07 Ιουλίου 2009
ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΠΑΝ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥΣ!! ΣΑΜΑΡΑ ΠΑΡΕ ΘΕΣΗ ΤΩΡΑ!!
Πηγή...
Α,και μη ξεχνιόμαστε.Πρώτα γκρεμίστε τις εκκλησίες και πάρτε τα γλυπτά του ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ και μετά ζητήστε τα γλυπτά από τους Άγγλους... Άντε χριστιανόδουλοι που κάνατε..."αγιασμό" και πάλι των αγαλμάτων για να φύγουν τα δαιμόνια! Και για να μη γίνετε ρεζίλι παγκοσμίως τα κάνατε κρυφά δυό μέρες πριν τα εγκαίνια του εκτρωματικού Μουσείου!
Τι να σκέφτεται...τι να σκέφτεται...ο παπάς!
Μάλλον το ότι δεν μπορεί να πιάσει τη βαριά και να αρχίσει να γκρεμίζει!
Ο αρχαιοελληνικός δρόμος του μεταξιού
Είχαν φθάσει οι Αχαιοί στην αρχαία Κίνα; Γιατί οι Κινέζοι αναφέρουν την Ελλάδα με το όνομα «Σελλά»; Ποιος λαός ήταν οι ψηλοί,κοκκινομάλληδες με ανοιχτόχρωμα μάτια,των οποίων οι μούμιες βρέθηκαν στην έρημο Τακλαμακάν; Η αρχαιολογική σκαπάνη φέρνει εσχάτως στο φως εκπληκτικά ευρήματα - του Τάσου Καφαντάρη
Η περασμένη χρονιά ανήκε αναμφίβολα στην Κίνα. Ηταν η χρονιά των Ολυμπιακών Αγώνων της, η χρονιά που μας προμήθευσε ντόπες, η χρονιά που ξύπνησε στον κόρφο της το Θιβέτ, η χρονιά που τη θυμήθηκε με θυμό ο Εγκέλαδος... Χρονιά κορύφωσης για την πρώτη σε πληθυσμό και τέταρτη σε έκταση χώρα της Γης, για καλό ή για κακό.
Πριν από λίγες ημέρες ξανακοίταξα προσεκτικά τη θέση της στον χάρτη. Θυμήθηκα σαν χθες το ανάγλυφο της χώρας, όπως το είδα σε ένα πάρκο «της Κίνας σε μινιατούρα», κατά την εκεί επίσκεψή μου προ δεκαετίας. Βαδίζοντας μεταξύ του Σινικού Τείχους και της Λάσας του Θιβέτ, είχα ρωτήσει τον ξεναγό μας πώς λένε την Ελλάδα στη γλώσσα τους. Μου αποκρίθηκε: «Σελλά» (λαρισινή προφορά). Ξαφνιασμένος, τον ρώτησα αν αυτή η λέξη έχει κάποιο άλλο νόημα στα κινέζικα. «Οχι» μου είπε «αλλά Αιγαίο σημαίνει Θάλασσα της Αγάπης»...
Η απορία για τις συμπτώσεις με συνόδεψε όλα τα επόμενα χρόνια. Ιδιαίτερα η ομοιότητα του Σελλά με το προομηρικό όνομα Σελλάς (Χώρα του Φωτός) της χώρας μας, με έκανε να φαντάζομαι απογόνους των Αργοναυτών σε ρόλο Μάρκο Πόλο. Βέβαια, ο Αριστέας ο Προκοννήσιος, ο ποιητής του 7ου αιώνα π.Χ. και συγγραφέας των Αριμασπείων Επών, είχε περιηγηθεί μεγάλο μέρος της Ασίας- αλλά είχε φθάσει στην άλλη της άκρη; Η βεβαιότητα του Αλεξάνδρου ότι μετά την Ινδία ο κόσμος τελείωνε, δεν άφηνε περιθώρια για κάτι τέτοιο. Ακόμη και έτσι όμως αυτό δεν σήμαινε ότι δεν θα το έκανε κάποιος επόμενος «για λογαριασμό του». Και, όντως, το λαμπύρισμα της δάδας στα Ιμαλάια φώτισε κάτι που είχα παραβλέψει.
Οταν η Ευρώπη συνάντησε την Κίνα
Η συνέχεια εδώ...
06 Ιουλίου 2009
ΕΜΑΚ Hellenic Rescue Team Greek firefighters on ABC news.
Πηγή...
Άξιοι συνεχιστές των βετεράνων που εθελοντικά επάνδρωσαν το 1987 την 1η ΕΜΑΚ,στο Α/Δ Ελευσίνος...Ένα χρόνο μετά από το σεισμό της Καλαμάτας...Πυροσβέστες που αψηφώντας κάθε κίνδυνο,χωρίς σοβαρό εξοπλισμό,έφταναν σε κάθε σημείο της Ελλάδας,πετώντας με τα C-130,τα Σινούκ,ακόμα και με το Souzouki(από τα πρώτα ελικοφόρα του Ωνάση)....Πολλές φορές χωρίς νερό,χωρίς τροφή,μέρες ολόκληρες χωρίς αντικατάσταση....
Να περνούν,τότε,από δίπλα οι δασικοί φορτωμένοι με νερά και σάντουϊτς...
Φωτογραφίες από την Καθιέρωση Ελληνικού Ναού στο Ωραιόκαστρο.
Άγριες συμπλοκές στο μοναστήρι του Αγίου Διονυσίου στο Λιτόχωρο.
Απίστευτες σκηνές βίας εκτυλίχτηκαν σήμερα στις 12:30 το μεσημέρι μπροστά στην πόρτα του μοναστηριού του Αγίου Διονυσίου του εν Ολύμπω μετά την πορεία διαμαρτυρίας που είχε οργανώσει προς το μοναστήρι από το Λιτόχωρο ο δήμαρχος και η δημοτική επιτροπή αγώνα εναντίον του ηγούμενου της μονής, Μάξιμου, για τη γνωστή περίπτωση των υπό διαμάχη 4.500 στρεμμάτων, όπου εμπλέκονται οι αντιμαχόμενες πλευρές.
Μετά το συλλαλητήριο που οργανώθηκε στην πλατεία Λιτοχώρου εν απουσία όλων των βουλευτών της Πιερίας, αλλά και του Νομάρχη, κάτι που τονίσθηκε από το μικρόφωνο από τους οργανωτές, και μίλησαν ο δήμαρχος Λιτοχώρου Σάκης Τσιφοδήμος, ο δήμαρχος Δίου Γρηγόρης Παπαχρήστου, η βουλευτίνα του ΣΥΡΙΖΑ Ευαγγελία Αμανατίδου και ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Κατερίνης Τάκης Λεμονόπουλος, ο οποίος είπε και τη φράση προς τους συγκεντρωθέντες : "όπου δεν πίπτει λόγος, πίπτει ράβδος", κατόπιν ακολούθησε πορεία προς το μοναστήρι με επικεφαλής τον δήμαρχο Λιτοχώρου.
