24 Μαρτίου 2009

Ψηφίστε ποια αφίσα επιλέγετε για τη σφαγή των Θεσσαλονικέων υπό του Θεοδοσίου.

…………………………………………………………………….

small003_afissa-03webΠοια αφίσα επιλέγετε για τη σφαγή των Θεσσαλονικέων υπό του Θεοδοσίου;

Πατήστε εδώ και ψηφίστε!

………………………………………….

Εκδήλωση μνήμης και τιμής για τους χιλιάδες σφαγιασθέντες

υπό του αυτοκράτορος Θεοδοσίου Θεσσαλονικείς πολίτες

θα γίνει την Κρονία ημέρα («Σάββατο») 4 Απριλίου 2009

Για περισσότερα:
Θέσπις
------------

23 Μαρτίου 2009

ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΧΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ


Στην αρχαία Ελλάδα υπήρχε ιερός χορός. Τόσο οι αρχαίοι Ελληνες όπως και οι Ινδοί χαίρονταν και τιμούσαν το χορό με παραπλήσιους τρόπους. Και για τους δύο ο χορός ήταν πνευματικής, θεϊκής ουσίας, ένα δώρο των αθανάτων προς τους ανθρώπους και ένα μέσον επικοινωνίας με το Αόρατο, συνδέοντας τα μυστήρια και τις τελετουργίες τους με το χορό. Κοντά σε όλα τα αρχαία Ελληνικά θέατρα υπήρχαν ναοί και θεραπευτήρια πιστεύοντας ότι η θεραπεία και η υγεία συνδέονται άμεσα με τον τρόπο κίνησης του ανθρωπίνου σώματος, με την καλλιέργεια της ψυχής και την πνευματική ενατένιση. «...όλη η γη χόρευε τον κοσμικό χορό της δημιουργίας», μας λέει ο Ευριπίδης. Πρώτη η θεά Ρέα τον αποκάλυψε στους Κουρήτες (τους γυιούς της) και τους Κορυβάντες. Σύμφωνα με τον Πλάτωνα, ο χορός μπορεί να εξελίχθηκε από τη μίμηση των λέξεων μέσω των χειρονομιών και πηγάζει από την επιθυμία των νεαρών πλασμάτων να κινήσουν το σώμα τους για να εκφράσουν συγκίνηση και ιδίως χορό (συσχετίζοντας τις λέξεις χαρά και χορός). Η μουσική, η ποίηση και ο χορός - μελική, λυρική και χορική ποίηση - ήταν όψεις της ίδιας τέχνης, της μουσικής, της τέχνης των μουσών. Η ορχηστική ήταν από τις δυσκολότερες τέχνες. Απαιτούσε εκπαίδευση όχι μόνο στη μουσική, τη ρυθμική και τη μετρική, αλλά και στη φιλοσοφία, τη φυσική και την ηθική. «Ο χορευτής είναι φιλόσοφος», λεει ο Λουκιανός, «γνωρίζει τα ήθη των ανθρώπων και είναι διερμηνέας όλων των γλωσσών και των θεμάτων». Η τέχνη του απαιτούσε πλήθος ικανοτήτων: την απαγγελία του ηθοποιού, τη φωνή του τραγουδιστή και το ρυθμό του μουσικού. Έπρεπε να αποδίδει με τελειότητα κάθε χορευτική κίνηση, «φορά», «στάση», «σχήμα». Ο στόχος της ορχηστικής τέχνης ήταν να γυμνάσει το σώμα, να αναζωογονήσει την ψυχή και να ανυψώσει το πνεύμα, ενώ το μεγαλύτερο ρόλο έπαιζαν οι χειρονομίες, η σοφία των χεριών. Οι αρχαίοι Έλληνες θεωρούσαν χορό τις μιμητικές κινήσεις που συνόδευαν ένα τραγούδι. Η «εμμέλεια» περιελάμβανε χορό με τραγούδι και χορό συνοδευτικό των λόγων, δηλαδή έναν κώδικα συμβολικών χειρονομιών. Η Μούσα Ερατώ, λέει ένας ποιητής της αρχαιότητας, χορεύει με το πόδι, με τραγούδι και με την όψη. Και η Μούσα Πολύμνια, εκφράζει τα πάντα με το χέρι της και μιλάει με τη χειρονομία (μια πολύπλοκη δακτυλική αλφάβητο που μοιάζει με τα χάστας, ή μούντρας του ινδικού χορού).
Περικλείοντας στα εκφραστικά μέσα της ορχηστικής τέχνης έναν κώδικα δακτυλικής αλφαβήτου, τις «χειρονομίες», οι αρχαίοι Έλληνες θεωρούσαν αυτή τη μη λεκτική γλώσσα πηγή σοφίας και θεραπείας., έτρεφαν δε μεγάλο σεβασμό για τους καλλιτέχνες τους οποίους ετιμούσαν ως «χειροσοφούς», αυτούς που κατείχαν τη σοφία των χεριών. Οι αρχαίοι συγγραφείς περιέγραφαν ζωηρά τις κινήσεις των δακτύλων, πιστεύοντας οτι ο χορευτής «μιλάει» με τις σιωπηλές κινήσεις των χεριών του: «...δάκτυλα φωνήν έχω... πολύτροπα δάκτυλα πάλλων...σκιρτήματι χειρών...» Ο Λεσβώναξ ο Μυτιληναίος ονόμαζε τους χορευτές «χειρόσοφους», αυτούς που κατείχαν τη σοφία και την έδειχναν με τα χέρια. «Ακούω, άνθρωπε, ά ποιείς, οχ ορώ μόνον, αλλά μοι δοκείς ταις χερσίν αυταίς λαλείν» (Ακούω ανθρωπε όσα κάνεις, όχι μόνο σε βλέπω, αλλά μου φαίνεται πως μιλάς με τα ίδια σου τα χέρια) Πίστευαν οτι έχει τόση δύναμη η σοφία των χεριών, ώστε να γίνεται καλύτερος κάποιος μετά από παρακολούθηση ενός χορού. Ο κύριος σκοπός της όρχησης ήταν η μίμηση, και ήταν επιστήμη παραστατική, που φανέρωνε τα μη φαινόμενα. Ο Πλούταρχος έλεγε οτι η «δείξις» (χειρονομία) δεν έπρεπε να είναιμιμητική αλλά δηλωτική: «δηλωτική αληθώς των υποκειμένων». Ο χορευτής υποκρίνεται και παριστάνει χαρακτήρες και πάθη: έρωτα, οργή, παραφροσύνη, θλίψη, στις διάφορες εντάσεις και βαθμούς τους. Ο θεατής αναγνωρίζει στον ορχηστή δικά του συναισθήματα, συμπάσχει και ταυτίζεται. Έτσι, ο στόχος της τέχνης, μέσα από αυτή την εσωτερική διεργασία των θεατών, γίνεται η αναζήτηση του αγαθού, του γνώθι σεαυτόν. Η παράδοση των περισσοτέρων αρχαίων μορφών μη εικαστικής τέχνης δυστυχώς έχει χαθεί: μόνον από παραστάσεις σε αγγεία και περαστικές αναφορές σε λογοτεχνικά ή θεωρητικά κείμενα γνωρίζουμε κάποια ψίχουλα για την αρχαία ελληνική μουσική και ορχηστική τέχνη. Το 527 μ.Χ. όταν η εταίρα και χορεύτρια Θεοδώρα έγινε αυτοκράτειρα του Βυζαντίου, συμβολικά τουλάχιστον η ιστορία του Ελληνικού χορού είχε τελειώσει. Η ανερχόμενη τότε χριστιανική θρησκεία, συνδέοντας τη θρησκευτική αναζήτηση με τον ασκητισμό και τον υποβιβασμό του σώματος, σιγά-σιγά απαγόρευσε τις χορευτικές παραστάσεις και απέκλεισε κάθε πρακτική που θα χρησιμοποιούσε το σώμα ως μέσο για ευχαρίστηση και πνευματική εμπειρία. Στην Ευρώπη εξακολούθησε να υπάρχει «ιερή μουσική» αλλά όχι και «ιερός χορός». http://www.shantala.gr/hellas.html


Ο Αρχίλοχος που βρίσκεται;

