23 Ιουλίου 2009

Ο αντιπρόεδρος της Κολομβίας στο Ισραήλ

Χωρίς λόγια...


Οργισμένα ράσα για το Μουσείο της Ακρόπολης

ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ .....
ΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
.





Ζητούν να αποσυρθεί το βίντεο το οποίο δείχνει φιγούρες που μοιάζουν με ιερείς να καταστρέφουν αρχαία και θα χρηματοδοτήσουν έρευνα για την συμβολή της Εκκλησίας στην διάσωση του Αρχαίου ελληνικού Πολιτισμού

Ανδρικές φιγούρες που σφυροκοπούν τα μάρμαρα του Παρθενώνα, κάπου στον... 8ο αιώνα μ.Χ., όπως παρουσιάζονται, κατόπιν ψηφιακής επεξεργασίας φυσικά, σε ενημερωτικό φιλμάκι του Νέου Μουσείου Ακρόπολης προκαλούν - 13 αιώνες μετά- την μήνιν της Εκκλησίας. Η Ιερά Σύνοδος που «είδε» στις φιγούρες ορθόδοξους ιερείς εξεγέρθηκε κατά την προχθεσινή συνεδρίασή της, ζήτησε η προβολή να σταματήσει και ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος ενημέρωσε ότι έχει ήδη προβεί στις απαραίτητες ενέργειες προς το υπουργείο Πολιτισμού.

Πάντως, η ιδιότητα αυτών των ανθρώπων της βυζαντινής εποχής, με τα μακριά σκουρόχρωμα ενδύματα, δεν δηλώνεται σαφώς, ούτε άλλωστε υπήρξε τέτοια πρόθεση, όπως λέει η κυρία Κορνηλία Χατζηασλάνη, προϊσταμένη του τμήματος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του Μουσείου. «Δεν είχαμε καμία πρόθεση να θίξουμε κανέναν» είπε η ίδια χθες στο «Βήμα», έκπληκτη από το θέμα που δημιουργήθηκε, το οποίο άκουγε για πρώτη φορά. « Το ζήτημα θα εξεταστεί κι αν τα καταγγελλόμενα αληθεύουν, θα προχωρήσουμε σε επανόρθωση» δήλωσε πάντως ο υπουργός Πολιτισμού κ. Αντώνης Σαμαράς , ο οποίος έγινε αποδέκτης των συγκεκριμένων διαμαρτυριών.

Το φιλμάκι που παρουσιάζεται στο Μουσείο της Ακρόπολης, διάρκειας 13 λεπτών, δημιουργήθηκε για την πληροφόρηση των επισκεπτών της περίφημης γυάλινης αίθουσας του Παρθενώνα. Να σημειωθεί μάλιστα ότι οι υπό συζήτηση «σκηνές» έχουν διάρκεια ενάμισι λεπτού και προέρχονται από ένα φιλμάκι που δημιούργησε ο διάσημος σκηνοθέτης Κώστας Γαβράς για την Ακρόπολη και τα μνημεία της και είχε προβληθεί κατά τη διάρκεια της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας σε μεγάλη εκδήλωση στη Νέα Υόρκη.

Η ταινία εισάγει στη φιλοσοφία του οικοδομικού προγράμματος του Περικλή μετά τους Μηδικούς Πολέμους και αναφέρεται συνοπτικά στην ανέγερση του ναού, στα χαρακτηριστικά αρχιτεκτονικά του στοιχεία, στην περιγραφή του γλυπτού του διάκοσμου και, τέλος, επιγραμματικά σχεδόν, στην ιστορία του μνημείου διά μέσου των αιώνων.