Στο μοναστήρι είχαν συγκεντρωθεί αρκετοί πιστοί μπροστά στην είσοδο προκειμένου να συμπαρασταθούν στον ηγούμενο Μάξιμο. Όταν έφτασε η πορεία με τους διαδηλωτές, αυτοί μπήκαν μέσα στο προαύλιο και επιχείρησαν να εισέλθουν μέσα στο μοναστήρι, διασπώντας τον κλοιό που είχαν δημιουργήσει παρατεταγμένοι οι αντιδιαδηλωτές, άντρες, γυναίκες και παιδιά.
ΞΥΛΟ ΜΕΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΏΝ ΨΑΛΜΩΝ
Μόλις ήρθαν σε επαφή οι δύο πλευρές, άρχισαν οι φραστικές επιθέσεις και σε λίγη ώρα η είσοδος του μοναστηριού είχε μετατραπεί σε ένα απέραντο ρινγκ και έπεφτε τέτοιο άγριο ξύλο, όπου για δεκαπέντε λεπτά περίπου δεν ήξερες ποιος έδερνε ποιον, ενώ από τα μεγάφωνα ακούγονταν εκκλησιαστικοί ψαλμοί που έψελναν καλόγεροι και πολίτες.
Η αστυνομική δύναμη ήταν μικρή και ανήμπορη να επέμβει και ενώ στο διαδίκτυο και στον τοπικό τύπο είχε γραφτεί ότι ενδέχεται να σημειωθούν σοβαρά επεισόδια, όπως και έγινε σήμερα.
Κάποιοι όφειλαν να είχαν λάβει τα κατάλληλα μέτρα αποτροπής τέτοιων άγριων συμπλοκών μπροστά στο μοναστήρι που αποτελούν ντροπή για όλους.
Γ.Κ.
Πηγή...
Εποχές "μεγάλου" Κωνσταντίνου,Γιουδπράβδα(Ιουστινιανού),που κατάγονταν ως γνωστόν από τη Δαρδανία,"αγνώστου" εθνικότητος,καθώς και του εξ Ισπανίας Θεοδόσιου,θυμίζουν τα χθεσινά γεγονότα!
Καταλαβαίνουμε την αγωνία των μελανιμονούντων,για το...μέλλον τους.
Αλλά είναι κρίμα να υπάρχουν σήμερα συμπατριώτες μας Έλληνες,που λόγω της ελλιπούς ιστορικής ενημέρωσης για το τι έπαθαν οι πρόγονοί μας,να υποστηρίζουν τα οικονομικά συμφέροντα των κατακτητών,χωρίς αυτοί όχι μόνο να έχουν κάποιο όφελος,αλλά ουσιαστικά απεμπολώντας στην πράξη την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ τους.
ΚΡΙΜΑ ΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ!
Όσο για την απουσία του Νομάρχη και των πολιτικών..."εκπροσώπων" του Ελληνικού; Λαού,απέδειξαν ότι υπάκουσαν στις εντολές του ιερατείου των χριστιανών κατακτητών.
ΑΙΔΩΣ ΠΙΕΡΙΟΙ.
Εποχές "μεγάλου" Κωνσταντίνου,Γιουδπράβδα(Ιουστινιανού),που κατάγονταν ως γνωστόν από τη Δαρδανία,"αγνώστου" εθνικότητος,καθώς και του εξ Ισπανίας Θεοδόσιου,θυμίζουν τα χθεσινά γεγονότα!
Καταλαβαίνουμε την αγωνία των μελανιμονούντων,για το...μέλλον τους.
Αλλά είναι κρίμα να υπάρχουν σήμερα συμπατριώτες μας Έλληνες,που λόγω της ελλιπούς ιστορικής ενημέρωσης για το τι έπαθαν οι πρόγονοί μας,να υποστηρίζουν τα οικονομικά συμφέροντα των κατακτητών,χωρίς αυτοί όχι μόνο να έχουν κάποιο όφελος,αλλά ουσιαστικά απεμπολώντας στην πράξη την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ τους.
ΚΡΙΜΑ ΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ!
Όσο για την απουσία του Νομάρχη και των πολιτικών..."εκπροσώπων" του Ελληνικού; Λαού,απέδειξαν ότι υπάκουσαν στις εντολές του ιερατείου των χριστιανών κατακτητών.
ΑΙΔΩΣ ΠΙΕΡΙΟΙ.
04 Ιουλίου 2009
Ο JAMES MORRISON (DOORS)ΗΤΑΝ ΘΑΥΜΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ!!
Ο JAMES MORRISON ΗΤΑΝΕ ΘΑΥΜΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΣ ΦΙΛΕΛΛΗΝΑΣ!!ΕΙΧΕ ΑΦΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΗΚΗ ΤΟΥ ΡΗΤΗ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟ...
Πηγή
Πηγή
03 Ιουλίου 2009
Αλλαγή βιβλίων ιστορίας και στην Κύπρο
Οι εφιάλτες δεν έχουν τελειωμό, ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ;
Νέο χτύπημα τώρα από τους συντρόφους της ΚΥΠΡΟΥ.
Μήπως υπάρχει αμφιβολία τώρα για ποιο λόγο δημιουργήθηκε το Κομουνιστικό Κόμμα και από ποιους;
ΠΗΓΗ: http://promhtheas.blogspot.com/2009/07/blog-post_02.html
Αλλαγή βιβλίων ιστορίας και στην Κύπρο,
ΤΟΥ ΠΑΝΙΚΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ*
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Παιδείας της Κύπρου, άνευ καμίας συνεννοήσεως με το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδας, προχωρεί σε αλλαγή των βιβλίων της Ιστορίας της Κύπρου, για να καταπολεμηθεί έτσι η έχθρα μεταξύ Ελλήνων και Τούρκων της Κύπρου. Θα γίνονται δε και ειδικά σεμινάρια από «ειδικούς» περί της σύγχρονης Ιστορίας της Κύπρου των τελευταίων 50 χρόνων. Θέτουμε κάποια ερωτήματα και ζητάμε να ληφθούν σοβαρά υπόψη από όλους:
1) Ποιοι θα συγγράψουν τα νέα σχολικά βιβλία Ιστορίας; Μήπως σε αυτούς τους ειδικούς, όπως τους αποκαλούν, θα περιλαμβάνεται και ο γνωστός ανθέλληνας κ. Καζαμίας, που αποκάλεσε ειρηνική επέμβαση την τουρκική εισβολή;
2) Tι θα προσθέσουν και τι θα απαλείψουν από τα βιβλία;
3) Είναι αξιόπιστα τα άτομα που θα μετέχουν στις επιτροπές;
4) Tα παιδιά αγνοούν όχι μόνο την σύγχρονη κυπριακή Ιστορία αλλά και γενικά όλη την ελληνική Ιστορία.Είναι ένα ζήτημα που πρέπει και αυτό να προβληματίσει όσους ενδιαφέρονται για την Ιστορία. Ας ρωτήσουμε, για παράδειγμα, τα παιδιά πότε εμφανίστηκαν οι Τούρκοι στο ιστορικό προσκήνιο, από ποιους λαούς και με ποιους τρόπους καταλήφθηκε η Κύπρος από τους εκάστοτε κατακτητές της, ποιος ήταν ο Παύλος Μελάς, πότε ενώθηκαν τα Δωδεκάνησα με την Ελλάδα, τι ήταν τα Τάγματα Εργασίας. Οι απαντήσεις θα είναι κωμικοτραγικές. Είναι αλήθεια ότι τα σχολικά βιβλία της ελληνικής μας Ιστορίας χρειάζονται αναθεώρηση. Προς το καλύτερο, όμως, όχι προς το χειρότερο. Θα μπορούσαν να διδάσκονται τα παιδιά το ήθος των ηρώων της ΕΟΚΑ, τις επιστολές των μελλοθανάτων, τις ηρωικές πράξεις αυτοθυσίας τόσων παλικαριών που έχυσαν το αίμα τους για ελευθερία και δημοκρατία σε αυτό το νησί. Αναμένουμε με αγωνία να δούμε πώς θα αλλάξει η Ιστορία και από ποιους. Θα είμαστε όλοι σε εγρήγορση.
