25 Ιουλίου 2009
ΑΙΣΧΟΣ! "Ιερή Λογοκρισία" στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης
Mε έκπληξη διάβασα σήμερα στην Σαββατιάτικη ελευθεροτυπία ότι ο υπουργός πολιτισμού Αντώνης Σαμαράς και ο πρόεδρος του μουσείου της Ακρόπολης Δημήτρης Παντερμαλής έπειτα από απαίτηση μελών της Ιεράς Συνόδου (άκουσον άκουσον! έπειτα από απαίτηση των παπάδων!) λογόκριναν κομμάτι 1,5 λεπτού από φιλμάκι του παγκοσμίου βεληνεκούς Έλληνα και σκηνοθέτη Κώστα Γαβρά το οποίο προβαλλόταν έξω από την αίθουσα του Παρθενώνα στο νέο μουσείο της Ακρόπολης και το οποίο έδειχνε ρασοφόρους χριστιανούς να σκαρφαλώνουν στις μετόπες του Παρθενώνα και να καταστρέφουν τα φειδιακά ανάγλυφα, πράγμα το οποίο είναι και ιστορικά αποδεδειγμένο. Ο Κώστας Γαβράς εμφανώς απογοητευμένος δήλωσε μεταξύ άλλων '' Όσο για τις αντιδράσεις των εκπροσώπων της Εκκλησίας, δεν με ξαφνιάζουν. Η Εκκλησία αρνείται πάντοτε την πραγματικότητα, για να σώσει το δόγμα της. Νόμιζα ότι η Ελλάδα είχε ξεφύγει απ' όλες αυτές τις μικρότητες... Λυπάμαι πολύ! ''
Αυτοί μας κυβερνάνε, μυαλά οπισθοδρομικά με φασιστικές νοοτροπίες που έχουν το θράσος να λογοκρίνουν ένα σπουδαίο Έλληνα και καλλιτέχνη όπως ο Γαβράς εν έτει 2009 όπως λογόκριναν κάποτε τον Θεοδωράκη! Εκεί μας γυρνάνε! Στις γνώριμες μαύρες εποχές της φασιστικής δεξιάς των δεκαετιών του 50' και του 60'!
ΑΙΣΧΟΣ!
Stendoras, http://viosaviotos2009.blogspot.com/2009/07/2009.html
Αντίδραση του Κ. Γαβρά για το "ψαλίδισμα" φιλμ
Έκπληξη και αντιδράσεις έχει προκαλέσει η αφαίρεση σκηνών από μικρό φιλμ του διεθνώς καταξιωμένου ελληνικής καταγωγής σκηνοθέτη Κώστα Γαβρά, το οποίο προβαλλόταν έξω από την αίθουσα του Παρθενώνα στο Νέο Μουσείο Ακροπόλεως.
Το επίμαχο κομμάτι του φιλμ - αφιερωμένο στις καταστροφές από ανθρώπινα χέρια που έχει υποστεί το μνημείο του Παρθενώνα - εικόνιζε ρασοφόρους να αφαιρούν από το μνημείο ανάγλυφα και φέρεται να "κόπηκε" μετά από αντιδράσεις εκκλησιαστικών φορέων.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Τύπου το Σάββατο, ο ίδιος ο κ. Γαβράς χαρακτήρισε το γεγονός "λυπηρό και απαράδεκτο". "Νόμιζα ότι η Ελλάδα είχε ξεφύγει απ' όλες αυτές τις μικρότητες... Λυπάμαι πολύ!" σημείωσε ο σκηνοθέτης.
