08 Ιουνίου 2009
Μπράβο στους...Έλληνες που τον ψήφισαν!Αυτός τους αξίζει...
Μην αρχίσετε όμως να μαδάτε μαργαρίτες!Σας αγαπάει σίγουρα!
Ω,Έλληνες.....
07 Ιουνίου 2009
Η ταινία HOME.Δείτε τη!
Για το βίντεο, υπάρχουν ε οδηγίες για να δείτε τους υπότιτλους στα ελληνικά . Δυστυχώς είναι από αυτόματη μετάφραση και δεν είναι συντακτικά και γραμματικά σωστή:
ΠΑΜΕ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΗ!!!
Πατήστε εδώ για να μπείτε στην σελίδα του youtube
εάν δεν λειτουργεί στην χώρα που μένετε δείτε το εδώ
Η ταινία HOME του Luc Besson με θέμα τη καταστροφή του περιβάλλοντος, θα προβληθεί για πρώτη φορά στις 5 Ιουνίου σε 50 χώρες σε κινηματογράφο, τηλεόραση, dvd και ιντερνέτ.
Η πρεμιέρα της ταινίας συμπίπτει με τη γιορτή της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος.
Ο σκηνοθέτης της ταινίας Yann Arthus-Bertrand, γωστός φωτογράφος που χρόνια απαθανατίζει με το φακό του τη γη από τον ουρανό σε συνεργασία με το Luc Besson, θέλουν να δώσουν ένα παγκόσμιο μήνυμα για τη προστασία του πλανήτη.
Με γυρίσματα σε 54 χώρες επί 217 μέρες, η ταινία προβάλλει θεαματικές αεροφωτογραφίες για να ευαισθητοποιηθεί ολόκληρος ο κόσμος για τους κινδύνους που διατρέχει ο πλανήτης από το φαινόμενο του θερμοκηπίου, την εξαφάνιση των ζώων και των φυτών και την εξάντληση των πρώτων υλών.
Όλα τα έσοδα της ταινίας θα διατεθούν στη ΜΚΟ GoodPlanet, του Yann Arthus-Bertland που αγωνίζεται για τη προστασία του πλανήτη.
Όλες οι εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα που δημιουργήθηκαν κατά τη παραγωγή της ταινίας, υπολογίστηκαν και μετατράπηκαν σε αντισταθμίσεις του διοξειδίου του άνθρακα ώστε να συγκεντρωθούν χρήματα για την παραγωγή καθαρής ενέργειας στις αναπτυσσόμενες χώρες.
Οι ραγδαίες κλιματολογικές αλλαγές στον πλανήτη Γη τις τελευταίες δεκαετίες και η διαφαινόμενη εξάντληση τον φυσικών πόρων αποτελούν τον θεματικό πυρήνα αυτού του ντοκυμαντέρ οικολογικής αφύπνισης που θα προβληθεί την ίδια μέρα (5 Ιουνίου, Παγκόσμια Μέρα Προστασίας Περιβάλλοντος) σε όλο τον κόσμο - για να ακριβολογούμε σε περίπου 50 χώρες- και σε όλα τα Μέσα (Κινηματογράφο, Τηλεόραση, DVD, και Ίντερνετ).
"Είναι πολύ αργά για να είμαστε απαισιόδοξοι". Με αυτό το σύνθημα ο σκηνοθέτης Yann Arthus-Bertrand, θέλοντας να υπογραμμίσει ότι ακόμα υπάρχει λύση για τον πλανήτη, μας προσκαλεί στην πρεμιέρα της ταινίας «Home» που, και στη χώρα μας, έχει προγραμματιστεί για τις 5 Ιουνίου 2009, Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος. Μαζί με τον παραγωγό Luc Besson, θέλοντας μέσα από εικόνες ικανές να πείσουν και τον πιο δύσπιστο, να συμμετάσχει έμπρακτα σε κάθε μορφής αλλαγή που θα προστατέψει το περιβάλλον μας, δημιουργεί μια ταινία διαφορετική από τα συμβατικά ντοκιμαντέρ.
Με γυρίσματα, που κράτησαν 217 ημέρες σε 54 χώρες, εύκολα μπορεί να πει κανείς ότι πρόκειται για μια δημιουργία, η οποία ξεπερνά τις φόρμες και τα είδη. Το «Home» είναι η πρώτη ταινία, που αποτελείται εξ ολοκλήρου από εναέρια πλάνα, ενώ - κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της - απασχόλησε τρία κινηματογραφικά συνεργεία, που εργάζονταν παράλληλα για 21 μήνες στις τέσσερις άκρες της Γης.
http://www.cinemanews.gr/v5/movies.php?n=6378
http://www.youtube.com/watch?v=jqxENMKaeCU&eurl=http%3A%2F%2Flaspistasteria.wordpress.com%2F2009%2F06%2F05%2Fhome-sweet-home-earth%2F&feature=player_embedded
ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ... ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΚΑΙ Η ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ!
Κάποτε θα σας αφηγηθώ συνολικά τις εμπειρίες που απέκτησα εκεί... αλλά εδώ θα αναφερθώ στην πλέον αντιπροσωπευτική!
Καθώς ο ταξιτζής μου οδηγούσε στην πόλη της Ιερουσαλήμ, πρόσεξα ότι ανάλογα με την συνοικία απ’ την οποία περνούσαμε, τοποθετούσε εναλλάξ εμπρός στο ταμπλό του αυτοκινήτου, ένα σαρίκι, ένα άστρο του Δαυίδ, ή ένα σταυρό!