* Φιλόλογος
πηγή "η σημερινή"
Νέο χτύπημα τώρα από τους συντρόφους της ΚΥΠΡΟΥ.
Μήπως υπάρχει αμφιβολία τώρα για ποιο λόγο δημιουργήθηκε το Κομουνιστικό Κόμμα και από ποιους;
ΠΗΓΗ: http://promhtheas.blogspot.com/2009/07/blog-post_02.html
Αλλαγή βιβλίων ιστορίας και στην Κύπρο,
ΤΟΥ ΠΑΝΙΚΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ*
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Παιδείας της Κύπρου, άνευ καμίας συνεννοήσεως με το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδας, προχωρεί σε αλλαγή των βιβλίων της Ιστορίας της Κύπρου, για να καταπολεμηθεί έτσι η έχθρα μεταξύ Ελλήνων και Τούρκων της Κύπρου. Θα γίνονται δε και ειδικά σεμινάρια από «ειδικούς» περί της σύγχρονης Ιστορίας της Κύπρου των τελευταίων 50 χρόνων. Θέτουμε κάποια ερωτήματα και ζητάμε να ληφθούν σοβαρά υπόψη από όλους:
1) Ποιοι θα συγγράψουν τα νέα σχολικά βιβλία Ιστορίας; Μήπως σε αυτούς τους ειδικούς, όπως τους αποκαλούν, θα περιλαμβάνεται και ο γνωστός ανθέλληνας κ. Καζαμίας, που αποκάλεσε ειρηνική επέμβαση την τουρκική εισβολή;
2) Tι θα προσθέσουν και τι θα απαλείψουν από τα βιβλία;
3) Είναι αξιόπιστα τα άτομα που θα μετέχουν στις επιτροπές;
4) Tα παιδιά αγνοούν όχι μόνο την σύγχρονη κυπριακή Ιστορία αλλά και γενικά όλη την ελληνική Ιστορία.Είναι ένα ζήτημα που πρέπει και αυτό να προβληματίσει όσους ενδιαφέρονται για την Ιστορία. Ας ρωτήσουμε, για παράδειγμα, τα παιδιά πότε εμφανίστηκαν οι Τούρκοι στο ιστορικό προσκήνιο, από ποιους λαούς και με ποιους τρόπους καταλήφθηκε η Κύπρος από τους εκάστοτε κατακτητές της, ποιος ήταν ο Παύλος Μελάς, πότε ενώθηκαν τα Δωδεκάνησα με την Ελλάδα, τι ήταν τα Τάγματα Εργασίας. Οι απαντήσεις θα είναι κωμικοτραγικές. Είναι αλήθεια ότι τα σχολικά βιβλία της ελληνικής μας Ιστορίας χρειάζονται αναθεώρηση. Προς το καλύτερο, όμως, όχι προς το χειρότερο. Θα μπορούσαν να διδάσκονται τα παιδιά το ήθος των ηρώων της ΕΟΚΑ, τις επιστολές των μελλοθανάτων, τις ηρωικές πράξεις αυτοθυσίας τόσων παλικαριών που έχυσαν το αίμα τους για ελευθερία και δημοκρατία σε αυτό το νησί. Αναμένουμε με αγωνία να δούμε πώς θα αλλάξει η Ιστορία και από ποιους. Θα είμαστε όλοι σε εγρήγορση.
* Φιλόλογος
πηγή "η σημερινή"
02 Ιουλίου 2009
ΟΙ ΕΘΝΙΚΕΣ εκδηλώσεις και οι ΑΝΤΕΘΝΙΚΟΙ του ΥΠ.ΠΟ.
Μάλιστα!Απαγορεύεται η καταγραφή τέτοιων ΕΘΝΙΚΩΝ τελετών!
Διότι γνωρίζουν πολύ καλά ότι η εικόνα μένει!Τρέμουν οι κατακτητές....
Η τέλεση θρησκευτικών εκδηλώσεων ΕΘΝΙΚΟΥ χαρακτήρα σε έναν αρχαιολογικό χώρο,τους βρίσκει αντίθετους.Άρα,οι θρησκευτικές εκδηλώσεις ΑΝΤΕΘΝΙΚΟΥ χαρακτήρα,τους βρίσκουν σύμφωνους!
Η σεμνή και διακριτική συνάθροιση,χωρίς Ελληνικές ενδυμασίες(άκου υπερβολή!),χωρίς...τάσεις δραματοποίησης και αναπαράστασης....
Τα θέατρα,στους ΙΕΡΟΥΣ χώρους τι ρόλο έπαιζαν;
ΤΡΕΜΟΥΝ.
Διαβάστε την ανοικτή επιστολή του ΥΣΕΕ.
http://www.ysee.gr/index.php?type=deltia_typou&f=214
Διότι γνωρίζουν πολύ καλά ότι η εικόνα μένει!Τρέμουν οι κατακτητές....
Η τέλεση θρησκευτικών εκδηλώσεων ΕΘΝΙΚΟΥ χαρακτήρα σε έναν αρχαιολογικό χώρο,τους βρίσκει αντίθετους.Άρα,οι θρησκευτικές εκδηλώσεις ΑΝΤΕΘΝΙΚΟΥ χαρακτήρα,τους βρίσκουν σύμφωνους!
