_____________________________________________________
http://atsarantos.blogspot.com/
Η ΤΑΞΗ ΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΠΑΡΑ ΣΠΑΝΙΑ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ΄ ΚΙ ΑΥΤΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ. Αριστοτέλης
Αναρτήθηκε από Ατσάραντος στις 12:45 πμ 2 σχόλια
Ετικέτες Πολύ σοβαρά
Δημοσιεύθηκε από 12thespis στο Δεκέμβριος 4, 2008
Στην νέα αυγή που οραματιζόμαστε γι αυτόν τον τόπο, στην αυγή της μνημοσύνης, της επαναποδοχής και επανένταξης των αρχαίων ελληνικών αρετών και αξιών στην καθημερινή ζωή μας και στα συλλογικά ιδεώδη μας, δεν θέλουμε κι ούτε έχουμε ανάγκη από «μάρτυρες» και «μαρτυρολόγια». «Μάρτυρες» και «μαρτυρολόγια» εφηύραν και παρήγαγαν εκείνοι οι οποίοι επεχείρησαν (και το κατάφεραν) να εκθεμελιώσουν τον ελληνικό πολιτισμό. Στον αγώνα που δίνεται για την επανελλήνιση, ένας αγώνας ειρηνικός και πολιτιστικός, δεν θέλουμε να υπάρξουν μάρτυρες. Θέλουμε την ανάδειξη των ελληνικών ιδεωδών και αξιών, όχι να θρηνούμε θύματα. Θέλουμε να γνωρίσει ο νεοέλληνας τον πλούτο της πολιτισμικής του κληρονομιάς ώστε να συνειδητοποιήσει τις αξίες των προγόνων του, το ψυχικό μεγαλείο που φέρει μέσα του και τις ανεξάντλητες δημιουργικές δυνάμεις που διαθέτει. Κι αυτό θέλουμε να επιτευχθεί με τη δύναμη του λόγου και των πράξεων, με την ελληνική γραμματεία και με την επαφή του με το προγονικό πνεύμα, όχι με την θυματοποίηση μαχόμενων συνελλήνων και με την δημιουργία νέου μαρτυρολογίου.
Καταγγέλλουμε τα κρούσματα βίας που πληθαίνουν το τελευταίο διάστημα εις βάρος του εν γένει ελληνοπρεπούς ρεύματος και των εκπροσώπων του. Μετά τον αναίτιο βανδαλισμό που δέχθηκε ο εκδοτικός οίκος του συνέλληνα Γιάννη Σχοινά και μάλιστα κατά τις ημέρες τέλεσης των Προμηθείων καθώς και την καταστροφή (εμπρησμό) τεσσάρων βιβλιοπωλείων μέσα σε ένα μόνο μήνα (5 Ιουνίου έως 4 ιουλίου), είχαμε την γρονθοκόπηση και τον σοβαρό τραυματισμό της καθηγήτριας Μαρίας Τζάνη από ομάδα «κουκουλοφόρων» στις 27 Νοεμβρίου, και μάλιστα στο χώρο των πανεπιστημίων. Τελευταίο κρούσμα, ο σοβαρός τραυματισμός του Μανώλη Τσάμη και της Έφης Καραμπάτσου.
Τον Μανώλη Τσάμη – Εύμολπο τον γνωρίζετε πολλοί. Τον σεμνό συνέλληνα και συγγραφέα που χωρίς ποτέ να προβάλλεται, είναι παρών σε κάθε σχεδόν εκδήλωση του ελληνοπρεπούς ρεύματος. Γνωρίζετε και την Έφη, την σύντροφό του. Οι δυο τους έχουν προσφέρει και συνεχίζουν να προσφέρουν, σιωπηρά και χωρίς τυμπανοκρουσίες, πολύ σημαντικό έργο στον ελληνισμό. Είτε μέσω του συγγραφικού τους έργου, είτε μέσω των εκδόσεων (εκδόσεις Σεμέλη) και του βιβλιοπωλείου τους στα Εξάρχεια, είτε μέσω των πολυποίκιλων δραστηριοτήτων τους με την Πολιτιστική Φιλοσοφική Εταιρεία ΕΥΜΟΛΠΙΔΕΣ. Δικό τους έργο είναι η καθιέρωση της Ιεράς Πομπής προς τιμήν των Ελευσινίων Μυστηρίων που τελείται κάθε χρόνο με διαδρομή απ’ τον Κεραμεικό μέχρι τον αρχαιολογικό χώρο της Ελευσίνας.