Απόσπασμα που βρίσκεται σήμερα στην συλλογή παπύρων στην Κολωνία της Γερμανίας. (P. Köln II 58)
Είμαι στη δούλεψη εγώ του Ενυάλιου τ' αφέντη, μα ακόμα και των Μουσών τ' ακριβό δώρο το ξέρω καλά.(Μετάφραση: Θρ. Σταύρου)
.................................................
Τον Άρη εγώ ξέρω ρηγάρχη μου σ' αυτόν δουλεύω, ωστόσο με το γλυκό τους χάρισμα με προίκισαν οι μούσες. (Μετάφραση: Ι. Θ. Κακρίδης)
Με αυτoύς τους στοίχους μας αυτοπαρουσιάζεται ο Αρχίλοχος, δηλώνοντας ότι έχει δύο επαγγέλματα, αυτό του μισθοφόρου πολεμιστή, αλλά και αυτό του ποιητή.
Μία έκλιψη ηλίου στις 6 Απριλίου του έτους 648 π.Χ. την οποία αναφέρει ο Αρχίλοχος σε ένα σύγγραμμα (74D) του μας βοηθάει να προσδιορίσουμε το πότε έζησε(π. 680 π.Χ. - 630 π.Χ.) .
Γεννήθηκε στη Πάρο και γνώρισε τη μεγαλύτερη του ακμή περίπου το 650 π.Χ. Ο πατέρας του, Τελεσικλής, καταγόταν από αριστοκρατική οικογένεια και υπήρξε αρχηγός της αποικιστικής εκστρατείας στη Θάσο. Μητέρα του ήταν η δούλα Ενιπώ, η οποία τον προίκισε με τη γνώση της λαϊκής γλώσσας και την ευαισθησία της ταπεινής της καταγωγής.
Πριν την γέννηση του ο πατέρας του επισκέφτηκε το μαντείο των Δελφών όπου και πήρε από τον Απόλλωνα τον εξής χρησμό: «Ένας αθάνατος υιός θα σου γεννηθεί».
Σε ηλικία 15 χρονών, ο Αρχίλοχος εστάλθει από τον πατέρα του στην αγορά με μια αγελάδα για να την πουλήσει. Στον δρόμο συνάντησε ΕΝΝΕΑ γυναίκες οι οποίες προθυμοποιήθηκαν να αγοράσουν την αγελάδα σε καλή τιμή. Όταν ο Αρχίλοχος συμφώνησε αυτές και η αγελάδα εξαφανίστηκαν και του άφησαν μία λύρα. Κατά αυτόν τον τρόπο τον επέλεξαν οι Μούσες, πιστοποιώντας τον χρησμό του Απόλλωνος.
Ποίηση:
Δεν θέλω εγώ το στρατηγό ψηλό κορδάτο με μπούκλες μυρωμένες, καλοξυρισμένο κοντός ας είναι με στραβά κανιά, μονάχα , καρδιά γεμάτος.(
Μετάφραση: Ι. Θ. Κακρίδης)
Σε αυτό το στιχάκι ο Αρχίλοχος απαρνείται τα εξωτερικά χαρακτηριστικά (δεν θέλω εγώ, ου φιλέω) και έρχεται κατά κάποιο τρόπο σε ρήξη με τα Ομηρικά πρότυπα Ηρώων.
Απο τους Σάιους χαίρεται κάποιος με την ασπίδαπου άρμα αψεγάδιαστο σιμά σ' ένα δεντρί άθελά μου την άφησα. Εγώ ξέφυγα τη μοίρα του θανάτου.Η ασπίδα ας πάει στ' ανάθεμα. Πάλι θε ν' αποχτήσω όχι χειρότερή της.(Μετάφραση: Ηλ. Βουτιερίδης)
Απίστευτη ειλικρίνεια, ομολογία σε πλήρη αντίθεση με τα δεδομένα της εποχής του(Ριψασπίς)! : Η ζωή του πολεμιστή έχει αξία και όχι ο ηρωϊκός θάνατος. Ο πολεμιστής που θα επιζήσει θα καταφέρει να βλάψει αργότερα περισσότερο τον εχθρό από ότι ένας νεκρός ήρωας....
O Αρχίλοχος βρίσκεται δίπλα στον Όμηρο, παρέα με την Σαπφώ.
Νίκος Σάμιος
.
Σχετικό links http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&Itemid=32&catid=27&id=11089#11089

Οι επτά Μακκαβαίοι,οι ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ...ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ,στους οποίους σταυροκοπιούνται οι Έλληνες!

---------------------------------------------------------------------------
http://apollonios.pblogs.gr/

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ .. ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ

Ο ύπουλος δολοφόνος του μεγάλου Ιουλιανού Μερκούριος που τον μαχαίρωσε πισώπλατα την ώρα που αυτός έδινε την μεγάλη μάχη με τους Πέρσες!!Γι' αυτήν την άνανδρη δολοφονία του Ιουλιανού οι ιουδαιοχριστιανοι έκαναν τον Μερκούριο ....άγιο!!!! Είναι η γιορτή των ΑΓΙΩΝ ΕΠΤΑ ΜΑΚΚΑΒΑΙΩΝ, ΑΒΕΙΜ, ΑΝΤΩΝΙΟ,ΓΟΥΡΙΑΣ, ΕΛΕΑΖΑΡΟΣ, ΕΥΣΕΒΩΝΑΣ, ΑΧΕΙΜ, ΣΑΜΩΝΑΣ, η μητέρα τους ΣΟΛΟΜΟΝΗ και ό διδάσκαλος τους ΕΛΕΑΖΑΡΟΣ.

Οι άγιοι Μακκαβαίοι εκτελέστηκαν από τον Έλληνα Βασιλιά Αντίοχο τον Δ' τον Επιφανή κατά την καταστολή της εξέγερσης των Ιουδαίων το 168 π.Χ.
Ο ατσάλινος Βασιλιάς Αντίοχος προσπάθησε να εξελληνίσει τους εβραίους με το ζόρι, και ενώ η άρχουσα τάξη είχε σχεδόν εξελληνιστεί τα κατώτερα, αμόρφωτα στρώματα ήταν προσκολλημένα στο μονοθεισμό. Από αυτά τα κατώτερα στρώματα προέρχονταν ο ιερέας Ασαμωναίος/Μακκαβαίος ο οποίος προκάλεσε εξέγερση κατά του Βασιλιά Αντίοχου και με σκληρό αντάρτικό προσπάθησε και πέτυχε να αποτινάξει τους Έλληνες και να γίνει αρχηγός κράτους και ιδρυτής δυναστείας. Το ότι σήμερα η εκκλησία των ελοχίμ γιορτάζει αυτήν την γιορτή για έναν πόλεμο που έγινε πριν καν εμφανιστεί ο Τζόσουα ή ο Σαούλ είναι δείγμα του πόσο τελειωμένου ηθικά είναι αυτό το τερατούργημα της εβραιοχριστιανικής θρησκείας και πόσο δουλικά αντιμετωπίζει αυτούς που το υποδούλωσαν και το λοβοτόμησαν πολιτισμικά και πνευματικά.

http://erosorthodoxias.googlepages.com/1%CE%B7%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%BF%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85
http://www.eortologio.gr/data/bios.php/?id=1977
http://www.synaxarion.gr/




[Αρχικά ήταν μια οικογένεια (2ος αι. π.Χ.). Αργότερα, απ' το όνομα του αρχηγού της, έτσι ονομάστηκαν όλοι οι Ιουδαίοι που έπαιρναν μέρος στον αγώνα ενάντια στην κατοχή της χώρας τους απ' τους Σελευκίδες. Ο πρώτος αρχηγός των Μακκαβαίων, ο Ματταθίας, είχε επαναστατήσει ενάντια στους Σελευκίδες της Συρίας και συγκεκριμένα στον Αντίοχο τον Δ' το 168 π.Χ. Μετά το θάνατο του Ματταθία, τον αγώνα ανάλαβε ο γιος του Μακκαβαίος (απ' τον οποίο πήρε και τ' όνομά του το κίνημα αυτό), που κατάφερε να πάρει την Ιερουσαλήμ και ν' αποκαταστήσει τη μονοθεϊστική λατρεία. Τον διαδέχτηκε ο Σίμωνας, που κατόρθωσε ν' αποσπάσει απ' το Δημήτριο το Β' την αναγνώριση της αρχιερατικής δυναστείας των Μακκαβαίων.]Μακκαβαίοι - Live-Pedia.gr


Εικόνα:Lp-stamp-line.gifΌταν εμφανίστηκαν οι Ρωμαίοι, ο συνεργάτης της Ρώμης Ηρώδης ο Μέγας πήρε τελικά τον θρόνο από τους Μακκαβαίους και όταν οι διάδοχοι του Ηρώδη αποδείχθηκαν ανίκανοι, η Ιουδαία υπήχθη απευθείας στον Καίσαρα. Τότε το πνεύμα των Μακκαβαίων που κυριαρχούσε στις τάξεις του εβραικού Ιερατείου δημιούργησε ένα υλικόπνευματικό αντάρτικο κατά της Ρώμης, άμεσος καρπός του οποίου ήταν ο χριστιανισμός τον οποίο έφτιαξε ο έμπιστος πράκτορας του Ιερατείου Σαούλ, με αντικειμενικό σκοπό την υλικοπνευματική υποδούλωση του ακμαίου ελληνορωμαικού κόσμου. Δρώντας σε πολλά επίπεδα, και σε αγαστή συνεργασία με την ρωμαική αντιπολίτευση που εκπροσωπούσε ο (στωικός) Σενέκας, πέτυχαν αρχικά να κάψουν την Ρώμη έτος 64, να αποπειραθούν το 65 να ρίξουν με συνωμοσία τον Αυτοκράτορα Νέρωνα και σε δεύτερο χρόνο να λειτουργήσουν ως 5η φάλαγγα στα μετόπισθεν ενόψει του Ιουδαικού Πολέμου το έτος 66. Τελικά το αριστοκρατικό ιερατείο έχασε τον έλεγχο από τους ζηλωτες και η νίκη της Ρώμης εξαφάνισε το εβραικό κράτος για μερικές χιλιετερίδες.
Πρόλαβαν όμως να σπείρουν σαν χολέρα το τερατούργημα του χριστιανισμού στον ελληνορωμαικό κόσμο, να τον αδυνατίσουν ηθικοπνευματικά μέχρι την τελική ήττα της Ρώμης μερικούς αιώνες μετά!!!