«Από την κατασκευή του Παρθενώνα ως σήμερα πέρασαν σχεδόν 25 αιώνες. Ο ναός γνώρισε πολλές περιπέτειες. Η πρώτη μεγάλη καταστροφή έγινε μάλλον το 267 μ.Χ. και οφειλόταν σε εμπρησμό. Οι νέες αντιλήψεις για την τέχνη που επικράτησαν αργότερα, κατά την παλαιοχριστιανική εποχή, οδήγησαν στην καταστροφή πολλών έργων τέχνης σε ολόκληρο τον ελληνικό κόσμο. Πολλά από τα γλυπτά του Παρθενώνα δεν αποτέλεσαν εξαίρεση». Αυτό είναι το κείμενο που ακούγεται κατά την εξιστόρηση των παθημάτων του αρχαίου ναού, το οποίο στη συνέχεια αναφέρεται και σε άλλα ιστορικά γεγονότα: στη μετατροπή του Παρθενώνα σε εκκλησία της Παναγίας της Αθηνιώτισσας που ήταν η μεγαλύτερη της πόλης, ακολούθως επί των Φράγκων της Δ΄ Σταυροφορίας σε εκκλησία λατινικού δόγματος, σε μουσουλμανικό τέμενος από το 1458, όταν οι Οθωμανοί τούρκοι κατέλαβαν την Αθήνα στην καταστροφή του κατά την εκστρατεία του Μοροζίνι το 1687 και βέβαια στη συστηματική λεηλασία του από τον Ελγιν, ο οποίος απέσπασε και διήρπαξε πολλά γλυπτά του.

Στο ερώτημα σήμερα αν οι άνθρωποι της βυζαντινής εποχής προέβησαν σε καταστρεπτικές ενέργειες στα μνημεία της Ακρόπολης ή σε άλλα, η απάντηση που δίνεται τόσο από τις πολυάριθμες ιστορικές πηγές όσο και από την αρχαιολογική έρευνα, που μπορεί να διαπιστώσει σαφώς πότε και πώς προκλήθηκαν ζημιές σε αρχαιότητες, είναι καταφατική. Και είναι οφθαλμοφανής σε δεκάδες βυζαντινούς ναούς σε όλη τη χώρα - και στο Αγιον Ορος-, όπου στα κτίρια έχουν ενσωματωθεί κίονες, γλυπτά και άλλα δομικά υλικά από τους προϋπάρχοντες στο ίδιο σημείο αρχαίους ναούς. Από την άλλη οι πράξεις αυτές εξεταζόμενες υπό τις επικρατούσες τότε συνθήκες είχαν τη δική τους σκοπιμότητα και νομιμότητα, κάτι που ουδείς αμφισβητεί. Θα έλεγε κάποιος λοιπόν ότι ζητήματα σαν αυτό βλάπτουν πρώτα την ίδια την Εκκλησία. Γιατί σήμερα μόνο ένας ιστορικά αναλφάβητος θα μπορούσε να προκαλέσει την ανακίνηση τέτοιων θεμάτων, επιχειρώντας έναν ιδιότυπο σκοταδισμό.


Η Ιερά Σύνοδος πάντως στο ανακοινωθέν που εξέδωσε δεν κάνει καμία αναφορά στο θέμα του Μουσείου. Ανακοινώνει απλώς την απόφασή της «να απευθυνθεί στην Ακαδημία Αθηνών και να γνωρίσει την πρόθεσή της να χρηματοδοτήσει την έρευνα και συγγραφή μελέτης περί της συμβολής της Εκκλησίας στη διάσωση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού (Μνημεία - Γραμματεία)».


ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ

Jesus camp (Τα στρατόπεδα του Ιησού-ελληνικοί υπότιτλοι)

Η πρώτη δημοκρατία που διαχώρισε την εκκλησία από το κράτος σήμερα δεινοπαθεί κάτω από την θεοκρατία του χριστιανικού φονταμενταλισμού. Σοκαριστικό ντοκιμαντέρ για τον προσηλυτισμό των παιδιών της Αμερικής στις μεσαιωνικές δεισιδαιμονίες μέσα από χριστιανικές αδελφότητες και την έμπρακτη στήριξη του κράτους





Ο γιαλαντζί ντολμά...Ντεντέ,στο μπερντέ!

Κόψτε φάτσα και βγάλτε συμπέρασμα...!

Ο γνωστός Ντεντέ ζητάει επέμβαση εισαγγελέα για την σύλληψη του Τούρκου Πρόξενου της Κομοτηνής ως εγκληματία πολέμου!!!


Γιαλαντζί βε Ντολαντρτζί;

(μετάφραση: Ψεύτης και απατεώνας;)

Άστα βρε Ντεντέ, σε μάθαμε...

