14 Φεβρουαρίου 2009
Γιατί το “Κάρνα – βάλι” είναι ελληνική λέξη και πανάρχαιη ελληνικότατη γιορτή;
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=10263&catid=50#10263
Ως γνωστόν η γονιμότητα αποτελεί έναν από τους κύριους στόχους της λατρευτικής πρακτικής στα πλαίσια της Αρχαίας Ελληνικής Θρησκείας. Η γονιμότητα της Φύσης για την ικανοποίηση των αναγκών του καρποσυλλέκτη, του κυνηγού και του αλιέα, η γονιμότητα των αγρών για την ανταμοιβή του μόχθου του καλλιεργητή, η γονιμότητα των κοπαδιών για τη διατήρηση και την αύξηση του ζωντανού πλούτου του κτηνοτρόφου, η γονιμότητα τέλος των ανθρώπων για την αύξηση και την διαιώνιση των κοινωνιών.
Με το κριτήριο λοιπόν της γονιμότητας ερμηνεύεται εύκολα όλος εκείνος ο διάχυτος ερωτισμός της Ελληνικής Μυθολογίας - της πάμπλουτης αυτής ποιητικής έκφρασης της Αρχαίας Ελληνικής Θρησκείας η οποία αποτυπώνεται σε κάθε μορφή της αρχαίας Ελληνικής Τέχνης - εφόσον ο θεοποιημένος Έρως είναι αυτός που διασφαλίζει την πολυπόθητη και πολύμορφη γονιμότητα διαμέσου της χαράς και της ηδονής της ερωτικής συνεύρεσης.
Εν τέλει η βιωματική εμπειρία του Έλληνα ανθρώπου ότι όλα γύρω του δια του Έρωτος γεννιώνται και αναγεννιώνται, του υπαγόρευε την πεποίθηση πως όχι μόνον τα όντα του άμεσου περιβάλλοντός του αλλά και ο κόσμος ολόκληρος, το Σύμπαν, αποτελεί το σύνολο των καρπών αέναων ερωτικών πράξεων - έλξεων, συμμίξεων και γεννήσεων - πεποίθηση η οποία, ειδωμένη ποιητικά και συμβολικά, όχι μόνον δεν διαψεύθηκε αλλά αντίθετα επιβεβαιώθηκε από τη σύγχρονη επιστήμη, τα ογκώδη θεμέλια της οποίας έθεσε ο Ελληνικός Πολιτισμός.
Ως εκ τούτου ο Έρως, ως έννοια και ως πρακτική, ως έκφραση και ως εκδήλωση, ελλοχεύει σε κάθε πτυχή της Ελληνικής Κοσμοαντίληψης και κυριαρχεί σε όλα τα πεδία της Ελληνικής Θρησκείας. Τα πάντα έλκονται δια του Κάλλους και πάντα σμίγουν ηδονικά και γεννούν τους καρπούς των ερώτων τους. Εάν λοιπόν έχουμε κατά νου τη θεμελιώδη σημασία του Έρωτα στη δομή της Ελληνικής Κοσμοαντίληψης, μπορούμε πλέον να προσεγγίσουμε και να κατανοήσουμε οποιαδήποτε επιμέρους έκφραση του αρχαίου Ελληνικού βίου αλλά και να αναγνωρίσουμε τις παραφυάδες εκείνες, οι οποίες, αν και αλλοιωμένες συχνά εκ πρώτης όψεως, εντούτοις διατηρούνται ακόμη διαμέσου των αιώνων και ερήμην των μισελληνικών διώξεων και κατατρεγμών, και αναπαράγονται γεμάτες σφρίγος και νεανικό παλμό. Μια από τις παραφυάδες αυτές, η παλαιότερη κατά την ταπεινή μου γνώμη, η οποία επιβιώνει και αναπαράγεται σε ετήσια βάση είναι η γιορτή του Καρναβαλιού.
Καρναβάλι λοιπόν… Ή «Κάρνα» - «βάλι». Προφανώς είναι μια σύνθετη λέξη. Ποιά είναι όμως η προέλευση των δύο αυτών συνθετικών;
Ας ανοίξουμε τον Όμηρο. Σε πάμπολλους στίχους τόσο της Ιλιάδας όσο και της Οδύσσειας (Θ 306, Π 392, ε 376, θ 92, ι 140, υ 75 κ.α.) συναντάμε τη λέξη «καρ» και τα παράγωγά της. Η λέξη αυτή σημαίνει «κεφάλι» και σύγχρονη επιβίωσή της είναι βεβαίως η «κάρα». Εάν τώρα προσθέσουμε και το ευφωνικό «ν» στην ομηρική λέξη «καρ», φτάνουμε κιόλας στη λέξη «κάρνος». Τι σημαίνει η λέξη αυτή;
Η Ελληνική Μυθολογία μας πληροφορεί ότι ο Κάρνος ήταν κάποιος μάντης του Θεού Απόλλωνα από την Ακαρνανία, τον οποίο σκότωσε ο Ηρακλείδης Ιππότης, ο γιος του Φύλαντος. Οι συγγενείς του Ιππότου μάλιστα αναγκάστηκαν στη συνέχεια να προσφέρουν πλούσιες θυσίες στον Απόλλωνα προκειμένου να εξευμενίσουν την οργή του για τον φόνο του Κάρνου. Ο περιηγητής Παυσανίας αναφέρει τον Κάρνο και ως Κριό (Λακωνικά 13, 4) γεγονός που δεν αφήνει καμιά αμφιβολία ότι η λέξη «κάρνος» σημαίνει «κριός».