Η σεμνή και διακριτική συνάθροιση,χωρίς Ελληνικές ενδυμασίες(άκου υπερβολή!),χωρίς...τάσεις δραματοποίησης και αναπαράστασης....
Τα θέατρα,στους ΙΕΡΟΥΣ χώρους τι ρόλο έπαιζαν;
ΤΡΕΜΟΥΝ.
Διαβάστε την ανοικτή επιστολή του ΥΣΕΕ.
http://www.ysee.gr/index.php?type=deltia_typou&f=214
Ο Δήμος Λιτοχώρου σε πορεία κατά καλογήρων για τη σωτηρία του ΟΛΥΜΠΟΥ.
Ο Όλυμπος ξυπνά και βρυχάται.5/7/2009,ώρα 11.00,όλοι στο Λιτόχωρο.
Περισσότερα...
Επί τη ευκαιρία!-Το χριστιανικό μοναστήρι που έχει κάνει κατάληψη σχεδόν όλου του ΟΛΥΜΠΟΥ,με τις...ευλογίες του υποχείριου κράτους,πότε χτίστηκε και από ποιούς;
-Τα χαρτιά που επικαλείται,είναι ελληνικά ή τούρκικα;
-Το "ελληνικό" κράτος επικυρώνοντας αυτά τα χαρτιά,δέχεται ότι είναι ακόμα υπό την επικυριαρχία της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας;
Εβραϊκή προπαγάνδα στην Αρχαία Επίδαυρο
Περιοδικό Ιχώρ
Τετάρτη, 01 Ιούλιος 2009 22:55
Έγινε ή μάλλον θέλουν να γίνει και αυτό. Στην ιερότερη θεατρική σκηνή του κόσμου, στην Αρχαία Επίδαυρο, κάποιοι στις 24 και 25 Ιουλίου 2009 φιλοδοξούν να μας «επιμορφώσουν» με το έργο του Ισραηλινού σκηνοθέτη Αμώς Γκιτάι που έχει τον τίτλο «Ο πόλεμος των υιών του φωτός κατά των υιών του σκότους». Το έργο βασίζεται στην ιστορία του Ιουδαϊκού πολέμου του Εβραίου Φλάβιου Ιώσηπου (1ος μ.Χ), μέλους της θρησκευτικής παράταξης των Φαρισαίων, καθώς και εκφραστή διαφόρων σχολών του Ιουδαϊσμού, στις οποίες και εφοίτησε. Όπως δε αναγράφεται επί λέξει στο πρόγραμμα του φεστιβάλ Αθηνών 2009 «...στρατιωτικό εγχειρίδιο και ταυτόχρονα προφητεία σύγκρουσης του καλού με το κακό...».
Αναρωτηθήκαμε μήπως κάνουμε κάποιο λάθος και δεν διαβάσαμε σωστά ότι το συγκεκριμένο έργο θα παρουσιαστεί στην Επίδαυρο. Ψάξαμε μήπως ο χώρος παρουσίασης ήταν κοντά στην εβραϊκή συναγωγή των Αθηνών, όπου και θα ήταν πολύ δικαιολογημένη η παρουσίαση του εν λόγω έργου, αλλά τελικά διαβάσαμε καλά: ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ!!! Δηλαδή αν δεν το καταλάβατε καλά στην Επίδαυρο στις 24 και 25 Ιουλίου θα παρακολουθήσουμε μάθημα Εβραϊκής ιστορίας και θρησκείας, για να εμπεδώσουμε τα γεγονότα της κατάκτησης της Ιερουσαλήμ το 70μ.Χ από τους κακούς Ρωμαίους, τους φορείς του Ελληνορωμαϊκού πολιτισμού, που τελικά στην μεγάλη του βάση είναι Ελληνικός. Και να δούμε, μέσα από τον πάπυρο της Νεκράς θάλασσας, πως αυτό το Εβραϊκό στρατιωτικό εγχειρίδιο προφητεύει την σύγκρουση του καλού με το κακό, όπου βέβαια τελικά οι καλοί και υιοί του φωτός Ισραηλίτες θριαμβεύουν απέναντι στον κακό Ελληνορωμαϊκό κόσμο. Τόσο ωραία, τόσο απλά, τόσο καλά...
Θέατρο κατά τα άλλα, τέχνη!
Βρε δεν ντρεπόμαστε λιγάκι; Δεν υπάρχει φιλότιμο σ' αυτήν την χώρα; Τόσο πολύ αποχαυνώθηκαν οι Έλληνες ή μήπως κάποια μειωμένης Ελληνικής συνείδησης πιόνια, απλά παίζουν πολύ καλά το παιχνίδι τους; Πριν πολύ λίγο καιρό κυλούσε την Παλαιστίνη το αίμα των παιδιών ποτάμι στους δρόμους, από τα παιδιά του «φωτός» και έρχονται με νωπές ακόμα τις μνήμες να προκαλέσουν στην Επίδαυρο και να μας δώσουν το τάχα ιστορικό υπόβαθρο της εκλεκτικότητας τους, ως προστατευόμενος λαός του Γιαχβέ και επομένως «υιοί του φωτός»;
Θα πάνε Έλληνες να παρακολουθήσουν ένα τέτοιο μισαλλόδοξο κήρυγμα αισχρού ρατσισμού και βίας που αναζητά μάλιστα και ιστορικό υπόβαθρο και δικαίωση; Γιατί αυτό που αποκαλούν ιερό βιβλίο τους, είναι αυτό ακριβώς που θεμελιώνει τον φυλετισμό-ρατσισμό και ξεχωρίζει τους ανθρώπους σε εκλεκτούς και υπάνθρωπους. Επιτέλους μπορούμε να δούμε πέρα από την μύτη μας;
Ο κύριος Γκιτάι έρχεται να κάνει θέατρο ή προπαγάνδα; Γιατί και ο Χίτλερ οργάνωνε θεατρικές παραστάσεις και τις ονόμαζε τέχνη. Κι αυτός μιλούσε για περιούσιο λαό, μόνο πoυ αυτός ήταν ο Γερμανικός λαός και οι Άριοι. Και τι διαφορά έχει εντέλει ο εκλεκτός λαός του Γιαχβέ από τον εκλεκτό λαό του Χίτλερ; Και όμως έχουν. Ο πρώτος, ο Εβραϊκός, στο όνομα του Γιαχβέ (εξ ου και θεόπνευστος), καταστρέφει και διαχωρίζει την ανθρωπότητα σε γκόιμ (εβραϊκά ζώα-υπάνθρωποι), ενώ ο δεύτερος πράττει ό,τι πράττει στο όνομα ενός κοινού θνητού (Χίτλερ). Ο δεύτερος άντεξε κυριαρχικά περίπου δύο δεκαετίες, ενώ ο πρώτος, ο Εβραϊκός, όχι μόνο αντέχει για περισσότερες από τρεις χιλιετίες, αλλά εξακολουθεί να ποτίζει με το ρατσιστικό του δηλητήριο μέχρι και σήμερα τα έθνη της υφηλίου και να εξουσιάζει μέσω των σιωνιστικών εξουσιαστικών μηχανισμών του τις τύχες του πλανήτη. Αυτά με λίγα λόγια θέλει να μας παρουσιάσει σε μορφή τέχνης ο κύριος Γκιτάι στην ιερή Επίδαυρο. Τον θρίαμβο δηλαδή της Σιών απέναντι στους υπολοίπους λαούς του κόσμου.