Ξεσηκώθηκε ο γνωστός μουσουλμάνος δημοσιογράφος της Κομοτηνής και εκδότης της εφημερίδας «ΤRAKYANIN SESI», Ντεντέ και με αφορμή κείμενο του ιστολογίου (που επαναδημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «Φωνή της Ροδόπης») ζητά την παρέμβαση εισαγγελέα προκειμένου να διερευνηθεί ο ρόλος και οι ευθύνες του κυρίου Σαρνίτς (του σημερινού Τούρκου Προξένου Κομοτηνής) στο Κόσοβο, προκειμένου να φυλακιστεί σαν εγκληματίας πολέμου!!!
Συνεχίζοντας ο γνωστός «ταραχοποιός» μουσουλμάνος δημοσιογράφος, προτείνει να φυλακιστεί ο αρθρογράφος των καταγγελιών κατά του Σάρνιτς, εάν δεν αποδειχθούν οι καταγγελίες για την συμμετοχή του στην μεταφορά και στην οργάνωση φανατικών μουσουλμάνων στο Κόσοβο προκειμένου να πολεμήσουν κατά των Σέρβων!!!
Αυτά, για το θέατρο που αποφάσισε να παίξει ο γνωστός Ντεντέ, προκειμένου να περάσει τη σιγουριά της νομιμότητας των ενεργειών του κυρίου Σαρνίτς, όταν αυτός υπηρετούσε στο Κόσοβο. Στόχος βέβαια του γνωστού ανθέλληνα μουσουλμάνου δημοσιογράφου, κυρίου Ντεντέ, είναι να περάσει σε μία εικονική αντεπίθεση για να διαγράψει την άσχημη εικόνα που έχει αρχίσει να διαμορφώνεται ανάμεσα στους μουσουλμάνους της Θράκης για τον Τούρκο Πρόξενο της Κομοτηνής και τον πραγματικό ρόλο και λόγο ύπαρξής του στην περιοχή της Ελληνικής Θράκης.
Καταλαβαίνουμε πως πονάει πολύ, στον κύριο Ντεντέ, να αποκαλύπτεται αργά αλλά σταθερά η ποιότητα και η «ειδικότητα» του πολύ καλού διπλωμάτη και σημερινού Προξένου της Τουρκίας στην Κομοτηνή, αλλά καταλαβαίνουμε και τον ρηχό «σχεδιασμό» στην απόπειρα της παραπληροφόρησης των μουσουλμάνων και του ατυχούς προπαγανδισμού που επιχειρεί υπέρ των συμφερόντων της Άγκυρας ο γνωστός κύριος Ντεντέ.
Σε μία σύντομη απάντηση στις καταγγελίες της «τζάμπα μαγκιάς» του κυρίου Ντεντέ (θα υπάρξει εκτενέστατη συνέχεια στην σκοπιμότητα του συγκεκριμένου προκλητικού άρθρου προς τη δικαιοσύνη και τη νοημοσύνη), θα πρέπει να τονιστεί πως ο κύριος Σαρνίτς είναι ΔΙΠΛΩΜΑΤΗΣ!!! Και αυτό, με απλά λόγια σημαίνει πως έχει πλήρη ασυλία για οποιοδήποτε έγκλημα συμμετάσχει ή εκτελέσει ακόμη και ο ίδιος…! Είναι η λεγόμενη διπλωματική ασυλία, για την οποία μάλλον εσκεμμένα ξεχνάει να αναφερθεί ο κύριος Ντεντέ, η οποία καλύπτει όλες τις ενέργειες των διπλωματών, ακόμη και σε περιπτώσεις που υποπέσουν σε σοβαρό παράπτωμα – κακούργημα του κοινού ποινικού δικαίου…
Γιατί όμως ο κύριος Ντεντέ, αποφεύγει να αναφερθεί σε αυτή την τόσο σημαντική λεπτομέρεια; Γιατί ο καλός μουσουλμάνος δημοσιογράφος ξεχνάει και δεν ενημερώνει τους αναγνώστες της εφημερίδας του πως για μία ακόμη φορά τους πουλάει «τζάμπα μαγκιές» και αναφέρεται ακόμη και σε εισαγγελείς, κάνοντας άμεση επίκληση του νόμου, όταν γνωρίζει πως ο κύριος Σαρνίτς και κάθε διπλωμάτης δεν υπόκεινται στον έλεγχο των νόμων του κράτους στο οποίο δραστηριοποιούνται; Μάλιστα, η πρόκλησή του και η ταυτόχρονη εκμετάλλευση της άγνοιας των αναγνωστών του γύρω από την ασυλία που καλύπτει τους διπλωμάτες, γίνεται εσκεμμένα για να τονίσει την αθωότητα του κυρίου Σαρνίτς, φτάνοντας σε σημείο να ισχυριστεί πως πρέπει να φυλακιστεί ο Πρόξενος ή ο αρθρογράφος του κειμένου!!!
Πόσο «τζάμπα μάγκας» είσαι τελικά Ντεντέ;
Γιατί δεν αντέδρασες όταν τα ίδια και περισσότερα έγραψε η εφημερίδα «Το Πρώτο Θέμα»; Και μην ισχυριστείς ότι δεν ήξερες… Πάντα ξέρεις τι γράφουν ΟΛΕΣ οι εφημερίδες για τον τόπο σου, την Κομοτηνή και κυρίως για το Τουρκικό Προξενείο, στο οποίο έχεις «ειδικότητα»…
Μην προσπαθείς λοιπόν να «στριμώξεις» (καθαρά εικονικά) τον συντάκτη του κειμένου που μιλάει για τον κύριο Σαρνίτς. Εκτός και εάν ο Τούρκος Πρόξενος σε έχει διορίσει δικηγόρο του ή εργάζεσαι στο γραφείο τύπου του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής. Τα παιχνιδάκια με τα λόγια και τις έννοιες, είναι πάντα καλά και όμορφα, αλλά πιάνουν μόνο σε εκείνους που αγνοούν σημαντικό μέρος της σκληρής αλήθειας.
Τέλος, έτσι, σαν απορία θα το καταθέσω αγαπητέ μου και καλέ μου άτεγκτε δημοσιογράφε, Ντεντέ: Αν θέλεις πραγματικά να επέμβει ο εισαγγελέας, μήπως θα έπρεπε να προτείνεις να ξεκινήσει από αυτό;