Κάρνος ονομαζόταν επίσης κι ένας αρχαιότατος ποιμενικός, κριόμορφος και ιθιφαλλικός Θεός των Πελοποννησίων, προστάτης της γονιμότητας, άγνωστος ίσως σήμερα στους περισσότερους αλλά αντίστοιχος περίπου με τον γνωστότερο Πρίαπο του Ελλησπόντου. Ουσιαστικά δηλαδή ο Κάρνος ήταν ένας γονιμοποιητικός Θεός, τόσο των Λακώνων όσο και των Μεσσηνίων, πριν από την επικράτηση των Δωριεών στη νότια Πελοπόννησο, ενταγμένος στην χορεία των ζωόμορφων θεοτήτων οι οποίες, σύμφωνα με την ιστορία των θρησκειών, προηγήθηκαν των ανθρωπόμορφων.
Από το ουσιαστικοποιημένο επίθετο «Κάρνειος» παράγεται στον πληθυντικό η ονομασία της εορτής «τα Κάρνεια», η οποία κατά τους ιστορικούς χρόνους τελείτο σε όλες τις δωρικές πόλεις προς τιμή του Καρνείου Απόλλωνος. Εορτάζονταν με ιδιαίτερη λαμπρότητα στο Γύθειο, στο Οίτυλο και στα Λεύκτρα της Λακωνίας, στη Καρδαμύλη και στις Φαρές Μεσσηνίας, στην Σικυώνα της Κορινθίας, στο Άργος της Αργολίδος και προπάντων στο Ιερό Άλσος με τα κυπαρίσσια, το λεγόμενο Καρνάσιον ή Καρνειάσιον στη μεσσηνιακή Οιχαλία. Το Άλσος αυτό βρισκόταν δίπλα στην όχθη του ποταμού Χάραδρου και το κοσμούσαν τα περικαλλή αγάλματα του Κριοφόρου Ερμού, της Αγνής (τοπική ονομασία της Περσεφόνης) και του Καρνείου Απόλλωνα (βλ. Παυσανίας Μεσσηνικά 2,2). Οι εορταστές μεταμφιέζονταν όλοι και συμμετείχαν σε μυστήρια παρόμοια με εκείνα της Ελευσίνας, τα οποία κατά την μυθολογική παράδοση ίδρυσε ο Ελευσίνιος Καύκων, ο γιος του Κελαίνου, ενώ κατά το πέρας της γιορτής γινόντουσαν πάνδημα συμπόσια και «πανηγυρισμοί»!
Όσον αφορά την καταγωγή του Καρναβαλιού αρκετοί ανοιχτόμυαλοι ερευνητές, ημεδαποί τε και αλλοδαποί, αρχίζουν να εγκαταλείπουν πλέον στις ημέρες μας τις θεωρίες περί του «χορού του κρέατος» ή της «απόσυρσης του κρέατος», παρεπόμενες της χριστιανικής απόκρεω, και αποδίδουν τη μεγάλη γιορτή της γενικευμένης εαρινής λαϊκής ευωχίας σε εθιμικές επιβιώσεις διονυσιακών τελετών. Οι φίλοι αυτοί, παρόλο που πορεύονται προς τη σωστή κατεύθυνση, τελικά σφάλουν. Διότι το Καρναβάλι είναι μεν επιβίωση αρχαίων Ελληνικών θρησκευτικών γονιμοποιητικών τελετών, όχι όμως των διονυσιακών αλλά των απολλώνιων.
Πάμε τώρα στο δεύτερο συνθετικό της λέξης «Καρναβάλι».
Κατ’ αρχήν το επίρρημα «βάλλε» ή «άβαλε» στα αρχαία ελληνικά σημαίνει «είθε» και «μακάρι». Έπειτα, μερικές από τις δεκαπέντε και πλέον σημασίες του ρήματος «βάλλω» έχουν την έννοια του «στρέφω», «σείομαι πέρα δώθε», «ελαύνω», «φορώ», «προκαλώ», «ρίπτομαι» αλλά και… «φωτίζω».
