21 Μαρτίου 2009

Η αλήθεια για την ξύλινη επιγραφή του Δισπηλιού.

------------------------------------------------------
http://promhtheas.blogspot.com/

Γραπτό 7.270 Ετών (!) η ξύλινη επιγραφή του Δισπηλιού

Γραπτό 7.270 Ετών (!) Ανατρέπονται τα Ιστορικά Κατεστημένα
Το πρώτο γραπτό κείμενο στην Ευρώπη - Το 1998 ο καθηγητής κ. Γ. Χουρμουζιάδης δήλωσε πως είναι αδύνατη η δημοσίευση του κειμένου του Δισπηλιού που ήρθε στο φως το 1994, λόγω του ότι η ξύλινη επιγραφή ...καταστράφηκε.
Το περίεργο είναι πως 7. 258 χρόνια περίμενε η ...επιγραφή για να τη δει ο κ. καθηγητής και μόλις την είδε ...κονιορτοποιήθηκε.
Είναι εμφανές πως η όποια επίσημη δημοσίευσή της θα ανέτρεπε όλο το ...ιστορικό σκηνικό περί ανακάλυψης της γραφής, της αποτύπωσης της έναρθρης φωνής του ανθρώπου με γράμματα (και όχι με ιδεογράμματα) και μάλιστα στο γεωγραφικό χώρο της Ελλάδας, στο γεωγραφικό χώρο της Ευρώπης...
Θα ανατρέπονταν δηλαδή η θεωρία πως οι Έλληνες- όπως μας διδάσκουν- έλαβαν και αυτοί, το φως εξ ...ανατολάς ( από βαβυλώνιους, σουμέριους, φοίνικες κλπ. !!) και θα έπρεπε να καλύψουν το μεγάλο κενό των τεσσάρων χιλιάδων χρόνων, όταν δηλαδή, οι ανατολικοί λαοί εκφράζονταν με ιδεογράμματα, οι Έλληνες έγραφαν με συλλαβές όπως σήμερα... Είναι καταφανές ότι αυτό δηλώνει πρώιμο στάδιο σκέψης και πολιτισμού.
Σύμφωνα με τη σημερινή θεωρία - αυτή που διδάσκεται και στα ελληνικά σχολεία - οι Έλληνες έμαθαν γραφή περί το 800 π.Χ. από τους ...Φοίνικες.
Εκείνο που δεν μπορούν να μας εξηγήσουν πως είναι δυνατόν η ελληνική γλώσσα να έχει 800.000 λήμματα, πρώτη γλώσσα στον πλανήτη, όταν η αμέσως επόμενη έχει 250.000 λήμματα.
Πως είναι δυνατόν να γράφηκαν τα Ομηρικά έπη περί το 800 π.Χ. όταν δηλαδή έμαθαν να γράφουν οι Έλληνες; Παρουσιάστηκαν ξαφνικά οι αρχαίοι Έλληνες στο ιστορικό προσκήνιο τον 8ο αιώνα π.Χ., με γλώσσα εκατοντάδων χιλιάδων λημμάτων, που για να δημιουργηθεί απαιτείται γλωσσική προϊστορία τουλάχιστον 10.000 ετών (σύμφωνα με επίσημη αμερικανική γλωσσολογική έκθεση).
Η αγγλική γλώσσα είναι 1.600 ετών και έχει 48% ελληνικές λέξεις με σύνολο λημμάτων 240.000. Η γερμανική είναι 1.700 ετών και έχει 250.000 λήμματα με ελληνικές λέξεις 46%.
Η ομηρική γλώσσα τι ηλικία έχει;
Έμαθαν να γράφουν οι Έλληνες από τους ανατολικούς λαούς και ξαφνικά έγραψαν τα ομηρικά έπη που έχουν ιστορικό βάθος τριών χιλιάδων ετών;
Τι είναι αυτό που φοβίζει τους ιστορικούς; Μήπως γιατί δεν χάθηκαν στη σκόνη της ιστορίας και οι Έλληνες όπως οι Χαναναίοι, οι Σουμέριοι, οι Βαβυλώνιοι, οι Φοίνικες κλπ.; Μήπως η αλήθεια, η πραγματικότητα, αποτελεί εμπόδιο και φόβος στα σχέδια κάποιων ‘εκλεκτών’ που επιδιώκουν την τύφλωση των λαών; -
Τι γράφει το δημοσίευμα πριν δεκαπέντε χρόνια :

