09 Μαρτίου 2009

Ο Αντώνης Σαμαράς στην Αρχαία Ολυμπία!!!!!!!!!!!

Ο Αντώνης ώρες-ώρες μας ξαφνιάζει!!!!!
..................

------------------------------------------------------

Επίσκεψη Σαμαρά στην Αρχαία Ολυμπία και τον Κρόνιο Λόφο

Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Μαρτίου 9, 2009



Όταν όλοι έχουν ξεχάσει την Αρχαία Ολυμπία, ο Αντώνης Σαμαράς, υπουργός Πολιτισμού σήμερα, φαίνεται όχι μόνο ότι έχει μνήμη, αλλά γνωρίζει πολλά περισσότερα για τον τόπο.
Σε μερικούς μήνες είναι η Αφή της Ολυμπιακής Φλόγας για τους χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες στο Βανκούβερ, μία εκδήλωση εξαιρετικά σημαντική τόσο σε Ολυμπιακό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο προβολής της Ελλάδας. Για το λόγο αυτό αποφάσισε να πάει μέχρι την Αρχαία Ολυμπία, κοιτίδα τους Ολυμπισμού να δει τα έργα αποκατάστασης αλλά και να ενημερωθεί για τις επιπλέον εργασίες.
Εκτός από το μουσείο που δεν σώθηκε την τελευταία στιγμή από τη μεγάλη φωτιά του Αυγούστου του 2007, βρέθηκε και στον Κρόνιο Λόφο.
Είναι – θυμάστε – ο λόφος που βρίσκεται απέναντι από το αρχαίο στάδιο και τα μνημεία (τα χωρίζει ένας δρόμος 4 μέτρων) εκεί όπου «κάηκαν μόνο μερικά δέντρα» όπως είχε πει ο Γιώργος Βουλγαράκης υπουργός Πολιτισμού τότε, αποδεικνύοντας ότι δεν έχει ιδέα για την ιστορικότητα του λόφου.

Τα όσα έχουν γίνει με τη δενδροφύτευση του 2008 έχουν πάει πολύ καλά, αν και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να γίνουν συγκρίσεις με την προ της πυρκαγιάς κατάσταση του περιβάλλοντος. Ίσως σε 50 χρόνια να έχουν φτιάξει τα πράγματα, όμως ο λόφος εξακολουθεί να είναι «γυμνός» όπως δείχνει και η επάνω φωτογραφία.
Ένας λόφος που δεν φαινόταν καν από το μνημείο που είναι θαμμένη η καρδιά του Πιερ Ντε Κουμπερτέν.
Παρόλα αυτά θα πρέπει να παραδεχθούμε ότι έχει γίνει πρόοδος.
Πρόοδος όμως θα πρέπει να γίνει και από την ΕΟΕ σε μερικά διοικητικού χαρακτήρα θέματα, μιας και η περιοχή ανήκει σε αυτήν. Μπορεί να είναι η έδρα της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας, όμως ανήκει στην ΕΟΕ.
Το πρώτο που θα έπρεπε να κάνει είναι να διατάξει έστω και τώρα με αρκετή καθυστέρηση έρευνα για να διαπιστώσει τους λόγους που ή δεν λειτούργησε καθόλου το σύστημα πυρόσβεσης ή υπολειτούργησε, αν και δαπανήθηκαν περίπου 2 εκατ. ευρώ πριν από το 2004 για την προστασία του χώρου.
Επίσης θα πρέπει να διερευνήσει ακόμα και τυχόν ποινικές ευθύνες μελών της σχετικά με την ασφάλεια των εγκαταστάσεων της προηγούμενης διοίκησης και τέλος να μάθει που πήγαν τα 2 εκατ. ευρώ που έδωσε η Coca-Cola για την αποκατάσταση του χώρου και άλλες εταιρίες στην ΕΟΕ.

Να μάθει η νέα διοίκηση, αλλά και εμείς αν έπιασαν… τόπο.
Η καταστροφή της Αρχαίας Ολυμπίας δεν ήταν ένα δικό μας θέμα. Για καιρό αποτέλεσε μεγάλο θέμα στη διεθνή ειδησεογραφία, ενώ κάθε δύο χρόνια που ανάβει η Ολυμπιακή Φλόγα οι ξένοι ανταποκριτές θα αναφέρουν τα όσα έγιναν εκεί το καλοκαίρι του 2007.
Εκτός λοιπόν από την Ακαδημία που έχει σύστημα πυροπροστασίας που θα πρέπει να ελέγχεται και να δοκιμάζεται κάθε χρόνο το ίδρυμα «Σπύρος Λάτσης» θα δαπανήσει 1,5 εκατ. ευρώ για την επέκτασή του, στους αρχαιολογικούς χώρους και το μουσείο.

http://greek-olympics.blogspot.com/

Και η απάντηση στο ΣΚΑΪ και στα..."εξαπτέρυγά του"!!!!!Περί εθνολογικών ορίων του Ελληνισμού!!!

---------------------------------------------

Τὰ ἐθνολογικὰ ὅρια τοῦ Ἑλληνισμοῦ

Μαρτίου 9, 2009 at 2:34 μμ (ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ)

Ὁ ἄνθρωπος γεννᾶται σὲ συγκεκριμένο περιβάλλον, φυσικὸ καὶ ἀνθρώπινο. Ἀνθρώπινο περιβάλλον εἶναι βεβαίως ὄχι μόνον ἡ οἰκογένειά του, οἱ γονεῖς του καὶ οἱ ἄμεσοι ἢ ἀπώτεροι προπάτορές του∙ ἀλλὰ καὶ ὁ εὐρύτερος κύκλος τῆς ἐθνικῆς κοινότητος, εἰς τὴν ὁποίαν ἐκ καταγωγῆς ἀνήκει. Αὐτὸ εἶναι αὐτονόητο, ἀφοῦ μέσα εἰς τὸν κύκλον αὐτὸν σύρει ὁ ἄνθρωπος τὰ πρῶτα του βήματα ζωῆς, μέσα εἰς αὐτὸν ἀναπτύσσεται καὶ μεγαλώνει, ἀπὸ τὴν ἀναστροφή του αὐτὴν ἀντλεῖ τὶς κάθε λογῆς ἐμπειρίες τῆς ζωῆς καὶ κυρίως ὁ πνευματικὸς καὶ ψυχικός του κόσμος διαμορφώνεται καὶ πλουτίζεται πρὸ παντὸς ἀπὸ τὰ ἀνεκτίμητα βιώματα, ζωντανὰ ἀληθινὰ κύτταρα ζωῆς, τῆς ἐθνικῆς του κοινότητος, ὄχι μόνον τοῦ ἐνεστῶτος χρόνου, - περιορισμός, ποὺ θὰ συνεπέφερε διανοητικὴ καὶ πνευματικὴ ἀναπηρία, - ἀλλὰ μέσα στὸ διάβα τῶν αἰώνων, ἀπὸ τὶς πρῶτες της καταβολὲς καὶ μέχρι σήμερα.

Ὼς συνειδητοὶ Ἕλληνες, καὶ διὰ νὰ διατηρήσουμε ἀκριβῶς τὴν ἀκεραιότητα τῆς ἐθνικῆς μας αὐθυπαρξίας, ἔχουμε ἔτσι ἀνάγκη καὶ χρέος νὰ ἀτενίζουμε τὴν πραγματικότητα αὐτοῦ τοῦ ἀνεσπέρου φωτὸς καὶ μεγαλείου, ποὺ λέγεται Ἑλληνισμός, συνειδητοποιοῦντες τὶς ἀληθινὲς διαστάσεις τῆς ἱστορικῆς του παρουσίας έδῶ εἰς τὴν νοτιοανατολικὴ γωνιὰ τῆς Εὐρώπης καὶ τὴν ἀνατολικὴ λεκάνη τῆς Μεσογείου.