Πώς τα δικά τους κατάμαυρα σκοτάδια θέλουν να σκεπάσουν τον λαμπρό και ζωοδότη ήλιο του Ελληνικού πολιτισμού και σκέψης;
Και για να γίνουμε ακόμα πιο συγκεκριμένοι. Ο Φλάβιος Ιώσηπος ή Γιοσέφ μπεν Μαθιά, στου οποίου το έργο βασίζεται η παράσταση που θέλει να δώσει στην Επίδαυρο ο Αμώς Γκιτάι, γεννήθηκε στην Ιερουσαλήμ το 37μ.Χ από ιερατική Εβραϊκή και βασιλική γενιά, όπως ο ίδιος καταγράφει στα έργα του, «αλλ εξ ιερέων άνωθεν καταβεβηκός» και «υπάρχω δε και του βασιλικού γένους από μητρός». Ήταν δηλαδή από τα γεννοφάσκια του ο απόλυτος φορέας της εβραϊκής κοσμικής και θρησκευτικής εξουσίας και προπαγάνδας. Σε ηλικία 19 χρονών εισχωρεί στους Φαρισαίους και στην συνέχεια περνά από τις σχολές των Σαδδουκαίων και Εσσαίων. Στα 26 του τον στέλνει το Ιουδαϊκό συνέδριο της Ιερουσαλήμ στην Ρώμη για να διευθετήσει υποθέσεις του και στην συνέχεια σε πολλές άλλες αποστολές. Στα βιβλία του ο διακαής του πόθος είναι να υπερασπιστεί την παναρχαιότητα των Ιουδαίων και να τονίζει την υπεροχή τους έναντι όλων των άλλων λαών, καθώς και το μεγαλείο του Γιαχβέ και της Εβραϊκής θρησκείας έναντι και πάλι όλων των άλλων θρησκειών. Με λίγα λόγια προσπαθεί με μανία να κάνει το άσπρο μαύρο. Κατ' αυτόν οι Εβραίοι είναι οι φωτοδότες του πολιτισμού, ενώ όλοι οι υπόλοιποι λαοί τους έκλεψαν την σοφία με πρώτους τους Έλληνες, που την παρουσίαζαν ως δήθεν δική τους. Ο ανθελληνισμός του έντονος και συνεχής. Δεν χάνει αφορμή για να κατηγορήσει οτιδήποτε είναι Ελληνικό. Μέχρι και τους Σκύθες παρουσιάζει καλύτερους από τους Έλληνες, «Οι Σκύθες όμως που ευχαριστούνται να σκοτώνουν ανθρώπους κι έχουν λίγη διαφορά από τα θηρία, τα έθιμα τους εννοούν με όλα ταύτα να προστατεύουν και τον Ανάχαρσι, που ήταν ξακουστός και μέσα στην Ελλάδα για την σοφία του, τον σκότωσαν άμα γύρισε στον τόπο τους, γιατί τους φάνηκε πως ήρθε καταμεμολυσμένος από τα Ελληνικά έθιμα. Και μέσα στους Πέρσες θα βρει πολλούς που τιμωρήθηκαν για τον ίδιο λόγο» (Ιώσηπος, Κατά Απίωνος Βιβλίο Β παρ. 269). Δηλαδή οι Έλληνες ήταν χειρότεροι από τους δολοφόνους ανθρώπων Σκύθες που λίγη διαφορά έχουν με τα ζώα. Οι Έλληνες δηλαδή ήταν χειρότεροι και απ' τα ζώα κατα τον Ιώσηπο!!
Και αλλού αναφέρει, «Ο Πλάτων μιμήθηκε τον δικό μας νομοθέτη (Μωυσή) και στο ότι συστήνει, πως καμία άλλη απασχόληση για τους πολίτες δεν είναι τόσο σπουδαία, όσο η υποχρεωτική και λεπτομερειακή απ όλους μελέτη των νόμων...» (Ιωσηπος, Κατά Απίωνος, Βιβλίο Β παρ. 257). Ευτυχώς που ο Πλάτωνας δηλαδή διάβαζε την Βίβλο και άνοιξε τα στραβά του και τους αντέγραψε!!!
Σε άλλο χωρίο μας αναφέρει, «Γιατί κι ο Πυθαγόρας κι ο Αναξαγόρας και ο Πλάτων και οι μεταγενέστεροι τους φιλόσοφοι της Στοάς, σχεδόν όλοι τα ίδια πρεσβεύουν για την φύση του θεού (Γιαχβέ). Αυτοί όμως καθώς ασκούσαν την φιλοσοφία σε κύκλο μικρό, δεν τόλμησαν να πουν φανερά στα πλήθη που ήταν γεμάτα προλήψεις, την αλήθεια της γνώμης τους. Ενώ ο δικός μας νομοθέτης (Μωυσής), φροντίζοντας ώστε οι πράξεις του να είναι πάντα σύμφωνες με τα λόγια του, όχι μονάχα τους συγχρόνους του έπεισε, παρά και στις μέλλουσες γενιές έκανε ώστε η πίστη στον θεό(Γιαχβέ) να ριζώσει ασάλευτη μέσα τους» (Ιώσηπος, Κατά Απίωνος, Βιβλίο Β παρ. 168-169).
Απίστευτα πράγματα!! Ο Πυθαγόρας δηλαδή ο Αναξαγόρας και ο Πλάτων, κατά βάθος πίστευαν στον Γιαχβέ, αλλά ντρεπόνταν να το πούνε...Κι αλλού «Εγώ λοιπόν επιμένω πως ο δικός μας νομοθέτης (Μωυσής) όλους τους όπου γης νομοθέτες τους ξεπερνάει στην αρχαιότητα. Γιατί οι Λυκούργοι και οι Σόλωνες κι ο Ζάλευκος ο νομοθέτης των Λοκρών κι όλοι όσοι θαυμάζονται ανάμεσα στους Έλληνες, μπροστά σ' εκείνον μοιάζουν σαν χτεσινοί και προχθεσινοί, αφού στην αρχαιότητα ούτε καν η λέξη νόμος ήταν γνωστή στους Έλληνες» (Ιωσηπος, Κατά Απίωνος, Βιβλίο Β παρ.154).