Ένας Νορβηγός πολιτικός προειδοποιεί για τον...πλανήτη Χ...

---------------------------------------------------------------------
http://kostasxan.blogspot.com/

Ο πλανήτης Χ έρχεται; Τι γνωρίζουν και δεν μας λένε οι κυβερνήσεις ολόκληρου του πλανήτη;

Νορβηγός πολιτικός προειδοποιεί

και δίνει οδηγίες επιβίωσης για το 2012


Πριν από αρκετό καιρό είχα αναφερθεί στο γράμμα ενός Νορβηγού πολιτικού, που απεστάλη στους Bill Ryan and Kerry Cassidy του Project Camelot, στο οποίο προειδοποιούσε τους απλούς πολίτες για τους κινδύνους που διατρέχει η ανθρωπότητα, την περίοδο 2008-2012, αλλά και για τις σχετικές & μυστικές προετοιμασίες των κυβερνήσεων σε όλο τον κόσμο...
Μολονότι, όπως αναφέρουν και οι Bill Ryan and Kerry Cassidy στη σελίδα τους, δεν έχουμε ατράνταχτα στοιχεία που να επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα του νορβηγού πολιτικού, -ο οποίος επώνυμα και μαζί με συνοδευτικό φωτογραφικό υλικό, απέστειλε το παρακάτω γράμμα-, αξίζει να σταθούμε στο ιδιαίτερα σημαντικό μύνημα του, το οποίο, εάν είναι αληθινό, φαίνεται πως μας αφορά άμεσα...

Ακολουθεί το γράμμα του πολιτικού:
Είμαι Νορβηγός πολιτικός. Θα ήθελα να μιλήσω σχετικά με πολύ δύσκολα πράγματα που θα συμβούν από το 2008 μέχρι το 2012.
Η νορβηγική κυβέρνηση κατασκευάζει ολοένα και περισσότερες υπόγειες βάσεις και αποθήκες. Όταν ρωτήθηκε, είπε απλά ότι είναι για την προστασία του λαού της Νορβηγίας. Όταν θέλησα να μάθω, πότε πρόκειται να τελειώσουν τα έργα, απάντησαν "πριν από το 2011".
Το Ισραήλ κάνει το ίδιο όπως επίσης και πολλές άλλες χώρες.
Η απόδειξη ότι αυτό που λέω είναι αλήθεια βρίσκεται στις φωτογραφίες που σας έχω στείλει, τη δική μου και όλων των πρωθυπουργών και των υπουργών με τους οποίους συναντιέμαι και είμαι εξοικιωμένος. Όλοι τους γνωρίζουν για τα παραπάνω, αλλά δεν θέλουν να θορυβήσουν το λαό ή να προκαλέσουν μαζικό πανικό.
Ο πλανήτης Χ έρχεται, και η Νορβηγία έχει ξεκινήσει την αποθήκευση τροφίμων και σπόρων στην περιοχή Svalbard της Αρκτικής και στο Βορρά, με τη βοήθεια των ΗΠΑ της ΕΕ και όλων των χωρών γύρω στη Νορβηγία. Θα σώσουν μόνο αυτούς που βρίσκονται στην ελίτ της εξουσίας και εκείνους που μπορούν να συμβάλουν σε μία εκ νέου δημιουργία: δηλ. γιατρούς, επιστήμονες, και ούτω καθεξής.
Οσο για μένα, γνωρίζω ήδη πως πρόκειται να φύγω πριν από το 2012 για να πάω στην περιοχή της Mosjøen, όπου έχουμε μια υπόγεια στρατιωτική εγκατάσταση. Εκεί είμαστε χωρισμένοι σε τομείς: κόκκινο, μπλε και πράσινο. Τα διακριτικά του νορβηγικού στρατιού έχουν ήδη δοθεί και τα στρατόπεδα έχουν κατασκευαστεί εδώ και πολύ καιρό.
Δεν πρόκειται να δώσουν οποιαδήποτε βοήθεια στους ανθρώπους που πρόκειται να μείνουν στην επιφάνεια και θα πεθάνουν μαζί με τους άλλους . Το σχέδιο είναι να υπάρχει ασφάλεια για 2.000.000 Νορβηγούς, ενώ οι υπόλοιποι θα πεθάνουν. Αυτό σημαίνει ότι 2.600.000 άνθρωποι θα αφεθούν στο σκοτάδι δίχως να γνωρίζουν τί να κάνουν.
Όλοι οι τομείς και οι "κιβωτοί" είναι συνδεδεμένοι μεταξύ τους με σήραγγες και διαθέτουν αυτοκινητάμαξες (railcars), με τις οποίες μπορεί να πάει κανείς από τη μία στην άλλη "κιβωτό". Είναι έτσι ώστε να υπάρχει επαφή μεταξύ τους. Μόνο οι μεγάλες πόρτες τους χωρίζουν, ώστε οι τομείς σε κάθε περίπτωση να μην βρίσκονται σε κίνδυνο.
Είμαι πολύ λυπημένος. Συχνά κλαίω μαζί με άλλους που γνωρίζουν το γεγονός, ότι τόσοι πολλοί θα το μάθουν πολύ αργά, και τότε όλα θα έχουν τελειώσει για αυτούς. Η κυβέρνηση λέει ψέματα στον κόσμο από το 1983 μέχρι σήμερα. Όλοι οι μεγάλοι πολιτικοί στη Νορβηγία το γνωρίζουν αυτό, αλλά λίγοι θα το πουν στον λαό και το κοινό - επειδή φοβούνται την περίπτωση, μήπως χάσουν επίσης τις αυτοκινητάμαξες NOAH 12 που θα τους μεταφέρουν στους χώρους της κιβωτού όπου θα είναι ασφαλείς.
Εάν μιλήσουν σε κανέναν, θα είναι σίγουρα νεκροί. Αλλά εγώ δεν ενδιαφέρομαι πλέον για τον εαυτό μου. Η ανθρωπότητα πρέπει να επιζήσει, όπως πρέπει να επιβιώσουν και τα άλλα έμβια όντα. Ο κόσμος πρέπει να γνωρίζει.
Όλες οι κυβερνήσεις του κόσμου έχουν επίγνωση αυτού του γεγονότος και λένε μόνο ότι πρόκειται να συμβεί. Απευθυνόμενος σε όσους μπορούν να σώσουν τον εαυτό τους, τους λέω να προσπαθήσουν να φτάσουν σε υψηλότερα (υψομετρικά) μέρη και να βρουν εκεί ψηλά σπηλιές, όπου μπορούν να έχουν έναν χώρο αποθήκευσης τροφίμων για τουλάχιστον πέντε χρόνια, με κονσερβοποιημένα τρόφιμα και νερό για να αντέξουν για λίγο. Συνειστώνται χάπια για την ακτινοβολία και ειδικές στολές (biosuits), εάν ο προϋπολογισμός σας σας το επιτρέπει.
Για τελευταία φορά λέω, ο Θεός να μας βοηθήσει όλους ... αλλά ο Θεός δεν θα μας βοηθήσει, το ξέρω. Μόνο ο καθένας ατομικά μπορεί να κάνει τη διαφορά. Ξυπνήστε, σας παρακαλώ ...!
Θα μπορούσα να γράψω χρησιμοποιώντας άλλο όνομα, αλλά δεν φοβάμαι τίποτα πια. Όταν γνωρίζει κανείς ορισμένα πράγματα, γίνεται ανίκητος -και τίποτε δεν μπορεί να τον βλάψει όταν γνωρίζει ότι το τέλος έρχεται σύντομα.
Σας διαβεβαιώνω 100% ότι θα συμβούν τα γεγονότα. Υπάρχουν τέσσερα χρόνια περιθώριο για να προετοιμαστεί κανείς για το φινάλε (endgame). Πάρτε όπλα, δημιουργήστε ομάδες επιβίωσης και φροντήστε για ένα μέρος/χώρο όπου μπορείτε να είστε ασφαλείς με τροφή για ένα χρόνο.
Ρωτήστε με οτιδήποτε σχετικά με τη σύνδεση που έχει η Νορβηγία με όλα αυτά και θα απαντήσω, όσο το γνωρίζω. Και κοιτάξτε γύρω σας: κατασκευάζουν παντού υπόγειες βάσεις και αποθήκες. Ανοίξτε τα μάτια σας. Ζητήστε από τις κυβερνήσεις να σας πουν τι χτίζουν. Θα σας πουν "Α, είναι απλώς για την αποθήκευση τροφίμων", και άλλα τέτοια. Σας τυφλώνουν με όλα αυτά τα ψέματα.
Τα σημάδια ξένης (εξωγήινης? σημ. μτφ. alien) παρουσίας υπάρχουν επίσης και βλέπω συχνά στην ελίτ νορβηγών πολιτικών, πως δεν είναι αυτό που λένε ότι είναι. Είναι σαν να ελέγχονται σε κάθε σκέψη και σε κάθε λόγο τους. Είναι σαν να τους λένε να κάνουν πράγματα με συγκεκριμένο τρόπο. Μου είναι σαφές ποιοί είναι, και ποιοι δεν είναι. Μπορείτε να το δείτε στα μάτια τους και στο μυαλό τους.
Να θυμάστε ότι εκείνοι που θα είναι μέσα και γύρω από τις αστικές περιοχές (πόλεις) το 2012 είναι εκείνοι που θα πληγούν και θα πεθάνουν πρώτοι. Αργότερα, ο στρατός θα "αναλάβει" τους υπόλοιπους επιζώντες, έχοντας εντολή να πυροβολήσουν και να σκοτώσουν, σε περίπτωση που υπάρξει κάποια αντίσταση στη μεταφορά στα στρατόπεδα, όπου ο καθένας θα πάρει σήμανση με έναν αριθμό και ένα tag.
Επίσης, βλέπω ότι μιλάτε για την Benazir Bhutto στο δικτυακό σας τόπο. Ο θάνατος της ήταν τραγικός. Έχω συναντήσει τη Benazir, όπως βλέπετε. Θα δείτε επίσης από τις φωτογραφίες πως έχω συναντηθεί με μια σειρά από άλλους αξιοσημείωτους πολιτικούς και ηγέτες του κόσμου.
Ο κόσμος δεν θα γνωρίζει τι θα συμβεί μέχρι το τέλος, διότι η κυβέρνηση δεν θέλει να δημιουργήσει μαζική υστερία. Τα πάντα θα γίνουν αθόρυβα και η κυβέρνηση απλά θα εξαφανιστεί.
Αλλά εγώ λέω: μην πηγαίνετε σιωπηλά στο σκοτάδι. Λάβετε προφυλάξεις για να είστε ασφαλής με την οικογένειά σας. Ενωθείτε μαζί με άλλους. Εργαστείτε από κοινού για να βρείτε τρόπους για την επίλυση όλων των -πολλών- προβλημάτων που θα παρουσιαστούν.
Kind regards
[Όνομα και απόδειξη ταυτότητας παρέχονται]
_________________________________________