Δήλωση του σκηνοθέτη
"Βρίσκω πολύ λυπηρό και απαράδεκτο για την Ελλάδα, μια χώρα που είναι και μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αυτό που συνέβη: το να υποκύψει δηλαδή η Πολιτεία στις πιέσεις εκπροσώπων της Εκκλησίας και να προβεί σε αυτήν την πράξη παρέμβασης σ' ένα φίλμ που αναφέρεται σε ιστορικά γεγονότα. Ο,τι απεικονίζεται σε αυτό το μικρό φιλμ είναι ιστορικά αποδεδειγμένο. Αναφέρεται στις καταστροφές που έχει υποστεί ανά τους αιώνες το μνημείο, από τους ανθρώπους. Οι πρώτοι χριστιανοί έκαναν αρκετές καταστροφές στα μνημεία και στα γλυπτά για διάφορους λόγους, ορισμένες φορές επειδή απλώς τους είχε σκανδαλίσει η γύμνια των αγαλμάτων" δηλώνει ο Κ. Γαβράς προσθέτοντας:
"Η ιδέα του φιλμ ήταν να διατρέξουμε τις καταστροφές που έχει υποστεί το μνημείο από το ανθρώπινο χέρι για να φτάσουμε και στη μέγιστη καταστροφική πράξη του Ελγιν. Τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετώπισε, άλλωστε, το μνημείο ήταν από τους ανθρώπους. Αν δεν υπήρχαν αυτές οι καταστροφικές παρεμβάσεις ίσως η Ακρόπολη να είχε παραμείνει όπως ήταν στην εποχή του Περικλή, πριν από 2.500 χρόνια. Όσο για τις αντιδράσεις των εκπροσώπων της Εκκλησίας, δεν με ξαφνιάζουν. Η Εκκλησία αρνείται πάντοτε την πραγματικότητα, για να σώσει το δόγμα της".
Πολιτικές αντιδράσεις
Αντιδράσεις για τη λογοκρισία του έργου, εξέφρασε και η αξιωματική αντιπολίτευση δια στόματος της αρμόδιας για θέματα Πολιτισμού Μ. Δαμανάκη. Η κ. Δαμανάκη τόνισε ότι η πράξη αυτή:
"Επιστρέφει τον πολιτισμό της χώρας σε πρακτικές λογοκρισίας, γνώριμες από την εποχή της δικτατορίας και μάλιστα, ως ειρωνεία της τύχης, ανήμερα της επετείου της αποκατάστασης της Δημοκρατίας. Το καλλιτεχνικό έργο δεν τεμαχίζεται. Αυτή είναι μια θεμελιώδης αρχή του σύγχρονου πολιτισμού και του δημοκρατικού πολιτεύματος, που ο υπουργός Πολιτισμού και η κυβέρνηση οφείλουν να σεβαστούν, είτε εναρμονίζεται με τις επιλογές τους είτε όχι".
Πηγές:http://www.nooz.gr/page.ashx?pid=9&aid=310184&cid=0, http://www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=9003
Χωρίς σχόλια
Οι πιστοί Clown στο Mexico ευχαριστούν την Παρθένο!
Angelina Jolie στα αμερικανικά στρατεύματα στην Βαγδάτη!
24 Ιουλίου 2009
Η μέθη των χλιδάτων νεόπλουτων κληρικών!Ομολογίες...χριστιανικές!
Μητροπολιτικά αυτοκίνητα
ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟ ΜΕ ΤΗΝ PORCHE!!!!!
ΠΗΓΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
Από μερικούς δημοσιογράφους σχολιάζονται τα αυτοκίνητα των Ιερών Μητροπόλεων ή των Μητροπολιτών και κυρίως σχολιάζονται εκείνα που θεωρούνται ότι ξεφεύγουν από το κανονικό σχήμα και μέγεθος.
Βεβαίως, μπορεί κανείς να διακρίνη μερικά τέτοια αυτοκίνητα που είναι υπερβολικά και πολλές φορές δείχνουν την νεοπλουτίστικη νοοτροπία των κατόχων τους. Και στο σημείο αυτό ενθυμούμαι τον λόγο του Αριστοτέλη στο περί "Ρητορικής" σύγγραμμά του που θεωρούσε "απαιδευσίαν πλούτου το είναι νεόπλουτον", γιατί ένας τέτοιος νεόπλουτος άνθρωπος έχει ήθος "ευδαίμονος ανοήτου". Και, δυστυχώς αυτή η νοοτροπία διακρίνει μερικούς Κληρικούς, όλων των βαθμών, που συνήθως προέρχονται κοινωνικά από τις αγροτικές και μικροαστικές τάξεις και αυτομάτως βρίσκονται μπροστά σε μια άλλη κοινωνική κατηγορία που τους μεθάει.
περισσότερα...
Μέσα σε αυτή την πρώτη παράγραφο εμπεριέχεται όλη η αλήθεια,την οποία εξ ανάγκης ομολογούν θέλοντας να δικαιολογήσουν..."μερικούς Κληρικούς,όλων των βαθμών,..."!!!Ώστε οι ρασοφόροι είναι μια άλλη κοινωνική κατηγορία και όταν κάποιος προέρχεται από τις...κατώτερες ελέω χριστού τάξεις των αγροτών! και των μικροαστών!...μεθάει κολυμπώντας στη χλιδή του χρυσού!