Το παλιότερο οργανωμένο γραπτό κείμενο που βρέθηκε στη γη της Ευρώπης και χρονολογείται πριν από 7.254 χρόνια(!) από σήμερα αποκαλύφθηκε στη λίμνη της Καστοριάς.Το παλιότερο οργανωμένο γραπτό κείμενο που βρέθηκε στη γη της Ευρώπης και χρονολογείται πριν από 7.254 χρόνια(!) από σήμερα αποκαλύφθηκε στη λίμνη της Καστοριάς.
Είναι μια ξύλινη πινακίδα με άγνωστο μήνυμα χαραγμένο
από ένα νεολιθικό ψαρά ή έμπορο λιμνιαίου προϊστορικού οικισμού στο Δισπηλιό Καστοριάς, γραμμένο δύο χιλιάδες χρόνια πριν από τα γραπτά ευρήματα των Σουμερίων και τέσσερις χιλιάδες χρόνια πριν από τις κρητομυκηναϊκές πήλινες πινακίδες της γραμμικής γραφής.
Τη συγκλονιστική ανακοίνωση έκανε χθες στη διάρκεια του αρχαιολογικού συνεδρίου για το φετινό ανασκαφικό έργο στη Βόρεια Ελλάδα ο καθηγητής της Προϊστορικής Αρχαιολογίας στο ΑΠΘ κ. Γιώργος Χουρμουζιάδης, που αποκάλυψε το ντοκουμέντο στη διάρκεια ανασκαφικής έρευνας το περασμένο καλοκαίρι.
Η ξύλινη πινακίδα με την επιγραφή χρονολογήθηκε επακριβώς με τη μέθοδο του άνθρακα-14 στον «Δημόκριτο» στο 5260 (!) π.Χ., δηλαδή στο τέλος της μέσης νεολιθικής περιόδου.
Ο κ. Χουρμουζιάδης με επιστημονικά επιχειρήματα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα χαράγματα της επιγραφής, που είναι οργανωμένα σε στίχους, δεν πρέπει να είναι διακοσμητικά, αλλά «γράμματα» που μπορούν να ενταχθούν στο σύστημα της παλαιοευρωπαϊκής γραφής και μάλιστα στην πρώιμη φάση της.
«Είναι το μοναδικό έγγραφο-εύρημα όπου τα σήματα του δεν έχουν ιδεογραφικό χαρακτήρα (με μορφές ανθρώπων, ζώων, του ήλιου κ.ά.) και παρουσιάζουν προχωρημένο χαρακτήρα αφαίρεσης, άρα είναι προϊόν διανοητικής επεξεργασίας», είπε ο κ. Χουρμουζιάδης. Η ανακοίνωση του μοναδικού προϊστορικού ευρήματος εντυπωσίασε τους αρχαιολόγους-συνέδρους, ενώ ο κ. Χουρμουζιάδης διατύπωσε το ερώτημα: «θα μπορέσουμε, άραγε, να μάθουμε ποτέ αν αυτά τα σήματα ήταν η πρώτη αρχή ενός διηγηματικού λόγου ή του λόγου μιας εξουσίας;»


και τώρα στο Ζουμί της Υπόθεσης

Ο Κύριος Γιώργος Εχέδωρος καλά κάνει και θέτει το θέμα στο blog του αλλά υπάρχει μία σκοτεινή πλευρά που πρέπει να θίξουμε ,για όσους δεν το ξέρουν ,λέμε οτι ο Αρχαιολόγος Καθηγητής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης στις εκλογές του 2000 εκλέχτηκε βουλευτής του ΚΚΕ............
Ο κ.....Χουρμουζιάδης πρέπει να μας δώσει Εξηγήσεις γιατί η ξύλινη επιγραφή ...καταστράφηκε!!!!!!

Το γεγονός της άμεσης απόκρυψης αυτού του κειμένου από το καθηγητή είναι κοινό Μυστικό στον Χώρο του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης αλλα και της Αριστεράς !!!!!!! και όποιος εχει αντιρήσεις εδώ είμαστε......

Γιατί Άραγε το έκανε ο κ....Καθηγητής;

Τί πιέσεις δέχτηκε απο ποιους και πια κέντρα;

που βρίσκετε η ξύλινη επιγραφή;

Γιατί Αραγε;......................................................