Τις πληροφορίες στο παραπάνω γράμμα ήρθε να επιβεβαιώσει αργότερα και δεύτερος νορβηγός. (click εδώ)
Προσωπικά, δεν μου αρέσουν οι καταστροφολογίες και η "τρομολαγνεία" των τελευταίων ετών, όμως πολύ περισσότερο δεν μου αρέσει να κλείνω τα μάτια στις όποιες πιθανότητες... όπως και ο στρουθακαμηλισμός...
Αποδείξεις δεν υπάρχουν και σίγουρα κανείς δεν θα ερχόταν να μας έλεγε ανοιχτά μια τέτοια αλήθεια... αν ήταν αλήθεια...
Ωστόσο περίεργες "συμπτώσεις" (ενδείξεις να πω?) υπάρχουν αρκετές τόσο στο εξωτερικό, όσο και στη χώρα μας...
Η "κιβωτός των σπόρων" στη Νορβηγία, έκανε ήδη ως είδηση το γύρο του κόσμου . (Εγκαινιάστηκε πέρυσι το Φεβρουάριο, μετά από εκπληκτικά συνοπτικές και ταχύτατες διαδικασίες αποφάσεων, μελέτης, χρηματοδότησης και εκτέλεσης έργου...)
Τα τεράστια -άδεια προς το παρόν- περίεργα "στρατόπεδα" που χτίστηκαν πρόσφατα στην Αμερική, -χωρητικότητας 25.000 ατόμων (!)- απασχόλησαν επίσης ελληνικά μέσα εναλλακτικής ενημέρωσης, αλλά και τον ημερήσιο τύπο.
Περίεργες βάσεις φαίνεται όμως πως χτίζονται και στη χώρα μας (fotos)
Τι πραγματικά θα συμβεί έως το 2012-από τα όσα σενάρια μας βομβαρδίζουν τελευταία ως "πιθανότητες"- δεν ξέρει κανείς μας. Αν είναι καλό να κάνουμε οποιεσδήποτε προετοιμασίες... επιβίωσης, θα το κρίνει ο κάθε ένας από εμάς, ανάλογα με τα συμπεράσματα του, -μόνος του...
Από Toxotis


Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου »

22 Μαρτίου 2009

Προς πώληση το "αυτοκίνητο των φτωχών"

Η ινδική εταιρία αυτοκινήτων Tata Motors πρόκειται να θέσει σε κυκλοφορία το φτηνότερο αυτοκίνητο το κόσμου με μήκος μόλις τριών μέτρων. Πρόκειται για το μοντέλο με το όνομα (και πράγμα) Nano του οποίου η τιμή πώλησης ανέρχεται στα 1.979 δολάρια!
Σύμφωνα με το BBC, αυτή η εξέλιξη θα επιτρέψει στους φτωχούς πολίτες των αναπτυσσόμενων χωρών να αποκτήσουν για πρώτη φορά στη ζωή τους αυτοκίνητο. Είναι τετράθυρο, πενταθέσιο δεν έχει αερόσακους, ούτε ραδιόφωνο ή υδραυλικό τιμόνι.
Το Nano είχε προγραμματιστεί να βγει στην κυκλοφορία τον Οκτώβρη του 2008, αλλά καθώς η εταιρεία αντιμετώπισε προβλήματα σχετικά με το που θα κατασκευαζόταν, τελικά «βγαίνει» με καθυστέρηση έξι μηνών.
Η τόσο χαμηλή τιμή οφείλεται στις πληγές που της άφησε η οικονομική κρίση καθώς η εταιρία έχει χάσει γύρω στα 2,3 δισεκατομμύρια ρουπίες και προσπαθεί να βρει τρόπους για την αναζωογόνησή της. Παράλληλα, αντιμετωπίζει δυσκολία στο να ξεπληρώσει το δάνειο που πήρε με σκοπό να αγοράσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες Jaguar και Land Rover από τη μητρική τους Ford Motor, τον περασμένο Ιούνιο.
Όπως αναφέρει το BBC, η εταιρία «χτυπήθηκε» από την παγκόσμια οικονομική κρίση που έπληξε και την οικονομία της Ινδίας με αποτέλεσμα οι πολίτες της χώρας να μην δύνανται να πάρουν δάνειο για την αγορά αυτοκινήτου.
Επιπλέον, το εργοστάσιο της Tata Motors έφυγε από τη δυτική Βενγκάλη καθώς η περιοχή διεκδικείτο από αγρότες και εγκαταστάθηκε στη δυτική πλευρά του Γκουτζαράτ. Το νέο εργοστάσιο θα έχει ολοκληρωθεί το 2010 και μέχρι τότε το μοντέλο Nano, θα έχει μειωμένη παραγωγή.
Ιωάννα Μαμάη Δημοσίευση : 22/03/2009 http://www.cosmo.gr/AutoMoto/India/234384.html


Σφαγείο των Ελλήνων η Χριστιανική Βυζαντινή Αυτοκρατορία.

-----------------------------------------------

Thursday, March 12, 2009

Γενοκτονία 650.000 Ελλήνων της Εθνικής θρησκείας από τους Χριστιανο-Βυζαντινούς

Ελληνική σάτιρα κατά των μαύρων ράσων επί Τουρκοκρατίας.

----------------------------------------------------------------------------
Ελληνική σάτιρα του 1800 κατά του ανωτέρου κλήρου.

http://www.schizas.com/site3/index.php?option=com_content&task=view&id=169&Itemid=28

03.05.08
Ελληνική σάτιρα του 1800 κατά του ανωτέρου κλήρουΗ σάτιρα αναφέρεται από τον Βαρθόλδη, ενώ βρέθηκε στον Άθω, σε
μονή του, από τον Ευθύμιο Κουρίλα καί ο οποίος την δημοσίευσε στα
«Θεσσαλικά Χρονικά», τ. 3, 1931.
Κατά την ιστορία της σάτιρας, ήλθαν 3 ξένοι για να δουν πώς ζούσαν οι
Έλληνες καί συνομίλησαν με τους κατοίκους, σχετικώς με το πώς τα
πήγαιναν με τους Τούρκους. Όταν τελείωσαν την συζήτηση με τους κατοίκους, είπαν να
ρωτήσουν καί έναν αρχιερέα, ο οποίος έτυχε να περνά από εκεί, πώς έβλεπε τα
πράγματα. Να καί η απάντηση του αρχιερέα.