Από εδώ κι έπειτα περνάμε στο ρήμα «βαλλίζω» που σημαίνει «χοροπηδώ», στα ουσιαστικά «βαλλισμός» δηλαδή «πηδηχτός χορός».
Με βάση τα προηγούμενα θα μπορούσαμε λοιπόν να συμπεράνουμε ότι:
Μια έκφραση του τύπου «καρνάβαλε», θα μπορούσε να σημαίνει «είθε Θεέ Κάρνε» να εκπληρώσει τις γονικοποιητικές μας προσδοκίες για την αύξηση των γεννημάτων μας.
Μια έκφραση του τύπου «καρναβάλλω» θα μπορούσε να σημαίνει «στρέφομαι ή σείομαι πέρα δώθε», κατά την διάρκεια της σχετικής εορτής, πρός τιμή του Θεού Κάρνου ή του Καρνείου Απόλλωνα.
Μια έκφραση του τύπου «καρναβαλίζω» θα μπορούσε να σημαίνει ότι «χοροπηδώ» στο πανηγύρι του Κάρνου, τα κριόμορφα φορώντας κέρατα του Θεού ή το προσωπείο του.
Το παραπάνω κείμενο είναι επιλογή αποσπασμάτων από τo βιβλίο του Μάριου Βερέττα: Καρναβάλι, η αρχαιότερη Ελληνική γιορτή, εκδόσεις Μάριος Βερέττας (ISBN 960-7756-50-9)
http://12thespis.wordpress.com/2009/02/13/karneios2/
13 Φεβρουαρίου 2009
Ξεκινάμε από το ΑΛΦΑ!!!
---------------------------------------------------------------------------
Ο περίπλους
Πέμπτη, 12 Φεβρουάριος 2009
Η Αλφαβήτα
Δείτε λοιπόν από που πήραμε το ΑΛΦΑ.
"ώς ρα θεοίσιν ανδράσι τ' αλφηστήσιν αρής αλκτήρα φυτεύσαι."
απόδοση
"άρα έτσι σε θεούς και ανθρώπους να αρχίσει να φυτεύεται μια ισχυρή (ελπίδα) για προστασία και βοήθεια".
Θα μπορούσε ίσως εναλλακτηκά το "θεοίσιν ανδράσι" να γίνει"Θεϊκούς ανθρώπους" ή και ημιθέους
Ησίοδος "ΑΣΠΙΣ" στίχος 29
όπως βλέπετε ο Ησίοδος που η κατεστημένη ιστορία(λανθασμένα) τον τοποθετεί γύρω στα 800 πχ λέει καθαρά ότι το ρήμα αλφάνω-αλφάνομαι σημαίνει αρχίζω ή και δημιουργώ και όχι όλα τα υπόλοιπα που τόσον καιρό ισχυρίζονται τα "έγκυρα" λεξικά με τα ξενικά και μη ονόματα.Άρα τι ποιο λογικό να ονομάσουν την αρχή του Αλφαβήτου τους την αρχή της λεκτικής δημιουργίας με την λέξη "ΑΛΦΑ";
Ποιο "βόδι" λοιπόν φοινικικό θα μας εξηγήσει γιατί θα πρέπει να είναι οποιαδήποτε άλλη η απάντηση πέρα από το αυτονόητο;
Παύση μέλους Ομάδας Εργασίας στην Κύπρο!!!
--------------------------------------------------------------------
http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/
Παύθηκε μέλος Ομάδας Εργασίας που προσέφυγε στη λεγόμενη επιτροπή αποζημιώσεων
Νίκος Λυγερός - Ο εξυπνότερος Έλληνας εκθέτει στην Καλαμάτα.
------------------------------------------------------------------------
http://olympia.gr/
Νίκος Λυγερός - Ο εξυπνότερος Έλληνας εκθέτει στην Καλαμάτα
Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Φεβρουαρίου 12, 2009
Ο δρ. Νίκος Λυγερός, μαθηματικός στη Λυών αλλά και καθηγητής επισκέπτης σε Πανεπιστήμια της Ελλάδας, είναι γνωστός ως ο Έλληνας με τον υψηλότερο δείκτη ευφυΐας στον κόσμο. Το IQ του (189) είναι σχεδόν διπλάσιο από το IQ ενός μέσου ανθρώπου, ενώ ο ίδιος έχει δηλώσει ότι σε ηλικία 2,5 ετών έπαιζε σκάκι!
Στην Καλαμάτα, έχει ξαναβρεθεί στο παρελθόν για διαλέξεις. Αυτή τη φορά, όμως, έρχεται για άλλον λόγο. Πρόκειται να παρουσιάσει εικαστικά έργα του στο Πνευματικό Κέντρο της πόλης.