Ἑλληνισμὸς μέχρις ἀκόμη καὶ τῶν πρώτων δεκαετιῶν τοῦ αἰῶνος, ποὺ μόλις συνεπληρώθη, ἀπετέλει τὴν ἀπὸ κάθε ἄποψι, κυρίως πνευματικὴ καὶ πολιτιστική, σὲ ἱκανὸ δὲ βαθμὸ καὶ πληθυσμιακή, κυριαρχοῦσα δύναμι εἰς τὴν γεωγραφική μας περιοχή: καὶ εἰς τὰ Βαλκάνια, νοτίως νοητῆς γραμμῆς διηκούσης διὰ τῆς ὁροσειρᾶς τοῦ Αἵμου, καὶ εἰς τὴν Μικρὰν Ἀσίαν, κυρίως τὰ δυτικὰ παράλιά της, μὲ ἀνθοῦσαν τὴν παρουσίαν του καὶ νοτιώτερον, ἰδίως μάλιστα εἰς τὴν Αἴγυπτον, ὥστε ὄχι ἀδικαιολογήτως νὰ γίνεται λόγος περὶ τῆς «καθ’ ἡμᾶς Ἀνατολῆς».

συνέχεια:

http://ellas2.wordpress.com/

----------------------------------------------

Οι χάρτες του ΣΚΑΪ και τα εσκεμμένα..."λάθη";

Ο ΣΚΑΪ,που τάχα κόπτεται για το...περιβάλλον,γενικώς,είναι δυνατόν να κάνει τέτοια "λάθη";;;Το πρώτο που πρέπει να γνωρίζει κάποιος που νοιάζεται για τη...φύση,είναι να ξέρει ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ!!!!!Που είναι τα βουνά,οι θάλασσες,τα ποτάμια,τα νησιά και τα...σύνορα!!!!Ποιές είναι οι ΗΠΕΙΡΟΙ,πως λέγονται,από ποιούς ΛΑΟΥΣ κατοικούνται και τα...λοιπά!!!!!!!
Τα παρακάτω βίντεο αποκαλύπτουν ότι τα καλά παιδιά του συγκεκριμένου σταθμού είναι σκράπες!!!!!!!Ή μήπως είναι...ξεφτέρια(εξαπτέρυγα);;;;;;;;;;;
-------------------------------------------------------------------

http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=10781&catid=41#10781
---------------------------------------------------------------




Chemtrails.Μας ψεκάζουν κάθε μέρα,για το καλό μας!!!!

Έλα ρε παιδιά,τι κάνετε έτσι!!!!Φταρνιζόσκονη μας ψεκάζουν.....
Γιατί δεν ρωτάτε την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας;
Ή για πιο σίγουρα την Υπουργάρα...τον Χατζηγάκη,τώρα που έχει και τα πάνω του λόγω Ολυμπιακής!!!!!!Αυτός ξέρει ΣΙΓΟΥΡΑ!!!!!!!Ακόμα και πόσα κουνούπια έχουν μείνει για τους επόμενους...ψεκασμούς!!!!!!!
-------------------------------------------------------------------
http://ellhnkaichaos.blogspot.com/

Μπήκαμε σε ένα chemtrail plane-δείτε τι ανακαλύψαμε



μία φώτογραφία προλάβαμε να τραβήξουμε και αξίζει όσο χίλιες λέξεις...τελικά μέχρι και για τον καλοπισμό μας ενδιαφέρονται.Και εμείς τους παρεξηγήσαμε!!!!






(κάντε κλικ στη φώτο)





08 Μαρτίου 2009

Γιατί δεν τίθενται σε εφαρμογή οι διατάξεις του Διεθνούς Δικαίου για το Αιγαίο;;

Απλά,γιατί εμείς δεν έχουμε ηγέτες με...αχαμνά!!!!!
Λέμε εμείς......
-------------------------------------------------------
email από:
http://www.epikairo.gr/

Αιγαίο: Μία απεριποίητη πληγή του Ελληνικού κράτους. Ως πότε;

10-Ιαν-2009 Απο Eύη Βαγιάτη

-Όταν ήμουν στο Πανεπιστήμιο και ασχολήθηκα με το Διεθνές Δίκαιο και ειδικά με όλο αυτό το story Ελλάδα-Τουρκία (δίκαιο θάλασσας) και κατάλαβα τί ακριβώς γίνεται ή μάλλον δε γίνεται, απογοητεύτηκα πλήρως…
Το θέμα μπορεί να λυθεί εάν βρεθεί, απλούστατα, κάποιος που θα χει τα κότσια και τον τσαμπουκά να το κάνει
!

«Οι ενέργειες αυτές της Τουρκίας παραβιάζουν κατάφωρα το Διεθνές Δίκαιο και επιβαρύνουν τις προσπάθειες που καταβάλλονται για τη βελτίωση των ελληνοτουρκικών σχέσεων», δήλωσε η κυρία Ντόρα Μπακογιάννη μετά τις πρόσφατες παραβιάσεις του εναέριου χώρου της Ελλάδας από την πλευρά της Τουρκίας…
Τα λόγια της αυτά προκάλεσαν την οργή μου…γιατί; Μα για την κοροϊδία, για το παραμύθι που μας έχουν μάθει να πιπιλάμε σαν καραμέλα τόσα χρόνια… «αχ, αυτοί οι άτιμοι οι Τούρκοι, παραβιάσεις επί παραβιάσεων κλπ., κλπ.»…
Και γιατί δεν κάνει κάτι η Ελλάδα να διασφαλίσει τα όρια του εναέριου χώρου της ή να οριοθετήσει επιτέλους την αιγιαλίτιδα ζώνη της;
Γιατί δεν τίθενται επιτέλους σε εφαρμογή οι διατάξεις του Διεθνούς Δικαίου;

Υπάρχει κάποιος που μπορεί να δώσει απαντήσεις; …
...συνέχεια:
http://www.epikairo.gr/?p=9272

-----------------------------------

"...αγάπη που σε λέγαν Αντιγόνη..."

Η εξήγηση εδώ:
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&Itemid=32&func=view&id=126&catid=27
Παρακαλώ σημειώστε ότι άν και δεν φαίνονται τα κουμπιά προσθήκης emoticon και φατσούλες μπορείτε πάντα να τα χρησιμοποιείτε

Το «χαρτί» της αρμενικής γενοκτονίας .

Άμεσου ενδιαφέροντος για εμάς τους Έλληνες το ζήτημα,επειδή μαζί με την ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ των Αρμενίων,έγινε ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ και των Ελλήνων(φυσικά Έλληνες είναι και οι Πόντιοι που κακώς κάκιστα κάποιοι ανεγκέφαλοι τους ξεχωρίζουν!!!!).

Στην παρακάτω ιστοσελίδα ψηφίστε ΝΑΙ για την Αρμένικη ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
http://www.msnbc.msn.com/id/21253084

Εντέχνως,έχουν κάνει οργανωμένη επίθεση(στην ψηφοφορία) οι Τούρκοι και σίγουρα αυτοί που τους υποστηρίζουν,για να χρησιμοποιηθεί το ενδεχομένως ΟΧΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΜΙΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ,ως εργαλείο για ΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ από τις Η.Π.Α.,της ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ των Αρμενίων,άρα και καμιάς άλλης ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ!!!!!!