«Ιδού ας ερωτήσωμεν τούτον τον πολυγένην
Μητροπολίτης φαίνεται, κάμνει τον Δημοσθένην.
Σ’ αυτόν θέλει γνωρίσωμεν τον ζήλον της Γραικίας
αν είναι φιλελεύθερος ή φίλος τυραννίας.
Χαίρε πανιερώτατε καί γένος της Γραικίας,
πώς υποφέρεις τον ζυγόν της Τούρκου τυραννίας;
Γιατί εκαταντήσατε την φωτεινήν Ελλάδα
άθλιαν, κακορρίζικην. και ως σβυστήν λαμπάδα;

Ο Μητροπολίτης
Να έχετε τέκνα την ευχήν μου
κι ακούσατε την απόκρισίν μου.
Εγώ τον ζυγόν δεν τον γνωρίζω
ούτε ξεύρω να τον νομίζω. (τι ζυγό να γνωρίζει ο κατακτητής!)
Τρώγω, πίνω, ψάλλω με ευθυμίαν
δεν υποφέρω ποτέ τυραννίαν.
Τότε υποφέρω αδημονίαν
όστις με βλάψει στην επαρχίαν. (τρέμει μη χάσει το...μαγαζί ο τραγογένης!)
Αυτή του Τούρκου η τυραννία,
σ’ εμέ είναι ζωή μακαρία.
Αφού το ράσον τούτο εφόρεσα,
πλέον τινά ζυγόν δεν εγνώρισα,
δύο ποθώ, και μα τας εικόνας
άσπρα πολλά και καλάς κοκκώνας. (τα "άσπρα" είναι τα λεφτά!Τις κοκκώνες τις ξέρετε!!)
Περί της Ελλάδος που λέτε
δεν με μέλλει κι ας τυραννιέται.
Μ’ αν βαστάζει χωρίς να στενάζει
όλας τας αμαρτίας ευγάζει.
(….)
Πίστιν να έχουν στον Βασιλέα
και σέβας στον Αρχιερέα.
Στον Τούρκο τ’ άσπρα να μη λυπούνται
τότε γαρ την ψυχήν ωφελούνται.
Και Αρχιερέων παρρησίας,
και παπάδων πολλάς λειτουργίας.
Ο πνευματικός τούς διορίζει
πώς πρέπει κανείς να δεφτερίζει.
Αυτοί άρχισαν να παρακούσι
και όλοι ελευθερίαν φρονούσι.
Διά τούτο και ημείς συμφωνούμεν
Ομού με τους Τούρκους να τους βαρούμεν. (φτου σου κερατά τράγε)
(….)
Κ’ οι κοκκώνες είναι μέγα θαύμα
ευκολύνουν γαρ το κάθε πράγμα.
Φθάνει γουν η τόση απολογία
ιδού γυνή φέρει παρρησία.»

1806.Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ...ΚΑΤΑΚΕΡΑΥΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.




ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ (1806)

Α΄ ΣΤΑΣΙΣ

Ω συ μιαρά Σύνοδος της Κωνσταντινουπόλεως, εις τι ομοιάζεις; Ήθελα να ξεύρω από σε τώρα όπου σε ερωτώ, εις τι, λέγω, ομοιάζεις τους ιερούς και θείους αποστόλους του λόγου της σοφίας του Ιησού Χριστού; Ίσως στην αφιλοκέρδεια, όπου εκείνοι εκήρυττον; Άλλ’ εσύ είσαι γεμάτη από χρήματα, όπου καθημερινώς κλέπτεις από τους ταλαίπωρους χριστιανούς. Ίσως την εγκράτεια και χαλιναγωγία των παθών; Άλλ’ εις ποίον μεγάλον ξεφάντωμα δεν ευρίσκεται μέρος από τους συγκλήτους σου, και ποιος από αυτούς δεν λατρεύει δύο και τρεις αρχόντισσας με άκραν αναισχυντίαν και σχεδόν φανερά;

Μήπως τούς ομοιάζεις εις την ευλάβειαν των προς την θρησκείαν; Αλλά ποιος δεν γνωρίζει την άκραν ανευλάβειάν σου και ποίος δεν ηξεύρει πόσον γελοιωδώς και χλευαστικώς εκτελείς τας ιερουργίας; Εις τι λοιπόν τους ομοιάζεις; Εις την φιλανθρωπότητα; Εσύ τους πτωχούς δεν καταδέχεσαι ούτε καν να τους δής, ουχί δε να τους βοηθήσης. Η λύσσα σου δια τα χρήματα είναι απερίγραπτος. Τους ομοιάζεις ίσως εις την φιλαδελφότητα, εις την ομόνοια, εις την επάλληλον αγάπην; Αλλά ποίος δεν γνωρίζει πόσον προσπαθεί ο ένας να βλάψη τον αλλον; Εις τι λοιπόν τους ομοιάζεις; Βέβαια, εις ουδέν. Ω της δυστυχίας σας άνθρωποι βάρβαροι και μωροί. Έπρεπε νά ξαναγυρίσει ο Χριστός, δια να σας φωτίση, επειδή εσείς ούτε καν στοχάζεστε να ανοίξητε ποτέ εν βιβλίο, δια να λαμπρύνητε τον εσκοτισμένο σας νούν.

Συ, λοιπόν, ω Σύνοδος, αγκαλά και να φέρεις τους τίτλους της αγιωσύνης και τα σημεία της αρετής, ουχί, ουχί, ποσώς δεν ομοιάζεις τα υποκείμενα, όπου προσπαθείς να παρησιάσης. Συ είσαι μία μάνδρα λύκων, όπου δεν υπακούεις τον ποιμένα σου και κατατρώγεις τα αθώα και πολλά ήμερα πρόβατα της ορθοδόξου εκκλησίας....

Στην Κωνσταντινούπολιν, λοιπόν, ευρίσκεται ο πατριάρχης και η Σύνοδος. Ο πρώτος ονομάζεται οικουμενικός. Και αν άλλο δεν σημαίνει αυτός ο γελοιώδης τίτλος μαζί με τους τόσους άλλους όπου λαμβάνει, φανερώνει όμως, ότι οι άλλοι τρεις πατριάρχαι υπόκεινται εις αυτόν.



Β΄ ΣΤΑΣΙΣ

Αυτός λοιπόν (δηλαδή ο Πατριάρχης), διαμοιράζει εις όλες τις επαρχίες του οθωμανικού κράτους, και πολλάκις πέμπει και εκεί οπού δεν είναι χριστιανοί, τόσες εκατοντάδες αρχιεπισκόπους, εξ ων ο καθείς έχει τέσσαρες ή πέντε επισκοπές, στις οποίες πέμπει και αυτός τόσους επισκόπους. Αυτό είναι το σύστημα της εκκλησιαστικής αρχής, ο τρόπος δε της διοικήσεως είναι ο ακόλουθος:

Η Σύνοδος αγοράζει τον πατριαρχικό θρόνο από τον οθωμανικό αντιβασιλέα δια μίαν μεγάλη ποσότητα χρημάτων, έπειτα τον πωλεί ούτινος της δώσει περισσότερο κέρδος, και τον αγοραστή τον ονομάζει πατριάρχη. Αυτός, λοιπόν, δια να ξαναλάβει τα όσα εδανείσθη δια την αγορά του θρόνου, πωλεί τις επαρχίες, στις αρχιεπισκοπές, ούτινος δώσει περισσοτέραν ποσότητα, και ούτως σχηματίζει τους αρχιεπισκόπους, οι οποίοι πωλώσει και αυτοί εις άλλους τας επισκοπάς των. Οι δε επίσκοποι τας πωλώσει των χριστιανών, δηλαδή γυμνώνουσι τον λαό, δια να εβγάλωσι τα όσα εξώδευσαν. Και ούτος εστίν ο τρόπος, με τον οποίον εκλέγονται των διαφόρων ταγμάτων τα υποκείμενα, δηλαδή ο χρυσός.

Η πρώτη έγνοια του πατριάρχη, είναι να αποκτήσει την φιλία των φίλων της Συνόδου, όπου ως επί το πλείστον, είναι οι γυναίκες των πρώτων αρχόντων, πλουσίων αμαθών του Φαναρίου. Και αυτό το κάμνει δια δύο αίτια: Πρώτον μεν, δια να ήμπορει να κλέπτη με περισσότερο θάρρος, δεύτερον δε να κλέπτει δια περισσότερο καιρόν, ωσάν όπου αυτή η Σύνοδος έχει όλα τα μέσα στην οθωμανική δυναστεία, και εξακολούθως, όταν ο πατριάρχης δεν της αρέσκει, ευθύς τον εξορίζει. Και δεν της αρέσκει πάντοτε, όταν δεν ομογνωμεί με αυτήν, και όταν δεν υπογράφει, χωρίς να αναγνώσει ο,τι γράμμα του παραδώσει.