Τα εγκαίνια της έκθεσής του, με τίτλο «Ο κόσμος του Vincent», θα γίνουν……….
το Σάββατο στις 7.00 το απόγευμα, ενώ θα ακολουθήσει διάλεξη από τον ίδιο στις 9.00 μ.μ. στο ξενοδοχείο «Rex», με θέμα το έργο του ζωγράφου Βίνσεντ Βαν Γκογκ.
«Είκοσι πίνακες, λάδι σε καμβά 50X70 εκ., αναδεικνύουν τις ουσιαστικές λεπτομέρειες της ζωγραφικής του διάσημου Ολλανδού καλλιτέχνη, δίνοντας έμφαση στις δημιουργίες του, όταν ζούσε στη Γαλλία και ειδικά στο Νότο της χώρας. Η προσέγγιση του Νίκου Λυγερού υλοποιεί εικαστικά τη
Δημοσιεύθηκε στο ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ | Με ετικέτα: ΝΙΚΟΣ ΛΥΓΕΡΟΣ | Κανένα σχόλιο »
Ο Προκόπης Παυλόπουλος γελάει στη συνέντευξη τύπου για τη δολοφονία του Αλέξη.
ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΕΛΑΓΕΣ ΑΝ ΕΙΧΑΝ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΑΙΔΙ;;;;;;;;
ΦΤΟΥ ΣΑΣ ΛΕΧΡΙΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ..........
--------------------------------------------------------------------------
http://olympia.gr/
Ο Προκόπης Παυλόπουλος γελάει στη συνέντευξη τύπου για τη δολοφονία του Αλέξη
Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Φεβρουαρίου 12, 2009
Ήδη έχει ξεκινήσει ένα απίστευτο τουρλουμπούκι στην Αθήνα (κυρίως).
Αστυνομικός πυροβόλησε και σκότωσε ένα 16χρονο παιδί. Τον Αλέξη Γρηγορόπουλο.
Βαλτοί, άβγαλτοι, ξένοι, παράξενοι, ντόπιοι, επιτόπιοι, πλιατσικολόγοι και λοιποί συγγενείς έχουν αρχίσει να πυρπολούν σύμπασα την πρωτεύουσα.
Είμαι κράτος. Τι στο διάολο να κάνω. Το όργανό μου σκότωσε. Εγώ τα σκάτωσα. Πώς θα την βγάλω καθαρή;
Χμμμ. Να κάνω την πάπια την λυπημένη. Ναι αυτό θα κάνω. Κλαίω τώρα. Δεν μπορώ να κυβερνήσω. Φέρτε μου χαρτομάντηλα να σκουπιστώ (ε, μα τον Τουτάτη και τον Μπελένο όλο και κάποιο περίπτερο θα έχει μείνει άκαυτο) και τα λέμε αύριο.
Τώρα θα ανεβάσω την παράσταση «Πάκης: ο θλιμμένος υπουργός διαγγέλλει» κι όποιος μασήσει.
Θα μου πείτε με τέτοια λευκή κουρούπα φαντάζει συμπαθής ο μπαγάσας.
Φέρνει κάτι ανάμεσα σε Γκεπέτο και Παραμυθά (Πιλάβιος, θυμάστε;). Αν έπαιζε σε ελληνικές ταινίες θα είχε κλέψει όλους τους ρόλους του Δημήτρη Καλλιβωκά. Ναι μα την ευχή. Αυτός διοικεί τους Πολιτσμάνους! Είναι καλός και στους δραματικούς ρόλους. Να σου ανεβάσει αυτός «αμυντική στάση της Αστυνομίας» να πλαντάξεις στο γέλιο.
Να παίξει μονόπρακτο «τι σας έφταιξα ο κανάγιας» να μην σας μείνει άντερο απ’ το κλάμα.
Ο άνθρωπος είναι καρατερίστας υπουργός από γεννησιμιού του.
Το ακούσιο χιούμορ που εκπέμπει η ίδια του η ύπαρξη είναι άφθαστο. Μόνο αν είσαι Ροδίτης που κάηκε η νήσος σου επί των ημερών του δεν θα εκτιμήσεις το υποκριτικό του ταλέντο.
Ούτε αν είσαι μαγαζάτορας του κέντρου δεν θα έχεις και τόσο καλές σκέψεις για το άτομό του.
Τώρα που το καλοσκέφτομαι δεν θα τον πολυσυμπαθείς ούτε αν είσαι απλός φορολογούμενος πολίτης.
Η εγκληματικότητα τον συμπαθεί όμως. Επί των ημερών του νιώθει ασφαλής.