-----------------------------------------------------------
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=10752&catid=90#10752

Το «χαρτί» της αρμενικής γενοκτονίας
.
Χρησιμοποιείται για να αμβλύνει τις τουρκικές επικρίσεις κατά των ΗΠΑ και του Ισραήλ
Του ανταποκριτή μας στην Κωνσταντινουπολη Αλεξανδρου Μασσαβετα
Σοκαριστικό, αλλά αληθές: η τραγωδία του συστηματικού αφανισμού ενάμισι εκατομμυρίου Αρμενίων το 1915 από τον οθωμανικό στρατό και Τούρκους και Κούρδους ατάκτους έχει μετατραπεί σε όπλο διπλωματικών παιγνίων. Διαβάζοντας τον τουρκικό και ισραηλινό Τύπο και μιλώντας με αναλυτές και διπλωμάτες στο τρίγωνο Τουρκία - Ισραήλ - ΗΠΑ αμέσως αντιλαμβάνεται κανείς πώς διάφοροι «κύκλοι» προτίθενται να χρησιμοποιήσουν το «χαρτί» της αρμενικής γενοκτονίας για να «συνετίσουν» την Τουρκία. Οι ίδιοι «κύκλοι» υπόσχονται να καταβάλουν κάθε προσπάθεια προκειμένου να «ενταφιασθεί» η αναγνώριση της Γενοκτονίας από το αμερικανικό Κογκρέσο εφόσον η Τουρκία «πράξει τα δέοντα».
Η επίθεση στον Πέρες
Συνήθως, η όλη συζήτηση εκτινάσσεται στην επικαιρότητα καθώς πλησιάζει η επέτειος της σύλληψης των Αρμενίων διανοουμένων της Κωνσταντινούπολης στις 24 Απριλίου 1915. Θεωρείται από τους απανταχού Αρμενίους η απαρχή ενός κύκλου βιαιοτήτων και εθνικού αφανισμού. Φέτος, ωστόσο, οι σχετικές συζητήσεις άρχισαν νωρίτερα. Αιτία, η πρωτοφανής αντι-ισραηλινή έκρηξη του Τούρκου πρωθυπουργού στο Νταβός τον Ιανουάριο. Τούρκοι και Αμερικανοί αναλυτές προειδοποιούσαν ότι η προσβολή θα είχε σοβαρό αντίκτυπο στις τουρκοϊσραηλινές σχέσεις. Τη φραστική επίθεση του Ερντογάν θα την πληρώσει η Τουρκία ακριβά: το Ισραήλ και η εβραϊκή διασπορά και οργανώσεις στις ΗΠΑ θα άρουν την παραδοσιακή τους στήριξη στις τουρκικές προσπάθειες να μπλοκάρουν ένα ψήφισμα αναγνώρισης της Γενοκτονίας στο Κογκρέσο.
Ο έγκυρος Ομέρ Τάσπιναρ, ερευνητής του Brookings Institute στη Ουάσιγκτον, υπήρξε από τους πρώτους που έκρουε τον κώδωνα του κινδύνου. Ο Τάσπιναρ επισημαίνει ότι «το Αρμενικό Ζήτημα» θα αποτελέσει πεδίο αντεπίθεσης Ισραηλινών και Αμερικανοεβραίων, που προσβλήθηκαν ανεπανόρθωτα από τον χείμαρρο προσβολών του Τούρκου πρωθυπουγού. Ο Τάσπιναρ τονίζει αυτό που όλοι γνωρίζουμε, ότι στο παρελθόν το εβραϊκό λόμπι στις ΗΠΑ έπαιξε καταλυτικό ρόλο στο μπλοκάρισμα των αρμενικών προσπαθειών να περάσουν ψήφισμα αναγνώρισης στο αμερικανικό Κογκρέσο στο παρελθόν. Ταυτόχρονα, η Ισραηλινή διπλωματία ενορχήστρωνε εκστρατείες υποστήριξης των θέσεων άρνησης που προπαγανδίζει το τουρκικό κράτος.
Ο Τάσπιναρ σημειώνει ότι το εβραϊκό και ισραηλινό λόμπι στις ΗΠΑ είχε αγανακτίσει με τον Eρντογάν πολύ πριν από το Νταβός. Ο πρωθυπουργός και ο υπουργός Εξωτερικών Αλί Μπαμπατζάν είχαν προβεί σε επανειλημμένες δηλώσεις καταδίκης της επιχείρησης στη Γάζα, σε τόνο τόσο έντονο ώστε να δίνουν την εντύπωση ότι η στρατηγική συνεργασία Τουρκίας - Ισραήλ πνέει τα λοίσθια. Η τουρκική πρεσβεία στην Ουάσιγκτον βομβαρδίστηκε με επιστολές διαμαρτυρίας εβραϊκών οργανώσεων. Ο Τάσπιναρ βλέπει στο κλίμα που έχει δημιουγηθεί την απόδειξη ότι τα παραδοσιακά φιλοτουρκικά λόμπι των ΗΠΑ δεν πρόκειται φέτος να αγωνιστούν κατά μιας πρωτοβουλίας της αμερικανικής πλευράς για ψήφισμα αναγνώρισης στο Κογκρέσο.
Δέσμευση Ομπάμα
Τόσο ο Τάσπιναρ όσο και διπλωματικές πηγές σε Ουάσιγκτον και Αγκυρα εκτιμούν ότι η αναγνώριση της Γενοκτονίας δεν είναι πλέον αποκλειστικά αρμενική υπόθεση. Ο πρόεδρος Ομπάμα, σε αντίθεση με τον προκάτοχό του, είναι «ένας διανοούμενος που ενδεχομένως είχε σχηματίσει άποψη για το Αρμενικό πολύ πριν ριχθεί στην κούρσα της διεκδίκησης». Ο Ομπάμα είχε δεσμευθεί προεκλογικά να προωθήσει την αναγνώριση της Γενοκτονίας, κάτι που είχε προκαλέσει νευρικότητα στην Τουρκία. Το ζήτημα, βέβαια, είναι πώς ο νέος πρόεδρος θα σταθμίσει το όφελος από την εκπλήρωση της προεκλογικής του εξαγγελίας με το ενδεχόμενο κόστος ενός ψηφίσματος ή ενός προεδρικού λόγου με την «απαγορευμένη λέξη Γενοκτονία» στις τουρκοαμερικανικές σχέσεις.
Αμερικανικές εφημερίδες δημοσίευσαν απόψεις αναλυτών που εξέφραζαν τη «φρίκη» τους με τη στάση του Eρντογάν στο Νταβός, βλέποντας στα λόγια του τον εξισλαμισμό της Τουρκίας και την απομάκρυνσή της από το δυτικό στρατόπεδο. Με γλώσσα που δεν άφηνε περιθώρια αμφιβολίας, καλούσαν την Τουρκία να αποκαταστήσει τις σχέσεις της με το Ισραήλ, να ανοίξει τα σύνορα με την Αρμενία ως πρώτο βήμα προς αναγνώριση και να αναλάβει πρωτοβουλίες επίλυσης του Κυπριακού. Κάποιοι Τούρκοι αναλυτές είδαν απειλητικό τόνο στα δημοσιεύματα αυτά. Αλλοι αναρωτήθηκαν εάν το Ισραήλ θα μπορούσε να αντεπιτεθεί, περνώντας στην Κνεσέτ ψήφισμα αναγνώρισης της Αρμενικής Γενοκτονίας.
Το μήνυμα Μίτσελ
Δεν είναι η πρώτη φορά που η αρμενική γενοκτονία χρησιμοποιείται ως όχημα εκβιασμού για να αμβλύνει τις τουρκικές επικρίσεις κατά της πολιτικής των ΗΠΑ και του Ισραήλ. Οταν στελέχη της τουρκικής κυβέρνησης χαρακτήριζαν τις επιχειρήσεις των Αμερικανών στρατιωτών στη Φελούτζα «Γενοκτονία», ο τότε Αμερικανός πρέσβης Ερικ Εντελμαν υπενθύμιζε πως «αν πρόκειται να μιλήσουμε για γενοκτονίες, έχουμε και εμείς κάτι να πούμε». Ηδη αναλυτές στην Τουρκία προσπαθούν να φανταστούν την τουρκική απάντηση σε ενδεχόμενο ψήφισμα αναγνώρισης του Κογκρέσου: κλείσιμο της βάσης του Ιντσιρλίκ για τους Αμερικανούς, πιο έντονο φλερτ με τη Χαμάς και το Ιράν.
Οι ανησυχίες ότι το «χαρτί της αναγνώρισης της Γενοκτονίας» μπορεί να χρησιμοποιηθεί από ΗΠΑ και Ισραήλ για να κάψει τον Eρντογάν είναι υπερβολικές. Τα μηνύματα που κόμισε στην Αγκυρα ο ειδικός απεσταλμένος των ΗΠΑ για το μεσανατολικό Ρόμπερτ Μίτσελ δεν είχαν ίχνος εκβιασμού. Καλούσαν την Τουρκία να επαναλάβει τις μεσολαβητικές της πρωτοβουλίες στη Μέση Ανατολή, ενώ επιβεβαίωναν τη σημασία που έχει για τις ΗΠΑ. Σε δηλώσεις του ο Eρντογάν σημείωνε ότι σε τηλεφωνική του επικοινωνία με τον Ομπάμα «μίλησαν και για το Αρμενικό», χωρίς να δώσει λεπτομέρειες.
Από ισραηλινής πλευράς, δεν υφίσταται διάθεση προώθησης των αρμενικών θέσεων. Παρά την αντίδραση σημαντικού μέρους της φιλελεύθερης ισραηλινής διανόησης, οι περισσότεροι Ισραηλινοί θέλουν να διατηρήσουν το «μονοπώλιο» επί των εννοιών της Γενοκτονίας και του Ολοκαυτώματος. Η προώθηση των αρμενικών θέσεων ως χαρτί εκβιασμού κατά της Τουρκίας θα υποθήκευε το ηθικό αυτό μονοπώλιο. Πρόσφατη πρωτοβουλία, εξάλλου, της προοδευτικής διανόησης να περάσει ψήφισμα αναγνώρισης της Αρμενικής Γενοκτονίας στην Κνεσέτ απέτυχε. Μία πιο ορθολογική αντίρρηση σε τυχόν εκβιασμούς αναγνώρισης περιείχε πρόσφατο κύριο άρθρο στην έγκυρη ισραηλινή «Α - Ερετς».
Η εφημερίδα προτρέπει τις ισραηλινές αρχές να μην προβούν σε μία κυνική επίκληση της ηθικής, σαν εκείνη του Eρντογάν στο Νταβός (ο πρωθυπουργός μιας χώρας με τη φωλιά της… τόσο λερωμένη τόλμησε να παραδώσει μάθημα ηθικής στο Ισραήλ). Επισημαίνοντας ότι το υπουργείο Εξωτερικών του Ισραήλ απείλησε την ενδεχόμενη αναγνώριση της Αρμενικής Γενοκτονίας, η εφημερίδα τόνισε ότι μία απόφανση περί του πώς θα πρέπει να χαρακτηρισθούν οι σφαγές του 1915 αποτελεί ζήτημα ηθικό. Επιβάλλει την εξέτασή τους σε ουδέτερο χρόνο. Οποιαδήποτε υπόνοια μιας τέτοιας εξέτασης από το Ισραήλ ή το εβραϊκό λόμπι τη στιγμή αυτή μόνο το νόημα της απειλής κατά της Τουρκίας συνεπάγεται. Μιας φθηνής απειλής, μιας πολιτικής μανούβρας που υποτιμά και ευτελίζει το μέγεθος της αρμενικής τραγωδίας, το δράμα των νεκρών και των απογόνων των επιζώντων του 1915
http://www.kathimerini.gr/ Kυριακή, 8 Mαρτίου 2009