Βέβαια, πάντα υπάρχει και η επιλογή να ξεκινήσει από το κατά πόσο συμβάλλουν στην ειρηνική διαβίωση χριστιανών και μουσουλμάνων της Θράκης, δημοσιεύματα τα οποία επιμένουν να χαρακτηρίζουν τους Έλληνες μουσουλμάνους της Θράκης ως Τούρκους της Δυτικής Θράκης…
Αυτά για αρχή, επειδή έχουμε και σοβαρές δουλειές για να ασχολούμαστε και όχι με «τζάμπα μάγκες». Ή μήπως πρέπει να αναρωτιόμαστε αν είσαι Γιαλαντζί βε Ντολαντρτζι (ψεύτης και απατεώνας); Προσωπικά δεν πιστεύω ότι είσαι κάτι τέτοιο… Το τι πραγματικά όμως θέλησες να καταφέρεις με το δημοσίευμά σου, το έχουν καταλάβει όχι μόνο οι μουσουλμάνοι αναγνώστες σου αλλά μέχρι και οι πέτρες της Θράκης…
Κωνσταντίνος

Υ.Γ.: Όταν στήνεις μία λεκτική παγίδα, φρόντιζε να μην πέσεις ο ίδιος μέσα… καλέ μου Ντεντέ… Και τι θέλω τέτοιες ώρες να θυμάμαι κάτι απειλές για "νοσοκομείο" που έγιναν μέσα στην Κομοτηνή σε γυναίκα δημοσιογράφο...

Αυτός δεν είναι ο...Ιορδάνης(αλλά ούτε και ο Αλφειός)!

22 Ιουλίου 2009

Ήρωας και ζητιάνος!