Το ότι θα βλέπαμε τον Εύμολπο και την Έφη στην κατάσταση αυτή, ειλικρινά δεν το φανταζόμασταν ποτέ. Η επίθεση που δέχθηκαν μέσα στο βιβλιοπωλείο τους την περασμένη βδομάδα (μια μόλις εβδομάδα πριν την προγραμματισμένη συνεδρίαση της Αμφικτυονίας της οποίας ψυχή αποτελεί ο Εύμολπος και την σύσταση της οποίας είχε προαναγγείλει στις εορτές των Προμηθείων) ήταν βίαιη. Δεν θέλουμε να κάνουμε συνειρμούς σ’ αυτή την χρονική φάση για την πιθανή συνάφεια όλων αυτών των βιαιοπραγιών εις βάρος δικών μας ανθρώπων, απλώς τις καταγράφουμε. Για να χτυπήσουμε ένα καμπανάκι κινδύνου, να λάβουμε σοβαρά το ότι στην κατάσταση που βρέθηκαν ο Εύμολπος, η Έφη, η Μαρία Τζάνη, ενδέχεται αύριο να βρεθεί ο καθένας από εμάς. Ότι παρανάλωμα του πυρός όπως οι εκδόσεις «Πελασγός», το βιβλιοπωλείο του Γιάννη Γιαννάκενα, του Γιάννη Σχοινά κλπ, μπορεί να γίνει μεθαύριο και ο χώρος των δικών μας συνευρέσεων, η λέσχη ή η έδρα του σωματείου μας. Ας το έχουμε υπόψιν ώστε να τα προλάβουμε πριν βρεθούμε προ δυσάρεστων εκπλήξεων.
Ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση στον Μανώλη Τσάμη, στην Έφη και στην Μαρία Τζάνη. Να είναι βέβαιοι ότι δεν είναι μόνοι τους, όλοι οι φίλοι τους αλλά και όλοι οι συνέλληνες, οπουδήποτε στην Ελλάδα, είμαστε κοντά τους και τους συμπαραστεκόμαστε.
Κάντε κλικ εδώ για να δείτε το βίντεο με την συνέντευξη που πήρε από την Έφη και τον Εύμολπο ο Αριστόβουλος Θεοδόσης Χίντζογλου, όπως και τις φωτογραφίες του ξυλοδαρμού τους.
Κάντε κλικ εδώ, εδώ κι εδώ (σταχυολόγηση εκ του προχείρου) για να διαβάσετε ρεπορτάζ για τον ξυλοδαρμό της κ. Μαρίας Τζάνη.
Κάντε κλικ εδώ για ν’ ακούσετε επιτόπιο ραδιοφωνικό ρεπορτάζ του SKY από τον ξυλοδαρμό της κ. Μαρίας Τζάνη.
Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την καταγγελία του εκδότη κ. Γιάννη Γιαννάκαινα για τους εμπρησμούς των βιβλιοπωλείων. Κάντε κλικ εδώ για να δείτε φωτογραφίες απο την ολοσχερή καταστροφή των βιβλιοπωλείων.
Oι Έλληνες πολιτκοί γνωρίζουν πως η εξουσία τους συνδέεται με την επιβίωση του νεοελληνικού κράτους και συνειδητά προσφέρουν θυσία στον αχόρταγο κι απαιτητικό βωμό του ένα - ένα τα κομμάτια του Ελληνισμού.