Κυριακή της Ορθοδοξίας και τα 7 αναθέματα.

[7. Τοις λέγουσιν, ότι οι των Ελλήνων σοφοί και πρώτοι των αιρεσιαρχών, οι παρά των επτά Αγίων και Καθολικών Συνόδων, και παρά πάντων των εν Ορθοδοξία λαμψάντων Πατέρων αναθέματι καθυποβλήθέντας, ως αλλότριοι της Καθολικής Εκκλησίας δια την εν λόγοις αυτών κίβδηλον και ρυπαράν περιουσίαν κρείττονες εισί κατά πολύ, και ενταύθα, και εν τη μελλούση κρίσει, και των ευσεβών μεν και ορθοδόξων ανδρών, άλλως δε κατά πάθος ανθρώπινον ή αγνόημα πλημμελησάντων ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ.]

-----------------------------
Εμείς τι πρέπει να κάνουμε τώρα;;
Τους επιστρέφουμε τα ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ,πολλαπλασιαζόμενα επί τα χρόνια της ύπαρξής τους.Ανάθεμα τρις εκείνοι;
Ανάθεμα την ώρα και τη στιγμή ΧΙΛΙΕΣ ΕΞΑΚΟΣΙΕΣ ΔΕΚΑΤΡΙΣ ΕΜΕΙΣ!!!!!
Διότι δεν γίνεται να αναθεματίζουν και να υβρίζουν ελεύθερα αυτοί και εμείς να τους χαϊδεύουμε!!!!!!!
ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΣΦΑΞΑΝ ΚΑΙ ΓΚΡΕΜΙΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΙΩΝΕΣ ΧΙΛΙΟΥΣ ΤΡΕΙΣ!!!!!!!
------------------------------------------------------------
http://olympia.gr/2009/03/08/anathema/

…Το “βασιλεύσι” αφαιρέθηκε. Αυτά γιατί παραμένουν;

Έκσυγχρονισμός στην εκκλησία όπως ευαγγελίζονται πολλοί λειτουργοί της, δεν γίνεται με πολιτικάντικες δηλώσεις ή με κομματικές τοποθετήσεις. Κείμενα όπως τα 7 αναθέματα που γράφτηκαν σε μαύρες εποχές και δεν έχουν καμία σχέση με τη σύγχρονη πραγματικότητα πρέπει να αφαιρεθούν άμεσα. Η ύπαρξη της Ελληνικής Εκκλήσίας οφείλει να είναι ενωτική αλλά πρωτίστως να σέβεται τα χώματα στα οποία λειτουργεί.