Και οι μαφιόζοι νιώθουν ασφαλείς από την Αστυνομία. Μόνο τους συναδέλφους τους φοβούνται κι έχουν απόλυτο δίκιο.
Σε γενικές γραμμές ήταν απαραίτητη η τραγικωμική παρουσία Παυλόπουλου στο υπουργείο Εσωτερικών ώστε να νοσταλγήσουμε τον Βύρωνα Πολύδωρα.
Το κατάφερε!
ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ
Επί του βίντεο τώρα. Είναι το διάγγελμα του Πάκη την επομένη της δολοφονίας του Γρηγορόπουλου (Κυριακή, 7 Δεκεμβρίου 2008).
Αφενός προσπαθεί να δείξει βαθιά ανήσυχος υπουργός. Δεν του βγαίνει, δεν θα μπορούσε άλλωστε.
Η ΝΕΤ διακόπτει πρόγραμμα και βγάζει ζωντανή σύνδεση για να ακούσουμε τα φίδια του Πάκη. Ο Τσιατούρας αργεί. Δεν διακόπτεται η σύνδεση – δυστυχώς για τον Πάκη. Η κάμερα νετάρει συνεχώς πάνω του.
Προσπαθεί να δείχνει στεναχωρημένος αλλά του φαντάζει αδύνατο.
Εύκολο το ‘χεις; Στην αρχή, αν δυναμώστε την ένταση θα ακούσετε κάποιον στο βάθος να λέει κάτι στον Παυλόπουλο για «αγριογούρουνα». Ο Παυλόπουλος, παρόλο που είναι μέσα στην στεναχώρια για τον Αλέξη και μέσα στην ανησυχία για τους βανδαλισμούς βάζει τα γέλια.
Θα τον δείτε στο 1΄ 12΄΄ να ξανασκάει στα γέλια. Για περισσότερη ώρα.
Κι ύστερα βάζει τη μάσκα του χολοσκασμένου.
Εμετικό θέαμα…
Δημοσιεύθηκε στο ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ | Με ετικέτα: Alex Grigoropoulos, ATHENS, Αθήνα, ΕΛΑΣ, Καραμανλής, ΝΔ, αστυνομία, αλέξης γρηγορόπουλος, επεισόδια, Karamanlis, Pavlopoulos, Police, riots | 1 σχόλιο »
12 Φεβρουαρίου 2009
ΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΟΙ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΕΣ!!!
---------------------------------------------------------------------------------
Ένωση Χειμαρριωτών Βορείου Ηπείρου
ΟΙ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ 95Η ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ 1914
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΟΙ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ 95Η ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ 1914
Με πανηγυρική Δοξολογία και κατάθεση στεφάνου εορτάζεται την προσεχή Κυριακή 15 Φεβρουαρίου ε.ε. και ώρα 12 μ., η επέτειος των 95 ετών από την ανακήρυξη της Αυτονόμου Πολιτείας της Βορείου Ηπείρου το 1914.
Όπως είναι γνωστό, το Φεβρουάριο του 1914 οι Βορειοηπειρώτες, αρνούμενοι να υπαχθούν στο νεότευκτο αλβανικό κράτος, επαναστάτησαν, ανακήρυξαν στο Αργυρόκαστρο την Αυτόνομο Πολιτεία της Βορείου Ηπείρου και σχημάτισαν Κυβέρνηση με Πρόεδρο τον Γεώργιο Χρ. Ζωγράφο και μέλη τους Μητροπολίτες Δρυϊνουπόλεως Βασίλειο, Κορυτσάς Γερμανό και Κονίτσης Σπυρίδωνα.
Ω,μεγάλα μαύρα ράσα,χρυσοί σταυροί και πετραχήλια!!!!!!
http://12thespis.wordpress.com/2009/02/12/mavrarasa/
Ω, μεγάλα μαύρα ράσα, Χρυσοί σταυροί και πετραχήλια (Active Member)
Δημοσιεύθηκε από 12thespis στο Φεβρουαρίου 12, 2009
Θου κύριε το στόματί μου
Ήρθα μόνος μου δεν ήρθε το καλό μαζί μου
τριαντοχτώ περίπου χρόνια αξομολόγητος
βαπτισμένος με το ζόρι κι ασυγχώρητος
Από παιδί με πιάνανε στην εκκλησία στα πράσα
που φωτιά ήθελα να βάλω στου παπά τα ράσα.
Είχαμε σχέδιο για το παγκάρι του προφήτη Ηλία
να το σπάσουμε έξω απ το σχολειό να πάρουμε βιβλία.
Όμως, μας έπιασε η κουφάλα η παπαδιά
που έκλεβε πρόσφορα κρυφά μες στην ποδιά
και το κρυφόκανε με τον δεξιό τον ψάλτη
που εκείνος τα χε και με τον καντηλανάφτη.