Όταν τον ρώτησα γιατί το κάνει αυτό, μου απάντησε ότι αυτό στην Ιερουσαλήμ είναι βασικό μέτρο προστασίας απ’ τους φανατικούς θρησκευόμενους της κάθε συνοικίας, που με πολύ χαρά λιθοβολούν κάθε αυτοκίνητο που δεν έχει τα διακριτικά σημάδια της δικής τους πίστης.
Έτσι ανάλογα με την συνοικία των πιστών απ’ την οποία περνούν, οι δύστυχοι ταξιτζήδες της Ιερουσαλήμ, είναι αναγκασμένοι να αλλαξοπιστούν εκατοντάδες φορές τη μέρα για να διασχίσουν την αγ(ρ)ία) αυτή πόλη χωρίς να λιθοβοληθεί το αυτοκίνητό τους!
Όπως βλέπετε, καλά τα παχιά λόγια... τα αγαπάτε αλλήλους, τα Σαλόμ και τα Σαλάμαλέϊκουμ... αλίμονο όμως σε αυτόν που δεν έχει την σωστή πίστη... στο σωστό τετράγωνο της πόλης! Στην Ιερουσαλήμ, οι πετριές πέφτουν βροχή, και ο κάθε φουκαράς ταξιτζής, μόνο μ’ αυτόν τον δόλιο τρόπο μπορεί να κρατήσει άθικτο το αυτοκίνητο του!
Στους πιστούς και των τριών αυτών θρησκειών, υπάρχει η ακράδαντη πεποίθηση ότι στην ιερή πόλη τους κυκλοφορεί οπωσδήποτε το άγιο πνεύμα! Βέβαια, δεν μπορώ να πω, είδα αρκετά ανάλογα πτηνά όπως περιστέρια, κοράκια και κουρούνες να κυκλοφορούν, αλλά ξέχασα να ρωτήσω τον ταξιτζή μου, τι μορφή έχει για τον κάθε πιστό το άγ(ρ)ιο πνεύμα, στα διαφορετικά αυτά θρησκεύματα, που σημειωτέον έχουν κοινές αβρααμικές καταβολές, δηλαδή και οι τρεις αυτές θρησκείες, που ευχαρίστως αλληλολιθοβολούνται, θεωρούν ιερό γεννήτορα και προπάτορά τους, τον ίδιο μέγα προφήτη της Παλαιάς Διαθήκης τον Αβραάμ.
Άμπραμ κατ-Άβραμ δηλαδή έγινε η ιερή πόλη του Αβραάμ! Βέβαια κατά βάθος και οι πιστοί των τριών αυτών θρησκευμάτων, ακολουθούν κατά πόδας τον προφήτη τους, αφού κι εκείνος με τον δικό του τρόπο... λιθοβολούσε τους άπιστους από τότε, αφού πρώτα τους γέμιζε πληγές και μετά τους θεράπευε ζητώντας για αντάλλαγμα, χρυσό και ασήμι.
Πάντως, ελπίζω να μη θεωρηθώ ασεβής παρομοιάζοντας το "άγιο" πνεύμα με πτηνό... άλλωστε όπως θα γνωρίζετε η παρομοίωση είναι εντελώς βιβλική! Αυτό που ίσως δεν γνωρίζετε είναι ότι οι βιβλικές παρομοιώσεις δεν σταματούν εδώ, μια και ο ίδιος ο Αβραάμ, (όπως μας αποκάλυψε ο Μ. Καλόπουλος στο βιβλίο του Αβραάμ ο Μάγος) όχι μόνο παρομοίασε με ζώα τα έθνη της γης, αλλά πρότεινε και τον αδίστακτο διαμελισμό τους, ώστε να μπορεί να τα κατακτήσει το σπέρμα του, και να τα διοικήσει με το δικό του αγ(ρ)ιο πνεύμα. Οι συστηματικοί διαμελισμοί εθνών που σήμερα βιώνουμε, είναι η προέκταση της θέλησης εκείνου του απίθανου προφήτη.
«Αγάπα τον πλησίον σου» λοιπόν. Εάν όμως τύχει και δεν είσαι εντελώς πλησίον, αλλά ανοίκεις σε άλλο άγιο πνευματικό τετράγωνο την έβαψες...
Το ...άγιο πνεύμα λοιπόν υπάρχει παντού στον κόσμο αλλά μόνο στην Ιερουσαλήμ, κυκλοφορεί εις το τετράγωνο!
Οι παπαγάλοι της ΝΕΤ:"Οι αγρότες ζουν με λεφτά της Ε.Ε"!...
"Οι αγρότες πληρώνονται από την Ε.Ε"....Τι λέτε ρε καραγκιόζηδες(χαραμίζω τη σύγκριση με τον αγαπητό Καραγκιόζη!).
Τι λέτε ρε λαμόγια,ρε κωλογλύφτες,ρε που πληρώνεστε από τον ιδρώτα και το αίμα του άμοιρου αγροτικού πληθυσμού της Ελλάδας!
Γιατί τηρείτε σιγή ιχθύος ρε σαρδανάπαλοι για την υποχρεωτική συμμετοχή της Ελλάδας στον κορβανά της Ε.Ε.;
Έχει ιδρώσει ο κώλος σας,σφογγοκολλάριοι του κερατά,έχετε πετάξει καντίλες στα χέρια σας,σαπιοκέφαλοι,που φτύνετε έτσι κατάμουτρα τους ανθρώπους του μόχθου και της πείνας;
Μιλάτε εσείς μεταξοσώβρακες για τη ραχοκοκκαλιά της Ελλάδας,ρε ανήμποροι να ξεχωρίσετε τα μαρούλια από τα καπούλια;
Φτου σας,ξεφτιλισμένοι που πιάνετε στα σάπια στόματά σας τους αγρότες που σας ταϊζουν.