Βρε Λυκούργε, Σόλωνα και Ζάλευκε και όλοι οι υπόλοιποι, όλοι σας την Βίβλο διαβάζατε; Γιατί δεν αναφέρατε ότι τα κλέψατε όλοι σας από τον μέγα νομοθέτη Μωυσή; Και συ βρε Μίνωα που κάθε εννέα χρόνια ανέβαινες στο ιερό όρος της Κρήτης για να πάρεις τους νόμους από τον Δία, μήπως κι εσένα στο σφύριξε το μέγα μυστικό ο Μωυσάκος που παρεμπιπτόντως έκανε ταξίδια στον χρόνο, αφού γεννήθηκε, αν γεννήθηκε, κάπου 800 χρόνια μετά από εσένα; Τα πρώτα μεγάλα Μινωικά ανάκτορα στην Κρήτη τοποθετούνται γύρω στο 2000 π.Χ.
Αυτά που αναφέραμε ήταν μόνο ενδεικτικά αποσπάσματα από την απύθμενη βλακεία, αγραμματοσύνη, υπερβολή και μένος κατά των Ελλήνων που ο Ιώσηπος εκφράζει μέσα στα έργα του. Τα πράγματα όμως είναι ακόμα χειρότερα, ειδικά στις κρίσιμες στιγμές που σήμερα ειδικά η πατρίδα μας διέρχεται και τις κάθε είδους ανθελληνικές προκλήσεις που βιώνουμε σαν έθνος και πολιτισμός, με κορυφαίο βέβαια θέμα τις Σκοπιανές διεκδικήσεις.
Και θα αναρωτηθείτε βέβαια τι σχέση μπορεί να έχει ο Ιώσηπος με το Σκοπιανό.
Τόσο μεγάλη όσο δεν φαντάζεστε, γιατί ουσιαστικά αυτός είναι που πρώτος μέσα από τα κείμενα του κάνει λόγο για διαχωρισμό Ελλήνων και Μακεδόνων, αυτός που κουβαλάει νερό στον μύλο των Σκοπιανών αναφορικά με το όνομα και την ιστορία της Μακεδονίας, που σφετερίζονται οι απόγονοι των Σλάβων σήμερα. Πως το κάνει; Διαβάζουμε και πάλι από το βιβλίο Β Κατά Απίωνος, παρ 69 «Το βέβαιο είναι πως όσο κατέχανε την πολιτεία ετούτη, οι Έλληνες και οι Μακεδόνες...» Και παρακάτω «Αυτοί λοιπόν στάθηκαν οι πρώτοι αίτιοι του κακού, γιατί είχε λείψει πια από τον λαό η σταθερότητα εκείνη των Μακεδόνων και των Ελλήνων» (Βιβλίο Β παρ. 70) και στο ίδιο βιβλίο παρ. 138 «Γιατί δεν θα στεναχωριόταν βέβαια αν ήταν Έλληνας η Μακεδόνας».
Και πάνω σ' αυτό ακριβώς το έργο του μισέλληνα και επικίνδυνου για τα εθνικά μας δίκαια και συμφέροντα Ιώσηπου στήριξε το έργο που θέλει να παρουσιάσει στην Επίδαυρο ο κύριος Γκιτάι.
Τα ξέρατε όλα αυτά κύριοι και κυρίες υπεύθυνοι; Ξέρατε τι αισχρό ανθελληνικό παιχνίδι παίζει ο κύριος Γκιτάι πίσω από τις πλάτες σας; Ή μήπως πιστεύετε ακόμα ότι αυτό είναι τέχνη και όχι του αισχίστου είδους προπαγάνδα; Θέλουν να δουν πόσο αντέχουμε; Θέλουν να δοκιμάσουν πόσο πολύ μπορούν να προχωρήσουν, για να προετοιμάσουν τα επόμενα τους βήματα; Θα υποδεχθούμε λοιπόν τον κύριο Γκιτάι μετά βαΐων και κλάδων;
Ελληνίδες και Έλληνες
Περιμένουμε τα σχόλια σας στο email μας ( info@ixorcosmos.gr Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ), καθώς και ποιο πιστεύετε ότι πρέπει να είναι το επόμενο βήμα μας μέσα στα πλαίσια του συντάγματος των νόμων και της ευπρέπειας, αλλά και του αναφαίρετου δικαιώματος μας της διαμαρτυρίας και της καταγγελίας στους αρμόδιους φορείς και τον Ελληνικό λαό, όταν προσβάλλεται τόσο βάναυσα και προκλητικά η αξιοπρέπεια και η τιμή του Ελληνικού έθνους και πολιτισμού.
24 και 25 Ιουλίου 2009, η ιερή Επίδαυρος θα βρίσκεται μπροστά στην μεγαλύτερη πρόκληση και βεβήλωση στην ιστορία της.
Θα τους αφήσουμε;
Αναρωτηθήκαμε μήπως κάνουμε κάποιο λάθος και δεν διαβάσαμε σωστά ότι το συγκεκριμένο έργο θα παρουσιαστεί στην Επίδαυρο. Ψάξαμε μήπως ο χώρος παρουσίασης ήταν κοντά στην εβραϊκή συναγωγή των Αθηνών, όπου και θα ήταν πολύ δικαιολογημένη η παρουσίαση του εν λόγω έργου, αλλά τελικά διαβάσαμε καλά: ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ!!! Δηλαδή αν δεν το καταλάβατε καλά στην Επίδαυρο στις 24 και 25 Ιουλίου θα παρακολουθήσουμε μάθημα Εβραϊκής ιστορίας και θρησκείας, για να εμπεδώσουμε τα γεγονότα της κατάκτησης της Ιερουσαλήμ το 70μ.Χ από τους κακούς Ρωμαίους, τους φορείς του Ελληνορωμαϊκού πολιτισμού, που τελικά στην μεγάλη του βάση είναι Ελληνικός. Και να δούμε, μέσα από τον πάπυρο της Νεκράς θάλασσας, πως αυτό το Εβραϊκό στρατιωτικό εγχειρίδιο προφητεύει την σύγκρουση του καλού με το κακό, όπου βέβαια τελικά οι καλοί και υιοί του φωτός Ισραηλίτες θριαμβεύουν απέναντι στον κακό Ελληνορωμαϊκό κόσμο. Τόσο ωραία, τόσο απλά, τόσο καλά...
Θέατρο κατά τα άλλα, τέχνη!