Εντάξει, εγώ ήμουνα απ άλλη ενορία,
στην εκκλησία μας δρούσε άλλη συμμορία
παιδεραστίας και υπέρ ανεγέρσεως του ναού
νταβατζιλίκι σ άλλο ένα σπίτι του θεού.
Τις μυροφόρες θυμάμαι πίσω απ τα στασίδια
να προσεύχονται να βρέξει ο ουρανός (αρ@)
Μ αυτά και μ άλλα με πήρανε τα χρόνια
μέχρι που είδα παπά στο γάμο μου ρε σαν τα χιόνια
κι ευτυχώς που μου έδωσε τις ευλογίες του
χαλάλι τα λεφτά με τις υγείες του.
Κι αφού δεν έκανα ποτέ αίτηση αθανασίας
γουστάρω δήμευση περιουσίας της εκκλησίας.
Παραγωγή, καλλιτεχνική επεξεργασία video: Διηνέκης
Μη κρατάτε κακία όμως στο Θεό,
το μαγαζί έχει τρεχάματα είναι πολυεθνικό,
πού να γνωρίζει κι αυτός όλους τους συνεργάτες του
κι αυτός κοιτάει να διώξει το βάρος απ τις πλάτες του.
Άλλοι λαμόγια κι άλλοι στην προσευχή ως το βράδυ.
Άλλοι professionals ή στου Μεσαίωνα το σκοτάδι.
Καλά όλα αυτά, αλλά για τα μοναστήρια τους
αλλιώς θ ακούνε μια ζωή τα ασιχτήρια τους.
Δεν είναι ο λαός το παιδί για τα θελήματα
έχει τα ζόρια του μύρια προβλήματα
αν μας κυκλώσουν κι οι σκιές με τα μεγάλα μαύρα ράσα
άντε βγάλε από τα μάτια μας τα γράσα.
Και ας τελειώνουμε επιτέλους με τα τάματα
στο κεφάλι μας κρυμμένα όλα τα θαύματα
με τους σάπιους ούτε στιγμή απ τη ζωή μας
που μια την έχουμε να ναι δική μας
όσο για το θέμα μου ας το διευθετήσουνε
έτσι για φόρο τιμής ας μ αφορίσουνε
κι όταν ψοφήσω μη με διαβάσουνε
οι φίλοι μου οι αριστεροί απ τη ζήλια τους να σκάσουνε.
Ω, μεγάλα μαύρα ράσα
Χρυσοί σταυροί και πετραχήλια
Ω, στα μάτια μας τα γράσα
και οι προσευχές στα χείλια.
Ω, μεγάλα μαύρα ράσα σας πληρώνουμε όλοι φέσι
Τον Ιούδα τον μπαγάσα τη δουλειά άφησε στη μέση
Μουσική: Active Member - Στίχοι: B.D. Foxmoor
Στιγμιότυπα από την εκδήλωση για την ΥΠΑΤΙΑ την Αλεξανδρινή.
Από τώρα κάθε χρόνο η ημέρα που είναι αφιερωμένη στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ και στα ΓΡΑΜΜΑΤΑ,θα τιμάται σε ΟΛΗ την ΕΛΛΑΔΑ.
Η ΥΠΑΤΙΑ η Αλεξανδρινή,η φιλόσοφος,αυτή η τραγική ΕΛΛΗΝΙΔΑ,η κατακρεουργημένη από το απάνθρωπο τέρας του εβραιοχριστιανισμού που λεγόταν Κύριλλος και την ρασοφορεμένη αγέλη του,ΘΑ ΤΙΜΑΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ.--------------------------------------------------------------
ΥΠΑΤΙΑ Η ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΗ: Φωτογραφικό υλικό της εκδήλωσης στο ΗΛΕΚΤΡΑ ΠΑΛΑΣ
Δημοσιεύθηκε από 12thespis στο Φεβρουαρίου 6, 2009
Μετά από 1594 χρόνια, τιμάται η μάρτυς του ελληνισμού
Υπατία η Αλεξανδρινή.
Από τούδε και στο εξής, η Ημέρα η αφιερωμένη στην ελληνική Παιδεία και στα ελληνικά Γράμματα αποκτά περιεχόμενο και ταυτότητα. Από τούδε και στο εξής, η Ημέρα η αφιερωμένη στην ελληνική Παιδεία και στα ελληνικά Γράμματα θα τιμάται σ’ όλη την Ελλάδα με αναφορά στην Υπατία την Αλεξανδρινή.
Η εκδήλωση στην Θεσσαλονίκη πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του ξενοδοχείου ΗΛΕΚΤΡΑ ΠΑΛΑΣ.
Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε ο ναύαρχος ε.α. κ. Αντώνιος Αντωνιάδης.
συνέχειαΤα ευρήματα περιμένουν Μουσείο και από τα Μουσεία διώχνουν επιστήμονες!!!!
Φυσικά για να βάλει κάποιον κολλητό του!!!!!
Φύγε εσύ,έλα εσύ!!!!!!Ω,Ελλάς το σάπιο κατάντημά σου!!!!!!
------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=10222&catid=26#10222
Εκατόν σαράντα χιλιάδες ευρήματα περιμένουν το μουσείο τους.
Εκατόν σαράντα χιλιάδες ευρήματα από ένα πάρα πολύ μεγάλο μητροπολιτικό κέντρο του αρχαίου κόσμου, την ίδια την Αθήνα, περιμένουν το μουσείο τους. Και δεν είναι μόνο αυτά.
Μαζί με τα όσα συγκέντρωσε η Γ' Εφορεία Αρχαιοτήτων Αθηνών, ανασκάπτοντας οικόπεδα ιδιωτών και πεδία μεγάλων έργων, είναι και όσα εντόπισε η σκαπάνη της Α Εφορείας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων Αττικής, αλλά και όσα συγκέντρωσε η Α' Εφορεία Νεότερων Μνημείων.
Πάντως, τουλάχιστον το κτιριολογικό πρόγραμμα του Αρχαιολογικού Μουσείου εγκρίθηκε προχθές από το Συμβούλιο Μουσείων.
Το Μουσείο, που έχει χωροθετηθεί στην Ακαδημία Πλάτωνος, ως συνέχεια του αρχαιολογικού άλσους, θα φιλοξενεί αρχαία με τη νομική έννοια του όρου, θα φτάνει δηλαδή μέχρι το 1830 οπότε η Αθήνα γίνεται η πρώτη πρωτεύουσα του ελληνικού κράτους.
Το συνολικό εμβαδόν του μουσείου θα είναι 16.700 τετραγωνικά μέτρα. Η προηγούμενη εκδοχή των 11.450 θεωρήθηκε -και ήταν- μικρή, έτσι η επιτροπή κατέθεσε νέα πρόταση με μεγαλύτερους χώρους εξυπηρέτησης κοινού (1.920 τετραγωνικά αντί για 940), μεγαλύτερη αίθουσα περιοδικών εκθέσεων (700 από 400 τετραγωνικά), διπλάσια αίθουσα εκπαιδευτικών προγραμμάτων (200 αντί 100) κ.ά.
Η έφορος της Γ' ΕΠΚΑ Νικολέτα Βαλάκου εξέφρασε τη μεγάλη αγωνία της Εφορείας Αθηνών για τα 140.000 ευρήματα από ανασκαφές, τονίζοντας στο συμβούλιο πως σύμφωνα με τα σχέδια, και ένα μεγάλο μέρος των αποθηκών θα είναι επισκέψιμο από το κοινό.
Η έγκριση ήταν ομόφωνη, πρέπει όμως το υπουργείο Πολιτισμού να φροντίσει ώστε το έργο να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ (κοινοτικό πλαίσιο στήριξης).
Το συμβούλιο μουσείων ενέκρινε επίσης τις μουσειολογικές προτάσεις για το Αρχαιολογικό Μουσείο Πέλλας και την επέκταση του Αρχαιολογικού Μουσείου Βόλου.
Το πρώτο αναμένεται να είναι έτοιμο μέχρι τον Ιούνιο, σύμφωνα με την έφορο Μαρία Λιλιμπάκη- Ακαμάτη. Ο Μέγας Αλέξανδρος (σε προτομή) θα «υποδέχεται» τους επισκέπτες, έχοντας δίπλα του έναν χάρτη του βασιλείου που ο ίδιος δημιούργησε. Το μουσείο θα παρουσιάζει τα ευρήματα της Πέλλας. Η επέκταση του μουσείου Βόλου θα είναι έτοιμη με το τέλος της άνοιξης.
Στο μεταξύ, νέα καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του Αρχαιολογικού Μουσείου Πάτρας προκύπτει ύστερα από την αντικατάσταση του προέδρου της επιστημονικής επιτροπής, Νίκου Παπαδόπουλου (ο κ. Σαμαράς ζήτησε την παραίτησή του), δύο μόλις μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων του. Ο στόχος που είχε τεθεί, να πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια εντός του καλοκαιριού, προκειμένου να προλάβει την τουριστική περίοδο, μοιάζει μακρινός.
Το θέμα έφερε στη Βουλή με ερώτησή του προς τον υπουργό Πολιτισμού Αντώνη Σαμαρά ο βουλευτής Αχαϊας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Τσούκαλης.
ethnos.gr
Με κάθε τρόπο συνεχίζουν τη Γενοκτονία των Αρμενίων οι Μογγολότουρκοι.