Η υπερηφάνεια και διεστραμμένη ψυχή αυτών των δώδεκα μωρών της Συνόδου τους εμποδίζει από το να στοχασθώσι την φοράν, οπού προξενούσι εις τον λαό με τα μεγαλώτατα έξοδα των συχνών αλλαγών των πατριαρχών, και άλλο δεν ενθυμούνται, παρά ότι, όσα εξοδεύσουν, τα ξαναλαμβάνουν από τον νεόφυτο, και πάντοτε με το διάφορον τους. Αλλά που να διηγηθώ, όσα η μιαρά των ψυχή εφευρίσκει! Φθάνει λοιπόν να ξέρετε, ότι, όσα και να κάμνωσι, τα κάμνωσι δια χρημάτων, και πληρώνοντάς τους τινάς ημπορεί να λάβη την συγχώρησιν δια κάθε αμάρτημα. Τόσον εβαρβαρώθη η κλάσις της ιεροσύνης των Ελλήνων. Προς τούτοις ο αρχιεπίσκοπος πωλεί τας ενορίας της πόλεως ούτινος ιερέως θελήσει, και έπειτα εξορεί όποιον θέλη από αυτούς, και ξαναπωλεί την ενορία αλλού, δια να του κάμη το ίδιον ύστερα απ’ ολίγον. Κάθε τόσον τους ζητεί δάνεια, και ποτέ δεν τους τα επιστρέφει. Κανείς δεν τολμεί να αντισταθεί εις τους λόγους του, επειδή ευθύς τον αφορίζει και έπειτα τον εξορεί και λαμβάνει την περιουσία του. Και ούτος εστίν ο τρόπος, με τον οποίον ενεργούσι τα ηδύτατα εντάλματα του Χριστού.

Πώς άραγε ζώσιν αυτοί οι αρχιεπίσκοποι εις τας μητροπόλεις των και ποίαι είσίν αι αρεταί των; Τρώγωσι και πίνωσι ως χοίροι. Κοιμώνται δεκατέσσαρας ώρας τήν νυκτα καί δύο ώρας μετά το μεσημέρι. Λειτουργούσι δύο φοράς τον χρόνο, και όταν δεν τρώγωσι, δεν πίνωσι, δεν κοιμώνται, τότε κατεργάζονται τα πλέον αναίσχυντα έργα, όπου τινάς ημπορεί να στοχασθεί. Και ούτως εις τον βόρβορο της αμαρτίας και εις την ιδίαν ακρασίαν θησαυρίζουσι χρήματα, και οι αναστεναγμοί του λαού είναι προς αυτούς τόσοι ζέφυρες.

Ο χορός των επισκόπων εξακολουθεί μετά τους αρχιεπισκόπους. Αυτοί, πάλιν, είναι άλλοι λύκοι, ίσως χειρότεροι από τους πρώτους, επειδή κυριεύουσι τους χωρικούς και ιδιώτες. Ανεκδιήγητα είναι τα ανομήματα των και η σκληρότητα των διαπερνά κατά πολλά εκείνη της ίδιας παρδάλεως. Αυτοί πέμπουσι τόσους ληστάς, δια να ειπώ έτσι, εις τα χωρία της επισκοπής των, και τους δίδουσι τον τίτλο του πρωτοσυγκέλλου ή του αρχιμανδρίτου άλλου τινός τάγματος, οι οποίοι άλλο δεν ξεύρουν, παρά να γράφουν ονόματα των χριστιανών με όλη την ανορθογραφία.

Αυτοί, λοιπόν, περιφέρονται εις όλα τα χωρία της επισκοπής και με άκραν ασπλαγχνία εκδύουσι τους πολλά αθώους χωριάτας, και μάλιστα τας γυναίκας. Όταν δεν τοις ευρίσκουσι χρήματα, τότε τίνος αρπάζουσι εν φόρεμα, τίνος εν εργαλείο της γεωργικής, τίνος εν στολίδι της γυναίκας του, και φθάνουν να τους παίρνουν ως και τα δοχεία των φαγητών. Από άλλους πάλιν λαμβάνουν τόσα κιλά σιτάρι, τόσο κρασί. Με ένα λόγο τους γυμνώνουν, και έπειτα τους ευλογούν και φεύγουν. Πολλάκις δε περιέρχεται ο ίδιος επίσκοπος στα χωρία, και τότε πλέον ακολουθούν τα χειρότερα. Αυτός ο αναίσχυντος και βάρβαρος και αμαθέστατος άνθρωπος, αφού τρώγει δι' όσας ημέρας μένει εις το χωρίον από την πτωχή κοινότητα, αφού αρπάζει όσα περισσότερα δυνηθή, τότε αφορίζει ένα δύο, και άλλους τόσους κάμνει παπάδες, και έπειτα φεύγει.

Μετά των Επισκόπων, λοιπόν, έρχονται εκείνοι οι πρωτοσύγκελλοι, οι αρχιμανδρίτες και οι πνευματικοί, οι οποίοι στέλλονται από τα μοναστήρια με κάποιας πανταχούσας. Αυτοί είναι αναρίθμητοι, επειδή δεν ευρίσκεται πόλις χωρίον, οποίο να μην φυλάττη ένα ή δύο από αυτούς τούς λαοκλέπτας, οι οποίοι παρουσιάζονται εις τον αρχιερέα και αγοράζουν παρ' αυτού την άδειαν του κλεψίματος, και έπειτα, με άκρα αυθάδεια, αρχινούσιν από σπίτι εις σπίτι, να ζητούσιν ελεημοσύνη, και εκδύουσιν εξόχως τας γυναίκας, όσον ημπορούσι.


Γ΄ ΣΤΑΣΙΣ

Εκατό χιλιάδες, και ίσως περισσότεροι, μαυροφορεμένοι ζώσιν αργοί και τρέφονται από τους ιδρώτας των ταλαιπώρων και πτωχών Ελλήνων. Τόσαι εκατοντάδες μοναστήρια. όπου πανταχοθεν ευρίσκονται, είναι τόσαι πληγαί εις την πατρίδα, επειδή, χωρίς να την ωφελήσουν εις το παραμικρό, τρώγωσι τους καρπούς της και φυλάττουσι τους λύκους, δια να αρπάζουν και ξεσχίζουν τα αθώα και ιλαρά πρόβατα της ποίμνης του Χριστού. Ιδού, ω Έλληνες, αγαπητοί μου αδελφοί, η σημερινή αθλία και φοβερά κατάστασις του ελληνικού ιερατείου, και η πρώτη αιτία όπου αργοπορεί την ελευθέρωσιν της Ελλάδος.

Αυτοί οι αμαθέστατοι, αφού ακούσουν ελευθερία, τους φαίνεται μία αθανάσιμος αμαρτία. Τι λοιπόν διδάσκουσι τον απλούστατον λαό; Τι στοχάζεσθε να λέγωσιν οι ιεροκήρυκες έπ' εκκλησίας; Φέρουσιν ίσως τας παραβολάς του Ευαγγελίου, δια να παρακινήσωσιν τους ακροατές εις την ομόνοια; Μας είπον ποτέ ποίοι ήταν, και πόθεν κατάγονται; Μας ανέφερον ποτέ πως διοικείται ο κόσμος και οποία είναι η καλλιτέρα διοίκησις; Μας εξήγησαν ποτέ τι εστί αρετή, και οποία είναι τα μέσα δια να την αποκτήση τινάς, και ποτέ λάμπει ή αρετή; Και ποίος να μας τα είπη, αν δεν τα λέγουσιν αυτοί;

Φεϋ! βαβαί της αθλιότητας μας! Οι ιεροκήρυκες αρχινούν από την ελεημοσύνη και τελειώνουν εις την νηστεία. Πώς θέλεις λοιπόν να ξυπνήσουν οι Έλληνες από την ομίχλη της τυραννίας; Ω άνθρωποι, όντως βάρβαροι, χυδαίοι και εχθροί φανεροί της πατρίδος μας και του ίδιου του Χριστού, πως κάμνετε με την αμάθεια σας και τινάς να βλασφημώσι; Ω εχθροί της αληθείας, τουτέστι του Ιησού Χριστού! Δεν βλέπετε, ότι με αυτήν την κακήν σας παρηγορίαν υποχρεώνετε τους Έλληνες, αντί να μισήσουν την τυραννία και να προσπαθήσουν να ελευθερωθούν, εξ εναντίας να την αγαπώσι, και μάλιστα, να νομίζωνται εύτυχείς πιστεύοντες από απλότητα των, ότι παιδεύονται εις την παρούσαν ζωήν, δια να αποκτήσουν τον παράδεισο; Ποίος Εσκαριώτης σας έβαλε εις τον νουν, να προφέρητε τοιαύτην παρηγορίαν, όταν δεν ηξεύρετε να την εξηγήσητε, ω αναίσχυντοι; Τα αμαρτήματα, ίσως, παιδεύονται μέ άλλα αμαρτήματα, ω άφρονες; Δεν στοχάζεσθε, πόσον ατιμείτε και τον εαυτόν σας και την Εκκλησίαν με τους παραλογισμούς σας;

Ω αδελφοί μου Έλληνες, ίσως δεν καταλαμβάνετε πόσην δύναμιν έχουσι τα λόγια των καλογήρων και των πνευματικών εις τας ψυχάς των απλουστάτων ακροατών. Πόσον γρηγορώτερα ηθέλαμεν ελευθερωθή από τον οθωμανικόν ζυγόν, εάν οι πνευματικοί δεν ήταν αμαθείς, καθώς είναι, και αv εδίδασκον εις την εξομολόγησιν με γλυκά λόγια την αλήθεια και την αρετή, την ελευθερία και την ομόνοια, και όλα τα μέσα της ανθρωπίνης ευτυχίας. Αλλά ποίους να φωτίσουν οι εσκοτισμένοι και να διδάξουν οι αμαθείς; Ας σιωπήσουν το λοιπόν, αν δεν ηξεύρουν τι να ειπούν.