Διαψεύδει ο "επίσκοπος" τα λεγόμενα του "αρχηγού του",που αναρωτήθηκε..."ποιά περιουσία;"!!!!!
Δε φτάνει αυτό,αλλά έχει και το θράσος ο..."επίσκοπος" να ενθυμείται τον ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ!
Γιατί...παράκουσε την εντολή του Ι.Χρυσοστόμου,ο οποίος προτείνει την αποχή από την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ;
[Ο ΦΙΛΟΒΑΡΒΑΡΙΚΟΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ Ι. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ: «Όσο πιο βάρβαρο ένα έθνος φαίνεται και της ελληνικής απέχει παιδείας, τόσο λαμπρότερα φαίνονται τα ημέτερα...]
Και πως αυτός γνωρίζει τον ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ,παρακούοντας τη διαταγή του Ρωμαίου Αυτοκράτορα...Γιουδπράβδα(Ιουστινιανού);
[Θα παρεμποδίσουμε δε κάθε μάθημα (κλείσιμο σχολών!), που διδάσκεται από όσους πάσχουν από την νόσο και την μανία (μάθησης!) των ανόσιων Ελλήνων, ώστε προσποιούμενοι ότι διδάσκουν, να μη μπορούν πια να διαφθείρουν της ψυχές των μαθητών τους με δήθεν αλήθειες.]
Τώρα παρατηρείστε το εικονίδιο που έχει στη σελίδα της η μητρόπολη Ναυπάκτου...
Βλέπετε το σύμβολο της Νέας Ρώμης(Κωνσταντινούπολης) στην αριστερή πλευρά και δεξιά το σύμβολο της Ρώμης!Κανένα...ΕΛΛΗΝΙΚΟ σύμβολο!Ακόμα και εκεί τονίζουν το γιατί επιμένουν..."Ρωμαϊκά"!!!!!Γιαυτό με λύσσα επιμένουν να αποκαλούνται...Ρωμηοί!
Και έτσι μόνοι τους παραδέχονται ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!
Υπουργικό «ψαλίδι» στις σκηνές της ιερατικής οργής
Το ΥΠΠΟ αφαιρεί τα σημεία της ενημερωτικής ταινίας για το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης που προκάλεσαν την μήνιν των ιεραρχών
Προς ικανοποίηση των θιγομένων ιεραρχών από το ιστορικό γεγονός της καταστροφής τμημάτων του γλυπτού διακόσμου του Παρθενώνα από χριστιανούς κατά τους πρώτους αιώνες εγκαθίδρυσης της νέας θρησκείας, όπως αποκάλυψε χθες «Το Βήμα», βαίνει το υπουργείο Πολιτισμού, αποφασίζοντας να αφαιρέσει τις επίμαχες σκηνές από την ενημερωτική ταινία που προβάλλεται στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Η διάρκειά τους είναι ελάχιστη αλλά έτσι οι επισκέπτες του μουσείου δεν θα βλέπουν πλέον ρασοφόρους άνδρες να κατακερματίζουν μάρμαρα του ναού. Η «τάξη» επανέρχεται αλλά η αλήθεια δοκιμάζεται. Και ένα νέο ζήτημα δημιουργείται, καθώς η αφαίρεση των συγκεκριμένων εικόνων μπορεί να κατευνάζει τα πνεύματα κάποιων, από την άλλη όμως εμφανίζονται τόσο το υπουργείο όσο και το μουσείο να παραδέχονται ένα λάθος το οποίο στην πραγματικότητα ουδέποτε έγινε! Διότι ουδείς είχε σκοπό να προκαλέσει ουδένα, δεδομένου ότι το γεγονός αυτό, το οποίο συνέβη πριν από 13 αιώνες, με τον Μεσαίωνα σε πλήρη εξέλιξη δηλαδή, λογικά δεν θα μπορούσε να συνιστά πρόκληση.