ΠΗΓΗ....http://nightly-visitor.blogspot.com

Εαρινή Ισημερία και ο Ζαρατούστρα



Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Ο Ζωροάστρης, Ζαρατούστρα (Ζαραθούστρα) ή Ζαρτόστ ήταν θρησκευτικός προφήτης των Περσών και ιδρυτής της θρησκείας τού Ζωροαστρισμού.
Οι μόνες πηγές, που μας κατατοπίζουν μερικώς, είναι η βίβλος των Περσών, η Αβέστα, και μερικά συγγράμματα αρχαίων Ελλήνων και Ρωμαίων.
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%96%CF%89%CF%81%CE%BF%CE%AC%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B7%CF%82
Ελεύθερη Εγκυκλοπαίδεια Γνώσις
Ζωροάστρης (Zoroastres, Zarathustra, Zartosht). Πέρσης σοφός, ιδρυτής της Θρησκείας του Ζωροαστρισμού. Σύμφωνα με την παράδοση έζησε τον 13ο π.χ.χ. αιώνα ή κάπου ανάμεσα στα έτη 1.400 με 1.000, ή σύμφωνα με το θρησκευτικό κείμενο «Bundahish» στις αρχές του 6ου αιώνα και δίδαξε ένα σύστημα σκέψης, το οποίο επηρέασε σε σημαντικό βαθμό τις μεταγενέστερες ιδρυθείσες Θρησκείες.
Ο Ζωροάστρης, του οποίου το όνομα αναφέρεται από τους Ξάνθο , Πλούταρχο , Πλίνιο τον Πρεσβύτερο , Διογένη Λαέρτιο και Πλάτωνα , δίδαξε την υποχρέωση των ανθρώπων να επιλέγουν ανάμεσα στις αντίθετες δυνάμεις του Καλού και του Κακού, αφού πρώτα δέχθηκε την «Φώτιση» από τον ίδιον τον Θεό Μάσδα σε ηλικία 30 ετών.
Κατά τον Ζωροάστρη, η ανθρώπινη ύπαρξη έχει θεμέλιό της την συμπαντική σύγκρουση της «Αλήθειας» με το «Ψέμα», και του Φωτός με το Σκοτάδι, η δε ηθική διδασκαλία του συνοψίζεται στο τρίπτυχο «Humata, Hukhta, Huvarshta» (στα σανσκριτικά «Sumata, Sukta, Suvartana»'), δηλαδή «Αγαθές Σκέψεις, Αγαθά Λόγια, Αγαθές Πράξεις».
Το τέλος του Ζωροάστρη δεν αναφέρεται στο ιερό βιβλίο της «Αβέστα» . Σύμφωνα πάντως με το κείμενο «Shahnama», ο Ζωροάστρης σφάχτηκε από επιδρομείς Τουρανούς ενώ ιερουργούσε στο Ιερό της Balkh.
http://www.gnwsis.gr/pmwiki.php?n=Main.%CE%96%CE%A9%CE%A1%CE%9F%CE%91%CE%A3%CE%A4%CE%A1%CE%97%CE%A3
Αποκατάσταση της αλήθειας
Ο Ζαρατούστρας σύμφωνα με απόκρυφες πηγές της ιερής παράδοσης των Περσών, γεννήθηκε το έτος 3747 πριν εποχής μας (δηλαδή ο Ζαρατούστρα γεννήθηκε το 1738 π.Χ.!), στις 26 Μαρτίου 5 μέρες μετά την εαρινή ισημερία στην πόλη Ουρούμε την οποία γιορτάζουν εν κρυπτώ (θανατική καταδίκη!) οι Πέρσες μέχρι σήμερα και είχα την τιμή να μου κάνει δώρο αυτές τις πολύτιμες πληροφορίες ένας φίλος μου Πέρσης στο κέρασμα ενός μικρού συμποσίου (με κέρασε καφέ).
Σε ηλικία 76 χρονών σφάχτηκε στις 26 Δεκεμβρίου στην πόλη Balkh.
Μέχρι σήμερα λειτουργούν ακατάπαυστα περισσότερο από 20 ναοί της φωτιάς.
Κύριο σημείο της διδασκαλίας του ήταν το «Αγαθές Σκέψεις, Αγαθά Λόγια, Αγαθές Πράξεις» το οποίο "αποτυπώνεται" στο σύμβολο φορουχάρ το οποίο στο τέλος της ζωής του προσπάθησε να υιοθετήσει ο Μ. Αλέξανδρος.
Νίκος Σάμιος 21.03.2009

Εαρινή Ισημερία.

Εαρινή Ισημερία: Χρόνια πολλά μητέρα Γη.

Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Μαρτίου 21, 2009


Πρωτοχρονιά και Ανάσταση μαζί!

Η μεγάλη γιορτή της Εαρινής Ισημερίας είναι το σημείο αναφοράς των πολιτισμένων κοινωνιών. Αρχικά ο εορτασμός σχετίζονταν με την έλευση του νέου έτους όπου για τις κοινωνίες των Γηγενών ξεκινούσες από την Εαρινή Ισημερία.

Παρά τις προσπάθειες ξεριζωμού των εθίμων από τους νομάδες κατακτητές, η εορτή της Εαρινής ισημερίας διατηρήθηκε ως σήμερα ως “Ανάσταση”.