Κι αν θελήσουμε να είμαστε επιεικείς, αν θεωρήσουμε πως στέκουν κάποιες σκοπιμότητες, που έντεχνα προβάλλονται κάθε φορά που ένα τμήμα του Ελληνισμού αφανίζεται κι ακόμα δεχθούμε πως η αδιαφορία για τον Ελληνισμό της Β. Ηπείρου, της Κωνσταντινούπολης της Κύπρου κ.λ.π., οφείλεται σε άγνοια και φυσική ανικανότητα, τότε ποιά σκοπιμότητα, πόση άγνοια και πόση ανικανότητα μπορούμε να δεχθούμε σαν αρκετή δικαιολογία, για την περιφρόνηση και την αδιαφορία, που επιδεικνύει το Ελληνικό κράτος σ’ ένα κομμάτι της Ελληνικής φυλής, που κατοικεί εντός των συνόρων του;
Στον ορεινό όγκο της Ροδόπης κατοικεί ένα από τα αρχαιότερα Ελληνικά φύλλα γνωστό σήμερα με την ονομασία ΠΟΜΑΚΟΙ. Υπολογίζεται ότι αριθμούν περισσότερους από 300.000 στο τμήμα που βρίσκεται σήμερα υπό Βουλγαρική κατοχή αν και οι Βούλγαροι προκειμένου να τους αφομοιώσουν έχουν μεταφέρει ένα τμήμα τους σε άλλες περιοχές της Βουλγαρίας. Εντός των Ελληνικών συνόρων πρέπει να βρίσκονται γύρω στις 35.000 ίσως και περισσότεροι Πομάκοι. Το γεγονός ότι υπήρξαν πάντοτε και παραμένουν ως σήμερα ορεσίβιος πληθυσμός, λειτούργησε θετικά για την διατήρηση της καθαρότητάς τους. Σήμερα όμως η ιδιότητά τους αυτή της απομόνωσης με την αμορφωσιά που συνεπάγεται, τείνει να τους εξαφανίσει μιας και τα ιστορικά γεγονότα των τελευταίων πέντε αιώνων οδήγησαν στην απώλεια της Εθνικής τους συνείδησης. Δύσκολη λεία για τις αρπακτικές διαθέσεις των εκάστοτε επιδρομέων και “φίλων” γειτόνων, που όμως χάνει σιγά - σιγά την αντοχή της με την βοήθεια της “αψόγου στάσεως” και την ανυπαρξία Εθνικής πολιτικής.
Περήφανοι και γενναίοι διατηρούν και σήμερα, όλα τα χαρακτηριστικά των αρχαίων προγόνων τους ΑΓΡΙΑΝΩΝ. Παρά το γεγονός πως οι ίδιοι δεν νοιώθουν ούτε Βούλγαροι, ούτε Τούρκοι, δύο επίκτητα στοιχεία τους διευκολύνουν το έργο της Βουλγαρικής και της Τουρκικής προπαγάνδας σε δυνδυασμό με την αποχή και την ανοχή των εκάστοτε Ελληνικών κυβερνήσεων :
1ον) Η γλώσσα τους: Κράμα Βουλγαρικών, Ελληνικών και Τουρκικών λέξεων. Μια γλώσσα χωρίς γραπτά μνημεία και ιστορική εξέλιξη, αφού δεν είναι παρά αποτέλεσμα των πολλών επιδρομών και
2ον) Η θρησκεία τους: Μουσουλμάνοι.
Το 1204 που κατελήφθη η Κωνσταντινούπολη από τους Φράγκους, η Βούλγαροι εκμεταλλεύτηκαν το κενό εξουσίας που δημιουργήθηκε και κατέλαβαν την περιοχή της Ροδόπης και για έναν περίπου αιώνα αλώνιζαν ανενόχλητοι στην περιοχή. Οι βιαιότητες κι η σκληρότητα που χρησιμοποίησαν οι Βούλγαροι την περίοδο εκείνη προκειμένου να εκβουλγαρίσουν τους Ροδοπαίους, είχε σαν αποτέλεσμα το σημερινό γλωσσικό ιδίωμα των ΠΟΜΑΚΩΝ.
Όμως η γλώσσα, σαν επίκτητο στοιχείο δεν αποτελεί απόδειξη για την καταγωγή ενός λαού. Τα γλωσσικά στοιχεία μπορούν να χρησιμοποιούνται μόνον σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα ανθρωπολογικά, ιστορικά, αρχαιολογικά, λαογραφικά κ.α. στοιχεία. Παρ’ όλα αυτά το μικτό γλωσσικό ιδίωμα των Πομάκων περιέχει ένα ισχυρότατο τεκμήριο της Ελληνικότητάς τους.