Ο Νικήτας Σταματελόπουλος ή Νικηταράς ή Τουρκοφάγος
(1784-1849) γεννήθηκε στη Νέδουσα (Μεγάλη Αναστάσοβα) ένα μικρό χωριό που βρίσκεται στους πρόποδες του Ταϋγέτου, 25 χλμ από την πόλη της Καλαμάτας. Καταγόταν από το χωριό Τουρκολέκα, του δήμου Φαλαισίας της Μεγαλόπολης. Ήταν ανηψιός του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη. Υπόγραφε και με το όνομα Τουρκολέκας ή Τουρκολακιώτης και μ΄ αυτό αναφέρεται σε μερικά δημοτικά τραγούδια. Τελικά όμως επικράτησε το επώνυμο Σταματελόπουλος από το βαπτιστικό όνομα του πατέρα του (Σταματέλος).
Υπηρέτησε όπως και ο Κολοκοτρώνης στον αγγλικό στρατό, στα Επτάνησα. Ήταν ένας από τους σημαντικότερους αγωνιστές της Επανάστασης του 1821. Συντηρούσε δικό του σώμα ενόπλων με άνδρες που προέρχονταν από διάφορα μέρη της Ελλάδας.Με την έκρηξη της Επανάστασης, στην πρώτη μάχη που δόθηκε στο Βαλτέτσι της Αρκαδίας στις 12 - 13 Μαϊου 1821 (είχε προηγηθεί μια συμπλοκή στο Λεβίδι τον Απρίλη), ο Νικηταράς που κρατούσε με 200 άντρες τα Άνω Δολιανά, κατάφερε να αποκρούσει 6.000 Τούρκους που επιτίθεντο με πυροβολικό. Επειδή έπεσαν πολλοί Τούρκοι από το χέρι του σ' εκείνη τη μάχη, οι άντρες του τον ονόμασαν Τουρκοφάγο. Διακρίθηκε και στις μάχες που ακολούθησαν, όπου συνεργάστηκε με τον θείο του, κυρίως δε στην πολιορκία και την άλωση της Τρίπολης.
Νικηταρά - Νικηταρά
πού'χεις στα πόδια σου φτερά
και στην καρδιά ατσάλι

Όταν η Τρίπολη καταλήφθηκε από τους Έλληνες, δεν ζήτησε κανένα λάφυρο για τον εαυτό του κι όταν τον πρόσφεραν ένα αδαμαντοκόλλητο σπαθί, το έκανε δώρο στην προσωρινή κυβέρνηση. Όταν οι Έλληνες κατέστρεψαν τη στρατιά του Δράμαλη στα στενά των Δερβενακίων, ο Νικηταράς μαζί με τον Δημήτριο Υψηλάντη και τον Παπαφλέσσα, είχε καταλάβει την χαράδρα γύρω από τον Άγιο Σώστη, απ' όπου θα περνούσαν οι Τούρκοι, τους προκάλεσε δε μεγάλη καταστροφή. Καθώς ο Δράμαλης υποχωρούσε προς το Άργος, ο Νικηταράς κατέλαβε την οχυρή θέση Αγινόρι και σκότωσε πολλούς Τούρκους που προσπάθησαν να διαφύγουν μέσω αυτής. Συνετέλεσε στο να υποχωρήσει τελικά ο Δράμαλης, υφιστάμενος πανωλεθρία. Στην μάχη αυτή πήρε και το όνομα τουρκοφάγος καθώς σύμφωνα με ιστορικές πηγές έσπασε τρεις πάλες με την δύναμη με την οποία χτυπούσε . Στο τέλος της μάχης το χέρι του είχε μαρμαρώσει και δεν μπορούσε να αφήσει την πάλα.(26 - 28 Ιουλίου 1822).Ο Νικηταράς πήρε μέρος σε πολλές ακόμη μάχες μέχρι που απελευθερώθηκε η χώρα. Επί Καποδίστρια και Όθωνα ανήκε στο κόμμα των Ναπαίων (Ρωσόφιλων). Η ελληνική κυβέρνηση, φοβούμενη ότι το ρωσόφιλο κόμμα επεδίωκε να αντικαταστήσει τον βασιλιά Όθωνα με κάποιον Ρώσο πρίγκιπα, συνέλαβε τον Νικηταρά το 1839 και τον καταδίκασε, αν και παντελώς αθώο, σε ενάμιση χρόνο φυλακή, την οποία εξέτισε στις φυλακές της Αίγινας. Όταν αποφυλακίστηκε ήταν σχεδόν τυφλός. Έζησε λίγα ακόμη χρόνια με μια μηδαμινή (άλλες πηγές αναφέρουν καμία σύνταξη) σύνταξη και πέθανε το 1849 στον Πειραιά.
Ήταν μάλιστα τόσο φτωχός που κατάντησε ζητιάνος στα σοκάκια του Πειραιά. Η αρμόδια αρχή η οποία χορηγούσε πόστα είχε ορίσει μια ορισμένη μέρα στον ήρωα επαίτη μια θέση μια μέρα της εβδομάδος κοντά στην εκκλησία της Ευαγγελίστριας και του επέτρεπε (!) να επαιτεί κάθε Παρασκευή!
Όταν αυτά έφτασαν στα αυτιά του πρέσβη της Μεγάλης Δύναμης, αυτός απεστάλθη από την κυβέρνηση του στο πόστο όπου επαιτούσε ο μεγάλος οπλαρχηγός. Μόλις ο Νικηταράς αντελήφθη τον ξένο μάζεψε αμέσως το απλωμένο χέρι του.
„Τι κάνετε στρατηγέ μου;“ ρώτησε ο ξένος
„Απολαμβάνω ελεύθερη πατρίδα“ απάντησε υπερήφανα ο ήρωας.
„Μα εδώ την απολαμβάνετε καθισμένος στον δρόμο;“ επέμενε ο ξένος.
„Η πατρίδα μου έχει χορηγήσει σύνταξη για να ζω καλά, αλλά έρχομαι εδώ για να παίρνω μια ιδέα πως περνάει ο κόσμος“ απήντησε περήφανα ο Νικηταράς.
Ο ξένος κατάλαβε, και διακριτικά, φεύγοντας άφησε να του πέσει ένα πουγκί με χρυσές λίρες.
Ο Νικηταράς άκουσε τον ήχο, έπιασε το πουγκί και φώναξε στον ξένο:“ Σου έπεσε το πουγκί σου. Πάρε το μην το βρει κανένας και το χάσεις!!!“
Στις 25 του Σεπτέμβρη του 1849, ο γενναιότερος των γενναίων, πεθαίνει ξεχασμένος, τυφλός και πάμφτωχος.