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να σημειώσουμε την αλλαγή που έγινε για τον εορτασμό του νέου έτους , με την καθιέρωση του νέου ημερολογίου.
Οι εορτές του νέου έτους στις «παγανιστικές κοινωνίες», εορτάζονταν έως τότε από την 25η Μαρτίου έως την 1η Απριλίου, με την εαρινή ισημερία, καθώς η εποχή αυτή χαρακτηρίζει την αναγέννηση της φύσης. Οι Ρωμαίοι συνέχισαν να εορτάζουν τον Μάρτιο το νέο έτος, αλλά το 154 π.χ και με τις αλλαγές των ημερολογίων, υιοθετήθηκε ως ημέρα εορτής του νέου έτους η 1η του Ιανουαρίου. Η αλλαγή αυτή της ημερομηνίας ήταν δύσκολο να γίνει αποδεκτή από τον κόσμο και αυτό διότι η 1η Ιανουαρίου δεν συνέπεφτε με κάποια ιδιαίτερη αγροτική ή άλλη παράδοση. Ο Ιανουάριος ονομάστηκε έτσι εξαιτίας του Θεού Ιανού ο οποίος είχε δύο πρόσωπα το ένα κοίταγε το παρελθόν και το άλλο το μέλλον.
Το 525 μ. χ η Χριστιανική εκκλησία καταδικάζει ανάμεσα σε άλλα το έθιμο της πρωτοχρονιάς ως «ειδωλολατρικό», κάτι που ίσχυε έως τον μεσαίωνα. Ο Ιανουάριος καθιερώθηκε ως αρχή του έτους στον Δυτικό κόσμο μετά το 1500 μ. Χ.

Το έθιμο του «πρωταπριλιάτικου ψέματος», έχει τις ρίζες του σύμφωνα με την επικρατέστερη εκδοχή στην αλλαγή του ημερολογίου. Πιο συγκεκριμένα το «πρωταπριλιάτικο ψέμα» το οφείλουμε όπως πιστεύεται στους Γάλλους και συγκεκριμένα στον βασιλιά Κάρολο τον 9ο. Επί της βασιλείας του (1564), και με την αντικατάσταση υιοθέτηση του Ιουλιανού ημερολογίου με το Γρηγοριανό, αποφασίστηκε η πρώτη
ημέρα του χρόνου που έως τότε εορταζόταν την 1η Απριλίου, να εορτάζεται την 1η Ιανουαρίου. (Κάτι που είχε αρχίσει όπως είδαμε παραπάνω από το 45 π.χ. ) Πολλοί όμως δεν δέχθηκαν την αλλαγή αυτή της ημερομηνίας του εορτασμού κυρίως οι άνθρωποι της υπαίθρου , συνεχίζοντας να εορτάζουν ως ημέρα αλλαγή του έτους και να στέλνουν δώρα την πρώτη του Απρίλη. Αυτό προκάλεσε τον χλευασμό των αστών αποκαλώντας τους «παλαιομοδίτες», στέλνοντας τους δώρα και προσκλήσεις σε ανύπαρκτες γιορτές. Το έθιμο της «κοροϊδίας» μεταφέρθηκε και στην Αγγλία του 18ου αιώνα και από κει στην Αμερική και τον υπόλοιπο κόσμο. Έτσι το έθιμο της πρωταπριλιάς καθιερώθηκε σ’ όλο τον κόσμο ως μια ευκαιρία για φάρσες και ψέματα. Το Γρηγοριανό ημερολόγιο έχει και αυτό τις ατέλειες του, (υπάρχει η απώλεια μιας ημέρας κάθε 2.500 χρόνια) γι’ αυτό και προτάθηκαν διάφορες μεταρρυθμίσεις.

Η πρωτοχρονιά δεν κατάφερε ποτέ να ξεριζωθεί από τις ψυχές των ανθρώπων και μεταλλάχθηκε σε Ανάσταση. Ανάσταση της φύσης, αναγέννηση, Ελπίδα.

Το μεγαλύτερο μέρος των πασχαλινών παραδόσεων συναντιέται σε διάφορες αρχαίες τελετουργίες εξιλασμού, που συνδέονται με την αρχή της άνοιξης. Στην υπογράμμιση του χαρακτήρα αυτού συμβάλλει και η περίοδος της Σαρακοστής που προηγείται του Πάσχα κατά την οποία-ιδιαίτερα κατά τους περασμένους αιώνες-η εγκράτεια αποκτούσε φανερή σημασία εξαγνισμού(μ’αυτό μπορεί να συνδεθεί και η αρκετά διαδεδομένη συνήθεια του “σιγυρίσματος του σπιτιού για το Πάσχα”.