Οι Βουλγαρικές λέξεις αποτελούν περίπου το 50% της ιδιόμορφης αυτής λαλιάς, το 10-15% οι Τουρκικές κι ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό αποτελούν οι Ελληνικές. Το αξιοσημείωτο είναι, ότι ενώ οι Βουλγαρικές και Τουρκικές λέξεις στην πλειοψηφία τους είναι ουσιαστικά που δηλώνουν αντικείμενα, το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελληνικών λέξεων είναι ρήματα, πολλά δε εξ’ αυτών αρχαία Ελληνικά ρήματα, γεγονός που δείχνει πως δεν μπορεί να προσετέθησαν στην γλώσσα τους τους νεώτερους χρόνους.
Παράδειγμα ρημάτων:
Αρέσβαμ - αρέσκομαι
Αφορίσβαμ - αφορίζω
Ζαπεικασούβαμ - απεικάζω
Παταξάμ - Πατάσσω
Πραξούβαμ - πράττω
Παράδειγμα ουσιαστικών:
Παίπελ - παιπάλη
πεντεψία - παίδευση
πέλκα - πέλεκυς
έντρο - αδρός
Πέρα από αυτό μια συστηματικώτερη μελέτη της Πομακικής γλώσσας, έδειξε πως οι Ελληνικές λέξεις αποτελούν τον κορμό, την σπονδυλική της στήλη, τα ρήματα προέρχονται από τον αόριστο της υποτακτικής με προσθήκη της κατάληξης (-αμ) π.χ. δέχομαι - εδεξάμην - ντέξαμ κ.λ.π., γεγονός που αποκλείει να είναι δάνεια ενσωματωμένα στην Βουλγαρική. Αντίθετα είναι υπολείματα της διαλέκτου που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Έλληνες της Θράκης.
Ωστόσο οι Βούλγαροι δεν παρέλειψαν να δημιουργήσουν μια τεχνητή γραπτή γλώσσα για τους ΠΟΜΑΚΟΥΣ τυπόνωντας και σχετικά εγχειρίδια στα Σκόπια, όπου κατά την γνωστή και πολυσυζητημένη άποψή τους βρίσκεται η έδρα του “Μακεδονικού κράτους”.
Σε ότι αφορά την Βουλγαρία και για να μην ταράξουμε τους φίλους γείτονές μας, το Ελληνικό κράτος προτίμησε την σιωπή. Σε ότι αφορά τους ΠΟΜΑΚΟΥΣ το Ελληνικό κράτος φρόντισε να παραμείνουν αμόρφωτοι επί σειρά ετώ, ενώ στην συνέχεια τους στέλνει σε κοινά μειονοτικά σχολεία με τους Τουρκογενείς της Ροδόπης. Στην πλειοψηφία τους οι Πομάκοι διδάσκονται σε ιδιωτικά σχολεία την Τουρκική, μένοντας έξω από το Ελληνικό σύστημα παιδείας που θα τους επέτρεπε την βαθμιαία προσαρμογή στις συνθήκες της Ελληνικής κοινωνίας. Διοχετεύονται κατ’ αυτόν τον τρόπο στην Τουρκία, απ’ όπου επιστρέφουν ανθελληνικά διαμορφωμένοι. Το 1955κατόπιν συμφωνίας μεταξύ Ελλάδος - Τουρκίας το Ελληνικό κράτος έδωσε εντολή στον επιθεωρητή των Μουσουλμανικών σχολείων Δυτικής Θράκης, να προχωρήσει στην δημιουργία τοπικών συνεδρίων ΠΟΜΑΚΩΝ διδασκάλων με στόχο την υιοθέτηση της Λατινικής γραφής. Ο σχεδιασμός ολοκληρώθηκε το 1973 μετά την επίσκεψη του Τούρκου πρέσβυ Κ. Gurum στην Δυτική Θράκη. Η επιβολή της Λατινικής γλώσσας διευκολύνει σήμερα αφάνταστα την Τουρκική προπαγάνδα και τον εκτουρκισμό των ΠΟΜΑΚΩΝ.
Ποια άγνοια, ποιά ηλιθιότητα και ποιά σκοπιμότητα μπορεί να δικαιολογήσει σήμερα τον αφελληνισμό των αρχαιοτέρων κατοίκων της Θράκης;