Ελάτε,ρε,να δείτε πως ζουν οι "πλούσιοι" λόγω...Ε.Ε. αγρότες της ελληνικής υπαίθρου!
Βγείτε από τα δροσερά καβούκια σας(που πληρώνουν οι αγρότες) και ελάτε να μαζέψετε σέσκλα,να δούμε αν αντέχετε στο ψήσιμο του ήλιου για δέκα λεπτά,γλυκανάλατοι!
Παπαγάλοι........
Τι Μπραϊμης,τι Ζαϊμης,τι πουλημένα τομάρια όλοι τους!
Αυτός ο Ηπειρώτης,ο κάθε Έλληνας τότε,απλά ονειρευόταν μια Ελλάδα ΕΛΕΥΘΕΡΗ!
Αν είχε τη δύναμη να δει σε όραμα το μέλλον,θα άφηνε σίγουρα τα πράγματα όπως ήταν!
Δεν θα έφτανε στο σημείο να αναφωνήσει αργότερα εν μέσω εμφυλίου(1824-1827),το:
"Τι Μπραϊμης,τι Ζαϊμης"!Εννοώντας ότι τα ίδια σκατά ήταν και ο Ιμπραήμ και ο Ζαϊμης.Ο ένας Αιγυπτότουρκος κατακτητής και ο άλλος συνεργάτης των Τούρκων!
Ο πατριωτισμός και η λαχτάρα για την ελευθερία, μέσα από την ψυχή ενός αγράμματου Ηπειρώτη
http://www.pare-dose.net/blog/O Γάλλος φιλόλογος και ιστορικός Κ. Φωριέλ, στο βιβλίο του «τα δημοτικά τραγούδια της νεωτέρας Ελλάδος», διασώζει κάτι το εξαιρετικό, που αξίζει να διαβαστεί (από το περιοδικό «Γνώσεις», εκδ. 1953).
«Το 1817 ένας φίλος μου ταξίδευε στη Μακεδονία με την συνοδεία ενός καλόγερου. Όταν έφτασαν σ’ ένα χωριό, του οποίου το όνομα δεν συγκράτησε, σταμάτησαν για ανάπαυση σ’ ένα αρτοπωλείο, το οποίο ήταν συγχρόνως και το πανδοχείο της περιοχής. Ένα νέο παιδί, ένας Ηπειρώτης, τράβηξε την προσοχή τους. Το παράστημά του ήταν περήφανο, με όψη αγέρωχης ομορφιάς, του οποίου τα μπράτσα, οι γυμνές κνήμες, το στήθος, έδιναν τον τύπο της κομψότητας και του σφρίγους. Παρατήρησε με προσοχή τους δύο ταξιδιώτες και στρεφόμενος στον λαϊκό, τον ρώτησε: Ξέρεις να διαβάζεις;
Εκείνος συγκατάνευσε και ο νεαρός Ηπειρώτης τον παρακάλεσε να τον ακολουθήσει σε γειτονικό αγρό. Κάθισαν σ’ έναν σωρό από πέτρες. Το παιδί τότε έβαλε το χέρι του στον κόρφο του και έβγαλε κάτι, που ήταν δεμένο μ’ έναν σπάγκο. Ήταν ένα μικρό βιβλίο, ο Θούριος του Ρήγα. Το δίνει στον ξένο και τον παρακαλεί να του το διαβάσει.
Ο ταξιδιώτης το πήρε και άρχισε να το απαγγέλει με στόμφο. Ύστερα από λίγα λεπτά σήκωσε τα μάτια του και έμεινε έκπληκτος. “Ο ακροατής του δεν ήτο πλέον ο ίδιος άνθρωπος. Το πρόσωπόν του εφαίνετο φλογισμένον και όλα τα χαρακτηριστικά του απέδιδον έξαρσιν. Τα μισοανοικτά του χείλη εδονούντο. Χείμαρρος δακρύων έπιπτεν από τα μάτια του, ενώ το σκιώδες στήθος του εταράσσετο και συνεσπάτο”.
- Για πρώτη φορά ακούς να σου διαβάζουν το βιβλιαράκι αυτό; ρωτά ο ταξιδιώτης.
- Όχι, του απαντά σκουπίζοντας τα μάτια του με την ανάστροφη της παλάμης του. Το έχω ακούσει πολλές φορές. Παρακαλώ τους διαβάτες και μου το διαβάζουν συχνά…
- Και πάντοτε κλαις;
- Ναι, πάντοτε…»
Πηγή: egersis.blogspot.com (από infognomonpolitics.blogspot.com)
06 Ιουνίου 2009
CHEMTRAILS:Η επόμενη ημέρα της..."Παγκόσμιας ημέρας για το περιβάλλον"!
Στη φωτογραφία βλέπετε τα..."καυσαέρια" των αεροπλάνων.Ακριβώς μέσα στα σύρματα είναι το αεροπλάνο που ψέκαζε εκείνη τη στιγμή.Παρατηρείστε στο πάνω μέρος της φωτογραφίας,τη μικρή γραμμή που αφήνει το δεύτερο αεροπλάνο,η οποία σβήνει μετά από λίγο,επειδή είναι απλά υδρατμοί.Ενώ η τεράστια γραμμή έπιανε όλον τον ουρανό μέχρι την Αθήνα στα ανατολικά!Βλέπετε πως έχουν παραμείνει και απλώνονται στην ατμόσφαιρα και οι προηγούμενοι ψεκασμοί!