Στις πασχαλινές παραδόσεις υπάρχουν δυο στοιχεία στα οποία από τους πιο απομακρυσμένους χρόνους αποδίδονται εξαγνιστικές δυνάμεις, το νερό και η φωτιά. Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες (Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία κ.λ.π.), συνηθίζεται να ραντίζουν τους ανθρώπους και τα σπίτια, τη στιγμή που χτυπούν οι καμπάνες, θεωρώντας ότι εκείνη τη στιγμή το νερό ευλογείται και ότι λαβαίνει ειδικές προστατευτικές και θεραπευτικές ιδιότητες. Εξίσου διαδεδομένη και σπουδαία, μεταξύ των πασχαλινών παραδόσεων, είναι η χρήση της φωτιάς, που άλλοτε ευλογούσαν τελετουργικά το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου. Σε πολλά μέρη συνηθίζουν να ανάβουν μεγάλες φωτιές στα γύρω υψώματα του οικισμού με σκοπό να πετύχουν καλή συγκομιδή. Επίσης στις στάχτες που διατηρούνται ολόκληρο το χρόνο, αποδίδονται αποτροπιαστικές δυνάμεις. Από αρχαιότερα ειδωλολατρικά έθιμα προέρχεται και η χρήση των κόκκινων αβγών, που θεωρούνταν σύμβολο ζωής, και έγιναν δεκτά από τον πρωτοεμφανιζόμενο χριστιανισμό ως σύμβολο της Ανάστασης. Πολύ πιο πρόσφατο-από το πρώτο μισό του περασμένου αιώνα και ίσως γερμανικής προέλευσης-είναι ωστόσο το έθιμο των ζαχαρένιων και σοκολατένιων αβγών που περιέχουν υλικά. Το περιστέρι και προπάντων το αρνί είναι, αντίθετα, βιβλικής προέλευσης, αλλά είναι φανερό ότι στην ανανεωμένη χριστιανική παράδοση γίνονται κυρίως σύμβολα αγνότητας και εισέρχονται γι’αυτό στο πλαίσιο των συνηθειών και πρακτικών εξαγνισμού.

Κακός ο καιρός σήμερα, αύριο ας ατενίσουμε την αυγή και ας αγγίξουμε το χώμα. Να θυμηθούμε ότι είμαστε παιδιά της Μεγάλης Μητέρας και να αγγίξουμε τη σάρκα της που έχουμε επιμελώς κρύψει κάτω από το τσιμέντο.

Πηγές:

Χλέτσος Βασίλης, Ερευνητής, συγγραφέας.

http://www.epcon.gr/afieromata/pasxa/

www.astronomia.gr

Σε ένα όχι και τόσο μακρυνό μέλλον...

http://www.greektube.org/content/view/36998/2/

20 Μαρτίου 2009

Καλόπουλος - Μεσσιανισμός ή Αρμαγεδώνας;

------------------------------------------------------------
Καλόπουλος - Μεσσιανισμός ή Αρμαγεδώνας;
1/6


Καλόπουλος - Μεσσιανισμός ή Αρμαγεδώνας; 2/6


Καλόπουλος - Μεσσιανισμός ή Αρμαγεδώνας; 3/6


Καλόπουλος - Μεσσιανισμός ή Αρμαγεδώνας; 4/6


Καλόπουλος - Μεσσιανισμός ή Αρμαγεδώνας; 5/6


Καλόπουλος - Μεσσιανισμός ή Αρμαγεδώνας; 6/6


«Τα βιβλία του Μ. Καλόπουλου δεν θα απαντήσουν απλά στις ερωτήσεις σας, αλλά θα βάλουν φωτιά στις αναζητήσεις σας! Αποκαλύπτουν πειστικά, πως ο Αβραάμ και οι απόγονοί του δεν είναι παρά Μάγοι απ τη Χαλδαία, που για τα "θαύματά" τους χρησιμοποιούν τεχνάσματα δηλητηρίων, θυματοποιώντας βασιλιάδες και έθνη»!
Karroline Ferris - Canada
...............................
"Θα συγκεντρώσω όλα τα έθνη και θα τα φέρω στην κοιλάδα που ονομάζεται Ιωσαφάτ. Εκεί θα κριθούν για ότι έκαναν στον λαό μου τον Ισραήλ... το κακό που κάνατε θα το ανταποδώσω στους γιου και τις θυγατέρες σας...
Όλα τα έθνη σηκωθείτε και ελάτε από παντού... στην κοιλάδα που ονομάζεται Ιωσαφάτ. Εκεί θα κρίνω τα έθνη. Βάλτε δρεπάνι! Ο καρπός είναι ώριμος να θεριστεί. Μπείτε στο πατητήρι κι αρχίστε να πατάτε Ο Κύριος θέλει βρυχίσει εκ Σιών".
Ιωήλ Δ΄ (Γ) 1-18

Τα διαλυμένα έθνη γοητευμένα απ την λεξημαγεία των χειραγωγών τους, χωρίς τις στοιχειώδεις προφυλάξεις, συνωθούνται σε τεράστιους, πολλά υποσχόμενους, συμμαχικούς, πολυεθνικούς σχηματισμούς. Σε κατάλληλα δηλαδή... εθνονοδοχεία, εθνο-ληνούς, πατητήρια (Ο.Ο.Σ.Α./ Ε.Ε./ Ο.Ν.Ε. / Ν.Α.Τ.Ο./ Ο.Η.Ε. κ.λ.π.) όπου με τραπεζιτική δεσποτεία, δανειο-δουλεία, χρηματιστηριακή υποτέλεια, έλεγχο πλουτοπαραγωγικών πηγών, και ελεγχόμενη ενημέρωση, υφίστανται ήδη συντριπτικές πιέσεις, προς την απόλυτη εξομοίωσή τους.