Και εσείς, οι επίσκοποι και αρχιεπίσκοποι, παύσατε, δια όνομα του Θεού, παύσατε πλέον από το να χειροτονήσετε ιερείς, και μη, φοβούμενοι να πτωχύνει η εκκλησία του Χριστού από υπηρέτες, την γεμίζετε από αναξιωτάτους σκλάβους. Μάλιστα δε συ, ω πατριάρχα, οπού ως κεφαλή της εκκλησίας σέβεσαι παρά πάντων και τιμάσαι, προσπάθησε να διορθώσεις τα κακά, όπου προξένησε η αμέλειά σου. Έκλεξον αρχιερείς τους σοφούς και ενάρετους, κατεδάφισε όλα τα μοναστήρια, δια να ολιγοστεύσης τα βάρη του λαού, διόρθωσε μερικές συνήθειες της θρησκείας, όπου την σήμερον φανερώς βλάπτουσι κατά πολλά τούς χριστιανούς. Υποχρέωσε όλους τους καλογήρους, να υπάγουν να σπουδάξουν εις τα σχολεία και να μεταχειρισθούν εκείνον τον καιρόν, όπου εξοδεύουσι εις το να περιφέρωνται από σπίτι σε σπίτι, εις την μελέτη των σοφών της εκκλησίας και εις τον ορθόν λόγον. Πρόσταξε να μένουν τα λείψανα των αγίων εις τας εκκλησίας και να μην αποκαταστώνται είδος εμπορίου. Εμπόδισε τα θαύματα, δια να εξαλείψεις την δεισιδαιμονίαν. Βγάλε από την υπηρεσία της εκκλησίας τις γυναίκες, δια να ολιγοστεύσουν τα αμαρτήματα των καλογήρων. Και κάμε, τέλος πάντων, μίαν φοράν το χρέος σου, δια να φανής πιστός δούλος και επίτροπος αληθής του Χριστού. Τότε το ιερατείο, όπου σήμερον ο φιλόσοφος και ενάρετος κατηγορεί και αποστρέφεται, θέλει σέβεται και επαινεί.



Αδαμάντιος Κοραής


Διαβάστε εδώ:

http://naos.20m.com/ellinikinomarxia1.htm

τα κείμενα του Ανώνυμου ΕΛΛΗΝΑ "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ" που κατακεραυνώνουν όχι μόνο την χριστιανική καταδυνάστευση των τουρκόδουλων ελλήνων... αλλά και την αδράνειά τους απέναντι στο χρέος της απελευθέρωσης!
Πηγή:
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&Itemid=32&catid=44&id=5714#5714