Αυτή ήταν η ελληνική υπερηφάνεια που έκανε την Ελλάδα ελεύθερη.
Διαβάστε Νεοέλληνες και μιμηθείτε!
(Όσοι „τα παίρνουν“ πόσο Έλληνες μπορεί να είναι;)
Πηγές Βικιπαίδεια,Νίκος Σάμιος.

Πηγή...

(ΠΑΠΑΔ)ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ!



Πριν από αρκετές εβδομάδες οι κληρικοί μοίρασαν φαγητό στον δρόμο σε ανθρώπους ανεξέλεγκτα, ανεξαρτήτως εθνικότητος, χρώματος, ή νομιμότητας...
Φρόντισαν λοιπόν να βιντεοσκοπηθεί και το προβάλουν επί σειρά εβδομάδων καθημερινώς και διαρκώς στους σταθμούς του μετρό της Αθήνας, δημιουργώντας έτσι την ψευδαίσθηση (οι εικόνες περνάνε στο υποσυνείδητο των ανθρώπων που κυκλοφορούν με το μετρό) ότι η Εκκλησία μοιράζει συνέχεια φαγητά στους δρόμους.
Οι μεταβυζαντινοί γραικύλοι και το μάρκετινγκ...Ακούστηκαν ψίθυροι ότι αυτά τα κάνουν για να ξεχαστούν τα άλλα σκάνδαλα τους...ή μήπως βλέπετε εσείς κάποιον άλλο λόγο;

Ιερώνυμος: «Σε αιχμαλωσία η εκκλησιαστική περιουσία»!

Ιερώνυμος: «Σε αιχμαλωσία η εκκλησιαστική περιουσία»«Ποια περιουσία;» διερωτάται στη συνέντευξη ο Αρχιεπίσκοπος και προσθέτει: «Η περιουσία στην Ελλάδα, η περισσότερη που είναι αξιοποιήσιμη, είναι εν αιχμαλωσία και εν ομηρεία». Και στη συνέχεια καλεί την πολιτεία σε διάλογο. «Να καθίσουμε κάτω -είναι η προτροπή που απευθύνει- και να κουβεντιάσουμε πώς μπορούμε αυτή η περιουσία να αξιοποιηθεί όχι για να μπορέσει το κράτος να κερδίσει κάτι από αυτά, αλλά πώς θα μπορέσει αυτή η περιουσία να γίνει τρόπος εξυπηρετήσεως των προβλημάτων της Εκκλησίας. (...) Να επενδυθεί με ένα τρόπο που θα γίνεται αμέσως εξυπηρέτηση των ανθρώπων».