Απ το βιβλίο του Μ. Καλόπουλου "Αβραάμ ο Μάγος" - 1998

Το βιβλικό μοντέλο της πείνας επανέρχεται! - Ιωσήφ: Ένας ολέθριος σωτήρας.

Από το βιβλίο "Το Μεγάλο Ψέμα" του Μιχάλη Καλόπουλου.
------------------------------------------------------------------------------
Ιωσήφ: Ένας ολέθριος σωτήρας


Ο Ιωσήφ όχι μόνο έπεισε τον Φαραώ για την ονειρομαντική του τέχνη, αλλά κάνοντας θαυμάσια επίδειξη της ευέλικτης γλώσσας του, κυ-ριολεκτικά τον καταγοήτευσε με την άνεση και την προνοητικότητά του, μια και όχι μόνο φαινόταν σίγουρος για τα μελλούμενα, αλλά εισηγήθηκε και μια σειρά εντυπωσιακών μέτρων φορολόγησης και αποθήκευσης των αναγκαίων σιτηρών, για την αντιμετώπιση της θεομηνίας.
Τελειώνοντας μάλιστα τις προφητικές του σωτηριολογίες, ο Ιωσήφ βάζει στο μυαλό του Φαραώ, έτοιμη και την ιδέα του δικού του αναβαθμισμένου ρόλου στα συνταρακτικά αυτά μελλούμενα, λέγοντας στον Φαραώ: «και τώρα (μεγάλε βασιλιά) Φαραώ φρόντισε να βρεις έναν άνθρωπο μυαλωμένο και συνετό και να τον διορίσεις σ’ όλη την Αίγυπτο, να κατακρατά με επόπτες το ένα πέμπτο της σοδιάς απ’ όλη την χώρα». Γέν.41.33-34.
Όλ’ αυτά ενθουσιάζουν το Φαραώ, που αναγορεύει χωρίς καθυστέρηση τον Ιωσήφ, σε άνθρωπο σοφό και θεόσταλτο, λέγοντάς του: «αφού ο θεός σε έκανε να τα γνωρίζεις όλα αυτά, δεν υπάρχει συνετότερος και φρονιμότερος από σένα. Εσύ θα προΐστασαι στο ανάκτορο μου και ο λαός μου θα υπακούει στις διαταγές σου. Μόνο ως προς τον θρόνο θα είμαι ανώτερος σου. Σε σένα παραδίδω την (φοροεισπρακτική) εξουσία πάνω σε όλη την Αίγυπτο. Και έβγαλε το δαχτυλίδι του και το πέρασε στο χέρι του Ιωσήφ». Γέν.41.38-42.
Ο θρίαμβος του Ιωσήφ ήταν απροσδόκητα μεγάλος. Η δεκατριάχρονη υπομονή του Ιωσήφ και οι μεθοδεύσεις του, απέδωσαν τώρα τους πλούσιους καρπούς. Ο πανέξυπνος τρόπος του Ιωσήφ και οι διορατικές φορολογικές προτάσεις, έπεισαν το βασιλιά ότι έχει μπροστά του έναν τριαντάχρονο χαρισματικό άνδρα, που η ολοφάνερή ευφυΐα του, συνοδεύεται απ’ την περιζήτητη για την εποχή εκείνη ικανότητα της θεϊκής μαντικής τέχνης.
Τα προνόμια έπεσαν βροχή. Ο Ιωσήφ καλοπαντρεύεται μια κόρη Αιγύπτιου ιερέα και αποκτά σημαντικές προσβάσεις στους ναούς και τα πανάρχαια ιερά της χώρας: «και έδωσαν σ’ αυτόν δια γυναίκα την Ασεννέθ θυγατέρα ιερέως της Ηλιουπόλεως» Γέν.41.45.
Σημειώνουμε εδώ την απίστευτη έλλειψη περιφρούρησης πολιτικών και θρησκευτικών προνομίων της αιγυπτιακής κοινωνίας, που έμελλε βέβαια, να κοστίσει ακριβά στην αιγυπτιακή ιστορία. Ανεμπόδιστοι από οποιουσδήποτε νόμους, εθιμικούς περιορισμούς ή ιερατικούς κανόνες, αλλοεθνείς και αλλόθρησκοι, μπορούσαν να αποκτήσουν, όχι μόνο υψηλά κυβερνητικά προνόμια, αλλά με την συγκατάθεση της άδολης αιγυπτιακής θρησκείας, να εισέλθουν δικαιωματικά μέσα στους ιερατικούς κύκλους, νυμφευόμενοι κόρες ιερέων.