Βρε δεν ντρεπόμαστε λιγάκι; Δεν υπάρχει φιλότιμο σ' αυτήν την χώρα; Τόσο πολύ αποχαυνώθηκαν οι Έλληνες ή μήπως κάποια μειωμένης Ελληνικής συνείδησης πιόνια, απλά παίζουν πολύ καλά το παιχνίδι τους; Πριν πολύ λίγο καιρό κυλούσε την Παλαιστίνη το αίμα των παιδιών ποτάμι στους δρόμους, από τα παιδιά του «φωτός» και έρχονται με νωπές ακόμα τις μνήμες να προκαλέσουν στην Επίδαυρο και να μας δώσουν το τάχα ιστορικό υπόβαθρο της εκλεκτικότητας τους, ως προστατευόμενος λαός του Γιαχβέ και επομένως «υιοί του φωτός»;
Θα πάνε Έλληνες να παρακολουθήσουν ένα τέτοιο μισαλλόδοξο κήρυγμα αισχρού ρατσισμού και βίας που αναζητά μάλιστα και ιστορικό υπόβαθρο και δικαίωση; Γιατί αυτό που αποκαλούν ιερό βιβλίο τους, είναι αυτό ακριβώς που θεμελιώνει τον φυλετισμό-ρατσισμό και ξεχωρίζει τους ανθρώπους σε εκλεκτούς και υπάνθρωπους. Επιτέλους μπορούμε να δούμε πέρα από την μύτη μας;
Ο κύριος Γκιτάι έρχεται να κάνει θέατρο ή προπαγάνδα; Γιατί και ο Χίτλερ οργάνωνε θεατρικές παραστάσεις και τις ονόμαζε τέχνη. Κι αυτός μιλούσε για περιούσιο λαό, μόνο πoυ αυτός ήταν ο Γερμανικός λαός και οι Άριοι. Και τι διαφορά έχει εντέλει ο εκλεκτός λαός του Γιαχβέ από τον εκλεκτό λαό του Χίτλερ; Και όμως έχουν. Ο πρώτος, ο Εβραϊκός, στο όνομα του Γιαχβέ (εξ ου και θεόπνευστος), καταστρέφει και διαχωρίζει την ανθρωπότητα σε γκόιμ (εβραϊκά ζώα-υπάνθρωποι), ενώ ο δεύτερος πράττει ό,τι πράττει στο όνομα ενός κοινού θνητού (Χίτλερ). Ο δεύτερος άντεξε κυριαρχικά περίπου δύο δεκαετίες, ενώ ο πρώτος, ο Εβραϊκός, όχι μόνο αντέχει για περισσότερες από τρεις χιλιετίες, αλλά εξακολουθεί να ποτίζει με το ρατσιστικό του δηλητήριο μέχρι και σήμερα τα έθνη της υφηλίου και να εξουσιάζει μέσω των σιωνιστικών εξουσιαστικών μηχανισμών του τις τύχες του πλανήτη. Αυτά με λίγα λόγια θέλει να μας παρουσιάσει σε μορφή τέχνης ο κύριος Γκιτάι στην ιερή Επίδαυρο. Τον θρίαμβο δηλαδή της Σιών απέναντι στους υπολοίπους λαούς του κόσμου.
Πώς τα δικά τους κατάμαυρα σκοτάδια θέλουν να σκεπάσουν τον λαμπρό και ζωοδότη ήλιο του Ελληνικού πολιτισμού και σκέψης;
Και για να γίνουμε ακόμα πιο συγκεκριμένοι. Ο Φλάβιος Ιώσηπος ή Γιοσέφ μπεν Μαθιά, στου οποίου το έργο βασίζεται η παράσταση που θέλει να δώσει στην Επίδαυρο ο Αμώς Γκιτάι, γεννήθηκε στην Ιερουσαλήμ το 37μ.Χ από ιερατική Εβραϊκή και βασιλική γενιά, όπως ο ίδιος καταγράφει στα έργα του, «αλλ εξ ιερέων άνωθεν καταβεβηκός» και «υπάρχω δε και του βασιλικού γένους από μητρός». Ήταν δηλαδή από τα γεννοφάσκια του ο απόλυτος φορέας της εβραϊκής κοσμικής και θρησκευτικής εξουσίας και προπαγάνδας. Σε ηλικία 19 χρονών εισχωρεί στους Φαρισαίους και στην συνέχεια περνά από τις σχολές των Σαδδουκαίων και Εσσαίων. Στα 26 του τον στέλνει το Ιουδαϊκό συνέδριο της Ιερουσαλήμ στην Ρώμη για να διευθετήσει υποθέσεις του και στην συνέχεια σε πολλές άλλες αποστολές. Στα βιβλία του ο διακαής του πόθος είναι να υπερασπιστεί την παναρχαιότητα των Ιουδαίων και να τονίζει την υπεροχή τους έναντι όλων των άλλων λαών, καθώς και το μεγαλείο του Γιαχβέ και της Εβραϊκής θρησκείας έναντι και πάλι όλων των άλλων θρησκειών. Με λίγα λόγια προσπαθεί με μανία να κάνει το άσπρο μαύρο. Κατ' αυτόν οι Εβραίοι είναι οι φωτοδότες του πολιτισμού, ενώ όλοι οι υπόλοιποι λαοί τους έκλεψαν την σοφία με πρώτους τους Έλληνες, που την παρουσίαζαν ως δήθεν δική τους. Ο ανθελληνισμός του έντονος και συνεχής. Δεν χάνει αφορμή για να κατηγορήσει οτιδήποτε είναι Ελληνικό. Μέχρι και τους Σκύθες παρουσιάζει καλύτερους από τους Έλληνες, «Οι Σκύθες όμως που ευχαριστούνται να σκοτώνουν ανθρώπους κι έχουν λίγη διαφορά από τα θηρία, τα έθιμα τους εννοούν με όλα ταύτα να προστατεύουν και τον Ανάχαρσι, που ήταν ξακουστός και μέσα στην Ελλάδα για την σοφία του, τον σκότωσαν άμα γύρισε στον τόπο τους, γιατί τους φάνηκε πως ήρθε καταμεμολυσμένος από τα Ελληνικά έθιμα. Και μέσα στους Πέρσες θα βρει πολλούς που τιμωρήθηκαν για τον ίδιο λόγο» (Ιώσηπος, Κατά Απίωνος Βιβλίο Β παρ. 269). Δηλαδή οι Έλληνες ήταν χειρότεροι από τους δολοφόνους ανθρώπων Σκύθες που λίγη διαφορά έχουν με τα ζώα. Οι Έλληνες δηλαδή ήταν χειρότεροι και απ' τα ζώα κατα τον Ιώσηπο!!
Και αλλού αναφέρει, «Ο Πλάτων μιμήθηκε τον δικό μας νομοθέτη (Μωυσή) και στο ότι συστήνει, πως καμία άλλη απασχόληση για τους πολίτες δεν είναι τόσο σπουδαία, όσο η υποχρεωτική και λεπτομερειακή απ όλους μελέτη των νόμων...» (Ιωσηπος, Κατά Απίωνος, Βιβλίο Β παρ. 257). Ευτυχώς που ο Πλάτωνας δηλαδή διάβαζε την Βίβλο και άνοιξε τα στραβά του και τους αντέγραψε!!!