Αλλιώς όλες οι δηλώσεις περί “προοόδου” και χαζοχαρούμενες προσθαφαιρέσεις τύπου “βασιλεύσι” είναι απλώς υποκριτικές γελοιότητες. Δείτε τα Αναθέματα: http://olympia.gr/2008/03/16/christian-anathema/

07 Μαρτίου 2009

Και το 1806,είχαν ΑΦΟΡΙΣΕΙ τους Κολοκοτρωναίους!!!!!Τα ΜΑΥΡΑ ΡΑΣΑ!!!!!!

Αυτό το άρθρο-σχόλιο του φίλου Λυκάονα,έχει τεράστια σημασία και το αναρτούμε γιατί είναι άλλη μία απόδειξη για το...πόσο "υποστήριξαν" τα ρασοφόρα τέρατα τους Έλληνες!!!!!Αυτοί οι συνεργάτες ΟΛΩΝ των ΚΑΤΑΚΤΗΤΩΝ της ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!!!!
---------------------------------------------------------------------------
Ο lykawn είπε...
http://lykawn.blogspot.com/

Δεν πρέπει να ξεχνάμε επίσης τον αφορισμό των κλεφτοκαπεταναίων το 1806. Δηλαδή οι Έλληνες και ειδικά οι Πελοποννήσιοι είναι δύο φορές αφορισμένοι από το Πατριαρχείο (τουλάχιστον δηλαδή γιατί πιθανόν να έχουν και άλλους από παλιότερα). Στον αγράμματο λαό τότε μέτραγαν πολύ αυτές οι ενέργειες. Γνωρίζει κανείς αν έχει άρει ποτέ η εκκλησία αυτές τις κατάρες;
Για το 1806 γράφει ο Θ. Κολοκοτρώνης:
Ἡ ἀναφορὰ τῶν Τούρκων συμφωνεῖ μὲ τὰς πληροφορίας τοῦ Καμπινέτου τῆς Γαλλίας, ὅτι νὰ χαλάσουν τοὺς Καπεταναίους, τοὺς λεγομένους κλέφτας, καὶ τοὺς Καπεταναίους τῶν καραβιῶν, διατὶ μία ἡμέρα ἠμποροῦν νὰ κάμουν ἐπανάστασιν. Τότε κάμνει ἕνα φερμάνι ὁ Σουλτάνος νὰ σκοτώσουν τοὺς κλέφτας. Ἀφοριστικὸ ἔρχεται τοῦ Πατριάρχου διὰ νὰ σηκωθεῖ ὅλος ὁ λαός, καὶ ἔτζι ἐκινήθηκεν ὅλη ἡ Πελοπόννησος, Τοῦρκοι καὶ Ρωμαῖοι, κατὰ τῶν Κολοκοτρωναίων. Τὸν Αὔγουστον ὑπῆγα εἰς Ζάκυνθον. Τὸν Σεπτέμβρη ἐβγῆκα ἔξω, καὶ Ἰανουάριον 1806 ἦλθε τὸ διάταγμα καὶ μᾶς ἐκυνήγησαν (1). Ὁ Πετιμεζᾶς, ὁ Γιαννιᾶς καὶ ὁ Ζαχαριᾶς ἦτον χαϊμένοι πρωτύτερα, καὶ εὑρέθηκα μὲ μόνον 150.

Κατά το κυνηγητό τους, ο αδερφός του προδόθηκε από καλόγερο.

Ὁ Γιάννης δὲν εὗρε τὸν φίλον του, ἐπῆγε εἰς τοὺς Αἰμυαλούς, μοναστήρι, τοῦ ἔδωκε ἕνας καλόγερος φαγὶ καὶ ἔπειτα ἐπῆγε, ἔδωσε εἴδησιν εἰς τοὺς Τούρκους, ἐπῆγαν, τὸν πολιόρκησαν εἰς τὸν ληνὸν καὶ τὸν ἐσκότωσαν.

Ο Γιάννης (Ζορμπάς) Κολοκοτρώνης με 5 συντρόφους του πολιορκήθηκε στο ληνό του μοναστηριού. Οι Τούρκοι έβαλαν φωτιά για να τους βγάλουν και χάθηκαν όλοι κατά την έξοδό τους. Ο Θοδωράκης είχε ορκιστεί να κάψει το μοναστήρι μόλις γυρίσει, αλλά τελικά τους χαρίστηκε. Σώζεται δημοτικό τραγούδι για το περιστατικό.

Καλόγερος εκλάδευε στης Αιμιαλούς τ' αμπέλια
κι οι κλέφτες τον αγνάντευαν από ψηλή ραχούλα
από μακριά τον χαιρετάν κι από κοντά του λένε
Ψωμί κρασί καλόγερε να φάν τα παλικάρια
Κοπιάστε απάνου στο ληνό να κάμετε λημέρι
Τήρα καλά καλόγερε να μη μας μαρτυρήσεις
σου κόβει ο Γιώργης τα μαλλιά κι ο Γιάννης το κεφάλι
Και κείνος πείσμα το 'βάλε, πολύ του 'κακοφάνει
τους άφησε και ξένοιασαν και πάει στη Δημητσάνα
ευθύς ντελάλη έβαλε σε τρεις μεριές στη χώρα
Μεσ' στο ληνό γιατάκιασα τους Κολοκοτρωναίους
μικροί μεγάλοι στ άρματα να πάμε για τους κλέφτες
Από μακριά τους έζωσαν κι από κοντά τους λένε
Εβγα Ζορμπά προσκύνησε μ' όλη τη συντροφιά σου
να σου χαρίσω τη ζωή και σεν' και τα παιδιά σου
Πως με περνάς Μπουλούμπαση, να βγώ να προσκυνήσω
που εγώ 'μ' ο Γιάννης ο Ζορμπάς κι αν σου βαστά ζυγώνεις
Δεν κόταγαν να πάν' κοντά τους έτρωγε το φίδι
Μα όσα φτερά και πούπουλα έχει η μαύρη η κότα
τόσα ντουφέκια πέφτανε μες στου ληνού την πόρτα.
Ρίξαν φωτιά μες' στο ληνό κουβάρια θειαφοκέρι
Πιάσαν οι κληματόβεργες κι ο Γιάννης τραγουδάει
Τώρα να δεις Μπουλούμπαση να ιδείς πως προσκυνάνε
δεν είναι μία δεν είναι δυό που σ έκαν' άνω κάτω
που σ' έκανα σαν το λαγό Μπουλούμπαση να τρέμεις
πολλές φορές τα γιόμισες πάλαι θα τα γιομίσεις
και το ντουφέκι τ άδειασε και κάνει ένα γιουρούσι
τρεις μπαταριές του ρίξανε και πέφτει λαβωμένος
και η φωτιά τον έζωσε και τ' άρματα δεν πιάνουν
του ρίχνουν κι άλλη μπαταριά και μούγκριζε σα λύκος.
Αφήνω γεια συντρόφοι μου με φάγαν οι μουρτάτες
Ο Θοδωρής αγνάντευε ψηλά 'πο την Κλεινίτσα
σήκω Φόρτο να φύγουμε στο Ζάκυνθο να πάμε
τι μας έζωσαν τα σκυλιά οι άπιστοι μουρτάτες.