------------------------------------------------------------------------------
http://kostasxan.blogspot.com/2009/02/blog-post_3631.html
Τούρκος στρατηγός εμπλέκεται σε σχέδιο δολοφονίας Αρμενίων
Σάλος έχει ξεσπάσει στην Τουρκία
Ο εν ενεργεία αρχηγός ΓΕΕΘΑ της Τουρκίας, Ιλκέρ Μπασμπούγ. Ο συλληφθείς για προετοιμασία σειράς δολοφονιών εναντίον Αρμενίων της Τουρκίας, ανώτερος αξιωματικός της αστυνομίας, Ιμπραήμ Σαχίν, δήλωσε στον εισαγγελέα ότι ο Μπασμπούγ ήταν ενήμερος για τις σχεδιαζόμενες δολοφονίες.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Ραντικάλ, που αναδημοσιεύουν σήμερα αρκετές τουρκικές εφημερίδες σήμερα, ο πρώην υποδιοικητής του Τμήματος Ειδικών Επιχειρήσεων της Τουρκικής Αστυνομίας, Ιμπραήμ Σαχίν, στην πολυσέλιδη κατάθεσή του στον εισαγγελέα έδωσε στοιχεία και λεπτομέρειες για την κατάσταση S-1 που βρέθηκε στο σπίτι του, κατά τη διάρκεια της σύλληψής του από τις αρχές ασφαλείας.
Ο Σαχίν δήλωσε ότι το τουρκικό κράτος τον επέλεξε ως επικεφαλής της νέας αντιτρομοκρατικής μονάδας που θα λειτουργούσε άτυπα, υπό την υψηλή κάλυψη των αρχών του κράτους. Συγκεκριμένα, ο Σαχίν...είπε:
"Αν δεν συλλαμβανόμουν, στις 12 Ιανουαρίου θα γινόταν η τελετή της ορκομωσίας μου στο ΓΕΕΘΑ".
Ο Σαχίν δήλωσε στην κατάθεσή του ότι άρχισε να στρατολογεί τα μέλη της νέας αντιτρομοκρατικής μονάδας από τους κόλπους της τουρκικής αστυνομίας μετά από εντολή που έλαβε από τον Διευθυντή Ενημέρωσης του ΓΕΕΘΑ, ταξίαρχο Μετίν Γκιουράκ (Metin Gürak).
Όσον αφορά τον κατάλογο με τα υποψήφια θύματα της αντιτρομοκρατικής ομάδας, ο Σαχίν είπε:
"Συναντηθήκαμε στο ΓΕΕΘΑ. (...) τους εξηγούσα τις προετοιμασίες και τις εργασίες που έκανα. Και εκείνοι μου έδιναν οδηγίες, λέγοντάς μου 'ετοίμασε αυτό, κάνε εκείνο'".Με βάση τις τηλεφωνικές συνομιλίες που κατέγραψε η τουρκική αστυνομία, ο Σαχίν επικοινώνησε στις 13 Νοεμβρίου 2008 με τον ανθυπολοχαγό Taylan Özgür Kırmızı (έχει συλληφθεί και βρίσκεται έγκλειστος στις φυλακές), διοικητή του λόχου στρατοχωροφυλακής της πόλης Ρεσάντιε του νομού Σεβάστειας, που κατοικείται κυρίως από αλεβίτες και ελάχιστους Αρμένιους και του έδωσε οδηγίες για τη συγκρότηση του στρατιωτικού σκέλους της αντιτρομοκρατικής μονάδας που θα δρούσε εκτός νόμου.
Ο Σαχίν, στην καταγραφείσα τηλεφωνική συνομιλία είπε στον ανθυπολοχαγό Kırmızı τα εξής:
"Ο στρατηγός Μπουγ είναι ενήμερος. Τα άτομα που θα επιλεγούν πρέπει να είναι απολύτως έμπιστα".
Ο εισαγγελέας Zekeriya Öz, που διενεργεί την ανάκριση για την υπόθεση ΕΡΓΕΝΕΚΟΝ, εξετάζοντας τον προφυλακισμένο Ιμπραήμ Σαχίν τον ρώτησε:
"Τί εννοείτε όταν λέτε στη συνομιλία σας ότι ήξερε ο Μπουγ";
Απαντώντας ο Σαχίν είπε:
"Ο ταξίαρχος Gürak μου ζήτησε να κάνω αυτές τις πράξεις, κατόπιν εντολής του στρατηγού Μπασμπούγ. Και γω με τη σειρά μου μεταβίβασα τις εντολές στον ανθυπολοχαγό Özgür Kırmızı".
Από InfognomonPolitics