Σε άλλο χωρίο μας αναφέρει, «Γιατί κι ο Πυθαγόρας κι ο Αναξαγόρας και ο Πλάτων και οι μεταγενέστεροι τους φιλόσοφοι της Στοάς, σχεδόν όλοι τα ίδια πρεσβεύουν για την φύση του θεού (Γιαχβέ). Αυτοί όμως καθώς ασκούσαν την φιλοσοφία σε κύκλο μικρό, δεν τόλμησαν να πουν φανερά στα πλήθη που ήταν γεμάτα προλήψεις, την αλήθεια της γνώμης τους. Ενώ ο δικός μας νομοθέτης (Μωυσής), φροντίζοντας ώστε οι πράξεις του να είναι πάντα σύμφωνες με τα λόγια του, όχι μονάχα τους συγχρόνους του έπεισε, παρά και στις μέλλουσες γενιές έκανε ώστε η πίστη στον θεό(Γιαχβέ) να ριζώσει ασάλευτη μέσα τους» (Ιώσηπος, Κατά Απίωνος, Βιβλίο Β παρ. 168-169).
Απίστευτα πράγματα!! Ο Πυθαγόρας δηλαδή ο Αναξαγόρας και ο Πλάτων, κατά βάθος πίστευαν στον Γιαχβέ, αλλά ντρεπόνταν να το πούνε...Κι αλλού «Εγώ λοιπόν επιμένω πως ο δικός μας νομοθέτης (Μωυσής) όλους τους όπου γης νομοθέτες τους ξεπερνάει στην αρχαιότητα. Γιατί οι Λυκούργοι και οι Σόλωνες κι ο Ζάλευκος ο νομοθέτης των Λοκρών κι όλοι όσοι θαυμάζονται ανάμεσα στους Έλληνες, μπροστά σ' εκείνον μοιάζουν σαν χτεσινοί και προχθεσινοί, αφού στην αρχαιότητα ούτε καν η λέξη νόμος ήταν γνωστή στους Έλληνες» (Ιωσηπος, Κατά Απίωνος, Βιβλίο Β παρ.154).
Βρε Λυκούργε, Σόλωνα και Ζάλευκε και όλοι οι υπόλοιποι, όλοι σας την Βίβλο διαβάζατε; Γιατί δεν αναφέρατε ότι τα κλέψατε όλοι σας από τον μέγα νομοθέτη Μωυσή; Και συ βρε Μίνωα που κάθε εννέα χρόνια ανέβαινες στο ιερό όρος της Κρήτης για να πάρεις τους νόμους από τον Δία, μήπως κι εσένα στο σφύριξε το μέγα μυστικό ο Μωυσάκος που παρεμπιπτόντως έκανε ταξίδια στον χρόνο, αφού γεννήθηκε, αν γεννήθηκε, κάπου 800 χρόνια μετά από εσένα; Τα πρώτα μεγάλα Μινωικά ανάκτορα στην Κρήτη τοποθετούνται γύρω στο 2000 π.Χ.
Αυτά που αναφέραμε ήταν μόνο ενδεικτικά αποσπάσματα από την απύθμενη βλακεία, αγραμματοσύνη, υπερβολή και μένος κατά των Ελλήνων που ο Ιώσηπος εκφράζει μέσα στα έργα του. Τα πράγματα όμως είναι ακόμα χειρότερα, ειδικά στις κρίσιμες στιγμές που σήμερα ειδικά η πατρίδα μας διέρχεται και τις κάθε είδους ανθελληνικές προκλήσεις που βιώνουμε σαν έθνος και πολιτισμός, με κορυφαίο βέβαια θέμα τις Σκοπιανές διεκδικήσεις.
Και θα αναρωτηθείτε βέβαια τι σχέση μπορεί να έχει ο Ιώσηπος με το Σκοπιανό.
Τόσο μεγάλη όσο δεν φαντάζεστε, γιατί ουσιαστικά αυτός είναι που πρώτος μέσα από τα κείμενα του κάνει λόγο για διαχωρισμό Ελλήνων και Μακεδόνων, αυτός που κουβαλάει νερό στον μύλο των Σκοπιανών αναφορικά με το όνομα και την ιστορία της Μακεδονίας, που σφετερίζονται οι απόγονοι των Σλάβων σήμερα. Πως το κάνει; Διαβάζουμε και πάλι από το βιβλίο Β Κατά Απίωνος, παρ 69 «Το βέβαιο είναι πως όσο κατέχανε την πολιτεία ετούτη, οι Έλληνες και οι Μακεδόνες...» Και παρακάτω «Αυτοί λοιπόν στάθηκαν οι πρώτοι αίτιοι του κακού, γιατί είχε λείψει πια από τον λαό η σταθερότητα εκείνη των Μακεδόνων και των Ελλήνων» (Βιβλίο Β παρ. 70) και στο ίδιο βιβλίο παρ. 138 «Γιατί δεν θα στεναχωριόταν βέβαια αν ήταν Έλληνας η Μακεδόνας».
Και πάνω σ' αυτό ακριβώς το έργο του μισέλληνα και επικίνδυνου για τα εθνικά μας δίκαια και συμφέροντα Ιώσηπου στήριξε το έργο που θέλει να παρουσιάσει στην Επίδαυρο ο κύριος Γκιτάι.
Τα ξέρατε όλα αυτά κύριοι και κυρίες υπεύθυνοι; Ξέρατε τι αισχρό ανθελληνικό παιχνίδι παίζει ο κύριος Γκιτάι πίσω από τις πλάτες σας; Ή μήπως πιστεύετε ακόμα ότι αυτό είναι τέχνη και όχι του αισχίστου είδους προπαγάνδα; Θέλουν να δουν πόσο αντέχουμε; Θέλουν να δοκιμάσουν πόσο πολύ μπορούν να προχωρήσουν, για να προετοιμάσουν τα επόμενα τους βήματα; Θα υποδεχθούμε λοιπόν τον κύριο Γκιτάι μετά βαΐων και κλάδων;
Ελληνίδες και Έλληνες
Περιμένουμε τα σχόλια σας στο email μας ( info@ixorcosmos.gr Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ), καθώς και ποιο πιστεύετε ότι πρέπει να είναι το επόμενο βήμα μας μέσα στα πλαίσια του συντάγματος των νόμων και της ευπρέπειας, αλλά και του αναφαίρετου δικαιώματος μας της διαμαρτυρίας και της καταγγελίας στους αρμόδιους φορείς και τον Ελληνικό λαό, όταν προσβάλλεται τόσο βάναυσα και προκλητικά η αξιοπρέπεια και η τιμή του Ελληνικού έθνους και πολιτισμού.
24 και 25 Ιουλίου 2009, η ιερή Επίδαυρος θα βρίσκεται μπροστά στην μεγαλύτερη πρόκληση και βεβήλωση στην ιστορία της.
Θα τους αφήσουμε;
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)