Στην αφαίρεση του τμήματος της ταινίας συμφωνούν τόσο ο υπουργός Πολιτισμού κ. Αντώνης Σαμαράς όσο και ο πρόεδρος του μουσείου καθηγητής κ. Δημήτρης Παντερμαλής με το σκεπτικό ότι το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης θα πρέπει να λειτουργεί ενοποιητικά χωρίς να υπάρχουν παρερμηνείες. Γεγονός είναι όμως ότι από τους χιλιάδες επισκέπτες του μουσείου, που έχουν δει το φιλμάκι των 13 λεπτών το οποίο προβάλλεται διαρκώς, ουδείς εξέφρασε ως σήμερα κάποια διαμαρτυρία ή έστω παρατήρηση για τις συγκεκριμένες εικόνες. Και αυτό μπορεί να σημαίνει δύο πράγματα όσον αφορά τους Ελληνες: Είτε ότι γνωρίζουν καλά πλέον την Ιστορία τους είτε ότι οι συγκεκριμένες σκηνές περνούν απαρατήρητες. Το δεύτερο είναι το πιθανότερο, οπότε η απορία πώς προκλήθηκε το θρησκευτικό αίσθημα παραμένει.
Όσον αφορά, τέλος, το καθαρά ιστορικό μέρος οι αρχαιολόγοι και οι ιστορικοί μελετητές γνωρίζουν καλά το περιστατικό της καταστροφής των μετοπών του Παρθενώνα κατά την εποχή που είχε μετατραπεί σε χριστιανική εκκλησία αφιερωμένη στην Παναγία Αθηνιώτισσα. Ο λόγος ήταν ότι οι μορφές των Κενταύρων, κυρίως, που εικονίζονται ανάγλυφα σε αυτές δεν ταίριαζαν με έναν χριστιανικό ναό. Από την καταστροφή γλίτωσε μόνο η μία από τις τέσσερις πλευρές του ναού, καθώς σε αυτή μια μορφή θύμιζε σε κάποιους την Παναγία.
ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ
Ο Ελληνισμός ξαναΒεβηλώνεται δια χειρός του Σαμαρά
Δεν ξέρω αν ο Γαβράς ξανασταυρώνεται (Βήμα 24/7/09), ξέρω ότι από χθες βεβηλώνεται για άλλη μια φορά η μνήμη των εκατομμυρίων Ελλήνων που δολοφονήθηκαν από τους ρασοφόρους Χριστιανούς και Ξανακουκουλώνεται η εγκληματική και γραμμένη με το αίμα των Ελλήνων Ιστορία του Χριστιανισμού.
Επί αιώνες τα στίφη των ρασοφόρων κατέστρεφαν με ιερή μανία ό,τι ωραιότερο έχει δημιουργήσει ο ανθρώπινος Πολιτισμός. Πλείστα ακέφαλα αγάλματα, ανάγλυφα κ.λ.π. θα βλέπουμε σε κάθε επίσκεψη μας σε οποιοδήποτε Μουσείο της χώρας μας, ιδιαίτερα δε στο νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Όσων αγαλμάτων έχουν σωθεί τα κεφάλια, παρατηρούμε, ότι έχουν σπασμένες με καλέμι τις μύτες, βγαλμένα τα μάτια κι είναι οπωσδήποτε χωρίς γεννητικά όργανα.
Οι μαυροφορεμένοι εγκληματίες κατέστρεψαν στο διάβα τους χιλιάδες Ιερά, Βωμούς, Ναούς, Ασκληπιεία και θέατρα και τα οποία γεγονότα δεν μπορεί κανείς Υπουργός Πολιτισμού να τα σβήσει.
της Ακρόπολης, που έχει γνωρίσει τη χριστιανική αγάπη...
Ενώ αυτό, που ενδεχομένως θα περίμενε κάποιος από τους ιεράρχες θα ήταν μια έστω συγνώμη για τις διαχρονικές καταστροφές, που επέφερε ο Χριστιανισμός στον Ελληνικό Πολιτισμό, δεν είναι το θράσος τους -που επιχειρούν να βγουν κι από πάνω τώρα- όμως, αυτό, που πρωτίστως εντυπωσιάζει.
Το πλέον εντυπωσιακό της υπόθεσης είναι ο ραγιαδισμός του αρμόδιου υπουργού -κατ’ ευφημισμό- Πολιτισμού, κ. Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος, ενώ «κόπτεται» για την επιστροφή των μαρμάρων από την Αγγλία και προβαίνει σε «εθνικώς υπερήφανες» σχετικές δηλώσεις σε Ελληνικά και ξένα Μ.Μ.Ε., τώρα, που βρέθηκε -για το ίδιο θέμα- απέναντί του η Εκκλησία, άφησε κατά μέρος την υπερηφάνεια και άμεσα «συνεμορφώθην προς τας υποδείξεις»...