Μετά από λίγα δευτερόλεπτα!Παρατηρείστε το δεύτερο αεροπλάνο,που βρίσκεται τώρα πιο κοντά στα σύρματα!Σχεδόν ούτε καν φαίνεται η ουρά των υδρατμών!Όλες οι άλλες γραμμές των ψεκασμών παραμένουν και γεμίζουν σιγά-σιγά την ατμόσφαιρα της Ελλάδας,μιας και ο Νοτιάς κατευθύνει προς τα βορειοανατολικά τους ψεκασμούς!Όλη η ατμόσφαιρα,είχε μια θολούρα...
05 Ιουνίου 2009
Παγκόσμια Ημέρα για το Περιβάλλον
Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, που εορτάζεται σε όλο τον κόσμο, σηματοδοτεί φέτος την έναρξη της ενημερωτικής εκστρατείας του ΟΗΕ με τίτλο «Κλείστε τη Συμφωνία» ( «Seal the Deal» ).
Στόχος της εκστρατείας είναι να ενθαρρύνει τις κυβερνήσεις να φτάσουν σε μια δίκαιη, ισορροπημένη και αποτελεσματική συμφωνία για την κλιματική αλλαγή στη Σύνοδο της Κοπεγχάγης που θα πραγματοποιεί από τις 7 έως τις 18 Δεκεμβρίου 2009.
«Μαζί, πρέπει να πιέσουμε τις κυβερνήσεις προκειμένου να «κλείσουν τη συμφωνία» για το κλίμα», υπογραμμίζει ο Γενικός Γραμματέας του ΟΗΕ Μπαν Κι Μουν, στο μήνυμά του για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος.
Η πρωτοβουλία του Περιφερειακού Κέντρου Πληροφόρησης του ΟΗΕ (UNRIC) «CoolPlanet2009» αποτελεί το ευρωπαϊκό τμήμα της εκστρατείας «Κλείστε τη Συμφωνία». Στόχο έχει τόσο την ενημέρωση του ευρύτερου κοινού, όσο και τη συμμετοχή του σε δράσεις κατά της κλιματικής αλλαγής.
Στο «CoolPlanet2009» συμμετέχουν πολλές προσωπικότητες, όπως ο Γιαν Αρτίς Μπερτράν και η οργάνωσή του Good Planet, η Ισλανδή τραγουδίστρια Μπιοργκ, οι τρεις πρόεδροι τού «Ο Δρόμος προς την Κοπεγχάγη» Μάργκοτ Βάλστρομ, αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Γκρο Χάρλεμ Μπρούτλαντ, ειδική απεσταλμένη του ΟΗΕ για την Κλιματική Αλλαγή και Μαίρη Ρόμπινσον, πρώην πρόεδρος της Ιρλανδίας.
Μήνυμα Γενικού Γραμματέα ΟΗΕ
«Η οικονομική και χρηματοπιστωτική θύελλα που σαρώνει τον κόσμο, μας υπενθυμίζει την ανάγκη να αλλάξουμε τον παλαιό τρόπο ανάπτυξης και να περάσουμε σε μια νέα εποχή, μιας πιο πράσινης και καθαρής ανάπτυξης. Το θέμα της φετινής Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος, ``Ο πλανήτης σε χρειάζεται``, έχει στόχο να μας εμπνεύσει προκειμένου να κάνουμε αυτό που μας αναλογεί», αναφέρει ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ και προσθέτει:
«Η Γη αντιμετωπίζει τη σοβαρή απειλή της κλιματικής αλλαγής. Αν και όλες οι χώρες θα πληγούν, οι φτωχότερες θα σηκώσουν το μεγαλύτερο βάρος των συνεπειών. Μας παρουσιάζεται ωστόσο η ευκαιρία να αλλάξουμε πορεία. Τον Δεκέμβριο στην Κοπεγχάγη, θα συζητηθεί το ζήτημα της κλιματικής αλλαγής. Μαζί, πρέπει να πιέσουμε τις κυβερνήσεις να ``κλείσουν τη συμφωνία`` για το κλίμα.
Ο κόσμος χρειάζεται επιπλέον μία ``Νέα Πράσινη Συμφωνία`` που θα εστιάζει στις επενδύσεις σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, στις οικολογικές υποδομές και στην ενίσχυση της ενεργειακής απόδοσης. Αυτό δεν θα δημιουργήσει μόνο νέες θέσεις εργασίας, αλλά θα συνεισφέρει στην ανάκαμψη και θα συμβάλει στην αντιμετώπιση της υπερθέρμανσης του πλανήτη.
Αν επενδύσουμε ακόμη και ένα μέρος των ποσών που διατίθεται για την ανάκαμψη της οικονομίας, θα μπορέσουμε να μετατρέψουμε τη σημερινή κρίση σε αυριανή βιώσιμη ανάπτυξη. Επιπλέον, οι χώρες που υιοθετούν το μοντέλο ``χαμηλού άνθρακα`` δεν θα αποκομίσουν μόνο σημαντικά περιβαλλοντικά οφέλη, αλλά θα είναι σε θέση να μοιραστούν με άλλους τη νέα τους τεχνολογία».