Διαβάστε περισσότερα... (http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2 ct=32 artid=275063 dt=25/06/2009)ὅπως ἐπίσης... (parathrhthrio-papadwn/«h-ekklhsia-den-mporei-na-aksiopoihsei-thn-periousia-ths».html)


Πηγή...

Δική μας πηγή...

Μάλιστα!
Ποιά...περιουσία!!!!
Εφόσον δεν...υπάρχει,τότε τι να συζητήσουν με το...κράτος!
Αλλά το χειρότερο,"όχι για να μπορέσει το κράτος να κερδίσει κάτι από αυτά..."!
Το Νοέμβριο του 2008 όμως άλλα έλεγε!"Η εκκλησιαστική περιουσία στο...λαό"!,"έλεγε"...
Κορόϊδα Έλληνες,που παραμένετε ποίμνιο...


21 Ιουλίου 2009

Γκρέτσια Σαλεντίνα.Η άλλη Ελλάδα,η Μεγάλη Ελλάδα!

Μερικά τραγούδια από τη Γκρέτσια Σαλεντίνα!
Από τη Μεγάλη Ελλάδα της Κάτω Ιταλίας!Από τα αδέλφια μας που προσπαθούν να κρατήσουν ζωντανή την Ελλάδα μέσα τους.
Επισκεφθείτε τη σελίδα τους:
http://www.greciasalentina.org/


RITRATTO DELL’AMANTE

Aspron e’ tto chartì, aspro e’ tto chioni,
Aspron e’ tto chaladzi, aspri ine i krini,

Aspro to sfondilòs-su ce i vrachoni,

C’echi is’o’ ppetto dio mila azze asimi.
Isèa se kaman dio mastoroni

Ce se pingézzane i aji serafini;

Ce se pingezzan ce se kaman oria,
Pu ’e’ ss’echi de’ is’in ghì manku is’in gloria.



LA CIOCCA DEI CAPELLI

Oh, posson echi ti iss’ esèan imeno,
Na kào ’na’ llazzon a’ ttutta maddhìa,
N’on bastazzo is’a chèria-mu demeno,

Ce votonta na pao is pan ghetonìa.

A’ tto gheno na ime arotimmeno,

Azze pèi cafceddhan i’ tutta maddhìa.

Ine azze cafceddha poddhì sgrata

Pu m’ochi ti’ kkardìan ankatinata.

LA GELOSIA

Panta s’akàpisa me ti’ kkardìa,
S’akàpisa ce s’ùtela kalò.

Pornò ce vrai is’in ghetonìa

Panta tin ùmbra-mmu itoris ambrò.

Arte puru echo ti’ stessa’ffilìa,

Isù to zzeri, en dulèi na su pò:
Èkama ’na’ spirì to’ rretirào
Jai ita ton addho poddhì(n) applikào.


Akapi, iteli senza kumpagnìa,

Ce n’akapisi(n) ena’ mmanichò:

Anu ss’ena na t’ochi ti’ kkardìa

Ce kunfidenza min dokis addhò.

Akapi istèi suggetta i’ ggelusia,

Ka icì annoridzi ton akapitò:

Pu a’ ppiaki ta dìo na ta metrisi,

En isa gelusìa me t’akapisi.


Δεν ήταν δύσκολα...έτσι;


Είμαι περήφανος που είμαι Ελληνας.

Το σχόλιο ενός Έλληνα σε μια ανάρτηση ενός "Έλληνα"!

Είμαι περήφανος που είμαι Ελληνας

Το βρήκαμε στα σχόλια της ανάρτησης του Γιανναρά "Πότε τελείωσε ιστορικά ο Ελληνισμός" (Διάβασε εδώ) και το αναρτούμε.