Ντροπή σε όσους κλείνουν τα μάτια τους και τα αυτιά τους στις κραυγές του παρελθόντος. Ο τωρινός Υπουργός Πολιτισμού θα είναι άλλος ένας στους τόσους που θα χαρακτηρισθεί προδότης και εγκληματίας. Ντροπή και σε όλους τους πολιτικούς της σημερινής Ελλάδος για άλλη μια φορά.
ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ
Ο Γαβράς ξανασταυρώνεται
Η Ιερά Σύνοδος επικοινώνησε με τον υπουργό Πολιτισμού με το εξής πολιτισμένο αίτημα: Να κάνει ντα τον Κώστα Γαβρά. Ο αθεόφοβος σκηνοθέτης, σε ταινιάκι 13 λεπτών για την Ακρόπολη, παρουσιάζει ρασοφόρους να φέρονται ως βάνδαλοι στα μάρμαρα των αρχαίων προγόνων. Η σκηνή τοποθετείται στον 8ο αιώνα μ.Χ. και θεωρείται επιστημονικά τεκμηριωμένη. Πρόκειται για ανελέητο, πλην όμως σύντομο σφυροκόπημα. Διαρκεί λίγο παραπάνω από ένα λεπτό και συνοδεύεται από ηχητικές εξηγήσεις: «Οι νέες αντιλήψεις για την τέχνη που επικράτησαν κατά την παλαιοχριστιανική εποχή, οδήγησαν στην καταστροφή πολλών έργων τέχνης σε ολόκληρο τον ελληνικό κόσμο». Δεν ξέρουμε τι θα προτιμούσαν οι άγιοι πατέρες. Απαλοιφή της σκηνής και να μείνει μια χρονολογική τρύπα στο ντοκυμαντέρ ή μήπως να παρουσιαστούν ορθόδοξοι μοναχοί να παίρνουν μέρος σε πομπή των Παναθηναίων; Ο κ. Αντ. Σαμαράς επέλεξε μια μεσοβέζικη λύση. Είπε ότι θα «εξετάσει το ζήτημα» και με μια σιβυλλική δήλωση άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο «επανόρθωσης». Για να γίνει όμως επανόρθωση, δηλαδή να περικοπούν τα πλάνα, οι παραγωγοί της ενημερωτικής ταινίας θα πρέπει να παραδεχτούν ότι είναι άσχετοι και ότι φόρεσαν στις φιγούρες σκουρόχρωμα μακριά ρούχα, γιατί τότε δεν υπήρχαν μπεζ λινά. Επίσης, θα πρέπει να αποκαλύψουν ότι δεν ανέτρεξαν σε ιστορικές πηγές, αλλά σε σελίδες fiction, όπως το βλάσφημο μυθιστόρημα «μ.Χ.» του Βασίλη Αλεξάκη. Μια άλλη προοπτική «επανόρθωσης» είναι να αποσυρθεί εντελώς το έργο από το Μουσείο, να μην προσφέρεται στους επισκέπτες ως υλικό πληροφόρησης. Και, γιατί όχι, να αντικατασταθεί από βίντεο αρτ με βίους αγίων.
Δεν είναι η πρώτη φορά που κάποιος υπουργός Πολιτισμού δέχεται πιέσεις για να παρέμβει. Ο πολιτικός κόσμος, μαζί και ο υπουργός Πολιτισμού, οφείλουν να στηρίξουν τον Γαβρά. Υπάρχει μια θεμελιώδης διαφορά μεταξύ του ιστορικού ντοκυμαντέρ και των άλλων έργων τέχνης. Το πρώτο κρίνεται για την αλήθεια, ενώ η τέχνη έχει κάθε δικαίωμα παραποίησης και ψεύδους. Δεν είναι ζήτημα πίστης, ηθικής, βλασφήμιας, αλλά βρισκόμαστε μπροστά σε κίνδυνο παραχάραξης της Ιστορίας. Οι πηγές, αλλά και οι αρχαιολογικές έρευνες, είναι σαφείς: καταγράφεται στα βυζαντινά χρόνια καταστρεπτική μανία των χριστιανών στα απομεινάρια του Δωδεκάθεου. Το ταινιάκι του Γαβρά δεν κάνει καμία φοβερή αποκάλυψη, πλην όμως η Ιερά Σύνοδος θα απαντήσει οργανωμένα. Αποφάσισε «να απευθυνθεί στην Ακαδημία Αθηνών και να γνωρίσει την πρόθεσή της να χρηματοδοτήσει την έρευνα και συγγραφή μελέτης περί της συμβολής της Εκκλησίας στη διάσωση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού». Θα βρεθούν μελετητές να στηρίξουν τη θέση, εδώ βρέθηκαν άλλοι που παρουσιάζουν τον Μεγαλέξανδρο ως Σκοπιανό.