21 Μαρτίου 2009

Παγκόσμιο Ελληνικό Πνευματικό Έθνος


Ζούμε σε μια εποχή έντονων διαφοροποιήσεων σε σχέση με τα παραδοσιακά πολιτισμικά, κοινωνικά, ηθικά και άλλα σχήματα του παρελθόντος. Θεσμοί ακλόνητοι επί αιώνες, γνωρίζουν στις μέρες μας μια έντονη πίεση που ενδυναμούμενη τελικά θα επιφέρει η την ολοκληρωτική τους κατάρρευση η στην καλύτερη των περιπτώσεων την πλήρη αλλοτρίωση των συστατικών τους γνωρισμάτων.
To άτομο φαινομενικά πιο ελεύθερο σε σύγκριση με το παρελθόν, και χαμένο μέσα σε μια πληθώρα από καταναλωτικά αγαθά που γεννούν ένα πρωτοφανή υπερκαταναλωτισμό, καθημερινά βομβαρδίζεται από έναν καταιγισμό ειδήσεων σε ρυθμούς που ξεπερνούν τα όρια αφομοίωσης και κριτικής σκέψης του, με αποτέλεσμα να καταντά ένας παθητικός και μόνο δέκτης, πειθήνιο όργανο της όποιας εξουσίας τελικά διαχειρίζεται τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Οι διαφημίσεις και οι επιβαλλόμενες κοινωνικές συμπεριφορές μας οδηγούν σε προκαθορισμένες επιλογές, τρόπους ζωής και "ελεύθερες αποφάσεις". Ταυτόχρονα οι ρυθμοί σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας έχουν αποκτήσει μια διαρκώς αυξανόμενη ταχύτητα σε ρυθμούς ασυμβίβαστους και πιο ψηλούς από τα όρια ψυχικής ισορροπίας του ανθρώπου.
Μέσα σε αυτά τα πλαίσια σε όλο τον κόσμο εμφανίζονται κινήσεις που σκοπό έχουν την αποκατάσταση αυτής της ψυχικής ισορροπίας μέσα από την επιστροφή κυρίως στις παραδοσιακές αξίες και τα ήθη άλλων καιρών. Και εδώ δυστυχώς χάνεται το παιχνίδι, χωρίς να αμφισβητεί κάποιος τα αγαθά κίνητρα των περισσοτέρων τέτοιων κινήσεων. Διότι δεν είναι η τεχνολογία και η πρόοδος οι δυνάμεις εκείνες που οδήγησαν τον άνθρωπο στα σημερινά αδιέξοδα, αλλά εκείνοι από τους ανθρώπους που χρησιμοποίησαν την τεχνολογία και τις επιστήμες για δικό τους αποκλειστικά όφελος η για περιορισμένου φάσματος κύκλους όπου κάποιοι απελάμβαναν τα κάθε είδους αγαθά, γιατί μπορούσαν να το κάνουν, ενώ το ευρύ σύνολο των ανθρώπων ήταν και είναι καταδικασμένο από μακρυά να κοιτάει, όπως τα παιδιά τα γλυκά έξω από τις βιτρίνες. Έτσι οι επιστήμες και η τεχνολογία στις περισσότερες των περιπτώσεων έμπαιναν μέσα στις βιτρίνες όπου λίγοι είχαν την πρόσβαση ενώ οι πολλοί έμεναν απ έξω να θαυμάζουν χωρίς όμως να μπορούν να αποκτήσουν. Αποκομμένοι λοιπόν από την γνώση, τις επιστήμες και την τεχνολογία δεν θα πρέπει να τις μισήσουμε και να τις αρνηθούμε επειδή δεν έχουμε πρόσβαση πολλές φορές σε αυτές η επειδή δεν μας αρέσει η μορφή τους, αλλά θα πρέπει να επιδιώξουμε να αλλάξουμε τα σημερινά δεδομένα και να τα προσαρμόσουμε στα ανθρωπιστικά ιδεώδη και αξίες. Να ζήσουμε επιτέλους σαν πραγματικά ελεύθεροι άνθρωποι.
Και οι διάφοροι κύκλοι πού ανθίστανται στην σημερινή πραγματικότητα του άκρατου υλισμού, δεν έχουν συνειδητοποιήσει δυστυχώς στην ολότητα του, το μέγεθος του προβλήματος και γι αυτό τους διαφεύγει και η λύση. Και η λύση δεν είναι σίγουρα η δημιουργία κύκλων απομόνωσης από το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο, που σε μια έξαρση εγωισμού και αυτοϊκανοποίησης ο ένας με τον άλλο, μέσα σε αυτόν τον κύκλο πάντα, θα αλληλοσυγχαίρονται.
Η λύση είναι μέσα από το σήμερα, μέσα από την εξέλιξη και την πρόοδο και τις επιστήμες, να ξεπηδήσουν ζωντανοί ενεργητικοί άνθρωποι, πολίτες με όλη την σημασία της λέξεως που θα αμφισβητήσουν το μέλλον που κάποιοι θέλουν να γράψουν για μας και τα παιδιά μας.
Και θα πρέπει να ξεκινήσουμε από το σήμερα, το τώρα. Και να συνειδητοποιήσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα ότι αυτό δεν είναι ένα τοπικό πρόβλημα, δεν αφορά μια συγκεκριμένη χώρα, εθνότητα, κουλτούρα, αλλά στο πλαίσιο της έντονης παγκοσμιοποίησης που βιώνουμε όλοι μας, αποτελεί ένα παγκόσμιο θέμα, ένα οικουμενικό πρόβλημα. Και έτσι θα πρέπει να το αντιμετωπίσουμε. Είναι πρόβλημα του κάθε υγιώς σκεπτομένου ανθρώπου του πλανήτη, του πολίτη εκείνου που αναζητά πραγματική ποιότητα ζωής και ειλικρινείς ανθρώπινους κώδικες συμπεριφοράς.
Μακρυά λοιπόν από φολκλορικά δρώμενα που εντείνουν απομονωτικές τάσεις και ενθαρρύνουν τους αρμαγεδώνες του ανθρωπισμού, αναζητώντας μια στέρεη, δοκιμασμένη βάση για να οικοδομήσουμε την νέα αυτή κοινωνία των πολιτών, δεν θα μπορούσαμε παρά να σταματήσουμε στην γενεσιουργό μήτρα του ελευθέρου ανθρώπου, του υπεύθυνου πολίτη. Στον Ελληνικό πολιτισμό, στην Ελληνική πόλη, στις Ελληνικές αξίες. Όλα δημιουργήματα απλών ανθρώπων, αλλά ελεύθερων ανθρώπων, Ελλήνων ανθρώπων. Και όταν λέμε Έλληνας άνθρωπος, δεν εννοούμε τίποτε άλλο παρά τον σκεπτόμενο ερευνητή και αρνητή του κατεστημένου δόγματος, τον ελεύθερο άνθρωπο. Για όλα ζητά απαντήσεις και τίποτε δεν δέχεται ως δεδομένο. Γιατί Ελληνικό και δογματική σκέψη δεν συμπορεύονται. Στην Ελλάδα γεννήθηκε η ευγενής άμιλλα και όχι ο στείρος ανταγωνισμός, η καλλιέργεια και ανάπτυξη όλων των επιστημών, όχι μόνο για τους λίγους άλλα για το σύνολο των ελευθέρων ανθρώπων. Μουσική, θέατρο, αθλητισμός, αρχιτεκτονική, μαθηματικά, ιατρική, φιλοσοφία και ατέλειωτες ακόμα κατακτήσεις των ελευθέρων ανθρώπων, έγιναν εις το εξής σημαίες για κάθε ανήσυχο και ερευνητικό πνεύμα σε όλα τα μήκη και πλάτη της υφηλίου, για κάθε άνθρωπο που αναζητά ανώτερα ιδανικά και αξίες, καλύτερη ποιότητα ζωής. Μέσα λοιπόν από αυτό το μοντέλο καθημερινής ζωής ο κόσμος κατακτούσε μέρα με την μέρα τις Ελληνικές αξίες και τις έκανε βίωμα και συνήθεια οδηγώντας τες σταδιακά στην σφαίρα του ενστίκτου. Και έτσι προχωρούσε ο εξελληνισμός - εξανθρωπισμός των δούλων, που από δούλοι γίνονταν ελεύθεροι άνθρωποι, από βάρβαροι σκεπτόμενοι Έλληνες.
Σε κάποιους όμως αυτές οι άξιες, αυτός ο εξανθρωπισμός της οικουμένης δεν ήταν αρεστός. Αυτοί οι ελεύθεροι άνθρωποι που σκέπτονταν και αμφισβητούσαν δεν ήταν εύκολο τώρα πια να ελεγχθούν. Δεν θα μπορούσαν να ανεχθούν την επανάσταση των Ελλήνων. Και έτσι φτάσαμε στα μαύρα χρόνια, όπου το σκοτάδι άρχισε να ξανακάνει απειλητική την παρουσία του.Στίφη βαρβάρων και αξέστων που μισούσαν πρώτα απ όλα τον ίδιο τον άνθρωπο, και μετά όλα τα άλλα, επιστήμες και τέχνες, άρχισαν τους διωγμούς ενάντια σε αυτούς που το μόνο τους έγκλημα ήταν ότι ήθελαν να είναι ελεύθεροι και περήφανοι άνθρωποι, ενάντια σε αυτούς που περνούσαν την ζωή τους φιλοσοφώντας, δημιουργώντας και ερευνώντας, με λίγα λόγια απέναντι σε όσους έταξαν σκοπό της ζωής τους σαν από αιώνιο χρέος προς την ανθρωπότητα την βοήθεια στον συνάνθρωπο και ολόκληρο τον κόσμο. Και αυτό ακριβώς ήταν το έγκλημα τους.
Τα θέατρα κλείνουν, οι φιλοσοφικές σχολές γκρεμίζονται, το ίδιο και οι αρχαίοι ναοί, τα γυμναστήρια, τα στάδια και αυτά ακολουθούν την ίδια τύχη, εκθεμελιώνεται οτιδήποτε θα θύμιζε κάτι το Ελληνικό, και το χειρότερο άντρες, γυναίκες, παιδιά, ηλικιωμένοι που έκαναν το έγκλημα να έχουν Ελληνική παιδεία θανατώνονται η εξορίζονται στην καλύτερη των περιπτώσεων. Και ήταν μόνο η αρχή δυστυχώς, τότε τον 4ο αιώνα από την γέννηση του Χριστού. Ήταν τότε που από βίαια αίτια πραγματοποιείται η μεγάλη διασπορά του Ελληνικού Έθνους. Τα εκατομμύρια των Ελλήνων, των Ελληνικά σκεπτόμενων, οδηγούνται αναγκαστικά σε άλλες πατρίδες, σε άλλους τόπους μακρυά από την απειλή του διωγμού που είχε ξεσπάσει, εκτός Ρωμαϊκής επικράτειας στις περισσότερες των περιπτώσεων. Και εκεί στέριωσαν, έφτιαξαν νέα σπιτικά, οικογένειες, γένη. Και έζησαν ελεύθεροι, διατηρώντας από γενιά σε γενιά τις ίδιες εκείνες αξίες που η μνήμη τους ερχόταν από τα βάθη των αιώνων. Και μπορεί με τον χρόνο σταδιακά να έσβησαν, να ξεχάστηκαν οι ρίζες τους, να ξέχασαν την Ελληνική γλώσσα οι περισσότεροι, την Ελληνική θρησκεία, την ανάμνηση του κραταιού Ελληνικού Έθνους και να αφομοιώθηκαν στις καινούργιες τους πατρίδες, στα καινούργια Έθνη και κράτη που έκτοτε ανήκαν, κράτησαν όμως ζωντανή την αίσθηση του μέτρου, του αγαθού, της άμιλλας και όλες τις άλλες αξίες και συνήθειες που αποτελούν την ραχοκοκαλιά του Ελληνικού Πολιτισμού. 'Έτσι μέσα σε αυτούς τους κύκλους έξω από τα όρια της Ρωμαϊκής επικράτειας, αλλά και μέσα σε αυτήν ως κρυπτοέλληνες, συνέχιζαν αδιαλείπτως από πατέρα σε γυιό και εγγόνι να περνάνε το μήνυμα της αντίστασης στην υποδούλωση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας.
Και πέρασαν τα χρόνια. Οι διωγμοί ατόνησαν, η κατάστασις παγιώθηκε, γιατί εθεωρήθη ότι ο Ελληνισμός εξέπνευσε. Και όταν προσπαθούσε να επαναστατήση, τότε, συνειδητοποιώντας ότι ακόμη ζούσε, ξανάρχιζαν το κυνήγι των μαγισσών.
Γιατί αυτές οι Ελληνικές αξίες των ελευθέρων ανθρώπων έδωσαν τους μεγάλους αντιρρησίες, τις μεγάλες επαναστάσεις, τα αδέσμευτα επαναστατικά και ερευνητικά πνεύματα. Αυτές οι αξίες ωθούσαν τους ανθρώπους να παλεύουν απέναντι στην κάθε είδους τυραννία και να μην υποτάσσονται, να μην γονυπετούν. Αυτές οι αξίες ανύψωσαν την σκέψη πέρα από στερεότυπα, οδήγησαν επιστήμονες να εμβαθύνουν, ενέπνευσαν συγγραφείς, δραματουργούς, ποιητές να δώσουν εικόνες ανθρωπιάς και μεγαλείου. Και αυτών των αξιών τα παιδιά είμαστε εμείς σήμερα, ευρισκόμενοι διασκορπισμένοι σε όλα τα μήκη και πλάτη της υφηλίου.
Μιλάμε διαφορετικές γλώσσες, πιστεύουμε σε διαφορετικούς θεούς, ανήκουμε σε άλλα έθνη, κράτη και φυλές, αλλά μέσα μας σαν κάτι μαγικό να μας σπρώχνει στην μελέτη του Μεγαλύτερου Πολιτισμού που γεννήθηκε πάνω στον πλανήτη, τον Πολιτισμό των Ελλήνων Κάτι μας καίει και ριγούμε όταν αντικρύζουμε τα μνημεία που οι πρόγονοι μας έκτισαν. Εμείς οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ αποτελούμε το Παγκόσμιο Πνευματικό Ελληνικό Έθνος.
Ίσως δεν είχαμε συνειδητοποιήσει το μέγεθος των δυνάμεων μας. Ίσως δεν μας άφησαν να γνωριστούμε και να ενώσουμε τις φωνές μας. Εμείς όμως νοιώσαμε. Εάν λοιπόν και εσείς τώρα νοιώθετε ότι κάτι μέσα σας ξύπνησε, διαβάζοντας αυτές τις γραμμές, ελάτε κοντά μας.
Γιατί είναι γεγονός ότι ακόμα υπάρχουμε, και καθημερινά, όλο και περισσότεροι συντονιζόμαστε ανεξάρτητα από κράτος, φυλή, θρησκεία, γλώσσα, στο Παγκόσμιο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΕΘΝΟΣ.
Ελάτε να δώσουμε την απάντηση στους αρνητές της ανθρώπινης ύπαρξης, αξιοπρέπειας και ελευθερίας.Ελάτε να σπάσουμε τα τεχνήτα φράγματα που έκτισαν για να εμποδίσουν την ορμή μας.
Ας ξεκινήσουμε την εποχή της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΟΙΟΠΟΙΗΣΗΣ. Γιατί ο κόσμος τους, δεν μας αξίζει.
http://www.ixorcosmos.gr/ic1/el/enimerosi/2-theseis/1-pagosmio-elliniko-pneymatiko-ethnos