Αυτά τα γράφω γιατί αν ψάξει κανείς στο ίντερνετ για την Ι.Μ. Αιμυαλών Δημητσάνας δεν μαθαίνει τίποτε από αυτά. Αλλά τέτοια, για παράδειγμα: "Σπουδαίο ήταν το έργο της Μονής Αιμυαλών στο πέρασμα των αιώνων. Προσέφερε σπουδαίες υπηρεσίες στα χρόνια της σκλαβιάς των Ελλήνων, αλλά και στον αγώνα για την απελευθέρωση του Έθνους. Είναι αρωγός στην καθημερινή δραστηριότητα των κατοίκων της περιοχής και συμμετέχει στη διάσωση και διάδοση του πολιτισμού." Μάλιστα διαφημίζουν και τον "Ληνό των Κολοκοτρωναίων" σαν αξιοθέατο, αντί να ντρέπονται!!

Ανήκε ο Χριστός στους Εσσαίους;;;;;

------------------------------------------------------
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=10718&catid=105#10718
Συνωμοσία; Ο Ιησούς, ο Ιώσηπος και οι Εσσαίοι.

Ο Χριστιανισμός άρχισε σαν μια μικρή αίρεση στην Ιουδαία, με μονό τοπική και πολύ περιορισμένη εμβέλεια. Από εκεί ο Χριστιανισμός θα εξαπλωνόταν στον υπόλοιπο κόσμο, με τη βοήθεια των Φαρισαίων και της ρωμαϊκής ολιγαρχίας τον πέρασαν στη Ρώμη και τον διεθνοποίησαν. Για να γίνει όμως αυτό εφικτό, έπρεπε ο δρόμος να είναι ανοικτός. Ο δρόμος όμως ήταν κλειστός και το μεγάλο εμπόδιο ήταν ο ελληνικός πολιτισμός και ορθολογισμός που κυριαρχούσε με τα πανεπιστήμια, τις βιβλιοθήκες κλπ. Γι αυτό λοιπόν έπρεπε να καταστραφεί και να ισοπεδωθεί. Και αυτό ακριβώς έγινε. Τι ρόλο έπαιξαν και ποιοι ήταν οι Εσσαίοι;
Τα Ευαγγέλια αλλά και όλη η βίβλος αναφέρουν Φαρισαίους, Σαδδουκαίους, Ζηλωτές, Ηρωδιανούς, Μαθητές του Ιωάννη του Βαπτιστή, πουθενά όμως δεν αναφέρουν Εσσαίους. Αυτό κάνει ιδιαίτερη εντύπωση, γιατί οι Εσσαίοι δεν ήσαν μόνο οι πολυάριθμοι κοσμοκαλόγεροι - αγρότες στο Qumran, αλλά, όπως μας πληροφορεί το χειρόγραφο της Δαμασκού, υπήρχαν Εσσαίοι παντρεμένοι με οικογένειες και σε άλλες περιοχές της Παλαιστίνης. Το ερώτημα γίνεται ακόμη οξύτερο: γιατί πουθενά στην Καινή Διαθήκη δεν αναφέρονται Εσσαίοι; Μήπως για τον ίδιο λόγο που ο Ιώσηπος δεν αναφέρει τον Ιησού, τον οποίο σαν προσωπικός φίλος του συμπατριώτη του Επαφρόδιτου ο οποίος είχε εκλεγεί προσωπικά από τον Ιησού σαν απόστολος γνωρίζει, αλλά καθώς και ο ίδιος ο Ιώσηπος υπήρξε ο διοικητής του φρουρίου στην Γαλιλαία, όχι μόνο κατά την διάρκεια της πολιορκίας αλλά πιο πριν, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι γνώριζε για τον Ιησού, του οποίου αργότερα θα γίνει ο μοναδικός αυτόπτης μάρτυς της προφητείας της καταστροφής της Ιερουσαλήμ, και θα την καταγράψει. Ξέρετε εσείς κανένα άλλο κείμενο ιστορικού (ή συγγραφέα της εποχής) που την καταγράφει;
Ο Ιώσηπος γνωρίζει και επαινεί στα έργα του τους Εσσαίους οι οποίοι μένουν κυρίως στο Κουμράν, 5 μόλις χιλιόμετρα από την περιοχή του Ιωάννη του Βαπτιστή. Ο Ιωάννης αλλά και ο Ιησούς αδύνατον να μην τους γνωρίζουν, πιθανόν (μάλλον σίγουρα) είναι οι ίδιοι Εσσαίοι και παρ όλα αυτά δεν τους αναφέρουν.
Οι Εσσαίοι
Ο Ιουδαϊσμός, με κέντρο τα Ιεροσόλυμα και με ουσιώδες συστατικό στοιχείο για την ενότητα του τον Μωσαϊκό Νόμο, είχε εσωτερικές κοινωνικές και θρησκευτικές διαφορές που συχνά κατέληγαν σε αλληλοσυγκρουόμενες ομάδες, διεκδικώντας η κάθε μία την επιβολή και την κυριαρχία της πάνω στην άλλη. Οι κυριότερες από τις ομάδες αυτές ήταν εκείνες των Γραμματέων και Φαρισαίων, των Σαδδουκαίων και Σαμαρειτών, καθώς επίσης και άλλες μικρότερης σημασίας, όπως των Ηρωδιανών και των Ζηλωτών.
Το 63 π.Χ. κατελήφθη η Ιουδαία από τους Ρωμαίους. Οι Φαρισαίοι τότε, εκμεταλλευόμενοι την κατάσταση, αποκτήσαν καλές σχέσεις με τους Ρωμαίους κατακτητές, οι οποίοι πολύ πρόθυμα, κατόπιν προτροπής των Φαρισαίων, κατέπνιγαν κάθε εσσαϊκή επανάσταση. Οπότε οι Εσσαίοι, από το 63 π.Χ. και μετά, απέκτησαν διπλό πρόβλημα Δεν έφτανε που είχαν τους Φαρισαίους τώρα είχαν και τους Ρωμαίους. Γι αυτό και ο Χριστός που υπηρέτησε τους Εσσαίους είχε διπλό στόχο. Την καταπολέμηση των Φαρισαίων, της εβραϊκής ολιγαρχίας και όχι την καταπολέμηση των Ρωμαίων, των κατακτητών της χωράς του, αλλά την χρησιμοποίηση τους για "διαβατήριο" του ιουδαϊσμού μέσω της (μελλοντικής) θυγατρικής του θρησκείας, τον χριστιανισμό.
Οι Εσσαίοι αποτελούσαν μία από τις πολλές θρησκευτικές ομάδες των Ιουδαίων. Υπολογίζεται πως εμφανίσθηκαν προς το τέλος της ελληνιστικής περιόδου της Παλαιστίνης και μάλιστα από τα μέσα του 2ου π.Χ. αιώνα και διαλύθηκαν από τα ρωμαϊκά στρατεύματα γύρω στο 70 μ.Χ. με την άλωση της Ιερουσαλήμ από τον Τίτο.
Ο Ιουδαϊσμός, με κέντρο τα Ιεροσόλυμα και με ουσιώδες συστατικό στοιχείο για την ενότητα του τον Μωσαϊκό Νόμο, είχε εσωτερικές κοινωνικές και θρησκευτικές διαφορές που συχνά κατέληγαν σε αλληλοσυγκρουόμενες ομάδες, διεκδικώντας η κάθε μία την επιβολή και την κυριαρχία της πάνω στην άλλη. Οι κυριότερες από τις ομάδες αυτές ήταν εκείνες των Γραμματέων και Φαρισαίων, των Σαδδουκαίων και Σαμαρειτών, καθώς επίσης και άλλες μικρότερης σημασίας, όπως των Ηρωδιανών και των Ζηλωτών.