Αν θέλεις να ελέγξεις ένα λαό, αλλοίωσε την ιστορική του συνείδηση και μπόλιασε τη ψυχή του με μίζερες θρησκευτικές δοξασίες. Και με ποιον φορέα μπορείς να το επιτύχεις; Mα με την παιδεία φυσικά.

Απεχθάνομαι την προγονολατρία γιατί σήμερα έχει «σκοτεινή» αφετηρία και «ύπουλη» κατάληξη. Παρά τα σημεία των καιρών, παραμένω ακόμη προσκολλημένος στο ρομαντικό δόγμα «Σκέψου ολικά, δράσε τοπικά».
Μα είναι αδύνατο ορισμένες φορές να μη βροντοφωνάξω. Ναι, νιώθω υπερήφανος που είμαι Έλληνας. Και τόσο δυστυχής συνάμα, γιατί ζω όπως είπε κάποτε ο Γιάννης Ξενάκης, σε μια κοινωνία που της λείπει η περιπέτεια της σκέψης. Μπορούμε βέβαια να βρούμε ταριχευμένες ιδέες, τυλιγμένες σε σελοφάν να πλασάρονται σαν τυποποιημένα προϊόντα από κάθε μορφή «ειδικούς» στα «παράθυρα» της καθημερινής μας μιζέριας. Θρησκευτικός φονταμενταλισμός, «ειδωλολάτρες» χριστιανοί, φανατικοί υπερπατριώτες, κοινωνικός ρατσισμός, ξενοφοβία, διαφθορά είναι μερικά μόνο σημάδια της ζοφερής πνευματικής μας κουλτούρας.

Νιώθω υπερήφανος που είμαι Έλληνας, έστω και αν ο Phillip Sherrad στο βιβλίο του Δοκίμιο για τον Νέο Ελληνισμό που κυκλοφόρησε μεταφρασμένο το 1971 από τις εκδόσεις Σύνορο, προσπάθησε να αποδείξει ότι δεν είμαι ‘Έλληνας, αλλά απλά «χριστιανός ορθόδοξος». Με άλλα λόγια, σύμφωνα με τον άγγλο ιστορικό που τον προλόγισε και ο δικός μας Χρήστος Γιανναράς, αυτό που μας συνδέει ως έθνος δεν είναι η ελληνική μας «γονιδιακή» υπόσταση, δεν είμαστε δηλαδή παιδιά του Ηρακλή, αλλά μακρινοί απόγονοι της θρησκευτικής παράδοσης του εβραίου Μωυσή.

Ναι, θα βροντοφωνάξω. Είμαι Έλληνας, Ζορμπάς στην καρδιά, έτοιμος να χορέψω το συρτάκι της ελευθερίας ή το μοναχικό ζεϊμπέκικο του Δία, να ορθώσω το ασήμαντο ανάστημά μου στο άπειρο και να ακολουθήσω την πνευματική ατραπό του Ηρακλή, που αψήφησε νόμους θεών και απελευθέρωσε τον Τιτάνα Προμηθέα. Γιατί έτσι είναι ο Έλληνας, χιλιάδες χρόνια τώρα. Αψηφά τους άτεγκτους θρησκευτικούς κανόνες που για αιώνες δεν διαφοροποιούνται, γιατί γι αυτόν είναι σημάδι αμορφωσιάς και βαρβαρότητας. Έτσι είναι o Έλληνας, γιατί ποτέ του δεν ήταν ειδωλολάτρης, όπως ποτέ δεν ήταν πιστός. Άθεος στη ψυχή, χόρευε στα πανηγύρια κάτω από το μυστικό αυλό του Πάνα, ευχαριστιόνταν με τις μουρνταριές του Δία και περιγελούσε τις ζήλιες της Ήρας. Οι θεοί του μικροί, με ατέλειες, σχεδόν ανθρώπινοι, για να μπορεί μερικές φορές να τους φθάνει αλλά και να τους ξεπερνά. Γιατί δε γουστάρει, έναν απόλυτο αφέντη θεό, σε μια απόκοσμη και σχιζοφρενική θρησκεία που διδάσκει την άπειρη αγάπη μέσα στη δαντική όμως κόλαση της αιώνιας τιμωρίας.
Πηγή...