιάζουν με τον δρόμο Πανοράματος-Θέρμης, χαρακτηρίστηκαν δασική έκταση. Το σύνολο αυτής της δασικής έκτασης απαίτησε ο μητροπολίτης, από τους πρώτους μήνες της μετάθεσής του στην πόλη.
*Η πίεση στο υπουργείο Υγείας-Πρόνοιας, στο οποίο ανήκε η έκταση, ήταν διαρκής. Ο από... άμβωνος καταγγελτικός του λόγος ήταν συνεχής. Οι αντοχές του υπουργείου Υγείας-Πρόνοιας κράτησαν τρία χρόνια. Με υπογραφή του τότε υφυπουργού Γ. Κωνσταντόπουλου αποφάσισε την επιστροφή έκτασης 32 στρεμμάτων στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, γιατί μόνον αυτό είχε τη δυνατότητα της παραχώρησης για άλλη χρήση, σαν κι αυτή που απαιτούσε ο Άνθιμος.

*Οι διαδικασίες που ακολούθησαν ήταν πρωτοφανείς σε ταχύτητα για το ελληνικό Δημόσιο: Οργανισμός Ρυθμιστικού Θεσσαλονίκης, διεύθυνση Τοπογραφικής, ΙΣΤ' Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων, διεύθυνση Τουρισμού κεντρικής Μακεδονίας, τμήμα ζωικής παραγωγής της διεύθυνσης Αγροτικής Ανάπτυξης Θεσσαλονίκης, διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και νομάρχης Θεσσαλονίκης αποφάνθηκαν ότι δεν υπάρχει κώλυμα για την παραχώρηση της έκτασης!

Θετική ήταν και η διεύθυνση Δασών περιφέρειας Μακεδονίας, η οποία επικαλούμενη το νόμο 1.834/87 αποφάνθηκε ότι σε δασική έκταση «είναι επιτρεπτή η εγκατάσταση νοσοκομείων και ως εκ τούτου η υπηρεσία μας δεν έχει αντίρρηση για την παραχώρηση».

Άδεια για οικοδομή 7.000 τ.μ.

Στις 17 Αυγούστου του 2007 και ενώ η «Κ.Ε.» και η «Ε» επί έναν μήνα έδιναν όλες τις διαστάσεις της υπόθεσης της μονής Βατοπεδίου, η οποία έναν χρόνο μετά πήρε εκρηκτικές διαστάσεις, ο Α. Κοντός αποφάσισε την παραχώρηση «δωρεάν κατά κυριότητα, στην Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκη κοινόχρηστης έκτασης 32.100 τ.μ.» - μέρος του αγροκτήματος Πανοράματος «με σκοπό την ανέγερση ιδρύματος περίθαλψης χρονίως πασχόντων».
*Η απόφαση αυτή, με καθυστέρηση 15 μηνών, γιατί έλειπαν η γνωμοδότηση της εκτελεστικής επιτροπής του Οργανισμού Θεσσαλονίκης και η απόφαση του νομάρχη με έγκριση περιβαλλοντικών όρων του «ευαγούς ιδρύματος», μεταγράφηκε στο υποθηκοφυλακείο Θεσσαλονίκης.

*Είκοσι μέρες μετά, εκδόθηκε άδεια οικοδομής για την κατασκευή κτίσματος 7.000, περίπου, τ.μ., προκειμένου να φιλοξενηθούν 150 πάσχοντες.

*Πρώτη ενέργεια της μητρόπολης Θεσσαλονίκης μετά την έκδοση της άδειας ήταν, με σκαπτικά μηχανήματα, να «εξαφανίσει» οτιδήποτε είχε σχέση με «δασική έκταση». Παρ' ότι το ποσοστό κάλυψης της επιφάνειας δεν μπορεί να υπερβαίνει το 10%, αποψίλωσε και τα 32 στρέμματα που του δόθηκαν «δωρεάν κατά κυριότητα» από τον Α. Κοντό.

*Δεύτερη πράξη ήταν να διοχετεύσει τα «προϊόντα» της αποψίλωσης σε παρακείμενο χείμαρρο, με σκοπό να τον μπαζώσει.

*Τρίτη κίνηση ήταν να ανεγείρει πινακίδα στην οποία να αναφέρεται ότι στην έκταση θα κατασκευαστεί «μονάδα φροντίδας ηλικιωμένων», με «φορέα κατασκευής-επίβλεψης» τη νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Θεσσαλονίκης.

*Τα ερωτήματα που εγείρονται είναι πολλά:

1 Γιατί η παραχώρηση «κατά κυριότητα» και όχι κατά χρήση, ενός χώρου με την υψηλή αξία της συγκεκριμένης έκτασης στο Πανόραμα, το ύψος της οποίας υπερβαίνει και τα 12 εκατ. ευρώ; Όταν μάλιστα ο νόμος με βάση τον οποίο έγινε η παραχώρηση, σε όλες του τις εκδοχές, δίνει τη δυνατότητα της «παραχώρησης κατά χρήση». Ως συγκριτικό στοιχείο της αξίας των 32 στρεμμάτων χρησιμοποιήθηκε δημοτική έκταση στην περιοχή, ήσσονος σημασίας σε σχέση με τα 32 στρέμματα του μητροπολίτη που πουλήθηκαν, με δημοπρασία, έναντι 2,5 εκατ. ευρώ.

Εμπλοκή και της νομαρχίας

2 Γιατί η εμμονή του μητροπολίτη για παραχώρηση δασικής έκτασης στο Πανόραμα και όχι σε μια άλλη περιοχή, που δεν θα είχε αυτό το «κώλυμα» κι ούτε θα δημιουργούσε περιβαλλοντικά ζητήματα με τις «δράσεις» του, όπως μπάζωμα χειμάρρου και αποψίλωση δασικής έκτασης;

3 Γιατί η αναφορά στην πινακίδα που σήκωσε η μητρόπολη στην έκταση, ότι «φορέας κατασκευής» είναι η νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Θεσσαλονίκης; Εχει να κάνει με τη χρηματοδότηση του έργου από τη νομαρχία ή κάποιο ευρωπαϊκό πρόγραμμα ή χρηματοδοτείται από κάποιο από τα προγράμματα υπουργείων και προϋπόθεση της χρηματοδότησης είναι να έχει ως φορέα κατασκευής-επίβλεψης τη νομαρχιακή αυτοδιοίκηση;

*Η διεύθυνση Δασών της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας αναφέρει στη γνωμοδότησή της ότι σε δασική έκταση μπορεί να κατασκευαστεί νοσοκομείο, αλλά στην προκειμένη περίπτωση, ακόμη και με τις περιγραφές της μητρόπολης για το έργο, δεν έχουμε να κάνουμε με νοσοκομείο. Αλλά, στην καλύτερη των περιπτώσεων, με ίδρυμα και τέτοια κατασκευή σε δασική έκταση δεν προβλέπει ο νόμος στον οποίο στηρίχθηκε ο Α. Κοντός για να υπογράψει την «κατά κυριότητα» παραχώρηση.

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ - 22/02/2009