Οι Εσσαίοι, οργανωμένοι κοινοβιακά, ζούσαν κυρίως χωριστά από τον άλλο κόσμο. Η κοινότητά τους βρισκόταν στην έρημο Εν-γαδί της Ιουδαίας, στη Δυτική πλευρά της Νεκράς Θάλασσας και αριθμούσε κάποια περίοδο μέχρι και 4.000 μέλη. Οι εγκαταστάσεις βέβαια που ανακαλύφθηκαν στο Κουμράν με τις ανασκαφές, και ιδιαίτερα η τράπεζα τής κοινότητας, φαίνεται ότι δεν ήταν προορισμένες για περισσότερα από διακόσια μέλη. Φαίνεται λοιπόν ότι μεγάλος αριθμός έμενε είτε στα γύρω σπήλαια, όπου ανακαλύφτηκαν τόσα ευρήματα, είτε σε σκηνές και γενικά μη μόνιμα καταλύματα, γύρω από την περιοχή που υπήρχαν τα κτίσματα. Εσσαίοι πάντως δεν υπήρχαν μόνο στην έρημο: Ζούσαν μεν κυρίως κοντά στη δυτική όχθη της Νεκράς Θάλασσας, στην οροσειρά του Κουμράν, αλλά υπήρχαν Εσσαίοι που διέμεναν διασκορπισμένοι μέσα σε χωριά, ακόμα και σε πόλεις, της Παλαιστίνης. Η ζωή τους πάντως σε καθεστώς απομόνωσης θα πρέπει να θεωρηθεί και σαν διαμαρτυρία προς τον ελληνορωμαϊκό πολιτισμό.
• Είναι εντυπωσιακό ότι η Παλαιά και η Καινή Διαθήκη τους αγνοούν εντελώς και δεν κάνουν την παραμικρή νύξη γι' αυτούς. Οι σημαντικότερες πηγές της ιστορίας για τους Εσσαίους είναι: Ο Εβραίος ιστορικός Ιώσηπος (37 - 101 μ.Χ.) και τα έργα του Ιουδαϊκή Αρχαιολογία και Ιστορία του Ιουδαϊκού πολέμου
• Ο Πλίνιος ο Πρεσβύτερος (23 μ.Χ – 79 μ.Χ) στο έργο του Φυσική Ιστορία (αρ. 5 "Η γεωγραφία της Αφρικής, της Μέσης Ανατολής και της Τουρκίας")
• Ο Φίλωνας (20 π.Χ – 50 μ.Χ) στα έργα του Περί του πάντα σπουδαίον ελεύθερον είναι και Υποθετικών (Υπέρ Ιουδαίων Απολογίας).
Επίσης, σημαντικές πληροφορίες μας παρέχουν τα Χειρόγραφα της Νεκράς Θάλασσας (1947), καθώς και οι αρχαιολογικές έρευνες στην ίδια περιοχή του Κουμράν (Kirbet Qumran).
Στις πηγές ονομάζονται Εσσαίοι, Εσσηνοί, Οσσηνοί και Ιεσσαίοι. Δεν γνωρίζουμε ποια ακριβώς είναι η σημασία του ονόματος τους. Ο Φίλων, που παρουσιάζει τάση ωραιοποίησής τους, τους μεταφράζει σε οσίους. Έχει επίσης υποστηριχτεί ότι η ονομασία Εσσαίοι, προήλθε από τη λέξη Asaya, που σημαίνει «θεραπευτής» ή «γιατρός» όπως και ότι οι Εσσαίοι ήταν οι από το Ταλμούδ αναφερόμενοι Μπετουσσαίοι (Μπετ σιν).
Η καταγωγή της αδελφότητας δεν είναι γνωστή με ακρίβεια. Πιθανολογείται ότι η αφετηρία της βρίσκεται στη Βαβυλώνια αιχμαλωσία (6ος π.Χ. αιώνας), ως αντίδραση προς τη θρησκευτική χαλάρωση που είχε επέλθει. Άλλοι ερευνητές, τοποθετούν την δημιουργία τους πολύ παλαιότερα, κατά την κτίση του Ναού του Σολομώντα τον 10ο π.Χ. αιώνα και τους ταυτίζουν με τους πρώτους Τέκτονες (ή Μασώνους).
Αντίθετα, ο Ιώσηπος γράφει ότι πρωτοεμφανίστηκαν στα μέσα του 2ου π.Χ. αιώνα (Ιωσ. Ιουδ. Αρχαιολ. 13. 5. 9), δεν αποκλείεται όμως μια ομάδα Εσσαίων να διαχωρίστηκε από το υπόλοιπο σώμα της κοινότητας και να εγκαταστάθηκε στο Κουμράν (Qumran) υπό την ηγεσία του Διδασκάλου της Δικαιοσύνης.
Από άλλους υποστηρίζεται ότι προέρχονται από την ευσεβή τάξη του Ιουδαϊκού λαού, τους Χασιντίμ (hasidim = ευσεβείς), και ακόμη ότι σχηματίσθηκαν στα χρόνια των Μακκαβαίων. Αν και για όλα αυτά δεν υπάρχει τίποτε το σίγουρο και τεκμηριωμένο από τις πηγές, η ευσέβεια των Εσσαίων θα μπορούσε να ήταν ριζωμένη στα ιδανικά του "ζήλου" των Χασιντίμ της μακκαβαϊκής περιόδου.
Θρησκευτικές Πεποιθήσεις
Σε μια εποχή που η Ρώμη μπορούσε άνετα να καταπνίξει οποιοδήποτε επαναστατικό κίνημα, τις περισσότερες φορές πριν καν αναπτυχθεί, οι Εσσαίοι από τη δική τους πλευρά είχαν κάνει μια άλλη επαναστατική επιλογή: Περίμεναν πως γρήγορα θα τελειώσει αυτή η μορφή του κόσμου, οι εχθροί των εκλεκτών και των δικαίων θα κατατροπωθούν από έναν εσχατολογικό πόλεμο, και θα ακολουθήσει η αποκατάσταση της τάξης στον κόσμο υπό την ηγεσία ενός Μεσσία του Ισραήλ και του Διδάσκαλου της Δικαιοσύνης. Είχαν άλλωστε μια πολύ αυστηρή αντίληψη περί του τιμωρού Θεού και το βασικό χαρακτηριστικό της ερμηνευτικής των Γραφών από τους Έσσαίους είναι η Ιστορική-εσχατολογική προοπτική. Θεωρούσαν ότι τα πάντα μέσα στίς Γραφές μιλούν για το τι θα συμβεί κατά τους έσχατους καιρούς στο μέλλον, ένα μέλλον που ταυτιζόταν κατά την ερμηνευτική τους προσέγγιση με την ιστορία της δικής τους κοινότητας και τα δεινά που θα υποστεί η κοινότητα των δικαίων (Εσσαίων), τα σχετικά στην επιβίωση της κοινότητας αυτής, την τελική της νίκη.
Οι Εσσαίοι ήταν περισσότερο νομικιστές από τους υπόλοιπους Εβραίους ως προς την αυστηρή τήρηση του Νόμου όχι όμως και στην τελετουργία. Έστελναν στον ναό αφιερώματα, αλλά στις θυσίες που γίνονταν σε αυτόν δεν μετείχαν, γιατί θεωρούσαν τις δικές τους εγκυρότερες.