Η δράση των κυβερνήσεων και των επιχειρήσεων δεν αρκεί, αναφέρει ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ, επισημαίνοντας ότι «ο πλανήτης μας χρειάζεται τον κάθε ένα από μας» και ότι όταν δισεκατομμύρια άνθρωποι ενώνουν τις δυνάμεις τους για ένα κοινό σκοπό, τότε μπορούν να κάνουν τη διαφορά.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από AΠΕ-ΜΠΕ
04 Ιουνίου 2009
Περί του κλεισίματος της (νεο)Πλατωνικής Ακαδημίας
Μία έρευνα σχετικώς με το κλείσιμο της (νεο)Πλατωνικής Ακαδημίας από τον Ιουστινιανό το 529.
Δε φτάνει που είναι ανεγκέφαλοι,είναι και προκλητικοί!
Μπράβο στις δημοσιογραφάρες!Εδώ πρέπει να επέμβει η Ε.Ι.Η.Ε.Ε. και η Ε.Ι.Ε.Τ.Δεν είναι πράγματα αυτά!Άκου οι καρδινάλιοι να απαξιούν να αναφέρουν την πηγή επειδή είναι...μπλογκ!Και δε φτάνει αυτό,φτύνουν κατάμουτρα τον μπλόγκερ,τάχα ως...ανώνυμο!Τι λέτε ρε...διάνοι!
Συγχαρητήρια στον τοπικό τύπο για το ανελέητο clopyright,και την θεμελιώδη "αρχή" του να μην αναφέρει την πηγή των θεμάτων του.
ΒΙΣΑΛΤΗΣΚαι ενώ εφημερίδες και έντυπα πανελλήνιας κυκλοφορίας αναφέρουν τα μπλόγκς(μέχρι και δελτίο ειδήσεων σε μεγάλο κανάλι το έχει κάνει) σαν πηγή των θεμάτων τους,το ίδιο δεν συμβαίνει με κομπλεξική μερίδα του τοπικού σερραΐκού τύπου.Και αναφέρομαι στο θέμα του αρχαιολογικού χώρου της Τερπνής Σερρών,όπου μερίδα του τύπου έχει επιδοθεί σε ανελέητη κλοπή των φωτογραφιών και του κειμένου,όπου με λίγο κόψε-ράψε και αφαίρεση "ενοχλητικού"τμήματος, το παρουσιάζει λίγο πολύ σαν δικό του, και ρεπορτάζ της εφημερίδας!.Πουθενά βέβαια αναφορά στην πηγή!.Ένας εύκολος και ανέξοδος τρόπος να γεμίσουμε την εφημερίδα μας.Η δικαιολογία:Εχουμε σαν "αρχή"(ωραία αρχή,συγχαρητήρια!!) να μην βάζουμε ένα ανώνυμό μπλόγκ σαν πηγή.Σοβαρά;Τότε γιατί βάζετε το θέμα ,ποιον ρωτήσατε και ποιός σας έδωσε την άδεια;Πάτε να κάνετε ρεπορτάζ, και να τραβήξετε φωτογραφίες μόνοι σας!. Για δείτε εδώ πως παρουσίασε το ρεπορτάζ μια απο τις μεγαλύτερες ενημερωτικές ιστοσελίδες.Για να μην μακρηγορώ λοιπόν απο εδώ και στο εξής όποιος θέλει να αναδημοσιεύσει το θέμα να βάζει το κείμενο ολόκληρο,και να αναφέρει την πηγή.Διαφορετικά να το αφήσει ήσυχο.Περισσότερο έχουν οι εφημερίδες σας ανάγκη το θέμα,παρά το θέμα της εφημερίδες σας. Μεγαλοεκδοτάρες.....
Για όλα εκείνα που δεν μας δόθηκαν ποτέ!!!
Θέμα: Για όλα εκείνα που δεν μας δόθηκαν ποτέ!!!
ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ - ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΟΡΘΟΣ ΛΟΓΟΣ
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΙΔΑ - ΕΛΛΗΝΑ
ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΟ ΡΕΥΜΑ (Ε.Α.Ρ.)
Το πολιτικό κίνημα του Διαφωτισμού και της Άμεσης Δημοκρατίας
[ διαβάστε το κείμενο ]---
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ.
Άρθρο 4. Θεμελιακές αξίες και στόχοι
Το Κίνημα τάσσεται υπέρ της Άμεσης Δημοκρατίας. Με την δράση του προωθεί τις ανθρωπιστικές αξίες πού εκπορεύονται από τον Ελληνικό Πολιτισμό και την Ελληνική Παιδεία - Φιλοσοφία, επιδιώκει:
ΕΙΡΗΝΗ: «Ό μεν γαρ της ειρήνης έρως θείος ην ως αληθώς, και το λύσαι τόν πόλεμον ελληνικώτατον πολίτευμα», δηλαδή: «Ό έρωτας για την ειρήνη είναι βέβαια πραγματικά θείος, και η προσπάθεια για την κατάλυση του πολέμου πράξη Ελληνικότατη» (Πλούταρχος). ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: «Ή εν δημοκρατίη πενίη της παρά τοις δυνάστηισι καλουμένης εύδαιμονίης τοσουτόν έστι αίρετωτέρη όκόσον ελευθερίη δουλείης», δηλαδή, «Ή φτώχεια στη δημοκρατία είναι τόσο πολύ προτιμότερη απ' αυτή πού ονομάζεται ευδαιμονία στους τυράννους, όσο είναι προτιμότερη η ελευθερία από την δουλεία» (Δημόκριτος).
ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ: «Περί πατρίδος έσται ό αγών» (Θουκυδίδης).
ΕΘΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: «Στάσις εμφύλιος ες εκάτερα κακόν' και γαρ νικέουσι και ησσωμένοις όμοίη», δηλαδή, «Ό εμφύλιος πόλεμος είναι κακό και για τους δυό, νικητές και ηττημένους, γιατί η φθορά είναι όμοια και για τους δυό» (Δημόκριτος). Επίσης, «Άπό όμονίης τά μεγάλα έργα ... », δηλαδή, «τα μεγάλα έργα προέρχονται άπό την όμόνοια» (Δημόκριτος).
ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ: «Οί κακοί Ιόντες εις τας τιμάς όκόσω αν μαλλον ανάξιοι εόντες ίωσι, Τοσούτω ανακηδέες γίγνονται και αφροσύνης και θράσεος πίμπλανται», δηλαδή, «'Όταν οι κακοί ανέρχονται σε αξιώματα, όσο πιο ανάξιοι είναι, τόσο περισσότερο άμυαλοι γίνονται και γεμίζουν θράσος και αφροσύνη» (Δημόκριτος). Επίσης, «Χαλεπόν αρχεσθαι ύπό χερείονος», δηλαδή, «Είναι δυσβάσταχτο να κυβερνιέσαι από κάποιον χειρότερό σου» (Δημόκριτος), και «κρέσσον άρχεσθαι τοίς ανοήτοισιν η άρχειν», δηλαδή, «Για τους ανόητους είναι καλύτερο να άρχονται παρά να άρχουν» (Δημόκριτος).ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ: «Μούνοι θεοφιλέες, όσοις εχθρόν τό αδικέειν», δηλαδή, «Μόνοι αγαπητοί στους θεούς, όσοι εχθρεύονται την αδικία» (Δημόκριτος). Επίσης, «Άδικία έξις ύπεροπτική νόμων», δηλαδή, «Αδικία είναι η συνήθεια, πού αντιμετωπίζει υπεροπτικά τους νόμους» (Πλάτων) και ως αποτέλεσμα:
«'Ή γε αδικία και μίση και μάχας εν αλλήλοις παρέχει», δηλαδή, «Ή αδικία, βέβαια, σπέρνει το μίσος και δημιουργεί διαμάχες μεταξύ των ανθρώπων» (Πλάτων). «Αλλ' αυτό δικαιοσύνην αυτή ψυχή άριστον ηύρομεν», δηλαδή, «Αλλά η δικαιοσύνη ιδιαίτερα είναι το καλύτερο για την ίδια την ψυχή» (Πλάτων).
ΕΥΝΟΜΙΑ: «Μάχεσθαι χρή τόν δήμον υπέρ του νόμου όκωσπερ τείχεος», δηλαδή, «Πρέπει οι πολίτες να μάχονται υπέρ του νόμου, όπως ακριβώς όταν υπερασπίζονται τα τείχη» (Ηράκλειτος).
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ: «Άλλοισιν άλλος θεών τε κάνθρώπων μέλει», δηλαδή, «είναι δικαίωμα του καθενός να επιλέγει ποιόν άνθρωπο ή θεό θα τιμά» (Ευριπίδης). Επίσης, «Περί μεν θεών ούκ έχω ειδέναι, ούθ' ως εισίν ούθ' ως ουκ εισίν ούθ οποίοί τινες ιδέαν πολλά γαρ τα κωλύοντα ειδέναι ή τ' αδηλότης και βραχύς ών ο βίος τού ανθρώπου», δηλαδή, «Για τους θεούς δεν μπορώ να γνωρίζω, ούτε ότι υπάρχουν ούτε ότι δεν υπάρχουν, ούτε να έχω ιδέα ποίοι είναι. Γιατί είναι πολλά αυτά που εμποδίζουν να μάθεις, και ότι το θέμα είναι σκοτεινό και ότι η ζωή του ανθρώπου είναι σύντομη» (Πρωταγόρας).
ΙΣΟΝΟΜΙΑ: «Καλόν εν παντί τό ίσον υπερβολή δε και έλλειψις ού μοι δοκέοι», δηλαδή, «Για κάθε περίπτωση είναι καλή η ισότητα. Την υπερβολή και την έλλειψη δεν την αποδέχομαι» (Δημόκριτος).
ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ: « ... είς το μίαν είναι καί τήν αυτήν ανδρός τε καί γυναικός αρετήν ... », δηλαδή, « ... η αρετή του άνδρα και της γυναίκας είναι μία και η αυτή» (Πλούταρχος).
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ: «Ή παιδεία ευτυχούσι μέν εστι κόσμος, ατυχούσι δε καταφύγιον», δηλαδή, «Ή παιδεία γι' αυτούς που ευτυχούν είναι κόσμημα, ενώ γι' αυτούς που δυστυχoύν, καταφύγιο» (Δημόκριτος). Έπίσης, «την παιδείαν έτερον ήλιον είναι τοίς πεπαιδευμένοις», δηλαδή, «Ή παιδεία είναι ένας άλλος ήλιος για τους πεπαιδευμένους» ('Ηράκλειτος).
ΣΩΦΡΟΝΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ: «Ό αληθινός άρχων ου πέφυκε το αυτώ συμφέρον σκοπείσθαι, αλλά το τω αρχομένω, δηλαδή, «Ό αληθινός άρχοντας δεν γεννήθηκε, για να αποσκοπεί στο δικό του συμφέρον, αλλά στο συμφέρον αυτού, τον οποίο κυβερνά» (Πλάτων).