Λίγοι θα υποστηρίξουν θεσμικά τον Γαβρά και ελάχιστοι θα το κάνουν δημόσια. Στις εκκλησιαστικές αντιπαραθέσεις οι πολιτικοί κάνουν τουμπεκί. Νιώθουν εξαιρετικά άβολα στην ιδέα της διαμάχης με το παπαδαριό. Το ερώτημα είναι αν η σιωπή και η υποταγή στα εκκλησιαστικά προστάγματα συνάδουν προς το κοινό αίσθημα. Δεν τεκμαίρεται από πουθενά ότι ο σκοταδισμός έχει πέραση. Τουναντίον, κάποια γεγονότα δίνουν αντίθετη αίσθηση: στην έκθεση Οutlook περισσότεροι από 20.000 επισκέπτες είδαν τον βλάσφημο πίνακα αδιαμαρτύρητα, μέχρι που έγινε πολιτικό ζήτημα. Οι φωνές του κ. Μ. Εβερτ και του Προκαθήμενου της Ελλαδικής Εκκλησίας ήταν πιο δυνατές από τις φωνές χιλιάδων φιλότεχνων. Η φασαρία των ολίγων φανατικών προσκρούει σε εκκωφαντική σιωπή.
Σεμνά και ταπεινά και με πρωινό ένδυμα στην γιορτή της δημοκρατίας!
Αν ήξεραν...
ΠΛΑΠΟΥΤΑΣ:"...μάνα και πατέρα δε γνώρισα.Ραγιάς ήμουν και βγήκα κλέφτης."
Νικηταράς.Ήρωας και ζητιάνος!
Κι αν κανείς ρωτήσει σήμερα τις...κυρίες των κυρίων,ίσως απαντήσουν..."μόδιστροι ήταν;"!Επιτέλους τέλος...
Ο Σεμνός και ταπεινός πρόεδρος δημοκρατίας μετά τον Στεφανόπουλο που πέρασε απο την μεταπολίτευση βάζει τελος στην γκλαμουράτη πολιτικοκοινωνικοεκδοτικοδημοσιογραφική εμποροπανήγυρη που επαναλαμβάνεται εδω και τριαντατέσσερα χρόνια...στο προεδρικό Μέγαρο!
Πηγή...
23 Ιουλίου 2009
Ρασοφόροι,φάτε έναν Παπαρρηγόπουλο!
"Τοιουτοτρόπως επί Θεοδοσίου εθριάμβευσεν ο χριστιανισμός κατά της ειδωλολατρείας"...