Θεωρούσαν την εμπορική δραστηριότητα σαν παράβαση της εντολής "ου κλέψεις" και ερμήνευαν την απαγορευτική για το φόνο εντολή ως απαγόρευση του πολέμου (αν και όταν άρχισε ο πόλεμος με τους Ρωμαίους, μπήκαν στον πόλεμο εναντίον των Ρωμαίων και αποδείχθηκαν μάλιστα σκληροί πολεμιστές). Πίστευαν ακόμα πως οι γυναίκες και οι σεξουαλικές σχέσεις φέρνουν τη διαφθορά, και γι' αυτό υποστήριζαν την μη-ιουδαϊκή κατάσταση της αγαμίας. Τηρούσαν το Σάββατο πολύ αυστηρότερα και από τους Φαρισαίους, με αποτέλεσμα κατά την ημέρα αυτή να μην σηκώνονται καν από την κλίνη τους, για κανέναν λόγο.
Οι επικεφαλείς της εσσαϊκής κοινότητας ήταν ιερείς, στους οποίους οφείλονταν απόλυτη υπακοή. Η γενική συνέλευση των μελών ασκούσε σπουδαία πνευματική εξουσία πάνω σ' όλη την κοινότητα, δίκαζε τα μέλη και επέβαλλε ποινές.
Όποιος έμπαινε στην αδελφότητα πρόσφερε ταυτόχρονα και την περιουσία του για το κοινό καλό. Για την ένδυση των μελών, τα τρόφιμα και ό,τι άλλο χρειαζόταν η κοινότητα, υπήρχε ένας υπεύθυνος ανά όμιλο, που φρόντιζε γι' αυτά.
Το ημερήσιο πρόγραμμα τους άρχιζε με την προσευχή προς τον ανατέλλοντα ήλιο και ακολουθούσαν οι διάφορες εργασίες που ήταν για όλους υποχρεωτικές. Εργάζονταν από την ανατολή τού ηλίου μέχρι τη δύση του και διέκοπταν μόνο το μεσημέρι όπου πλένονταν και καθαροί φορούσαν τις λευκές εσθήτες τους (κάτι που θυμίζει τον γυμνό νεανίσκο αλλά και τον άγγελο στον τάφο του Ιησού)** και έπαιρναν το μεσημεριανό φαγητό τους όπου απέφευγαν να τρώνε κρέας, λάδι και να πίνουν κρασί. Στη συνέχεια άλλαζαν, έβαζαν τα ρούχα της δουλειάς και επαναλάμβαναν τις εργασίες τους ως τη δύση του ήλιου, οπότε σταματούσαν και ακολουθούσαν πάλι την ίδια -όπως το μεσημέρι- ιεροτελεστία.
Βασικό γνώρισμα της ασκητικής ζωής τους ήταν οι καθημερινές πλύσεις σε μια δεξαμενή γεμάτη με νερό. Η απαράβατη αυτή υποχρέωση τους σχετίζονταν από τις σχετικές διατάξεις περί αγνισμών και καθαρμών του Μωσαϊκού Νόμου, γι' αυτό και τις τηρούσαν πιστά.
Είναι γεγονός πως ο Απ. Παύλος παρουσιάζει τη ζωή του πιστού σαν πόλεμο προς ορατές και αόρατες δυνάμεις, ένα θέμα πολύ κοινό στους Εσσαίους. Είναι επίσης πραγματικότητα ότι οι Εσσαίοι όπως και ο Παύλος διδάσκουν τη δικαίωση και σωτηρία σαν έργο της χάριτος του Θεού
Οι Εσσαίοι παρουσιάζουν έλλειψη μιας δημιουργικής προσπάθειας για αντιμετώπιση των ζητημάτων του καιρού τους πέρα από οραματισμούς, προφητείες και εξαγγελίες της καταδίκης των αντιπάλων τους κάποτε στο μέλλον όπως και στην Καινή Διαθήκη υπάρχει μια προφανής βούληση μεταπλάσεως του κόσμου καθώς η βασιλεία του Θεού θα έρθει στην πληρότητά της στο μέλλον... Όπως λέει και ο Άγιος Αυγουστίνος «. Όταν ο Χριστός εμφανίστηκε ένσαρκος , η αληθινή θρησκεία που ήδη υπήρχε, έλαβε την ονομασία Χριστιανική ».
Αλλά και στους πειρασμούς του Ιησού (στο Κουμράν!) διαβάζουμε ότι ζούσε ανάμεσα σε άγρια ζώα και άγγελοι Κυρίου τον βοηθούσαν (Μαρκ. 1, 12/13), Οι άγγελοι Κυρίου ήταν αναμφισβήτητα οι μοναχοί (τον καθοδηγούσαν) του Κουμράν.
Το χειρόγραφο 7Q5
Αντικείμενο έντονων επιστημονικών αντιπαραθέσεων στον διεθνή χώρο, αποτελεί ακόμη και σήμερα το χειρόγραφο 7Q5, το οποίο, όπως δηλώνει και η ονομασία του, βρέθηκε στό σπήλαιο #7 του αρχαιολογικού χώρου του Qumran, περιέχει 11 γράμματα και ήδη από το 1972 ταυτίσθηκε από ορισμένους ειδικούς με τους στίχους 52-53 του 6ου κεφαλαίου από το Κατά Μάρκον Ευαγγέλιο.
Πολλά στοιχεία για ακριβή χρονολόγηση του χειρογράφου δεν υπάρχουν και οι απόψεις των παπυρολόγων παρουσιάζουν διαφορές. Σύμφωνα πάντως με τις αρχαιολογικές ενδείξεις (νομίσματα πού έχουν βρεθεί στην περιοχή, χρονολόγηση άλλων χειρογράφων του ίδιου σπηλαίου) το χειρόγραφο θα πρέπει να προέρχεται από το 50 π.Χ. μέχρι και το 120 μ.Χ..
Αναμφίβολα, σε περίπτωση που υπήρξε οποιαδήποτε βεβαιότητα για μια χρονολόγηση του σπαράγματος σε έτη προ της Σταύρωσης του Ιησού, το γεγονός αυτό θα ήταν τεράστιας σημασίας. Θα έπρεπε στην περίπτωση αυτή να αιτιολογηθούν σαφώς οι προϋποθέσεις κάτω από τις οποίες ο Μάρκος συμπεριέλαβε το χωρίο αυτό στο Ευαγγέλιό του (ή αν ακόμη επρόκειτο για τμήμα του ίδιου του Κατά Μάρκον), οπότε το γεγονός αυτό θα απαιτούσε αναθεώρηση όλων των δεδομένων για τον χριστιανισμό και την ιστορία του.
Σύμφωνα νε τα νέα στοιχεία, παρότι οι Εσσαίοι θεωρούνται ως "ασκητές" , τα αρχαιολογικά ευρήματα αποκάλυψαν υπεροχα γυαλικά, κεραμικά, και αρκετά χρήματα, που αποδεικνύουν την ύπαρξη εμπορίου στην περιοχή. Το Κουμράν σήμερα είναι έρημος αλλά πρίν 2000 υπήρχαν αγροκαλλιέργειες όπως υποστηρίζουν οι Φινλανδοί αρχαιολόγoι.
**Εσσαίος:

Πηγές:
http://www.greekhelsinki.gr/greek/articles/agouridis1-1-99.html , http://www.omogenia.com/forums/showthreaded.php/Cat/0/Number/27958/an/0/page/3 ,Βικιπαίδεια, „Jesus und die Essener“ Holger Kersten

Νίκος Σάμιος
-----------------------