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ: «Όπερ εστίν την ελευθερία μέγιστον αγαθόν καί αίτιον» (Πλάτων) και «όλως οίονται άνισοι είναι, οί δ' άν κατά τι ίσοι, οίον ελευθερία, όλως ίσοι», δηλαδή: «σε όλα (οι άνθρωποι) νομίζουν ότι είναι άνισοι, μα αν κατά τι είναι ίσοι, είναι η ελευθερία δια της οποίας είναι καθ' όλα ίσοι» (Αριστοτέλης). Επίσης, «Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή» (Ρήγας Φεραίος).
ΣΚΟΠΟΙ
1. Το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΟ ΡΕΥΜΑ, θεωρώντας ότι η μόνη αληθινή δημοκρατία είναι εκείνη που λειτουργεί σύμφωνα με τις αρχές της άμεσης δημοκρατικής διαδικασίας, που στηρίζεται όμως από πολίτες ενημερωμένους και υπεύθυνους μέσω της συμμετοχής τους και της κοινής προπαιδεύσεως τους, θα επιδιώξει αυτήν ακριβώς την αναβάθμιση σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο μέσω εκείνων των διαδικασιών που θα επαναφέρουν και πάλι το άτομο - ιδιώτη στην λειτουργία του ενεργού πολίτη. Οι διαδικασίες αυτές αφετηρία τους θα έχουν τον διαφωτισμό για την πορεία του Ελληνικού έθνους και πολιτισμού στην ιστορική του διαχρονία, ούτως ώστε σταδιακά να επιτευχθεί ή Εθνική αυτογνωσία μας.
2. Ή Ελληνική Παιδεία αποτελεί για το Κίνημα τη μόνη γνωστική, λογική και ανθρωπιστική εκπαιδευτική διαδικασία, που απελευθερώνει τους ανθρώπους από τα σκοτάδια της αμάθειας, του φόβου και της δεισιδαιμονίας, καλλιεργεί την κριτική ικανότητα και διαμορφώνει ενεργούς, υπεύθυνους και σώφρονες πολίτες. Η προστασία της Ελληνικής Γλώσσας και ή ανάδειξη και διδασκαλία της Ελληνικής Φιλοσοφίας είναι το βασικό μέλημα μας.
3. Ή προστασία των αρχαιοτήτων είναι για το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΟ ΡΕΥΜΑ ιερό καθήκον κάθε 'Έλληνα πολίτη. Οδηγός και εμπνευστής στην πολιτική μας σε αυτό το θέμα η ρήση του στρατηγού της Επαναστάσεως του 1821 Μακρυγιάννη, «δι' αυτά πολεμήσαμεν», δείχνοντας δύο αρχαία ελληνικά αγάλματα, που 'Έλληνες στρατιώτες ήθελαν να τα πουλήσουν σε ξένους και εκείνος τους απέτρεψε. Επειδή λοιπόν οι επαναστάτες πρόγονοί μας «δι' αυτά επολέμησαν», εμείς οφείλουμε ΟΧΙ μόνο να προστατεύουμε την αρχαιολογική κληρονομιά μας με κάθε τρόπο και κάθε τίμημα, αλλά και να την αναδεικνύουμε. Το Κίνημα συνεπώς τάσσεται ανεπιφύλακτα υπέρ της προώθησης των αρχαιολογικών ανασκαφών και ερευνών σε όλη τη χώρα και θα υποστηρίξει ενεργά μέσω εθελοντικής εργασίας των μελών του τέτοιες προσπάθειες, εφ' όσον μας ζητηθεί από τους αρμόδιους φορείς. Παράλληλα όμως θα ζητήσουμε επανεξέταση του αρχαιολογικού νόμου και του ισχύοντος καθεστώτος ως αναχρονιστικά κατάλοιπα μιας άλλης αντίληψης περί των αρχαιολογικών μνημείων και αντικειμένων, που για εμάς δεν είναι νεκρά κατάλοιπα ενός παρελθόντος πολιτισμού, αλλά τα εφόδια των Ελλήνων πολιτών προκειμένου να παραδειγματισθούν από το παρελθόν τους και να οικοδομήσουν στέρεο το μέλλον τους με το παράδειγμα των προγόνων τους που οφείλουν να μιμηθούν και να ξεπεράσουν.
4. Ή αναβάθμιση της δημόσιας υγείας για το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΟ ΡΕΥΜΑ είναι απαραίτητος παράγοντας ασφάλειας και ευημερίας του 'Έλληνα πολίτη. Ως εκ τούτου ή Ελληνική Πολιτεία θα πρέπει να μεριμνήσει για την δημιουργία νέων νοσοκομείων και ιατρικών κέντρων και η στελέχωσή τους από ιατρικό και βοηθητικό προσωπικό να βασίζεται πρωταρχικά στην ευγένεια, την ψυχική καλλιέργεια και την αντίληψη περί 'Ιπποκράτειας ιατρικής και ηθικής. Η συμπαράσταση προς τον ασθενή συνάνθρωπό μας αποτελεί χρέος ιερό για τους λειτουργούς της Ιατρικής επιστήμης.
5. Το Κίνημα θα επιδιώξει το χωρισμό κράτους και εκκλησίας ως υγιή και απαραίτητη συνθήκη για μία ευνομούμενη πολιτεία. Το κράτος οφείλει να σέβεται το αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε πολίτη να θρησκεύεται όπως εκείνος επιθυμεί. Το θρησκευτικό δικαίωμα του κάθε πολίτη σε ατομικό και κοινωνικό επίπεδο θεωρείται αυτονόητο.