Ο αξιωματούχος πλέον Ιωσήφ, αναλαμβάνει τα διευρυμένα καθήκοντα του αρχισιτοποιού φοροεισπράκτορα και επί επτά ολόκληρα χρόνια, το ένα πέμπτο της συνολικής σοδειάς των Αιγυπτίων, καταλήγει στις δημόσιες αποθήκες: «και συνήγαγε πάσας τας τροφάς των επτά (εύφορων) ετών των γενομένων εν τη γη της Αιγύπτου... και συνήγαγεν ο Ιωσήφ σίτον, ως την άμμον της θαλάσ¬σης πολύν σφόδρα...» Γέν. 41.49.
Ο Σωτήρας Ιωσήφ, προετοιμάζεται με απόλυτη πίστη, ότι ο θεός του θα φέρει πράγματι την προφητική δικαίωση της σιτοδείας: «και (πράγματι) άρχισαν να έρχονται τα επτά έτη της πείνας καθώς είπε ο Ιωσήφ... και όταν πείνασε πάσα η γη της Αιγύπτου, εβόησεν ο λαός προς τον Φαραώ δια άρτον και είπεν ο Φαραώ προς πάντας τους Αιγυπτίους, υπάγετε προς τον Ιωσήφ και ότι σας είπη κάμετε... Άνοιξε δε ο Ιωσήφ πάσας τας αποθήκας και επώλει σίτον εις τους Αιγυπτίους και η πείνα επεβάρυνεν επί την γην της Αιγύπτου. Και πάντες οι τόποι ήρχοντο προς τον Ιωσήφ δια να αγοράζωσι σίτον» Γέν.41.55-57.
«Και άρτος δεν ητο καθ’ όλην την γην, διότι η πείνα ητο βαρεία σφόδρα ώστε απέκαμον υπό της πείνης και συνήγαγεν ο Ιωσήφ άπαν το αργύριο (ασήμι) το ευρισκόμενον εν τη γη της Αιγύπτου και εν τη γη Χαναάν... και αφού εξέλιπεν το αργύριον... ήλθον πάντες οι Αιγύπτιοι προς τον Ιωσήφ λέγοντες, Δός άρτον εις ημάς διατί να αποθάνωμεν έμπροσθέν σου; Εξέλιπεν το αργύριο. Είπεν δε ο Ιωσήφ φέρετε τα κτήνη σας και θέλω σας δώσει άρτον αντί των κτηνών σας εάν εξέλιπεν το αργύριο. Και έφεραν τα κτήνη αυτών προς τον Ιωσήφ και έδωκεν εις αυτούς ο Ιωσήφ άρτον αντί των ίππων και αντί των προβάτων και αντί των όνων και αντί των βοών. Και έθρεψαν αυτούς με άρτον αντί πάντων των κτηνών αυτών». Γέν.47.13-17.
Το προνόμιο της φύλαξης και της εκμετάλλευσης αυτών των ατελείωτων κοπαδιών, εξασφάλισε ο Ιωσήφ για τ’ αδέλφια του, με τη σύμφωνη γνώμη του Φαραώ. Διότι για τους δικούς του, που εγκαίρως ανέβηκαν στην τροφοδότρια Αίγυπτο, ο Φαραώ ο ίδιος πρόσταξε: «εις το καλύτερον της γης κατοίκησον τον πατέρα σου και τους αδελφούς σου, ας κατοικήσωσιν εν τη γη Γεσέν... και κατάστησον αυτούς επιστάτας επί των ποιμνίων μου... και κατώκησεν ο Ιωσήφ τον πατέραν αυτού και τους αδελφούς αυτού και έδωκεν εις αυτούς ιδιοκτησίαν εν τη γη της Αιγύπτου, εις το καλύτερον της γης, εν τη γη Ραμεσσή... και έτρεφεν ο Ιωσήφ τον πατέρα αυτού και τους αδελφούς αυτού και πάντα τον οίκον του πατρός αυτού... κατά τάς οικογενείας αυτών... Κατώκησε δε ο Ιακώβ εν τη γη της Αιγύπτου εν τη γη Γεσέν και απέκτησαν εν αυτή κτήματα (επί πλέον των χαρισθέντων) και ηυξήνθησαν και επληθύνθησαν σφόδρα». Γέν.47.6-12, 27.
Ισόβιο δωρεάν κρατική διατροφή, δωρεάν κτήματα εις το καλύτερο της γης, μαζί με επαγγελματικά προνόμια επιστασίας στα ατέλειωτα κρατικά κοπάδια, είναι λίγα απ’ τα προνόμια που προέκυψαν για τους συγγενείς του "σωτήρα" της Αιγύπτου.

...συνέχεια:
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=11007&catid=8#11007

Το τέλος του κόσμου όπως τον γνωρίζουμε.Η συνέχεια μέχρι τέλους.

Τα προηγούμενα:
Το τέλος του κόσμου όπως τον γνωρίζουμε!!!