"Αλλ' επανέλθωμεν εις τα γεγονότα του πραγματικού βίου.Είδομεν πως ο Θεοδόσιος ο μέγας εξετέλεσεν εν Κωνσταντινουπόλει το κατά των αιρετικών διάταγμα αυτού. Τα αυτά ενηργήθησαν δι' επιτρόπων του βασιλέως εις όλας τας πόλεις της ανατολής όπου ιδίως ήκμαζεν ο αρειανισμός. Ουδέ περιωρίσθη ο βασιλεύς εις το να αποδώση τοις ορθοδόξοις όλας τας εκκλησίας και όλα τα ιερά ιδρύματα και κτήματα,αλλά,δια πολλών ετέρων θεσπισμάτων,οσημέραι αυστηρότερος προς τους αιρετικούς δεικνύμενος,πρώτον μεν αφήρεσεν από αυτών άπαντα τα πολιτικά δικαιώματα,έπειτα απεστέρησεν αυτούς του δικαιώματος του διαθέτειν,τελευταίον κατεδίκασε πολλούς εις εξορίαν,επιβαλών κατά τινων μάλιστα και την του θανάτου ποινήν. Συγχρόνως εξέδωκε νόμους αυστηρούς,δι' ών αφηρείτο εκ μέσου νυν μεν τούτο,νυν δ' εκείνο του αρχαίου ελληνικού βίου και ιδίως του αρχαίου ελληνικού θρησκεύματος. Ο Θεοδόσιος κατήργησεν εν έτει 394,δια νόμου,τον μέγαν ολυμπιακόν αγώνα,κατά την 293 Ολυμπιάδα αφ' ής ενίκησεν ο Κόροιβος' και εξέλιπεν ούτω τότε δια παντός η επιφανεστάτη εκείνη των αρχαίων ελληνικών πανηγύρεων. Ωσαύτως,επί βαρυτάταις χρηματικαίς ζημίαις και ύστερον επί ποινή θανάτου,απηγορεύθησαν αλληλοδιαδόχως αι εν ημέρα και εν νυκτί θυσίαι,αι ιεροσκοπίαι,η των ειδώλων λατρεία,η εις τους ναούς είσοδος και εν γένει πάσα δημοσία και απόρρητος τελετή του αρχαίου θρησκεύματος. Καθώς δε συνήθως συνέβαινε περί τα τοιαύτα η εκτέλεσις των νόμων τούτων υπερέβαλε πολλάκις και αυτήν αυτών την δεινήν αυστηρότητα. Οι κατά τας επαρχίας εξηγριωμένοι όχλοι,μη αρκούμενοι εις την κατάργησιν της λατρείας,ήθελον να καταστρέψωσι και αυτά τα οικοδομήματα εντός των οποίων αύτη ετελείτο. Αι πολιτικαί αρχαί ηναγκάζοντο να ενδώσωσιν ή έβλεπον αδιαφόρως την τοιαύτην των μνημείων εκείνων κατεδάφισιν. Τινές δε των επισκόπων και οι πλείστοι των μοναχών συνετέλουν προθυμότατα εις τον όλεθρον τούτον. Εις μάτην διεμαρτύροντο οι εθνικοί' εις μάτην ο περιώνυμος σοφιστής Λιβάνιος,επ' ελπίδι του να συγκινήση την ψυχήν του Θεοδοσίου,περιέγραφεν υπερβολικώτερον ίσως της αληθείας τα παθηματα του αρχαίου θρησκεύματος,λέγων προς τοις άλλοις' <οι δε μελανειμονούντες ούτοι...θέουσιν εφ' ιερά,ξύλα φέροντες και λίθους και σίδηρον,οι δε,και άνευ τούτων,χείρας και πόδας...των πρώτων δε κειμένων,δρόμος επί τα δεύτερα και τρίτα' τολμάται μεν ούν καν ταις πόλεσι' το πολύ δε εν τοις αγροίς...χωρούσι τοίνυν δια των αγρών ώσπερ χείμαρροι κατασύροντες δια των ιερών τους αγρούς.> Η φωνή αυτού δεν εισηκούσθη και το έργον της καταστροφής εκηκολούθησε. Τότε ανετράπη εκ βάθρων ο εν Αλεξανδρεία περίφημος ναός του Σεράπιδος,πάλαι ποτέ οικητήριον των επιστημών,και σώζων έτι κατά τους χρόνους τούτους τινά της αρχαίας σοφίας ίχνη. Τότε κατηδαφίσθη ο εν Απαμεία περικαλλής του Διός ναός. Τότε ηφανίσθησαν πλείστα άλλα της τέχνης αριστουργήματα ιδίως εν Συρία και εν Αιγύπτω' εις την ενταύθα Ελλάδα κατ' ευτυχίαν δεν φαίνονται τα τοιαύτα γενόμενα,ίσως διότι οι εθνικοί ήσαν ενταύθα πολλοί έτι και ισχυροί,ώστε οι του νέου δόγματος οπαδοί δεν ετόλμων να επιτεθώσι κατ' αυτών τοσούτον απροκαλύπτως.
Τοιουτοτρόπως επί Θεοδοσίου εθριάμβευσεν ο χριστιανισμός κατά της ειδωλολατρείας,....."
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
Βιβλίον όγδοον,σελ.264,265,266
Κ.Παπαρρηγόπουλος.
Επειδή ο Παπαρρηγόπουλος ήταν ακραιφνής χριστιανός και ήταν αυτός που εισήγαγε τον όρο "ελληνορθοδοξία",τι έχουν να πουν οι ρασοφόροι για αυτά που τους καταμαρτυρεί;