6. Βασική μας θέση και ιερό μας καθήκον είναι ή ανάδειξη του Ελληνικού πολιτισμού και σκέψης σε όλους τους τομείς του και η προβολή τους στην Ευρωπαϊκή 'Ένωση και την παγκόσμια κοινότητα.
7. Για το Κίνημα μας η ελεύθερη έκφραση και διακίνηση των ιδεών οφείλει να είναι θεσμός που θα τελεί στο απυρόβλητο. ουδείς δύναται να διώκεται για τις φιλοσοφικές, πολιτικές ή άλλες του πεποιθήσεις. Η ποινικοποιημένη σκέψη είναι το πρόσφορο έδαφος για κάθε ολοκληρωτικό καθεστώς. Η αληθινή δημοκρατία δε φοβάται την αντίθετη άποψη.
8. Ανθελληνικές ενώσεις και ιδρύματα του εσωτερικού και του Εξωτερικού παραπληροφορούν, ενοχοποιούν και σκόπιμα αποπροσανατολίζουν την κοινή γνώμη από τις αξίες και τα θεμελιώδη γνωρίσματα του Ελληνικού πολιτισμού. Η ελεύθερη έκφραση των ιδεών όμως απαιτεί να ακούγονται όλες οι απόψεις και ως εκ τούτου το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΟ ΡΕΥΜΑ με συγκροτημένο λόγο και τεκμηριωμένες απόψεις, πάντοτε σε επίπεδο διαλόγου και αντιπαράθεσης στοιχείων, θα επιδιώξει την ανατροπή και ανασκευή ανιστόρητων και έντεχνα διατυπωμένων τέτοιων θεωριών εντός και έκτος Ελλαδικής επικράτειας, στο διαδίκτυο, στον τύπο, και γενικότερα όπου τέτοιες απόψεις ακούγονται και γράφονται.
9. Το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΟ ΡΕΥΜΑ θεωρεί ότι ο ρόλος των ΜΜΕ οφείλει πρωτίστως να είναι επιμορφωτικός και να στοχεύει στην πραγματική πληροφόρηση και ΟΧΙ στην εκμετάλλευση του ανθρώπινου πόνου και δυστυχίας. Δεδομένη όμως και συνεχής είναι η προώθηση από τηλεοράσεως και ραδιοφώνου προγραμμάτων που απευθύνονται ή θέλουν να δημιουργήσουν άτομα χαμηλής νοημοσύνης εξαρτώμενα απόλυτα και ελεγχόμενα από τα ίδια κέντρα εξουσίας που επιχειρούν τη μετατροπή τους σε άτομα χαμηλής αντιληπτικότητας. Γι' αυτό και ο ρόλος μας ως Κίνημα και εδώ θα είναι παρεμβατικός καταγγέλλοντας στους αρμόδιους φορείς τέτοια φαινόμενα και απαιτώντας ίσου χρόνου προγράμματα επιμορφωτικά και εκπομπές λόγου στα ίδια μέσα, όντας και εμείς φορολογούμενοι πολίτες αυτής της χώρας, χωρίς να στερούμε το δικαίωμα από κάποιους κατοίκους του ίδιου γεωγραφικού χώρου να έχουν την πληροφόρηση και τα προγράμματα που κρίνουν ότι αρμόζουν στην ψυχοσύνθεση και τις ανάγκες τους.
10. Οι καταστροφές και η εγκατάλειψη αρχαιολογικών χώρων και μνημείων στην χώρα μας είναι πλείστες φορές κάτι παραπάνω από έκδηλη. Το Κίνημα ως φορέας πολιτισμικής παρέμβασης έρχεται να καλύψει ένα μεγάλο κενό που άφηνε έως τώρα κάποιους φανερά η κρυφά να απαξιώνουν το πολιτισμικό βάρος της ιερής κληρονομιάς μας. Στόχος μας λοιπόν και βασική μας επιδίωξη θα είναι, πάντοτε στα πλαίσια της ευπρέπειας, του νομίμου δικαιώματος της διαμαρτυρίας, που και άλλοι φορείς και κινήματα έχουν, και των καταγγελιών, η προάσπιση με βαθύ συναίσθημα ευθύνης των αρχαιολογικών μας μνημείων και χώρων είτε ατομικά είτε μαζικά.
11. Το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΟ ΡΕΥΜΑ θεωρεί ότι η υποχρεωτική θητεία των Ελλήνων πολιτών στο στράτευμα είναι ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους του δημοκρατικού πολιτεύματος. Οι πολίτες - οπλίτες αποτελούν τους μόνους ασφαλείς εγγυητές της πολιτικής και εθνικής ελευθερίας. Η αντικατάσταση του στρατού των ελευθέρων πολιτών αποκλειστικά από μισθοφόρους (επαγγελματίες) σημαίνει, ιστορικά, την προαναγγελία τυραννίδας. Για το Κίνημά μας συνεπώς τίθεται θέμα και θα επιδιώξουμε την επαναφορά του θεσμού του πατριωτικού και όχι μισθοφορικού πνεύματος στις ένοπλες δυνάμεις της χώρας. Ουδείς πολίτης αυτής της χώρας, άνδρας ή γυναίκα, θα φοιτά σε πανεπιστημιακό ή άλλο εκπαιδευτικό ίδρυμα, αν πρώτα δεν έχει εκπληρώσει την οπλιτική του θητεία. Άντρες και γυναίκες θα υπηρετούν την πατρίδα ισάξια και ισόνομα. Κάθε αντίθετη πρακτική παραβαίνει τις αρχές της θεσπισμένης ισοπολιτείας.