Το τέλος του κόσμου όπως τον γνωρίζουμε!!!Η συνέχε...
-----------------------------------------------------------------
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=11009&catid=97#11009
6/10

http://www.youtube.com/watch?v=C6lB3aK4TfM

7/10

http://www.youtube.com/watch?v=EzILhuUXEsY

8/10

http://www.youtube.com/watch?v=VMF_wDixcRs

9/10

http://www.youtube.com/watch?v=tw-bfrk0E7k

10/10

http://www.youtube.com/watch?v=j6k5TIv_rsg

ΑΡΧΑΙΟΓΝΩΣΙΑ :Θα γίνει χαμός....


Παρακολουθήστε ζωντανά την εκπομπή ΙΧΩΡ όπου και αν είστε. Μεταδίδεται κάθε Παρασκευή στις 21:00http://www.high.gr/
Σήμερα η εκπομπή κανονικά και την Κυριακή στις 17 :00 στην διεύθυνση http://www.skaisat.com/
μπορείτε να δείτε εκπομπή (ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ) του κυρίου Μπεξή, θέμα Ελληνισμός -χριστιανισμός με καλεσμένους τους κυρίους Μουστάκη, Κλήμη καί άλλες εκπλήξεις.
ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ! Θα γίνει χαμός....

Χαμένη Ελληνική Γραμματεία

„Kατάλογος γυναικών“
«Κι εκείνη γκαστρώθηκε και γέννησε στον τερπικέραυνο Δία
Δυο γιους, τον Μάγνητα και τον Μακεδόνα που χαίρεται με τ άλογα.
Κι αυτοί είχαν τις κατοικίες τους κοντά στην Πιερία και τον Όλυμπο
»*
Το απόσπασμα το διέσωσε ο λόγιος αυτοκράτορας Κωνσταντίνος Ζ' ο Πορφυρογέννητος στο „Περί θεμάτων“ έργο του (2, 6, 48 Β), από τις „Ηοίες“ έπος αποδιδόμενο στον Ησίοδο γνωστό και ως „Kατάλογος γυναικών“, χαμένο σήμερα...
*Η χώρα από Μακεδόνος του Διός και της Θυίας της Δευκαλίωνος, ως φησιν Ησίοδος ο ποιητής.
Νίκος Σάμιος

19 Μαρτίου 2009

Ναός Αγροτέρας Αρτέμιδος....

------------------------------------------------------

Ναός Αγροτέρας Αρτέμιδος: Πως στήνεται μια σκευωρία εις βάρος της κοινωνίας και της ιστορίας.

Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Μαρτίου 18, 2009

Βήμα προς βήμα το στήσιμο της υπόθεσης, τα απίστευτα συμβόλαια, οι ψευδείς δηλώσεις και η συνεργασία του κράτους. Μόνο έτσι θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η πρωτοφανής συγκάλυψη μέσω της απόφασης Βενιζέλου - Φωτιάδη το 2001 που άνοιξε την κερκόπορτα την οποία εκμεταλλέυθηκαν άμεσα οι εμπλεκόμενοι ενεργοποιώντας μεταβιβάσεις - οπερέτες σε υπεράκτιες, με συμβόλαια χωρίς δικαιολογητικά των αρμοδίων υπηρεσιών παρά ΨΕΥΔΕΙΣ δηλώσεις (!) και τον ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ στα νομικά χρονικά όρο περί “ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ” όπου “τακτοποίηση” νοείται ο τρόπος με τον οποίο θα γίνει αποχαρακτηρισμός του οικοπέδου ώστε να μπορέσει αυτό να οικοδομηθεί!

Και βέβαια επειδή στην Ελλάδα η διαπλοκή είναι διακομματική, εντύπωση προκαλεί η απόφαση του κυρίου Τατούλη, ως αναγράφεται στο συμβόλαιο που παρατίθεται και χρησιμοποιείται σαν επιχείρημα για την “τακτοποίηση” των ελεεινών συμφερόντων!

Τα στοιχεία είναι στη διάθεση του εισαγγελέα και η δικαιοσύνη οφείλει πλέον να επέμβει και να εγκαλέσει όλους τους εμπλεκόμενους. Η δε κυβέρνηση ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ να μην απαιτήσει διαλεύκανση της υπόθεσης, γιατί η μέχρι τώρα ολιγωρία της θα μετατραπεί σε ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ. Το ίδιο ισχύει βέβαια και για την αξιωματική αντιπολίτευση και τον Γ.Α. Παπανδρέου που έχει αποδείξει την ευαισθησία του σε θέματα διαφάνειας.

Να δούμε τώρα αν θα επιδειχθεί ο ίδιος οίστρος όπως στην υπόθεση του Βατοπαιδίου. Προσέξτε τα ονόματα των εμπλεκομένων, τις Κυπριακές εταιρείες κλπ. Μα κυρίως το θράσος των ψευδομαρτύρων. Τολμήστε κύριοι τώρα να τσιμεντώσετε.

συνέχεια:
http://olympia.gr/2009/03/18/agrotera-artemis/